51 092 234

Українці масово міняють мобільного оператора після підвищення тарифів: Послуга з перенесення номера тимчасово не працюватиме (оновлено)

Послуга з перенесення мобільного номера 20 грудня тимчасово не працюватиме

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку, завтра, 20 грудня, на шість годин призупинить роботу системи, що відповідає за послугу перенесення номерів між мобільними операторами (послуга MNP – перенесення зі збереженням номера).

Про це йдеться в повідомленні Комісії.

"Комісія тимчасово призупиняє процеси перенесення абонентських номерів з 08:30 20 грудня 2024 року до 16:15 20 грудня 2024 року", – сказано в повідомленні.

Постачальники електронних комунікаційних послуг своєю чергою зобов'язані поінформувати абонентів про тимчасове призупинення процесів перенесення номерів та відновити послугу з 08:30 23 грудня.

Зазначається, що таке рішення ухвалене через різке зростання попиту на послугу та необхідність збільшити пропускну спроможність. Так, якщо раніше в систему в середньому надходило 4,5 тис. запитів, то 16 грудня 2024 року було зафіксовано збільшення їхньої кількості до 17,01 тис.

У Комісії додали, що середньодобове навантаження на централізовану базу даних уперше за час існування системи зросло вчетверо, що призвело до сповільнення її роботи, збільшення часу на опрацювання повідомлень і накопичення черг відправлення повідомлень, що спричинило сповільнення в опрацюванні процесів перенесення номерів.

Збільшення навантаження на систему пов’язане з бажанням абонентів змінити операторів, які оголосили про різке підвищення тарифів.

За даними Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), понад 10 000 абонентів "Київстару" та понад 2 800 абонентів "Vodafone Україна" перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит української редакції Forbes.

"У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних", – сказано в повідомленні пресслужби lifecell.

Своєю чергою СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба заявив, що держава терміново у три рази збільшує потужності Центральної бази даних.

"Ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз виявили намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему", – зазначив він.

Як повідомлялося, на початку грудня найбільший мобільний оператор України – "Київстар" – заявив про підвищення в середньому на 25% плати за послуги.

Пізніше оператор Vodafone попередив про зміну вартості низки своїх тарифів передплати з 24 грудня цього року: їхня вартість зросте на 70-120 грн. Однак уже на наступний день Vodafone вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни в нових тарифах.

