51 095 234

Українці масово міняють мобільного оператора після підвищення тарифів: Послуга з перенесення номера тимчасово не працюватиме (оновлено)

Послуга з перенесення мобільного номера 20 грудня тимчасово не працюватиме

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку, завтра, 20 грудня, на шість годин призупинить роботу системи, що відповідає за послугу перенесення номерів між мобільними операторами (послуга MNP – перенесення зі збереженням номера).

Про це йдеться в повідомленні Комісії.

"Комісія тимчасово призупиняє процеси перенесення абонентських номерів з 08:30 20 грудня 2024 року до 16:15 20 грудня 2024 року", – сказано в повідомленні.

Постачальники електронних комунікаційних послуг своєю чергою зобов'язані поінформувати абонентів про тимчасове призупинення процесів перенесення номерів та відновити послугу з 08:30 23 грудня.

Зазначається, що таке рішення ухвалене через різке зростання попиту на послугу та необхідність збільшити пропускну спроможність. Так, якщо раніше в систему в середньому надходило 4,5 тис. запитів, то 16 грудня 2024 року було зафіксовано збільшення їхньої кількості до 17,01 тис.

У Комісії додали, що середньодобове навантаження на централізовану базу даних уперше за час існування системи зросло вчетверо, що призвело до сповільнення її роботи, збільшення часу на опрацювання повідомлень і накопичення черг відправлення повідомлень, що спричинило сповільнення в опрацюванні процесів перенесення номерів.

Збільшення навантаження на систему пов’язане з бажанням абонентів змінити операторів, які оголосили про різке підвищення тарифів.

За даними Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), понад 10 000 абонентів "Київстару" та понад 2 800 абонентів "Vodafone Україна" перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит української редакції Forbes.

"У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних", – сказано в повідомленні пресслужби lifecell.

Своєю чергою СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба заявив, що держава терміново у три рази збільшує потужності Центральної бази даних.

"Ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз виявили намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему", – зазначив він.

Як повідомлялося, на початку грудня найбільший мобільний оператор України – "Київстар" – заявив про підвищення в середньому на 25% плати за послуги.

Пізніше оператор Vodafone попередив про зміну вартості низки своїх тарифів передплати з 24 грудня цього року: їхня вартість зросте на 70-120 грн. Однак уже на наступний день Vodafone вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни в нових тарифах.

Топ коментарі
+43
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
+34
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
+25
Це не бізнес-це шахрайство! Стягування плати за те чим,апріорі,неможливо скористатися це шахрайство,нав'язування платних "послуг"які тобі й нафіг не потрібні це бандитизм!
показати весь коментар
19.12.2024 17:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Київстар 12 разів на рік зніме у тебе 125 грн./міс. .... про якісь магічні 5 грн. на рік йде розмова (які дозволять тобі зберегти номер ) .... ( тариф 30 грн./день - якщо немає грошей на рахунку ).... може це десь в Африці працює, але не тут ... в центрі ЄвроОпі.
показати весь коментар
19.12.2024 20:57 Відповісти
Все решта це утримання цього обладнання - яке не працює без світла ..... бо нема акууумуууляяяторів .... соломенский р-он м. Київ ... і шо
показати весь коментар
19.12.2024 21:00 Відповісти
У 2023 році до https://suspilne.media/tag/budzet/ держбюджету України надійшло рекордно багато грошей від акцизів на тютюнові та нікотинові вироби - 80,3 млрд грн.
У 2022 році з акцизів було переказано 59 млрд грн, у 2021 році - 63,5 млрд

Як Ви считаєте, так ми й живемо .... поділіть ....
ми у 2023р. ще не догнали 2021р. у долларавому єкв.
курс 2021-27грн средній
2023-36грн
2024-41грн

Платники акцизного податку на пальне у 2023 році перерахували найбільшу суму коштів:
42,67 млрд грн за пальне, поставлене з-за кордону та 11,23 млрд грн - вироблене на території України.
показати весь коментар
19.12.2024 21:18 Відповісти
Дякую Вам особо одарьОнний. Зроруумів
показати весь коментар
20.12.2024 10:58 Відповісти
Зроруумів ... цє Вам.


