11259 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чи виснажується Україна?

Багато розмов, особливо у зарозумілих, закоханих у цинізм західних колах, про те, що Україна виснажується.

Це не так. Україна повна сил, попри усі удари. Сьогодні я був у Дніпрі. Там на кручі Дніпра з’їхалися на пікнік місцеві. Найкращі свої місця з найліпшим краєвидом вони віддали розрахункам зенітників. Поруч з чиїми пікапами вони пили і їли, грали в шахи і гуляли з дітьми – поки дула спарених кулеметів сторожко вдивлялися у небеса.

Виснажилася не Україна. Це у посадовців держструктур закінчуються ідеї, як забезпечити фронт.

Кажуть, що не вистачає людей на фронті. Але як їх може вистачити, коли ДЕ-ФАКТО в Україні немає жодної примусової мобілізації?

Ще раз повторюю: ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільно.

По-перше, у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів. Знаєте, скільки передали до суду за 2 попередні роки? Аж три з лишнім тисячі. Тобто ймовірність, що держава СПРОБУЄ (бо суд – ще зовсім не покарання!) тебе покарати за ухилянтство – менше відсотка. Навіть нічого не треба платити.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники. Тільки офіційні дані 90 тисяч осіб. 15 бригад. Скільки справ передано до суду з метою покарати? Трохи більше 2 тисяч, і це при тому, що насправді цифра СЗЧ в рази реально більша – от і отримуємо все той же 1% ймовірності покарання.

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон. Ловлять, я підозрюю, в кращому разі 1% тих, хто йде тікати.

То чи можна казати, що Україна виснажена? Ні, людського ресурсу достатньо, просто ні кнутом, ні пряником українська держава цей ресурс не здатна поки що залучити. Тож чому дивуватися, коли повномасштабна війна самими лише добровольцями стикається з таким дефіцитом кадрового ресурсу?

Ніхто, крім військових, зараз не застосовує примусу щодо ухилянтів. ТЦК – це єдина структура, котра когось до чогось намагається примушувати, хоча це зовсім не її функція. Поліція, ДБР, прокуратура намагаються бути в тіні, хоча вони і є, за визначенням, апаратом примусу.

До речі. Чи шукає хтось кадровий ресурс за кордоном? Скільки Україна платить рекрутерам, котрі приводять до неї на службу іноземців? Невже серед кількох мільярдів населення лояльних або нейтральних країн для нас не знаходится хоча б 20 тисяч рекрутів на місяць? Я в це не готовий повірити.

Україна повна сил. Ті бойові підрозділи, котрі працюють кращим обладнанням, котрі правильно самі себе організували – вони показують прекрасні результати. Якщо у них вливати людей, кошти, не заважати їм ідіотськими наказами – то ми зупинимо РФ там, де вона зараз.

Зупинка наступу РФ – зупинка СВО – втрата сенсу війни. РФ посиплеться. Поясніть цим західним розумникам.

Топ комментарии
+28
Прочитав я допис автора - і перша думка в мене - можливо пан Ігор зазнав важкої контузії ? Бо інакше пояснити його допис я не можу . Якщо ж це так - то бажаю панові Луценко швидше одужувати - щоб повернутися в реальність і мати можливість РЕАЛЬНО ОЦІНЮВАТИ стан речей в країні .

ЦИТАТА : " ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільнА"

РЕАЛЬНІСТЬ: Добровільність служби в ЗСУ закінчилась в 2023 році .З 2023 року - мобілізація ДЕ -ФАКТО відбувається під примусом . Хто сумнівається хай порівняє - кількість людей ,які "підписало " ТЦК , і скільки людей прийшло через рекрутингові центри .

у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів

"ухилянтом " як і злочинцем, бандитом , - можна стати лише за рішенням суду . Суд і тільки суд може вирішувати ,хто "ухилянт " . Не ТЦК, не Сирський з Зеленським не пан Луценко , ні медіаповії - лише суд . Скільки судових рішень ? Три тисячі ? Отже теоретично - три тисячі ухилянтів - це при умові ,що не подана апеляція.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники.

