51 109 234

Українці масово міняють мобільного оператора після підвищення тарифів: Послуга з перенесення номера тимчасово не працюватиме (оновлено)

Послуга з перенесення мобільного номера 20 грудня тимчасово не працюватиме

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку, завтра, 20 грудня, на шість годин призупинить роботу системи, що відповідає за послугу перенесення номерів між мобільними операторами (послуга MNP – перенесення зі збереженням номера).

Про це йдеться в повідомленні Комісії.

"Комісія тимчасово призупиняє процеси перенесення абонентських номерів з 08:30 20 грудня 2024 року до 16:15 20 грудня 2024 року", – сказано в повідомленні.

Постачальники електронних комунікаційних послуг своєю чергою зобов'язані поінформувати абонентів про тимчасове призупинення процесів перенесення номерів та відновити послугу з 08:30 23 грудня.

Зазначається, що таке рішення ухвалене через різке зростання попиту на послугу та необхідність збільшити пропускну спроможність. Так, якщо раніше в систему в середньому надходило 4,5 тис. запитів, то 16 грудня 2024 року було зафіксовано збільшення їхньої кількості до 17,01 тис.

У Комісії додали, що середньодобове навантаження на централізовану базу даних уперше за час існування системи зросло вчетверо, що призвело до сповільнення її роботи, збільшення часу на опрацювання повідомлень і накопичення черг відправлення повідомлень, що спричинило сповільнення в опрацюванні процесів перенесення номерів.

Збільшення навантаження на систему пов’язане з бажанням абонентів змінити операторів, які оголосили про різке підвищення тарифів.

За даними Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), понад 10 000 абонентів "Київстару" та понад 2 800 абонентів "Vodafone Україна" перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит української редакції Forbes.

"У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних", – сказано в повідомленні пресслужби lifecell.

Своєю чергою СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба заявив, що держава терміново у три рази збільшує потужності Центральної бази даних.

"Ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз виявили намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему", – зазначив він.

Як повідомлялося, на початку грудня найбільший мобільний оператор України – "Київстар" – заявив про підвищення в середньому на 25% плати за послуги.

Пізніше оператор Vodafone попередив про зміну вартості низки своїх тарифів передплати з 24 грудня цього року: їхня вартість зросте на 70-120 грн. Однак уже на наступний день Vodafone вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни в нових тарифах.

Топ коментарі
+43
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
+34
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
+25
Це не бізнес-це шахрайство! Стягування плати за те чим,апріорі,неможливо скористатися це шахрайство,нав'язування платних "послуг"які тобі й нафіг не потрібні це бандитизм!
показати весь коментар
19.12.2024 17:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Не мели дурниць. Ти телефон включаєш тільки тоді коли тобі треба подзвонити? Якщо батьки живуть в селі то для пенсіонерів та інвалідів є тариф 140 грн на місяць. Якщо цікаво ось інформація: https://vikna.tv/styl-zhyttya/taryfy-kyyivstar-dlya-pensioneriv-u-2024-najdeshevshi-taryfni-plany/
показати весь коментар
20.12.2024 12:11 Відповісти
Зроруумів ... цє Вам.


Я не давала Вам привід переходити від обговорення предмета суперечки до обговорення особистості.
Тільки хамські та невігласи з росії можуть так писати, підписуючись, що він з України. Бот з парашії. Українець би вибачився. Але це так.


показати весь коментар
20.12.2024 12:51 Відповісти
Тоді де знак запитання? Бачте, один знак, а скільки виявив проблем
показати весь коментар
20.12.2024 13:11 Відповісти
Каким Совком, Грицько? Какая плановая экономика? При чем здесь вообще экономика к гос.регуляторам?