Я не давала Вам привід переходити від обговорення предмета суперечки до обговорення особистості.
Тільки хамські та невігласи з росії можуть так писати, підписуючись, що він з України. Бот з парашії. Українець би вибачився. Але це так.


показати весь коментар
20.12.2024 12:51 Відповісти
Ці гівнюки з київстару називають оновленням тарифу підвищення ціни вдвічі. Ми, кажуть, ретельно проаналізували ваш трафік, і збільшили ліміт гігабайтів дофіга, і це при тому, що телефон кнопковий і взагалі без інтернету. Морочать голову зі заміною сім карти: зроблять безкоштовно, але без збереження номерів. За збереження номерів на карті - сто гривень. От тепер зрозуміло, для чого це. Крихотруси. І так в усьму.
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
кому дорого тарифи можу продати кнопочний телефон--. сімка ..водафон лайт..--- 3грн в день безліміт розмов в мережі . за інтернет 5грн в день за бажанням --- дешево і сердито . та ще й номер козирний 095095 починається --- аукціон стартує з 1000 грн . хто більше
показати весь коментар
20.12.2024 07:46 Відповісти
верітас я пропоную тобі дідуся свого заріж вночі ножем . **** по горлу і в колодязь . а бабусю треба гуманно задавити подушкою і теж в колодязь в колекторний . люк закриєш і з почуттям виконаного обов.язку підеш спати ---вони не заслужили навіть теперішнього рівня життя
показати весь коментар
20.12.2024 07:55 Відповісти
жюляя жюляяя волав не своім голосом яценюк на сцені майдану і вимагав собі кулю в лоб . чому собі а не жулі кулю в лоб досі незрозуміло політологам
показати весь коментар
20.12.2024 08:00 Відповісти
Про обладнання уявлення маєш поверхневе.Тому питання по маркетингу-чому в магазинах давно заборонена "торгівля в навантаження"-молодь певно й незнає що це таке. ( в 80-х продавали дефіцитні товари в придачу з неліквідним мотлохом). У нас що,кнопочні телефони поза законом,що немає тарифів без інтернету,і нахера мені безлім на інші оператори 300хв.коли я в середньому використовую до 100?
показати весь коментар
19.12.2024 18:39 Відповісти
Тільки алкаші можуть все в пляшках оковитої виміряти.
показати весь коментар
19.12.2024 18:41 Відповісти
То при чому алкоголь до звязку ? Не усі випивать-точно так і не усі користуються мобільним інтернетом,чи роумінгом.
Це крайнощі.Стакан доброго домашнього вина до обіду чи вечері -саме те,що радять лікарі.
показати весь коментар
19.12.2024 19:15 Відповісти
Мабуть на бутерброді тонкий пласт ікри.Треба додати..)
показати весь коментар
19.12.2024 19:26 Відповісти
Ви мешкаєтє у Польші?
показати весь коментар
19.12.2024 17:12 Відповісти
Як утримувати? Елементарно Ватсон, - знижайте *************, зп топменеджерів та витрати на інши, не основні фонди як то автопарк топменеджерів регіонів тощо.
показати весь коментар
19.12.2024 17:16 Відповісти
Як шо ні то до чого тут інша держава?
показати весь коментар
19.12.2024 17:17 Відповісти
До речи, а для чого це робити?
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Набирать у поісковику польських операторів та дивится їх тарифи.
показати весь коментар
19.12.2024 17:34 Відповісти
То навишо, Грицю, мешканцям України набирать у поісковику польських операторів та дивится їх тарифи?
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
Де ж ти зник, Грицю? Такий балакучий був і раптом зник.
показати весь коментар
19.12.2024 18:22 Відповісти
Та не вже?
показати весь коментар
19.12.2024 18:23 Відповісти
Київстар дурнуваті жлоби. Народ почав віл них тікати. Отримають меньше грошей після підніття тарифів-)))
показати весь коментар
19.12.2024 16:28 Відповісти
