Більшість українських біженців у Польщі не повернуться, це підтримає польську економіку, – Fitch

Більшість українських біженців у Польщі не повернуться в Україну

Більшість українських біженців, які проживають у Польщі, ймовірно, залишаться там, навіть якщо Україна досягне угоди про припинення вогню з Росією, а це означає, що вони продовжуватимуть підтримувати польську економіку.

Про це свідчить оновлений прогноз міжнародного рейтингового агентства Fitch Ratings, передає Reuters.

За приблизними оцінками, з 2022 року у Польщі перебуває близько 1 мільйона українських біженців, вони допомогли оживити ринок праці та стимулювати економічне зростання у цій країні, і Fitch прогнозує продовження цієї тенденції.

"Ми не передбачаємо суттєвих змін, оскільки вони дуже добре інтегровані в польський ринок праці. Тож навіть якби завтра було припинення вогню, ми насправді не бачимо, що багато українських біженців повернуться до України", – зауважив аналітик Fitch Ratings у Польщі Мілан Трайкович.

"Ми майже впевнені, що великий відсоток цих людей насправді залишиться в Польщі та зробить свій внесок у польський ринок праці та зростання ВВП, а також, звичайно, в інші макроекономічні та фіскальні змінні", – додав він.

Аналітики Fitch прогнозують економічне зростання Польщі на рівні 3% у 2025 році, 3% у 2026 році та 3,1% у 2027 році. Польський уряд очікує зростання на 3,4%, 3,5% та 3% відповідно.

Уряд Польщі сподівається, що зростання економіки допоможе приборкати роздутий бюджетний дефіцит, який минулого року становив 6,6% ВВП. Раніше Польща зобов'язалася знизити дефіцит нижче 3% до 2028 року.

За словами Трайковича, дефіцит держбюджету є найбільшим ризиком для кредитних рейтингів країни, однак Fitch наразі зберігає його на високому рівні "A-".

"Це найшвидше зростаюча європейська економіка протягом десятиліть. І... одне, що ви знаєте про Польщу, це те, що Польща буде зростати", – додав він.

Як повідомлялося, за час від початку повномасштабного вторгнення РФ українці відкрили у Польщі 610 IT-компаній.

Топ коментарі
+37
Это давно не новость. С этой властью не вернется подавляющее большинство беженцев. Они смотрят на "заботу"родной власти о своих гражданах и делают выводы.
показати весь коментар
19.08.2025 21:01 Відповісти
+37
Це очікувано. Три роки обживались на новому місці, діти вже вивчили польську мову, ходять в польські класи з поляками, завели друзів. Відкриють кордони - чоловіки поїдуть до своїх сімей.
Та й будуть будувати своє життя.
показати весь коментар
19.08.2025 21:04 Відповісти
+34
Жадібність бізЬНЬЄсмЄноФ та роботодавців в Україні створили умови для цього. Майже кожен роботодавець вважає шо він повинен жити на шикроку ногу, а той хто у нього працює сидіти майже на мінімальці бо він раб для нього. От і все це призвело до такого відношення роботяг до роботодавців. Я колись сперичався тут з одним роботодавцем, він так і вважеє. Каже не хочеш отримувати копійки роби власну справу. А я йому кажу, а щоб ти робив без роботяги? Він каже, на вулиці бажаючих багато. От тепер нехай шукають там де багато.
показати весь коментар
19.08.2025 21:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Більшість українських біженців у Польщі не повернуться


