5804 посетителя онлайн
16 235 159
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Україна на розтяжці: територія vs втрати

війна,пдмш,втрати

Цей допис вочевидь викличе багато критики. Бо він ставить питання, про яке наразі не прийнято говорити вголос. Сформулюю його так: чи є та ціна, яку Україна і всі ми НЕ готові заплатити за повернення усіх тимчасово окупованих територій?

Бо наразі з настроями "війна до повної перемоги над рашизмом" у нас все гаразд. Згідно з нещодавнім опитуванням Разумков Центр більше як 76% опитаних українців не вважають прийнятними будь-які територіальні поступки загарбникові. Ба більше, 63,4% респонедентів підтримують ведення бойових дій на території Росії, хоча лише 16,4% вважають, що в боях на території Московії мають брати участь ЗСУ.

Здавалося б з таким оптимістичним настроєм українського суспільства лише питання часу, коли останній російський загарбник буде вигнаний з українських земель. І мене не може не тішити така новонабута впевненість українців у своїх силах.

Непокоїть мене інше. За безсумнівним бажанням абсолютної перемоги над рашизмом та віри в неї не проглядається такого самого нестримного масового бажання наближати її власною участю. Та у разі потреби "покласти душу й тіло за нашу свободу". І тут виникає небезпечна дихотомія.

Бо війна – це не тільки віра в перемогу. Це ресурси: люди та зброя насмперед. І того і того на фронті відверто бракує. Втрати в боях за звільнення українських земель відчутні. Поповнення бойових частин проблемне. Чим коротший курс "молодого бійця" (хоча більшість фронтовиків далеко не молоді), тим більше в нього шансів загинути невдовзі після потрапляння на передок...

Черги до військоматів – далекий спогад, яким можна і варто пишатися, але – на жаль – не реалії сьогодення. Мобілізація досі відбувається часто-густо за радянською моделлю. От лише один приклад з почутих нещодавно. Чоловік за 50 вирішив вивезти свою родину на відпочинок у Карпати. На вулиці був примусово посаджений у воєнний автобус та відвезений на лікарську комісію. Після того як зʼясувалось, що в нього з дитинства немає однієї легені та низка операцій на хребті, його відпустили. Але зобовʼязали через два місяці зʼявитись на повторне обстеження. Напевно в надії, що легеня чудом виросте...

Тому в мене питання до моїх співвітчизників: як ваша віра в нашу повну та безумовну перемогу корелюється з особистим внеском у її наближення? Брак особового складу (а досвідчених, мотивованих бійців – і поготів) у бойових частинах – не секрет. Але навіть на "тилових фронтах" мотивацію допомогати часто-густо замінила мотивація заробляти на війні.

Наприклад, ми не тільки вивезли з Європи весь автомотлох, за утилізацію якого нерідко доплачують у заможніх країнах, не тільки підняли до небес ціни на броню, а й на місцевих СТО ставлення до автівок камуфляжного кольору скидається на ставлення цинічного лікаря до смертельно-хворого пацієнта: якщо неможливо вилікувати, то хоч заробимо.

Ми, #ПДМШ, дуже добре відчуваємо це на собі. Якщо рік тому нікому на думку не спадало брати з нас гроші за розміщення особового складу у прифронтових містах, то сьогодні стало правилом: плати або забирайся. Якщо в 2022-му році більшість керівників закладів охорони здоровʼя без вагань підписували відрядження нашим медикам-добровольцям для порятунку життя наших захисників на Сході, то зараз у столиці (і не тільки) все просто: бери відпустку – їдь на фронт... І таких прикладів безліч...

Менше за все я ремствую чи нарікаю. Ми свій вибір зробили ще далекого 2014-го. Підтвердили – на початку великої війни. І відтоді робимо все, аби наблизити нашу повну та безумовну перемогу.

Але боюсь, пасіонарна меншість не витягне цю війну. Замало вірити в ЗСУ (і ширше – в Сили оборони України) – потрібно ставати частиною цих сил. Воювати, донатити, волонтерити, лікувати...

