51 092 234

Українці масово міняють мобільного оператора після підвищення тарифів: Послуга з перенесення номера тимчасово не працюватиме (оновлено)

Послуга з перенесення мобільного номера 20 грудня тимчасово не працюватиме

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку, завтра, 20 грудня, на шість годин призупинить роботу системи, що відповідає за послугу перенесення номерів між мобільними операторами (послуга MNP – перенесення зі збереженням номера).

Про це йдеться в повідомленні Комісії.

"Комісія тимчасово призупиняє процеси перенесення абонентських номерів з 08:30 20 грудня 2024 року до 16:15 20 грудня 2024 року", – сказано в повідомленні.

Постачальники електронних комунікаційних послуг своєю чергою зобов'язані поінформувати абонентів про тимчасове призупинення процесів перенесення номерів та відновити послугу з 08:30 23 грудня.

Зазначається, що таке рішення ухвалене через різке зростання попиту на послугу та необхідність збільшити пропускну спроможність. Так, якщо раніше в систему в середньому надходило 4,5 тис. запитів, то 16 грудня 2024 року було зафіксовано збільшення їхньої кількості до 17,01 тис.

У Комісії додали, що середньодобове навантаження на централізовану базу даних уперше за час існування системи зросло вчетверо, що призвело до сповільнення її роботи, збільшення часу на опрацювання повідомлень і накопичення черг відправлення повідомлень, що спричинило сповільнення в опрацюванні процесів перенесення номерів.

Збільшення навантаження на систему пов’язане з бажанням абонентів змінити операторів, які оголосили про різке підвищення тарифів.

За даними Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), понад 10 000 абонентів "Київстару" та понад 2 800 абонентів "Vodafone Україна" перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит української редакції Forbes.

"У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних", – сказано в повідомленні пресслужби lifecell.

Своєю чергою СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба заявив, що держава терміново у три рази збільшує потужності Центральної бази даних.

"Ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз виявили намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему", – зазначив він.

Як повідомлялося, на початку грудня найбільший мобільний оператор України – "Київстар" – заявив про підвищення в середньому на 25% плати за послуги.

Пізніше оператор Vodafone попередив про зміну вартості низки своїх тарифів передплати з 24 грудня цього року: їхня вартість зросте на 70-120 грн. Однак уже на наступний день Vodafone вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни в нових тарифах.

