8111 посетитель онлайн
2 923 39
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

З рожевих хмар на тверду землю

З рожевих хмар на тверду землю

Вчора виклав в ФБ і на «Цензорі» своє враження від так званого «мирного плану», який з’явився у ЗМІ. І почалося: «мені подобається, мені не подобається, це зрада, розстрілювати всіх, хто про таке каже, воюємо до знищення росії» і таке подібне. А також глибокі роздуми читачів, «чому кремлівська консерва Кочетков вскрився саме зараз».

До речі, серед прихильників воювати до повної перемоги над недоімперію чомусь більшість — літні люди, які за віком мобілізації не підлягають, а також щирі патріоти, які опинилися за кордоном і звідти у безпеці репетують «Свобода або смерть!».

По-перше, «мирний план» я побачив у телеграмі О. Невзорова. Він співпрацює з нашим ОП, є спеціалістом найвищого рівню, в якого випадковостей не трапляється. Тому раз така публікація з’явилися, то це попрохали з офісу президента. Відповідно, все захоплення та обурення «мирним планом» — не до мене та інших, хто його аналізує, а на Банкову, до президента Зеленського та його незамінної шестірки топ-менеджерів.

По-друге, та спуститься вже на на грунт, невгамовні переможці! Це не ми, а ворог захопив 20% нашої території. Це не ми, а ворог повільно, але постійно просувається уперед. Це не в недоімперії сидять без світла, а в Україні.

От наше командування повідомило, що українські війська залишили мікрорайон «Канал» у Часовому Ярі, бо він вщент зруйнований і там вже нема чого захищати. І добре, що наші зберігають бійців. Але якщо район повністю знищений, то чому туди зайшли вороги?! Бо тому, що їх зараз на фронті понад півмільйона. І зброя в них є — хоч і не дуже сучасна, але вистачає. А у нас — дефіцит майже всього.

Головне: росія спромоглася в умовах санкцій перевести свою економіку на воєнні рейки і запустити роботу власного ВПК. Ми цього повноцінно так і не зробили. Про несправедливість і неефективність української мобілізації годі і згадувати.

За сьогоднішніх умов війну ми програємо. Це сумний діагноз, який треба визнати, щоб почати одужання.

Вважаєте, наші партнери про все це не знають? Чудово знають! А ще вважають нас незрілою країною, яка не має власного проекту розвитку, а також національної еліти, здатної не тільки безупинно красти, а розробити і реалізувати такий проект.

Ось тому замість перемоги і розпаду росії з’являються «мирні плани», які багатьох українців закономірно не влаштовують... Але активно просуваються нашими партнерами.

Між іншим, насправді нашій владі плювати на настрої суспільства. І якщо влада вирішить, що їй підходить, вона візьме у реалізації будь-який «мирний план», навіть неприховано капітулянтський. Бо якщо б ставлення суспільства нашу владу хоч трохи непокоїло, то в нас не було б такої шаленої корупції та інші кричущих негараздів на зразок того, що промислових генераторів електрики у країну від партнерів завезли багато, але більшість чомусь не спромоглися під’єднати до мережі.

А якщо хтось сподівається, що Україні вчергове допоможе Майдан, то забудьте. Майдан дуже жорстко розгонять, а якщо буде спротив, то просто розстріляють з автоматичної зброї як спробу агентів ФСБ захопити владу і вбити нашого президента.

Бо наші очільники вже звикли посилати на смерть десятки тисяч українців, їх що, зупинить ще декілька тисяч з Майдану?

Припинення бойових дій, хоча б тимчасове — це потенційна здатність розібратися з нашими проблемами і оновити владу. Тому будь-який «мирний план», який не знищує Україну як державу і дає шанс на перезавантаження — це на користь. От тільки змінювати треба не прізвища очільників, а саму систему влади, щоб не прийшли інші, але такі ж самі.

