1 796 40

Попит на нові електромобілі в Україні майже наздогнав продажі бензинових авто

електромобілі

У серпні частка нових легковиків із традиційними двигунами внутрішнього згорання становила близько 49%, що суттєво менше, ніж торік (63%).

Найбільша частка все ще припадає на бензинові авто (32,3% продажів), однак їхня частка також значно зменшилася в порівнянні з 40,8% у серпні 2024 року, повідомляє Укравтопром.

Водночас, частка електромобілів зросла до 27,9%, порівняно із 14,3% торік. Гібриди охопили 23,4% ринку проти 22,4% минулого серпня.

Частка дизельних авто скоротилася з 22,1% до 16,2%, а на автомобілі з ГБО, як і торік, припадає менше 1%.

Найпопулярніші моделі авто за типами силових установок у серпні наступні:

  • серед бензинових першість у HYUNDAI Tucson;
  • серед електромобілів – у BYD Song Plus;
  • серед гібридів – у TOYOTA RAV-4;
  • серед дизельних – у RENAULT Duster;
  • у сегменті ГБО також лідирує HYUNDAI Tucson.

Раніше повідомлялось, що Українці придбали рекордну кількість нових авто за останні 11 місяців. Які моделі найпопулярніші?

Топ коментарі
+11
Ага. Фінансуйте нашого ворога купуючи китайське лайно. Одні гинуть на фронті а інші заброньовані працюють на ворога. Країна дебілів.
показати весь коментар
04.09.2025 11:13 Відповісти
+6
Що робити, якщо в Україні йде війна, а через враження к@ц@п@ми енергетичних потужностей, бувають часті перебої з електрикою, особливо в літньо-зимовий період?
Купити електромобіль?!🤔
І бажано, щоб він був китайський.
Потрібно підтримати поплічника свого ворога в цей непростий для нього час🤬
показати весь коментар
04.09.2025 11:17 Відповісти
+4
Я згоден що повністю відмовитись від китайського лайна не зможемо. Але я навів факти як можна мінімізувати фінансування ворожої для нас країни. Колись казали що ми не зможемо відмовитись від кацапського газу, а як бачите змогли, хоч розумію що не повністю. А якби в нашій владі було менше зрадників і корупціонерів то ми ще на 50% змогли б зменшити залежність від імпортних енергоносіїв
показати весь коментар
04.09.2025 12:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ага. Фінансуйте нашого ворога купуючи китайське лайно. Одні гинуть на фронті а інші заброньовані працюють на ворога. Країна дебілів.
показати весь коментар
04.09.2025 11:13 Відповісти
Якщо ви не користуєтеся "китайськи лайном " - то скоріше за все ви живете в землянці в полі . Хоча якщо ви пишете використовуючи інтернет - то все одно користуєтеся "китайськи лайновим " роутером або "китайськими лайновими" кабелями який проклали для мережі .
І якщо у вас в землянці є двері ,а не просто фіранка - то натискаєте скоріше за все "китайську лайнову ручку " що відкрити двері на "лайнових китайських " петлях. А якщо не харчуєтеся з городу - то скоріше за все розриваєте "лайнову китайську упаковку " і споживаєте продукти в яких є "китайські лайнові " харчові добавки....
показати весь коментар
04.09.2025 11:25 Відповісти
До вашого відома, є багато альтеративи китайському лайну. Це товари з Тайваню, Турції, Польщі і тд. які мають набагато ліпшу якість. А нарахунок китайських автомобілів так це лайно просто сміття. Люди не розуміють що китайські говномобілі це одноразовий кондом. Згоден що без китайських товарів не обійтися тому що їх зрадники завозять контрабасом і видають під товари інших країн. Але з цим потрібно боротися. Бо з такою ж радістю можна сказати що наркоманами і злочинцями теж не потрібно боротися бо вони всюди.
показати весь коментар
04.09.2025 11:49 Відповісти
Ну альтернатива звичайно ,що є . Але все питання в ціні . Коли цінник зростає на 20-50-100% - то навіть затяті "патріоти " починають забувати про "китайське зло ". Але наразі факт залишається фактом - навіть якщо ви не купуєть безпосередньо китайські товари - а іншої країни - то ймовірність ,що вони зроблені з китайської сировини ,або містять кит. комплектуючі дуже висока . + виробничі потужності .
Щось українськи патріоти проти "китайського зла " мовчать що деталі до дронів друкуються на китайських принтерах, та з китайської сировини. А використання некитайських виробників зробить дрон в два -три рази дорожче . І так всюди - навіть не уявляєте наскільки Україна - як бідна країна залежить від китайських комплектуючих та сировини.
В мої сфері китайська якісна петля коштує 25-30 доларів , а німецька 70-90 євро . Виріб з кит. комплетуючих 15-20 тисяч гривень , з європейських 30-40 тисяч . Не бачу черг за європейцями....
показати весь коментар
04.09.2025 12:04 Відповісти
Я згоден що повністю відмовитись від китайського лайна не зможемо. Але я навів факти як можна мінімізувати фінансування ворожої для нас країни. Колись казали що ми не зможемо відмовитись від кацапського газу, а як бачите змогли, хоч розумію що не повністю. А якби в нашій владі було менше зрадників і корупціонерів то ми ще на 50% змогли б зменшити залежність від імпортних енергоносіїв
показати весь коментар
04.09.2025 12:09 Відповісти
Міф. 70% газу що ми імпортуємо. Опосередковано російській. І енергонезалежності не пахне бо вони знищують газодобичу
показати весь коментар
05.09.2025 07:52 Відповісти
Рhttps://www.radiosvoboda.org/a/news-zakhidni-komponenty-rakety-drony-rf/33052432.html акети та безпілотники, які Росія застосовує для щоденних атак України, містять компоненти, виготовлені у понад 20 країнах. Про це в коментарі https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3889287-raketi-j-bezpilotniki-rf-mistat-komponenti-z-ponad-20-krain-institut-sudekspertiz.html?fbclid=IwY2xjawEQu4pleHRuA2FlbQIxMAABHXJnTvgRHTBuLgGZ8mItaui1X3DmpY07XbsJ_MiRRHxIPXsB0iHl7Qu_mw_aem_PB_79zv2YkrYVw8aYykHTA агентстві «Укрінформ» повідомила заступниця директора Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції Наталія Нестор.

