10701 відвідувач онлайн

Конфлікт із побиттям за участі ТЦК у Львові: у військкоматі кажуть, що чоловік, скориставшись штовханиною, втік. ВIДЕО

1 квітня 2025 року в один з РТЦК та СП у місті Львові наряд поліції доставив порушника військового обліку. Громадянина направили на проходження військово-лікарської комісії та згідно її висновку визнали придатним до військової служби.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресцентр Львівського ОТЦК та СП.

Як переконують у ТЦК,  після цього чоловік намагався здійснити втечу й був затриманий військовослужбовцями, що чергували при ВЛК. Внаслідок, зав’язалася сутичка з цивільними громадянами.

"Будь-які спроби з боку військовослужбовців пояснити ситуацію щодо військовозобов’язаного виявилися марними. Це в свою чергу призвело до надмірних емоцій. У загальній штовханині військовозобов’язаному громадянину вдалося втекти. Він буде оголошений у розшук. Щодо цього епізоду керівництвом Львівського ОТЦК та СП призначене службове розслідування", - йдеться у повідомленні.

Також у ТЦК зазначили, що під час події один із військовослужбовців отримав травму руки від удару, завданого правопорушником. Щодо цього факту - подано відповідну заяву до Національної поліції про напад на військовослужбовця.

Також у ТЦК нагадали про відповідальність осіб, які своїми діями намагалися "відбити" військовозобов’язаного.