Я знаю тільки один рецепт нашої перемоги – солідарність. Це коли чуже лихо сприймається як своє. Смерть чужої дитини на фронті – як своєї власної. Чужа потреба – як своя.

Такої солідарності все менше. Вона зміліла, наче Каховське водосховище після підтриву дамби. На трибунах все більше вболівальників із жовто-блакитними прапорами. На фронтових полях все менше тих, хто втомлений, хворий та виснажений продовжує чесно тягнути лямку цієї війни.

Тому, дорогі мої вболівальники за Україну, не дивуйтесь, якщо раптом Україні не залишиться ким воювати до переможного кінця – і на обрії замаячать перемовини із огидним агресором.

А якщо Ви дійсно вважаєте, що жодних перемовин з ворогом не має бути доти, доки останній російський солдат не залишить українську землю, – ласкаво просимо на фронт. Ті, у кого слова на 100% конвертуються у відповідні вчинки, викликають в мене лише на повагу та щиру шану. Врешті-решт саме від кількості таких щирих "дуерів" і залежить, скільки наших земель ми вигриземо назад у лютого та підступного ворога...

Топ комментарии
+26
Такої солідарності все менше. Вона зміліла, наче Каховське водосховище після підтриву дамби. Джерело:
Може ви, пане Друзенко, знаєте, чому?
Чи, хоча б, маєте версію, чому?
Я так розумію, що причина одна: народ у нас г@мно?
Ну, той самий, який ви закликаєте працювати на перемогу-волонтерити-донатити? Хіба влада не поклала з прибором на потреби цього народу і не заставила його виживати, хто як може?
Ви шукаєте відповідь там, де вам зручно. Може, відкриєте очі?
Проблема з призовом? Чому б не використати наявний ресурс-поліцію?
У нас біля 180 тисяч поліцейських, це лише в формі, не рахуючи тих, хто в цивільному. Воює реально сьогодні десь 18000, кожний 10-й.
А що ро***** інші 9? Здебільшого молоді, здорові, навчені, екипіровані, на хорошій зарплаті? я вам скажу: їздять на новеньких тачках і ловлять пішоходів. Це мій особистий досвід. Молодий, здоровий капітан поліції оштрафував мене за перехід вулиці поза переходом, розвернувши машину при цьому через 4 полоси руху, щоб мене наздогнати!
Це і є приорітет держави. І ій, як цьому капітану, забезпеченому за мої гроші, не соромно. А мені, *****, в свої 60 має бути соромно, що я не воюю і перейшов вулицю не там?!
показать весь комментарий
14.07.2023 16:10 Ответить
+17
Варто провести відкрите опитування чи референдум -за війну до повної перемоги й визволення України в межах 91 року - одразу у військомат і на фронт у тім числі жінки, гендерна рівність, аякже, медсестер, санітарок бракує. А то чужими руками- життями звісно ж до переможного завершення війни з вигнанням останнього окупанта.
показать весь комментарий
14.07.2023 12:55 Ответить
+17
Мудрий нарід, який заколисали пафосно-переможні реляції зеленої влади, які вже і в Криму купаються і канабіс там вирощують, чекає дуже холодний душ...
показать весь комментарий
14.07.2023 13:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Нєт, отже нєт.
показать весь комментарий
14.07.2023 19:03 Ответить
А ну розкажи там про комуністичні держави, де воює виключно номенклатура! Самому не смішно? "буржуазних"
показать весь комментарий
15.07.2023 02:57 Ответить
Черчіль, Кеннеді з братом, Ейзенхауер, Буш-старший, МакКейн - усі свого часу воювали... І ще багато таких чиновників у "буржуазних" країнах! Тедді Рузвельт, Грант, Гінденбург, Де Голь тощо.
показать весь комментарий
16.07.2023 11:21 Ответить
у ваші 60 ви вже не підлягаєте мобілізації тож дихайте рівно, а от за те, що перетинаєте дорогу поза пішохідним переходом - так, має бути соромно й накладений штраф (якщо оштрафували), є цілком логічним покаранням за адмінправопорушення.
показать весь комментарий