А мені лайфсел без змоєї згоди підключив швидкі гроші і на біп яким я не користуюсь скинув 200гривнів,потім написали,що у мене борг 78гр. Потім прислали СМСу,що остальну суму закрили,Так от хай собі чекають,а я платить не буду!
показати весь коментар
19.12.2024 21:06 Відповісти
Ви думаєте, що один у цій сфері шарите в нюансах? Я от вже 17-й рік у цій галузі працюю і теж можу багато чого цікавого повідати. Усі ті витрати, які ви так мальовничо описали, складають нині 12-15 % від прибутку фірми. Це раніше, коли йшло інтенсивне захоплення ринку, у розвиток вкладали до 50-60% від прибутку, а зараз так, "тєкучка". Де не де доставляються вежі зв'язку, потроху впроваджується 5G... І на всьому економиться. От треба по навантаженню ставити 600-й мультиплексор, а ставиться 450 і програмно розганяється до 600. А в години пік він "лягає" і ви дивуєтеся, ну де та швидкість інтернету поділась? Акумулятори резервного живлення експлуатуються доти, доки в нуль не ляжуть. От і виходить, що вирубили електрику і за півгодини вже і мобільного зв'язку немає. А по закону акумулятори мають тримати не менше 8 годин. Але ж хто на ті закони дивиться?
показати весь коментар
19.12.2024 18:18 Відповісти
Ти хочеш платити як тобі подобається, а коли світла немає ти хочеш щоб був і зв'язок і інтернет. Хто буде закупати генератори, акумулятори, гоняти людей з паливом для заправки генераторів? Хочеш платити 30 гривень, такий зв'язок і отримувати будеш.
показати весь коментар
19.12.2024 21:16 Відповісти
210грн это не мало. Но это 5 баксов, таких тарифов в мире мало где есть. Но нахуа мне 20Гб мобильного инета?
показати весь коментар
19.12.2024 17:22 Відповісти
А, уже 25ГБ
На самом деле 5 баксов за 25ГБ мобильного инета, 200 минут на другие сети и безлим внутри сети - это копейки. Но проблема в том что тарифов проще нет, мне нахуа 25ГБ? У меня дома оптика безлим
показати весь коментар
19.12.2024 17:28 Відповісти
Куда 70гиг? Фильм в 4к с hdr занимает 25-35гиг 🤣
показати весь коментар
19.12.2024 17:32 Відповісти
Я ещё из времён динозавров, когда именно платили за услугу. Дорого, но платили за именно ПРЕДОСТАВЛЕННУЮ услугу. Я не трачу ни 200 минут, ни 25 ГБ, но заплатить за них должен
показати весь коментар
19.12.2024 18:30 Відповісти
Идите нах короче. Не буду пополнять. В прошлый раз из Водафона сами перезвонили и дали месяц халявы на полный пакет.
показати весь коментар
19.12.2024 19:34 Відповісти
Теж таке думаю..Як всі почали той цей Лайф підійме через місяць-два..ринок е ринок..
показати весь коментар
20.12.2024 00:34 Відповісти
Джинс це був пакет ще УМЗ, Діджус це Київстар, Білайн це нинішній Лайф. Точно не окремі оператори, але й "збанкрутував" тут нідочого.
показати весь коментар
19.12.2024 21:25 Відповісти
Не сделают. С твоих любимых 90-х все поменялось. Сейчас государство дерет с операторов налоги миллиардами. Рента на частоты- знаешь такое? Не знаешь. Плата за воздух. Ежемесячно десятки миллионов. УДЦР знаешь? Скорее всего нет. Это госорганизация- ежемесячно десятки миллионов. В приказном порядке закупка генераторов, аккумуляторов и т.д. Не понравилось ОПе и Федорову огромные штрафы. Последний тенедер на частоты - миллионы опять. Так что дешевой связи не жди. Електроенергия, оборудование по нынешнему курсу доллара, и еще 5G блин хотите)) И не думаете что связь вам обходится в 2-3 пачки сигарет.
показати весь коментар
19.12.2024 21:47 Відповісти
Лайф купили французи, от вони виклали туркам купу грошей і не будуть піднімати тарифи. Почекай, буде тобі конкуренція
показати весь коментар
19.12.2024 21:50 Відповісти
Це ти мені радиш почитати? Я більше 25 років працюю в одного з операторів, знаю як ці пакети впроваджували і чому різні юридичні особи. Злиття брендів це міф, гроші йшли в одну кишеню.