Топ коментарі
+38
****,до чого ми дожили....всі марять перемогою але хай сусід воює бо я мамина квіточка не навчена.Тьху,гидко
показати весь коментар
02.04.2025 12:35 Відповісти
+32
Взагалі якщо по чесному, то або всі воюють, або всі вирішують здатися. Бо справді оце "до кінця, до перемоги, ухилянти сцикуни, але я старий-заброньований-доглядальник-багатодітний-патріот з Торонто" - це так не має бути. Але, знову ж таки, якщо всі то всі, а не як в інтерв'ю депутат-ВОЇН Костенко казав: "Воювати мають всі", але на питання "і депутати?" почав "ну це популізм, самі розумієте, популізм". Так воно й депутати популізм, і прокурори популізм, і поліція популізм, і співаки популізм, і Крупи популізм - один популізм з ІПСО всюди, тільки "Микола лізь у бус" не популізм.
показати весь коментар
02.04.2025 12:47 Відповісти
+23
У нас більше 900 тисяч чиновників всіх мастей,але чомусь вони не хочуть захищати,хоча живуть на великих зарплатах від цих людей,яких посилають воювати.
показати весь коментар
02.04.2025 12:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Не в курсі, але щось розказуєте) А мені особисто здавали халупи по київським/львівським цінам в Сіверську, Слов'янську і хоч особисто не знімав в Краматорську, але з моєї бригади знімали, в середньому така сама ситуація, що логічно, бо поряд. Про те, що хтось в той час, із ЗСУ міг взламати і жити в квартирі десь в Краматорську, то це якась дичина, хоча можливо щось змінилось за рік, коли я там був і такі дикуни дійсно є, бо за останні 1-1,5р наловили таких персонажів, що це просто пи... На нулі, чи біля нуля звісно займають вільні хати не запитуючи, це логічно і не таємниця, бо лінія боїв. А мені ніхто і нічого не надавав безкоштовно і навіть не за дешево. Ще в Сіверську добре запам'ятав місцеву ватницю, коли вирішили взяти на місяць для всіх, хто на відкаті, щоб їздили по черзі відпочити/помитись, а не знімати кожного разу на пару днів, мої домовились за 6к, а коли я приїхав перший, то ця корова як почула, що українською розмовляю, відразу 8к, питаю чого це, вчора ж за 6к домовились - да патаму шта, нєнравіться іщі падальшє. "Падальшє" звісно пішла ця мразота Ну і не даремно командування казало максимально обмежити спілкування з місцевими, а потім і заборонило категорично. Ватних ждунів там зараз не те що багато, а більшість. Те саме було і у Вугледарі. Так що непотрібно тут малювати львів'ян злими хапугами, які єдині хто підняв ціну. Я достатньо це відчув на собі.
показати весь коментар
08.04.2025 15:13 Відповісти
Ты контуженый,шо ты мелешь?по какому праву ты в квартиру к людям будешь ломиться ,?хуже окупантов такие беспредельщики
показати весь коментар
08.04.2025 02:42 Відповісти
У какой розшук его подали?вы, макаки ,нет такого закона,чтоб в розыск подавали . Хватит сочинять бред,мы живем в правовом государстве,а не царстве Зебобика. Я не хочу жить в государстве ,где военная диктатура,как на рассее.
показати весь коментар
08.04.2025 02:40 Відповісти
Такие гопники как ты хуже бурятов.
показати весь коментар
08.04.2025 02:36 Відповісти
"Далеко прийдете" з такими поглядами... Приблизно до нацистської Німеччини часів Гітлера. Або радянщини репресивних часів Сталіна.
Таке писати мають моральне право хіба ті, хто знаходиться на "нулі". І те - з великою натяжкою...Не можуть всі воювати і загинути на фронті.
показати весь коментар
07.04.2025 17:02 Відповісти
Не ганятися а подворовий поквартирний обход і при спротиві відстрелювяк скажених псів а родини за парєбрік бо ухилянти і їхні захисники зрадники
показати весь коментар
07.04.2025 16:04 Відповісти
Пішов дурень за крейсером
показати весь коментар
07.04.2025 15:57 Відповісти