14.07.2023 23:27 Ответить
Це, взагалі, питання риторичне, та й не вам.
Але ваш совковий підхід я категорично не розділяю. Ви, мабуть, ніколи не переходили вулицю поза переходом, щоб не соромитись? Переді мною, поліцією, майбутніми поколіннями. Та й причини для цього бувають дуже різні.
показать весь комментарий
15.07.2023 09:57 Ответить
совковий підхід ви вбачаєте в тому, щоб дотримуватись вимог законодавства?
о, дивний світ.
так, я переходжу дорогу виключно на зелений сигнал світлофору й виключно пішохідним переходом. й не через те, щоб мені не було соромно, а виключно тому, що хочу бути цивілізованою людиной й, окрім того, усвідомлюю свою відповідальність перед водіями.
щодо причин, то причини завжди: лінь й власне оте ваше совкове - "ніхто ж не бачить".
не знаю де живете ви, але в моєму місті пройди від 20 до 50 метрів вздовж дороги в потрібному тобі напрямку й буде пішохідний перехід.
показать весь комментарий
17.07.2023 13:21 Ответить
Допоки не сидітимуть ті (а ми знаємо з Вами хто) хто відкрив північ і південь - солідарності не буде…Ось вона , солідарність - ахметову 7 млрд … зараз … і це не все.. https://www.epravda.com.ua/rus/news/2023/07/13/702202/
показать весь комментарий
14.07.2023 17:34 Ответить
Силоміць лугандонію не повернули, чоловіки з вільної України тікають, добровольці скінчилися, половина біженців хоче лишитися в Європі - перспективи для держави сумні. А варто владі зробити для трудового народу держстрахову медицину, дешевше ніж у ворога світло, можливо газ, підняти погодинну зарплату до східноєвропейської - і о диво! Лугандонці та й мешканці ворожих країн добровільно потягнуться до вільної України.
показать весь комментарий
14.07.2023 17:57 Ответить
Зараз це нереально навіть для іншої влади, а при теперішній плутократії ніколи.
показать весь комментарий
14.07.2023 18:46 Ответить
Не будьте наївними. Навіть засипте ви їх золотом, лугандонці ніколи не стануть українцями. Едине, що їх здатне перетворювати - це телевізор в умовах авторитарного режиму: кілька місяців зомбування, і вони стануть тими, ким захоче "Хазяїн телевізора"
показать весь комментарий
14.07.2023 23:07 Ответить
Я так зрозумів, що нас надурили з контрнаступом: військ немає, броні також. Готовлять до миру з Росією
показать весь комментарий
14.07.2023 18:25 Ответить
Вас надурили трошки раніше - на виборах 2019. Але, зазвичай діє принцип "я сам обманиваться рад", тобто надурити голосувати за маріонетку Бені Коломойского можна було лише ідіота. З "легкістю і безкровністю" контрнаступу було багато чього зрозуміло ще в січні 2023 після подій в Соледарі: розумні люди розуміли, що контрнаступ не буде легкою прогулянкою. Але з контрнаступом ще не все: кацапи теж ламаються, і можливо зламаються вже дуже скоро, раніше нас зламаються
показать весь комментарий
14.07.2023 23:00 Ответить
Покладуть силу силенну людей в цьому типу контрнаступі,а на осінь амєрікоси на пару з гєйропєйцами будуть підштовхувати Україну до перемовин з агресором
показать весь комментарий
14.07.2023 19:23 Ответить
Кажуть у нас з зеленським з'явився шанс повернути ВСЕ.
Але я не погоджуюсь. Краще би ми не знали великої війни, зберегли людей і те що є. Робили реформи, вступали в ЄС і НАТО. І чекали момент Х щоб повернути все з найменшим супротивом.
Тепер маємо те що маємо. І не ясно як воно буде далі.
показать весь комментарий
14.07.2023 20:06 Ответить
Майже так, тільки не повернути а просрати .
показать весь комментарий
14.07.2023 22:26 Ответить
Я всегда это говорил. Черт с ним с Крымом и ЛДНР, вступили бы оставшимися 80% в НАТО, сделали бы офигенный уровень жизни, и когда Путин бы сдох - вернули бы сторицей, и не только 20%, а еще и Кубань.