Топ коментарі
+43
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
+34
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
+25
Це не бізнес-це шахрайство! Стягування плати за те чим,апріорі,неможливо скористатися це шахрайство,нав'язування платних "послуг"які тобі й нафіг не потрібні це бандитизм!
показати весь коментар
19.12.2024 17:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Ну чого ж нема. 3mob, тариф Green. Все, як ви хочете
показати весь коментар
19.12.2024 18:57 Відповісти
Изя звонит в неотложку:
- Алло, скорая? Перезвоните мне, я с мобильного. Теща умирает.
показати весь коментар
19.12.2024 18:19 Відповісти
Ну і чудово. Якби не було Лайфа, то Водафон з Київстаром лупили б ціна як заманеться. А так вже є здорова конкуренція і треба думати шо і як.
показати весь коментар
19.12.2024 18:36 Відповісти
Не кіпішуй. На даний момент часу вони демпфінгують. І це не є погано.
показати весь коментар
19.12.2024 21:54 Відповісти
показати весь коментар
19.12.2024 21:16 Відповісти
...кто не был, тот будет, кто был, не забудет...
показати весь коментар
19.12.2024 21:18 Відповісти
Як будете служити в місці, де крім Київстару зв'язку нема, і 70 Гігів не вистачить!
показати весь коментар
19.12.2024 17:27 Відповісти
На цигарках і горілці економте!
показати весь коментар
19.12.2024 17:28 Відповісти
Фільми будете скачувати, коли СтарЛінком розжеветеся.
показати весь коментар
19.12.2024 17:38 Відповісти
хтось пробував лука мобайл?
показати весь коментар
19.12.2024 23:40 Відповісти
В районах і селах всі сидять на мінімалках, якщо хто в Київі не знає!
показати весь коментар
21.12.2024 16:53 Відповісти
Нафіга потрібен пакет на 100Гб, якщо навіть в пік навантаження у мене виходить не більше 25 ГБ ? Уроди і чмирі, поверніть людям нормальні тарифи. Не можна людей під час війни залишати без зв'язку.
показати весь коментар
19.12.2024 19:21 Відповісти
Лайф теж піднімає ціни, але невеликими порціями, а не одразу.
показати весь коментар
19.12.2024 19:28 Відповісти
правильне питання....
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
А як це все працювало, умовно, в часи Кучми-Юща? Тоді пакетними були лише контрактні тарифи, а весь препейд був з похвилинною тарифікацією... І навіть в мережі було 1 грн/хв - враховуючи курс, це навіть більше, ніж теперішні 3 грн/хв у поляків.
показати весь коментар
19.12.2024 17:34 Відповісти
Дивіться, у мене 2 номери, причому один основний, а другим мало користуюся. Основний я поповнюю регулярно, а другорядний - дуже рідко і лише коли дуже треба (ну і щоб номер не згорів). Якби був звичайний препейд із похвилинною тарифікацією, я б час від часу кидав тоді гроші і поступово виговорював би їх, а так номер є, але оператор за нього гроші не отримує!
показати весь коментар
19.12.2024 17:41 Відповісти
З одного боку так, але з іншого - собівартість того Лего є сталою що для України, що для Німеччини. Так, можна зменшити торгівельну надбавку, але виробник не буде для України знижувати відпускні ціни в 2-3 рази просто тому, що в нас купівельна спроможність нижча!
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Року з 2004 були не такі вже і космічні і плату за вхідні вже відмінили тоді. А ще було перші 2-3 секунди безплатно, ми встигали щось сказати...
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
Ну не знаю, я коли в лайфі намагався хенд-мейд по мінімуму зібрати, то вийшла вартість майже як за пакетний тариф з якимись хвилинами і гігабайтами...
показати весь коментар
19.12.2024 17:52 Відповісти
На вільному ринку ж діє конкуренція. У нас аж три великих оператори. Конкуренція=зниження цін.
показати весь коментар
19.12.2024 17:59 Відповісти
То ви дуже давні часи згадали - такий тариф у 90-х був, коли і найдешевші телефони були менш доступні широкому загалу, ніж айфон зараз...
показати весь коментар
19.12.2024 18:02 Відповісти
Емм, ну пенсіонери теж голосували по-різному. Якщо хтось голосував за нормальних людей (але вони не потрапляли у Раду чи не могли сформувати більшість, як Чорновіл, приміром), то він ж страждає так само, як і ті, хто за уродів голосував...
показати весь коментар
19.12.2024 18:04 Відповісти
Джинс - Водафон, Діджус, білайн - Київстар, то не були окремі оператори. То фактично назва тарифів була, тому ніхто не збанкрутував...
показати весь коментар
19.12.2024 18:06 Відповісти
Тоді це було 200 баксів. Дивіться, я купив свій перший мобільний у 2003 році - це часи Кучми. Я тоді був студентом, пішов на роботу. Заробляв не 300 гривень точно, десь близько 1000. Плюс стипендія там була гривень 50 ніби. Телефон Сіменс купив за 750 грн десь, вартість пакета вже не пригадаю. Плати за вхідні в мене вже НЕ БУЛО! Подивився, її відмінили в лютому 2003.
показати весь коментар
19.12.2024 18:12 Відповісти
А перед тим Феррарі відмовили Форду...
Приклад не зовсім правильний, бо Фіат придбав компанію, яка на той момент уже 20 років існувала на ринку.
Тут більше аналогія з Тойотою і Лексусом підходить чи з Мерседесом і Смартом. Тойота створила з нуля окремий бренд Лексус для дорожчих моделей, а Мерседес - дешевший бренд Смарт. Так само і Водафон (тоді UMC) створив з нуля бренд Джинс, а Київстар - Діджус.

