9716 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чи виснажується Україна?

Багато розмов, особливо у зарозумілих, закоханих у цинізм західних колах, про те, що Україна виснажується.

Це не так. Україна повна сил, попри усі удари. Сьогодні я був у Дніпрі. Там на кручі Дніпра з’їхалися на пікнік місцеві. Найкращі свої місця з найліпшим краєвидом вони віддали розрахункам зенітників. Поруч з чиїми пікапами вони пили і їли, грали в шахи і гуляли з дітьми – поки дула спарених кулеметів сторожко вдивлялися у небеса.

Виснажилася не Україна. Це у посадовців держструктур закінчуються ідеї, як забезпечити фронт.

Кажуть, що не вистачає людей на фронті. Але як їх може вистачити, коли ДЕ-ФАКТО в Україні немає жодної примусової мобілізації?

Ще раз повторюю: ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільно.

По-перше, у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів. Знаєте, скільки передали до суду за 2 попередні роки? Аж три з лишнім тисячі. Тобто ймовірність, що держава СПРОБУЄ (бо суд – ще зовсім не покарання!) тебе покарати за ухилянтство – менше відсотка. Навіть нічого не треба платити.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники. Тільки офіційні дані 90 тисяч осіб. 15 бригад. Скільки справ передано до суду з метою покарати? Трохи більше 2 тисяч, і це при тому, що насправді цифра СЗЧ в рази реально більша – от і отримуємо все той же 1% ймовірності покарання.

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон. Ловлять, я підозрюю, в кращому разі 1% тих, хто йде тікати.

То чи можна казати, що Україна виснажена? Ні, людського ресурсу достатньо, просто ні кнутом, ні пряником українська держава цей ресурс не здатна поки що залучити. Тож чому дивуватися, коли повномасштабна війна самими лише добровольцями стикається з таким дефіцитом кадрового ресурсу?

Ніхто, крім військових, зараз не застосовує примусу щодо ухилянтів. ТЦК – це єдина структура, котра когось до чогось намагається примушувати, хоча це зовсім не її функція. Поліція, ДБР, прокуратура намагаються бути в тіні, хоча вони і є, за визначенням, апаратом примусу.

До речі. Чи шукає хтось кадровий ресурс за кордоном? Скільки Україна платить рекрутерам, котрі приводять до неї на службу іноземців? Невже серед кількох мільярдів населення лояльних або нейтральних країн для нас не знаходится хоча б 20 тисяч рекрутів на місяць? Я в це не готовий повірити.

Україна повна сил. Ті бойові підрозділи, котрі працюють кращим обладнанням, котрі правильно самі себе організували – вони показують прекрасні результати. Якщо у них вливати людей, кошти, не заважати їм ідіотськими наказами – то ми зупинимо РФ там, де вона зараз.

Зупинка наступу РФ – зупинка СВО – втрата сенсу війни. РФ посиплеться. Поясніть цим західним розумникам.

Топ комментарии
+28
Прочитав я допис автора - і перша думка в мене - можливо пан Ігор зазнав важкої контузії ? Бо інакше пояснити його допис я не можу . Якщо ж це так - то бажаю панові Луценко швидше одужувати - щоб повернутися в реальність і мати можливість РЕАЛЬНО ОЦІНЮВАТИ стан речей в країні .

ЦИТАТА : " ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільнА"

РЕАЛЬНІСТЬ: Добровільність служби в ЗСУ закінчилась в 2023 році .З 2023 року - мобілізація ДЕ -ФАКТО відбувається під примусом . Хто сумнівається хай порівняє - кількість людей ,які "підписало " ТЦК , і скільки людей прийшло через рекрутингові центри .

у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів

"ухилянтом " як і злочинцем, бандитом , - можна стати лише за рішенням суду . Суд і тільки суд може вирішувати ,хто "ухилянт " . Не ТЦК, не Сирський з Зеленським не пан Луценко , ні медіаповії - лише суд . Скільки судових рішень ? Три тисячі ? Отже теоретично - три тисячі ухилянтів - це при умові ,що не подана апеляція.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники.

Контуженому пану Луценко навіть не спадає на думку - ЧОМУ ? Чому тікають люди с ЗСУ ? При чому багато ,хто з них пішов добровольцем в 2022 році ? І яких не можна звинуватити у відсутності патріотизму ?