Вони витягають з під спідниць і підвалів щурів ухилянтів які ховаються від призову не треба їх ловить а треба відстрілювати ухилянт зрадник кара смерть
показати весь коментар
07.04.2025 15:56 Відповісти
" І в курсі, які ціни лупили (і далі луплять) військовим у прифронтових містечках за халупи" Чесно, не в курсі. Навіть розповідали навпаки. В прифронтових містечках ДУЖЕ багато квартир і хат пустих, бо люди повиїзджали, і що в них живуть наші військові і зовсім без якихось дозволів з хозяївами житла. Сусід поїхав додому в Краматорсь якісь речі свої позабирати - а там гості. Подібних історій повно. Особисто я не проти цього, це в сотні разів краще ніж те що в твоїй хаті козломорді живуть, як у мене зараз.
"ти звісно би взагалі прийняла львів'ян безкоштовно?" зараз здивую, в 2014 році приймала 2-х дівчат з Горлівки безкоштовно, Запорізька обл. ще не окупована була. Це особисто я, але навряд че так зробили всі.
показати весь коментар
04.04.2025 12:17 Відповісти
Тому що він двічі заброньований.
Як "*******" i як "пpoвoкaтop".
показати весь коментар
04.04.2025 01:52 Відповісти
Хоч тут задавали таке питання, на яке "щирий патріот" поморозився, задам таке саме питання. От уявімо що напали поляки, ти звісно би взагалі прийняла львів'ян безкоштовно? Ну правда ж?! Так само, як львів'яни багато кого прийняли безкоштовно, навіть комуналку за них платили. Їжу, одяг давали. Ну ти ж в курсі, якщо так про ціни знаєш. І в курсі, які ціни лупили (і далі луплять) військовим у прифронтових містечках за халупи, але ціни підняли в Україні тільки львів'яни, ага.
показати весь коментар
03.04.2025 18:58 Відповісти
Ти знову доказало, що ти амеба) Малороска з кацапським ніком, строчить про мій нік. Тепешка, бігом на лоботомію .І.
показати весь коментар
03.04.2025 18:18 Відповісти
Дійсно, додати тут нічого.
показати весь коментар
03.04.2025 16:21 Відповісти
і що тут можна додати.
показати весь коментар
03.04.2025 16:19 Відповісти
Як зробив собі нік "Істина" так що і німб з'явився? Хамло придуркувате.
показати весь коментар
03.04.2025 10:12 Відповісти
краще б зеленьський втік
показати весь коментар
03.04.2025 08:49 Відповісти
Вони збрешуть. Як і ви.
показати весь коментар
03.04.2025 08:31 Відповісти
Розберися для початку, до якого імені відноситься оте твоє "славік". Бо технічно ти зараз звернулося не до мене
Щодо переселенців (хто та звідки) інформацію надавали з країн, котрі прийняли біженців. І вони ніяк не можуть зрозуміти, чому люди втекли з західної частини України, в тому числі і зі Львова.
показати весь коментар
03.04.2025 08:27 Відповісти
А пачєму малорос на узком тока тут ваюєт?
Так де ти воюєш одноклітинне? Агов кацап іванов? Бригада, напрямок?
Все на що ти здатне "любовь к Украине заключается только в агрессивном поведении в соц сетях "
показати весь коментар
02.04.2025 22:45 Відповісти
Славік, ну ти ж не ****** правда? В тебе якісь факти, цифри є про "Багато хто з львів'ян" Ну правда ж є?
А ти, мій справжній вкраїнчик, взагалі би подарував квартиру переселенцям і пішов воювати, адже зараз з окопу копита стираєш?
показати весь коментар
02.04.2025 22:28 Відповісти
Все чекалось, ну коли ж амеби напишуть "завищенними в 2 рази цінами" щось слабувато тепешка, пиши відразу в 100 разів дорожче))) Так і пиши з помилками, адже ти з кацапським ніком" да я знаю укрАінскій луччє чєм ти" А потім ось такі одноклітинні виють, а" пачєму жє мєня не любят"
показати весь коментар
02.04.2025 22:23 Відповісти
Це дурачок, або кацапський провокатор.
Він тільки в подібних темах з'являється і пише одну й ту ж саму "галіматню" (с), - РОЗСТРІЛЮВАТИ.
Всьо. Це вся його діяльність тут на сайті.
Оний тіп дуже схожий на Органчіка, - градоначальніка города Глупова (Салтиков-Щєдрін), який вмів промовляти тільки дві фрази, - "Разорю!" і "Нє потєрплю!"