Я в автомобільній галузі працював, тому все добре знаю.
показати весь коментар
19.12.2024 18:17 Відповісти
Іншим галузям це не заважає... Навіть телекомунікаційним - постійно приходять якісь акції на провідний інтернет чи супутникове ТБ (хоча телик я не дивлюся).

Так само умовно Розетка і Комфі конкурують, влаштовуючи знижки (іноді навіть понад 50%), автосалони скидають по кілька тисяч баксів на машинах і тд... Про продуктові супермаркети з їх акціями мовчу вже.
показати весь коментар
19.12.2024 18:25 Відповісти
Так, із цим згоден, тоді заробляли менше. З іншого боку, в 2006-2008 витрати були меншими, аніж зараз, бо тоді зарплати круті були...
показати весь коментар
19.12.2024 18:28 Відповісти
Можна і так. Але ж дивіться, номер в мережі (телефон на 2 сімки в мене), обладнання на нього працює, але оператор за це не отримує кошти.
І таких людей немало. Хтось взагалі не поповнює, як я, а хтось поповнює другорядний номер раз на 2-3 місяці.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
Юридично - так, різні юр особи, звісно. І керівництво там формально інше було. Лексус - теж окремою компанією є юридично.
Але я переходив свого часу з Київстару на Діджус, не змінюючи номера і безкоштовно.
Потім коли Діджус прикрили, то мене автоматично вернули на Київстар.
показати весь коментар
19.12.2024 18:39 Відповісти
Теленор став і власником Київстара взагалі-то... Дочка Кучми продала свій пакет норвежцям
показати весь коментар
19.12.2024 19:02 Відповісти
Чим погані були Чорновіл, Лук'яненко, Юхновський, Горинь?
показати весь коментар
19.12.2024 21:03 Відповісти
Так і є. Я не користуюся моб.інетом, чому мені його нав"язують?
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Пожрав - посрав... теж дорого...
показати весь коментар
19.12.2024 17:20 Відповісти
Саме - нав"язують. Бо реклама СМСками задовбала.
Якщо я ним не користуюся, то нафіга мені платити за те що щось там "споживає обладнання".
показати весь коментар
19.12.2024 17:42 Відповісти
Я тобі про те, що рекламні СМСки про моб.інет і є нав"язування послуги. Доречі, за ці СМС теж платить не оператор...
показати весь коментар
19.12.2024 17:53 Відповісти
А мені не по цимбалах за що я плачу. Якщо мені треба один раз на тиждень подзвонити, то на фіга мені інші "послуги"? І якщо тобі твоя пенсія дозволяє "викинути" 300 грн, то для моєї це трошки дорогувато.
показати весь коментар
19.12.2024 19:19 Відповісти
Таксофон? Ти в СРСР застряг?
показати весь коментар
19.12.2024 19:27 Відповісти
Я хочу платити лише за ті послуги які мені потрібні, а не за ті, що хоче постачальник послуг.
показати весь коментар
19.12.2024 19:39 Відповісти
Судячи з твоїх дописів, ти - олігарх, що володіє мобільними операторами.
показати весь коментар
19.12.2024 20:13 Відповісти
Хто постоянно "висить" на телефоні, той нехай за все це й платить. Якщо я за місяць "виговорюю" 3 хв. то мені "дуже подобається" платити на рівні з тим хто користується телефоном для заробітку.
показати весь коментар
19.12.2024 22:17 Відповісти
Ще раз відповідаю (на пальцях).
Людина живе в селі. Раз на місяць їздить на автобусі до райцентру. Питання: треба платити за один рейс, чи за місяць обслуговування автобусного маршруту? Автобус же кожень день їздить туди-сюди. Платити треба за реальну послугу. Той хто кожень день "катається", той і платить більше.
показати весь коментар
20.12.2024 12:04 Відповісти
***! Ну дійсно, я телефоном користуюся коли треба. За це й хочу платити. Бо коли я не користуюся автобусом я за нього й не плачу, хоча він все одно їздить і без мене. У тарифі за телефон мені нав"язують послугу яка мені не потрібна, чому я за неї маю платити?
показати весь коментар
20.12.2024 12:29 Відповісти
Таке питання: чи можна перейти на один з тарифів для гаджетів? Чи немає обмеження на використання зі смартфона? Просто там ціна в 50 грн/міс. Дякую.
показати весь коментар
19.12.2024 17:39 Відповісти
Польщу не треба брати, ми не в Польщі
показати весь коментар
19.12.2024 18:36 Відповісти
Бесят вот єти вот абонплаты конченые и якобы "безлимы". Мне очень хотелось бы просто поминутную или даже посекундную тарификацию и все...
НИ ОДИН ОПЕРАТОР это не поддерживает. Тупо в 90х было все Ок. Была и посекундная оплата, а сейчас все абонимент. Это ж просто дурь какая то - так же само как и в тренажер зал абонимент. А если я на другие операторы 1 минуту в месяц трачу а на тот же оператор 300 минут в месяц, нахрена мне вообще тот безлим и херова туча на другие операторы ????