Топ комментарии
+6
Та все просто. Інфантильне суспільство зелені паяци надрочили на "пабєданосную вайну" та "кордони 91 року", а можливості це реалізувати - немає від слова зовсім. Тому диванні вояки готові воювати на диванах до останнього, а те що країна вже загибається від війни і на горизонті вимальовується парагвайський сценарій, і повний програш у війні - вони не можуть прийняти психологічно.
В нас влада - ідіоти-популісти, а нарід - інфантил, який зараз катається по підлозі в істериці "хочу перемогу!" Шкода країну...
показать весь комментарий
05.07.2024 11:50 Ответить
+5
Тверезо, адекватно, без пропаганди.

Сьогодні легше дочекатися манни небесної, ніж почути таку думку.

Значна частина суспільства продовжує жити в теплій ванні лозунгів. Ними легко жити, лозунгами можна Москву хоч щохвилини знищувати. Але люди, що виголошують ці лозунги як мантру, найчастіше нічим не ризикують, як Ви слушно зауважили, перебувають у безпеці або поплавлені війною. Не ображайтеся на них, нехай клеять свої ярлики та виплескують свій урапатріотизм, це тільки інформаційна ізольована бульбашка, яка продовжує жити в 2022 році.
показать весь комментарий
05.07.2024 11:51 Ответить
+4
В Україні охлократія. Більшість недалекі люди (як мінімум 53% підтримують зеленого недоумка). Тому влада може сміливо робити будь які перемир'я і раціональні і капітулянські. Головне це промити в потрібному напрямку мізки. Це нескладно. Ніяких майданів вже не буде. Пасіонарії, які їх робили закінчились. Та й режим зараз далеко не такий толерантний як в 2013.
показать весь комментарий
05.07.2024 11:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
В Україні охлократія. Більшість недалекі люди (як мінімум 53% підтримують зеленого недоумка). Тому влада може сміливо робити будь які перемир'я і раціональні і капітулянські. Головне це промити в потрібному напрямку мізки. Це нескладно. Ніяких майданів вже не буде. Пасіонарії, які їх робили закінчились. Та й режим зараз далеко не такий толерантний як в 2013.
показать весь комментарий
05.07.2024 11:44 Ответить
53%-це явно забагато, вже прозріли майже всі, закрите опитування ,яке проводили знайомі перед новим роком, показало 15%. Все решта-правда
показать весь комментарий
05.07.2024 21:07 Ответить
Зебіли можуть сміливо писати мемуари "Як знищити країну однією галочкою в бюлетені". Майданів вже ніколи не буде, як і вільних виборів. Не факт, що і країна залишиться.
показать весь комментарий
05.07.2024 23:50 Ответить
я думаю, що все ще гірше - через 100 років відроджується більшовизм - спочатку в США... - але то відразу так глибоко... зараз я хотіла би поговорити із вами спочатку по простих питаннях, вони десь внизу окремим коментом, буду вдячна
показать весь комментарий
06.07.2024 20:27 Ответить
Та все просто. Інфантильне суспільство зелені паяци надрочили на "пабєданосную вайну" та "кордони 91 року", а можливості це реалізувати - немає від слова зовсім. Тому диванні вояки готові воювати на диванах до останнього, а те що країна вже загибається від війни і на горизонті вимальовується парагвайський сценарій, і повний програш у війні - вони не можуть прийняти психологічно.
В нас влада - ідіоти-популісти, а нарід - інфантил, який зараз катається по підлозі в істериці "хочу перемогу!" Шкода країну...
показать весь комментарий
05.07.2024 11:50 Ответить
якщо все просто, то прошу до дуже простих питань - мій окремий комент - нижче на сторінці десь там...
показать весь комментарий
06.07.2024 20:21 Ответить
Тверезо, адекватно, без пропаганди.

Сьогодні легше дочекатися манни небесної, ніж почути таку думку.