Контуженому пану Луценко навіть не спадає на думку - ЧОМУ ? Чому тікають люди с ЗСУ ? При чому багато ,хто з них пішов добровольцем в 2022 році ? І яких не можна звинуватити у відсутності патріотизму ?

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон

Відкритий кордон можна побачити хіба у мареннях важко пораненого пана Луценка і ще у воюючого Ізраїлю . Інакше як пояснити , що люди ризикуючим навіть життям тікаають горами і лісами замість ,того ,щоб виїхати ДЕ ФАКТО відкритими кордонами пана Луценка ? Питання теж риторичне

Я думаю все просто - пану Луценку ,як і багатьом державним чиновникам і тиловикам - просто не пощастило з народом .
Невдячний в нас народєц-ухилянт . А те що з початком війни влада Ізраїлю та України пішла різними шляхами - одна так і залишилася відкритою (чиновники взяли в руки зброю ) ,а Україна - закрила кордони , почала бусифікацію і розділила людей на касти ( багаті -жирують ,бідні воюють ) - ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО ЗРОЗУМІТИ панам Луценкам - хай кінь думає в нього голова велика ...
показать весь комментарий
04.02.2025 18:44 Ответить
+27
Автор хай каже прямо- створити заградотряди, штрафбати, конвойні війська. Скопіювати сталінську систему, на інші ідеї вони не здатні.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:23 Ответить
+22
Будуйте з зеленим Кагановичем концтабори на 1 млн. поки весь ресурс на загниваючий захід не звалив.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Немає лиха без добра. Доля вимагає вміння приймати складні рішення і не пробачає помилок. Ті, хто йшов у владу на заробітки, явно не витягують і повинні атрофуватися як непотріб. Їхнє місце мають зайняти справжні лідери здатні тримати удар. Час настав.
показать весь комментарий
04.02.2025 21:58 Ответить
Про пана Луценка треба зрозуміти лише одне - насправді в ЗСУ, особливо серед середньої та вищої офіцерської ланки величезна кількість людей, яких війна цілком влаштовує, оскільки таких грошей, як зараз, у мирний час вони ніколи не отримуватимуть. Тому їх цілковито влаштовує і сьогоднішній гівнокомандувач, і війна до останнього українця
показать весь комментарий
05.02.2025 00:00 Ответить
У вас застаріла версія методички агітатора-нафронтника. Зв'яжіться з куратором від ОП і отримайте останню версію документу, інакше може бути проблема з виплатами
показать весь комментарий
05.02.2025 10:47 Ответить
Україна не просто виснажується, а вже стоїть на краю прірви. І якщо цього хтось не бачить, то йому просто повилазило, або баблом очі закрило.
показать весь комментарий
04.02.2025 21:50 Ответить
В ЗСУ добровольці. Ахахаха ))) А шо таке, по вашому, недобровольці - це коли як у русні з загрядотрядами?
показать весь комментарий
05.02.2025 08:09 Ответить
"...у посадовців держструктур закінчуються ідеї, як забезпечити фронт..."

Звідки вони візьмуться ті ідеї, коли "посадовці держструктур" 24/7 думають тільки про одне - де що поцупити, як розпиляти бюджетик, як натовкти ще товщий матрас долярами. Диво, що фронт ще якось забезпечується, хоча все переполовинюється у кишені ворюг.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:28 Ответить
Прочитав я допис автора - і перша думка в мене - можливо пан Ігор зазнав важкої контузії ? Бо інакше пояснити його допис я не можу . Якщо ж це так - то бажаю панові Луценко швидше одужувати - щоб повернутися в реальність і мати можливість РЕАЛЬНО ОЦІНЮВАТИ стан речей в країні .

ЦИТАТА : " ДЕ-ФАКТО у нас служба в Україні добровільнА"

РЕАЛЬНІСТЬ: Добровільність служби в ЗСУ закінчилась в 2023 році .З 2023 року - мобілізація ДЕ -ФАКТО відбувається під примусом . Хто сумнівається хай порівняє - кількість людей ,які "підписало " ТЦК , і скільки людей прийшло через рекрутингові центри .