Перейду на любого оператора, если сделают посекундную и без платы за соединение, как четверть века назад
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
так собі аргументація. коли був бум розвитку, то похвилиних тарифів вистачало і на розвиток мережі, і на підтримку.
близько 10млн абонентів, ще є інтернет пристроїв, там теж сімки. і тарифи по 300 грн мінімальний.
показати весь коментар
19.12.2024 17:22 Відповісти
слухай, ну харош перекладати стрілки і тулити всюди 200 грн на пиво. хочеш - йди пий, хто тебе тримає?
питання в тому що при підвищених цінах, в тебе забрали можливість кастомізувати пакет послуг. тобі пихають максимум, і хочуть за це максимум грошей. абонентам не дали вибору. як тут сказали, у старих кнопковий телефон. а йому з нового року оновлюють тариф на 150 грн, і пихають туди 20Гб трафіку. знаєш куди хай собі запхнуть? туди ж куди і ти свої 200 грн
показати весь коментар
19.12.2024 17:56 Відповісти
12 транзакций в минуту перегрузили общенациональную базу? Ппц какое тут все убогое...
показати весь коментар
20.12.2024 06:37 Відповісти
як спєц можеш відповісти на одне запитання, досить просте - що заважає йому, обладнанню, працювати і що Люди мають економити?🤓

показати весь коментар
19.12.2024 17:24 Відповісти
та не думає він, не здатний просто на те від природи і до того ж невіглас.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
🤣
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
Цікаво, що якісь і голосового зв'язку і тим більше моб.інтернету суттєво впала. А ось ціна - навпаки, вирісла! Я сплачую 1000 грн за 4 контрактних номера що місяця, можу сплачувати і більше, а але в мене сьогодні в місті ТРИЧІ не спрацьовував телефон та рвавься зв'язок! І всім пох - плати баран!
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
Я сподіваюсь, це жарт, бо ніякось ні х... не смішно
показати весь коментар
19.12.2024 20:02 Відповісти
Так хто знає, є сенс переносу номера з КС на Лайф??
Дякую!
показати весь коментар
19.12.2024 21:32 Відповісти
Як гадаєш скільки % в ціні тарифу складає зарплата персоналу? Чи може від доходів наймудрішого народу залежить ціна на обладнання і тд.?
показати весь коментар
19.12.2024 17:45 Відповісти
Якщо для вас дорого купити лего за 40 у.е., то ви його не купуєте. Чому тоді хочете користуватися звʼязком якщо це для вас дорого ?
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
Я так розумію, що це мінімальна ціна обслуговування абонента. Вас ніхто не заставляє користуватися послугою. Ви самі обираєте . Не хочете не користуєтеся .
показати весь коментар
19.12.2024 17:56 Відповісти
Памʼятаю часи, коли хвилина була в районі $1 і зарплату середню вистачало на кілька хвилин. Ось це були часи .
показати весь коментар
19.12.2024 17:58 Відповісти
Так є ще Укртелеком. Ми і так пенсіонерам виплачуємо пенсії, які в принципі держава не може собі дозволити. Спочатку ці пенсіонери на обирали і продовжують обирати, брали активну участь в розкраданні того, що залишилося після совку. Вони не заслужили навіть теперішнього рівня життя . А в когось можливо і діти є. Що роблять тоді діти ?
показати весь коментар
19.12.2024 18:00 Відповісти
Киевстар вообще одурел со своим тупым навязыванием услуг и повышением тарифов
показати весь коментар
19.12.2024 16:33 Відповісти
кінець епохи бідності. пам'ятаю ті часи, коли Юля жорстко їх ставили на місце, а то драли навіть за вхідні дзвінки.
показати весь коментар
19.12.2024 17:54 Відповісти
те саме, водафон. був 140, потім 170, тепер 210 грн - це все протягом року
показати весь коментар
19.12.2024 17:55 Відповісти
це було 2000-х, десь в 2005-2006 Юля їх відфаршмачила і моб. тел. стали доступні.
показати весь коментар
19.12.2024 18:08 Відповісти
щоб ти розумів, прифронтова територія, подоржчав моб. зв'язок до 210, одночасно інет до 450 грн, світло, хліб, ліки. при тому, що пенсія залишилась 3700 грн. а в декого 2500.
показати весь коментар
19.12.2024 18:55 Відповісти
Де ви такі кретини хамовиті беретесь?
показати весь коментар
19.12.2024 22:45 Відповісти
К сожалению это рынок.