Значна частина суспільства продовжує жити в теплій ванні лозунгів. Ними легко жити, лозунгами можна Москву хоч щохвилини знищувати. Але люди, що виголошують ці лозунги як мантру, найчастіше нічим не ризикують, як Ви слушно зауважили, перебувають у безпеці або поплавлені війною. Не ображайтеся на них, нехай клеять свої ярлики та виплескують свій урапатріотизм, це тільки інформаційна ізольована бульбашка, яка продовжує жити в 2022 році.
показать весь комментарий
05.07.2024 11:51 Ответить
цікаво, наскільки ви погодитесь із моїми тезами із шести питань, котрі окремо тут, нижче по сторінці
показать весь комментарий
06.07.2024 20:19 Ответить
Абсолютно погоджуюся з автором.

Холодний та тверезий аналіз нашої ситуації - показує ,щоб без зміни теперішніх недоеліт та реформ - ніяка ПЕРЕМОГА НЕМОЖЛИВА . Навіть більше того - збереження країни під питанням.

Адже жоден з фанатів війни до перемоги - не може надати РЕАЛІСТИЧНОГО ,ЧІТКОГО ПЛАНУ , З ЦИФРАМИ - як можна здобути перемогу .

В умовах військового часу - НЕМОЖЛИВА ЗМІНА ЕЛІТ , тому відповідно і проведення реформ.

Тому ПЕРЕМИР'Я - ЖИТТЄВО НЕОБХІДНЕ для зміни країни та збереження надій на майбутнє ...
І потрібно виторгувати максимально хороші умови цього перемир'я . ( ЧИМ ДО РЕЧІ ЗАХІД АКТИВНО ЗАЙМАЄТЬСЯ - адже активні поставки зброї останнім часом - це не для перемоги - а для хороший позиції в перемовинах )

Для тих , хто кричить про загрозу "корейського сценарію " - бо московія нападе знову - варто пам'ятати , що ДО наступного нападу можна підготуватися ( так навіть ,щоб його і не сталося .)

А от якщо перемир'я не буде - то безальтернативним стане "парагвайський сценарій " - втрата до 90 % чоловічого населення і відповідно - поразка , втрата територій - адже армії НАТО за нас воювати не будуть .

Вчіть історію ,панове, та дивіться в очі РЕАЛЬНОСТІ
показать весь комментарий
05.07.2024 12:28 Ответить
давайте разом подивимося не в очі, а в корінь реальності - маю до вас шість питань, вони нижче-нижче)), окремим коментом
показать весь комментарий
06.07.2024 20:17 Ответить
Нормально та реально пан Кочетков все це написав .
Війну треба негайно припиняти, бо навіть разблокована в квітні американська допомога не спроможна зупинити повільний наступ ординців, які суїцідно лізуть , як таргани під капці людини . Але американської допомоги вистачить хіба що до виборів Президента США, а як воно надалі буде з допомогою ... невідомо. Та й перемога лейбористів в Британії скоріш за все суттєво зменшить допомогу Україні від британців.

Та й взагалі, я вже давно підмітив, що Зеленський своїм постійним скигленням про те, що йому на Заході всі винні, ДІСТАВ ТАМ ВСІХ.
показать весь комментарий
05.07.2024 13:14 Ответить
Додаю до попереднього комента.

Але , пане Кочетков, треба коректно писати про те, що Україна не перевела свою економіку на військовий рейки, бо ви пишете, що винні якісь - "ми".
Я вважаю, що за це відповідальна ЗЕвлада на чолі з протермінований бувшим Президентом і його поводирем Єрмаком , а також ті 73% дурноватих виборців, які 21 квітня 2019 року видали ЦЬОМУ 5-річну ліцензію нда ці гастролі ( як влучно висловилася письменниця Оксана Забужко про Зеленського - "Це не його країна. Він тут на гастролях." ).