Европарламент в 2022 году обязал Apple использовать в своем бизнесе разъем Type-C для зарядок, с мотивацией "не нравится - вон нафиг с европейского рынка". Это один из примеров регуляции.
показати весь коментар
20.12.2024 20:00 Відповісти
А ти не ведись. Викинь нафік телефон і не мороч собі і людям голову. А, щоб на автобусі не їздити купи собі авто.
показати весь коментар
20.12.2024 20:16 Відповісти
То роз'єм, а тарифікація це зовсім інше. Європарламент же не вмішується в цінову політику. Її регулює ринок. Так і тут. Побачать, що абоненти тікають до іншого оператора переглянуть тарифи. А не буде вигідно взагалі з ринка України підуть. Тут ніякої принуділовки немає. Дорого? Не користуйся. От і все. На базарі ж як? Ходиш шукаєш де краще та дешевше.
показати весь коментар
20.12.2024 20:23 Відповісти
В районах і селах всі сидять на мінімалках, якщо хто в Київі не знає!
показати весь коментар
21.12.2024 16:53 Відповісти
Київстар вже втрачав клієнтів через хакерську атаку. Але тепер вирішив то зробити добровільно... Через таке різке підвищення тарифів та погану якість зв'язку він втратить ще частину.."геніальний" хід...
показати весь коментар
24.12.2024 23:33 Відповісти
Я теж так думав про підняття акцизу на цигарки. А виявляється в Україні доходи бюджету від цигарок навіть більші від доходів від акцизу на бензин. О як!
показати весь коментар
19.12.2024 16:31 Відповісти
Як шо ні то до чого тут інша держава?
показати весь коментар
19.12.2024 17:17 Відповісти
Це ринок. Не подобається ціна на зв'язок не користуйся ним. 200 грн на місяць це раз сходити пивка попити, попісяти й забути. А ти за 200 грн користуєшся зв'язком цілий місяць. Не подобається чи зв'язок чи пиво не користуйся або не пий.
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
так собі аргументація. коли був бум розвитку, то похвилиних тарифів вистачало і на розвиток мережі, і на підтримку.
близько 10млн абонентів, ще є інтернет пристроїв, там теж сімки. і тарифи по 300 грн мінімальний.
показати весь коментар
19.12.2024 17:22 Відповісти
як спєц можеш відповісти на одне запитання, досить просте - що заважає йому, обладнанню, працювати і що Люди мають економити?🤓

