10761 посетитель онлайн
8 848 32
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Розправа над військовими. Кому потрібне це шоу?

Екскомандира ОТУ Харків Юрія Галушкіна відправили під арешт

Цинічне шоу над військовими продовжується. Запобіжні заходи для генерала Юрія Галушкіна, застава з багатьма нулями, потім нове "страшне кіно", СІЗО без права на заставу. Далі - томи справи і судилише розтягнуть на багато місяців. Все за законами жанру, як у середньовіччі. Тільки тоді прив´язували до ганебних стовпів, а зараз просто демонструють в марафонах.

Не хочу вдаватися в підозри і в деталі справи. Річ не в цім. Як військовий, чудово розумію, що за таким сценарієм можна "розкатати" переважну більшість командування, тим більше, коли мова йдеться про бойових офіцерів. Війна – це смерті і поранення, втрати, накази, які можуть мати непрості наслідки. І все це, при бажанні, можна підвести під норми закону.

Тому питання не у харківському напрямку, і не у прізвищах військових. Головне звинувачення на їх адресу – це втрата територій і загибель особового складу. Тобто військових судять за те, що воєнні дії були неуспішними і на військових просто переводять відповідальність за важкі для нас результати цієї війни.

Для всіх очевидно, що завершити війну без втрат територій зараз не вийде. І кордонів 91-го у найближчій перспективі не буде. І питання НАТО, очевидно теж. Дай Боже, щоб я помилявся, але давайте виходити з реалій. Але відповідати за результати війни хтось повинен.

Влада відповідати не може, вона ж вся "в білому" і вже повним ходом почала вибори. Саме тому на цю роль обрали військових. І ключова думка, яку нам всім вбиватимуть у голови – це те, що ми маємо ідеальну і неперевершену владу і поганих військових, які не вміли виконувати її геніальні накази і програли війну.

Про наслідки ніхто не думає. А він може бути лише один: влада, яка воює зі своїми військовими – завжди приречена.

Топ комментарии
+11
Если бы они к войне так готовились, как сейчас к выборам.
показать весь комментарий
25.01.2025 20:34 Ответить
+8
"...влада, яка воює зі своїми військовими - завжди приречена..."
Влада приречена КИМ - отими військовими, які покірно отримують медальки з рук брехливого клоуна, стоячи струнко перед паскудним нікчемою, на якому здуру повісили бейджик "верховного головнокомандувача"? Чи приречена тими військовими, яких цей паскуда "відвідує" на фронті і, замість отримати в морду, вислуховує "доповіді"? Може приречена Сирським, який плазує перед Зеленським? Чи може приречена патріотами, які монотонно щось "радять" Зеленському і камлають про "нерозхитування країни"?
показать весь комментарий
25.01.2025 23:43 Ответить
+6
Схоже, це і є та сама демілітаризація, що її путін у лютому 24-го проголошував.
показать весь комментарий
25.01.2025 21:55 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Если бы они к войне так готовились, как сейчас к выборам.
показать весь комментарий
25.01.2025 20:34 Ответить
Як би чого не сталося.
показать весь комментарий
25.01.2025 21:02 Ответить
Терпільте далі. Тоді прийдуть і до вас.
показать весь комментарий
25.01.2025 21:27 Ответить
Так і є. Ці генерали вважали, що піддакуючи ЗЕленому вони будуть медальку получати? А коли прой.би хтось інший буде відповідати? Вони для ЗЕленого лише піддані(як сЦар). У них був вибір робити по совісті(казати відкрито, вони ж усе бачили що з лінією оборони на Харківщині), або вислужувати медальку. Вони зробили вибір- зараз вони мають те що вибрали.
показать весь комментарий
27.01.2025 10:06 Ответить
Схоже, це і є та сама демілітаризація, що її путін у лютому 24-го проголошував.
показать весь комментарий
25.01.2025 21:55 Ответить
Ви хотіли сказати 22-го ?
показать весь комментарий
27.01.2025 07:48 Ответить
Точно. 22-го. Дякую.
показать весь комментарий
27.01.2025 12:59 Ответить
Гадаю, парочка БМП під будівлею Печерського суду кардинально змінили б позицію обвинувачення.
показать весь комментарий
25.01.2025 21:58 Ответить
Автор натякає на військовий переворот? Та ну. Це поки що так само малоймовірно як холодний термоядерний синтез. І автор по суті правий. Але і генерали, яких судять, крім п-ка Лапіна, бо про нього Бутусов нічого не писав взагалі, не викликають жодних симпатій. Найбільше, що дивує, що ці генерали ставленики Сирського. І їх це не врятувало від кримінального переслідування.
показать весь комментарий
25.01.2025 22:17 Ответить
ЗЕлені оманські гниди перейшли свій Рубікон
показать весь комментарий
25.01.2025 23:06 Ответить
"...влада, яка воює зі своїми військовими - завжди приречена..."
Влада приречена КИМ - отими військовими, які покірно отримують медальки з рук брехливого клоуна, стоячи струнко перед паскудним нікчемою, на якому здуру повісили бейджик "верховного головнокомандувача"? Чи приречена тими військовими, яких цей паскуда "відвідує" на фронті і, замість отримати в морду, вислуховує "доповіді"? Може приречена Сирським, який плазує перед Зеленським? Чи може приречена патріотами, які монотонно щось "радять" Зеленському і камлають про "нерозхитування країни"?
показать весь комментарий
25.01.2025 23:43 Ответить
Радянська армія у всій своїй красі, коли охфіцер боїтся писнути проти начальства, зате гнобить підлеглих.
показать весь комментарий
26.01.2025 15:29 Ответить
Кров пісок гіффно і цукор. ВСі у тебе в одній кучі.
показать весь комментарий
26.01.2025 15:48 Ответить
Точно. Може тільки не у "кучі" (до речі - у "купі") - а, як кажуть, у одному човні... який пливе без весел і вітрил і розхитувати його не можна - бо це заважає Зеленському з Єрмаком довбати дно.
показать весь комментарий
26.01.2025 16:10 Ответить
Розслабтесь. За півроку нелох підпише капітуляцію і зпетля в кабоверде. А військових кого розстріляють, кого в магадан, а кого і в мацкву на підвищення. Найрозумніші тихенько втечуть.
показать весь комментарий
26.01.2025 00:08 Ответить
Це надзвичайно малоймовірний варіант в пів-річній перспективі.
показать весь комментарий
26.01.2025 08:55 Ответить
Карати військових керівників користі немає, а шкода є (у кінці цієї статті описано).