показати весь коментар
02.04.2025 21:14 Відповісти
І ручки досі ламає.

показати весь коментар
02.04.2025 20:57 Відповісти
Коли Алєнь начав волати: ,,Жінку вдарив!!!" Це виглядало дуже смішно))) наче чоловіків бити можна
показати весь коментар
02.04.2025 20:57 Відповісти
Бо переселенці зі сходу повинні також захищати Батьківщину,а не броньований кацапоїзичник, мордатий олень, собачок вигулює,а наші західняки гинуть звідки цей собаковод родом.
показати весь коментар
02.04.2025 20:45 Відповісти
Ти теж кацапе не підкидай масла в огонь,сам не воюєш,як казав на енергетичному фронті чи де ти там в нефтяном бізнесє?Миєш туалети на бензозаправках?Марш на фронт худобою провокаторська!!!
показати весь коментар
02.04.2025 20:28 Відповісти
Це все результат самоусунення верховного ішака від своїх конституційних обовязків. Цього обкуреного дегенерата в першу чергу треба брати за жабри.
показати весь коментар
02.04.2025 20:23 Відповісти
Ні! Вам треба звернутись до диванних воїнів! Краще в себе спитайте - навіщо ви дурню тут строчите...
показати весь коментар
02.04.2025 20:10 Відповісти
ЗЕ і перемога несумісні. Думаю що люди бачать , що ЗЕ і його банда наживаються на війні, вони не хочуть бути «человеческим ресурсом» , а ставлення як до людей не мають. Баканова, Лисого чого не беруть тцкшники?
показати весь коментар
02.04.2025 19:56 Відповісти
Ще раз кажу ,запитай в кацапів ?
показати весь коментар
02.04.2025 19:52 Відповісти
Може відповісти на питання? Чи диванних воїнів вчать тільки дурню писати?
показати весь коментар
02.04.2025 19:25 Відповісти
Я не питаю, я стверджую. І моє твердження підкріплене http://publication.pravo.gov.ru/Document/View/0001202209210001 офіційним російським документом, прийнятим на найвищому рівні держави.
Та ви стверджували вище - протилежне.
показати весь коментар
02.04.2025 19:20 Відповісти
Так запитай в кацапів ,а не в мене.
показати весь коментар
02.04.2025 19:17 Відповісти
То значить, все-таки була.
показати весь коментар
02.04.2025 19:14 Відповісти
Була ,та й загула ,бо якщо б і продовжувалась ,то гівномарафон за неї розповідав би цілодобово.
показати весь коментар
02.04.2025 19:12 Відповісти
А ти ким став? Захисником інформаційного фронту?
Ти не забуваєш про третій варіант? Крім ухиляння і окупації ще міг бути виїзд за кордон, але у вільній країні таких варіантів чомусь ніхто не бачить
показати весь коментар
02.04.2025 18:50 Відповісти
Не надо *******, наряда полиции не было. Таким образом тцкашные крысы зарабатывают себе на карма. Ловят всех подряд без мусаров, создают людям проблемы, чтобы люди откупались или или служить.
показати весь коментар
02.04.2025 17:33 Відповісти
Провокатор!!!!
показати весь коментар
02.04.2025 17:23 Відповісти
А чому з 25? Хоча б з 20-22! В усіх війнах молодь воювала...
показати весь коментар
02.04.2025 17:20 Відповісти
100%
показати весь коментар
02.04.2025 17:13 Відповісти
Втік мовчи, не хочеш воювати мовчи,спіймали бо баран ,та ні кацахли ревуть кацапа кличуть, шоб канчуком закрили пельку як на окупованих.
показати весь коментар
02.04.2025 17:13 Відповісти
Це не "папір", а указ президента - офіційний документ, обов'язковий для виконання.
Згідно якого мобілізація на росії - була.
показати весь коментар
02.04.2025 16:56 Відповісти
Так то на папері ,а в дійсності - контрактники ,навіть на окупованих територіях .
показати весь коментар
02.04.2025 16:51 Відповісти
Доженуть і ще раз дадуть.
показати весь коментар
02.04.2025 16:48 Відповісти
То мотивація для нашої рідної держави ,бо 50+ -то потенційні пенсіонери - загине то і пенсію не потрібно виплачувати ,як казав таваріщ сталін -нєт чєлавєка нєт праблєм.
показати весь коментар
02.04.2025 16:47 Відповісти
Ну а якщо серйозно.

Але що саме смішне в рашці мобілізації так і не було ,вона тільки існувала і існує в головах гівномарафонівських пропагандистів