І ще, пане Кочетков.
Я також хочу заморозки військових дій хоча б для того, щоб на виборах змінити цю криваву мародерську владу.
Але щось мені підказує, що в разі заморозки війни ЦЕЙ та ЦІ ні на які вибори не підуть, а будуть продовжувати військовий стан
показать весь комментарий
05.07.2024 13:33 Ответить
я вважаю, що ви дивитися на листя, а не на корінь - прошу до більш детальної розмови - мій комент, мої 6 питань до вас нижче
показать весь комментарий
06.07.2024 20:15 Ответить
Все-ж-таки хотілося б, щоб пан Кочетков написав про те, як без НАТО і атомної зброї запобігти наступному нападу РФ. І хто даст гарантії, що при підписанні чергового папірця типу "Мінських домовленностей", РФ справді зупиниться і не продовжить наступ, вбивства і руйнацію країни. Мінські домовленності не виконувались. Зараз нам просто пропонують повірити, що пуйло зацікавлено у виборах і зміні влади в Україні. Але ж воне - не таке дурне: можуть переобрати Зеленського, або, вибрати Залужного. Воно розглядає такі варіанти, тому все виглядає просто як примітивний розвод лохів: Україна зараз щось підпише, а *****, коли побачить, що Арестович або Медведчук не отримали владу, знов почне напад.
показать весь комментарий
05.07.2024 13:42 Ответить
Я попробую відповісти

1) гарантій у цьому світі не існує, так, домовленості
2) а чому росія має нападати знову? ви вже зрозуміли чому вона напала перший раз? згадайте грузію...
3) гарантій не існує, але існує здоровий глузд інтересів і багато учасників-підписантів
4) мінські домовленості не виконувались з боку України
5) гадати як воно може бути, то марна справа, потрібно подивится весь механізм війни - тоді буде впевненість, ви вже побачили цей механізм?
показать весь комментарий
06.07.2024 20:11 Ответить
Перший раз у житті погоджуюся з панем Олександрем.
показать весь комментарий
05.07.2024 13:57 Ответить
я також хочу, щоб мені таке сказали - нижче є мій пост, можливо погодитесь, коли ні, то ще краще - буде цікаво подискутувати
показать весь комментарий
06.07.2024 20:05 Ответить
Щоб зрозуміти суть позиції автора даного допису, як модератора своєрідного "клубу поміркованих", достатньо порівняти його до параграфів запропонованої ****** американцям до розгляду угоди "почесної" капітуляції України, із відповідним коментарем автора посту Телеграм-каналу "https://t.me/nevzorovtv/18374 НЕВЗОРОВ " - власне, того джерела, на яке покликається дописувач.
P.S.
А для тих, хто не користується застосунком "Telegram", ось текст коментаря джерела:
@ "Началось шелестение страниц того «мирного договора» с Украиной, который подсовывает Штатам путин. Упырь убедился в ничтожно малых возможностях орды своих орков и смекнул, что паралич фронта позорен для для РФ.
Новый министр обороны, при ближайшем рассмотрении оказался заумным фуфлом, не способным ничего изменить в тоскливом (для путина) раскладе.
Министр белоусов до сих пор в упор не отличает танк Т-80 от микроволновки, а все рабочее время тратит на поиск вшей в бороде дугина, а так же на облизывание мощей и секретарш.
Заключение каких-либо «договоров» со спятившим, лживым чекистом - чистое безумие.
В этой войне точку поставить могут только «Томагавки». Несомненно, дойдёт и до них.
Ничем другим вразумить русскую истерию все равно не получится.
Ручаться за 100% подлинность невозможно, но «источник» вполне качественный. Он уже был опубликован у Гордона Димы (14 лет)."
показать весь комментарий
05.07.2024 19:25 Ответить
Я б ще додав зелений коридор для тих хто хоче виїхати з країни під час цього так званого перемир'я а точніше затишшя перед новою війною. Люди ж в нас не настільки дурні всі все вже зрозуміли до чого йде. Ракет як не було в достатній кількості так і немає як і літаків, енергосистема лягла демотивоване суспільство вже повністю. І тільки купка патріотів яких меншість хоче щоб з ними на заклання лягла вся країна. Притому ж чомусь ці самі патріоти люто ненавидять простих людей а от до різносортного чинов'я та олігархату ставится як батрак до пана, досить панові непрезиденту тримати людей в якості заручників і живих мішеней для російських ракет вже третій рік під орудою своїх псів-поліціянтів та прикордонників.
показать весь комментарий
05.07.2024 20:43 Ответить
))) зеленський ясно же сказав - коли б я повідомив про війну, то ви всі повтікали би)) ну що ви хвостик чіпляєте, смикаєте, потрібно коріння, нижче я написала 6 питань до вас, прошу до обговорення
показать весь комментарий
06.07.2024 20:04 Ответить
Можна знайти картинку і інтернеті, де вождь галів здається Юлію Цезарю. Таким може бути "мир" з Путіним, і ніяким іншим.
У Путіна є два шляхи: або дотиснути Україну, або дуже сильно 💩 💩 💩, інші шляхи можливі були в часи Порошенко до повномасштабного вторгнення.
показать весь комментарий
05.07.2024 22:51 Ответить
Я на головній сторінці читаю, пишу - там мене банять через 5 хв. )) Подивилась тут, здається нормальні люди... можливо пощастить поговорити. Отже, у мене до всіх вас питання-запрошення до дискусії.

