3 647 63

Ексочільнику "Нафтогазу" Коболєву продовжили запобіжний захід ще на два місяці

коболев,андрій,коболєв

Слідча суддя вищого антикорупційного суду продовжила дію запобіжного заходу щодо колишнього голови правління "Нафтогазу" Андрія Коболєва ще на два місяці.

Про це повідомляє пресслужба Спеціалізованої антикорупційної прокуратури.

"17 квітня 2023 року за клопотанням детектива НАБУ, погодженим прокурором САП, слідча суддя ВАКС ще на два місяці продовжила строк дії обовʼязків покладених на підозрюваного – колишнього голову правління НАК "Нафтогаз України", – йдеться у повідомленні.

Відповідно до ухвали Апеляційної палати ВАКС від 1 березня 2023 року про обрання запобіжного заходу підозрюваний зобов’язаний внести 230 млн грн застави та виконувати визначені судом процесуальні обов'язки.

"Незважаючи на те, що рішення про застосування цього запобіжного заходу ухвалено ще 1 березня 2023 року, воно станом на сьогодні не виконане – кошти у повному обсязі не внесені", – наголосили в САП.

Раніше Національне антикорупційне бюро та Спеціалізована антикорупційна прокуратура завершили розслідування за підозрою ексголови правління НАК "Нафтогаз України" у заволодінні в 2018 році понад 229 млн грн.

Як повідомлялося, минулого тижня Вищий антикорупційний суд (ВАКС) залишив без розгляду повторне клопотання про продовження термінів досудового розслідування за підозрою колишнього голови правління НАК "Нафтогаз Україна" Андрія Коболєва в отриманні премії, яка перевищувала встановлені законодавством обмеження. Строки слідства у цій справі спливають 19 квітня.

Нагадаємо, 19 січня детективи НАБУ повідомили про підозру колишньому голові правління НАК "Нафтогаз України" Адрію Коболєву. Слідство вважає, що він у травні 2018 року всупереч вимогам законодавства видав наказ про преміювання працівників компанії, на підставі якого йому виплатили майже 261 млн грн (еквівалент $10 млн).

Коболєва підозрюють у протиправному отриманні премії у значно більшому розмірі, ніж дозволяло законодавство. Лише перша частина премії становила $10 млн замість максимально дозволеної законодавством суми виплат у 37,4 млн грн. Таким чином, протягом 2018 року голові правління було незаконно нараховано та виплачено премій на суму, що перевищує максимально допустиму на 229,25 млн грн, стверджує слідство. А після звільнення з посади він отримав в банку під гарантії "Нафтогазу" ще $12 мільйонів.

Вищий антикорупційний суд (ВАКС) спочатку відмовився обирати запобіжний захід для Коболєва, але апеляційна палата визначила для нього заставу у розмірі 229 млн грн. Однак, було зібрано та сплачено лише орієнтовно половину від цієї суми. Своєю чергою Коболєв стверджував, що не може внести заставу самостійно, оскільки його рахунки заблоковані.

Тим часом строк дії цього рішення сплив. При повторному розгляді клопотання про обрання запобіжного заходу ВАКС відмовився взяти під варту та збільшити розмір застави для колишнього голови "Нафтогазу України" Андрія Коболєва, однак зобов’язав його носити електронний браслет. Це рішення також оскаржується у апеляції.