А так да, кампанії продаються. Був УРС, став Білайн, потім Лайф, тепер залишився Лайфом але власники не турки а французи.
Так само УМЗ, потім МТС, зараз Водафон і власники азербайджанці.
І так далі.
показати весь коментар
19.12.2024 22:02 Відповісти
Білайн купив кампанію Українські радіосистеми. І це був бренд Білайн, який потім став Лайфом. І до Київстару ніяк не відносився.
Теленор був в той час був акціонером Київстара, тому і просували теленорівський Діджус. А коли вже Теленор продав свої акції Веону, то звісно Діджус закінчився.
Ну от трошки подумати - Джинс, Діджус так і називались "віртуальний оператор". Віртуальна фігня працююча на обладнанні УМЗ і Київстар. Куди грошики йшли пояснювати?
показати весь коментар
19.12.2024 22:13 Відповісти
Поцілуй свою жулю в дупу. В 2005 вже не було плати за вхідні дзвінки. І нікого вона не форшмачила, їй не до цього було. Вона з полковником гриценко в цей час займалась розпродажем танків, літаків і бронетехніки. Поцікався масштабами продажів. Так що фантазувати не потрібно))
показати весь коментар
19.12.2024 22:22 Відповісти
Зрозумів. Кашу в голові не виправиш. Якщо не зрозуміло що таке "віртуальний оператор", і як він працює, то пояснювати це собі дорожче. Як і те бренд Лайф запустили перед тим як Білайн закінчив покупку УРС, і бренд Лайф залишився коли Туркселл купив у рашки кампанію, і бренд Лайф залишився зараз коли французи купили кампанію у турків.
показати весь коментар
19.12.2024 22:32 Відповісти
Ну ти плодовитий, вірші краще пиши.
Для д"білів - Діджус це фішка Теленора, коли Теленор продав акції Веону його фішка для КС закінчилась. І до чого тут що Теленор і Веон одна кампанія? Тихого вечора, і не потрібно багато вирізок з інету, не розуміючи про що вони, кожні дві хвилини постити. Про історії веонів, альфа-групів, теленорів, вимпелкомів і т.д я можу книгу написати. Але навіщо?
показати весь коментар
19.12.2024 22:46 Відповісти
З якого часу правда стала хамством?
показати весь коментар
19.12.2024 22:48 Відповісти
1 липня 1993 року вважається датою, коли в Україні було запроваджено мобільний зв'язок і здійснено перший дзвінок з мобільного телефону. Першою компанією на ринку мобільного зв'язку стала компанія «UMC» (Ukrainian Mobile Communications.