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%B2_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8_(%D1%81_2022) Мобилизация в России (с 2022)
http://publication.pravo.gov.ru/Document/View/0001202209210001 Указ Президента Российской Федерации от 21.09.2022 № 647 "Об объявлении частичной мобилизации в Российской Федерации".
Пункт 1. Объявить с 21 сентября 2022 г в Российской Федерации частичную мобилизацию
показати весь коментар
02.04.2025 16:46 Відповісти
Этот беспредел со стороны власти, вся эта ловля людей на улицах - это просто жесть. У нас люди не невидимки. У всех есть паспорта, ИНН. Ну нарушил человек - все данные о нем есть. Штрафуйте, блокируйте счета, ограничьте в правах - законов же напринимали, так пугали, что вот сейчас да как начнем, да всех как накажем, кто нарушит. И что? Это же не делается. Почему ловят людей на улицах? А все просто. Это "фейсконтроль", идет отбор. Ловят в маршрутках, на рынках, в гаражах - Петра та Миколу, людей простых. Ведь через паспортные данные и ИНН не всегда видно, что там за человек, ведь можно и нарваться на "непростого". Кому охота получить неприятности. Потому и выходят на охоту - смотрят - "чувак на велике", ну это просто подарок - с велика скинули и в бусик.
показати весь коментар
02.04.2025 16:45 Відповісти
Чітко видно обличчя напавших на військових громадянок. Відповідальність буде ?? Чи поліція з ними заодно??
показати весь коментар
02.04.2025 16:45 Відповісти
Як по закону то по закону. Відкриваємо Конституцію і виконуємо. Поліцаї та держслужбовці всіх рівнів особистим прикладом "чи" а ліпше "та" їх кровні рідні йдуть в штурмові бригади, а не в тилові, як для відмазки роблять. І після того мають моральне та законне право обіймати державні посади. І тоді підтягнеться "нарід".
показати весь коментар
02.04.2025 16:42 Відповісти
А велика різниця чи втопитись в Тисі ,чи задвохсотитись на фронті ?
показати весь коментар
02.04.2025 16:41 Відповісти
Так в рашці кордони відкриті і них немає бусифікації ,а в нас кордони закриті і є бусифікація .
показати весь коментар
02.04.2025 16:39 Відповісти
Такое рвение проявляют только если есть заинтересованность. Или план (не выполнишь - сам пойдешь) или бабло за каждую тушку. Но тут скорее всего "план", даже за бабло так не бьются.
показати весь коментар
02.04.2025 16:36 Відповісти
Або робили гарні кар"єри у совітській армії чи в теперішній рашистській , скільки етнічних українцім є генералами рашистської армії "кобилашів " там хоч греблю гати,от і вся відповідь.
показати весь коментар
02.04.2025 16:36 Відповісти
Окрім вже чинних контрактників пріоритетність мобілізації з першого дня війни мала бути такою:

1. добровольці 25-60 (сотні тисяч пішло в перший рік війни);

2. недобровольці 25-60 (числа в нетто - з врахуванням окупаційних, природних, військових, еміграційних втрат за останні 34 роки):
2.1.резервісти 1991 - 2022 років строкової служби (2.2-2.3 млн. - для штурмових частин);
2.2.резервісти 1984 - 1990 років строкової служби (1,5-1,6 млн. - для тилових і логістичних частин);
2.3. офіцери запасу і випускники військових закладів 1991-2025 років навчання, що не входять до групи резервістів (0,5-0,6 млн.);
2.4. (екс)працівники силових органів 1991-2025 років служби (сбу, прикорд., поліція, под.поліція, мчс, митна служба і т.п.), що не входять до групи резервістів, офіцерів запасу і випускників військових закладів (1,1-1,2 млн.);
Всього група №2 = 5,3-5,7 млн.

3. недобровольці 25-60: цивілісти-фольксштурм - останній рубіж для стримування ворога в містах.