Топ коментарі
+14
До речі, де вітренко, який наніс державі збитків на 50 млрд за один рік роботи? Чи не на часі, коли мова йде про команду клоуна?
показати весь коментар
18.04.2023 12:59 Відповісти
+13
Складывается впечатление, что если бы Коболев проиграл кацапам суд и без лишних вопросов выделял бабки на "дороги", вопросов к нему не возникло бы.
показати весь коментар
18.04.2023 13:18 Відповісти
+12
показати весь коментар
18.04.2023 13:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
тіштесь любителі какать разницей у борщовий набір...
показати весь коментар
18.04.2023 12:53 Відповісти
До речі, де вітренко, який наніс державі збитків на 50 млрд за один рік роботи? Чи не на часі, коли мова йде про команду клоуна?
показати весь коментар
18.04.2023 12:59 Відповісти
не наніс державі, а компенсував втрати бородатої бабці на ліпку блохер-лідора та балдибілнецтво ОПою.
показати весь коментар
18.04.2023 13:03 Відповісти
Складывается впечатление, что если бы Коболев проиграл кацапам суд и без лишних вопросов выделял бабки на "дороги", вопросов к нему не возникло бы.
показати весь коментар
18.04.2023 13:18 Відповісти
Він не вигравав суд, а лише надсилав туди тексти "кабального контракту" з додатками. Перемога звалилася на нього настільки несподівано, що гріх було не відсвяткувати її преміально разом з Вітренком.
показати весь коментар
18.04.2023 20:13 Відповісти
Він не вигравав суд, а лише...
====================
Это ты так хочиш, патамуша ты Сидоров.
у Сидоров есть тока хотелки Хўла.
показати весь коментар
19.04.2023 01:20 Відповісти
Кобєлєв, ти перереєструвався під https://biz.censor.net/user/552998
Не гай тут часу, бери свого побратима - Вітренчихівого синка, і робіть вже щось для порятунку своєї премії! Бо в Америці чиясь мама вже своя - не своя! 😏
показати весь коментар
19.04.2023 01:37 Відповісти
пани ********* а в нас таріфи ростуть
та нехай хоч вдавляться в тому гавногазі..толку від нього нема
показати весь коментар
18.04.2023 13:00 Відповісти
Та отож. Давно потрібно закрити цю лавочку для збагачення під назвою Нафтогаз. Нам крутять мізки цими судовими виставами, і не має значення, Коболев чи інший, прикриті якимись пройдохами-іноземцями на несусвітніх зарплатах, це все обирання українців.
показати весь коментар
19.04.2023 11:20 Відповісти
То підвищенням цін на опалення у 2.5 рази кловани хочуть перекрити преміювання збиткового нафтогазу?)) Економісти, юристи..пздц керманичі..
показати весь коментар
18.04.2023 13:01 Відповісти
показати весь коментар
18.04.2023 13:02 Відповісти
показати весь коментар
18.04.2023 13:26 Відповісти
За півтора роки утвердження, кервник САП встиг неабияк запліснявіти.

Присутність Коболєва у США НЕОБХІДНА для "повної мобілізації політики США на підтримку України", - Гербст
показати весь коментар
18.04.2023 13:24 Відповісти
Україна має керуватися законами та Конституцією , а не вказівками чиновників : українських ,московитських чи американських.
Чому не внесена застава і Коболєв на свободі? Просту людину вже давно закрили б за грати.
показати весь коментар
18.04.2023 14:03 Відповісти
проспись... Тому, що його рахунки заблоковано, чув?
показати весь коментар
18.04.2023 14:23 Відповісти
Не ти , а Ви. Вчіться культурі спілкування . Це не має значення. Або закон один для всіх . І всі його виконують. Або ми маємо симулякр - де є "обрані" -дємократи-антикорупціонери ,яким закони не писані. І які по суті нічим не відрізняються від зелених блазні.
показати весь коментар
18.04.2023 15:12 Відповісти
По суті нуль, а хочеш викання, йди до держморд та кайфуй, а на просторах інету, можеш усім юкати.
показати весь коментар
18.04.2023 15:26 Відповісти
читаючи вас - починаєш розуміти що кобєлєва підтримують в основному невиховані ,хамовиті невігласи.
показати весь коментар
18.04.2023 15:56 Відповісти
Для москалів по духу ( а не по походженню) короткий лікнеп:

Як ми звертаємося - на ТИ чи на ВИ? Між сьогодні й колись криються значні відмінності. В українців здавна вважається, що тикають лише некультурні, бо тикати - дуже неввічливо. Але… ******* мода під впливом західних віянь усе більше розмиває межі традиційної української культури, зокрема й мовної, та нав'язує звертання на ТИ, яке раніше сприймалося лише як панібратське. На таку фамільярність у народі здавна сформульована дотепна відповідь: «Я з вами свиней (в деяких варіантах - гусей) не пас!» Та зараз мова не про свиней, гусей чи то інших домашніх тваринок, а про ввічливе звертання до співрозмовника.

