9753 відвідувача онлайн
64 819 62

Дружина Воїна з "Азовсталі": "Ми бачимо, що цивільних витягують з цього пекла, але не розуміємо хто і коли подбає про військових"

Автор: Дарина Рогачук

азовсталь,маріуполь,петиція

Завод "Азовсталь" у Маріуполі - це величезна гордість і, водночас, біль українців. Два місяці Воїни полку "Азов" та морської піхоти у повному оточенні героїчно протистоять російським окупантам. Їх щодня бомблять та обстрілюють з корабельної та наземної артилерії, літаків і танків. Своєю чергою, українські військові не просто витримують навалу загарбників, а ще й знищують його живу силу та техніку.

Втім абстрактні образи Героїв мають за собою цілком реальних людей. У них є сім’ї, батьки, кохані, діти. І зараз найбільша їхня мрія - врятувати рідних від геноциду росіянами. Адже Герої повинні не тільки вмирати за Україну, а й жити для неї.

Наші Воїни чинять потужний спротив із останніх сил. На "Азовсталі" вже практично немає їжі та води. Немає медикаментів, і поранені люди буквально гниють заживо у підвалах заводу, без змоги отримати допомогу. В одному приміщенні - мертві та живі, ніякої гігієни, антисанітарія та голод.

Наразі відомо, що з "Азовсталі" вдалося евакуювати всіх жінок, дітей та людей похилого віку. Втім 6 травня під час евакуації троє українських військових загинули і ще шестеро дістали поранення. Вони повернулися у підвал заводу.

Один із тих, хто досі перебуває на "Азовсталі" , - чоловік 22-річної Вероніки Сухарнікової. Він - Воїн полку "Азов", з перших днів повномасштабного нападу Росії захищає Маріуполь. Вероніка просить не розголошувати ім’я бійця з міркувань безпеки. І не стримує сліз, коли розповідає про рідкісні хвилини спілкування з чоловіком.

Ми поспілкувалися з Веронікою про обстановку на "Азовсталі", дізналися чи виходять на зв’язок із рідними "азовців" представники влади і як кожен із нас може допомогти Героям вийти із російської блокади.

-Вероніко, розкажіть трішки про себе.

-Мене звати Вероніка Сухарнікова, я дружина бійця полку "Азов", який захищає Маріуполь. Моєму чоловікові 24 роки, мені 22. Я з Львівської області, він із Києва. Ми одружилися в серпні 2021 і переїхали в Маріуполь, оскільки чоловік уже кілька років служить в "Азові".

Нашу квартиру розбомбили. У ній залишилися емоції, спогади, частина нас. У цій квартирі також залишився диск з похорону моєї мами, яку я абсолютно не знаю – це була єдина згадка про неї.

Зараз нашого дому немає. Але у нас із чоловіком є така фраза: "Дім там, де ти". І я хочу, щоб він був тут, де я вдома.

Я би дуже не хотіла в свої 22 стати вдовою. І не розумію чому мій чоловік повинен героїчно помирати.

-Як для вашої сім’ї почалася повномасштабна війна?

-24 лютого я була в Києві у батьків чоловіка, він - на навчаннях у Золочеві. Напередодні, пам’ятаю, був якийсь такий кіпіш, емоційно напружена ситуація. 23 лютого я ще дивилася військовий серіал "Мама", здається, називається - в мене таке враження, що зараз цей серіал повторюється наяву.

О 5 ранку чоловік подзвонив і сказав "Ніка, почалося".

Чоловік не говорив одразу, що їде в Маріуполь, мовляв, чекає наказ із хлопцями на Львівщині, все окей, не хвилюйся. Коли я дізналася, що мій батько віддав їм свою машину, то вже сама про все здогадалася.

Спочатку там був зв’язок, він записував навіть якісь відео, краєчком показував себе. Мало що розказував, щоб я не хвилювалася. Але тоді хоч якось можна було дізнатися що з ним.

Зараз у чоловіка навіть телефона немає, він його десь втратив разом із документами. Попросив не хвилюватися якщо я побачу їх десь в російських новинах. Дуже важко вийти на зв’язок - там є один якийсь спільний телефон, всі з нього пишуть і мало часу на кожного. При цьому дівчата, мами щодня стараються дізнатися через когось про свого сина, чоловіка. Тому ми не переписуємося регулярно.