Скільки років першому оператору? Ось такі люди, які пишуть нормативку, заважають працювати бізнесу Кожен день приходить якась нова нормативка, а потім всі хочуть пакет мобільного зв'язку за 20 грн. Нормативку про генератори і акумулятори для станцій мобільного зв'язку часом не ти писав?
показати весь коментар
19.12.2024 23:27 Відповісти
Київстар вже втрачав клієнтів через хакерську атаку. Але тепер вирішив то зробити добровільно... Через таке різке підвищення тарифів та погану якість зв'язку він втратить ще частину.."геніальний" хід...
показати весь коментар
24.12.2024 23:33 Відповісти
З Києвстаром таке вже давно не проходить. Будь яка сума яка залишилась на рахунку буде знята майже миттєво за послуги яких ви не отримували. І тут вони напевно "посекундно перераховують" щоб забрати все до останньої копійки...
показати весь коментар
19.12.2024 19:19 Відповісти
Все своє життя я ненавиджу "колгосп" у всіх його проявах. Навіть коли фашисти окупували Україну вони зберегли колгоспи бо навіть мріяти не могли про такий рівень експлуатації і здирництва який там був за совка. Я хочу платити тільки за ті послуги якими користуюсь. Крапка. Все що мені всучують пакетом без моєї згоди під виглядом абонентної плати мені непотрібне і це є "колгосп".
показати весь коментар
19.12.2024 19:34 Відповісти
А скільки обладнання розхреначено (і розхреначується)війною, а скільки бабла треба ввалити на акумуляторні батареї, щоб збільшити автономний час роботи базової станції...
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
Так і тарифи були "космічні" і вхідні платні
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Ага. І стартовий пакет коштував 160 гривень. При середній зарплаті по країні 300-400 гривень. І тарифи конські
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
Так і Кучми тоді вже не було. Так, з'явився "Джинс" - відмінили плату за вхідні. Але відносно середньої зарплати тариф зараз просто копійки. А за часів Кучми стартовий пакет коштував пів середньої зарплати по Україні
показати весь коментар
19.12.2024 18:06 Відповісти
Можливо, я ж не пам'ятаю дати. Але це вже був кінець епохи Кучми. Я теж тоді заробляв не 350 гривень, але і зараз мало хто сидить на середній/мінімальній зарплаті. Якщо взяти співвідношення витрат на мобільний зв'язок тоді і зараз - зараз об'єктивно менші витрати. Доречі: контракт (абонплата на місяць) тоді нормально так коштував
показати весь коментар
19.12.2024 18:24 Відповісти
Ви б хоч діалог почитали. Я просто людині пояснюю, що раніше, коли були щохвилинні тарифи (щосекундні), зв'язок в цілому коштував дорожче. Якщо вам треба кнопковий телефон - будь-ласка
показати весь коментар
19.12.2024 19:53 Відповісти
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
Грицько.я вже на Тебе "злий", що порівнюєш грошове забезпечення "польських панів"з "українскими бідняками,а то й бомжами..."?В цілому світі є любителі "теревенити",не тільки в Україні.
показати весь коментар
19.12.2024 17:43 Відповісти
Всі витрати вже закладено в абонплату,ще й з запасом. А мо нехай знімають собі премії ,скорочують штат манагерів та їхні захмарні зарплати,оптимізують витрати...Нє? Простіше задерти абонплату на 50 % аргументуючи то тим що кацапи руйнують вишки і антени на ТОТ? Хай йдуть нах!
показати весь коментар
19.12.2024 23:27 Відповісти
подивися на сайті.там ціна на пакети при перенесенні номера вказана.
показати весь коментар
19.12.2024 23:43 Відповісти
Хитрожопість полягає в тому, що різноманітності тарифів за фактом немає. У пакет включено купу всякої хріні, яка мені не потрібна і не використовується - дзвінки в Польщу, СМС, кількість хвилин і так далі
