51 095 234

Українці масово міняють мобільного оператора після підвищення тарифів: Послуга з перенесення номера тимчасово не працюватиме (оновлено)

Послуга з перенесення мобільного номера 20 грудня тимчасово не працюватиме

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку, завтра, 20 грудня, на шість годин призупинить роботу системи, що відповідає за послугу перенесення номерів між мобільними операторами (послуга MNP – перенесення зі збереженням номера).

Про це йдеться в повідомленні Комісії.

"Комісія тимчасово призупиняє процеси перенесення абонентських номерів з 08:30 20 грудня 2024 року до 16:15 20 грудня 2024 року", – сказано в повідомленні.

Постачальники електронних комунікаційних послуг своєю чергою зобов'язані поінформувати абонентів про тимчасове призупинення процесів перенесення номерів та відновити послугу з 08:30 23 грудня.

Зазначається, що таке рішення ухвалене через різке зростання попиту на послугу та необхідність збільшити пропускну спроможність. Так, якщо раніше в систему в середньому надходило 4,5 тис. запитів, то 16 грудня 2024 року було зафіксовано збільшення їхньої кількості до 17,01 тис.

У Комісії додали, що середньодобове навантаження на централізовану базу даних уперше за час існування системи зросло вчетверо, що призвело до сповільнення її роботи, збільшення часу на опрацювання повідомлень і накопичення черг відправлення повідомлень, що спричинило сповільнення в опрацюванні процесів перенесення номерів.

Збільшення навантаження на систему пов’язане з бажанням абонентів змінити операторів, які оголосили про різке підвищення тарифів.

За даними Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), понад 10 000 абонентів "Київстару" та понад 2 800 абонентів "Vodafone Україна" перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит української редакції Forbes.

"У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних", – сказано в повідомленні пресслужби lifecell.

Своєю чергою СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба заявив, що держава терміново у три рази збільшує потужності Центральної бази даних.

"Ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз виявили намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему", – зазначив він.

Як повідомлялося, на початку грудня найбільший мобільний оператор України – "Київстар" – заявив про підвищення в середньому на 25% плати за послуги.

Пізніше оператор Vodafone попередив про зміну вартості низки своїх тарифів передплати з 24 грудня цього року: їхня вартість зросте на 70-120 грн. Однак уже на наступний день Vodafone вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни в нових тарифах.