Хотя уже давно должен быть признан стратегически важной, я бы даже сказал критичной сферой и зарегулирован по самое не могу.

И вот тогда бы посмотрели на вашу логику. Как вы там сказали ...
Водафон, не нравятся наши законы - добро пожаловать с украинского рынка
показати весь коментар
19.12.2024 17:46 Відповісти
Каким Совком, Грицько? Какая плановая экономика? При чем здесь вообще экономика к гос.регуляторам?

Европарламент в 2022 году обязал Apple использовать в своем бизнесе разъем Type-C для зарядок, с мотивацией "не нравится - вон нафиг с европейского рынка". Это один из примеров регуляции.
показати весь коментар
20.12.2024 20:00 Відповісти
Не судіть по собі.
показати весь коментар
19.12.2024 19:41 Відповісти
Цікаво, що на 10 пляшок горілки гроші - є, а на зв'язок - ні, це дуже дорого...
Може треба змінити пріоритети?
показати весь коментар
19.12.2024 18:20 Відповісти
Я Вас разочарую - я вообще не употребляю алкоголь. Вообще. Упс...
показати весь коментар
19.12.2024 18:49 Відповісти
Прикол рассказать, минималка в не более 200 у.е., а средння з.п. в 300-400 у.е. тоже в мире не много. ))) Всегда нужно указывать цены в привязку с доходами, и ТОЛЬКО ТАК можно понять дого это или дешево.

Как люди говорят, ой, мясо в Германии 300 грн за кг, дорого, но для немца с з.п. даже в 2500 евро это нормально и не дорого, на секунду 2500 евро это 43,67*2500= 116675 грн !!! и это в Германии не много, много получают от 3000 евро. В Украине средняя з.п. около 14 000 грн, и цена на мясо даже 150 грн за кг для украинца - ДОРОГО при расчете на уровень з.п.

Например конструктор ЛЕГО, в Украине 40 у.е., а в Германии тоже 40 у.е. (в перечете на евро), во только средняя з.п. у немца 3000 у.е.
показати весь коментар
19.12.2024 17:43 Відповісти
))) я про порівняння цін, а не конкретно про ЛЕГО. Ну то не купуйте зв'язок, я не купую коли нема за що. Таке, не так комфортно, але оператор збанкрутує раніше, ніж помруть люди. Може воно до того йде, Київстар хоче нарубати грошей і відпетляти з ринку.
показати весь коментар
19.12.2024 17:53 Відповісти
Я порівняв вартість товару з рівнями доходів. Вже багато пенсіонерів пар або поповнюють один телефон, або взагалі не поповнюють, пенсія 2700, поповнити трубу 300 грн, це їм триндець як відчутно, хоч я пенсіонерів і не долюблюю, але всі хочуть жити.