Це все одно що ви купуєте святковий набір де в красивій коробці - знижка 5% на ламборджині, 4 безкоштовних квитки на автобус у Парагваї тощо. У результаті за 200 грн з подарункової коробки для вас корисним є тільки кульок канхфет Тузик
показати весь коментар
19.12.2024 18:03 Відповісти
Жарти жартами, але ось рації за часів блекаутів дуже добре виручали
показати весь коментар
19.12.2024 18:05 Відповісти
а нам *****. підари вони
показати весь коментар
19.12.2024 16:53 Відповісти
Зараз це схоже на ,,нагрузку,, як при совку. Хочеш щось потрібне, то купи ще й непотрібне.
показати весь коментар
19.12.2024 20:59 Відповісти
Ну якщо тарифи взяти в Польщі то одна хвили на коштує три гривні, а СМСка 2,5 грн. Враховуючи скільки часу українці ******* теревенити то за розмову в 1 годину платили б 180 грн.
показати весь коментар
19.12.2024 16:30 Відповісти
Я теж так думав про підняття акцизу на цигарки. А виявляється в Україні доходи бюджету від цигарок навіть більші від доходів від акцизу на бензин. О як!
показати весь коментар
19.12.2024 16:31 Відповісти
Дивися. Для того, щоб працював мобільний зв'язок, чи телебачення, чи провідний інтернет повинно цілодобово та 365 днів на рік працювати обладнання. Обладнанню по барабану говориш ти чи ні. Воно просто праацює. Коли люди почнуть економити то оплата впаде в рази. Як утримувати це обладнання та персонал який його обслуговує? Похвилинна тарифікація більше не працює. Це бізнез. Не буде бабла не буде зв'язку. Тут все просто. В Україні і так самий дешевий мобільний зв'язок. Я не захищаю операторів, я просто коли ще працював в подібній сфері то просто маю уявлення як це працює.
показати весь коментар
19.12.2024 16:49 Відповісти
Так якщо тобі ***** то не користуйся мобільним зв'язком.
показати весь коментар
19.12.2024 17:03 Відповісти
Ну добре. А якби тобі не надавали цих послуг, а просто без них підняли абонплату?
показати весь коментар
19.12.2024 17:10 Відповісти
Ні. Але робиться дуже просто. Набираєш в пошуковику тарифи польських операторів і дивишся. Чи в інтернеті брешуть?
показати весь коментар
19.12.2024 17:13 Відповісти
А попити пива на 200 грн тобі не дорого? Попив, пішов попісяв і забув. Не дорого?
показати весь коментар
19.12.2024 17:16 Відповісти
Це ринок. Не подобається ціна на зв'язок не користуйся ним. 200 грн на місяць це раз сходити пивка попити, попісяти й забути. А ти за 200 грн користуєшся зв'язком цілий місяць. Не подобається чи зв'язок чи пиво не користуйся або не пий.
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Ніхто тобі його не нав'язує. Не хочеш не користуйся. Я вже пояснював, що обладнанню по барабану говориш ти чи користуєшся інтернетом. Воно просто працює. Споживає електроенергію, платяться подати, платиться за використання радіочастот, платиться зарплата персоналу, купується запчастини та нове обладнання яке відпрацювало свій час, заправляються та обслуговуються автомобілі які їздять обслуговувати вишки мобільного зв'язку, міняються кабелі, антени, акумулятори які крадуть по селах та т.і.
показати весь коментар
19.12.2024 17:24 Відповісти
Шо іменно?
показати весь коментар
19.12.2024 17:26 Відповісти
Йому нічого не заважає. Воно просто споживає електроенергію ціни на яку ростуть не тільки для простих споживачів а і для бізнесу, акумулятори, виникла необхідність в резервному живленні, а це генератори які треба заправляти та купувати, піднявся курс валют, а нове обладнання та обладнання яке потребує заміни в Україні не виробляється його треба закуповувати за кордоном, утримання службових автомобілів які їздять обслуговувати мобільні вишки, накінець зарплата персоналу, податки та розмір плати за використання радіочастот. Та багато багато ще чого. Чи ви думали поставили вишку, причепили антени і вони роками висять і "їсти" не просять?