Топ коментарі
+43
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
+34
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
+25
Це не бізнес-це шахрайство! Стягування плати за те чим,апріорі,неможливо скористатися це шахрайство,нав'язування платних "послуг"які тобі й нафіг не потрібні це бандитизм!
показати весь коментар
19.12.2024 17:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Не нажрутся,а поставить согласно указу больше батарей на время отключений жаба давит.
показати весь коментар
19.12.2024 19:01 Відповісти
По факту правильно вказано ))) ахахаха. упс
показати весь коментар
19.12.2024 19:02 Відповісти
Ти знаєш, мені по барабану хто за шо платить. Я за 200 - 300 грн на місяць не обіднію, за те я буду із зв'язком. Це не реклама. Я пенсіонер, гроші приходиться економити. За 300 грн я маю мобільний зв'язок, мобільний інтернет, домашній інтернет та IP телебачення. Мене влаштовує. І не 4 тижні, а місяць. Не буду називати оператора, щоб не звинуватили шо я його рекламую. Думаю ти здогадався.
показати весь коментар
19.12.2024 19:05 Відповісти
Працює РЕБ. Проти безпілотників.
показати весь коментар
19.12.2024 19:08 Відповісти
Так я ж їм тут намагаюсь все популярно пояснити. Але бачу марно...
показати весь коментар
19.12.2024 19:13 Відповісти
То при чому алкоголь до звязку ? Не усі випивать-точно так і не усі користуються мобільним інтернетом,чи роумінгом.
Це крайнощі.Стакан доброго домашнього вина до обіду чи вечері -саме те,що радять лікарі.
показати весь коментар
19.12.2024 19:15 Відповісти
Дятел ти стоярождений...ринок це коли є вибір...
показати весь коментар
19.12.2024 19:21 Відповісти
Нафіга потрібен пакет на 100Гб, якщо навіть в пік навантаження у мене виходить не більше 25 ГБ ? Уроди і чмирі, поверніть людям нормальні тарифи. Не можна людей під час війни залишати без зв'язку.
показати весь коментар
19.12.2024 19:21 Відповісти
Так якщо раз на місяць подзвонити то користуйся таксофоном і не мороч голову нікому
показати весь коментар
19.12.2024 19:24 Відповісти
Мабуть на бутерброді тонкий пласт ікри.Треба додати..)
показати весь коментар
19.12.2024 19:26 Відповісти
Лайф теж піднімає ціни, але невеликими порціями, а не одразу.
показати весь коментар
19.12.2024 19:28 Відповісти
Идите нах короче. Не буду пополнять. В прошлый раз из Водафона сами перезвонили и дали месяц халявы на полный пакет.
показати весь коментар
19.12.2024 19:34 Відповісти
А у тебе шо немає вибору? Є інші оператори, а є вибір взагалі не користуватись цим видом зв'язку. Пиши листи чи ходи до таксофону.
показати весь коментар
19.12.2024 19:43 Відповісти
Я сподіваюсь, це жарт, бо ніякось ні х... не смішно
показати весь коментар
19.12.2024 20:02 Відповісти
Все решта це утримання цього обладнання - яке не працює без світла ..... бо нема акууумуууляяяторів .... соломенский р-он м. Київ ... і шо
показати весь коментар
19.12.2024 21:00 Відповісти
Чим погані були Чорновіл, Лук'яненко, Юхновський, Горинь?
показати весь коментар
19.12.2024 21:03 Відповісти
Не сделают. С твоих любимых 90-х все поменялось. Сейчас государство дерет с операторов налоги миллиардами. Рента на частоты- знаешь такое? Не знаешь. Плата за воздух. Ежемесячно десятки миллионов. УДЦР знаешь? Скорее всего нет. Это госорганизация- ежемесячно десятки миллионов. В приказном порядке закупка генераторов, аккумуляторов и т.д. Не понравилось ОПе и Федорову огромные штрафы. Последний тенедер на частоты - миллионы опять. Так что дешевой связи не жди. Електроенергия, оборудование по нынешнему курсу доллара, и еще 5G блин хотите)) И не думаете что связь вам обходится в 2-3 пачки сигарет.
показати весь коментар
19.12.2024 21:47 Відповісти
А вибори Трампа підлаштовані ким? Вибори без вибору, щоб вибір був очевидний. Ще весною 2023 було відомо, що буде Трамп, навіть тут на Цензорі десяток статей знайти можна, і це США. В Україні яника і йому подібних в свій час пропихали олігархи. До яника лишки були совкової влади, які мали чуть не свою мафію і т.д.
показати весь коментар
19.12.2024 22:00 Відповісти
Це ти мені радиш почитати? Я більше 25 років працюю в одного з операторів, знаю як ці пакети впроваджували і чому різні юридичні особи. Злиття брендів це міф, гроші йшли в одну кишеню.

А так да, кампанії продаються. Був УРС, став Білайн, потім Лайф, тепер залишився Лайфом але власники не турки а французи.
Так само УМЗ, потім МТС, зараз Водафон і власники азербайджанці.
І так далі.
показати весь коментар
19.12.2024 22:02 Відповісти
Да ви що, точно працюєте у одного з операторів, а в інтернеті інша інформація

Beeline - у минулому, торгова марка оператора стільникового зв'язку ПрАТ «Українські радіосистеми». У 2010 році була поглинута компанією «Київстар» (дочірна компанія VimpelCom Ltd.). VimpelCom Ltd. продовжує надавати послуги зв'язку під брендом Beeline у низці країн СНД.

Працюєте 25 років, а розбиратися не навчилися в юридичних аспекатах, технічно КС і Діджус були однією компанією, а юридично це були дві різні компанії і Діджус орендували вишки КС. Навіть якщо був один власник, але компанії було дві окремі по всіх документах.