Ще трохи і більшість пенсіонерів не зможуть дзвонити. Чи ви про це не знаєте? )))
показати весь коментар
19.12.2024 17:56 Відповісти
Ну і книжечки б почитали б з економіки. Є перше правило держави, якщо занадто задерти ціни, то населення тупо перемре. І якщо держава хоче більше рубати, то вона повинна робити все, щоб росли доходи у населення за цінами, наразі з Нового Року в більшості з.п. зменшиться через нові податки, а ціни виростуть, що ще додатково потягне проблеми в економіці. Це ж очевидно.

Колись я платив за поповнення 50 грн, курс був 5 грн, 10 у.о., 500 грн ОГО, яка ціна була і інтернету не було. Але я студентом в день міг заробити 200 грн (40 у.о.), студентом заробляв 800 у.о., працював у вечірні зміни.

Зараз 800 у.о. на роботі нормальній повноцінній далеко не всі можуть заробити.

Нехай піднімають, більше ніж є грошей з людей не витягнути, а далі буде БАНКРОТ і все, це вже було. Джинс, ДІДЖУС, МОБІ, U-TEL, білайн і т.д. - дочорта було, які тупо зникли. Так їх наче викупили, але вони зникли, то зникнуть і інші, це вже було. А люди будуть жити далі.
показати весь коментар
19.12.2024 18:02 Відповісти
Діти, тобто люди які заслужити на пенсію повинні надіятися на дітей? Зараз у ДУЖЕ багатьох дітей забрали на війну, і у багатьох діти загинули на війні. Книга з економіки, якщо держава кидає батьків на дітей, то вона не має права з дітей збирати податки на ПФ і має повернути гроші податки з ПФ. Але цього нема. Далеко не у всіх дітей є можливість тягнути ще і батьків, бо треба ще і собі знімати житло і працювати.
показати весь коментар
19.12.2024 18:05 Відповісти
))) я дума, що це напишуть. Але це було технічне банкрутство, а не пряме, коли пішли збитки, то більший гравець викупляє АКТИВ меншого, НА ВИПЕРЕДЖЕННЯ, не доводити до банкрутства. Так само працюють і інші бізнеси, простіше заздалегідь продати, коли воно ще хоч щось варте, ніж дотягнути до повного банкрутства. Ой, певно я помиляюся ))) бо юридично це були різні бізнеси.
показати весь коментар
19.12.2024 18:08 Відповісти
Приклад з історії авто, аналогічно Fiat купив Ferarri, коли Фераррі відчули, що справи пішли погано, то вони на випередження уклали угоду і буди куплені Фіат, а Фіат лишив назву Фераррі, хочу юридично Ферарі це Фіат, чи також не знали ))). Фіат більш сильніший гравець, який поглинув Фераррі, інакше б Фераррі мусила через певний час оголосити банкрутство.

І такий прикладів валом в світовій практиці. Як тільки смаженим, то багато коли власники продають свій бізнес.
показати весь коментар
19.12.2024 18:14 Відповісти
Згоден, але суть ви зрозуміли. І юридично Джинс и Київстар були двома гравцями на ринку, а не одним, так само Джинс і UMC. У кожного були свої реквізити, МФО, ЄДРПОУ і т.д.
показати весь коментар
19.12.2024 18:29 Відповісти
))) тобто, що лікеро горілчана спільнота виробників відзвітувала про колосальне падіння купівлі бухла, то це нічого. Житомирський Лікеро горілчаний на межі закриття.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
Ви б книги почитали про вибір та демократію. В кандидати проходять зазвичай підібрані люди, відбірні, аби кого не пустять. В Україні за всі часи незалежності вибір між поганим і дуже поганим, і це не є хорошим вибором. Навіть у США в цьому році вибору не було, вибір був очевидним і підлаштованим, щоб американці зробили правильний вибір, і вони його зробили і це США.
показати весь коментар
19.12.2024 18:46 Відповісти
Я пробував так з Діджус на Київстар, то мені сказали купляти пакет. Не було послуги такої, навіть збереження номера. Може у вас свої зв'язки, бо були потім вже знайомі, які мали доступ до "пулу" номерів.