показати весь коментар
19.08.2025 20:58 Відповісти
Будуть бомжувати по чужим країнам . Поляки до українців не дуже позитивно ставлятся. Поки ти раб на полі - ти потрібен, а далі ні.
показати весь коментар
19.08.2025 21:18 Відповісти
Якщо їх влаштовує таке ставлення - нехай там і сидять !
показати весь коментар
19.08.2025 21:24 Відповісти
На полі платять 250-300 грн. за годину. 8-10 годин..І то,українці в Польщі не дуже і на поле і йдуть. Дурних вже набагато менше.
показати весь коментар
19.08.2025 21:37 Відповісти
У вас дуже спотворене уявлення про работодавців у Польщі. Є нормальні і є, як і усіди, лайно. Якщо в тебе є якась кваліфікація і трохи клепки, то можна отримувати гроші, які в Україні не заробиш.
показати весь коментар
19.08.2025 21:45 Відповісти
Недоброзичливе ставлення зустрічається не часто. З боку наших буржуїв ставлення гірше. Всюди числяться якісь люди, тому працюючим платять копійки.
показати весь коментар
19.08.2025 21:59 Відповісти
"Будуть бомжувати.... в кінці смайлик". Таке не лікується. Кондом унд штопанідзе.
показати весь коментар
19.08.2025 22:04 Відповісти
Кирило Зімин - люди, що проміняли власну країну на клоунський хрєн поваги не достойні.
показати весь коментар
21.08.2025 13:54 Відповісти
В Україні ті самі раби.
показати весь коментар
19.08.2025 22:08 Відповісти
Присому дуже часто працівників не оформлюють офіційно , не сплачується лікарняний та відпустка , понаднормовий робочий день , свята робочі дні. ніяких соціальних гарантій , ніякої медичної страховки - все за власний кошт і це не малі гроші, свята робочі. А так ні … в Україні не рабство.
показати весь коментар
20.08.2025 10:17 Відповісти
Ахаха. Мене так смішать такі як ти, які тільки й уявляють як українці їдуть підмивати дупи або збирати полуницю. Це давно вже не так в більшості випадків. Люди давно працюють на заводах, будівництвах, а хто знає мову то й в магазинах, а мова не важка.
показати весь коментар
19.08.2025 22:47 Відповісти
Років 15 тому я, з українським паспортом, був боссом для двох польських, одного австралійського і одного британського інженера. Правда, це було в Малайзії.
показати весь коментар
19.08.2025 23:24 Відповісти
Недавно читав велику статтю про польського та американського героя, Тадеуша Костюшка... Так там прямо говорилося про причини поразки польських повстань проти гніту Російської імперії: "Хлопам" було однаково, якою мовою гнобитель наказує йому працювать на нього - російською, чи польською... Польська шляхта, за багато століть панування звикла дивиться на селянина, як на раба...Тому селяни воювать не рвалися".
І зараз у поляках знову почали розпалювать шовіністичні настрої "гонору польскего"... Думаю, якщо подібне продовжиться, небагато українців залишиться в Польщі - дарма Fitch про це "мріє"... Зокрема, значна кількість сільгосппродукції польської, згнила на полях і в сховищах - бо не вистачало робочих рук, щоб її зібрать і переробить... Бо, з-за моральних та фінансових утисків і дискримінації, за національною ознакою, багато гастарбайтерів-українців перебралися до сусідніх країн - переважно, до Німеччини...
показати весь коментар
20.08.2025 04:22 Відповісти
я б іспанію поїхав
або маврікій
працюю віддаленно програмістом
показати весь коментар
20.08.2025 05:57 Відповісти
Як було у 2022.? Польські волонтери приймали наших біженців, давали переносити і шукали житло всередині країни. Відправляли попутних транспортом. Вже там безкоштовно пускали ночувати і допомагали переїхати в інші країни, де працює багато поляків. У них теж проблеми з їхніми роботодавцями, тому врожай не зібраний.
показати весь коментар
20.08.2025 07:12 Відповісти
Розказував мені колега, з Волині: у його рідне село, де жили його предки, в перші роки незалежності, поляк приїхав. Колгосп розпався, люди майно розібрали, земельні паї отримали, та почали пристосовуваться до "життя по-новому". Поляк найняв житло, і став жить. Ну, живе - то й живе, аби нікому не заважав. Цілими днями по окрузі їздить, по полях та лісах... Не могли ніяк зрозуміть - "що він тут робить?". Подумали, що якийсь науковець... А потім він якось перепив у "ганделику", і "язик розпустив":" У мого діда тут фільварок був, і ваші діди на нього працювали... Тепер я буду тут жить, і ви на мене працюватимете...". Місцеві промовчали. А на ранок, коли він протверезів, то почув: "Твого діда наші діди вбили, а фольварок спалили... Дивися, щоб і тобі такого не було, ще до того, як фольварок відбудуєш...". "Новоявлений панок" мовчки зібрався і "здимів"...
показати весь коментар
20.08.2025 08:46 Відповісти
Дід того поляка - куркуль. Із-за таких і почалася волинська трагедія. Якісь люди у 1941 ховались в лісі і нападали на польських куркулів в пошуках харчів. Куркулі організували для охорони озброєні загони...
показати весь коментар
20.08.2025 10:40 Відповісти
Ти впевнений, що то було саме у 1941-му?
показати весь коментар
20.08.2025 10:43 Відповісти
Розповідали люди, які толи були підлітками. В лісах ховались розгромлені радянські війська, євреї, молодь, яка втекла від вивезення в Німеччину і багато незрозумілих людей.Чомусь поляки думали на українців. Результат почався пізніше.
показати весь коментар
20.08.2025 11:24 Відповісти
Я писав про конкретний випадок. І на твою тираду поставив чітко питання:

Ти впевнений, що то було саме у 1941-му?

20.08.2025 10:43
А ти поліз у "розмишлізми", про те, що було по всій Україні, у 1941 році...
"Люби, Боже, правдоньку..."
показати весь коментар
20.08.2025 11:39 Відповісти
Так , у 14 ому. Армія Крайова проявилася пізніше; її основою стали загони самооборони, які були сформовані в кожному селі. До війни поляки і українці жили нормально, разом відзначаючи і українські і польські свята. То селяни, не куркулі. Посварилися у 41 ому, коли на польських куркулів почали нападати в пошуках харчів. Радянських партизан , УПА і АК ще не було.
показати весь коментар
20.08.2025 12:07 Відповісти
Питаю ЩЕ РАЗ: "У тебе є конкретні докази, що описаний мною випадок стався саме у 1941-му? "
показати весь коментар
20.08.2025 12:20 Відповісти
"Польська шляхта за багато століть панування звикла дивитись на селянина ,як на раба .. Тому селяни воювать не рвались ,- це тобі нічого не нагадує ,а якщо ні, то я перекладу на нашу українську дійсність - "Українська багата бидло-еліта за 30 з гаком років свого панування звикла дивитись на бідняків ,як на рабів ,багатії виїхали за кордон ,відкупилися і забронювалися ,а бусифікують бідняків ". А що до польського гонору ,то спочатку подивись на нашу аграрну мафію , яка відправляла "сірий експорт " в Польщу і не тільки в Польщу . Так яке відношення повинно бути у поляків до них ,а на рахунок нестачі робочих рук ,так це стосується не заробітчан ,а новоявлених "біженців " які звикли за три роки нічого не робити а отримувати соцдопомогу.
показати весь коментар
20.08.2025 17:47 Відповісти
"Ти йому "стрижене" , а він тобі - "брите"..."
показати весь коментар
20.08.2025 17:52 Відповісти
"яке відношення повинно бути у поляків до них ,а на рахунок нестачі робочих рук ,так це стосується не заробітчан ,а новоявлених "біженців " які звикли за три роки нічого не робити а отримувати соцдопомогу" - в Польщі нема соцдопомоги біженцям. Скажіть товаришу майору, хай троги підкоригує методичку.
показати весь коментар
21.08.2025 18:50 Відповісти
Зарплата санітарки в Польщі 1200євро чистими. В Україні вакансії в районі 200-300євро. брутто. То де раби?
показати весь коментар
20.08.2025 11:23 Відповісти
Это давно не новость. С этой властью не вернется подавляющее большинство беженцев. Они смотрят на "заботу"родной власти о своих гражданах и делают выводы.
показати весь коментар
19.08.2025 21:01 Відповісти
І дуже уважно дивляться смотрят...
Це ж контраст між мілліардаии для міндіча і МінЄд і тим що бусифікованого накриє ракета на полігоні задовго до путівки на фронт. Між жирними пиками прокурорів і мажорів і перспективами "пересічного миколи"
показати весь коментар
20.08.2025 00:55 Відповісти
а ви напевно думаєте що якщо був би Порошенко то все б бігом аж повернулися в Україну ви серйозно? якби критикуєте владу тоді пропонуйте самі чи самі висуваєтеся в президенти і подивимося як люди повернуться до країни де пройшла війна і де за будь-якого президента буде дуже-дуже важко!
показати весь коментар
20.08.2025 07:26 Відповісти
Брехня.
показати весь коментар
20.08.2025 16:05 Відповісти
Ну, при Порошенко из страны не сбежала куда глаза глядят треть населения. Это факт. Люди ездили или на заработки или на отдых, еще и носом крутили где лучше. Эти люди и выбрали себе президента, который окрыл большой войне двери настежь. Теперь платят по счетам. Жаль только что вынуждены платить и те, кто предупреждал недоумков о последствиях их тупого выбора.
показати весь коментар
20.08.2025 19:19 Відповісти