-Коли востаннє спілкувалися з чоловіком?

-5 травня у мене був день народження і йому вдалося привітати мене. Також 5 травня був день народження полку "Азов", я теж привітала їх всіх.

Так збіглося, що у нас із "Азовом" в один день свято і всі ці роки 5 травня він був на роботі. А цієї зими ми домовлялися, що він нарешті візьме відпустку і проведе 5 травня зі мною... Але зараз він на "Азовсталі". І вони не можуть навіть хліба елементарно з’їсти. 21 століття, 2022 рік, а люди радіють черствому хлібу та мріють про кусок якоїсь булочки.

Коли у мене чоловік запитує якісь новини, то я плачу, бо не можу сказати якихось втішних новин. Я завжди кажу: "Ще трошки", "Потерпи, скоро витягнуть вас". Він мені каже, що вже ні в що не вірить…

Як нам, дружинам, читати прощальні листи? Як не збожеволіти від слів "Будь щаслива", "Довго не оплакуй мене", "Ти колись станеш чудовою мамою"… Це дуже боляче. Я завжди прошу Бога, щоб забрав його біль і віддав мені. Тому що нашим бійцям дуже важко і морально, і фізично.

-Що чоловік повідомляв про обстановку на "Азовсталі"?

-Він дуже мало розповідає і просить багато не розповсюджувати. Загалом ситуація критична і вже давно. На "Азовсталі" є дуже багато поранених бійців. Наприклад, у його побратима вже місяць осколок в оці і він все одно з бойовим духом, класно працює – навіть із цим болем вони все одно продовжують боротися.

Наші військові їдять один раз на день. Багато їжі віддавали людям, самі непритомніли від голоду. Ну і води в них практично немає. Запаси дуже малі і так вони протримаються недовго. Як не від кулі помруть, то від голоду, якщо не будуть врятовані.

Зараз починається спека – повилазять всі хвороби, інфекції різні. Вони ж сидять у великому якомусь підвалі просто – і живі, і мертві, і поранені… Жахливий запах. Ніякої гігієни особистої.

У них там немає ніяких новин, ніхто нічого не знає. Хлопці дуже сильно змінилися – хто був невіруючий, той впав в релігію. Хто сильно вірив в Бога навпаки вже зневірилися. Стан мого чоловіка зараз більше схожий на такі емоційні качелі. То: "не хвилюйся, все буде добре, хіба може бути по-іншому" і мені спокійніше. А бувають такі дні, коли він пише: "Ніка, я вже ні в що не вірю".

Хлопці навіть зляться, коли їм пишеш "тримайтеся, ще трошки", "вірте, що все буде добре". Вони вже просто навіть смайлики надсилають ніби сміються – це відчай. Вже два місяці минуло. Ми бачимо, що цивільних витягують з цього пекла, але не розуміємо хто і коли подбає про військових – це теж люди.

-Чи зв’язується хтось із влади з матерями, дружинами бійців з "Азовсталі"?

-Ніхто конкретно не виходив з нами на зв’язок. Нещодавно ми ходили з сім’ями "азовців" у Львівську державну обласну адміністрацію, нас пустили всередину, вислухали і сказали, що напишемо лист до Офісу президента. Але це максимум. Конкретно нам нічого не можуть сказати, бо "всюди йде війна, ми не чарівники, ми не можемо зробити деблокаду, бо буде багато м’яса". Але ми розуміємо, що якщо і не робити цю деблокаду, то там теж буде багато м’яса.

Є хлопці з "Азову", які хочуть йти рятувати їх самі - тільки чекають наказу. Але їм цього ніхто не дає. Ці хлопці мають зброю, у них є сили якісь. В той час як наші хлопці на "Азовсталі" не мають руки, не мають ноги, не мають пальця, поранені – вони хочуть боротися, але в них просто немає сил! Ми просто вже не знаємо що робити, куди звертатися. Писали вже і Зеленському в особисті повідомлення, його дружині.