Може Діджус не збанкрутував, але слово поглинута, це не означає, що забрали, а процедура може бути інша. В однієї великої корпорації цілком можуть буди декілька дочірніх компаній. Створили два бренди, завели аудиторію, яка компанія виявилася кращою, то ту і лишили, іншу закрили. Це нормально, бізнес.
показати весь коментар
19.12.2024 22:09 Відповісти
Djuice остается последним виртуальным оператором в Украине. Раньше у "Киевстара" был еще "Мобилыч" (2007-2009), а у МТС - Jeans (2003-2008) и "Экотел" (2007‑2009). Только life с момента своего основания предоставлял услуги исключительно под единым брендом.

Ось ще інфа, КС ще і Мобілич був ))) ахаха, так, була тоді треш реклама такого трешака для бабусів.

Дуже дивно, пишете про 25 років стажу, а пишете ну таке. Ну 25 років ... То в Україні крім УкрТелекому нема оператора з таким стажем роботи ...
показати весь коментар
19.12.2024 22:15 Відповісти
Де ви такі кретини хамовиті беретесь?
показати весь коментар
19.12.2024 22:45 Відповісти
Лайф таке ж гімно. Намагаються намахати, підвищують тарифи, пакет на 4 неділі.
показати весь коментар
20.12.2024 07:51 Відповісти
Ще раз відповідаю (на пальцях).
Людина живе в селі. Раз на місяць їздить на автобусі до райцентру. Питання: треба платити за один рейс, чи за місяць обслуговування автобусного маршруту? Автобус же кожень день їздить туди-сюди. Платити треба за реальну послугу. Той хто кожень день "катається", той і платить більше.
показати весь коментар
20.12.2024 12:04 Відповісти
***! Ну дійсно, я телефоном користуюся коли треба. За це й хочу платити. Бо коли я не користуюся автобусом я за нього й не плачу, хоча він все одно їздить і без мене. У тарифі за телефон мені нав"язують послугу яка мені не потрібна, чому я за неї маю платити?
показати весь коментар
20.12.2024 12:29 Відповісти
Ви мешкаєтє у Польші?
показати весь коментар
19.12.2024 17:12 Відповісти
Ні. Але робиться дуже просто. Набираєш в пошуковику тарифи польських операторів і дивишся. Чи в інтернеті брешуть?
показати весь коментар
19.12.2024 17:13 Відповісти
До речи, а для чого це робити?
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Шо іменно?
показати весь коментар
19.12.2024 17:26 Відповісти
Як будете служити в місці, де крім Київстару зв'язку нема, і 70 Гігів не вистачить!
показати весь коментар
19.12.2024 17:27 Відповісти
Куда 70гиг? Фильм в 4к с hdr занимает 25-35гиг 🤣
показати весь коментар
19.12.2024 17:32 Відповісти
правильне питання....
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
Одна СМС це навіть не кілобайт - файно заробляють оператори мобільного звязку . До речі якшо розмовляти по мобільному то за секунду трафік буде складати 1 кілобайт - а за годину 4 мегабайти ( 4 мегабайти це десь секунд 20 відео в якості 720 р на ютубі ).
показати весь коментар
19.12.2024 17:35 Відповісти
Правильно. Тоді вкладались мільярдні гроші в розвиток та "підсажування" абонентів на залежність від зв'язку. А тепер ми всі залежні від нього. Ну суспільство розвивається. Не хочеш користуватись, стій в чергах, щоб заплатити за комуналку чи ще за щось. Ходи на переговорні пункти, щоб подзвонити дитині чи батькам. Тримай дома стаціонарний телефон за 60 грн на місяць і ні в чому собі не відмовляй А то пива попити потім попісяти й забути на 200 грн не дорого, а заплатити за 4 тижні зв'язку дорого
показати весь коментар
19.12.2024 17:38 Відповісти
Фільми будете скачувати, коли СтарЛінком розжеветеся.
показати весь коментар
19.12.2024 17:38 Відповісти
Таке питання: чи можна перейти на один з тарифів для гаджетів? Чи немає обмеження на використання зі смартфона? Просто там ціна в 50 грн/міс. Дякую.
показати весь коментар
19.12.2024 17:39 Відповісти
Обладнанню по барабану в кого які доходи. Телевізор же у тебе не питає які в тебе доходи. Він просто споживає електроенергію та показує тобі рекламу та серіали про голобородька
показати весь коментар
19.12.2024 17:40 Відповісти
Як гадаєш скільки % в ціні тарифу складає зарплата персоналу? Чи може від доходів наймудрішого народу залежить ціна на обладнання і тд.?
показати весь коментар
19.12.2024 17:45 Відповісти
В сотий раз кажу. Обладнанню по барабану говориш ти чи ні, скільки у тебе грошей в кармані та т.і. Все решта це утримання цього обладнання.
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
Якщо для вас дорого купити лего за 40 у.е., то ви його не купуєте. Чому тоді хочете користуватися звʼязком якщо це для вас дорого ?
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
А за СМСки шо тобі приходять ніхто з тебе грошей не бере Беруть тільки за ті які відправляєш ти