Значно більш доцільним виглядає звільняти з керівних посад тих керівників, у яких погані результати - особливо - вищі за інших підрозділів втрати людей. А підпорядковані раніше цим неуспішним керівникам підрозділи треба передавати в управління іншим керівникам - тим, хто має добрі результати (збереження позицій і, особливо, людей) - цим керівникам треба залишати в їх управлінні їхні нинішні підрозділи + додавати підрозділи неуспішних звільнених керівників.

Ніби, логічно.
показать весь комментарий
26.01.2025 06:10 Ответить
І система взаємного оцінювання могла б суттєво допомогти, тому що вона дозволяє значно проявити і уточнити мотивацію (усіх учасників).
показать весь комментарий
26.01.2025 06:19 Ответить
Що за хню написав автор ? В результаті злочиних дій паскуд в погонах загинули наші воїни і втрачені території .Тут і розглядати справу не потрібно , все ясно .Поставити до стінки єдине рішення .
показать весь комментарий
26.01.2025 07:27 Ответить
Береш причепки і розтягаєш вуха максимально широко, щоб іще підвищити свою довірливість.

Навіть багато зеленяр зараз лікується від дебілізму.
показать весь комментарий
26.01.2025 08:02 Ответить
Влада відповідати не може, вона ж вся "в білому" і вже повним ходом почала вибори. Саме тому на цю роль обрали військових. І ключова думка, яку нам всім вбиватимуть у голови - це те, що ми маємо ідеальну і неперевершену владу і поганих військових, які не вміли виконувати її геніальні накази і програли війну.

Все значно гірше. У нас купа військових яку є за шо карати. Содолі шаламаги і всякі інші. Але для показового покарання вибрали... інших. От в чому самий звіздєц! (((
показать весь комментарий
26.01.2025 08:09 Ответить
Абсолютно вірно. Вибрали чомусь середньостатистичних бовдурів. Вина яких в тому, що виявились не в тому місці і не в той час. Але думали, що їх ніхто не чіпатиме, як і в попередні рази, бо вони друзяки Сирського. А тут такий нежданчик.
показать весь комментарий
26.01.2025 09:05 Ответить
ЮСА (Об'єднані держави Півн. Америки, Північноамериканський снд) воює руками москалів з Європою (дивіться відео на головній сторінці https://www.цб.укр) за 2...5% ВВП.
Доблістнийе наші шпєцслюжьби грають за юса - пропагандистів НЕ ліквідовано.
"Наші" "змі" підтримують юса:
1. Московію продовжують називати "гассійа", московитів "гуссссскімі", терористів "агмійей".
2. Двійників Путіна називають головним актором, хоча насправді вони пішаки, яких тримають під вартою й примушують робити потрібне юса.

"Наша" влада (окупаційна адміністрація) робить все для знищення українців, для зменшення допомоги населення ЗСУ, компрометують військових, розграбовують Україну...