такой сценарий возможен, через лет 100, когда пройдёт 4-5 поколений... но к тому моменту мир может быть уже совсем другим
показати весь коментар
19.08.2025 21:10 Відповісти
Якщо
показати весь коментар
19.08.2025 21:19 Відповісти
Ви саме цього чекаєте, щоб повернутися?
показати весь коментар
19.08.2025 21:36 Відповісти
У наступному житті ,чи в твоїх мріях.
показати весь коментар
19.08.2025 22:07 Відповісти
Дурень, думкою багатіше.
показати весь коментар
19.08.2025 22:09 Відповісти
Гарно)
показати весь коментар
19.08.2025 22:17 Відповісти
Два-три тижні...
показати весь коментар
19.08.2025 22:47 Відповісти
Уууу... А коли ЗСУ підкорить Китай, а Зеленський обкладе США тарифами...
показати весь коментар
20.08.2025 00:36 Відповісти
Це очікувано. Три роки обживались на новому місці, діти вже вивчили польську мову, ходять в польські класи з поляками, завели друзів. Відкриють кордони - чоловіки поїдуть до своїх сімей.
Та й будуть будувати своє життя.
показати весь коментар
19.08.2025 21:04 Відповісти
Поїдуть навіть ті у кого родини тут.
показати весь коментар
19.08.2025 22:48 Відповісти
А як же садок вишневий коло хати - хрущі над вишнями гудуть - ой не вернуться
показати весь коментар
19.08.2025 21:06 Відповісти
Жадібність бізЬНЬЄсмЄноФ та роботодавців в Україні створили умови для цього. Майже кожен роботодавець вважає шо він повинен жити на шикроку ногу, а той хто у нього працює сидіти майже на мінімальці бо він раб для нього. От і все це призвело до такого відношення роботяг до роботодавців. Я колись сперичався тут з одним роботодавцем, він так і вважеє. Каже не хочеш отримувати копійки роби власну справу. А я йому кажу, а щоб ти робив без роботяги? Він каже, на вулиці бажаючих багато. От тепер нехай шукають там де багато.
показати весь коментар
19.08.2025 21:10 Відповісти
Так вважають всі роботодавці по всьому світу. Ринок праці це теж ринок. Якшо пожна найняти індуса замість європейця чи американця дешевше, то наймуть індуса. Он Боінг не дасть збрехати . А ще штучний інтелект насідає.
показати весь коментар
19.08.2025 22:22 Відповісти
Слухайте, ця байка для роботодавців, вона їх убаюкує. Наприклад до Майдану та безвізу з країнами ЄС касири в супермаркетах за 200 баксів горбатились, а зараз самі роботодавці пропонують 500. А чому не скажете? Значить в раніше можна було б так оцінювати працю, але ж жадібність та зневага до простої людини заважали...
показати весь коментар
19.08.2025 22:45 Відповісти
Ринок. Частина наріду звалила в європи і бажаючих працювати за 200 стало мало. а працювати комусь треба. От работодавці і змушені платити більше. Он в ІТ зараз зворотня тенденція. ІТ гіганти скорочують кости і заміняють працівників на штучний інтелект. Звільняють по 10-20 тисяч достатньо продвинутих чуваків за раз. + **** Трамп наробив турбуленцій. І вакансій мало, а працівників на вулиці багато. І повний лінкедін постів шо нарід, яких три роки назад забрали б з руками і ногами в перший же день, по пів року роботу знайти не можуть.
показати весь коментар
19.08.2025 22:51 Відповісти
Сто баксів у 2014 і 100 баксів у 2025 теж велика різниця.Долар теж знецйнився.
показати весь коментар
20.08.2025 04:50 Відповісти
Вона може прилетіти будь куди.
показати весь коментар
20.08.2025 09:14 Відповісти
Злий
Ситий робітник працювати не буде! Це аксіома! Він має отримувати рівно стільки, щоб дотягти від зарплати до авансу. Як кажуть англійці "Bread and butter, but no jam"!
показати весь коментар
20.08.2025 09:01 Відповісти
БізЬнЬЄсмЬЄн, чи просто рАботодатЬЄль?
показати весь коментар
20.08.2025 09:12 Відповісти
