4604 посетителя онлайн
5 526 25
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Позивний Дубенко

гуменюк

Ігор Гуменюк загинув у Шевченківському суді.

Люди швидко все забувають - хто такий Тарас Чорновіл забули, що казати про якихось ветеранів у СІЗО. То я нагадаю трішечки. Ігор Гуменюк мав всі шанси загинути разом із Небесною Сотнею. Міг загинути у Пісках у 2014-2015 у складі "Січі". Не загинув. Далі хотів переводитися з "Січі", яку вивели, у "Карпатську Січ", яка тоді залишалася на передовій у складі 93 ОМБр. Але не перевівся: сталося 31 серпня 2015 року, вибух під Радою. Загинули нацгвардійці.

(Нагадаю: ВР тоді турбувалася про особливий статус Донбасу)

Далі Ігоря Гуменюка вісім років судили. Ви можете думати, що ту гранату кинув не він. Можете кричати, що абсолютно точно знаєте - він, він. І у ЗМІ можна знайти впевнені "кинув", "вбив", "втік". Але один-єдиний факт залишається фактом: вісім років вироку не було.

У Ігоря з 2014 року був позивний Дубенко.

Цензор.НЕТ Изображение

Дубенко - це прізвище, під яким ОУНівець Микола Лемик записався на прийом до радянського консула. Під час тієї розмови Микола вихопив із внутрішньої кишені пістолет і зі словами: "... за муки і смерть наших братів та сестер, за голод в Украї­ні, за всі знущання…" застрелив консула. Потім поранив одного з охоронців, дочекався польську поліцію і здався їй. "Це було обов’язковою умовою плану: не дати себе вбити охороні, щоб мати змогу свідчити в суді".

У 1939 році, коли нацисти напали на Польщу, і політичних в'язнів пересилали, Дубенко/Лемик зміг втекти. І зміг боротися далі.

Ігор втекти не зміг. Не знаю, чи планував. Не знаю, що саме планував...

Але - чомусь його винуватість довести так і не змогли.

Але - він був чудовим бійцем, і міг би бути корисним на фронті, якби йому - досвідчений людині, провину якою не довели за десятиліття - дали змогу туди повернутися.

Дуже шкода, що все так. Побачимося.