В яких випадках вживаємо пошанну множину із займенником Ви?

Спробуємо окреслити основні випадки, коли ми маємо звертатися до людини на Ви, тобто з повагою.

1. Звертання до незнайомої людини (незважаючи на вік).

2. Звертання до знайомої, проте старшої за віком людини.

3. Звертання до керівника:

4. Звертання до колеги:

5. Звертання до підлеглого / студента:

6. Звертання до близьких родичів - до мами чи тата, дідуся з бабусею, дядьків, тіток…
показати весь коментар
18.04.2023 16:05 Відповісти
введи у пошук "правопис ви" та понови знання, можливо полегшає, бо на твоє графоманство часу шкода.
( ВИ - ВАШ
Ви, вас, вам, вами, займ. особ. З великої літери Ви пишеться тільки у звертанні до однієї особи в листах - приватних і офіційних.)
показати весь коментар
18.04.2023 16:36 Відповісти
Тут не про правопис, а про культуру спілкування. Але це словосполучення для московитів по духу незрозуміле.
показати весь коментар
18.04.2023 16:49 Відповісти
і не кажи пригнічене... словесний пронос та відведення від теми обговорення- це не флуд, а твоя громадська позиція не кацапа?

Наголошуй, що якщо б не агресивність прихильників Порошенка, Україна б ніколи не пізнала руйнації від півтора метрового балдибілдера вЗесвіту.

====>>>>
показати весь коментар
18.04.2023 16:59 Відповісти
Низький рівень культури свідчить ще й про брак розуму та здатності до осмисленного та конструктивного діалогу.
показати весь коментар
18.04.2023 18:34 Відповісти
Якими законами? Тими, що закони, чи тими, які зЕбіли придумують, щоб не відчувати себе лохами?
Суди задовбалися розглядати висмоктані з зЕрьмаково-коломойського пальця підозри.
Американці стверджують, що саме завдяки Коболеву вдалося позбавити Європу від залежності і добити грязьпром, а значить і фінансування московитських чмобіків.
То чиї інтереси захищає Коболев та американці, а чиї плісняві сап та на.бу?
показати весь коментар
18.04.2023 14:57 Відповісти
То виходячи з ваших тез замість приведення до порядку всіх трьох гілок влади, ви пропонуєте замінити закони України - бажанням америкканських чиновників? Тоді давйте зразу напряму проголосимо себе американським протектореатом - і будемо керуватися наказами американської адміністрації . Ну тоді принаймні проблема з Московією відпаде..
Кобєлєв захищає свої інтереси , США свої. іноді вони співпадають з інтересами України , іноді ні .
А САП та НАБУ - це структури створені з подачі американців. І питання чи створені вони насправді для захисту інтересів народу України чи інтерсів Американців - питання риторичне.
показати весь коментар
18.04.2023 15:18 Відповісти
Виходячи з ваших тез, ви пропонуєте замінити закон і Конституцію, забаганками влади та олігархічно-кремлівськими інтересами.
Вас, видимо, влаштовує узурпація всіх гілок влади завгоспом та його ОПою, що прямо забороняє 5 стаття Конституції.
Коболев, на даний момент, захищає інтереси України, як і Америка, яка вкладає свої сили та багатомідіардні кошти в нашу перемогу.
САП і НАБУ- це лише структури, та керують ними ставленики єрмак.
Як і грУ, сбУ, беб та інше.
показати весь коментар
18.04.2023 15:34 Відповісти
Не потрібно перекручувати мої слова. Потрібно діяти згідно закону. А по закону - Коболєв наразі має бути за гратами. І якщо ви вважає це неправильним - ви це оскаржуєте через суд. В наразі ви підміняєте закон власними хотєлками і посилаючись на "авторітєт" - Гербста. Але має діяти закон, а не політична доцільність чи авторітєт..
А якщо кобєлєву не подобається, як працюють закони, - то в цьому є і його вина - адже він був гвинтиком цього механізму. І його все влаштовувало. Карма догнала так сказати.