Ми не хочемо вірити, що наших хлопців кинули. Але якщо це дійсно так, то ми, матері та дружини, просто так це не залишимо. Ми готові боротися за своїх Воїнів до кінця.

-Яким чином кожен українець зараз може долучитися до порятунку Воїнів з "Азовсталі"?

-Ми вже наголошували не раз, що якщо "зверху" ніхто не може дати наказ щодо деблокади Маріуполя, то ми, жінки та матері, готові йти живим щитом. Тому що там помирають наші друзі та рідні.

Розумієте, це хлопці, які ніколи ні на що не скаржилися. Але зараз вони дійсно просять і потребують нашої допомоги. Тому ми, сім’ї військових, через петицію вимагаємо процедури екстракції, ми віримо, що вона можлива. Нам не потрібне життя без хлопців з "Азовсталі", нам потрібна евакуація третьою стороною. Закликаємо всіх поширювати та підписувати цю петицію.

Нам потрібно вивезти поранених, мертвих і живих. Сім’ї загиблих вже два місяці чекають на тіла своїх рідних, щоб гідно попрощатися з Героями. Час іде вже навіть не на хвилини, а на секунди.

Ми дуже просимо всіх лідерів думок, поважних та відомих людей закликати світ до проведення процедури екстракції, можливості виводу всіх заручників з території "Азовсталі" по аналогії з Дюнкеркською евакуацією під час Другої світової війни.

Також ми просимо звертатися до світу із цим закликом і поширити його в соцмережах з хештегом #extractionAzovstal та #letmypeoplego. Ми писали вже і Ердогану, і Макрону – просто всім кому вже можна, щоб нас хоч хтось почув у Твітері, Фейсбуці, Інстаграмі, на пошті.

Я розумію, що це найменше, що ми можемо зробити для наших Героїв. Але просто сидіти і чекати недостатньо.

 Дарина Рогачук, для Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+13
я не знаю, як з цим жити. Якщо їх не врятують, я ненавидітиму і себе, і всіх на світі.
показати весь коментар
08.05.2022 17:36 Відповісти
+12
Блокада Маріка це все ж таки заслуга Зелі. Здача Півдня країни, а іншими словами я не можу назвати здачу Хєрсона, Н.Каховки, Мелітополю, без бою і стала причиною блокади Маріуполю.
показати весь коментар
09.05.2022 09:33 Відповісти
+11
Ненавидьте ЗЕленое чмо,который это допустил.
показати весь коментар
09.05.2022 06:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
я не знаю, як з цим жити. Якщо їх не врятують, я ненавидітиму і себе, і всіх на світі.
показати весь коментар
08.05.2022 17:36 Відповісти
ні-ні, якщо пані так зробить, то буде означати, що русскіє добилися свого, вони ж цього і хочуть, щоб ті, кого вони не вб"ють, зненавидили себе і цілий Світ, тобто щоб стали такими як вони самі, бо то вони ненавидять Світ, одне одного, і навіть самі себе.
показати весь коментар
08.05.2022 22:57 Відповісти
Ненавидьте ЗЕленое чмо,который это допустил.
показати весь коментар
09.05.2022 06:14 Відповісти
Это был билет в один конец. Ясно было с самого начала, что Мариупоьл и все кто в нем, особенно военные - обречены.
если хочется выжить на войне - не иди в армию. Тогда есть шансы выжить.
Хоть какой-то.
показати весь коментар
09.05.2022 16:40 Відповісти
-Яким чином кожен українець зараз може долучитися до порятунку Воїнів з "Азовсталі"?

-Ми вже наголошували не раз, що якщо "зверху" ніхто не може дати наказ щодо деблокади Маріуполя, то ми, жінки та матері, готові йти живим щитом. Тому що там помирають наші друзі та рідні.

Розумієте, це хлопці, які ніколи ні на що не скаржилися. Але зараз вони дійсно просять і потребують нашої допомоги.

Тому ми, сім'ї військових, через петицію , ми віримо, що вона можлива. Нам не потрібне життя без хлопців з "Азовсталі", нам потрібна евакуація третьою стороною.