Топ комментарии
+15
Дуже схоже на вбивство небезпечного свідка.
показать весь комментарий
05.07.2023 21:02 Ответить
+14
Людина, яка 8 років під слідством за теракт, не могла отримати вибухівку, а тим більш, пронести її у приміщення суда. Отже, хтось ззовні це зробив. І чи керував цей хлопець підривом тієї вибухівки, чи хтось це робив ззовні, теж невідомо. Його просто використали як тупий шмат м'яса. І ті, хто це зробив, знову залишаються в тіні
показать весь комментарий
05.07.2023 23:14 Ответить
+8
Просився на фронт, не склалось. Шкода, і тих хлопців в 2015
показать весь комментарий
05.07.2023 23:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Дуже схоже на вбивство небезпечного свідка.
показать весь комментарий
05.07.2023 21:02 Ответить
Чергова теорія змови?
Навіщо було чекати 8 років? На кічі могли тихенько вбити вже 100 разів.
показать весь комментарий
06.07.2023 06:10 Ответить
теорія змови? тут очевидність. Якщо 8 років не можуть довести факт, який нібито відбувся на очах тисяч людей (а я в той момент саме там була і свідчу, що людей було тисячі), значить факту не було. Ігор повертався з МВС, де писав заяву на звільнення, і через те місце мав пройти, бо свободівці стояли в глибині, ннавпроти майже марьїнського палацу, а гранату кидали з сектору, де була сцена Ляшка. Тому його могли там бачити (як і мене, я теж там в цей час пробігала, бо нацгвардійці почали кидати димовухи в людей, а у мене алергія і я побігла до дерев, щоб не надихатись). Але довести що гранату кинув Ігор не вийшло - бо це був не він
показать весь комментарий
06.07.2023 12:47 Ответить
тягнибок там замішаний.
показать весь комментарий
05.07.2023 21:55 Ответить
Просився на фронт, не склалось. Шкода, і тих хлопців в 2015
показать весь комментарий
05.07.2023 23:04 Ответить
Людина, яка 8 років під слідством за теракт, не могла отримати вибухівку, а тим більш, пронести її у приміщення суда. Отже, хтось ззовні це зробив. І чи керував цей хлопець підривом тієї вибухівки, чи хтось це робив ззовні, теж невідомо. Його просто використали як тупий шмат м'яса. І ті, хто це зробив, знову залишаються в тіні
показать весь комментарий
05.07.2023 23:14 Ответить
Так, мутна історія.
показать весь комментарий
06.07.2023 06:12 Ответить
Чи може бути герой покидьком, чи покидьок героєм?
А чи героям є яка індульгенція на злочин?
А чи всі рівні перед законом?
показать весь комментарий
06.07.2023 09:12 Ответить
-Адвокат Свиридовський посилаючись на практику https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%A1%D0%9F%D0%9B ЄСПЛ , наполягав на зміні запобіжного заходу в разі якщо суд протягом 5 років не може розглянути справу. За словами адвоката, на той момент прокурор не надав усі письмові докази, а жодного з 153 потерпілих не допитали. Сам Гуменюк говорив суду про те, що не збирається тікати з країни й буде дотримуватися всіх покладених на нього обов'язків. ===========«Експертиза ДНК не знайшла зразків Ігоря на чеці та запобіжному кільці кинутої гранати, там є зразки іншої людини».https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-12 [12] ----------це схоже на справу Шеремата. Але там були публічні люди. А тут не публічний, та ще й свободівець.----------------а тепер---немає людини, немає і справи. Його просто вбили.
показать весь комментарий
06.07.2023 09:57 Ответить
Про Тараса Чорновола я пам'ятаю, і не тільки я - недавно пройшов народну люстрацію ув сміттєвому баці. А за Дубенка не знав. Дякую за нагадування.
показать весь комментарий
06.07.2023 10:18 Ответить
То тітушня мАліни - оце тепер у нас народ?
показать весь комментарий
06.07.2023 10:56 Ответить
Сам Чорновіл впевнений, що то не Маліна тітушок послала, а хтось з ОП
показать весь комментарий
06.07.2023 12:29 Ответить
Я абсолютно не відчуваю жодних позитивних емоцій до чорновола і вважаю, що він зганьбив свого батька.
Але якщо починати "народну люстрацію" через сміттєбак, то на початку списка люстрованих має бути татаров, дєрьмак, рєзніков, одеський воєнком, закупівець барабанів в сховища, і так далі, а нікому не потрібний політичний труп тараса чорновола буде настільки в самому кінці списку, що може й сміттєбаків не вистачить.
показать весь комментарий
06.07.2023 12:34 Ответить