І до речі, ви замість фактів оперуєте емоційними ярликами. Що по суті є магіпуляцією, а по простому бабським історичним прийомом
показати весь коментар
18.04.2023 15:53 Відповісти
істеричним
показати весь коментар
18.04.2023 15:58 Відповісти
Закон? Наразі ви посилаєтесь на хотелки Банкової, та продавлювання потрібних рішень, які не співпадають з інтересами України.
У справі про премії є ще одна персона, яка, чомусь, ніяк не цікавить ОПу (жодну гілку влади). Вітренко.
Отрима ті ж міліони, по тій же справі.
Різниця між ним і Коболєвим полягає в тому, що відміну від останнього, він нічим не зашкодив грязьпрому та не лобуює інтересів України.
показати весь коментар
18.04.2023 17:12 Відповісти
Я посилаюся на Закони України та Конституцію . А те як ними підтираються зелені блазні - то інша історія. Але ж справа в тому , що ви не хочете ,щоб дійсно діяли Закони України та Конституція . Ви хочете просто , підтиратися ними на власний розсуд .
Для мене вітрєнкі,кобєлєві та інші шарікови - одним миром мазані. Я не ділю лайно на сорти.
показати весь коментар
18.04.2023 18:37 Відповісти
В Україні не діє Закон та Конституція.
Вибіркове "правосуддя" покликане унеможливити, чи, хоча б, ускладнити допомогу Україні.
І я не змішую тих, хто зробив збиткове підприємство прибутковим, з тими, хто обнулив прибутковий бізнес.
показати весь коментар
18.04.2023 18:58 Відповісти
Кому яке діло чи прибутковий спекулянт чи ні? Яку користь спекулянт, що жирує на споживачах монопольних поставках природних ресурсів, приносить суспільству?
Якщо стане банкрутом або буде ліквідованим, споживачі здихнуть з полегшенням.
показати весь коментар
19.04.2023 11:31 Відповісти
а хорошо бы!
Меньше бардака было бы.
показати весь коментар
18.04.2023 15:37 Відповісти
Нащо та мова- коболєв нічого добро не приніс - це факт.Вас розвели як лохів,або ви розводите.Яценюк з коболевим просто взяв український газ - який має собівартість і вартість( на той час 1800 з пдв) просто підняли ціни населенню 8500 а ціна для промисловості доходила до 50000....математика проста - укргазвидобування і укрнафта видубуває 15млрд в рік по 2000 тис а продає по 10000=прибуток 150млрд....має бути! А формулу ротердам обкатали на вугіллю але і нафтогаз цією формулою користується,тільки про неї мовчать...Ось і весь феном кобеля....видубувамо український газ по українській собівартості,а продаємо ротердамський по світовій ціні ,доречі в ціну якого забито віртуальне транспортування ,якого просто не існує,так як газотраспортна система україни,фізично не може працювати в реверсному режимі,принаймі на сьогодні
показати весь коментар
18.04.2023 16:46 Відповісти
Так в основному Коболєва захищають представники грантоїдських організацій. А то ще фінансування перекриють.
показати весь коментар
18.04.2023 16:55 Відповісти
Коболєва захищає американська влада.
Грантоїди.
показати весь коментар
18.04.2023 17:52 Відповісти
Американська влада ще захищає **********, гендерів - та інших сумнівних персонажів. Так що не все добре для України ,що хоче США
показати весь коментар
18.04.2023 18:38 Відповісти
Мда. У вас дійсно проблема. Все в купі. Коні, люди. Друзі з ворогами.
показати весь коментар
18.04.2023 19:01 Відповісти
Кожна країна переслідує власні інтереси. США і Польща наразі серйозно підтримують Україну. Але роблять це через власні інтереси. І це наприклад не завжає полякам закрити ринок для для української агропродукції . А американцям для прикладу - просувати гендерну повістку. Україна не має сліпо слідувати всьому , що пропонують наші партнери. І відстоювати власні інтереси. Як це робить та сама Польща чи Ізраїль, які не бояться вступати в конфлікт зі своїми найкращими партнерами , якщо це корінним чином впливає на їх національні інтереси.
Це мистецтво дипломатії . А не втому , щоб виконувати всі забаганки партнерів.
показати весь коментар
18.04.2023 19:23 Відповісти
Наша пісня гарна, нова
Починаєм її знову
Завалити грязьпром, і максимальна підтримку Америки, це в інтересах якої країни?