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Так і тарифи були "космічні" і вхідні платні
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Ага. І стартовий пакет коштував 160 гривень. При середній зарплаті по країні 300-400 гривень. І тарифи конські
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
Року з 2004 були не такі вже і космічні і плату за вхідні вже відмінили тоді. А ще було перші 2-3 секунди безплатно, ми встигали щось сказати...
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
є. Але у 3моб. Green тариф. Я користуюсь. З тройкі у lifecell є хенд-мейд. Близко. Теж користуюсь.
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
Так є ще Укртелеком. Ми і так пенсіонерам виплачуємо пенсії, які в принципі держава не може собі дозволити. Спочатку ці пенсіонери на обирали і продовжують обирати, брали активну участь в розкраданні того, що залишилося після совку. Вони не заслужили навіть теперішнього рівня життя . А в когось можливо і діти є. Що роблять тоді діти ?
показати весь коментар
19.12.2024 18:00 Відповісти
Так і Кучми тоді вже не було. Так, з'явився "Джинс" - відмінили плату за вхідні. Але відносно середньої зарплати тариф зараз просто копійки. А за часів Кучми стартовий пакет коштував пів середньої зарплати по Україні
показати весь коментар
19.12.2024 18:06 Відповісти
Тоді це було 200 баксів. Дивіться, я купив свій перший мобільний у 2003 році - це часи Кучми. Я тоді був студентом, пішов на роботу. Заробляв не 300 гривень точно, десь близько 1000. Плюс стипендія там була гривень 50 ніби. Телефон Сіменс купив за 750 грн десь, вартість пакета вже не пригадаю. Плати за вхідні в мене вже НЕ БУЛО! Подивився, її відмінили в лютому 2003.
показати весь коментар
19.12.2024 18:12 Відповісти
Ну, щоб номер не згорів достатньо покласти 5 грн раз на рік. І ваша сім карта не буде заблокована. А коли треба користуватись цим номером то киньте туди копійку якусь.
показати весь коментар
19.12.2024 18:13 Відповісти
Ви зовсім не те говорите. Я про Хому, а ви про Артема.
показати весь коментар
19.12.2024 18:14 Відповісти
Це коли стабільна національна валюта та не летять ракети та дрони на голову.
показати весь коментар
19.12.2024 18:16 Відповісти
Власне я друкує все правильно - телефонія використовує ті самі мережі шо і тирнет такшо такшо .
показати весь коментар
19.12.2024 18:21 Відповісти
Та не вже?
показати весь коментар
19.12.2024 18:23 Відповісти
Можливо, я ж не пам'ятаю дати. Але це вже був кінець епохи Кучми. Я теж тоді заробляв не 350 гривень, але і зараз мало хто сидить на середній/мінімальній зарплаті. Якщо взяти співвідношення витрат на мобільний зв'язок тоді і зараз - зараз об'єктивно менші витрати. Доречі: контракт (абонплата на місяць) тоді нормально так коштував
показати весь коментар
19.12.2024 18:24 Відповісти
У Польщі тарифікація посекундна, навіть для міжнародних дзвінків.
показати весь коментар
19.12.2024 18:28 Відповісти
В Польше тарификация посекундная даже для международных звонков.
показати весь коментар
19.12.2024 18:29 Відповісти
))) тобто, що лікеро горілчана спільнота виробників відзвітувала про колосальне падіння купівлі бухла, то це нічого. Житомирський Лікеро горілчаний на межі закриття.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
Можна і так. Але ж дивіться, номер в мережі (телефон на 2 сімки в мене), обладнання на нього працює, але оператор за це не отримує кошти.
І таких людей немало. Хтось взагалі не поповнює, як я, а хтось поповнює другорядний номер раз на 2-3 місяці.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
🤣
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
Ці гівнюки з київстару називають оновленням тарифу підвищення ціни вдвічі. Ми, кажуть, ретельно проаналізували ваш трафік, і збільшили ліміт гігабайтів дофіга, і це при тому, що телефон кнопковий і взагалі без інтернету. Морочать голову зі заміною сім карти: зроблять безкоштовно, але без збереження номерів. За збереження номерів на карті - сто гривень. От тепер зрозуміло, для чого це. Крихотруси. І так в усьму.
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
Бесят вот єти вот абонплаты конченые и якобы "безлимы". Мне очень хотелось бы просто поминутную или даже посекундную тарификацию и все...
НИ ОДИН ОПЕРАТОР это не поддерживает. Тупо в 90х было все Ок. Была и посекундная оплата, а сейчас все абонимент. Это ж просто дурь какая то - так же само как и в тренажер зал абонимент. А если я на другие операторы 1 минуту в месяц трачу а на тот же оператор 300 минут в месяц, нахрена мне вообще тот безлим и херова туча на другие операторы ????