Закликаємо всіх поширювати та
https://www.change.org/p/save-mariupol-71185d02-b260-4525-91ef-7f46add880c7/u/30520015 підписувати цю петицію.

Джерело:


показати весь коментар
08.05.2022 18:50 Відповісти
Декілька раз намагався підписати , не виходить .
показати весь коментар
09.05.2022 15:20 Відповісти
"Ми одружилися в серпні 2022"

Редакторе, це не та тема, де можна дозволити собі помилки
показати весь коментар
08.05.2022 19:40 Відповісти
С военной точки зрения в таких условиях обычно предусмотрены пути отхода с боевых позиций на крайний случай, но наверное приказа ещё не было от командира, но если выхода нет, надо им сделать коридор прикрывая огневой поддержкой.
показати весь коментар
08.05.2022 20:51 Відповісти
Господи, Матінко Божа, допоможіть
показати весь коментар
08.05.2022 21:02 Відповісти
Мне не дано понять чувства людей, родные которых сейчас на Азовстали, НО

Что значит спасти ?
Это война, тут нет варианта просто пойти домой, но выбор всегда есть

1. Вырваться из окружения
2. Выстоять в блокаде до конца войны
3. Попасть в плен

4. Погибнуть

5. В новой реальности можно ещё выторговать выход - но это значит, что нужно предложить что-то взамен. И пока непонятно, что может предложить Киев.

Других вариантов на войне нет, нельзя пересохраниться и начать с другой позиции и/или сначало.
И дело не в том плохой Путин или нет. Это война, и ему чихать на мировых лидеров, общественность и ОНН с ОБСЕ вместе взятыми. Речь идёт о военных людях и на них распространяются определенные правила.
И если ты попал в окружение, то болтовня не поможет.

Со всем Уважением ко всем защитникам
показати весь коментар
08.05.2022 21:07 Відповісти
Вот ты всё правильно понимаешь. И все кричащие всё правильно понимают и знают. Но, видиш ли, им нужно "политические балы" набрать. Есть одна партейка, любителей рекламы, и которая готова использовать даже такие темы, для зарабатывания "балов".
показати весь коментар
08.05.2022 22:58 Відповісти
Зебіл писав. Більше дибілізму ніж тут, ще не бачив. От би вас в те пекло кинути, тварюки.
показати весь коментар
09.05.2022 08:15 Відповісти
В спам їх зразу , поналазило уродів .
показати весь коментар
09.05.2022 15:24 Відповісти
Як не зрозуміло? От на Київ Ху.ло би проміняв Азовсталь, чи на Харків, а скоріше усе на Одесу.
Люди просто не розуміють реального стану речей. Не для того він їх там тримає, щоби випустити.
показати весь коментар
09.05.2022 09:31 Відповісти
Так это и ежу понятно

Но только не тем, кто за это отвечает
показати весь коментар
09.05.2022 13:21 Відповісти
Зе, давай, думай шустрее, как спасти наших воинов-защитников, ведь они там бедные уже обессилили, от голода, от таких адских условий, где рядом с живыми, раненые, мёртвые, все вместе. Ты же не лох, как сам утверждал, решай, пошевели мозгами, если конечно таковы у тебя есть.
показати весь коментар
08.05.2022 21:50 Відповісти
Не знал, что Зе устроил блокаду Мариуполя. Может желаете выставить претензи путлеру, или Залужному, который руководит военными?
Че к ним у вас вопросов нет?
показати весь коментар
09.05.2022 01:22 Відповісти
Блокада Маріка це все ж таки заслуга Зелі. Здача Півдня країни, а іншими словами я не можу назвати здачу Хєрсона, Н.Каховки, Мелітополю, без бою і стала причиною блокади Маріуполю.
показати весь коментар
09.05.2022 09:33 Відповісти
Поцікався за чиїм наказом зняли міни на Чонгарі??
показати весь коментар
09.05.2022 09:37 Відповісти
То дай посилання на той наказ, або скрін!
показати весь коментар
09.05.2022 17:15 Відповісти
и мне.
показати весь коментар
10.05.2022 09:14 Відповісти
Журналісти хоч читають , що пишуть ?!!!