показати весь коментар
19.12.2024 17:24 Відповісти
На цигарках і горілці економте!
показати весь коментар
19.12.2024 17:28 Відповісти
Йому нічого не заважає. Воно просто споживає електроенергію ціни на яку ростуть не тільки для простих споживачів а і для бізнесу, акумулятори, виникла необхідність в резервному живленні, а це генератори які треба заправляти та купувати, піднявся курс валют, а нове обладнання та обладнання яке потребує заміни в Україні не виробляється його треба закуповувати за кордоном, утримання службових автомобілів які їздять обслуговувати мобільні вишки, накінець зарплата персоналу, податки та розмір плати за використання радіочастот. Та багато багато ще чого. Чи ви думали поставили вишку, причепили антени і вони роками висять і "їсти" не просять?
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
А як це все працювало, умовно, в часи Кучми-Юща? Тоді пакетними були лише контрактні тарифи, а весь препейд був з похвилинною тарифікацією... І навіть в мережі було 1 грн/хв - враховуючи курс, це навіть більше, ніж теперішні 3 грн/хв у поляків.
показати весь коментар
19.12.2024 17:34 Відповісти
Грицько.я вже на Тебе "злий", що порівнюєш грошове забезпечення "польських панів"з "українскими бідняками,а то й бомжами..."?В цілому світі є любителі "теревенити",не тільки в Україні.
показати весь коментар
19.12.2024 17:43 Відповісти
А які зарплати в Польщі?
показати весь коментар
19.12.2024 17:47 Відповісти
А скільки обладнання розхреначено (і розхреначується)війною, а скільки бабла треба ввалити на акумуляторні батареї, щоб збільшити автономний час роботи базової станції...
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
З одного боку так, але з іншого - собівартість того Лего є сталою що для України, що для Німеччини. Так, можна зменшити торгівельну надбавку, але виробник не буде для України знижувати відпускні ціни в 2-3 рази просто тому, що в нас купівельна спроможність нижча!
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Ну не знаю, я коли в лайфі намагався хенд-мейд по мінімуму зібрати, то вийшла вартість майже як за пакетний тариф з якимись хвилинами і гігабайтами...
показати весь коментар
19.12.2024 17:52 Відповісти
Я так розумію, що це мінімальна ціна обслуговування абонента. Вас ніхто не заставляє користуватися послугою. Ви самі обираєте . Не хочете не користуєтеся .
показати весь коментар
19.12.2024 17:56 Відповісти
На вільному ринку ж діє конкуренція. У нас аж три великих оператори. Конкуренція=зниження цін.
показати весь коментар
19.12.2024 17:59 Відповісти
То ви дуже давні часи згадали - такий тариф у 90-х був, коли і найдешевші телефони були менш доступні широкому загалу, ніж айфон зараз...
показати весь коментар
19.12.2024 18:02 Відповісти
Изя звонит в неотложку:
- Алло, скорая? Перезвоните мне, я с мобильного. Теща умирает.
показати весь коментар
19.12.2024 18:19 Відповісти
Так, із цим згоден, тоді заробляли менше. З іншого боку, в 2006-2008 витрати були меншими, аніж зараз, бо тоді зарплати круті були...
показати весь коментар
19.12.2024 18:28 Відповісти
Згоден, але суть ви зрозуміли. І юридично Джинс и Київстар були двома гравцями на ринку, а не одним, так само Джинс і UMC. У кожного були свої реквізити, МФО, ЄДРПОУ і т.д.
показати весь коментар
19.12.2024 18:29 Відповісти
та не думає він, не здатний просто на те від природи і до того ж невіглас.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
Польщу не треба брати, ми не в Польщі
показати весь коментар
19.12.2024 18:36 Відповісти
Юридично - так, різні юр особи, звісно. І керівництво там формально інше було. Лексус - теж окремою компанією є юридично.
Але я переходив свого часу з Київстару на Діджус, не змінюючи номера і безкоштовно.
Потім коли Діджус прикрили, то мене автоматично вернули на Київстар.
показати весь коментар
19.12.2024 18:39 Відповісти
щоб ти розумів, прифронтова територія, подоржчав моб. зв'язок до 210, одночасно інет до 450 грн, світло, хліб, ліки. при тому, що пенсія залишилась 3700 грн. а в декого 2500.
показати весь коментар
19.12.2024 18:55 Відповісти
Я пробував так з Діджус на Київстар, то мені сказали купляти пакет. Не було послуги такої, навіть збереження номера. Може у вас свої зв'язки, бо були потім вже знайомі, які мали доступ до "пулу" номерів.

Що формально, зрозуміло, але юридично в першу чергу, за юридично відбувається прийом на роботу, виплата податків і т.д. і це були дві різні компанії.

міжнародний https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80_%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BA%D1%83 віртуальний оператор та молодіжно-орієнтований бренд https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BE%D0%BA мобільного зв'язку. Розроблений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F норвезькою телекомунікаційною компанією https://uk.wikipedia.org/wiki/Telenor Telenor у https://uk.wikipedia.org/wiki/2000 2000 році.

І перечитав, то правильніше, то там навіть не купівля продаж відбулася, а банальне "намахалово",тобто попердніх власників Діджус просто поставили перед очевидним рішенням.

Компанія «Київстар» сьогодні припинила просування бренда Djuice.
«Як показують наші дослідження, незалежно від того, пропозиціями якого суб-бренду користуються наші абоненти, вони співвідносять послуги , що отримують, та обслуговування з брендом «Київстар». Тому «Київстар» зосередиться на розвитку єдиного бренду і пропозицій, якими можуть користуватися всі клієнти».

