8102 посетителя онлайн
1 846 22
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Заворот мозків і розлад інформаційного травлення

Заворот мозків і розлад інформаційного травлення

У світу дійсно попливли моральні орієнтири, і він дійсно не в адекваті. А ООН в цьому сумному процесі — фурункул, який виліз назовні і болить.

Завжди вважав, що в кого-кого, а в Ізраїлю з лобіюванням власних інтересів у світі все якщо не ідеально, то точно краще за всіх. І от ХАМАС — терористична організація, яка цілком легально керує частиною Палестини, відомою як Сектор Газа, робить зухвалий напад на Ізраїль. Під час якого варварські вбиває більше тисячі громадян Ізраїлю та інших країн лише тому, що вони потрапили терористам під руки.

Відповідно, ЦАГАЛЬ — армія Ізраїлю — починає захисну антитерористичну операцію, щоб знищити нападників і убезпечити країну від нових нападів, і заходить у цей Сектор Газа, який, до речі, не є міжнародно визнаною країною. Все прозоро, як небо над Сахарою.

І тут зненацька у світі починаються шалені мітинги на підтримку нападників з ХАМАСу, а також Палестини, якої фактично ще не існує. До мітингів долучаються не тільки студенти, що зрозуміло, бо молодь завжди виступає проти мейнстриму батьків, але й помітні політики. А потім ООН спочатку закликає ЦАГАЛЬ припинити свій наступ у Секторі Газа, а зараз взагалі пішли розмови, що ООН хоче внести ЦАГАЛЬ у «чорні списки» разом з терористичним угрупуваннями. Це державну структуру, на хвилиночку!

Таким чином, ООН по суті стає на бік терористів. Право Ізраїлю на самозахист чомусь виявляється дуже обмеженим. Але при цьому, коли недоімперія вчиняє невмотивовану агресію проти міжнародно визнаної України, то у світі та й в ООН регулярно лунають заклики «врахувати законні інтереси росії щодо власної безпеки»!

Тобто, з точки зору світових «миротворців» нападати на суверенні країни під чисто гітлерівським гаслом самозахисту — можна, а от захищатися від нападника — дзуськи?! І саме тому Україні намагаються обмежити можливість бити по території агресора, а ООН підштовхує нас до мирних переговорів на умовах нападника?

Це вже не інформаційний прорахунок країн, що стали жертвами агресії. Не поодинокий випадковий збій у безпековій системі світу. Це політичне збочення, дифузія здорового глузду та вирок всій бюрократичній надбудові, що була створена задля підтримки миру після Другої Світової.

Така гангрена вже не лікується, тільки ампутувати.

Топ комментарии
+3
Ну або те що американці і англійці зробили з Гамбургом.

Правда ж, зовсім інша конотація виходить?
показать весь комментарий
09.06.2024 10:33 Ответить
+2
Вперше пан Кочетков, я не погоджуюсь з Вами на 100%.
А чому ООН, не вносить ЗСУ, в "чорні списки"?
А.) Там багато українофілів.
Б.) Україна має значне політичне лоббі в світі.
В.) Україна реалізує право на самооборону, не ******** невибірково мирних жителів, та не стираючи вщент міста.
Оберіть варіант.
ХАМАС зло. 100%. Але це не означає, що автоматично всі дії Ізраїля - добро. Не можна вічно виправдовувати власні злочини, злочинами терористів. Так само, як не можна до усієї критики ізраїльської політики, приплутувати Холокост. Рано чи пізно, це не працюватиме. От і прийшов цей час.
P.S. А чорні списки ООН, такі ж дієві, як і їх стурбованості.
показать весь комментарий
08.06.2024 13:42 Ответить
+2
Міжнародний кримінальний суд побачив геноцид палестинців, а геноциду українців не побачив.
Дякую, даже дякую за джерело, ідіть у сраку (с)
показать весь комментарий
09.06.2024 10:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Я не захищаю ООН, але Ізраїль робить з сектором Газа те, що робили московити з Маріуполем і Грозним. Я думаю всім адекватним це зрозуміло, доступ до інформації в інтернеті є.
показать весь комментарий
08.06.2024 10:53 Ответить
Ви помиляєтесь.
показать весь комментарий
08.06.2024 21:23 Ответить
Ну або те що американці і англійці зробили з Гамбургом.