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
Правильно. Тоді вкладались мільярдні гроші в розвиток та "підсажування" абонентів на залежність від зв'язку. А тепер ми всі залежні від нього. Ну суспільство розвивається. Не хочеш користуватись, стій в чергах, щоб заплатити за комуналку чи ще за щось. Ходи на переговорні пункти, щоб подзвонити дитині чи батькам. Тримай дома стаціонарний телефон за 60 грн на місяць і ні в чому собі не відмовляй А то пива попити потім попісяти й забути на 200 грн не дорого, а заплатити за 4 тижні зв'язку дорого
показати весь коментар
19.12.2024 17:38 Відповісти
Обладнанню по барабану в кого які доходи. Телевізор же у тебе не питає які в тебе доходи. Він просто споживає електроенергію та показує тобі рекламу та серіали про голобородька
показати весь коментар
19.12.2024 17:40 Відповісти
Я вже задовбався кожному пояснювати. Пройдись тут по гілці і знайдеш відповідь від мене на твоє питання. Тоді вливались міліарди в розвиток та майбутні доходи від цієї індустрії та присаджували людей на мобільний зв'язок.
показати весь коментар
19.12.2024 17:44 Відповісти
В сотий раз кажу. Обладнанню по барабану говориш ти чи ні, скільки у тебе грошей в кармані та т.і. Все решта це утримання цього обладнання.
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
А за СМСки шо тобі приходять ніхто з тебе грошей не бере Беруть тільки за ті які відправляєш ти
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Ну, щоб номер не згорів достатньо покласти 5 грн раз на рік. І ваша сім карта не буде заблокована. А коли треба користуватись цим номером то киньте туди копійку якусь.
показати весь коментар
19.12.2024 18:13 Відповісти
Ви зовсім не те говорите. Я про Хому, а ви про Артема.
показати весь коментар
19.12.2024 18:14 Відповісти
Це коли стабільна національна валюта та не летять ракети та дрони на голову.
показати весь коментар
19.12.2024 18:16 Відповісти
Так я ж і про шо розказую тут вже скільки часу. Шо обладнанню по барабану. Це як маршрутка, вона просто їде. Маршрутчики вираховують собі таксу, вони знають скільки в середньому їзде людей, скільки витрачають бензину чи газу чи соляри, скільки треба витратити на обслуговування автобуса, сплати податків та т.і. І виставляють ціну квитка. От і все. Так і з мобільним зв'язком. Абонплата це ціна квитка на маршрутку
показати весь коментар
19.12.2024 19:01 Відповісти
Ти знаєш, мені по барабану хто за шо платить. Я за 200 - 300 грн на місяць не обіднію, за те я буду із зв'язком. Це не реклама. Я пенсіонер, гроші приходиться економити. За 300 грн я маю мобільний зв'язок, мобільний інтернет, домашній інтернет та IP телебачення. Мене влаштовує. І не 4 тижні, а місяць. Не буду називати оператора, щоб не звинуватили шо я його рекламую. Думаю ти здогадався.
показати весь коментар
19.12.2024 19:05 Відповісти
Нє, ну пожерти то треба для біологічного існування. А пиво, хоча раніше я його вживав, це таке, ні в гузні ні в голові. В одну дірку залив в іншу витекло
показати весь коментар
19.12.2024 19:07 Відповісти
Совком *******... Совдепія вже намагалась планову економіку будувати. Де той совок?
показати весь коментар
19.12.2024 19:11 Відповісти
Так я ж їм тут намагаюсь все популярно пояснити. Але бачу марно...
показати весь коментар
19.12.2024 19:13 Відповісти
До чого тут середня чи мінімальна зарплата? Шо у вас за логіка? Не подобається чи дорого не користуйтесь. Купіть звичайний кнопковий телефон, сім картку і раз в рік положіть 5 грн щоб номер не заблокували і отримуйте вхідні дзвінки та СМС. В чому справа?