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон

Відкритий кордон можна побачити хіба у мареннях важко пораненого пана Луценка і ще у воюючого Ізраїлю . Інакше як пояснити , що люди ризикуючим навіть життям тікаають горами і лісами замість ,того ,щоб виїхати ДЕ ФАКТО відкритими кордонами пана Луценка ? Питання теж риторичне

Я думаю все просто - пану Луценку ,як і багатьом державним чиновникам і тиловикам - просто не пощастило з народом .
Невдячний в нас народєц-ухилянт . А те що з початком війни влада Ізраїлю та України пішла різними шляхами - одна так і залишилася відкритою (чиновники взяли в руки зброю ) ,а Україна - закрила кордони , почала бусифікацію і розділила людей на касти ( багаті -жирують ,бідні воюють ) - ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО ЗРОЗУМІТИ панам Луценкам - хай кінь думає в нього голова велика ...
показать весь комментарий
04.02.2025 18:44 Ответить
+27
Автор хай каже прямо- створити заградотряди, штрафбати, конвойні війська. Скопіювати сталінську систему, на інші ідеї вони не здатні.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:23 Ответить
+22
Будуйте з зеленим Кагановичем концтабори на 1 млн. поки весь ресурс на загниваючий захід не звалив.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
комусь баблом закрило очі, а простому "люду" який сидячи на пенсійному посвідчені чи броні просто пропаганда промила мозги.
Ви не замітили як прогнив український народ? Притомна частина людей в заручниках у корупціонерів і типовий псевдо-патріотичних дибіліа
показать весь комментарий
05.02.2025 14:53 Ответить
Іноземці не йдуть тому що це не пригода для справжніх чоловіків в Афганістані або Іраку (де їм, за мірками Заходу, теж багато грошей не платили), а швидше за все гарантована смерть.
показать весь комментарий
05.02.2025 15:18 Ответить
А посилання в такі посадки МИКОЛ заради медальки/бабла набагато краще?
показать весь комментарий
05.02.2025 16:01 Ответить
Та ні, говорити вони вміють, тому скажуть сто "дякую" і все таке. Але грошей на ваші потреби в державі нема, тому подавайте заявки, ставайте в чергу, оформіть трильйон документів, вас повідомлять...
І саме сумне, що грошей дійсно не буде. Після закінчення війни буде важка економічна і демографічна криза (якщо в нас не вливатимуть гроші, як в Німеччину після другой світової), і кожен буде займатись своїм виживанням.
показать весь комментарий
05.02.2025 17:02 Ответить
Немає лиха без добра. Доля вимагає вміння приймати складні рішення і не пробачає помилок. Ті, хто йшов у владу на заробітки, явно не витягують і повинні атрофуватися як непотріб. Їхнє місце мають зайняти справжні лідери здатні тримати удар. Час настав.
показать весь комментарий
04.02.2025 21:58 Ответить
🤣
показать весь комментарий
04.02.2025 23:47 Ответить
то до кого питання? до мене чи до того кого ти вибрав в 2019-у????
показать весь комментарий
04.02.2025 23:51 Ответить
Мова про рядових. У практично будь-якої диктатури юніти не мають цінності, але верховний дбає про свою шкіру більше, ніж клятий буржуй.
показать весь комментарий
05.02.2025 08:38 Ответить
та ти бот!
показать весь комментарий
05.02.2025 08:49 Ответить
а хто працювати буде? таки горлопани як ти?
ти хто за фахом?
за кого голосував?
де живеш?
показать весь комментарий
05.02.2025 10:43 Ответить
Куди не сунься усюди у держструктурах заброньовані. Простолюд у селах закінчується, але не ті хто утримується за державний кошт, їх війна оминула.
показать весь комментарий
05.02.2025 11:12 Ответить
Як пагодка в Варшаві?
показать весь комментарий
05.02.2025 11:20 Ответить
Куди " поїхали"?
В черговий Квартал 95, тепер за прем'єрства Луценки ?
За то,бщо Луценко воює- хвала йому.
Так в Україні 500 тисяч воює, всіх в прем'єри?
Чи може для " прем'єрства потрібно ще щрсь, крім " військового досвіду"?

Ти краще в себе в " мериці" лад із клоуном у владі наведи. Ми самі із нашими клоунами будемо розбиратися..
показать весь комментарий
05.02.2025 11:30 Ответить
... будівництві безтолкових укріплень...
показать весь комментарий
05.02.2025 12:29 Ответить
Тобто замість того щоб почати наводити порядок з голови, автор пропонує посилити примус(зосередитися на хвості). Замість того щоб змінити "правила гри" на більш розумні так справедливі, автор пропонує погіршити ситуацію. Може все ж таки треба починати з голови? Боротися з причинами, а не наслідками? Може тоді і люди підтягнуться?
показать весь комментарий
05.02.2025 12:34 Ответить
євро - євреям
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
та я не вчора народився, і хоч "Батьківщину", від якої пан Луценко став депутатом, не дуже й поважаю, але сам пан Луценко тямуща людина : завжди погоджувався з його планами та діями