Но лучше положить десятки тысяч жизней и заминировать четверть Украины, чтобы ... а ничего.
показать весь комментарий
14.07.2023 22:29 Ответить
Отож. А ще 8 млн молодого населення виїхало.
Це просто капець.
Хто буде країну відбудовувати. Наше місто пусте, людей нема
показать весь комментарий
15.07.2023 08:37 Ответить
Десятки тисяч - це дуже наївно
показать весь комментарий
15.07.2023 09:54 Ответить
А де в таоїй логіці дії москалів?
показать весь комментарий
15.07.2023 10:11 Ответить
Тебе счета за долги в 200 гривен блокируют москали ?
показать весь комментарий
15.07.2023 14:21 Ответить
До чого тут 200 гривень якщо ти завжди говорив що треба відмовитись від Криму і ОРДЛО( ось правильна назва для ЛДНР), а ЛДНР завжди заявляло притензії на Донецьку і Луганську область территорії яких вино не контролювалр. То що ти там говорив?
показать весь комментарий
15.07.2023 14:43 Ответить
Мне не совсем понятен вопрос "а где в моей логике действия москалей"

Все очень просто: москали забрали Крым и ОРДЛО ? Ну окай, значит худеем на 80% территорий, а из остальной делаем богатую европейскую страну в составе НАТО.

Финляндия не рефлексировала по этому поводу, а стала развиваться дальше. Не бегала, не скакала, не пела гимны, не угрожала развесить москаляк по гиллякам.
Сейчас одна из самых сильных экономик Европы, страна которую безусловно берут в НАТО.

Потом когда Пу сдохнет, оно все равно вернется к нам.
И это лучше чем гробить там безвозвратно население, чтобы в итоге все получилось так же само, но с кровью.
показать весь комментарий
15.07.2023 15:11 Ответить
Так не окуповані частини Донецької і Луганськоої області треба було добровільно віддати. Рфія завжди ставила умову нейтрального статусу України з 2008 року. Думаю цих фактів достатньо для того щоб розумні люди зрозуміли що ваші заяви дешевий популізм. До скорої зустрічі.
показать весь комментарий
15.07.2023 15:31 Ответить
Вам всего лишь нужно определиться - вам шашечки, или ехать
Мир не живет по хотелкам, приходится выбирать из того что доступно к выполнению. Вон даже Пиня между куском земельки и дружбой со всем миром, выбрал кусок земельки и теперь за это расплачивается.
показать весь комментарий
15.07.2023 15:43 Ответить
Тобі чітко вказано що москалі не допустили б прийняття України в НАТО. За жодних умов. Доречі не недобустили би а таки недопустили. Це вже відбулось. А ти продовжуєш марити. А ще зоч і свободу слова треба поважати але в твоїх вислрвлюванях є пропаганда порушення територіальної цілістності. Як мінімум.
показать весь комментарий
15.07.2023 15:49 Ответить
нам дають гроші які ми не заробили і зброю яку ми не виробляємо - доки йде гаряча фаза війни , якщо буде мир то ми втратимо підтримку а росія накопичить сили і знову нападе
показать весь комментарий
14.07.2023 20:47 Ответить
Не втратимо
показать весь комментарий
16.07.2023 08:17 Ответить
Вперше від автора почитав адекватний текст і згідний з ним. Хай таке опитування проведуть серед військовослужбовців ЗСУ і чи вони готові безстроково бути на службі, тоді картинка не така буде вже і оптимістична, бо воювати треба заради людей, а не території. Притомним людям з огляду на просування ЗСУ і темпи визволення окупованих територїй вже очевидно, що війна може тривати роками і весь цей час бути в армії - це явно не те майбутнє з яким я хотів би зустрітися. І якби не було і щоб там не говорили, але з окупантами на перемовини Україна змушена буде іти і якось домовлятися, а той хто зриває голос, що треба воювати до кордонів 1991 року, хай сам і чеше у військомат на мобілізацію в любий за бажанням підрозділ ЗСУ, тим більше що зараз навіть для служби в тилу грамотних спеціалістів не вистачає, там для кожного знайдеться робота.