Найманий працівник. Останні 40 років.
показати весь коментар
20.08.2025 12:07 Відповісти
якщо вони будутьтут потрібні - то повернуться. А якщо для пахать за копійки на близьких до влади багатіїв - то ні. якщо більшу частину нинішніх прикормлених суддів перевішають на стовпах, а силовиків, які перешкоджали вести бізнес заради того щоб спонукати до хабарів, посадять на довічно з конфіскацією - то повернуться
показати весь коментар
19.08.2025 21:11 Відповісти
Повертатись можна з чогось гіршого в щось краще. Це повинна бути зарплата вища чим в Польщі в два рази, свобода підприємництва, медицина, школа, наука, культура, демократичне суспільство.
От коли таке буде - тоді і поляки будуть їхати до нас жити.
показати весь коментар
19.08.2025 21:18 Відповісти
Якщо чалма-бангладеш дозволить...
Поки не припугнути шапітолій неілюзорним контуром Коліївщини порядку не буде - система грабунку і державного саморуйнування пішла врожнос..
показати весь коментар
20.08.2025 00:49 Відповісти
Це було в країні мрій. Але не справдилося......
показати весь коментар
21.08.2025 18:52 Відповісти
Алєксєй... читала ваш коментар і плакала... Бідняжка ви... яке ж важке життя ви живете! Шо ж вам так з людьми не щастить???? За шо, Господи, вам таке???? І де це ви стільки таких компактно проживаючих гадів знаходите?
показати весь коментар
20.08.2025 09:25 Відповісти
Колись про Румунію та Болгарію так жартували. Про останнього пасажира в аеропорту хто виключить світло. У разі приєднання до Євросоюзу. І що? Румунія показує суттєвий економічний зріст. Не хороніть Україну раніше ніж Бог цього забажає.
показати весь коментар
19.08.2025 21:15 Відповісти
Нагадили клоунами на батьківщині і поскакали гадити дальше. І як цих вилупків назвати?
показати весь коментар
19.08.2025 21:16 Відповісти
а якже країна мрій зеублюдка? мабуть вони порохоботи
показати весь коментар
19.08.2025 21:17 Відповісти
Нам, приреченим жити в зболеній Україні і, напевно, бути свідками її розпаду, байдужа доля цих хитрозроблених осіб, серед яких 2/3 - псевдобіженці.
І взагалі, відкриті кордони на початку війни виглядають як далекоглядний план знелюднення території.
показати весь коментар
19.08.2025 21:20 Відповісти
А куда девать было несколько миллионов женщин, детей и стариков в начале войны, которые были вынуждены бежать из тех мест куда приближалась война? Я лично знаю людей которые проснулись в оккупации, и потом через Мордор выезжали в Европу и становились там беженцами. И теперь им просто некуда возвращаться, их родные места или оккупированы или разрушены. Вы возможно не видели как набивались поезда которые шли на запад Украины в первые дни и недели после начала войны, и большинство этих людей уезжали за границу - потому что тут даже за деньги нельзя было найти жилье, а денег у этих людей особо и не было. Другое дело это хитрожопые беженцы из Ужгорода - но это вопрос к властям принимающей стороны.
показати весь коментар
19.08.2025 21:34 Відповісти
Були у розподільчому таборі в Німеччині у 23 році. Більшість мешканців це з Закарпаття. Зараз так само. Табір переповнений Закарпаттям. Цигани вкусили смак , то їздять колядувати тут. Їх виганяють , депортують , але їдуть знову. Жебрацтво тут заборонено. Але ж вони набирають дітей по 7-8 ( і своїх , і детей братів та сестер ) отримують чі малі гроші за пів року і тікають додому. І так по кругу. Це така ганьба для України !!
показати весь коментар
20.08.2025 10:27 Відповісти
Заборонити голосувати тим хто за кордоном
показати весь коментар
19.08.2025 21:21 Відповісти
Вони капець, як засумують. 😁