Топ коментарі
+43
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
+34
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
+25
Це не бізнес-це шахрайство! Стягування плати за те чим,апріорі,неможливо скористатися це шахрайство,нав'язування платних "послуг"які тобі й нафіг не потрібні це бандитизм!
показати весь коментар
19.12.2024 17:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
"мобільні грабіжники" теж вирішили "почистити кишені " укрїнської бідності
показати весь коментар
19.12.2024 16:02 Відповісти
Ну якщо тарифи взяти в Польщі то одна хвили на коштує три гривні, а СМСка 2,5 грн. Враховуючи скільки часу українці ******* теревенити то за розмову в 1 годину платили б 180 грн.
показати весь коментар
19.12.2024 16:30 Відповісти
У тому й справа, що у нас немає тарифів "три гривні хвилина", у нас фактично всі тарифи з пакетними послугами.
А якщо мені нахєр не всралися 15 Гб інтернету і 5 годин безплатно на всі номери по Україні? От у мене в батька досі кнопочний телефон - на біса йому той інтернет?
Чому більше немає звичайних тарифів, де поповнив і виговорив по 1-2 грн/хв?
показати весь коментар
19.12.2024 16:38 Відповісти
Дивися. Для того, щоб працював мобільний зв'язок, чи телебачення, чи провідний інтернет повинно цілодобово та 365 днів на рік працювати обладнання. Обладнанню по барабану говориш ти чи ні. Воно просто праацює. Коли люди почнуть економити то оплата впаде в рази. Як утримувати це обладнання та персонал який його обслуговує? Похвилинна тарифікація більше не працює. Це бізнез. Не буде бабла не буде зв'язку. Тут все просто. В Україні і так самий дешевий мобільний зв'язок. Я не захищаю операторів, я просто коли ще працював в подібній сфері то просто маю уявлення як це працює.
показати весь коментар
19.12.2024 16:49 Відповісти
а нам *****. підари вони
показати весь коментар
19.12.2024 16:53 Відповісти
Так якщо тобі ***** то не користуйся мобільним зв'язком.
показати весь коментар
19.12.2024 17:03 Відповісти
Хай купить пейджер
показати весь коментар
19.12.2024 20:07 Відповісти
Це не бізнес-це шахрайство! Стягування плати за те чим,апріорі,неможливо скористатися це шахрайство,нав'язування платних "послуг"які тобі й нафіг не потрібні це бандитизм!
показати весь коментар
19.12.2024 17:07 Відповісти
Ну добре. А якби тобі не надавали цих послуг, а просто без них підняли абонплату?
показати весь коментар
19.12.2024 17:10 Відповісти
Так і є. Я не користуюся моб.інетом, чому мені його нав"язують?
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Ніхто тобі його не нав'язує. Не хочеш не користуйся. Я вже пояснював, що обладнанню по барабану говориш ти чи користуєшся інтернетом. Воно просто працює. Споживає електроенергію, платяться подати, платиться за використання радіочастот, платиться зарплата персоналу, купується запчастини та нове обладнання яке відпрацювало свій час, заправляються та обслуговуються автомобілі які їздять обслуговувати вишки мобільного зв'язку, міняються кабелі, антени, акумулятори які крадуть по селах та т.і.
показати весь коментар
19.12.2024 17:24 Відповісти
Дивіться, у мене 2 номери, причому один основний, а другим мало користуюся. Основний я поповнюю регулярно, а другорядний - дуже рідко і лише коли дуже треба (ну і щоб номер не згорів). Якби був звичайний препейд із похвилинною тарифікацією, я б час від часу кидав тоді гроші і поступово виговорював би їх, а так номер є, але оператор за нього гроші не отримує!
показати весь коментар
19.12.2024 17:41 Відповісти
Ну, щоб номер не згорів достатньо покласти 5 грн раз на рік. І ваша сім карта не буде заблокована. А коли треба користуватись цим номером то киньте туди копійку якусь.
показати весь коментар
19.12.2024 18:13 Відповісти
Можна і так. Але ж дивіться, номер в мережі (телефон на 2 сімки в мене), обладнання на нього працює, але оператор за це не отримує кошти.
І таких людей немало. Хтось взагалі не поповнює, як я, а хтось поповнює другорядний номер раз на 2-3 місяці.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
Так я ж і про шо розказую тут вже скільки часу. Шо обладнанню по барабану. Це як маршрутка, вона просто їде. Маршрутчики вираховують собі таксу, вони знають скільки в середньому їзде людей, скільки витрачають бензину чи газу чи соляри, скільки треба витратити на обслуговування автобуса, сплати податків та т.і. І виставляють ціну квитка. От і все. Так і з мобільним зв'язком. Абонплата це ціна квитка на маршрутку
показати весь коментар
19.12.2024 19:01 Відповісти
Всі витрати вже закладено в абонплату,ще й з запасом. А мо нехай знімають собі премії ,скорочують штат манагерів та їхні захмарні зарплати,оптимізують витрати...Нє? Простіше задерти абонплату на 50 % аргументуючи то тим що кацапи руйнують вишки і антени на ТОТ? Хай йдуть нах!
показати весь коментар
19.12.2024 23:27 Відповісти
З Києвстаром таке вже давно не проходить. Будь яка сума яка залишилась на рахунку буде знята майже миттєво за послуги яких ви не отримували. І тут вони напевно "посекундно перераховують" щоб забрати все до останньої копійки...
показати весь коментар
19.12.2024 19:19 Відповісти
Саме - нав"язують. Бо реклама СМСками задовбала.