P.S. Відразу скажу, що я мобілізований кілька місяців тому і в ЗСУ. Незважаючи, що в мирний час я мав би бути непридатний мед чмошники визнали експресмедкомісією придатним і я вже в ЗСУ., хоч мені вже за 50 років і ношу дві пари окулярів, бо без них нфіга не бачу.
А тепер аргументуйте диванні вояки в чому я неправий!
показать весь комментарий
14.07.2023 21:34 Ответить
Нет, ты абсолютно прав. Это диванные вояки под "защитой" страны предполагают физическое уничтожение населения в боевых действиях.

Они же потом перебегут в Польшу или Венгрию, а мы, раненные, будем жить здесь, никому не нужные, и слушать вот это "я вас туда не посылал".
показать весь комментарий
14.07.2023 22:31 Ответить
Война не закончится в ближайший год. То что люди думали что вот раз и закончится, то вас просто обманул Арестович.
показать весь комментарий
14.07.2023 23:34 Ответить
Мені Вас щиро шкода.Позиція зрозуміла.Можете,якщо не важко,накнопати кілька речень в контексті,як бачите перемовини з )(уйлом,яку частину України кацапам варто зразу віддати,по яку їм прийти уже до ваших дітей?
показать весь комментарий
15.07.2023 00:13 Ответить
Піздун-фантаст! ******** 40 бочок арестантів - і крємльовскій наратівчік просунув!
показать весь комментарий
15.07.2023 03:02 Ответить
Якщо він дійсно в ЗСУ, то потрібно таких агітаторів геть гнати. Бо Росія від своїх цілей не спішить відмовлятися зараз і замороження війни тільки дасть їй можливість перейти в більший наступ і добити всю Україну.
показать весь комментарий
15.07.2023 03:44 Ответить
У нас поки не рашка і я маю право висловити свою думку, а іммігрантів прохання не встрявати в такі дискусії, вам звідти і так нічого не видно, бо дивитися бенямарафон і жити в Україні - це різні речі
показать весь комментарий
15.07.2023 08:10 Ответить
Бенемарафон тільки в Україні дивляться дурнуваті домогосподарки. Закордоном своя преса. Росія від свого не відмовиться хоч як би ви не втомилися. Немає їй чого відмовлятися від своїх цілей. І ваша справжня чи награна втома її не хвилює - їй потрібна Україна.
показать весь комментарий
15.07.2023 08:18 Ответить
Вже байдуже. Сім'ї військових ніхто не захищає, я не можу допомогти родичам бо знаходжусь в армії, батьки вже пенсіонери вимушені працювати. Комуналку піднімають, податки теж, ціни ростуть. Мир, навіть тимчасовий пішов би на користь і Україні, щоб відновитися.
показать весь комментарий
16.07.2023 08:39 Ответить
Я теж в ЗСУ і те що він написав то все так, я тут вже майже півтора року. Більшість військових які ще живі і знаходяться більше року вже задовбались, вже морально виснажені, втрачати час і здоров'я в армії. Не було б ще того військового маразму який виснажує, одне діло коли війна, а інше коли тебе твої ж зайобують. А в армії в тебе нема нічого, не прав, не свободи, відпустка це прям щось неймовірне за яке готові ризикувати життям. Докотилися...
показать весь комментарий
16.07.2023 08:31 Ответить
Якщо ти за півтора року не зрозумів що ми є ресурсом без субєктивності до закінчення воєнного стану, а це чітко зрозуміло ознайомившись з тим що це таке воєнний стан, то всі твої думки і формулювання немають жодної цінності. Навіть для тебе.
показать весь комментарий
15.07.2023 10:16 Ответить
Мне 52 года !!! Сам пошел добровольцем 2 ранения .После ранений реабилитация . ВЛК обмеженно придатный !!!
Сейчас готовимся опять пойдем в движ в боевую часть !!!