у нас, за офіційною інформацією, 500 тисяч ухилянтів

"ухилянтом " як і злочинцем, бандитом , - можна стати лише за рішенням суду . Суд і тільки суд може вирішувати ,хто "ухилянт " . Не ТЦК, не Сирський з Зеленським не пан Луценко , ні медіаповії - лише суд . Скільки судових рішень ? Три тисячі ? Отже теоретично - три тисячі ухилянтів - це при умові ,що не подана апеляція.

По-друге, у нас за опередній рік вчетверо виросли числом дезертири і СЗЧшники.

Контуженому пану Луценко навіть не спадає на думку - ЧОМУ ? Чому тікають люди с ЗСУ ? При чому багато ,хто з них пішов добровольцем в 2022 році ? І яких не можна звинуватити у відсутності патріотизму ?

По-третє, у нас де-факто відкритий кордон

Відкритий кордон можна побачити хіба у мареннях важко пораненого пана Луценка і ще у воюючого Ізраїлю . Інакше як пояснити , що люди ризикуючим навіть життям тікаають горами і лісами замість ,того ,щоб виїхати ДЕ ФАКТО відкритими кордонами пана Луценка ? Питання теж риторичне

Я думаю все просто - пану Луценку ,як і багатьом державним чиновникам і тиловикам - просто не пощастило з народом .
Невдячний в нас народєц-ухилянт . А те що з початком війни влада Ізраїлю та України пішла різними шляхами - одна так і залишилася відкритою (чиновники взяли в руки зброю ) ,а Україна - закрила кордони , почала бусифікацію і розділила людей на касти ( багаті -жирують ,бідні воюють ) - ЦЕ ЗАНАДТО ВАЖКО ЗРОЗУМІТИ панам Луценкам - хай кінь думає в нього голова велика ...
показать весь комментарий
04.02.2025 18:44 Ответить
А саме сумне в цій історії те - що,коли ті люди ,які так думають ,як пан Луценко повернуться з фронту - їх вдома зустріне - та сама КОРУМПОВАНА ГНИЛА СИСТЕМА . Оті чиновники-силовики - тиловики ,які крали під час війни,які брехали під час війни - навіть дякую їм не скажуть - а скажуть я вас " туди не посилав" .
показать весь комментарий
04.02.2025 18:57 Ответить
Дякую . Мене просто забанили. Я вже думав назавжди)))
показать весь комментарий
04.02.2025 23:01 Ответить
Я не знаю за Луценка . Але знаю ,що є певна частина людей в "пікселі " ,які на нулі ніколи не були. В принципі - це норм , бо не всім є сенс там бути по роду зайнятості . Але є огидна категорія з тих ,які на нулі ніколи не були , але при цьому роздають інтерв'ю та знімають відосіки , як всім треба йти на нуль . Я таких називаю - "тилові політруки"
показать весь комментарий
04.02.2025 23:26 Ответить
Просто колись Луценко в якомусь пості написав ,що він може воювати нескінченно довго . І це примусило мене сумніватися ,що він на нулі . Люди на нулі - які кожного дня ризикують ,бачать смерті та каліцтва - хочуть чим швидшого закінчення війни . Тоді як "тилові політруки ", генералітет та їхня обслуга - ці так - хочуть воювати чим подовше . ...
показать весь комментарий
04.02.2025 23:34 Ответить
А в мене просто дочка в ЗСУ і брат рідний . І мені не хочеться ,щоби вони воювали заради нереальних фантазій піаніста і завгоспа -
показать весь комментарий
04.02.2025 23:36 Ответить
Громадянський героїзм -набагато більше складний ,чим військовий героїзм . Військовий героїзм - нормативний (прим . орієнтований на непорушне правило , норму ) . На війні, коли ти герой, тебе підтримують . А громадянський героїзм - коли ти - один проти всіх .