Якщо я ним не користуюся, то нафіга мені платити за те що щось там "споживає обладнання".
показати весь коментар
19.12.2024 17:42 Відповісти
А за СМСки шо тобі приходять ніхто з тебе грошей не бере Беруть тільки за ті які відправляєш ти
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Я тобі про те, що рекламні СМСки про моб.інет і є нав"язування послуги. Доречі, за ці СМС теж платить не оператор...
показати весь коментар
19.12.2024 17:53 Відповісти
Ти знаєш, мені по барабану хто за шо платить. Я за 200 - 300 грн на місяць не обіднію, за те я буду із зв'язком. Це не реклама. Я пенсіонер, гроші приходиться економити. За 300 грн я маю мобільний зв'язок, мобільний інтернет, домашній інтернет та IP телебачення. Мене влаштовує. І не 4 тижні, а місяць. Не буду називати оператора, щоб не звинуватили шо я його рекламую. Думаю ти здогадався.
показати весь коментар
19.12.2024 19:05 Відповісти
А мені не по цимбалах за що я плачу. Якщо мені треба один раз на тиждень подзвонити, то на фіга мені інші "послуги"? І якщо тобі твоя пенсія дозволяє "викинути" 300 грн, то для моєї це трошки дорогувато.
показати весь коментар
19.12.2024 19:19 Відповісти
Так якщо раз на місяць подзвонити то користуйся таксофоном і не мороч голову нікому
показати весь коментар
19.12.2024 19:24 Відповісти
Таксофон? Ти в СРСР застряг?
показати весь коментар
19.12.2024 19:27 Відповісти
Я то ні. А от ти я бачу шо застряг коли хочеш, щоб було комфортно, а платити за це не хочеш.
показати весь коментар
19.12.2024 19:31 Відповісти
Я хочу платити лише за ті послуги які мені потрібні, а не за ті, що хоче постачальник послуг.
показати весь коментар
19.12.2024 19:39 Відповісти
Ну він так хоче. Йому економічно не вигідно так. Не подобається, йди до іншого оператора, або не користуйся взагалі мобільним.
показати весь коментар
19.12.2024 19:46 Відповісти
Судячи з твоїх дописів, ти - олігарх, що володіє мобільними операторами.
показати весь коментар
19.12.2024 20:13 Відповісти
Та ні. Просто колись працював у сфері зв'язку і трохи розуміюсь на цьому. Правда вже років 5 як на пенсії.
показати весь коментар
19.12.2024 20:26 Відповісти
Ти хочеш платити як тобі подобається, а коли світла немає ти хочеш щоб був і зв'язок і інтернет. Хто буде закупати генератори, акумулятори, гоняти людей з паливом для заправки генераторів? Хочеш платити 30 гривень, такий зв'язок і отримувати будеш.
показати весь коментар
19.12.2024 21:16 Відповісти
Хто постоянно "висить" на телефоні, той нехай за все це й платить. Якщо я за місяць "виговорюю" 3 хв. то мені "дуже подобається" платити на рівні з тим хто користується телефоном для заробітку.
показати весь коментар
19.12.2024 22:17 Відповісти
Ще раз тобі пояснюю. Приводжу приклад з телевізором. Телевізору по барабану дивляться на нього чи ні. Він працює коли його включили. А обладнання працює 24/7 цілодобово та круглий рік. Звідки воно знає (обладнання) коли тобі в голову збреде подзвонити. Ти телефон виключаєш коли ти не дзвониш?
показати весь коментар
20.12.2024 11:04 Відповісти
Ще раз відповідаю (на пальцях).
Людина живе в селі. Раз на місяць їздить на автобусі до райцентру. Питання: треба платити за один рейс, чи за місяць обслуговування автобусного маршруту? Автобус же кожень день їздить туди-сюди. Платити треба за реальну послугу. Той хто кожень день "катається", той і платить більше.
показати весь коментар
20.12.2024 12:04 Відповісти
Не мели дурниць. Ти телефон включаєш тільки тоді коли тобі треба подзвонити? Якщо батьки живуть в селі то для пенсіонерів та інвалідів є тариф 140 грн на місяць. Якщо цікаво ось інформація: https://vikna.tv/styl-zhyttya/taryfy-kyyivstar-dlya-pensioneriv-u-2024-najdeshevshi-taryfni-plany/
показати весь коментар
20.12.2024 12:11 Відповісти
***! Ну дійсно, я телефоном користуюся коли треба. За це й хочу платити. Бо коли я не користуюся автобусом я за нього й не плачу, хоча він все одно їздить і без мене. У тарифі за телефон мені нав"язують послугу яка мені не потрібна, чому я за неї маю платити?
показати весь коментар
20.12.2024 12:29 Відповісти
А ти не ведись. Викинь нафік телефон і не мороч собі і людям голову. А, щоб на автобусі не їздити купи собі авто.
показати весь коментар
20.12.2024 20:16 Відповісти
А попити пива на 200 грн тобі не дорого? Попив, пішов попісяв і забув. Не дорого?
показати весь коментар
19.12.2024 17:16 Відповісти
Пожрав - посрав... теж дорого...
показати весь коментар
19.12.2024 17:20 Відповісти
Нє, ну пожерти то треба для біологічного існування. А пиво, хоча раніше я його вживав, це таке, ні в гузні ні в голові. В одну дірку залив в іншу витекло
показати весь коментар
19.12.2024 19:07 Відповісти
Як утримувати? Елементарно Ватсон, - знижайте *************, зп топменеджерів та витрати на інши, не основні фонди як то автопарк топменеджерів регіонів тощо.
показати весь коментар
19.12.2024 17:16 Відповісти
Це ринок. Не подобається ціна на зв'язок не користуйся ним. 200 грн на місяць це раз сходити пивка попити, попісяти й забути. А ти за 200 грн користуєшся зв'язком цілий місяць. Не подобається чи зв'язок чи пиво не користуйся або не пий.
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
К сожалению это рынок.