Правда ж, зовсім інша конотація виходить?
показать весь комментарий
09.06.2024 10:33 Ответить
Якось Ви , точно , що недавно, в кінці свого допису доречно згадали про Бога та Його можливості ставати на заваді божевільним стремлінням різноманітних потвор і покидьків. Розумним видається покластися лише на милість Господа Нашого Ісуса Христа, з огляду на стан речей, що склався.
показать весь комментарий
08.06.2024 13:41 Ответить
Вперше пан Кочетков, я не погоджуюсь з Вами на 100%.
А чому ООН, не вносить ЗСУ, в "чорні списки"?
А.) Там багато українофілів.
Б.) Україна має значне політичне лоббі в світі.
В.) Україна реалізує право на самооборону, не ******** невибірково мирних жителів, та не стираючи вщент міста.
Оберіть варіант.
ХАМАС зло. 100%. Але це не означає, що автоматично всі дії Ізраїля - добро. Не можна вічно виправдовувати власні злочини, злочинами терористів. Так само, як не можна до усієї критики ізраїльської політики, приплутувати Холокост. Рано чи пізно, це не працюватиме. От і прийшов цей час.
P.S. А чорні списки ООН, такі ж дієві, як і їх стурбованості.
показать весь комментарий
08.06.2024 13:42 Ответить
Я зрозумів Вашу позицію.
показать весь комментарий
08.06.2024 14:24 Ответить
Ви жертва ант ізраїльської пропаганди. Ваші наративи не відповідають реальності.
показать весь комментарий
08.06.2024 21:26 Ответить
Боюсь жертва пропаганди тут лише ви. Поцікавтесь, чому наприклад США запровадили санкції проти підрозділу ЦАХАЛ - "Нецах Єгуда". За роздачу палестинцям морозива? Вже доступна купа доказів, відео і т.п. щодо того, що насправді відбувається в Секторі Газа, але ви тримаєтесь тієї ж версії, що і рашисти стосовно Бучі - "єто усьо пастановка..."
Зараз не 1948, тихо сховати в архівах і "продати" усім виключно свою правду, вже не вийде.
показать весь комментарий
09.06.2024 00:03 Ответить
Я тримаюсь версії держави Ізраїль і притомних людей, які краще мене розуміються в проблемі. А ви маніпулюєте, тому довіри вам не має.
показать весь комментарий
09.06.2024 09:19 Ответить
Іншими словами вас не цікавлять версії третіх сторін, політиків, громадських діячів, істориків, з тих країн та етносів, що не залучені до ізраїле-арабського конфлікту. Лише одна правда, та яку каже офіційний Ізраїль. І наголос на слові офіційний, адже навіть там є різні думки, і не всі з них в підтримку нинішнього курсу.
А називати все інше маніпуляціями, щось мені нагадує, щось таке рашистське, в яких теж є лише одна істина - кремлівська. А все інше для них - фейки, пропаганда, постановки і т.п. Як і було щодо Бучі наприклад.
показать весь комментарий
09.06.2024 09:35 Ответить
Ви маніпулюєте знову, приплітаючи Бучу до сектора Гази, стверджуючи, що я дотримуюсь лише офіційної точки держави Ізраїль. Якби ви цікавились історією Ізраїлю грунтовно, то не звинувачували в геноциді цахаль
показать весь комментарий
09.06.2024 10:06 Ответить
Так я нікого і не звинувачую, я лише посилаюсь на авторитетне джерело - Міжнародний кримінальний суд, наприклад, або на позицію Білого Дому, або навіть на погляди окремих політиків та громадських діячів Ізраїля. Одні маніпулятори, чи не так?
показать весь комментарий
09.06.2024 10:11 Ответить
Міжнародний кримінальний суд побачив геноцид палестинців, а геноциду українців не побачив.
Дякую, даже дякую за джерело, ідіть у сраку (с)
показать весь комментарий
09.06.2024 10:34 Ответить
Не займайтесь огидними маніпуляціями, МКС, веде справу за воєнні злочини Ізраїля, так само, як і веде справу щодо воєнних злочинів скоєних Росією, так само як веде справу щодо воєнних злочинів скоєних Хамасом.
Так що ідіть у сраку самі (с)
показать весь комментарий
09.06.2024 10:45 Ответить
У нас війна з 2014, сотні тисяч убитих, захоплено цілі регіони, сотні тисяч будівель зруйновано - і весь цей час всі ті суди шось там розслідують - і ніяких санкцій ООН ні проти рашки ні проти Хйла. А Ізраїль півроку як бомбить терористів - і вже має справу проти її прем'єра.
Давай ти будеш свою хуцпу про святе та правове ООН намазувати таким же шлемазлам як сам?))
показать весь комментарий
09.06.2024 13:27 Ответить
Давай ти просто згадаєш, що голова потрібна не лише щоб в неї їсти, та випльовувати з неї хамські вислови, а і для того щоб думати. Після чого подумаєш, яку нісенітницю ти намішав в коментарі, зваливши туди до купи все що зміг. виловити з своїх мізків.
показать весь комментарий
09.06.2024 13:51 Ответить
З ХАМАСом, його нападом та Ізраїлем-Цагаль не все так однозначно.
Якщо подивитися на єврейське населення Ізраїлю, то максимум 10% його - то є нащадки тих, хто жив на території її Палестини 100років тому, а інші 90% - то є колоністи та їх нащадки , які з'явилися після проголошення держави Ізраїль. Але ж вони прийшли не на порожню територію ... там вже жило багато віків корінне арабське населення, яке колоністи примусово витіснили з місць їх багатовічного проживання.
Звичайно їх нащадки все це пам'ятають і з причини військової слабості перейшли до терористичного спротиву. Десь так. Ситуація тупікова і жодна сторона не піде значні поступки.
Але не треба , пане Кочетков, ставати тільки на бік Ізраїлю, як це постійно робить Портніков ... треба ширше дивитись.