А. Асмолов
показать весь комментарий
05.02.2025 12:45 Ответить
І.П.Котляревський, істинний батько українців, за словами Поета, закликав до повної мобілізації - і те саме стверджує Ігор Луценко. Де тут гріх? Інша справа - чи вадить це робити нашому Наполеончикові (до якого Ігор Луценко не має жодного відношення, він - союзник палко ненависної всіма хохлами "леді" Тимошенко).
показать весь комментарий
04.02.2025 20:33 Ответить
Тобто замість того щоб почати наводити порядок з голови, автор пропонує посилити примус(зосередитися на хвості). Замість того щоб змінити "правила гри" на більш розумні так справедливі, автор пропонує погіршити ситуацію. Може все ж таки треба починати з голови? Боротися з причинами, а не наслідками? Може тоді і люди підтягнуться?
показать весь комментарий
05.02.2025 12:34 Ответить
Воду - матросам!
показать весь комментарий
04.02.2025 23:45 Ответить
🤣
показать весь комментарий
04.02.2025 23:47 Ответить
Та нє, думаю автор натякає на заградотряди та інші атрибути.
показать весь комментарий
04.02.2025 18:28 Ответить
Ой, за це якраз не переживайте. Щось придумають. Українці дуже винахідливі. Наприклад, будуть використовувати дрони (як кацапи, до речі), сидіти зі снайперками за півкілометра і т.п.
показать весь комментарий
04.02.2025 20:03 Ответить
Давно щось Вас не бачив. Із поверненням.
показать весь комментарий
04.02.2025 21:43 Ответить
Дурням - пряник
показать весь комментарий
04.02.2025 22:39 Ответить
Дуже добре, що не назавжди. А то все менше адекватних людей. І навіть у деяких тих, хто був адекватним колись, починає фляга протікати (ну воно і зрозуміло, психологічний тиск шалений в Україні).
показать весь комментарий
05.02.2025 12:36 Ответить
А посилання в такі посадки МИКОЛ заради медальки/бабла набагато краще?
показать весь комментарий
05.02.2025 16:01 Ответить
Краще і не скажеш
показать весь комментарий
04.02.2025 22:42 Ответить
Нафронтникам - на фронт
показать весь комментарий
04.02.2025 22:53 Ответить
Створюйте. Звичайної поліції мало, в кожній школі посадили ахфіцера (заброньованого!). Поліції, юстиції, міліції, агенства... В простого люду мало довбнів на шиї сидить.
показать весь комментарий
04.02.2025 22:56 Ответить
Міну 120 запусти у виробництво, чудо степове...
показать весь комментарий
04.02.2025 22:58 Ответить
Куплю трибуну, мікрофон, пюпітр та суфлер для агітації. Не за всі гроші світу. То не Ваша об'ява?
показать весь комментарий
05.02.2025 09:14 Ответить
та як може виснажитися луценко? триндіти в інтернеті і носити хворму для виду - хіба дуже виснажує? там іще один хєрой - фірсов , теж щось виклав(((
спамте, патріотики...
показать весь комментарий
04.02.2025 23:00 Ответить
саме так!
показать весь комментарий
04.02.2025 23:01 Ответить
професія в нього така((
показать весь комментарий
04.02.2025 23:02 Ответить
дайте відповідь , тільки чесно! як думаєте , луценко бачив фронт?
показать весь комментарий
04.02.2025 23:04 Ответить
луценки- чмути- фірсови- стерненки на місцях цим і займалися! з комсомольським запалом!
показать весь комментарий
04.02.2025 23:06 Ответить
ні! краще таким як ви - спирохети якісь запустити в організм..
показать весь комментарий
04.02.2025 23:09 Ответить
так отож!
показать весь комментарий
04.02.2025 23:29 Ответить
та як може виснажитися луценко? триндіти в інтернеті і носити хворму для виду - хіба дуже виснажує? там іще один хєрой - фірсов , теж щось виклав(((
спамте, патріотики...