"Присутність Коболєва у США НЕОБХІДНА для "повної мобілізації політики США на підтримку України", - Гербст
показати весь коментар
19.04.2023 11:12 Відповісти
Якщо Кобєлєви - це те ,що необіхдно для повної мобілізації політики СШа на підтримку України - то дуже сумно.
показати весь коментар
19.04.2023 11:47 Відповісти
Надто пізно, надто мало - суть корпоративної реформи "Нафтогазу"

Що не так із реформою системи корпоративного управління "Нафтогазу" та чому збій стався не зараз.
https://www.epravda.com.ua/columns/2021/05/18/673997/
показати весь коментар
19.04.2023 12:11 Відповісти
Америка, зі саоїм ФБР, ЦРУ та іншими розвідувальними структурами, довіряє Коболеву захищати свої інтереси та інтереси України, а нарідна влада ******** та перешкоджає.
Так. Сумно. Хоча, це не те слово.
показати весь коментар
19.04.2023 12:35 Відповісти
Сша не довіряє Кобєлєву , а використовує в своїх інтересах . І наразі ці інтереси в більшій мірі збігаються з інтересами України. Презервативи теж важливі і необхідні в певний період для захисту, але це не міняє їх суті.
показати весь коментар
19.04.2023 12:42 Відповісти
Цікаво, чому у вас інтереси України асоціюються з тим, що в штанях? Проблеми?
Українські військові захищать Батьківщину.
Як ви викрутите цю ситуацію? Вони захищають свої сім'ї, а не інтереси України, тому і ми не маємо прислуховуватися до проблем з їх забезпеченням ( до прикладу), чи як?
показати весь коментар
19.04.2023 14:11 Відповісти
Це ваші дивні взаємозвязки , які вас тригерять які до мене відношення не мають . . В мене інтереси України асоціюються з Конституцією України і з законами України . А у вас Кобєлєви і Хєрбстом - це ситуативні союзники.
Українські військові захищають Україну від зовнішньої московитської загрози . Але є ще загроза внутрішня - з однієї сторони українські корупціонери -злодії , з іншої "корисні ідіоти"-грантоїди , які здають суверенітет та незалежність своє країни на догоду своїм донорам.

А питання забезпечення - це взагалі окрема тема, на яку тема коболєвих - вітренків ніяк не впливає
показати весь коментар
19.04.2023 14:54 Відповісти
Це про дотримання пліснявою владою і закону, і Конституцї (невеликий приклад).
" ...
Минуло вже півтора роки. Трубіцин продовжує тероризувати бізнес на Оболоні, ходить по ефірах і вдає з себе супер-громадського діяча. Так само, як Дубинський волонтера. А справа у НАБУ, натомість, йде повільно - зовсім не так, як з реформаторами чи опозицією.
Причина проста: Трубіцин має тісні відносини із заступником Єрмака Татаровим, про що йшлося навіть протягом судового засідання в Антикорупційному суді, коли Трубіцину обирали запобіжний захід. Мало того, Трубіцин, наскільки мені відомо, вхожий напряму до Єрмака. Тому і почувається впевнено.
Ідемо далі.
А де вирок любителю державних пирогів депутату-слузі Юрченку, якого теж брали на гарячому? Цей на рівні Верховної Ради орудував. А де справа проти Татарова, яку успішно поховали? А що там з братом Єрмака, який торгував посадами? Лише Трухін отримав смішний за його мірками штраф."