«Наші експерти знаходять у ракетах, якими Росія атакує Україну, іноземні компоненти. Ракети та безпілотники, які Росія використовує для щоденних атак на мирні міста і селища України, містять іноземні компоненти, вироблені у понад 20 країнах світу. Це Китай, Німеччина, Японія, Нідерланди, Швейцарія, Тайвань, США, Канада, Іран», - сказала вона.

«Так, наприклад, у «Шахедах» це сервоприводи, процесори, перемикачі, генератори зі США, контактні наконечники з Ірану, свічки запалювання, індикатори з Китаю, електричні насоси паливні з Німеччини та Великої Британії, сальники з Тайваню, модулі Шотткі з Південної Кореї тощо. У ракеті «Кинджал» це датчики з Іспанії, буфери, діоди, трансивери, перетворювачі зі США, флеш-пам'ять з Тайваню, фільтри з Японії, реле з Німеччини, перетворювачі зі Швейцарії», - вказала вона.

***********************
Бачите. як виходить - компоненти йдуть і з США, Європи ,Тайваню - а "обітєллю зла " оголосили лише Китай...
показати весь коментар
04.09.2025 12:26 Відповісти
Можна їсти продукти без харчових добавок. Купувати продукту у фермірів або вирощувати самостійно. Можно дивитися країну виробництва на етикетках. Можна користуватися речами із Китаю, за відсутністю альтернативи. Але альтернатива елеткроавтомобілям є - це звичайні автомобілі які можливо ще заправляти біопаливом. Автомобілі вже детально вивчені, їх вже можливо виробляти самостійно при наявності майстерні з обладнанням. Ось у цьому році у столиці Фінляндії зафіксували 0 смертей у ДТП за рік -це досягли плануючи дороги і обмежуючи швидкість у 30км/г. А до цього нам багато розповідали про важливість електро-механіних засобів безпеки у авто(яке коштує багато грошей), але якщо є ремінь та підголівник і невелика швидкість, но інше не так важливе.
показати весь коментар
04.09.2025 11:58 Відповісти
Можна самому вирощувати їжу ( правда подумати як обійтися без китайської хімії , без китайських -лопат, граблів,сапок (насадки ) ,самому шити одяг ( обійтися без китайських ниток і голок) , ходити пішки ( китайські присадки ,масла ,комплектуючі . Правда як це мають зробити мільйони людей не розваливши економіку країни невідомо .
пі. сі . Ремінь та підголівник скоріше за все теж мають китайське походження . А в майстернях,які буджуть зведені за допомогою китайських кріплень буде стояти частково китайське обладнання та китайський інструмент. І точно вже китайські розхідники...
Не виходить одним словом без китайського - доведеться жити в землянці - і ходити пішки .- Головне обходити землі там де агрофірми вносять китайську хімію...
показати весь коментар
04.09.2025 12:21 Відповісти
А я вам ось що розповім, частину одягу роблять Марокко і Турція. Так можна шити і самому. Масла не завжди китайські. Інструмент і с/х можливо зробити саморобний використовуючи український або не китайский метал - з ЕС або з Туреччини. Обладнання можливо зробити частково саморобний, а потім с повністю - є різні потреби і різні показники точності виробу. Це все потребує часу та розумової роботи. Кому треба швидко і зараз будуть дивитися де купити готове або б/у, або на замовлення. Якщо є ідея, то можливо знайти варіанти. Якщо пливти за течією, то і не буде альтернативного варіанту.
показати весь коментар
04.09.2025 12:36 Відповісти
Так . Але потрібно буде довго відбирати - щоб не дай Бог не попалися китайські інструменти та сировина . І ще раджу - кожен інструмент розбирати - щоб раптом не потрапила в нього китайська запчастина. А з компонентами в маслах чи присадках - навіть не знаю вам ,що порадити . Хіба- писати листи виробнику з запитом - чи не містить виріб китайських хімічних компонентів))))
показати весь коментар
04.09.2025 12:39 Відповісти