04.02.2025 23:00 Відповісти Видалити 1
показать весь комментарий
04.02.2025 23:38 Ответить
Всі коменти пишуть обіженки-ухилянти, а автор правий. Не плачте, коментатори, під спідницями своїх жінок, а звіздуйте до війська. Бо воювати будуть усі. Якщо сдадуть, не дай, Пан Бог, Україну, то вас погонить умирати расєя у Европу і Европа на расєю. Краще перемогати за Україну. ❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
05.02.2025 08:52 Ответить
Ти чим працюєшь? Язиком під спідницею у жінки? 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:23 Ответить
Тоді вже не буде міжнародного права, бо війна буде на виживання. Тебе знову кинуть під вогонь, якщо виживешь. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:25 Ответить
А ти пройшов всю процедуру виплат для зе-пропагандиста.Молодець. Тоді зрозуміло, чому ти ухилянт, як і твій босс. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:28 Ответить
У тебе пам'ять дівоча. Ти своє озвучуєшь. 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 07:30 Ответить
Да ти дупу лижешь і не тільки жінкам, гімноїд, по тобі і суджу🤣🤣🤣
показать весь комментарий
06.02.2025 08:23 Ответить
Ну, деякий сенс в цих словах є.
Зруйнована вщент примітивна Газа перемогла цілий технологічно розвинений Ізраїль.
Чому? Тому що Газа воювала б до останнього, а еврєї за своїх тридцять трьох заручників змушені були підставити під наступну війну всю країну.
показать весь комментарий
04.02.2025 16:56 Ответить
Ауслендер начебто не дурень, і він дуже сумний від цього "міра". Каже, що тепер наступна війна - лише справа часу, і треба готуватись. При цьому підари хамасівські отримали чіткий алгоритм перемоги: наскок - заручники - stand with palestine - мір - гроші на відбудову (тонелів).
показать весь комментарий
04.02.2025 17:35 Ответить
Мова про рядових. У практично будь-якої диктатури юніти не мають цінності, але верховний дбає про свою шкіру більше, ніж клятий буржуй.
показать весь комментарий
05.02.2025 08:38 Ответить
Согласен с автором.
показать весь комментарий
05.02.2025 09:29 Ответить
То есть росия? Они ведь продолжают войну, не мы.
Или у вас другая точка мнения?
показать весь комментарий
05.02.2025 18:52 Ответить
Полностью согласен с автором.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:55 Ответить
Все це правда на жаль
показать весь комментарий
05.02.2025 11:18 Ответить
Як пагодка в Варшаві?
показать весь комментарий
05.02.2025 11:20 Ответить
Переполовинюється щоб можна було далі красти. Війна вона на 2, 3,... 1хх плані. Треба у них в кабінетах портрети Зелі перевірити. Хто на зворотній. "Власть меняется" (с)
показать весь комментарий
05.02.2025 14:16 Ответить
Серед наших політиків нема ні одного джентльмена ні леді. Як на сцені театра тільки прикидаються перед наївними українцями.
показать весь комментарий
05.02.2025 10:37 Ответить
Згоден з а втором . Дуже слушні думки. Держава нічого не робить що покарати ухилянтів. Лише вчора прочитав що вперше позбавили водійських прав за ухилянство.. А ухилянське бидло звичайно ж на цій стрічці банкує... бо чудово знає що їм ні за це ні за ухилянство нічого не буде... але, знову ж таки, звинувачують Луценка, що він бреше. Замкнене коло.
показать весь комментарий
05.02.2025 18:21 Ответить
ЗЄ вороги України, вони уже дано б здали нашу державу своїм хозяям та от українці пручаються.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:15 Ответить
Заженіть до війська дітей та родичів всіх держпосадовців , мінтів, військових пенсіонерів, скалічених та інвалідів, прокурорських та судійських, і тоді побалакати можна на паритетних принципах...
показать весь комментарий
04.02.2025 19:29 Ответить
не знаю як воює зевиборець луценко а мій знайомий з ССО каже так

"я хочу отримати гроші перед завданням а не після
щоб мати впевненість що сім'я отримає
зара думаю йти в задання, чи накуй все послати"