Хотя уже давно должен быть признан стратегически важной, я бы даже сказал критичной сферой и зарегулирован по самое не могу.

И вот тогда бы посмотрели на вашу логику. Как вы там сказали ...
Водафон, не нравятся наши законы - добро пожаловать с украинского рынка
показати весь коментар
19.12.2024 17:46 Відповісти
Совком *******... Совдепія вже намагалась планову економіку будувати. Де той совок?
показати весь коментар
19.12.2024 19:11 Відповісти
Каким Совком, Грицько? Какая плановая экономика? При чем здесь вообще экономика к гос.регуляторам?

Европарламент в 2022 году обязал Apple использовать в своем бизнесе разъем Type-C для зарядок, с мотивацией "не нравится - вон нафиг с европейского рынка". Это один из примеров регуляции.
показати весь коментар
20.12.2024 20:00 Відповісти
То роз'єм, а тарифікація це зовсім інше. Європарламент же не вмішується в цінову політику. Її регулює ринок. Так і тут. Побачать, що абоненти тікають до іншого оператора переглянуть тарифи. А не буде вигідно взагалі з ринка України підуть. Тут ніякої принуділовки немає. Дорого? Не користуйся. От і все. На базарі ж як? Ходиш шукаєш де краще та дешевше.
показати весь коментар
20.12.2024 20:23 Відповісти
На вільному ринку ж діє конкуренція. У нас аж три великих оператори. Конкуренція=зниження цін.
показати весь коментар
19.12.2024 17:59 Відповісти
Це коли стабільна національна валюта та не летять ракети та дрони на голову.
показати весь коментар
19.12.2024 18:16 Відповісти
Іншим галузям це не заважає... Навіть телекомунікаційним - постійно приходять якісь акції на провідний інтернет чи супутникове ТБ (хоча телик я не дивлюся).