стосовно Трампа : я трампіст і "розбиратися" мені нема з ким. Трамп не все робить правильно чи послідовно, але "клоуном" його зображають тільки в українських ЗМІ, бо ви всіх тримаєте за клоунів - це тішить ваше неохопну та непоборну самозакоханість і відразу до складних багатоходівок.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
ахаха, а те що страждаєш від того вибору і ти і він тебе не хвилює?) Ти типовий дурбецик))(
показать весь комментарий
05.02.2025 14:43 Ответить
А якщо після перевороту прийдуть до влади отакі Луценки "заценойнєпастаім", тоді що?
показать весь комментарий
05.02.2025 15:31 Ответить
ти типовий ДЕБІЛ
показать весь комментарий
05.02.2025 15:37 Ответить
не бреши нафронтниця.
показать весь комментарий
05.02.2025 16:19 Ответить
Це неправда. Тисячоліттями найманець була одна з найпоширеніших чоловічих професій. Є тип чоловіків адреналіново залежних. Це генотипично і є воїни. І вони йдуть на будь яку драчку, інколи реально більше за інтерес , а не за гроші.
Але більшість найманців воюють за гроші або за отримання потрібного громадянства і гроші. І там кореляція абсолютна чітка: більше ризику, більше грошей.
На стороні кацапів воює купа іноземців. За гроші і громадянство. І як бачите, ризик їм не заважає.
Україна відмовилася від контрактної армії, на мою думку, через якісь особисті позиції людей, які мали б це вирішувати. А навіть не через необхідність платити грубі гроші. Бо з тих неймовірних сум, які країна щорічно витрачає на війну, можна було б виділити 10-15 відсотків на оплату контракту.
Але це не робиться. Значить існують якість інші, можливо особистісні причини не впроваджувати в Україні контрактну армію, а тупо жати педаль бусифікації. Хоча вже напевно навіть олігофренам зрозуміло, що це веде до розвалу країни зсередини.
показать весь комментарий
05.02.2025 17:05 Ответить
Читав чимало інтерв'ю. Західні добровольці в Україну їдуть не за грошима.
показать весь комментарий
05.02.2025 17:15 Ответить
Поки що бачк, як ви іт тим тролем в парі працюєте.
Так, а хто у кого Санчо- Пансою, а хто кому Осел з вас двох ?
показать весь комментарий
05.02.2025 17:52 Ответить
Та якось плювати і розтерти в кого ти там влюбльонний.
Хоч в у фріка Трупма, хоч у тапочки Меланки .
показать весь комментарий
05.02.2025 17:55 Ответить
Згоден з а втором . Дуже слушні думки. Держава нічого не робить що покарати ухилянтів. Лише вчора прочитав що вперше позбавили водійських прав за ухилянство.. А ухилянське бидло звичайно ж на цій стрічці банкує... бо чудово знає що їм ні за це ні за ухилянство нічого не буде... але, знову ж таки, звинувачують Луценка, що він бреше. Замкнене коло.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:21 Ответить
То есть росия? Они ведь продолжают войну, не мы.
Или у вас другая точка мнения?
показать весь комментарий
05.02.2025 18:52 Ответить
Полностью согласен с автором.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:55 Ответить
Ідейних добровольців мало. Їх завжди було мало на усіх війнах. Більшовики виграли не ідейними, а тим, що пообіцяли селянам землю. Та сама мотивація, лишень в профіль. Більше того, вони реально ділили і роздавали поміщицьку землю селянам. І це мало приголомшуючий успіх. Успіх настільки успішний, що навіть частина національного руху України приєдналася до них.
От вам сила мотивації в дії.
Але наразі Україна вирішила піти своїм особливим шляхом. Наслідки чого ми тут так гаряче обговорюємо. На жаль.
показать весь комментарий
05.02.2025 19:08 Ответить
Ви помиляєтеся.
Почитайте про велику французьку революцію. Не приведе закручування гайок до перемоги. Це працює на коротких дистанціях. На довгих призводить до протилежного результату.
Тим більше, що усе, що можна було закрутити не провокуючи соціальну напругу, вже закрутили. Далі розвилка: або внутрішній терор, або зміна стратегії ведення війни. І ось тут французи усьому світу показали наочно, що стається з тими, хто обирає терор.
Знаєте, я щиро раджу подумати все ж над зміною стратегії.
показать весь комментарий
05.02.2025 19:16 Ответить
Ти чим працюєшь? Язиком під спідницею у жінки? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:23 Ответить
Тоді вже не буде міжнародного права, бо війна буде на виживання. Тебе знову кинуть під вогонь, якщо виживешь. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:25 Ответить
А ти пройшов всю процедуру виплат для зе-пропагандиста.Молодець. Тоді зрозуміло, чому ти ухилянт, як і твій босс. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:28 Ответить
У тебе пам'ять дівоча. Ти своє озвучуєшь. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:30 Ответить
я таким не займаюсь бо огидно піхву лизати
не суди по собі, куколд
показать весь комментарий
06.02.2025 07:46 Ответить
Да ти дупу лижешь і не тільки жінкам, гімноїд, по тобі і суджу🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 08:23 Ответить
яка дяка, така й подяка, потім плачуться що в ЗСЧ йдуть
показать весь комментарий
09.03.2025 02:49 Ответить
Страница 2 из 2