Все буде Україна
показать весь комментарий
16.07.2023 11:06 Ответить
Пан Друзенко, любитель арахамій, зеленських,..., може колись і зрозуміє, що білоруський бітум нам боком вилізе. Хоча не думаю, що він знає суть вислову "хочеш миру, готуйся до війни". Бо як інакше можна пояснити велику симпатію і повагу до Давида Арахамії, яку Друзенко не приховував на усяких політичних ток-шоу до 24 лютого 2022.
показать весь комментарий
15.07.2023 01:36 Ответить
Так ви чи забули чи спеціально замовчуєте той факт, що росіяни від свого не відмовляються і як тільки держава Україні перестане чинити спротив і ЗСУ піде з фронту, рф перейде в наступ і доб'є все, що не змогла в найближчі місяці. Тому втомилися від війни чи ні фактично немає значення. Росія від війни не відмовляється поки що не бачу я в них причин відмовлятися від війни зараз зовсім ніяких.
показать весь комментарий
15.07.2023 03:40 Ответить
Роздивіться краще: причини і ознаки кацапського занепаду уже появляються, наприклад пригожінскій мятеж... Але я згоден, що чекати розвалу РФ роки або десятиліття немає сенсу, і краще про цю можливість взагалі не думати
показать весь комментарий
15.07.2023 11:45 Ответить
Краще протриматися і шукати допомогу. Можливо частіше відправляти у відпустку людей і намагатися ефективніше використовувати наявний ресурс. І тиснути на РФ всіма силами. В Південній Кореї бази американців стоять до речі
показать весь комментарий
15.07.2023 12:46 Ответить
Повністю підтримую
Жаль, що деякі недалекоглядні коментатори заперечують очевидні факти
показать весь комментарий
16.07.2023 00:07 Ответить
Я поважаю пана Друзенко за справу яку він робить але шановний,коли керівники ОВА розкрадають гуманітарку,як в Запоріжжі,чи замовляють і оплачують роботи в "своїх" фірмах як у Дніпрі,чи халявничають на житлі для учасників війни,як у Вінниці,чи заробляють на уклоністах,які під виглядом волонтерів,моряків чи далекобійників З ДОЗВОЛУ та ЗА рішенням КМУ та ВРУ тікають з країни,то питання патріотизму змінюються питанням - за кого гинути?За мерзоту яка навіть не бізнесує на крові а нахабно ГРАБУЄ?Коли на сайті "апостроф" з лютого місяця адвокат дає поради ЯК УХИЛИТИСЬ від мобілізаціі,коли ютубєр,колишній ведучий з каналу медведчука о.шелест ВЖЕ "реанімував" весь рашистсько- пропагандонський непотріб,з медеведчуківсько-мураєвських каналів,включно з ГРУшником Пальчевським а ВЛАДА не помічає того,що йде реванш та жує шмарклі,то розраховувати на черги в ТЦК - МАРНА СПРАВА.В ЗМІ України вже ШОСТИЙ місяць йде АНТИМОБІЛІЗАЦІЙНА компанія і всім,все по "цимбалам".
показать весь комментарий
15.07.2023 08:09 Ответить
А хто обрав оце все, що ви перелічили? Бо вибір іде в комплекті з відповідпльністю. Всі ж хотіли поржать, всі раптом стали прєзидєнтами, всі і далі хапають на моменті. Це ж ваш вибір. А країна наша. Тому це тупі відмазки, те що ви написали. Спочатку Перемога дуже дорогою ціною, а потім, якщо до вас нарешті дійшло, порядок всередині країни потрібно буде наводити.

P.S. А ціна Перемоги захмарно висока, тому що з життів кращих вона буде складатись, тому що 73% повелися на маніпуляції, клоунів та серіали. І нам з вами жити в одній країні. І нам ще треба навчитись не ненавидіти вас за оцей вибір 2019.
показать весь комментарий
15.07.2023 17:44 Ответить
Мразота зеленожопа, а на тій території не люди знаходяться ?
показать весь комментарий
15.07.2023 12:10 Ответить
И что теперь - ради тех людей ложить кучу других людей? Ты в этом будешь участвовать или нет?
показать весь комментарий
15.07.2023 13:09 Ответить
Не маю права критикувати автора.
Але маю питання - агресор точно піде на перемовини?
Втрата територій буде гарантувати збереження життів, чи це дасть агресору змогу краще підготуватись до війни???