А ось до ЗЕвлади є питання. Чого Хамас спромігся організувати світовий інформаційний спротив, а де проукраїнські акції у світі ... ау Зеленський, Кулєба, Шмигаль, Єрмак, Подоляк?
Тим паче, що за кордоном в Європі та за океаном мільйони українських біженців ... і чого вони не мітингують на підтримку своїй Батьківщини? Тому що вони вже не біженці , а емігранти?!
показать весь комментарий
08.06.2024 14:53 Ответить
Вивчіть історію Ізраїлю. Араби таке ж саме корінне населення як і євреї. Ніхто арабів не витісняв і не виганяв, вони самі пішли, керуючись абсурдною,патологічною ненавистю до євреїв.
показать весь комментарий
08.06.2024 21:30 Ответить
Араби самі пішли? Що ти мелеш?

Чого ж вони до створення Ізраїлю та наїзда в Палестину мільйонів колоністів не пішли, а багато віків жили на своїй землі?

Вони так "добровільно" пішли зі своєї землі, як і кримські татари "добровільно" пішли з Криму після його захоплення Московією та заселення його колоністами-московитами, які тепер верещать про Ісконнія Рюзьгі Землі!
показать весь комментарий
09.06.2024 11:08 Ответить
Ви взагалі не знаєте історії створення я держпви Ізраїлю. Подальша дискусія беззмістовна
показать весь комментарий
09.06.2024 11:19 Ответить
Для цього Морфеус і шукає Нео, щоб щось у світі поміняти. А от українці знайшли свою 🐸 Мессію і сподіваються на ✌️ над 👹. Але яка ✌️ може бути з 🤡 над 👹 тільки таким патріотам, як Безугла, і відомо.
показать весь комментарий
08.06.2024 22:27 Ответить
За останні 79 років в світі стало багато країн, які Трамп назвав shitholes. В ООН більшість належить їм. Можна або:
- відокремитися
- підкоритися
- ліквідувати

Ізраїль справді в дечому винний. В тому, що вошкається 9-тий місяць. Крім археологічних шарів, жодної цінності в секторі немає.

У арабів ж батьківщина - Саудівська Аравія, а також Іорданія. ОК, друга - то зажирно для бомж-терористів, йорданці зустрічають їх з кулеметів (і не дарма). А от СА повинна їх забрати, якщо іслам чогось вартий.
показать весь комментарий
09.06.2024 11:33 Ответить