Коротше кажучи, віджали велику частину активного платіжездатного молодого населення. Запропонували умови, від яких власники Діджус не змогли відмовитися, бо вишки були Київстаровські і вся екосистема.
показати весь коментар
19.12.2024 18:56 Відповісти
Не нажрутся,а поставить согласно указу больше батарей на время отключений жаба давит.
показати весь коментар
19.12.2024 19:01 Відповісти
По факту правильно вказано ))) ахахаха. упс
показати весь коментар
19.12.2024 19:02 Відповісти
Ти знаєш, мені по барабану хто за шо платить. Я за 200 - 300 грн на місяць не обіднію, за те я буду із зв'язком. Це не реклама. Я пенсіонер, гроші приходиться економити. За 300 грн я маю мобільний зв'язок, мобільний інтернет, домашній інтернет та IP телебачення. Мене влаштовує. І не 4 тижні, а місяць. Не буду називати оператора, щоб не звинуватили шо я його рекламую. Думаю ти здогадався.
показати весь коментар
19.12.2024 19:05 Відповісти
Працює РЕБ. Проти безпілотників.
показати весь коментар
19.12.2024 19:08 Відповісти
Так я ж їм тут намагаюсь все популярно пояснити. Але бачу марно...
показати весь коментар
19.12.2024 19:13 Відповісти
То при чому алкоголь до звязку ? Не усі випивать-точно так і не усі користуються мобільним інтернетом,чи роумінгом.
Це крайнощі.Стакан доброго домашнього вина до обіду чи вечері -саме те,що радять лікарі.
показати весь коментар
19.12.2024 19:15 Відповісти
Дятел ти стоярождений...ринок це коли є вибір...
показати весь коментар
19.12.2024 19:21 Відповісти
Нафіга потрібен пакет на 100Гб, якщо навіть в пік навантаження у мене виходить не більше 25 ГБ ? Уроди і чмирі, поверніть людям нормальні тарифи. Не можна людей під час війни залишати без зв'язку.
показати весь коментар
19.12.2024 19:21 Відповісти
Так якщо раз на місяць подзвонити то користуйся таксофоном і не мороч голову нікому
показати весь коментар
19.12.2024 19:24 Відповісти
Мабуть на бутерброді тонкий пласт ікри.Треба додати..)
показати весь коментар
19.12.2024 19:26 Відповісти
Лайф теж піднімає ціни, але невеликими порціями, а не одразу.
показати весь коментар
19.12.2024 19:28 Відповісти
Идите нах короче. Не буду пополнять. В прошлый раз из Водафона сами перезвонили и дали месяц халявы на полный пакет.
показати весь коментар
19.12.2024 19:34 Відповісти
А у тебе шо немає вибору? Є інші оператори, а є вибір взагалі не користуватись цим видом зв'язку. Пиши листи чи ходи до таксофону.
показати весь коментар
19.12.2024 19:43 Відповісти
Я сподіваюсь, це жарт, бо ніякось ні х... не смішно
показати весь коментар
19.12.2024 20:02 Відповісти
Все решта це утримання цього обладнання - яке не працює без світла ..... бо нема акууумуууляяяторів .... соломенский р-он м. Київ ... і шо
показати весь коментар
19.12.2024 21:00 Відповісти
Чим погані були Чорновіл, Лук'яненко, Юхновський, Горинь?
показати весь коментар
19.12.2024 21:03 Відповісти
Не сделают. С твоих любимых 90-х все поменялось. Сейчас государство дерет с операторов налоги миллиардами. Рента на частоты- знаешь такое? Не знаешь. Плата за воздух. Ежемесячно десятки миллионов. УДЦР знаешь? Скорее всего нет. Это госорганизация- ежемесячно десятки миллионов. В приказном порядке закупка генераторов, аккумуляторов и т.д. Не понравилось ОПе и Федорову огромные штрафы. Последний тенедер на частоты - миллионы опять. Так что дешевой связи не жди. Електроенергия, оборудование по нынешнему курсу доллара, и еще 5G блин хотите)) И не думаете что связь вам обходится в 2-3 пачки сигарет.
показати весь коментар
19.12.2024 21:47 Відповісти
А вибори Трампа підлаштовані ким? Вибори без вибору, щоб вибір був очевидний. Ще весною 2023 було відомо, що буде Трамп, навіть тут на Цензорі десяток статей знайти можна, і це США. В Україні яника і йому подібних в свій час пропихали олігархи. До яника лишки були совкової влади, які мали чуть не свою мафію і т.д.
показати весь коментар
19.12.2024 22:00 Відповісти
Це ти мені радиш почитати? Я більше 25 років працюю в одного з операторів, знаю як ці пакети впроваджували і чому різні юридичні особи. Злиття брендів це міф, гроші йшли в одну кишеню.