Так само умовно Розетка і Комфі конкурують, влаштовуючи знижки (іноді навіть понад 50%), автосалони скидають по кілька тисяч баксів на машинах і тд... Про продуктові супермаркети з їх акціями мовчу вже.
показати весь коментар
19.12.2024 18:25 Відповісти
Дятел ти стоярождений...ринок це коли є вибір...
показати весь коментар
19.12.2024 19:21 Відповісти
А у тебе шо немає вибору? Є інші оператори, а є вибір взагалі не користуватись цим видом зв'язку. Пиши листи чи ходи до таксофону.
показати весь коментар
19.12.2024 19:43 Відповісти
так собі аргументація. коли був бум розвитку, то похвилиних тарифів вистачало і на розвиток мережі, і на підтримку.
близько 10млн абонентів, ще є інтернет пристроїв, там теж сімки. і тарифи по 300 грн мінімальний.
показати весь коментар
19.12.2024 17:22 Відповісти
Правильно. Тоді вкладались мільярдні гроші в розвиток та "підсажування" абонентів на залежність від зв'язку. А тепер ми всі залежні від нього. Ну суспільство розвивається. Не хочеш користуватись, стій в чергах, щоб заплатити за комуналку чи ще за щось. Ходи на переговорні пункти, щоб подзвонити дитині чи батькам. Тримай дома стаціонарний телефон за 60 грн на місяць і ні в чому собі не відмовляй А то пива попити потім попісяти й забути на 200 грн не дорого, а заплатити за 4 тижні зв'язку дорого
показати весь коментар
19.12.2024 17:38 Відповісти
слухай, ну харош перекладати стрілки і тулити всюди 200 грн на пиво. хочеш - йди пий, хто тебе тримає?
питання в тому що при підвищених цінах, в тебе забрали можливість кастомізувати пакет послуг. тобі пихають максимум, і хочуть за це максимум грошей. абонентам не дали вибору. як тут сказали, у старих кнопковий телефон. а йому з нового року оновлюють тариф на 150 грн, і пихають туди 20Гб трафіку. знаєш куди хай собі запхнуть? туди ж куди і ти свої 200 грн
показати весь коментар
19.12.2024 17:56 Відповісти
Чому немає вибору? Є пакети і по 300 і по 400 грн. Ви такі смішні... Колись і війни не було і ракети з дронами не літали і електростанції всі працювали і навіть мобільного зв'язку не було. Ну життя на місці не стоїть. Коли курс долара був 8 грн то і зв'язок коштував 40 грн. Він як був 5$ так і залишився 5$. Тільки не треба тут мені розповідати шо ти пенсію чи зарплату не доларами отримуєш. Так і обладнання ж не державне і не українське. Шо ти хочеш взагалі?!
показати весь коментар
20.12.2024 11:13 Відповісти
як спєц можеш відповісти на одне запитання, досить просте - що заважає йому, обладнанню, працювати і що Люди мають економити?🤓