І невеликий приклад з історії - втрати Фінляндіі з населенням 3,7 млн (три мільона сімсот тисяч)
Зимова війна 1939-1940 - 26 тис. загиблих (у цій війні фіни майже не мали танків та літаків)
Війна Продовження 1941-1944 - 59 тис. загиблих (спочатку фіни наступали і проривали радянську оборону)
показать весь комментарий
15.07.2023 16:15 Ответить
зеленосос, йди до сраки!
показать весь комментарий
15.07.2023 19:24 Ответить
Мудрих людей вирізняє їх здатність бачити кінцеві результати поточних процесів, навіть якщо їх очікувана тривалість вимірюється місяцями і роками. Біда, коли у керівників не вистачає розуму заглянути хоча б у завтрашній день та порахувати наслідки власних рішень
показать весь комментарий
15.07.2023 19:45 Ответить
Я тобі, Друзенко, одну розумну річ скажу - якщо не воювати за територію, просто втікти або піти в рабство - то і втрат не буде.
показать весь комментарий
15.07.2023 21:19 Ответить
На рахунок затяжної війни і того що менше люди стали допомагати. Це природньо прості люди у воюючій країні багатшими не стають. Економіки немає, роботи немає, навіть на заробітки не виїдеш.
На рахунок мобілізації, то мене теж дивує коли воїнком з мого міста купує 2гу квартиру у моєму будинку, чи те що більшість мобілізованих з сільської місцевості, а по Києву вільно ходять підкачані напів-підари яким байдуже на все.
А про відношення до військових то взагалі "шик" мій сусід лікується відпустили додому зарплатня 500 грн...
Я не знаю про що думають "слуги урода" але здається вони хочуть все спустити все на тормозах...
показать весь комментарий
15.07.2023 21:24 Ответить
При всій повазі до автора, стаття знову мотиваційно-мобілізаційна. Діалогу немає, люди-ресурс і власність феода, спроби відповісти на кляті питання немає. А так не піде. В першу чергу є бажання побачити на фронті ТЦК і воєнкомів, всіх без виключень, мордатих потужних які зараз ламають і відловлюють різну немічь по містах. Немає відповіді, чому немає армії дронів і технічних спеціалістів кидають в окоп, хоча вони могли б в три зміни наклепати їх страшну кількість. Та безліч питань, ніхто з публічних осіб не хоче про це розмовляти. На Західних кордонах стоїть фактично друга армія, озброєна і вмотивована, тільки на відлов бажаючих виїхати. А чому вона стоїть там, а не на Сході? Давайте почнемо відповідати на незручні питання, а не годувати воєнкомів віллами в Європі.
показать весь комментарий
16.07.2023 01:13 Ответить
Але ж, але... зеленський сказав, що в України майже МІЛЬЙОННА армія! Вірю зеленському!
показать весь комментарий
16.07.2023 01:50 Ответить
Подальший перебіг війни найближчими місяцями багато в чому залежить від того, наскільки ефективно НАТО озброює Україну, а також від північнокорейських, іранських і китайських поставок до Росії. Більше року тому уряд Німеччини пообіцяв відродити свої зношені збройні сили, пообіцявши на ці потреби цілих 100 мільярдів євро. Однак на сьогоднішній день, за деякими оцінками, витрачено лише 1% від обіцяної суми.

Німеччині, як і іншим європейським державам (за винятком Польщі, країн Балтії та Північної Європи), бракує політичної волі для вжиття ефективних заходів як для зміцнення власних збройних сил, так і для постачання Україні ***********.
показать весь комментарий
16.07.2023 02:32 Ответить
B умовах війни Росії проти України Шольц вкотре пообіцяв, що його уряд витрачатиме на оборону у довгостроковій перспективі 2% ВВП вже з наступного року. "Ми вирішили, що витрачатимемо ці два відсотки на оборону для Бундесверу. Наступного року ми вперше досягнемо цього цільового показника за рахунок бюджету та спеціального фонду", - зазначив він.
показать весь комментарий
16.07.2023 04:05 Ответить
Страница 2 из 2