А так да, кампанії продаються. Був УРС, став Білайн, потім Лайф, тепер залишився Лайфом але власники не турки а французи.
Так само УМЗ, потім МТС, зараз Водафон і власники азербайджанці.
І так далі.
показати весь коментар
19.12.2024 22:02 Відповісти
Да ви що, точно працюєте у одного з операторів, а в інтернеті інша інформація

Beeline - у минулому, торгова марка оператора стільникового зв'язку ПрАТ «Українські радіосистеми». У 2010 році була поглинута компанією «Київстар» (дочірна компанія VimpelCom Ltd.). VimpelCom Ltd. продовжує надавати послуги зв'язку під брендом Beeline у низці країн СНД.

Працюєте 25 років, а розбиратися не навчилися в юридичних аспекатах, технічно КС і Діджус були однією компанією, а юридично це були дві різні компанії і Діджус орендували вишки КС. Навіть якщо був один власник, але компанії було дві окремі по всіх документах.

Може Діджус не збанкрутував, але слово поглинута, це не означає, що забрали, а процедура може бути інша. В однієї великої корпорації цілком можуть буди декілька дочірніх компаній. Створили два бренди, завели аудиторію, яка компанія виявилася кращою, то ту і лишили, іншу закрили. Це нормально, бізнес.
показати весь коментар
19.12.2024 22:09 Відповісти
Djuice остается последним виртуальным оператором в Украине. Раньше у "Киевстара" был еще "Мобилыч" (2007-2009), а у МТС - Jeans (2003-2008) и "Экотел" (2007‑2009). Только life с момента своего основания предоставлял услуги исключительно под единым брендом.

Ось ще інфа, КС ще і Мобілич був ))) ахаха, так, була тоді треш реклама такого трешака для бабусів.