показати весь коментар
19.12.2024 19:16 Відповісти
Так якщо раз на місяць подзвонити то користуйся таксофоном і не мороч голову нікому
показати весь коментар
19.12.2024 19:24 Відповісти
Я то ні. А от ти я бачу шо застряг коли хочеш, щоб було комфортно, а платити за це не хочеш.
показати весь коментар
19.12.2024 19:31 Відповісти
А у тебе шо немає вибору? Є інші оператори, а є вибір взагалі не користуватись цим видом зв'язку. Пиши листи чи ходи до таксофону.
показати весь коментар
19.12.2024 19:43 Відповісти
Ну він так хоче. Йому економічно не вигідно так. Не подобається, йди до іншого оператора, або не користуйся взагалі мобільним.
показати весь коментар
19.12.2024 19:46 Відповісти
Вибачаюсь. Може шо й переплутав. Тут мені скільки запитань та відповідей накидали може й помилився.
показати весь коментар
19.12.2024 19:58 Відповісти
Та ні. Просто колись працював у сфері зв'язку і трохи розуміюсь на цьому. Правда вже років 5 як на пенсії.
показати весь коментар
19.12.2024 20:26 Відповісти
Ще раз, для особо одарьОнних. Для того, щоб не заблокували СІМ картку достатньо раз нарік поповнити хоча б на 5 грн. Так, ви не зможете дзвонити, але вхідні дзвінки та вхідні СМСки ви будете отримувати. А от коли вам номер заблокують то ні дзвонити ні отримувати дзвінки ви не зможете. Зрозуміло?
показати весь коментар
20.12.2024 09:07 Відповісти
Тобі пофік, а їм на тебе ще більше пофік яка в тебе зарплата. Так шо крутитемиш динаму ти, а не вони
показати весь коментар
20.12.2024 09:10 Відповісти
Ще раз тобі пояснюю. Приводжу приклад з телевізором. Телевізору по барабану дивляться на нього чи ні. Він працює коли його включили. А обладнання працює 24/7 цілодобово та круглий рік. Звідки воно знає (обладнання) коли тобі в голову збреде подзвонити. Ти телефон виключаєш коли ти не дзвониш?
показати весь коментар
20.12.2024 11:04 Відповісти
Чому немає вибору? Є пакети і по 300 і по 400 грн. Ви такі смішні... Колись і війни не було і ракети з дронами не літали і електростанції всі працювали і навіть мобільного зв'язку не було. Ну життя на місці не стоїть. Коли курс долара був 8 грн то і зв'язок коштував 40 грн. Він як був 5$ так і залишився 5$. Тільки не треба тут мені розповідати шо ти пенсію чи зарплату не доларами отримуєш. Так і обладнання ж не державне і не українське. Шо ти хочеш взагалі?!
показати весь коментар
20.12.2024 11:13 Відповісти
Зрозумів? А чого нік жіночий?
показати весь коментар
20.12.2024 11:20 Відповісти
Не мели дурниць. Ти телефон включаєш тільки тоді коли тобі треба подзвонити? Якщо батьки живуть в селі то для пенсіонерів та інвалідів є тариф 140 грн на місяць. Якщо цікаво ось інформація: https://vikna.tv/styl-zhyttya/taryfy-kyyivstar-dlya-pensioneriv-u-2024-najdeshevshi-taryfni-plany/
показати весь коментар
20.12.2024 12:11 Відповісти
Тоді де знак запитання? Бачте, один знак, а скільки виявив проблем
показати весь коментар
20.12.2024 13:11 Відповісти
А ти не ведись. Викинь нафік телефон і не мороч собі і людям голову. А, щоб на автобусі не їздити купи собі авто.
показати весь коментар
20.12.2024 20:16 Відповісти
То роз'єм, а тарифікація це зовсім інше. Європарламент же не вмішується в цінову політику. Її регулює ринок. Так і тут. Побачать, що абоненти тікають до іншого оператора переглянуть тарифи. А не буде вигідно взагалі з ринка України підуть. Тут ніякої принуділовки немає. Дорого? Не користуйся. От і все. На базарі ж як? Ходиш шукаєш де краще та дешевше.
показати весь коментар
20.12.2024 20:23 Відповісти
Ржунимагу)...
показати весь коментар
19.12.2024 18:44 Відповісти
Сторінка 1 з 3