це не жарт та не вигадка
показать весь комментарий
05.02.2025 05:37 Ответить
ну то йди сам на нуль, за нуль, та ріж там ножем кацапів як робіть він
уперед, земразь!
показать весь комментарий
05.02.2025 08:48 Ответить
та ти бот!
показать весь комментарий
05.02.2025 08:49 Ответить
а хто працювати буде? таки горлопани як ти?
ти хто за фахом?
за кого голосував?
де живеш?
показать весь комментарий
05.02.2025 10:43 Ответить
я таким не займаюсь бо огидно піхву лизати
не суди по собі, куколд
показать весь комментарий
06.02.2025 07:46 Ответить
Так ,згоден.А якщо що-бангладешець потурбується про дітей,та втішить вбиту горем дружину.
показать весь комментарий
04.02.2025 18:50 Ответить
Тут справа в тому,що ще потрібно буде знайти тих,хто в тих заградзагонах служити буде,бо знайти того,хто буде пхати до буса беззбройоного миколу в Чернівцях-то одне ,не проблема,а ось пхати в бій ,десь в степах Донбасу сто таких микол,але вже озброєних-то вже інша справа.СРСР міг собі таке дозволити,бо по перше на це був ресурс,а інше і головне-воювали зосередженими великими купами людей,а не невеликими групами та розкиданими окремими опірними пунктами як зараз.
показать весь комментарий
04.02.2025 19:14 Ответить
Так,про варіант з дронами думав теж ) Як варіант можна жінок залучати до керування,гадаю чимало хто погодиться )
показать весь комментарий
04.02.2025 20:15 Ответить
Для чого вмикати дурня? Перше і єдине за що українці ідуть до войска ,та роблять все для спротиву це мотивація!!! Так хай цей чоловік відповість сам себе де поділась мотивація у людей? Та хто в цьому винен і що нам далі робити!? А нести пургу ,це справа ідіотів!
показать весь комментарий
05.02.2025 03:52 Ответить
Із Луценки такий же самий премєр' як із Шмигаля.
У людини, що порвала на собі на одну майку і з'іла купу галстуків, всаджуючи в крісла цю владу, тепер, розказує, що вона " нєтакая, вона только ждєт трамвая", сплескуючи руками, " ой а чому ж це у нас немає дієвої мобілізації, ой, а хто ж це зробив.."
Наче б то не розумвє, що його кумір Зе і нестане ніколи займатится мобілізацією і обороною країни.
Воно йому надо? Шоб рейтінгі ще більш попадали? В країні кожен день спроби терактів, оборона провалюється, а кумір Луценки відоси щовечора пілить, про що завгодною тільи не про мобілізацію.
показать весь комментарий
04.02.2025 19:34 Ответить
А що, у вас на роісії так багато бангладешців вже виписали ?
показать весь комментарий
04.02.2025 19:39 Ответить
Так це тебе як обходить? Усвас на ДеНеЕрії можна куди завгодно виїхати, хоч на Якутію, хоч в Кострому, але ви чрмусь вперто сидите по своїм хіжинам, без води вже 10 років.
показать весь комментарий
04.02.2025 19:42 Ответить
Куди " поїхали"?
В черговий Квартал 95, тепер за прем'єрства Луценки ?
За то,бщо Луценко воює- хвала йому.
Так в Україні 500 тисяч воює, всіх в прем'єри?
Чи може для " прем'єрства потрібно ще щрсь, крім " військового досвіду"?