1) Чому ви вперто ігноруєте, що крім України є ще 10 пострадянських (прибали не рахуються)??? Нормальна людина повинна подивитися. Побачити, що в таку катастрофу як у нас, влетіли тільки ми. Тоді сказати собі: як дивно? а що таке в Україні не так?

2) Дивлячись на інші 10 пострадянських, важко не помітити, що Грузія в минулому, то точна копія нашого шляху, точнісінька: регіони, мала війна, велика війна. Чому ніхто не підскакує і не кричить, що ці граблі вже були???

3) Чому ніхто не згадує мюнхенську промову путіна 2007: більше в нато не піде жодна пострадянська (раз ви не берете мене в компанію)???

4) Чому нікого із вас не бентежить, що із 2014 у нас правляють одні ізраїльтяни (береза-турчинов-порошенко-зеленський)??? Статистична ймовірність такого нульова...

5) А чи не продовжуєте ви всі підбріхувати собі, мовляв, вся справа в зелених??? Хіба зелені відкинули крим і донбас? Хіба зелені почали політику відвертої конфронтації із росією?

6) Чому ви все так ускладнюєте??? Путін сказав в нато не пущу, Грузя полізла, він напав, Україна полізла, він напав, інші 10 не лізуть тепер, він не нападає.
показать весь комментарий
06.07.2024 20:01 Ответить
Відповідаю на ваші питання .

1) Україна - ключова і найсильніша країна серед пострадянських республік . Без неї неможливе відродження радянської імперії . Впаде Україна - ніхто з колишніх республік навіть не буде чинити супротив. Тому очевидно - чому напали саме на нас . А після вибору народом квнщика президентом - напад став незворотнім

2 ) До Грузії було Придністров'я і Чечня . Ніхто не кричить - бо люди та політики сконцентровані на своїх проблемах . Нормальні фахівці говорили про це - але це голос волаючих в пустелі

3) Так Нато ніколи не брало в свій склад країни , - на які претндувала Московія . Виключення - прибалти . Але в той час Росії було не до того - чеченські війни . А зараз НАТО далеко не той сильний та непохитний агресивний військовий блок минулого століття .

4,) Це теза притянута за вуха

5, ) Справа в інфантильному народі ,який не хоче брати на себе відповідальність і делегує повножваження - лідерам популістам .

6. Якщо згадати історію то населення і Українаи і Грузії в більшості не хотіли в НАТО . Та й і ніхто нас не хотів брати туди . І зараз теж . А бажання в народів з'явилося тоді - коли Путін напав . Так що не потрбіно пересмикувати
показать весь комментарий
06.07.2024 21:32 Ответить
Здається, ми вже принюхалися)) - я для вас якась нагодована якоюсь пропагандою (напевне)) - ну а ви для меня трохи ледача людина, котра спішить дати якусь відповідь (яку десь почула), замість того, щоб з нуля почати розкручувати все самостійно у своїй самостійній голові
показать весь комментарий
07.07.2024 18:20 Ответить
Вам здається . Стосовно вас в мене не має ,якогось уявлення - оскільки я вас не знаю. А ваше уявлення про мене - це плід вашого УМА ,яке не має відношення до РЕАЛЬНОСТІ ))
показать весь комментарий
07.07.2024 19:49 Ответить
Тоді продовжимо. Нижче я написала свої відповіді на ваші відповіді - чекаю від вас - тільки прохання: давайте КОНКРЕТНО ПО ПИТАННЯХ КОНКРЕТНИХ, а не забігати вперед, типу вгадуючи, що я мала на увазі)) - пишіть! чекаю!
показать весь комментарий
07.07.2024 20:02 Ответить
Знаєте, як ото собачки принюхуються)) ну так і ми, довго дискутувати не будемо, максимум ще по 2 рази))