Ми одружилися в серпні 2022 і переїхали в Маріуполь, оскільки чоловік уже кілька років служить в "Азові".
показати весь коментар
08.05.2022 22:15 Відповісти
Простите, но автора статьи, да и редактора, точно нужно уволить за некомпетентность... ну вот как написать "попросила не разглашать имя мужа-воина" и при этом приложить фото с свидетельством о браке, где имя написано((( мда... где логика?
показати весь коментар
08.05.2022 23:48 Відповісти
Вы просто не понимаете тему статьи. Есть одна партия в нашей стране, для которой главное - подорвать авторитет нынешнего президента. А то что расскажут чего лишнего, навредят обороне, навредят стране - это все мелочи
показати весь коментар
09.05.2022 01:24 Відповісти
Це ви не розумієте реалій. Бо ваша партія, за два роки перед війною, заради знищення політичних конкурентів знімала клінстрони з комплексів ППО, зірвавла забезпечення бронежелетами, три ДОЗа провалила. Відмовилася закуповувати Стугни, Корсари, несвоєчасно закінчила випробовування Нептуна, взагалі заморозила розробку "Гром2", розмінувала Чонгар, продала операцію по Вагнерівцям і безліч усього іншого.
Те, що Зеленський не втік, те що він та його команда воюють за Україну, це причина чому ми його сьогодні не розірвали за попередні два роки.
показати весь коментар
09.05.2022 09:37 Відповісти
Ви обкурені чи обколоті якимось зе зіллям ? Яка партія ? Там ЛЮДИ гинуть ! А ну розкажіть , як їх рятують, чи хоча б намагаються ! З початку війни вашим зю все пробачили - і посадки війскових , і те , що вони не робили нічого для посилення обороноздатності , і вагнерівців , і розмінування на кордоні . Так , всі мовчали заради єднання для перемоги . Можна ще змовчати про "експєрта" арістовічя і йому подібних , але в Азовсталі гинуть Найкращі Українці ! І не тільки зе , а й ви всі виправдовувачі винні в їхній смерті .
показати весь коментар
09.05.2022 15:17 Відповісти
Се схоже на ботів.
Тут декілька, дуже схожих коментарів.
показати весь коментар
09.05.2022 23:43 Відповісти
О какой экстракции идёт речь ?!
Никогда не сталкивался с этим термином и решил изучить вопрос.
Как я понял есть два вида:
1. Когда "эвакуируемый" согласен

2. Когда "эвакуируемый" не согласен.
Ну не встретил я такого понятия, что кто-то может приказать кому-то, кто осуществил окружение, просто взять и куда-то отпустить окруженных.
В таком случае теряется смысл кого-то окружать, так как всегда можно сказать "тук-тук я в домике и уезжаю в Турцию"
Или термин есть другой и процедура или я чего-то не догоняю.
Но создаётся впечатление, что люди требующие процедуру экстракшн, понятия не имеют о чем говорят .

В данном случае, если нет плана деблокады, нужно идти на переговоры.
На Азовстали конечно бойцы серьезные, но расклад, на данный момент, не в их пользу
показати весь коментар
09.05.2022 02:13 Відповісти
там не має теми для перемовин. Ху.ло хоче їх вбити, усіх. Може пару чоловік, які би погодилися на камеру розповідати про "український нацистів" і лишили би у живих, але мета його дуже проста та зрозуміла. Він відмовився їх випустити в обмін на усіх російських полонених, подумайте над цим.
показати весь коментар
09.05.2022 09:40 Відповісти
Я честно не слышал о таком предложении, но допускаю, что оно было.
Но Вы же понимаете кем для него является полк Азов.
Десантников или допустим пехотинцев он поменяет, уверен
А Азов нет - или запросит дорого
показати весь коментар
09.05.2022 13:24 Відповісти
О какой экстракции идёт речь ?!

Як https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%8E%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F Дюнкерська евакуація , коли Гітлер призупинив наступ суходолом, союзники евакувати французських вояків морем, а Гітлер оголосив про переможне захоплення Дюнкерка.