А що ми хочемо після збиття нашого літака в Тегерані? - Відстежте риторику Zеленського Vолодимира Oлександровича...
(хоче як Горбачьов та Єльцин прожити - має виконувати вказівки "єзуса христуса" ("вяликава пантіхвіка), інакше - доля Кенеді, того ж літака...)

Хто прагне перемоги для України:
1. Називайте Московію Московією.
2. Називайте московитів (мешканців Московії) московитами.
3. Називайте москаліів ("держ"службовців Московії) терористами.
4. Позбавтеся доларів - переведіть активи та розрахунки в євро.
5. Наполягайте на вигнанні Московії/рсфср з оон.
6. Називайте "бієларусь" Литвинією.
7. Российский язык именуйте российским.
8. Позбавтеся "крипти".

Подробиці на сайті цб.укр
Патріарх Церкви Богородиці Міхалко
показать весь комментарий
26.01.2025 14:07 Ответить
Якщо немає '' крутих'' українців, треба заплатити іноземцям. А що робити...
показать весь комментарий
26.01.2025 18:22 Ответить
Зельцмани працюють в інтересах росії. Чи за вказівкою росії. Біс їх знає! Ясно одне - з "зеленою" владою нам удачі не бачити, тому треба гнати її геть, тим більше що всі терміни "царювання" вже вийшли...
показать весь комментарий
26.01.2025 19:23 Ответить
Україна - правова країна і якщо є склад злочину, треба розслідувати. Війна добігає кінця і якщо є ганебні епізоди у наших генералів, то їх треба розслідувати. Мережа гуде про м'ясників-генералів і тп. персонажів, мабуть, не безпідставно.

Щодо можливої втрати через це обороноздатності... Українське керівництво розвалювало військо і його генералів продовж 30років, через що ми отримали напад - це одна з найочевидніших причин. Тобто вся та стара школа генералітету вихована на нехтування життям рядових військових, навпаки, це особиста доблесть генерала і така доблесть не веде до перемог, ми не можемо собі її дозволити, на противагу Росії. Нам треба нове покоління військового керівництва, а не м'ясники і тоді люди будуть більше довіряти військовим.

Суд це не королівське шоу жорстокості, а відновлення справедливості. Може нам взагалі судів позбутися?
показать весь комментарий
26.01.2025 21:24 Ответить
Цілі військові стратегії і операції можуть бути злочинні, наприклад, тримати кожен клаптик землі ціною життя рядових чи відправка на неминучу загибель без будь-якого ефекту для оборони, як операція на лівому березі біля Херсона.

У війську стільки злочинів, що просто складно уявити цивільному - від банального залякування і рейдерства до відправки на неминучу загибель чи зрада.

Залужний повів війська на добре укріплені райони. Про контр-наступ було відомо усім ще за пів-року. Це що така таємна операція?

А того, що громадськість не знає, в 100 разів більше, ніж того, що попало в публічну площину.
показать весь комментарий
26.01.2025 21:32 Ответить
У Зленського була можливість укласти угоду одразу після вторгнення, коли війська рашистів було відкинуто від Києва і зберегти з того часу сотні тисяч життів, але він не консультуючись ні з ким вирішив втюхувати якусь перемогу. Наші партнери жодним чином не розраховували ні на яку нашу перемогу в постачанні зброї. У нас небуло для неї ніяких передумов, але Зленський майже три роки полоскав нам мізки через марафон і щоденні відосікі. Це що таке, хто дасть відповідь?

Наша загальна військова операція в ЗМІ називалась "перемога" і її очолював особисто Зленський і кожного для доповідав про неї у відосіках, але у нас не було жодних передумов для неї. Коли Залужний почав писати про реальну військову перемогу і попросив надати партнерів достатньо зброї, його попросили на вихід.

Очевидно вже нарешті, що вона була провальна і неадекватна не тільки нашим ресурсам, але навіть і західних партнерів.

І щоб врятувати її такі видання як УП, Портніков, Дубинянський почали розкручувати ідеї тотальної жертовності, щоб через смерті людей досягти перемоги.

Це злочин чи ні, Ви як думаєте?
показать весь комментарий
26.01.2025 21:47 Ответить
Насправді мета допису: "території обов'язково втратимо, кордонів 1991 не буде". Це брехня та маніпуляція. Якщо нам дадуть авіацію, більше атакамсів, а може й тауруси й томагавки тощо - то й кордони будуть. Автор відкидає цю можливість. Чому?! Краще б дослідів питання: чому не працюють ті 6 фальконів, які вже дали, та же решта, де гріпени, міражи, літаки дрло. Ось тут треба копирсатися , а не закликати до капітуляції.
показать весь комментарий
27.01.2025 07:55 Ответить
Тилові щури судять військових під час війни. НОНСЕНС!
показать весь комментарий
27.01.2025 09:19 Ответить