Що формально, зрозуміло, але юридично в першу чергу, за юридично відбувається прийом на роботу, виплата податків і т.д. і це були дві різні компанії.

міжнародний https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80_%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BA%D1%83 віртуальний оператор та молодіжно-орієнтований бренд https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BE%D0%BA мобільного зв'язку. Розроблений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F норвезькою телекомунікаційною компанією https://uk.wikipedia.org/wiki/Telenor Telenor у https://uk.wikipedia.org/wiki/2000 2000 році.

І перечитав, то правильніше, то там навіть не купівля продаж відбулася, а банальне "намахалово",тобто попердніх власників Діджус просто поставили перед очевидним рішенням.

Компанія «Київстар» сьогодні припинила просування бренда Djuice.
«Як показують наші дослідження, незалежно від того, пропозиціями якого суб-бренду користуються наші абоненти, вони співвідносять послуги , що отримують, та обслуговування з брендом «Київстар». Тому «Київстар» зосередиться на розвитку єдиного бренду і пропозицій, якими можуть користуватися всі клієнти».

Коротше кажучи, віджали велику частину активного платіжездатного молодого населення. Запропонували умови, від яких власники Діджус не змогли відмовитися, бо вишки були Київстаровські і вся екосистема.
показати весь коментар
19.12.2024 18:56 Відповісти
По факту правильно вказано ))) ахахаха. упс
показати весь коментар
19.12.2024 19:02 Відповісти
Скажімо так, я свічку не тримав хто там з ким, але що загалом зрозуміло, що у когось віджали, щоб більше бабла комусь, щось не поділили і т.д. Якщо Київстар і Діджус одне, то набіса було об'єднувати і т.д. ...

Норвезький телекомунікаційний холдинг Telenor продав решту 157 млн акцій (8,9%) компанії Veon, якій належить російський оператор «Вимпелком».

І є в інтернеті історії, що навіть зараз Київстар приносить доходи росіянам, як кінцевим власникам, чи одним з них через Veon, яка зараз є власником Київстар.
показати весь коментар
19.12.2024 19:09 Відповісти
Ого, а де це лікарі радять вино стаканами ввалювати? Ну гарне вино, навіть домашнє не разу не дешева історія, а часто навіть дорожче горілки магазинної (навіть самогонка не дешево з цінами на цукор), а особливо якщо вино стаканом гасити кожен день, то це скільки літрів в місяць треба. Гарне вино домашнє чи реально вино промислове можуть дозволити собі дуже не бідні люди. В мене дід знайомий вино робить, це не разу не дешево, одне тільки дозрівання місяці, а ще треба вміти його правильно заправити.

Це горілка, спиртяги налили, води, закрили і готово. А вино це набагато складніше і дорого, не бормотухаякась, а вино.

Якісне вино це напевно одне з найдорожчих пропозицій в будь якому дорогому ресторані. Хто був, то це прекрасно знає.
показати весь коментар
19.12.2024 19:26 Відповісти
Технічно так, але ЮРИДИНО це різні компанії, в них були різні реквізити, МФО і т.д. Білайн - Лайф, а я думай його Київстар забрав, москаль москаля підгріб. І злиття оформлювалось як повноцінна юридична процедура з переміщенням активів від одного бренду до іншого для більшого охоплення клієнтської бази, тобто одна фірма зжерла іншу, щоб заробити більше грошей, коли клієнтська база Діджус підросла і змогла платити гроші.

Раджу почитати як це відбувалося і чому. А не отак взяли і злилися ))) смішно. Води злили в одну банку можна, а компанії купують і продають.
показати весь коментар
19.12.2024 21:49 Відповісти
Київстар поглинув три поглинув два бренди, Діджус і Білайн.

Міжнародний https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80_%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BA%D1%83 віртуальний оператор та молодіжно-орієнтований бренд https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BE%D0%BA мобільного зв'язку. Розроблений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F норвезькою телекомунікаційною компанією https://uk.wikipedia.org/wiki/Telenor Telenor у https://uk.wikipedia.org/wiki/2000 2000 році.

