10753 посетителя онлайн
10 343 39
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про посилення відповідальності військовослужбовців

Власні спостереження, а не срачу заради.

Закон про посилення відповідальності військових ЗС України за самовільне залишення частини, відмову виконання бойових розпоряджень і далі за текстом…

А може, спочатку перевірити на елементарну адекватність тих, хто віддає ті розпорядження на місцях? Бо іноді є великі сумніви в звичайній нормальності командира, який посилає на вірну смерть підлеглих, говорячи: "Мені, єслі шо, ще мобіків пришлють"…

Може, спочатку налагодити ефективну роботу КББ (контрбатарейної боротьби)? Бо нічого так не підіймає бойовий дух піхоти в окопах, як розуміння, що ти прикритий, і в цей танчик, що дві-три неділі розбирає з одного і того ж місця твою позицію безкарно, хоч колись хтось попаде.

Може, спочатку, перед відправкою на передову, з особовим складом будуть нарешті дієво працювати військові психологи? І не відправляти сюди панікерів, хворих, дурних, аби потім не судити їх.

Таких "може" забагато.

Патріотизм часто кудись зникає після першого ж "приходу" поруч, після виду кишок побратима, смерті ближнього. Так само часто солдат не винен в тому, що відійшов з перетвореної у вирву та залитої кров’ю позиції попри наказ "триматися любою ціною". Ця ціна надто висока, і платити її - саме звичайному солдату: часто - ненавченому, слабко озброєному, не підготовленому морально, фізично, тактично. Саме його тілом часто прикривають рубежі, де б мала працювати техніка.

Дуже схоже, в такому форматі, на перекладання відповідальності за власні прорахунки та недопрацювання.

І да. Ми переможемо.

Топ комментарии
+24
Краще не сказати!
показать весь комментарий
20.12.2022 15:50 Ответить
+18
Зовсім замовчали😠 Стефанчук-Зеленський🤔 про ПОТРЕБУ‼️ ЗНАЧНОГО ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ⚖️ за ЇХ дії або бездіяльність у питаннях ПІДГОТОВКИ ОРГАНІВ та їх галузей до функціонування в умовах ВОЄННОГО СТАНУ‼️‼️🤬‼️🤬🤬
Чекаємо на ТУРБОРЕЖИМ внесення на розгляд ВРУ ЧИСЕЛЬНИХ ТА НЕВІДКЛАДНИХ змін в законодавстві щодо підвищення персональної відповідальності керівників та держсекретарів ЦОВВ
ІЗ ЗАЗНАЧЕНИХ ПИТАНЬ в ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД ( Воєнний стан)‼️⚔️🇺🇦💯❤️👏✊👍🇬🇧🇺🇸🇪🇺‼️⚔️🇺🇦💯❤️