Перейду на любого оператора, если сделают посекундную и без платы за соединение, как четверть века назад
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
Про обладнання уявлення маєш поверхневе.Тому питання по маркетингу-чому в магазинах давно заборонена "торгівля в навантаження"-молодь певно й незнає що це таке. ( в 80-х продавали дефіцитні товари в придачу з неліквідним мотлохом). У нас що,кнопочні телефони поза законом,що немає тарифів без інтернету,і нахера мені безлім на інші оператори 300хв.коли я в середньому використовую до 100?
показати весь коментар
19.12.2024 18:39 Відповісти
Ржунимагу)...
показати весь коментар
19.12.2024 18:44 Відповісти
Я Вас разочарую - я вообще не употребляю алкоголь. Вообще. Упс...
показати весь коментар
19.12.2024 18:49 Відповісти
Так я ж і про шо розказую тут вже скільки часу. Шо обладнанню по барабану. Це як маршрутка, вона просто їде. Маршрутчики вираховують собі таксу, вони знають скільки в середньому їзде людей, скільки витрачають бензину чи газу чи соляри, скільки треба витратити на обслуговування автобуса, сплати податків та т.і. І виставляють ціну квитка. От і все. Так і з мобільним зв'язком. Абонплата це ціна квитка на маршрутку
показати весь коментар
19.12.2024 19:01 Відповісти
Теленор став і власником Київстара взагалі-то... Дочка Кучми продала свій пакет норвежцям
показати весь коментар
19.12.2024 19:02 Відповісти
Нє, ну пожерти то треба для біологічного існування. А пиво, хоча раніше я його вживав, це таке, ні в гузні ні в голові. В одну дірку залив в іншу витекло
показати весь коментар
19.12.2024 19:07 Відповісти
Скажімо так, я свічку не тримав хто там з ким, але що загалом зрозуміло, що у когось віджали, щоб більше бабла комусь, щось не поділили і т.д. Якщо Київстар і Діджус одне, то набіса було об'єднувати і т.д. ...

Норвезький телекомунікаційний холдинг Telenor продав решту 157 млн акцій (8,9%) компанії Veon, якій належить російський оператор «Вимпелком».

І є в інтернеті історії, що навіть зараз Київстар приносить доходи росіянам, як кінцевим власникам, чи одним з них через Veon, яка зараз є власником Київстар.
показати весь коментар
19.12.2024 19:09 Відповісти
Совком *******... Совдепія вже намагалась планову економіку будувати. Де той совок?
показати весь коментар
19.12.2024 19:11 Відповісти
До чого тут середня чи мінімальна зарплата? Шо у вас за логіка? Не подобається чи дорого не користуйтесь. Купіть звичайний кнопковий телефон, сім картку і раз в рік положіть 5 грн щоб номер не заблокували і отримуйте вхідні дзвінки та СМС. В чому справа?
показати весь коментар
19.12.2024 19:16 Відповісти
Ого, а де це лікарі радять вино стаканами ввалювати? Ну гарне вино, навіть домашнє не разу не дешева історія, а часто навіть дорожче горілки магазинної (навіть самогонка не дешево з цінами на цукор), а особливо якщо вино стаканом гасити кожен день, то це скільки літрів в місяць треба. Гарне вино домашнє чи реально вино промислове можуть дозволити собі дуже не бідні люди. В мене дід знайомий вино робить, це не разу не дешево, одне тільки дозрівання місяці, а ще треба вміти його правильно заправити.