Компанія «Київстар» сьогодні припинила просування бренда Djuice.
«Як показують наші дослідження, незалежно від того, пропозиціями якого суб-бренду користуються наші абоненти, вони співвідносять послуги , що отримують, та обслуговування з брендом «Київстар». Тому «Київстар» зосередиться на розвитку єдиного бренду і пропозицій, якими можуть користуватися всі клієнти».

Норвезький телекомунікаційний холдинг Telenor продав решту 157 млн акцій (8,9%) компанії Veon, якій належить російський оператор «Вимпелком».

А Veon володіла Білайн в раші )))

Ну і VEON через Київстар викинули Діджус як бренд, а всіх перевели на КС, коротше кажучи - віджали людей, а це було біля 10 млн абонентів.

Який дивний збіг ...
показати весь коментар
19.12.2024 21:56 Відповісти
А вибори Трампа підлаштовані ким? Вибори без вибору, щоб вибір був очевидний. Ще весною 2023 було відомо, що буде Трамп, навіть тут на Цензорі десяток статей знайти можна, і це США. В Україні яника і йому подібних в свій час пропихали олігархи. До яника лишки були совкової влади, які мали чуть не свою мафію і т.д.
показати весь коментар
19.12.2024 22:00 Відповісти
Да ви що, точно працюєте у одного з операторів, а в інтернеті інша інформація

Beeline - у минулому, торгова марка оператора стільникового зв'язку ПрАТ «Українські радіосистеми». У 2010 році була поглинута компанією «Київстар» (дочірна компанія VimpelCom Ltd.). VimpelCom Ltd. продовжує надавати послуги зв'язку під брендом Beeline у низці країн СНД.

Працюєте 25 років, а розбиратися не навчилися в юридичних аспекатах, технічно КС і Діджус були однією компанією, а юридично це були дві різні компанії і Діджус орендували вишки КС. Навіть якщо був один власник, але компанії було дві окремі по всіх документах.

Може Діджус не збанкрутував, але слово поглинута, це не означає, що забрали, а процедура може бути інша. В однієї великої корпорації цілком можуть буди декілька дочірніх компаній. Створили два бренди, завели аудиторію, яка компанія виявилася кращою, то ту і лишили, іншу закрили. Це нормально, бізнес.
показати весь коментар
19.12.2024 22:09 Відповісти
Djuice остается последним виртуальным оператором в Украине. Раньше у "Киевстара" был еще "Мобилыч" (2007-2009), а у МТС - Jeans (2003-2008) и "Экотел" (2007‑2009). Только life с момента своего основания предоставлял услуги исключительно под единым брендом.

Ось ще інфа, КС ще і Мобілич був ))) ахаха, так, була тоді треш реклама такого трешака для бабусів.

Дуже дивно, пишете про 25 років стажу, а пишете ну таке. Ну 25 років ... То в Україні крім УкрТелекому нема оператора з таким стажем роботи ...
показати весь коментар
19.12.2024 22:15 Відповісти
У 2005 році на українському телеком-ринку з'явився оператор life.

https://uk.wikipedia.org/wiki/11_%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F 11 квітня https://uk.wikipedia.org/wiki/2006 2006 року, компанія ЗАТ «Українські радіосистеми» починає надавати послуги мобільного зв'язку під торговельною маркою Beeline.

Питання як Лайф став Білайн, коли Лайф почав працювати раніше в Україні?
показати весь коментар
19.12.2024 22:18 Відповісти
Власник одного бізнесу цілком може брати в оренду вишки інших бізнесів ЗА ГРОШІ, куди будуть іти гроші? Ну це дитяче питання. Гроші будуть іти власнику бізнесу, а не власнику вишок. Власнику вишок будуть іти гроші ЗА ОРЕНДУ ВИШОК.

От ви і написали, Теленор продав свої акції Веону, чорним по білому. Бізнес і абоненти буио ПРОДАНІ і перейшли з Діджус у власність КС. Тобто не поглинули просто так, а купили і потім юридично об'єднали.

Тоді питання, якщо це одна компанія, то навіщо продавали акції? перемістили б, поглинули і все? ))))
показати весь коментар
19.12.2024 22:22 Відповісти
Сторінка 1 з 3