Заклики до екстракції - це заклики, щоб світ щось таке зробив бункерному, аби він віддав "стоп-наказ" як колись Гітлер, а Туреччина чи хтось інший підігнали б кораблі для евакуації.
показати весь коментар
09.05.2022 17:10 Відповісти
Я думаю, если Вы ссылаетесь на данный случай, то читали чуть больше, чем сухое "стоп-приказ" ?!
У этого приказа были причины и они никак не связаны ни с давлением на Гитлера, ни с просьбами в его адрес ни с какими-либо международными нормами.
Это было исключительно решение связанное с техническим вопросом немецкой армии.
То есть там и речи не было о гуманизме или принуждении к данному приказу.

Получается сейчас русские должны повторить ошибку немцев. А это была именно военная ошибка, о которой вспоминал Гудериан, а не договорняк.

Я не выступаю сторонником РФ, но ситуация такова, что данная процедура не является нормой по разрешению выйти из окружения.
Это только вариант выхода и он лежит полностью и исключительно на тех кто эвакуирует и иногда на тех кого эвакуируют.

Просто у слова эвакуация, в данном контексте несколько непривычный для нас смысл.
Спасение - если эвакуируемый согласен.
Похищение - если не согласен.
Других смыслов у операции экстракшн просто нет.

Да, это проблема и проблему нужно решать и решать срочно. Но нужно быть реалистами и перестать фантазировать.

Сорри, если звучит цинично, но мы обсуждаем войну, а не любовный роман.
показати весь коментар
09.05.2022 21:24 Відповісти
Саме так. Я не дуже ******** наводити простирадла тексту, тому якщо є стистлий стисле позначення - "стоп-наказ" - його й використовую.

Але посилаються саме на цю "екстракцію", як на існуючий в історії прецедент взаємодії, що в результаті призвів до евакуації військових з оточення не за тотожніх, але за дещо схожих обставин. Закликають тому, що в данному конкретному випадку потрібен зовнішній вплив на ситуацію.

Ніхто не каже, що Гітлер тоді був під впливом гуманізму. Чи що для кацапського "гітлера" гуманізм має якесь значення. Але він має значення, принаймні задеклароване, для ********* Заходу, на допомогу якого розраховані ті заклики. Ніхто не каже, що Гітлера тоді хтось примушував. Але кацапський "гітлер" нічого іншого окрім примусу не розуміє, тож закликали Захід якось на нього натиснути. Чи з ним домовитися. Чи його зашантажувати. Чи будь-що. Заради результату.

Не суттєво, чому Гітлер зробив, важливо що він зробив. Призупинив атаку. Це дало змогу союзникам евакуювати військових. Крапка. Закликали зробити аналогічно. Розумієте? Байдуже, що скажуть потім кацапські "гудеріани", бо кацапи перевзуваються по 100500 разів на день.

Ніхто не казав, що це стандартна процедура, Ви наче самі із собою сперечаєтеся, що вона не є нормою.
показати весь коментар
10.05.2022 17:51 Відповісти
Да, возможно я не совсем правильно Вас понял.
Просто большинство эту операцию требует именно как какую-то нормативно-правовую процедуру. Мол такое было и Путин обязан остановиться.
Согласен, что вытащить людей надо, но для начала нужно придумать как склонить Путина к "стоп-приказу". Пока этого нет.
Более того, в Дюнкерке были бреши для выхода и там было достаточно простой остановки немцев. Уходили водой, а она не контролировалась немцами на 100%

Тут же ситуация сложнее. Остановка бомбежек и наступления на Азовсталь сохранит жизни, но не даст возможно выйти.
Это достаточно сложная ситуация.

Возможно повторюсь, но если бы речь шла об обычных солдатах ВСУ - вопрос давно был бы решен. Можно было учесть ошибки прошлых окружений и решить вопрос с меньшими потерями или без них вообще.
Чем на него давить, когда речь идёт о бойца полка Азов - я не знаю, но это должно быть что-то очень весомое.
показати весь коментар
10.05.2022 18:57 Відповісти
невже неможна навіть передати ліки пораненим ???? за допомогою ООН?? всіх поранених лікують, навіть полонених . Невже вони навіть про передачу ліків для поранених на азовтсаль не подумали та не домовляються??. Хочаб це зробили би для початку. Я не думаю Верещук або президент про це договорюватися намагалися
показати весь коментар
09.05.2022 03:47 Відповісти
Ні не можна. Ху.ло хоче їх вбити, з якого дива він буде передавати їм ліки???
Щодо Зеленського і мадам із парасолею... якби нічого не робили, то й цивільних би не забрали.
показати весь коментар
09.05.2022 09:28 Відповісти
Вы правы - пленных лечат