І вже зовсім не знаю ,що робити вам ,якщо виявиться ,що Марокко та Турція використовує при пошитті одягу - китайську сировину і раптом шиє на китайському обладнанні )) Тут мабуть листами не обійдешся - потрібно їхати особисто перевіряти )))
показати весь коментар
04.09.2025 12:41 Відповісти
А ще можна свічки робити, щоб не користуватись електроенергією з ворожої Угорщини. Плюси очевидні - більше живого спілкування і демографія покращиться.
показати весь коментар
04.09.2025 12:42 Відповісти
добре, в мене вже є запас свічок, бо час зараз такий, треба бути до всього готовими. Тобто можна пасіку відкрити для цього і трохи підсолодити життя
показати весь коментар
04.09.2025 14:24 Відповісти
А я вам відкрию сєкрєт полішинєля - українська фірма ,,дніпро", виготовляюча електроінструменти, виготовляє ці єлектроінструменти на китайських потужностях розташованих в китаї...
Начебто українські гвозді та шурупи виготовляють там же, в китаї.
То шо ВІДМОВЛЯЄМОСЬ ВІД УСІХ ДОСЯГНЕНЬ ЙИВІЛІЗАЦІЇ, бо зараз майже усе так чі інакше пов"язано з китаєм ??????
показати весь коментар
04.09.2025 14:04 Відповісти
Не потрібно відмовлятися одночастно, і так можливо поступово відмовлятися якщо є така можливість. Цвяхи, шурупи та болти, це можливо виготовляти самостійно, якщо треба.
Китай багато виробляє продукції, але зараз він допомогає ворогу посміхаючись усім в очі. До Сіня було кілька керівників які достримувалися 2 термінів на посаді. І так першими страждають від обмеження купівлі усіх товарів - ті хто використовує іх продукцію у своєму продукту або купує там щоб продавати у нас. Коли не має альтернативи бери і використовуй. Якщо можеш зменшити залежність від Китаю - зменшуй. Я теж купував продукцію з Китаю, бо іншої не було і ніде взяти, але тепер все менше. Якщо ради прибутку купують дешеву продукцію та роблять націнку 200% представляють як дуже якісну і кажуть що або в нас або шукай сам, то краще або шукати або купити самому в Китаї.
показати весь коментар
04.09.2025 14:37 Відповісти
Для цього треба мати Державність а не шапітолій. І своє виробляти і купувати НЕ у ворогів у інших гравців ринку - Тигри Азії, Індії, багато є країн де дешево.
показати весь коментар
04.09.2025 15:12 Відповісти
Що робити, якщо в Україні йде війна, а через враження к@ц@п@ми енергетичних потужностей, бувають часті перебої з електрикою, особливо в літньо-зимовий період?
Купити електромобіль?!🤔
І бажано, щоб він був китайський.
Потрібно підтримати поплічника свого ворога в цей непростий для нього час🤬
показати весь коментар
04.09.2025 11:17 Відповісти
Ось. Кращий комент...🔥
А не оті позорні срачі
показати весь коментар
04.09.2025 15:08 Відповісти
Кому війна, а кому нові авто.
показати весь коментар
04.09.2025 11:21 Відповісти
Іди в ЗСУ і не завидуй.
Зарплата в ЗСУ ДОЗВОЛЯЄ.
Заодно будешь боронити Україну і неховатися від ТЦК.
показати весь коментар
04.09.2025 14:06 Відповісти
Електрички - авто, які найбільше втрачають в ціні з часом. Якщо врахувати всі моменти то по факту їх експлуатація виходить самою дорогою.
показати весь коментар
04.09.2025 11:22 Відповісти
Тут навіть питання не втрати ціни. Купа факторів на мою думку поки не на користь електричок. Починаючи від ціни ремонту батареї (ще треба знайти нормальних фахівців), яка може коштувтаи чи не половину вартості авто. Закінчуючи не дуже, поки що, розвиненою інфраструктурою зарядних станцій. Якщо говорити про вживаний сегмент, то ризиків ще більше, особливо зі штатів. Тому, поки що ДВЗ більш нормальний варіант.
показати весь коментар
04.09.2025 11:50 Відповісти
Ну на новому електромобілі батарея точно відходить 100 000 км до ремонту. А хто купує нову машину, той зазвичай не проїжджає на ній до 100 000 км, а міняє. Тому батарея - лише проблема для тих, хто б/у електрокари бере...