4)
Чому нікого із вас не бентежить, що із 2014 у нас правляють одні ізраїльтяни (береза-турчинов-порошенко-зеленський)??? Статистична ймовірність такого нульова...
------------------------------------------
Ця теза притягнута за вуха

- Яка теза??? Що всі вони ізраїльтяни (цим словом я називаю людей відповідної нації, бо всі інші слова якось занадто гучно звучать)??? Що статистична ймовірність правління 4 рази підряд саме ізраїльтянами (майже) нульова???

5)
А чи не продовжуєте ви всі підбріхувати собі, мовляв, вся справа в зелених??? Хіба зелені відкинули крим і донбас? Хіба зелені почали політику відвертої конфронтації із росією?
-----------------------------------
Справа в інфантильному народі ,який не хоче брати на себе відповідальність і делегує повножваження - лідерам популістам

??? Я вас питала про якийсь народ???

6)
Чому ви все так ускладнюєте??? Путін сказав в нато не пущу, Грузя полізла, він напав, Україна полізла, він напав, інші 10 не лізуть тепер, він не нападає.
-----------------------------------
Якщо згадати історію то населення і Українаи і Грузії в більшості не хотіли в НАТО . Та й і ніхто нас не хотів брати туди . І зараз теж . А бажання в народів з'явилося тоді - коли Путін напав . Так що не потрбіно пересмикувати

??? Я говорила про якісь народи???
показать весь комментарий
07.07.2024 17:59 Ответить
Яка теза??? Що всі вони ізраїльтяни (цим словом я називаю людей відповідної нації, бо всі інші слова якось занадто гучно звучать)??? Що статистична ймовірність правління 4 рази підряд саме ізраїльтянами (майже) нульова???

Ізраїльтяни - це громадяни країни Ізраїль . А керувати країною можуть лише громадяни України . Це якщо правильно вживати поняття .
Стосовно , того, що при владі НІБИТО багато , людей генетично повязаних з євреями - то це з одна з спекуляцій , яку я навіть не буду обговорювати , тому ,що це твердження притягнене за вуха . В нас країною крім Президента керує парламент - 450 депутатів та Кабмін . Порахуйте там кількість людей з єврейським корінням ( не пперважна більшість ) і буде вам щастя.

На 5-6 питання . Я вам вказую на корінь проблеми - несвідомий народ ,який вибирає недостойне керівництво , а ви шукаєте причину в керівництві євреях і так далі . Тому і народ
показать весь комментарий
07.07.2024 21:18 Ответить
Добре, я зрозуміла. Ви вперто уникаєте простих відповідей на прості питання? Починаєте говорити цілі промови? Давайте попробуємо ще раз, останній, коли ви знову будете зразу вбік, то... то я помилилася))

Отже, надзвичайно просте питання, відповідь на яке можна дати просто "так", "ні (тому що...)". Чи згідні ви з тим, что всі особи береза-турчинов-порошенко-зеленський мають "ізраїльське" коріння???
показать весь комментарий
07.07.2024 22:14 Ответить
Оскільки ви не розумієте сенс того , що я вам пишу то не бачу смисл далі розмовляти . Ми в різних світах . Дякую вам за спілкування ..
показать весь комментарий
07.07.2024 22:34 Ответить
1)
Чому ви вперто ігноруєте, що крім України є ще 10 пострадянських (прибали не рахуються)??? Нормальна людина повинна подивитися. Побачити, що в таку катастрофу як у нас, влетіли тільки ми. Тоді сказати собі: як дивно? а що таке в Україні не так?
------------------------------------------
Україна - ключова і найсильніша країна серед пострадянських республік . Без неї неможливе відродження радянської імперії . Впаде Україна - ніхто з колишніх республік навіть не буде чинити супротив. Тому очевидно - чому напали саме на нас . А після вибору народом квнщика президентом - напад став незворотнім