Це горілка, спиртяги налили, води, закрили і готово. А вино це набагато складніше і дорого, не бормотухаякась, а вино.

Якісне вино це напевно одне з найдорожчих пропозицій в будь якому дорогому ресторані. Хто був, то це прекрасно знає.
показати весь коментар
19.12.2024 19:26 Відповісти
Я то ні. А от ти я бачу шо застряг коли хочеш, щоб було комфортно, а платити за це не хочеш.
показати весь коментар
19.12.2024 19:31 Відповісти
Не судіть по собі.
показати весь коментар
19.12.2024 19:41 Відповісти
Ну він так хоче. Йому економічно не вигідно так. Не подобається, йди до іншого оператора, або не користуйся взагалі мобільним.
показати весь коментар
19.12.2024 19:46 Відповісти
Ви б хоч діалог почитали. Я просто людині пояснюю, що раніше, коли були щохвилинні тарифи (щосекундні), зв'язок в цілому коштував дорожче. Якщо вам треба кнопковий телефон - будь-ласка
показати весь коментар
19.12.2024 19:53 Відповісти
Вибачаюсь. Може шо й переплутав. Тут мені скільки запитань та відповідей накидали може й помилився.
показати весь коментар
19.12.2024 19:58 Відповісти
Та ні. Просто колись працював у сфері зв'язку і трохи розуміюсь на цьому. Правда вже років 5 як на пенсії.
показати весь коментар
19.12.2024 20:26 Відповісти
Київстар 12 разів на рік зніме у тебе 125 грн./міс. .... про якісь магічні 5 грн. на рік йде розмова (які дозволять тобі зберегти номер ) .... ( тариф 30 грн./день - якщо немає грошей на рахунку ).... може це десь в Африці працює, але не тут ... в центрі ЄвроОпі.
показати весь коментар
19.12.2024 20:57 Відповісти
А мені лайфсел без змоєї згоди підключив швидкі гроші і на біп яким я не користуюсь скинув 200гривнів,потім написали,що у мене борг 78гр. Потім прислали СМСу,що остальну суму закрили,Так от хай собі чекають,а я платить не буду!
показати весь коментар
19.12.2024 21:06 Відповісти
показати весь коментар
19.12.2024 21:16 Відповісти
Ти хочеш платити як тобі подобається, а коли світла немає ти хочеш щоб був і зв'язок і інтернет. Хто буде закупати генератори, акумулятори, гоняти людей з паливом для заправки генераторів? Хочеш платити 30 гривень, такий зв'язок і отримувати будеш.
показати весь коментар
19.12.2024 21:16 Відповісти
Підлаштований ким?
показати весь коментар
19.12.2024 21:16 Відповісти
...кто не был, тот будет, кто был, не забудет...
показати весь коментар
19.12.2024 21:18 Відповісти
У 2023 році до https://suspilne.media/tag/budzet/ держбюджету України надійшло рекордно багато грошей від акцизів на тютюнові та нікотинові вироби - 80,3 млрд грн.
У 2022 році з акцизів було переказано 59 млрд грн, у 2021 році - 63,5 млрд

Як Ви считаєте, так ми й живемо .... поділіть ....
ми у 2023р. ще не догнали 2021р. у долларавому єкв.
курс 2021-27грн средній
2023-36грн
2024-41грн