" ... "корисні ідіоти"-грантоїди , здають суверенітет та незалежність своє країни на догоду своїм донорам."
Як же вони його здають? В чому це проявляється?
Вас не цікавить, що потрібно Америці, щоб забезпечити перемогу Україні? То, може, гордо відмовимось від їх допомоги?
показати весь коментар
19.04.2023 15:14 Відповісти
Ну оскільки вам складно зрозуміти - розкладу . Кобєлєви - ніколи ,не були і не будуть інтересами України. Кобєлєви - це витратний одноразовий матеріал , яки використовують і викидають .
показати весь коментар
19.04.2023 15:03 Відповісти
шановна, воно й.бнуте, але дюже виховане...
показати весь коментар
19.04.2023 10:51 Відповісти
Ну так. Що таке нагнути кацапів та повернути державі, якихось 2,9 міліардів доларів?
Ось, свіженьке. Наслідки підривної діяльності Коболєва.
ЧЕТВЕР, 13 КВІТНЯ 2023
"Cправа на 5 мільярдів доларів. Як "Нафтогаз" знову переміг Росію в суді і чи отримає гроші"
https://www.epravda.com.ua/publications/2023/04/13/699102/

Ну і куди ж без "ротердаму"?

Менше б ви дивились г+г.
показати весь коментар
18.04.2023 17:28 Відповісти
Тільки собівартість видобутку 1000грн за тис.куб., а не 2000грн.
показати весь коментар
19.04.2023 11:34 Відповісти
🤕😂 Внєшнєє управлєніє.🤕😂😂😂 Придурок
показати весь коментар
18.04.2023 17:06 Відповісти
А чи не можна його просто тихесенько придушити або прирізати?
показати весь коментар
18.04.2023 14:05 Відповісти
на потіху кацапам? Ти ж адекватний буваєш, ще раз перечитай свій перл.
показати весь коментар
18.04.2023 14:24 Відповісти
Мама любит баксы!?
показати весь коментар
18.04.2023 14:14 Відповісти
когда уже за Зеркаль возьмутся? Она ж с Коболевым в сговоре, и они вместе в москву летали, медведчук может подтвердить - он их там лично видел.
показати весь коментар
18.04.2023 14:48 Відповісти
Ох, вже ці https://patrioty.org.ua/society/u-sudi-ne-pobachyly-provyny-sviashchennyka-upts-mp-iakyi-proslavliav-rosiiu--obvynuvalnyi-akt-povernuly-prokuroru-463357.html укра̀інскіє суди ...
показати весь коментар
18.04.2023 19:44 Відповісти
Чисто, щоб пролетарським куколдам зробити приємно.

Навіщо їм заробляти свої гроші, коли можна рахувати чужі і сподіватися, що з них щось перепаде...
показати весь коментар
19.04.2023 02:08 Відповісти
взять и поделить... та все ж народне, чому ці придурки мають за воду в крані платити?
показати весь коментар
19.04.2023 10:54 Відповісти
Це визначальна для України справа -в залежності від того чи вдастся росії дотиснути справу коболєва буде багато в чому залежати відношення державних менеджерів до своєї роботи. Інший буде сто раз думати перед тим чи варто відстоювати державні інтереси, чи простіше просто взяти чемоданчик грошей на кайманових островах, як це всі до того робили.
показати весь коментар
19.04.2023 10:40 Відповісти
Коболев би не повернувся, якби не отримав гарантій, що поімітують бурне судове переслідування та й відпустять
показати весь коментар
19.04.2023 11:13 Відповісти
Зеленим гоблінам до цих пір муляє перемога України над Газпромом у Стокгольмі.
Як так при баризі Пороху опустили расію.
показати весь коментар
19.04.2023 11:30 Відповісти