Добре, от я путін, я хочу відновити срср (це ж треба.. але допустимо). Переді мною 11 пострадянських. Так... з кого ж мені почати.... О, зрозумів, почну із найбільш важкого!!! Це загальне правило - приступаючи до неймовірно важкого, починай із найбільш важкого!!! - Я не думаю, що путін такий дурень... що дурніший за гітлера... І ще, білорусь, союзний договір, який не діє - це так путін хоче срср???

2)
Дивлячись на інші 10 пострадянських, важко не помітити, що Грузія в минулому, то точна копія нашого шляху, точнісінька: регіони, мала війна, велика війна. Чому ніхто не підскакує і не кричить, що ці граблі вже були???
------------------------------------------
До Грузії було Придністров'я і Чечня . Ніхто не кричить - бо люди та політики сконцентровані на своїх проблемах . Нормальні фахівці говорили про це - але це голос волаючих в пустелі

Грузія - точна копія (інше то ні). От ви людина, котра не тільки про себе думає - так чому ви ТОЧНУ копію України стороною обходите???

3)
Чому ніхто не згадує мюнхенську промову путіна 2007: більше в нато не піде жодна пострадянська (раз ви не берете мене в компанію)???
---------------------------------------------------------
Так Нато ніколи не брало в свій склад країни , - на які претндувала Московія . Виключення - прибалти . Але в той час Росії було не до того - чеченські війни . А зараз НАТО далеко не той сильний та непохитний агресивний військовий блок минулого століття .

НАТО колись казало добре, добре, я не буду ходити в пострадянські??? НАТО лише посміялося... типу країни вільні і не вам вказувати їм і нам як саме нам дружити. Але мова навіть не про це, мова про те, що путін не напав зненацька - він відкрито попередив - ще в 2007 (ну як відкрито, дав зрозуміти, а на Грузії вже відкрито). Це важливо. Бо це означає... самі знаєте, що це означає... До речі, потім путін ще декілька раз підтвердив - нападом на Україну і в Стамбулі (питання одне: не бути в нато).
показать весь комментарий
07.07.2024 18:16 Ответить
Відвовідь на ваше 1-2 та друге питання

Україна - ключова територія для відновлення СССР . При цьому найсильніша серед колишніх республік Тому цілком логічно було напсти на неї - щоб показати , що супротив Росії не має сенсу .
Тим паче бачачи , що Україна ослаблена недолугою владою та внутрішніми протиріччями
показать весь комментарий
07.07.2024 21:22 Ответить
тобто, щоб почати перший напад (на Україну) чомусь треба було спочатку напасти нульовим нападом на Грузію)))
показать весь комментарий
07.07.2024 22:16 Ответить
Що ж, моя перша спроба знайти тут розумну самостійну в голові людину завершилась повним крахом)) Коли хтось сюди зайде і тут ще будуть мої діалоги із Олександр САТ РЕМ, той зможе сам все оцінити.
показать весь комментарий
07.07.2024 22:40 Ответить
Це і є «невдала комунікація» - давайте шукати спільне у наших різних світоглядах. Я, наприклад, був впевнений у неминучості цієї війни з часів Тузли (2003). А щодо «безвідповідального народу», то його відповідальність у тому, щоб спитати з тих, хто ВЗЯВ на себе «формальну функцію служити народу
показать весь комментарий
10.07.2024 19:52 Ответить
Погоджуюся з Олександрем.
показать весь комментарий
09.07.2024 11:49 Ответить