Платники акцизного податку на пальне у 2023 році перерахували найбільшу суму коштів:
42,67 млрд грн за пальне, поставлене з-за кордону та 11,23 млрд грн - вироблене на території України.
показати весь коментар
19.12.2024 21:18 Відповісти
Джинс це був пакет ще УМЗ, Діджус це Київстар, Білайн це нинішній Лайф. Точно не окремі оператори, але й "збанкрутував" тут нідочого.
показати весь коментар
19.12.2024 21:25 Відповісти
Так хто знає, є сенс переносу номера з КС на Лайф??
Дякую!
показати весь коментар
19.12.2024 21:32 Відповісти
Технічно так, але ЮРИДИНО це різні компанії, в них були різні реквізити, МФО і т.д. Білайн - Лайф, а я думай його Київстар забрав, москаль москаля підгріб. І злиття оформлювалось як повноцінна юридична процедура з переміщенням активів від одного бренду до іншого для більшого охоплення клієнтської бази, тобто одна фірма зжерла іншу, щоб заробити більше грошей, коли клієнтська база Діджус підросла і змогла платити гроші.

Раджу почитати як це відбувалося і чому. А не отак взяли і злилися ))) смішно. Води злили в одну банку можна, а компанії купують і продають.
показати весь коментар
19.12.2024 21:49 Відповісти
Лайф купили французи, от вони виклали туркам купу грошей і не будуть піднімати тарифи. Почекай, буде тобі конкуренція
показати весь коментар
19.12.2024 21:50 Відповісти
Не кіпішуй. На даний момент часу вони демпфінгують. І це не є погано.
показати весь коментар
19.12.2024 21:54 Відповісти
Київстар поглинув три поглинув два бренди, Діджус і Білайн.

Міжнародний https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80_%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BA%D1%83 віртуальний оператор та молодіжно-орієнтований бренд https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BE%D0%BA мобільного зв'язку. Розроблений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D1%80%D0%B2%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%8F норвезькою телекомунікаційною компанією https://uk.wikipedia.org/wiki/Telenor Telenor у https://uk.wikipedia.org/wiki/2000 2000 році.

Компанія «Київстар» сьогодні припинила просування бренда Djuice.
«Як показують наші дослідження, незалежно від того, пропозиціями якого суб-бренду користуються наші абоненти, вони співвідносять послуги , що отримують, та обслуговування з брендом «Київстар». Тому «Київстар» зосередиться на розвитку єдиного бренду і пропозицій, якими можуть користуватися всі клієнти».

Норвезький телекомунікаційний холдинг Telenor продав решту 157 млн акцій (8,9%) компанії Veon, якій належить російський оператор «Вимпелком».

А Veon володіла Білайн в раші )))

Ну і VEON через Київстар викинули Діджус як бренд, а всіх перевели на КС, коротше кажучи - віджали людей, а це було біля 10 млн абонентів.

Який дивний збіг ...
показати весь коментар
19.12.2024 21:56 Відповісти
Білайн купив кампанію Українські радіосистеми. І це був бренд Білайн, який потім став Лайфом. І до Київстару ніяк не відносився.
Теленор був в той час був акціонером Київстара, тому і просували теленорівський Діджус. А коли вже Теленор продав свої акції Веону, то звісно Діджус закінчився.
Ну от трошки подумати - Джинс, Діджус так і називались "віртуальний оператор". Віртуальна фігня працююча на обладнанні УМЗ і Київстар. Куди грошики йшли пояснювати?
показати весь коментар
19.12.2024 22:13 Відповісти
У 2005 році на українському телеком-ринку з'явився оператор life.

https://uk.wikipedia.org/wiki/11_%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F 11 квітня https://uk.wikipedia.org/wiki/2006 2006 року, компанія ЗАТ «Українські радіосистеми» починає надавати послуги мобільного зв'язку під торговельною маркою Beeline.

Питання як Лайф став Білайн, коли Лайф почав працювати раніше в Україні?
показати весь коментар
19.12.2024 22:18 Відповісти
Власник одного бізнесу цілком може брати в оренду вишки інших бізнесів ЗА ГРОШІ, куди будуть іти гроші? Ну це дитяче питання. Гроші будуть іти власнику бізнесу, а не власнику вишок. Власнику вишок будуть іти гроші ЗА ОРЕНДУ ВИШОК.

От ви і написали, Теленор продав свої акції Веону, чорним по білому. Бізнес і абоненти буио ПРОДАНІ і перейшли з Діджус у власність КС. Тобто не поглинули просто так, а купили і потім юридично об'єднали.