Но они не пленные, они в окружении - либо своими силами доставить лекарства и лечить, либо попасть в плен и получить лечение.
Никто не даст лечить окруженных, чтобы получить увеличение числа боеспособного противника.
Это война.
показати весь коментар
09.05.2022 23:03 Відповісти
ВАСИЛЬ БУРБА - генерал-полковник ЗСУ. екс. начальник Головного управління розвідки Міністерства оборони України \ 2016-2020 рр.\. Під час https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 війни на сході України , з травня 2014 брав участь в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%96_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 антитерористичній операції на Сході України , був куратором від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B5_%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B8_%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Головного управління розвідки Міністерства оборони України. Координував роботу всіх оперативних груп контррозвідки СБУ в зоні проведення АТО. Після справи вагнерівців. яку "злила" сама влада. Бурбу та опергрупу звільнено з посад та їз ЗСУ \ Бурба- за власним бажанням \. Зараз Бурба і його колеги на фронті . Але це не їхній рівень спеціалізації. Вони можуть зробити набагато вагомий внесок для Перемоги. Ось ця команда контррозвідки начолі у Бурбою могла б розробити і провести унікальну операцію щодо порятунку Азовців. хоча б захопивши у полон дуже важливу " ПТАШКУ " для обміну. Оскільки хобі Бурби - аналіз проведення спецоперацій ізраїльських спецслужб, план деблокади Маріуполя може стати цілком реальним.
показати весь коментар
09.05.2022 06:39 Відповісти
Не має на Росії такої "великої пташки", в обмін на яку Ху.ло погодився би відпустити Азовців.
Я думаю що їм відведена "головна роль" у телевізійній перемозі та денацифікації.
Про Бурбу, Єрмака, два роки "підготовки" зелених до війни, будемо говорити потім, але ніяку спецоперацію у Маріуполі провести не зможе жодна спецслужба світу. У Херсоні, для прикладу, можливо, а там ні.
Якби там хоч море було глибоке, чисто теоретично можливо було би використати підводний човен (якого теж у нас не має), а так, там ситуація патова.
показати весь коментар
09.05.2022 09:27 Відповісти
Мета Ху.ла показове знищення цих військових. У полоні чи в бою, для нього це важливо. Він вже 74 дні демонструє, що живими він їх звідти не випустить. Те, що вдалося вивести цивільних, це диво. Але і їх він тримав у заручниках тільки для того, щоби вони витрачали запаси військових.
Тому врятувати їх може тільки диво.
показати весь коментар
09.05.2022 09:21 Відповісти
Не знаю, что их ждёт в случае попадания в плен, но уверен, что их очень хотят взять в плен.
Во-первых получить от них максимум информации.
Во-вторых показательно судить.

И в-третьих повлиять на моральный дух остальных.
показати весь коментар
11.05.2022 00:34 Відповісти
Їх суд є нікчемних для будь-кого у світі. Інфу реальну вони наврядчі знають, а піар можно по телеку зробити і без них.
показати весь коментар
11.05.2022 16:19 Відповісти
Для внутреннего потребителя им необходим этот суд
показати весь коментар
12.05.2022 15:24 Відповісти
На всіх російських полонених обміняти, насамперед на льотчиків. Треба звернутися до їхніх сімей, хай вони просять свого пуйла.
Або підключати до питання екстракції ті країни, які мають вплив на пуйла: Китай і Турцію.
На крайній випадок, взяти в полон того, хто для пуйла має ціну (су... Кабаєву з його виводком)
Все можливо, якщо цього дуже хотіти.
показати весь коментар
09.05.2022 11:16 Відповісти
в 19 году НАДО БЫЛО ГОЛОСОВАТЬ ГОЛОВОЙ А НЕ ПРЯМОЙ КИШКОЙ !!!
Наголосували бл....
Попугай Кеша хрипатый со своей бандой сдал весь юг страны
А кто ж его выбрал ????
показати весь коментар
09.05.2022 15:13 Відповісти
Саме це і є головною причиною - 73 відсотки ідіотів .
показати весь коментар
09.05.2022 15:33 Відповісти
Совьецько-жуківське відношення міністерства оборони і поступово закінчуючи задрипаним лейтенантом: "солдат це бидло", солдат повинен хоч " хер смокчи но сделай". Всі ці алгарітми відношення до Українського солдата досі існують в ЗСУ.
показати весь коментар
09.05.2022 15:53 Відповісти
Брехня!!!! "Совецкий стиль" ведення війни, то в твоїх кацапів, що рядами виводять своїх солдат на наші кулемети!!!!
показати весь коментар
09.05.2022 17:14 Відповісти
Или сдадутся, или погибнут, других вариантов нет
показати весь коментар
09.05.2022 18:01 Відповісти
Как не прискорбно - да