показати весь коментар
19.12.2024 17:24 Відповісти
Йому нічого не заважає. Воно просто споживає електроенергію ціни на яку ростуть не тільки для простих споживачів а і для бізнесу, акумулятори, виникла необхідність в резервному живленні, а це генератори які треба заправляти та купувати, піднявся курс валют, а нове обладнання та обладнання яке потребує заміни в Україні не виробляється його треба закуповувати за кордоном, утримання службових автомобілів які їздять обслуговувати мобільні вишки, накінець зарплата персоналу, податки та розмір плати за використання радіочастот. Та багато багато ще чого. Чи ви думали поставили вишку, причепили антени і вони роками висять і "їсти" не просять?
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
А скільки обладнання розхреначено (і розхреначується)війною, а скільки бабла треба ввалити на акумуляторні батареї, щоб збільшити автономний час роботи базової станції...
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
Так я ж їм тут намагаюсь все популярно пояснити. Але бачу марно...
показати весь коментар
19.12.2024 19:13 Відповісти
Ви думаєте, що один у цій сфері шарите в нюансах? Я от вже 17-й рік у цій галузі працюю і теж можу багато чого цікавого повідати. Усі ті витрати, які ви так мальовничо описали, складають нині 12-15 % від прибутку фірми. Це раніше, коли йшло інтенсивне захоплення ринку, у розвиток вкладали до 50-60% від прибутку, а зараз так, "тєкучка". Де не де доставляються вежі зв'язку, потроху впроваджується 5G... І на всьому економиться. От треба по навантаженню ставити 600-й мультиплексор, а ставиться 450 і програмно розганяється до 600. А в години пік він "лягає" і ви дивуєтеся, ну де та швидкість інтернету поділась? Акумулятори резервного живлення експлуатуються доти, доки в нуль не ляжуть. От і виходить, що вирубили електрику і за півгодини вже і мобільного зв'язку немає. А по закону акумулятори мають тримати не менше 8 годин. Але ж хто на ті закони дивиться?
показати весь коментар
19.12.2024 18:18 Відповісти
та не думає він, не здатний просто на те від природи і до того ж невіглас.
показати весь коментар
19.12.2024 18:33 Відповісти
🤣
показати весь коментар
19.12.2024 18:34 Відповісти
А як це все працювало, умовно, в часи Кучми-Юща? Тоді пакетними були лише контрактні тарифи, а весь препейд був з похвилинною тарифікацією... І навіть в мережі було 1 грн/хв - враховуючи курс, це навіть більше, ніж теперішні 3 грн/хв у поляків.
показати весь коментар
19.12.2024 17:34 Відповісти
Я вже задовбався кожному пояснювати. Пройдись тут по гілці і знайдеш відповідь від мене на твоє питання. Тоді вливались міліарди в розвиток та майбутні доходи від цієї індустрії та присаджували людей на мобільний зв'язок.
показати весь коментар
19.12.2024 17:44 Відповісти
Ага. І стартовий пакет коштував 160 гривень. При середній зарплаті по країні 300-400 гривень. І тарифи конські
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
До чого тут середня чи мінімальна зарплата? Шо у вас за логіка? Не подобається чи дорого не користуйтесь. Купіть звичайний кнопковий телефон, сім картку і раз в рік положіть 5 грн щоб номер не заблокували і отримуйте вхідні дзвінки та СМС. В чому справа?
показати весь коментар
19.12.2024 19:16 Відповісти
Ви б хоч діалог почитали. Я просто людині пояснюю, що раніше, коли були щохвилинні тарифи (щосекундні), зв'язок в цілому коштував дорожче. Якщо вам треба кнопковий телефон - будь-ласка
показати весь коментар
19.12.2024 19:53 Відповісти
Вибачаюсь. Може шо й переплутав. Тут мені скільки запитань та відповідей накидали може й помилився.
показати весь коментар
19.12.2024 19:58 Відповісти
Київстар 12 разів на рік зніме у тебе 125 грн./міс. .... про якісь магічні 5 грн. на рік йде розмова (які дозволять тобі зберегти номер ) .... ( тариф 30 грн./день - якщо немає грошей на рахунку ).... може це десь в Африці працює, але не тут ... в центрі ЄвроОпі.
показати весь коментар
19.12.2024 20:57 Відповісти
Ще раз, для особо одарьОнних. Для того, щоб не заблокували СІМ картку достатньо раз нарік поповнити хоча б на 5 грн. Так, ви не зможете дзвонити, але вхідні дзвінки та вхідні СМСки ви будете отримувати. А от коли вам номер заблокують то ні дзвонити ні отримувати дзвінки ви не зможете. Зрозуміло?
показати весь коментар
20.12.2024 09:07 Відповісти
Дякую Вам особо одарьОнний. Зроруумів
показати весь коментар
20.12.2024 10:58 Відповісти
Зрозумів? А чого нік жіночий?
показати весь коментар
20.12.2024 11:20 Відповісти
Зроруумів ... цє Вам.


Я не давала Вам привід переходити від обговорення предмета суперечки до обговорення особистості.
Тільки хамські та невігласи з росії можуть так писати, підписуючись, що він з України. Бот з парашії. Українець би вибачився. Але це так.