Дуже дивно, пишете про 25 років стажу, а пишете ну таке. Ну 25 років ... То в Україні крім УкрТелекому нема оператора з таким стажем роботи ...
показати весь коментар
19.12.2024 22:15 Відповісти
Де ви такі кретини хамовиті беретесь?
показати весь коментар
19.12.2024 22:45 Відповісти
Лайф таке ж гімно. Намагаються намахати, підвищують тарифи, пакет на 4 неділі.
показати весь коментар
20.12.2024 07:51 Відповісти
Ще раз відповідаю (на пальцях).
Людина живе в селі. Раз на місяць їздить на автобусі до райцентру. Питання: треба платити за один рейс, чи за місяць обслуговування автобусного маршруту? Автобус же кожень день їздить туди-сюди. Платити треба за реальну послугу. Той хто кожень день "катається", той і платить більше.
показати весь коментар
20.12.2024 12:04 Відповісти
***! Ну дійсно, я телефоном користуюся коли треба. За це й хочу платити. Бо коли я не користуюся автобусом я за нього й не плачу, хоча він все одно їздить і без мене. У тарифі за телефон мені нав"язують послугу яка мені не потрібна, чому я за неї маю платити?
показати весь коментар
20.12.2024 12:29 Відповісти
Ну добре. А якби тобі не надавали цих послуг, а просто без них підняли абонплату?
показати весь коментар
19.12.2024 17:10 Відповісти
Украінці хер вгадають - поміняють оператора - тои теж тариф підніме - ми вже як наріки - на голці
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Цікаво, що якісь і голосового зв'язку і тим більше моб.інтернету суттєво впала. А ось ціна - навпаки, вирісла! Я сплачую 1000 грн за 4 контрактних номера що місяця, можу сплачувати і більше, а але в мене сьогодні в місті ТРИЧІ не спрацьовував телефон та рвавься зв'язок! І всім пох - плати баран!
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
Набирать у поісковику польських операторів та дивится їх тарифи.
показати весь коментар
19.12.2024 17:34 Відповісти
Я вже задовбався кожному пояснювати. Пройдись тут по гілці і знайдеш відповідь від мене на твоє питання. Тоді вливались міліарди в розвиток та майбутні доходи від цієї індустрії та присаджували людей на мобільний зв'язок.
показати весь коментар
19.12.2024 17:44 Відповісти
Я тобі про те, що рекламні СМСки про моб.інет і є нав"язування послуги. Доречі, за ці СМС теж платить не оператор...
показати весь коментар
19.12.2024 17:53 Відповісти
те саме, водафон. був 140, потім 170, тепер 210 грн - це все протягом року
показати весь коментар
19.12.2024 17:55 Відповісти
це було 2000-х, десь в 2005-2006 Юля їх відфаршмачила і моб. тел. стали доступні.
показати весь коментар
19.12.2024 18:08 Відповісти
))) я дума, що це напишуть. Але це було технічне банкрутство, а не пряме, коли пішли збитки, то більший гравець викупляє АКТИВ меншого, НА ВИПЕРЕДЖЕННЯ, не доводити до банкрутства. Так само працюють і інші бізнеси, простіше заздалегідь продати, коли воно ще хоч щось варте, ніж дотягнути до повного банкрутства. Ой, певно я помиляюся ))) бо юридично це були різні бізнеси.
показати весь коментар
19.12.2024 18:08 Відповісти
Приклад з історії авто, аналогічно Fiat купив Ferarri, коли Фераррі відчули, що справи пішли погано, то вони на випередження уклали угоду і буди куплені Фіат, а Фіат лишив назву Фераррі, хочу юридично Ферарі це Фіат, чи також не знали ))). Фіат більш сильніший гравець, який поглинув Фераррі, інакше б Фераррі мусила через певний час оголосити банкрутство.

І такий прикладів валом в світовій практиці. Як тільки смаженим, то багато коли власники продають свій бізнес.
показати весь коментар
19.12.2024 18:14 Відповісти
А перед тим Феррарі відмовили Форду...
Приклад не зовсім правильний, бо Фіат придбав компанію, яка на той момент уже 20 років існувала на ринку.
Тут більше аналогія з Тойотою і Лексусом підходить чи з Мерседесом і Смартом. Тойота створила з нуля окремий бренд Лексус для дорожчих моделей, а Мерседес - дешевший бренд Смарт. Так само і Водафон (тоді UMC) створив з нуля бренд Джинс, а Київстар - Діджус.

Я в автомобільній галузі працював, тому все добре знаю.
показати весь коментар
19.12.2024 18:17 Відповісти
Цікаво, що на 10 пляшок горілки гроші - є, а на зв'язок - ні, це дуже дорого...
Може треба змінити пріоритети?
показати весь коментар
19.12.2024 18:20 Відповісти
Іншим галузям це не заважає... Навіть телекомунікаційним - постійно приходять якісь акції на провідний інтернет чи супутникове ТБ (хоча телик я не дивлюся).