Прикладів нехтування вимог законодавства, тільки за 3.5 роки вдосталь‼️‼️💯⚔️

За кримінальну відповідальність втікачів держслужбовців та нардепів в батальйони Монако та Відня, теж Стефанчук-Зеленський тихариться, разом із Шмигалем, по куткам урядового кварталу, мабуть сплутали із сценою квартальною🤔🤬😡⁉️⁉️⁉️
Дивна однобокість відповідальності у привладних, за Бійців памятають, а за привладних геть з голів повилітало у них, мабуть⁉️⁉️💯⚔️‼️⁉️🇺🇦❤️🤬😡😡🤔😠✊✊
показать весь комментарий
20.12.2022 16:24 Ответить
+16
Є правда солдата, є правда командира, є обов'язок дисципліни та субординації, а є право на життя, є паперова бюрократія, а є людські емоції та реальні обставини. Тому все, як завжди, зведеться на адекватності людей які норми закону будуть застосовувати.
показать весь комментарий
20.12.2022 16:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Краще не сказати!
показать весь комментарий
20.12.2022 15:50 Ответить
За пафосом пана Регеші не видно суті.
показать весь комментарий
20.12.2022 15:51 Ответить
тобто питання, які підняв автор, то не суть? То яка суть потрібна?
показать весь комментарий
20.12.2022 17:30 Ответить
Які питання,що стосуються законопроекту і головне,-до кого ?
По-суті,-це по суті.Наприклад,у дописі того ж Бутусова.По пунктах,з якоюсь аналітикою, висновками й пропозиціями щодо вирішення проблем .
А допис Регеші,-порожня писанина.
https://www.facebook.com/100000909172681/posts/8739642329409319/
показать весь комментарий
20.12.2022 17:48 Ответить
Висвітлення проблем - частина рішення. Чи ви очікуєте тут трактат, який вирішить проблеми з конкретними пунктами реалізації? Рішення починаються з висвітлення проблеми.
показать весь комментарий
21.12.2022 14:48 Ответить
а хіба на сідальці перед компом краще видно в чому суть і де пафос?
допис розміщений в категорії "Блоги"
показать весь комментарий
20.12.2022 22:04 Ответить
Не думаю,щоб пан Регеша довго сидів на сідальці біля комп'ютера.
показать весь комментарий
21.12.2022 00:01 Ответить
Є правда солдата, є правда командира, є обов'язок дисципліни та субординації, а є право на життя, є паперова бюрократія, а є людські емоції та реальні обставини. Тому все, як завжди, зведеться на адекватності людей які норми закону будуть застосовувати.
показать весь комментарий
20.12.2022 16:03 Ответить
закон дає можливості, тому стає більше можливостей для неадекватного його застосування
показать весь комментарий
20.12.2022 17:29 Ответить
++
показать весь комментарий
20.12.2022 16:11 Ответить
Зовсім замовчали😠 Стефанчук-Зеленський🤔 про ПОТРЕБУ‼️ ЗНАЧНОГО ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ⚖️ за ЇХ дії або бездіяльність у питаннях ПІДГОТОВКИ ОРГАНІВ та їх галузей до функціонування в умовах ВОЄННОГО СТАНУ‼️‼️🤬‼️🤬🤬
Чекаємо на ТУРБОРЕЖИМ внесення на розгляд ВРУ ЧИСЕЛЬНИХ ТА НЕВІДКЛАДНИХ змін в законодавстві щодо підвищення персональної відповідальності керівників та держсекретарів ЦОВВ
ІЗ ЗАЗНАЧЕНИХ ПИТАНЬ в ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД ( Воєнний стан)‼️⚔️🇺🇦💯❤️👏✊👍🇬🇧🇺🇸🇪🇺‼️⚔️🇺🇦💯❤️


Прикладів нехтування вимог законодавства, тільки за 3.5 роки вдосталь‼️‼️💯⚔️

За кримінальну відповідальність втікачів держслужбовців та нардепів в батальйони Монако та Відня, теж Стефанчук-Зеленський тихариться, разом із Шмигалем, по куткам урядового кварталу, мабуть сплутали із сценою квартальною🤔🤬😡⁉️⁉️⁉️
Дивна однобокість відповідальності у привладних, за Бійців памятають, а за привладних геть з голів повилітало у них, мабуть⁉️⁉️💯⚔️‼️⁉️🇺🇦❤️🤬😡😡🤔😠✊✊
показать весь комментарий
20.12.2022 16:24 Ответить
«40-й батальйон відкрив прохід до Дебальцевого. Це факт. 107 бійців здалися в полон, і рівно через три доби були нам передані протилежною стороною, за їхньою ініціативою, без жодних умов. Це теж факт»
показать весь комментарий
20.12.2022 17:25 Ответить
це не знімає всі ті питання, які підняв автор.
показать весь комментарий
20.12.2022 17:28 Ответить
Автор по суті нічого не підняв. Дослівно він сказав - погано. Все більш нічого. А що добре? Добре коли кидають позиції і сусіди потрапляють в напівоточення і ще гірше більшість із оточених гине? Не буде ідеального рішення, але унас звикли бігати за "зрадою", як у гастроном по сірники. Буздумно кидаючись із одних крайнощів у інші.
показать весь комментарий
20.12.2022 17:57 Ответить
Автор - не експерт. Він оцінив певні ганебні аспекти в армії. Хто робив ексертизу закону перед
його прийняттям? Розхлябаність і невиконання наказів командирів - то злочин. Але й
"українські жукови" будь-яких чинів і звань не зовсім герої.
показать весь комментарий
20.12.2022 23:37 Ответить
І далі що? Суть хвороби і прояви як в один, так інший бік ми зрозуміли. Що робити? Попереду жорстока війна на роки, вона не закінчиться попри бажання "влітку 23--го", як нам обіцяють.
показать весь комментарий
20.12.2022 23:51 Ответить
Наводити порядок на усіх рівнях і приймати необхідні, але справедливі закони.
І мати механізмзи реалізації цих законів.
показать весь комментарий
21.12.2022 00:15 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=-lHm3C-gx4E https://www.youtube.com/watch?v=-lHm3C-gx4E