Така черговість в мобпроцесі на порядок покращила б його оцінку в очах суспільства і таких диких сцен з побиттям жінок не булоб.
показати весь коментар
02.04.2025 16:32 Відповісти
А сирник не таким самим курсантом в совітському військовому училищі був ,от тепер і воює проти ( але ще не зрозуміло ,дивлячись на його дії) своїх одногрупників ,було б смішно, якби не сумно.
показати весь коментар
02.04.2025 16:32 Відповісти
вони наслухались нашого агітпропу ,що мовби-то в рашці буде мобілізація ,тому і повтікали
І тут мене реально гордість за наш "агітпроп" взяла.
Таку ІПсО зробити, щоб русня призовного віку на рівному місці сотнями тисяч за кордон тікала - це ж вміти треба.
То виходить, вміємо. Круто.
показати весь коментар
02.04.2025 16:29 Відповісти
Таке було і ранійше. А потім ті, хто вважав шо нехай інши воюють а не вони, або служили касабам, або їли власних діточок, або дохли у Сібиру, або дохли як окупанти у лавах РККА у Фінлянлії, Польші тощо.
показати весь коментар
02.04.2025 16:29 Відповісти
найбільший % заброньованих в Київській
показати весь коментар
02.04.2025 16:26 Відповісти
Так масовий забіг "цвєточков " стався через те що вони наслухались нашого агітпропу ,що мовби-то в рашці буде мобілізація ,тому і повтікали ,теж саме трапилось і з з так званими "хочужитями" ( про яких вже давно нічого не чутно ,бо вже охочих немає) які здуру пішли на контракт ,а потім здались в полон. Але що саме смішне в рашці мобілізації так і не було ,вона тільки існувала і існує в головах гівномарафонівських пропагандистів які ******* розповідати про "чмобіків " і зєліних відосіках ,а от у нас "бусифікація " квітне буйним цвітом.
показати весь коментар
02.04.2025 16:25 Відповісти
військові і захищались від прихильників окупації України . дію цивільним повинен дати суд. за перешкоджання діям ЗСУ.
показати весь коментар
02.04.2025 16:17 Відповісти
очікуваний результат подвійних стандартів
показати весь коментар
02.04.2025 16:16 Відповісти
Ще в 23 році таке точно було, принаймні в нас - ВЛК за 15 хвилин в пятницю ввечері, але на вихідні випускали додому і повістку на відправку вже на понеділок виписували. Зараз так не роблять, бо, будемо казати відверто, багато хто закриває нагальні питання нескінченно довго. Так що повний бардак з усіх сторін.
показати весь коментар
02.04.2025 16:15 Відповісти
Опір протиправним діям - не порушення - це самозахист
показати весь коментар
02.04.2025 16:14 Відповісти
а чому ти брешеш як зеленський,тобі по приколу брехати?
показати весь коментар
02.04.2025 16:11 Відповісти
Там не було порушень .
показати весь коментар
02.04.2025 16:09 Відповісти
Ну так за законом ці прокурори і не мають проходити ВЛК, аж поки їх не позбавили інвалідності. А перевірку на інвалідність ж їм мала МСЕК проводити (чи хто там замість неї).
показати весь коментар
02.04.2025 16:05 Відповісти
Ті хто не прийшли на вибори, вони автоматично проголосували за непорозуміння, тому хай не скавулять.
показати весь коментар
02.04.2025 16:03 Відповісти
тебе чекають в ТЦК. доведи що ти не сцикун
показати весь коментар
02.04.2025 16:02 Відповісти
https://youtube.com/shorts/xgWqa3UELo4?si=yH6gNtERYBh67U9r
показати весь коментар
02.04.2025 16:02 Відповісти
так і є, різниці між тітушками у формі і бурятами якими лякають взагалі не має, окрім очей.
показати весь коментар
02.04.2025 15:54 Відповісти
так і є, через дії тітушок-бусифікаторів їх ненавидять неменше як "асвабадітелей".
показати весь коментар
02.04.2025 15:52 Відповісти
73% з 40% які прийшли на вибори, а зарес в брехуна шашличного і справді рейтинг 4%, всі у кого незапитував, м"яко кажучи непідтримують зеленського.
показати весь коментар
02.04.2025 15:50 Відповісти
непереживай не створять з них Авдіївку, такі барани як ти ще задалеко до Дніпра закінчаться.