Обменивать их наверняка не будут.
Вариант деблокады тает с каждым даже уже не днём, а часом.
показати весь коментар
09.05.2022 23:32 Відповісти
Ті, що здалися - їх вбили у полоні. Так що єдиний спосіб вижити - вистояти
показати весь коментар
10.05.2022 19:41 Відповісти
По фото та її ім'ям Прізвищем можуть легко знайти особистість чоловіка.
Нехай автор зверне на се увагу.
показати весь коментар
09.05.2022 23:49 Відповісти
В основу будь-якої держави покладають сакральні символи. Ініціація Новохозарії імовірно передбачає ритуальне спалення опудала князя Святослава.
показати весь коментар
10.05.2022 05:22 Відповісти
Бажання путіна і зеленського співпали - знищити полк Азов. що вони і роблять ! Щоб тут не писали про неможливість деблокади. все це виглядає недостовірно. Адже ніхто і пальцем не поворухнув. . не те. що розробити спецоперацію. А зброя союзників на території України. то чому вона не задіяна для прориву блокади або щоб хоч трохи відтягнути рашистькі війська від міста і зменшити його обстріл ? На ці питання ніхто нічого не відповідає - ні Командівач ЗСУ. ні начальник Генштабу. ну. а зеленський своїми мантрами\ відосіками розписується у своїй безпорадності і нав"язує суспільству думку. що виходу немає. ситуація патова. А чого ж тоді вартий військовий генералітет. неодноразово нагороджений орденами. вони зобов"язані були знайти вихід із ситуації. а не накладати табу на питання Маріуполя з перших днів блокади.
показати весь коментар
10.05.2022 23:05 Відповісти
Шановні рідні маріупольців. не втрачайте часу. ви зверніться до самої відчайдушної жінки Тетяни Чорновол. вона на передовій. але є у фейсбуку. Вона підкаже. як вам діяти далі. а також координати тих військових. які могли б вам допомогти у порятунку ваших рідних.
показати весь коментар
10.05.2022 23:45 Відповісти
Таня вiдчайдушна та смілива, але навіть вона покаже на ОП і скаже всі питання до діючую влади. Влада зараз боронить країну це так, але Південь влада здала. Якщо це якась 5 колона тоді питання до друзів Зе: Баканова та Буданова що вони досі роблять в креслах очільників СБУ та ГУР.
показати весь коментар
11.05.2022 10:09 Відповісти
Якщо країною керує єрмак і ко 95. то всі питання до зеленського і не треба прикриватися війною. навпаки. все вирішувати терміново за законами військового стану. Всі повірили. що колаборанти \ зрадники стали українськими патріотами. бо перефарбувалися. одягли вишиванки і стали говорити те. у що повірили українці ! Але народжений повзати. літати не зможе ! Нутро. як було прокацапським. так і залишилося. навпаки. тепер це замасковані внутрішні вороги. які стали ще більш небезпечні. Перемога України беззаперечна. але якими жертвами і у який час. якщо у владі - 5 колона .
показати весь коментар
11.05.2022 11:24 Відповісти
.
показати весь коментар
12.05.2022 08:45 Відповісти