А от Україна сасумує точно, коли з'ясується, що залишилися тільки військові, пенси, шинкарки з наливайок, хабалки з ринків і таксисти.

Ото будуть фейєричні вибори та фейєричний наступний Боневтік.
показати весь коментар
19.08.2025 21:36 Відповісти
Навіть українські манікюрниці та парикмахерши нарасхват у ЄС.
показати весь коментар
19.08.2025 21:37 Відповісти
Ще одна брехня.
показати весь коментар
20.08.2025 16:06 Відповісти
У чому саме?

У мене дружина у Києві вже замахалася шукати кожен раз нових майстрів бо постійно виїзджають.

Остання в Італію подалася.
показати весь коментар
20.08.2025 16:12 Відповісти
В Італії ці "майстри" всім потрібні як минулорічний сніг.
показати весь коментар
20.08.2025 16:31 Відповісти
Їм голосування потрібне, як зайцю венерична хвороба. Ти ще їм дихати заборони. Коза
показати весь коментар
19.08.2025 22:06 Відповісти
А певно, і залишаться голосувати мільйон військових та 10 мільйонів чиновників, яким зейло піднімає та піднімає з/п. Результат на виборах очевидний.
показати весь коментар
19.08.2025 22:43 Відповісти
Ще одні вибори клоунів і країна загине. В принципі більшисть населення в кількості 73 % давно мріють про смерть. Загибель нікого не здивує.
показати весь коментар
20.08.2025 16:34 Відповісти
Как можно было поехать в Польшу когда была возможность поехать куда угодно в мире я с трудом представляю.
И главное, вы что действительно думаете война не дойдет до Польши? Ну пока не дошла да, працюйте, танцюйте на концертах Коржа и прочих российских гастролеров и тд
показати весь коментар
19.08.2025 21:24 Відповісти
+10005000... ніколи не розумів тих, хто звалив в Польшу. Але може воно і краще. Хай сидять там. Я зовсім не в захваті від тих, хто понасипався в Нідерланди.
показати весь коментар
19.08.2025 22:28 Відповісти
І як ваше соціальне коло розвивається там? З кім спілкуєтесь у вільний час, друзі, знайомі, родина?
Я був пару раз в Нідерландах, дуже сподобалось. Я б приїхав але забагато проблем треба вирішувати тут. Чи може приїхати, получити якогось папірця і поїхати додому, в там через рік-два-три ВНЖ? Чи треба в поліцію ходити щомісяця відмічатись. Мені до речі ні грошей ні страховок якісь не треба від країни, просто цікаво як це робиться.
показати весь коментар
20.08.2025 01:22 Відповісти
Вільного часу дуже мало, тому більшість спілкування всередині родини. Хоча і друзі теж є. Щодо приїхати - для громадян США проблем ніяких. Для громадян України вже прийом прикрили, хоча народ все ще їде. Основна проблема для нових біженців - це те шо нема місця де жити. Тобто якщо їхати, то треба шоб проблема житла була вирішена. Але я подробиць не знаю як там все влаштовано. Відмічатись не треба. Можна навіть в Україну їздити і нікого не попереджати. Якщо не боїтеся погранців пшеків, які сплять і бачать як би піднасрати українцям.
Для всіх, хто перебуває в країні легально по якійсь візі (біженців це не стосується) через 5 років безперервного перебування можна подаватися на ВНЖ або громадянство. Але треба поздавати екзамени - мова, знання як все тут влаштовано і всяке таке. Всього 5-6 екзаменів.