Рекомендую вам подивитися фільм за посиланням, а тоді подумайте, чи варто тут писати такий приклад.
показать весь комментарий
22.12.2022 18:09 Ответить
23 серпня батальйон майже в повному складі (окрім 20 чоловік) самовільно покинув ввірені йому КПП після рішення командира https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80_%D0%92%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B9_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87&action=edit&redlink=1 Віталія Комара i вирушив в напрямку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5 Тельманове , а потім - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B0_(%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BD) Розівки .
показать весь комментарий
20.12.2022 17:30 Ответить
МОЖНА ДОДАТИ ЩЕ БЛОКПОСТИ 32,31,29. Бій під селом "Червоний партизан" де, після братання з бойовиками, блокпост залишились захищати менше десятка бійців.
показать весь комментарий
20.12.2022 17:34 Ответить
Пошел добровольцем,теперь думаю нахер оно мне нада???В батальене два миномета и те когда стреляют то почемуто по нам?Нахера оно мне?
показать весь комментарий
20.12.2022 17:37 Ответить
Тролль! Так сегодня вашего дегенерата пушилина коротышка в кремле наградил! Ты к нему, за портками сбегай, а то без минометов часто менять придется.
показать весь комментарий
20.12.2022 18:00 Ответить
Справжня, АДЕКВАТНА ЛЮДИНА, командир, доброволець, батько для солдата.
Пану Регеші - велика людська Подяка за усвідомлення та вислів особистої думки.
Тої думки, яка ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ від зє-банатської.
Нехай її носієм буде навіть ПОВАЖНА людина в погонах...
показать весь комментарий
20.12.2022 19:32 Ответить
Тільки-но отримав матеріал, а він опублікований ще 30 липня. Там про 110 бригаду. "Коли хлопці копали окопи, вони викопали десятки наших загиблих бійців, вже зотлілих, ніхто їх не забирав" 30 липня 2022

Джерело: https://zhitomir-online.com/top_news/132372-koly-khlopci-kopaly-okopy-vony-vykopaly-desyatky-nashykh-zagyblykh-biyciv-vzhe-zotlilykh-nikhto-yikh-ne-zabyrav.html
показать весь комментарий
20.12.2022 21:02 Ответить
Треш... Це просто *******.
показать весь комментарий
21.12.2022 01:03 Ответить
Це війна, а не гурток вишивання.
показать весь комментарий
21.12.2022 05:04 Ответить
Ти прочитав текст викладеного матеріалу чи ти вештаєшся сайтом, аби тільки висрати щось "експертне" під чужим коментом?
показать весь комментарий
21.12.2022 05:19 Ответить
Я на власні очи таке бачив, а багато пишуть , експерди з дівана. Приїджай в окопи через місяц якщо бужеш живий тоді і детально поговорим.
показать весь комментарий
24.12.2022 14:25 Ответить
показать весь комментарий
20.12.2022 21:29 Ответить
Він такі закони і заказує, бо йому пофіг
показать весь комментарий
21.12.2022 04:20 Ответить
Погоджуюсь із ідеями, які описав Володимир Регеша у цій своїй статті.

Якщо у людини виникає вибір між:
А) втратити декілька років від залишку свого життя в тюрмі (не гарантовано) або
Б) загинути внаслідок неадекватного наказу командира (майже гарантовано) (тобто втратити повністю весь залишок років свого життя),
то цілком раціонально людина може обрати А замість Б, результатом чого буде якраз невиконання наказу, тобто, результат буде протилежний до того, на який начебто націлений даний засіб.
показать весь комментарий
21.12.2022 05:43 Ответить
ПОВНІСТЮ погоджуюсь із кожним пунктом кожного розділу статті
"Законопроєкт 8271 не виконуватиметься і завдасть удару по боєздатності армії"
Джерело: , яку написав Юрій Бутусов.
Починаючи від заголовка і до останньої крапки.