Так. Його просто вбили. За 8 (вісім) років не довести провину людини, не дозволити піти на передову досвідченому бійцю. Хтось дуже впливовий керував цими подіями. Керуватиме і далі, тобто правди ми не дізнаємось.
показать весь комментарий
06.07.2023 10:25 Ответить
Реформа судової гілки влади імені Підрахуя (Ківалова)-Портнова вдалась:
патриотів саджають, зрадників відпускають...
показать весь комментарий
06.07.2023 10:33 Ответить
я теж вчора була дуже здивована - 8 років людина сиділа в сізо, я думала, що його вина доведена, та він в тюрмі..., але такого я не очікувала, каюсь, давно не цікавилась цією справою... Так, нагадує справу Шеремета, коли є начебто докази, якісь відео, але вину неможливо довести й людей просто тримають під арештом про всяк випадок..., але ж під тиском громадськості змінили запобіжний захід..., а тут навіть з сізо не випустили й судів не було, щось в цій справі дійсно багато невідомого...
показать весь комментарий
06.07.2023 10:47 Ответить
Хто заслужив на осуд і покарання , так це слідчі ,
які 8-м років тримали людину і в сізо , так і не змогли довести його провину !!
Його просто вбили , ніби то при спробі втечі ‼️
показать весь комментарий
06.07.2023 11:12 Ответить
Жив як воїн і помер як воїн. Героям слава!
показать весь комментарий
06.07.2023 12:08 Ответить
В історії людства досить рідкісний випадок, коли одна людина змінює історію цілої країни, або навіть цілого світу, Дубенко це вдалося. Якби у 15-муприйняли зрадницькі правки до Конституції ми жили б в іншому світі - без війни, без України, без героїв і без слави...
показать весь комментарий
06.07.2023 12:14 Ответить
Ми жили би під тихою окупацією, можливо.
показать весь комментарий
06.07.2023 12:21 Ответить
(Гуменюка вважаю хорошим хлопцем, але обдуреним пройдисвітами) Перестаньте розказувати дурниці. Ніякі правки в Конституцію тоду не збиралися приймати (і так і не прийняли). Тим законом вибороли декілька років миру, щоб укріпити армію і економіку. На жаль, прийшов 2019-й р., і все полетіло в прірву.
показать весь комментарий
06.07.2023 12:34 Ответить
Не брешіть , голосування за закон про особливий статус ОРДЛО , просто його дуже хитроумно названо , типу не федералізація , а децентралізація , 31. 08.2015 відбулось у першому читанні .
показать весь комментарий
10.07.2023 00:12 Ответить
А хіба лише Тарас прислужився януковичу. В Києві сміттєбаків не вистачить на всіх, хто його вихваляв. Але вибачився публічно лише Тарас, за що і цькують його колишні прибічники, а сьогодні найвеличніші патріоти
показать весь комментарий
07.07.2023 10:05 Ответить
У любому випадку склалось так , що ексГарант прав і свобод людини-громадянина Порошенко , зі своєю братією нардепів та правоохоронних органів порушили Конституцію і вже готові були здати Україну , зробивши з нею федерацію , як того вимагав путін , а ціною життя тих хлопців , цей процес був зупинений . Спрут Порошенка посадив І.Гуменюка , а до цього , більше восьми тисяч добровольців було ще посаджено Матіосом , Аваковим і Ю.Луценко , а ще ж не забуваймо , фізично знищених справжніх патріотів України Сашка Білого, Олега Мужчиля (Лісника) , а ще ж події у Закарпатті , не пам"ятаю до свого сорому прізвищ тих патріотів , вину яких так і не довели , назвавши їх терористами . Щодо І.Гуменюка, то тут конституційні порушення ст.29 і ст.102. відносно Спрута на чолі з " Гарантом " Порошенко. Справу потрібно оформлювати і подавати у Європейський суд . У гаранта ЗЕленьского був час звинуватити Порошенка у всіх цих злочинах , він же його , начебто , так ненавидить , але він цього не робить і так само порушує ст.102 не виконанням своїх конституційних обов"язків по відношенню до І.ГУМЕНЮКА . Не вірю , що він сам себе підірвав . Згадаймо , що його охороняв "КОРД" , а це бувші Беркута Авакова , хлопцям з таким досвідом , це зробити запросто . Звісно , що це потрібно доводити слідством , але це потрібно , щоб вимагали батьки , а його батько звернувся листом до теперішнього гаранта , а це одне і теж , що звернутись до вбивці , виправдати вбивство . Суспільство байдуже , а у ЄС у такому випадку , все суспільство вийшло б на площі своїх міст . От вам і різниця між правовою демократією і тим , що ми маємо ми , Ми нічим не відрізняємось від РФ.
показать весь комментарий
10.07.2023 00:03 Ответить