показати весь коментар
20.08.2025 11:01 Відповісти
Мова! Ось причина!! Там братушкі-шловянє + генетична звичка у багатьох до панщини по слов'янські *
А в справжній Европі треба мови вчити, не вистачить " ай ду май монін ексісайз, Лондон із зе кепітел оф Грейт Брітнн... "
* Панами були не тільки католики але й свої пгавославні "бояре, шляхтічі, дворянє " хто пхнувся наверх, до розкоші і понтів....
показати весь коментар
20.08.2025 00:44 Відповісти
Виповзли якось з ануса два глисти, батько і син:
- Тату, а що то таке синє-синє?
- То небо, синку.
- Тату, а що то таке зелене-зелене?
- То трава синку.
- Тату, а чого ми живемо в такій брудній і смердючій сраці?
- Синку, батьківщину не вибирають.
показати весь коментар
19.08.2025 21:30 Відповісти
Ты не стесняйся, не мучайся и пиши на родном московитском диалекте. Все понимают. Или куратор запрещает?
показати весь коментар
20.08.2025 01:28 Відповісти
На радном масковітском схоже ти пишеш. Не помітив? )))
показати весь коментар
20.08.2025 05:45 Відповісти
Ну тут все зависит от нескольких факторов. Во первых есть ли человеку куда возвращаться? Если у него например не было своего жилья в Украине - то и ехать ему некуда. Какая разница где снимать угол. Плюс после остановки войны многие потеряют статус беженцев - а без пособия сидеть уже не так весело, тут или придется идти работать - или возвращаться. А халявы чтобы сидеть в Польше и груши околачивать, получая за это деньги - не существует, там нужно тяжело и много работать, особенно если ты не имеешь востребованной высокооплачиваемой профессии. Еще до войны я работал в коллективе небольшом, в котором все кроме директора в свое время ездили на заработки - от Польши до Аргентины. И в итоге все равно люди вернулись домой, потому что своя квартира и 500 долларов зарплаты тут 1000 долларов в Польше но без своего жилья - это практически одно и то же.
показати весь коментар
19.08.2025 21:30 Відповісти
польша це вам не німеччина там "пасобій" практично немає, але і не вимагають знання мови та проходження інтеграційних курсів, можеш одразу йти працювати.
п.с. на дітей і до війни виплачували гроші.
показати весь коментар
19.08.2025 21:36 Відповісти
Тільки трошки не таке співвідношення - там мінімалка 1280 доларів у перерахунку "брудними", а ви порівнюєте тільки 1000 доларів там з 500 доларами тут. При цьому тут мінімалка 193 долари. А якщо взяти медіанну, то там 1960 доларів, а тут 480 доларів.
показати весь коментар
19.08.2025 22:23 Відповісти
В Польщі нема "пособій". Всі знайомі працюють, бо нема від пшеків працездатним такої допомоги, на яку можна прожити (що насправді і правильно).
показати весь коментар
19.08.2025 22:30 Відповісти
Так, вірно. Всі знайомі хто в курсі і їх родичі, казали про Польщу що 12 - 14 годин працювати це ще не занадто вважається
показати весь коментар
20.08.2025 00:38 Відповісти
Є хтось крім України (як держави, не влади), хто ще не поживився на цій війні?
показати весь коментар
19.08.2025 21:31 Відповісти
Сторінка 1 з 2