втаранься там башкой об шось, попереконуй себе що ти населення захищаєш, а не олігархів, тітушок-бусифікаторів, мразоту броньовану яка присосалась до кормушкі, і надра і землю яка тобі неналежить.
показати весь коментар
02.04.2025 15:48 Відповісти
депутаты во время войны - совсем не нужны (и это - правильно). по-хорошему законы менять - нельзя, права у людей - ограничены (то же право выбора, не говоря уже о праве на жизнь и имущество). так что содержать всю ту хуцпу с обслугой за ахренительное госбабло - полный бред. к тому же, за те "законы", которые они "приняли" их поголовно надо сажать с конфискацией пожизненно за откровенные диверсии: законодательно уменьшили количество моб ресурса во время войны (всякие законы о призыве с 25 лет, брони для трехдетных, фактическом переводе "обмежено придатних" в "непридатных") - очевидно чтобы Хйлу было полегче, законы о "тцк" прям на второй день ракетных обстрелов, "ддос" тех же "тцк" и "влк" кучей народа с 3х месячным "військовим станом", отсутствие производства, куча оффшоров, зарплаты госслужащим по ляму в месяц хз за что, дерибан земли, всякие министры и министерства хз чего и хз зачем которые не знают чем заняться, послы-сексологини и поварихи и т.д. и т.п.
показати весь коментар
02.04.2025 15:45 Відповісти
Заміть як вони в нього вчепилися. У мене так кіт в здобич чіпляєтся, мишу з рота не вийде забрати. Він для них як родний. Так ******* того ухилянта, шо відпускать не хочуть так *******, шоб самим не їхать
показати весь коментар
02.04.2025 15:44 Відповісти
там хітро виїбані, беня, юлька, Порох звідти.
там якщо і найбільший % заброньованих нездивуюсь
показати весь коментар
02.04.2025 15:44 Відповісти
красавчік шо втік, таку країну!!! такууу!!! КРАЇНУ!!!! захищати нехоче
ухилянти котрі давали присягу чого не на фронті? кулаками хай там махає, такій больний?
показати весь коментар
02.04.2025 15:41 Відповісти
Ні,потрібен не "мудрий президент",а адекаатний президент,адекватна вру,і адекватні громадяни.І тоді рашка би не посміла
показати весь коментар
02.04.2025 15:41 Відповісти
красавчік шо втік
показати весь коментар
02.04.2025 15:40 Відповісти
Во!Це є та причина яку ти собі підібрав!От якби не зе то ти б і не боявся і сміливо мобілізувався.Не потрібно собі брехати.Моя причина звільнення з зсу-те що підмоги та заміни не буде мені.Тому що в тилу кожен вибрав собі причину для виправлання ухилянства.Забагато в мене знайомих "інвалідами" раптово стали.І це прям вважаєть круто,це прям люди себе розумними а тих хто мобілізувався дурнями-лохами важають.А в тебе зе винен.Ось і все.Бувай.Не бреши собі.
показати весь коментар
02.04.2025 15:39 Відповісти
Як переконують у ТЦК, після цього чоловік намагався здійснити втечу й був затриманий військовослужбовцями, що чергували при ВЛК. Внаслідок, зав'язалася сутичка з цивільними громадянами.

А шо це за діла? З чого б це зразу на полігон вести людину? Можливо у нього є "незакриті" справи на гражданкє. Мають дати час позакривати нагальні питання, а не силоміць везти в учбовий центр.
показати весь коментар
02.04.2025 15:38 Відповісти
Якби був мудрий президент, то рашка б не напала
показати весь коментар
02.04.2025 15:38 Відповісти
Судячи з коментарів йому нарід би орден дав.Сумно це все ********
показати весь коментар
02.04.2025 15:29 Відповісти
ну, прокуроры - тоже "инвалиды" (хотя так "влк" и не прошли). но двойные стандарты это да.
показати весь коментар
02.04.2025 15:28 Відповісти
а порушень з боку цивільних ти не бачиш? чи не хочеш бачити?
показати весь коментар
02.04.2025 15:28 Відповісти
зєля ти? знову нанюхався до зєльоних соплєй?
показати весь коментар
02.04.2025 15:25 Відповісти
я його знаю особисто нажаль
показати весь коментар
02.04.2025 15:24 Відповісти
Сторінка 1 з 3