Так само умовно Розетка і Комфі конкурують, влаштовуючи знижки (іноді навіть понад 50%), автосалони скидають по кілька тисяч баксів на машинах і тд... Про продуктові супермаркети з їх акціями мовчу вже.
показати весь коментар
19.12.2024 18:25 Відповісти
Просто немає реально ринку, вони двоє домовляються про підняття тарифу і тільки питання хто перший це буде робити для вигляду.
показати весь коментар
19.12.2024 18:45 Відповісти
Ну чого ж нема. 3mob, тариф Green. Все, як ви хочете
показати весь коментар
19.12.2024 18:57 Відповісти
Ага...в дупу їх ще поцілуй тих виродків...
показати весь коментар
19.12.2024 19:19 Відповісти
Хай купить пейджер
показати весь коментар
19.12.2024 20:07 Відповісти
Судячи з твоїх дописів, ти - олігарх, що володіє мобільними операторами.
показати весь коментар
19.12.2024 20:13 Відповісти
Поцілуй свою жулю в дупу. В 2005 вже не було плати за вхідні дзвінки. І нікого вона не форшмачила, їй не до цього було. Вона з полковником гриценко в цей час займалась розпродажем танків, літаків і бронетехніки. Поцікався масштабами продажів. Так що фантазувати не потрібно))
показати весь коментар
19.12.2024 22:22 Відповісти
З якого часу правда стала хамством?
показати весь коментар
19.12.2024 22:48 Відповісти
Теж таке думаю..Як всі почали той цей Лайф підійме через місяць-два..ринок е ринок..
показати весь коментар
20.12.2024 00:34 Відповісти
та мені пофіг на електрику для їх обладнання !!! не хачуть платити за електрику нехай їх топ-манагери динму крутять !!! які проблеми ???
не треба порінювати тарифи з Польщею - там рівень зарплат і відповідно рівень життя у 4-5 раз вищий ніж у нас в Україні і відповідно поляки мажуть собі позволити дорого платити за електрику, газ, звʼязок, інтернет і тд.тп. !!! а у нас ціни вже европейські, а запрлата ніщенська, совкова !!!
показати весь коментар
20.12.2024 06:22 Відповісти
12 транзакций в минуту перегрузили общенациональную базу? Ппц какое тут все убогое...
показати весь коментар
20.12.2024 06:37 Відповісти
Ну якщо тарифи взяти в Польщі то одна хвили на коштує три гривні, а СМСка 2,5 грн. Враховуючи скільки часу українці ******* теревенити то за розмову в 1 годину платили б 180 грн.
показати весь коментар
19.12.2024 16:30 Відповісти
Дивіться, у мене 2 номери, причому один основний, а другим мало користуюся. Основний я поповнюю регулярно, а другорядний - дуже рідко і лише коли дуже треба (ну і щоб номер не згорів). Якби був звичайний препейд із похвилинною тарифікацією, я б час від часу кидав тоді гроші і поступово виговорював би їх, а так номер є, але оператор за нього гроші не отримує!
показати весь коментар
19.12.2024 17:41 Відповісти
К сожалению это рынок.

Хотя уже давно должен быть признан стратегически важной, я бы даже сказал критичной сферой и зарегулирован по самое не могу.

И вот тогда бы посмотрели на вашу логику. Как вы там сказали ...
Водафон, не нравятся наши законы - добро пожаловать с украинского рынка
показати весь коментар
19.12.2024 17:46 Відповісти
))) я про порівняння цін, а не конкретно про ЛЕГО. Ну то не купуйте зв'язок, я не купую коли нема за що. Таке, не так комфортно, але оператор збанкрутує раніше, ніж помруть люди. Може воно до того йде, Київстар хоче нарубати грошей і відпетляти з ринку.
показати весь коментар
19.12.2024 17:53 Відповісти
Я порівняв вартість товару з рівнями доходів. Вже багато пенсіонерів пар або поповнюють один телефон, або взагалі не поповнюють, пенсія 2700, поповнити трубу 300 грн, це їм триндець як відчутно, хоч я пенсіонерів і не долюблюю, але всі хочуть жити.