показати весь коментар
20.12.2024 12:51 Відповісти
Тоді де знак запитання? Бачте, один знак, а скільки виявив проблем
показати весь коментар
20.12.2024 13:11 Відповісти
Так і тарифи були "космічні" і вхідні платні
показати весь коментар
19.12.2024 17:49 Відповісти
Року з 2004 були не такі вже і космічні і плату за вхідні вже відмінили тоді. А ще було перші 2-3 секунди безплатно, ми встигали щось сказати...
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
Так і Кучми тоді вже не було. Так, з'явився "Джинс" - відмінили плату за вхідні. Але відносно середньої зарплати тариф зараз просто копійки. А за часів Кучми стартовий пакет коштував пів середньої зарплати по Україні
показати весь коментар
19.12.2024 18:06 Відповісти
Тоді це було 200 баксів. Дивіться, я купив свій перший мобільний у 2003 році - це часи Кучми. Я тоді був студентом, пішов на роботу. Заробляв не 300 гривень точно, десь близько 1000. Плюс стипендія там була гривень 50 ніби. Телефон Сіменс купив за 750 грн десь, вартість пакета вже не пригадаю. Плати за вхідні в мене вже НЕ БУЛО! Подивився, її відмінили в лютому 2003.
показати весь коментар
19.12.2024 18:12 Відповісти
Можливо, я ж не пам'ятаю дати. Але це вже був кінець епохи Кучми. Я теж тоді заробляв не 350 гривень, але і зараз мало хто сидить на середній/мінімальній зарплаті. Якщо взяти співвідношення витрат на мобільний зв'язок тоді і зараз - зараз об'єктивно менші витрати. Доречі: контракт (абонплата на місяць) тоді нормально так коштував
показати весь коментар
19.12.2024 18:24 Відповісти
Так, із цим згоден, тоді заробляли менше. З іншого боку, в 2006-2008 витрати були меншими, аніж зараз, бо тоді зарплати круті були...
показати весь коментар
19.12.2024 18:28 Відповісти
В районах і селах всі сидять на мінімалках, якщо хто в Київі не знає!
показати весь коментар
21.12.2024 16:53 Відповісти
Про обладнання уявлення маєш поверхневе.Тому питання по маркетингу-чому в магазинах давно заборонена "торгівля в навантаження"-молодь певно й незнає що це таке. ( в 80-х продавали дефіцитні товари в придачу з неліквідним мотлохом). У нас що,кнопочні телефони поза законом,що немає тарифів без інтернету,і нахера мені безлім на інші оператори 300хв.коли я в середньому використовую до 100?
показати весь коментар
19.12.2024 18:39 Відповісти
та мені пофіг на електрику для їх обладнання !!! не хачуть платити за електрику нехай їх топ-манагери динму крутять !!! які проблеми ???
не треба порінювати тарифи з Польщею - там рівень зарплат і відповідно рівень життя у 4-5 раз вищий ніж у нас в Україні і відповідно поляки мажуть собі позволити дорого платити за електрику, газ, звʼязок, інтернет і тд.тп. !!! а у нас ціни вже европейські, а запрлата ніщенська, совкова !!!
показати весь коментар
20.12.2024 06:22 Відповісти
Тобі пофік, а їм на тебе ще більше пофік яка в тебе зарплата. Так шо крутитемиш динаму ти, а не вони
показати весь коментар
20.12.2024 09:10 Відповісти
правильне питання....
показати весь коментар
19.12.2024 17:33 Відповісти
є. Але у 3моб. Green тариф. Я користуюсь. З тройкі у lifecell є хенд-мейд. Близко. Теж користуюсь.
показати весь коментар
19.12.2024 17:51 Відповісти
Ну не знаю, я коли в лайфі намагався хенд-мейд по мінімуму зібрати, то вийшла вартість майже як за пакетний тариф з якимись хвилинами і гігабайтами...
показати весь коментар
19.12.2024 17:52 Відповісти
Ви мешкаєтє у Польші?
показати весь коментар
19.12.2024 17:12 Відповісти
Ні. Але робиться дуже просто. Набираєш в пошуковику тарифи польських операторів і дивишся. Чи в інтернеті брешуть?
показати весь коментар
19.12.2024 17:13 Відповісти
Як шо ні то до чого тут інша держава?
показати весь коментар
19.12.2024 17:17 Відповісти
До речи, а для чого це робити?
показати весь коментар
19.12.2024 17:19 Відповісти
Шо іменно?
показати весь коментар
19.12.2024 17:26 Відповісти
Набирать у поісковику польських операторів та дивится їх тарифи.
показати весь коментар
19.12.2024 17:34 Відповісти
То навишо, Грицю, мешканцям України набирать у поісковику польських операторів та дивится їх тарифи?
показати весь коментар
19.12.2024 17:48 Відповісти
Ржунимагу)...
показати весь коментар
19.12.2024 18:44 Відповісти
Де ж ти зник, Грицю? Такий балакучий був і раптом зник.
показати весь коментар
19.12.2024 18:22 Відповісти
Обладнанню по барабану в кого які доходи. Телевізор же у тебе не питає які в тебе доходи. Він просто споживає електроенергію та показує тобі рекламу та серіали про голобородька
показати весь коментар
19.12.2024 17:40 Відповісти
Та не вже?
показати весь коментар
19.12.2024 18:23 Відповісти
Як гадаєш скільки % в ціні тарифу складає зарплата персоналу? Чи може від доходів наймудрішого народу залежить ціна на обладнання і тд.?
показати весь коментар
19.12.2024 17:45 Відповісти
Сторінка 1 з 3