Тоді питання, якщо це одна компанія, то навіщо продавали акції? перемістили б, поглинули і все? ))))
показати весь коментар
19.12.2024 22:22 Відповісти
І якщо вже пішла така п'янка, то спочатку був МОБІ оператор, який почав здихати, він став Білайн, який також не дуже і Білайн потім загріб КС.

Значна частина акцій ЗАТ УРС належала корейській компанії https://uk.wikipedia.org/wiki/Daewoo Daewoo [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0 джерело?]. Після того як Daewoo збанкрутувало, зупинилось фінансування, і оператор не зміг розбудовувати мережу і конкурувати з UMC та Київстаром.

Працював оператор під ТМ https://uk.wikipedia.org/wiki/WellCOM WellCOM. 2004-2005 рр оператор різко починає розширювати свою мережу, на гроші групи https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82 «Приват» [https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0 джерело?], і на ринок виходять бренди https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B1%D1%96_(%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80) «МОБІ» та https://uk.wikipedia.org/wiki/Privat:mobile «privat:mobile» (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80_%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B7%D0%B2%27%D1%8F%D0%B7%D0%BA%D1%83 віртуальний оператор створений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%BA ПриватБанком, який лише використовував потужності мережі УРС, а менеджмент, білінг, розповсюдження та реклама були незалежні від УРС). Бренд Мобі проіснував недовго, оскільки 4 листопада 2006 року ВАТ https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D0%BB%D0%9A%D0%BE%D0%BC ВимпелКом за підтримки https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%90%D0%BB%D1%8C%D1%84%D0%B0-%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC&action=edit&redlink=1 «Альфи» купив 100% акцій УРС, і почалась підготовка до роботи під брендом Beeline.

Компанія «Українські радіосистеми» обійшлась Вимпелкому та Альфі в 231 мільйон доларів. Угода викликала різке незадоволення норвезьких акціонерів. Конфлікт між великими акціонерами «Вимпелкома», норвезькою https://uk.wikipedia.org/wiki/Telenor Telenor і російською https://uk.wikipedia.org/wiki/Altimo Altimo (в минулому "Альфа-Телеком") розгорівся в кінці 2005. Власники компаній розійшлись відносно поглядів щодо виходу на український ринок. Вони планували вийти через іншого мобільного провайдера «Київстар», оскільки Telenor вже володіла контрольним пакетом акцій цього оператора. В підсумку норвезька сторона ініціювала декілька позовів про незаконність придбання «Українських радіосистем»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8#cite_note-1 [1].

З 2005 року «УРС» стає частиною групи компаній https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%92%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D0%BB_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97&action=edit&redlink=1 «Вимпел Комунікації», що надають послуги мобільного зв'язку під брендом https://uk.wikipedia.org/wiki/Beeline Beeline в 7 країнах світу й обслуговують понад 50 млн абонентів.

https://uk.wikipedia.org/wiki/11_%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F 11 квітня https://uk.wikipedia.org/wiki/2006 2006 року, компанія ЗАТ «Українські радіосистеми» починає надавати послуги мобільного зв'язку під торговельною маркою Beeline. Про це було офіційно оголошено на прес-конференції в Києві генеральним директором ВАТ «ВимпелКом» Олександром Ізосімовимhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8#cite_note-2 [2].

З https://uk.wikipedia.org/wiki/1_%D0%BB%D1%8E%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE 1 лютого https://uk.wikipedia.org/wiki/2007 2007 року всі абоненти компанії «Українські радіосистеми», що обслуговувалися під торговельною маркою WellCOM, переходять на обслуговування під ТМ https://uk.wikipedia.org/wiki/Beeline Beelinehttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8#cite_note-3 [3].

Поглинання[https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8&veaction=edit&section=2 ред. | https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8&action=edit&section=2 ред. код]

У жовтні https://uk.wikipedia.org/wiki/2010 2010 року українські телекомунікаційні оператори - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80 «Київстар» та https://uk.wikipedia.org/wiki/Beeline «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком») розпочали процес інтеграціїhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8#cite_note-4 [4].

З 1 жовтня 2012 власником 100% акції є ПрАТ «Київстар».
показати весь коментар
19.12.2024 22:27 Відповісти
Сторінка 2 з 3