В т.ч. - основна ідея:

У багато разів більш ефективний засіб - ЗАМІСТЬ КАРАТИ непридатних працівників (чи службовців) їх ПОТРІБНО ШВИДКО І ЛЕГКО ЗВІЛЬНЯТИ З РОБОТИ (зі служби), ЩОБ ВОНИ НЕ ЗАВАЖАЛИ !

( До речі, описаний законопроєкт суперечить відповідній тезі В. Залужного з його інтерв'ю журналу Economist у грудні 2022. )

Але і інші пункти вказаної статті ВАЖЛИВІ.
показать весь комментарий
21.12.2022 05:45 Ответить
Цитата: …….Обманні схеми. Підміна понять: «презумпція невинуватості» забирає право на недовіру.
Внаслідок наявності загрози покарання за порушення закону стає дуже високою ціна помилки, і тому просте і зрозуміле людям поняття недовіри до інших людей «Феміда» замінює на більш складні поняття - «презумпція невинуватості» і «доказ вини», стверджуючи, що начебто просто не довіряти - це несправедливо, бо не довіряти можна тільки в разі, коли провина підозрюваного доведена у відповідності до якихось придуманих «Фемідою» канонів. І несправедливою просту недовіру робить саме наявність загрози покарання, в тому числі, в разі помилки (помилка першого роду - коли людина не винна, а її визнають винною). Якби покарання не було, то друга людина могла б мати недовіру до першої людини на основі навіть якоїсь підозри. І могла б ВІДМОВИТИСЬ МАТИ СПРАВИ з першою людиною через недовіру. При цьому перша людина не зазнала б покарання за злочин, а тільки отримала б (значно легші) наслідки від того, що викликала підозру чи невдоволення, тобто, викликала недовіру (якимись своїми діями чи бездіяльністю). Тобто ціна помилки від недовіри, як правило, значно нижча, ніж ціна помилки, за яку призначене покарання. Таким чином «Феміда» фактично забирає у людей право на недовіру, вона не визнає недовіру, - замість недовіри вона вимагає обов'язкових «незаперечних» доказів провини і покарання (кари) за провину, а поки таких доказів немає, то вона оголошує підозрюваних невинуватими (а значить, і невинними). І ця їхня невинуватість (і формальна номінальна невинність) може тривати нескінченно довго, просто вічно - поки «немає доказів». І це дозволяє «Феміді» надовго і навіть назавжди «підвішувати» справи, і таким чином звільняти потенційних злочинців від відповідальності не тільки у вигляді покарання за злочин, але і від просто недовіри, ВНАСЛІДОК ЧОГО НЕМОЖЛИВО ЗНЯТИ З ПОСАДИ посадових осіб або припинити відносини з приватними особами навіть за наявності недовіри і підозри (бо в деяких випадках «Феміда» це забороняє). Практика знає випадки дуже нахабного використання цієї обманної схеми деякими найманими працівниками і чиновниками. Побічно (додатково до основної шкоди від «підвішування» справ) ця схема дозволяє деяким людям отримувати досить високу зарплату, навіть не з'являючись на роботі, бо через суд вони змогли забрати у роботодавця право їх звільнити з роботи просто через недовіру або навіть після зникнення потреби в їхніх послугах. А поки ЇХ НЕМОЖЛИВО ПОЗБУТИСЯ, вони можуть НЕ ТІЛЬКИ НЕ ПРИНОСИТИ КОРИСТІ, АЛЕ Й ЗАВДАВАТИ ШКОДИ. При цьому їхнє звільнення з роботи «Феміда» трактує, як, начебто, покарання, тому що це, начебто, позбавило б їх засобів до існування (...) або просто обіцяних законом благ (це просто кривий - «занадто щедрий» - закон). Але Є ПРОСТИЙ СПОСІБ вийти з цього зачарованого кола: треба відділити недовіру з можливістю припинення відносин з одного боку і обвинувачення з покаранням - з іншого боку. ... ... "
Джерело - https://2homosapiens.wordpress.com/ 2homosapiens.wordpress.com
показать весь комментарий
21.12.2022 06:04 Ответить
АРМІЮ ПОРАЗКИ - намагаються тримати закручуванням гайок (псевдо-дисципліною)
АРМІЮ ПЕРЕМОГИ - честю (само-дисципліною)
Ми яку армію будуємо?
показать весь комментарий
21.12.2022 07:55 Ответить