Ще трохи і більшість пенсіонерів не зможуть дзвонити. Чи ви про це не знаєте? )))
показати весь коментар
19.12.2024 17:56 Відповісти
Жарти жартами, але ось рації за часів блекаутів дуже добре виручали
показати весь коментар
19.12.2024 18:05 Відповісти
Джинс - Водафон, Діджус, білайн - Київстар, то не були окремі оператори. То фактично назва тарифів була, тому ніхто не збанкрутував...
показати весь коментар
19.12.2024 18:06 Відповісти
А мені не по цимбалах за що я плачу. Якщо мені треба один раз на тиждень подзвонити, то на фіга мені інші "послуги"? І якщо тобі твоя пенсія дозволяє "викинути" 300 грн, то для моєї це трошки дорогувато.
показати весь коментар
19.12.2024 19:19 Відповісти
Зараз це схоже на ,,нагрузку,, як при совку. Хочеш щось потрібне, то купи ще й непотрібне.
показати весь коментар
19.12.2024 20:59 Відповісти
Саме - нав"язують. Бо реклама СМСками задовбала.
Якщо я ним не користуюся, то нафіга мені платити за те що щось там "споживає обладнання".
показати весь коментар
19.12.2024 17:42 Відповісти
То навишо, Грицю, мешканцям України набирать у поісковику польських операторів та дивится їх тарифи?
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
кінець епохи бідності. пам'ятаю ті часи, коли Юля жорстко їх ставили на місце, а то драли навіть за вхідні дзвінки.
показати весь коментар
19.12.2024 17:54 Відповісти
Ну і книжечки б почитали б з економіки. Є перше правило держави, якщо занадто задерти ціни, то населення тупо перемре. І якщо держава хоче більше рубати, то вона повинна робити все, щоб росли доходи у населення за цінами, наразі з Нового Року в більшості з.п. зменшиться через нові податки, а ціни виростуть, що ще додатково потягне проблеми в економіці. Це ж очевидно.

Колись я платив за поповнення 50 грн, курс був 5 грн, 10 у.о., 500 грн ОГО, яка ціна була і інтернету не було. Але я студентом в день міг заробити 200 грн (40 у.о.), студентом заробляв 800 у.о., працював у вечірні зміни.

Зараз 800 у.о. на роботі нормальній повноцінній далеко не всі можуть заробити.

Нехай піднімають, більше ніж є грошей з людей не витягнути, а далі буде БАНКРОТ і все, це вже було. Джинс, ДІДЖУС, МОБІ, U-TEL, білайн і т.д. - дочорта було, які тупо зникли. Так їх наче викупили, але вони зникли, то зникнуть і інші, це вже було. А люди будуть жити далі.
показати весь коментар
19.12.2024 18:02 Відповісти
Емм, ну пенсіонери теж голосували по-різному. Якщо хтось голосував за нормальних людей (але вони не потрапляли у Раду чи не могли сформувати більшість, як Чорновіл, приміром), то він ж страждає так само, як і ті, хто за уродів голосував...
показати весь коментар
19.12.2024 18:04 Відповісти
Де ж ти зник, Грицю? Такий балакучий був і раптом зник.
показати весь коментар
19.12.2024 18:22 Відповісти
Я ещё из времён динозавров, когда именно платили за услугу. Дорого, но платили за именно ПРЕДОСТАВЛЕННУЮ услугу. Я не трачу ни 200 минут, ни 25 ГБ, но заплатить за них должен
показати весь коментар
19.12.2024 18:30 Відповісти
Ну і чудово. Якби не було Лайфа, то Водафон з Київстаром лупили б ціна як заманеться. А так вже є здорова конкуренція і треба думати шо і як.
показати весь коментар
19.12.2024 18:36 Відповісти
Сторінка 2 з 3