Електромобілі зараз мають одну гарну нішу - міського авто для тих, у кого є свій гараж/приватний будинок/підземний паркінг, щоб заряджати вночі за пільговим тарифом... Для решти випадків вони не дуже.
показати весь коментар
04.09.2025 19:34 Відповісти
Так, в якісь мірі ви праві. Для міста, при наявності паркомісця і можливості зарядки, більш-менш варіант. І бажано нове авто. А так... хз.
показати весь коментар
04.09.2025 20:49 Відповісти
Держава має піклуватися про своїх громадян. Для тих хто має власну електростанцію, елекромобіль це добре. Для інших це злою Не дивлячись на шлях до ЕС треба щоб альтернативне паливо було на ріних усередині країнию наприклад зараз для біопалива такі самі норми вимірювання викідів як і для бензиную Але біопаливоне бензин. Це ще одна схема лобістів як заробити на екологічних електромобілях. Викиди в Ураїні скоротилися через війну і зупинку підприємств, зменшення населення. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_carbon_dioxide_emissions
показати весь коментар
04.09.2025 11:30 Відповісти
В той час як не вистачає автомобілів на фронті ,волантери як можуть допомагають нашим захисникам , ну а бидло як ні в чому не бувало жирує і все це завдяки недолугої влади "кому война ,а кому мать родна".
показати весь коментар
04.09.2025 11:50 Відповісти
Сто відсотків. Жирують, купляючи паперові китайські тачки, та банкетують, запарюючи дві пачки мівіни одразу. Довічне з конфіскацією мівіни ім треба всім присудити.
показати весь коментар
04.09.2025 12:38 Відповісти
Той ,хто жирує купує не китайські машини , а суто "європейця " . Китайців купують якраз ті ,хто обмежений в коштах
показати весь коментар
04.09.2025 12:43 Відповісти
Та я в курсі. То пан вище чомусь вважає, що китаєць - це прямо топ-жир.
показати весь коментар
04.09.2025 12:45 Відповісти
💯
показати весь коментар
04.09.2025 14:08 Відповісти
Мабуть у західній частині країни?
Не бачу сенсу для звичайних громадян ( мажор не є громадянином за визначенням) . При будь якому "про-є-балі будєм разбіратця" де ти візьмеш зарядку посеред руїн щоб виїхати...
показати весь коментар
04.09.2025 15:05 Відповісти
Хтось вірить у Пласку Землю, хтось у Снігову людину, а хтось у Китайський автопром....
показати весь коментар
04.09.2025 17:50 Відповісти