Ти краще в себе в " мериці" лад із клоуном у владі наведи. Ми самі із нашими клоунами будемо розбиратися..
показать весь комментарий
05.02.2025 11:30 Ответить
Поки що бачк, як ви іт тим тролем в парі працюєте.
Так, а хто у кого Санчо- Пансою, а хто кому Осел з вас двох ?
показать весь комментарий
05.02.2025 17:52 Ответить
Та якось плювати і розтерти в кого ти там влюбльонний.
Хоч в у фріка Трупма, хоч у тапочки Меланки .
показать весь комментарий
05.02.2025 17:55 Ответить
Зеленський свідомо саботує мобілізацію, не відправляє воювати 500 тисяч військово-міліцейських-прокурорських-пожежних пенсіонерів віком до 60 років, не відправляє родичів депутатів і топ-чиновників.
показать весь комментарий
04.02.2025 21:19 Ответить
автору - підтримка і пошана, капітулянтам і зрадникам - ганьба
показать весь комментарий
04.02.2025 21:54 Ответить
євро - євреям
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
Ігарь, а памятаєш, при Порошенко в армію йшли добровільно? Ігарь, ти розумієш, те що відбувається твоя вина?
показать весь комментарий
05.02.2025 07:29 Ответить
Будуйте з зеленим Кагановичем концтабори на 1 млн. поки весь ресурс на загниваючий захід не звалив.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:19 Ответить
Підтримують продовження війни тільки ті, які на ній заробляють та самостверджуються.
показать весь комментарий
04.02.2025 20:57 Ответить
Щось ніде не бачив натовпи шашличників і пікніки. Сміливо пересуваються вулицями тільки, хто має бронь та відстрочку. До усіх пристають групи оповіщення. Влітку навіть на музетнофестивалі в лісі і горах понаїхало тцк-ників, як партизани там бігали та до всіх чіплялись. Щось автор трошки брибрехує.
показать весь комментарий
04.02.2025 20:54 Ответить
Почитайте, як проходили навчання бригади Анни Київської у Франції- у таборі навкруги колючий дріт, охорона з собаками, вночі патрулювання з дронів. Там як зеків охороняли, а не добровольців.
показать весь комментарий
04.02.2025 20:58 Ответить
Хамас вже задовбався міняти керівників. Хамасівські запроданці за 10 тис. у.е. зливають все ізраїлській розвідці. Навіть перебування в столиці Ірана не втрятувала керівника Ісмаїла Ганію, новоназначений Сінвар протримався пів року.
показать весь комментарий
04.02.2025 23:15 Ответить
Зевлада не має державницької свідомості. Безлад у мобілізації держави на війну з російсько-нацистським агресором створила саме влада. Протистояння в суспільстві, втеча від війни, байдужість до майбутнього рідної землі - хвороби, інфіковані владою. Згоден, що рішення проблем вкрай важливо знаходити прямо зараз, бо небезпека втрати ще більших територій і людей дуже велика.
показать весь комментарий
04.02.2025 17:47 Ответить
Україна виснажена не війною , а правлінням зрадників. Ніхто не хоче віддавати своє життя у м'ясних штурмах , що не мають сенсу як хоче гівнокомандувач( верховний , це важливо ). ВОня була виснажена ще до 2022 року , у 2022 був підйом на адреналіні , але його швидко охолодила влада і командування совоїми законами , що роблять з бійців бидло та своїми дурними рішеннями .
показать весь комментарий
05.02.2025 00:47 Ответить
Якщо мобілізація добровільна, то кого *********** в буси на вулиці?
І чому росте кількість СЗЧ?
Щось логіка у пана Луценка не сходиться.
Застосування примусу військовими до цивільних взагалі є воєнним злочином згідно міжнародного права.
А щодо залучення іноземців, то для цього потрібно платити їм нормальні гроші. Бо на ті, що платять зараз, іноземці не підуть.
показать весь комментарий
05.02.2025 13:22 Ответить
Бійці з передової звісно дивляться на ситуацію в державі не так, як ті, хто в тилу й не треба за це їх ображати. За те, що робиться в державі повну відповідальність несе президент Зеленський, який реально прибрав до своїх рук усю владу та попризначав скрізь своїх та єрмаківських корєшей. Він винен у зриві мобілізації, в СЗЧ, зриву поставок амуніції, розкраданні військового бюджету, будівництві безстрокових укріплень, врешті решт у відступі ЗСУ. Своїми недолугими рішеннями (звільнення Генштабу Залужного в повному складі), призначеннями "жукових" та постійною перестановкою підрозділів та командирів, дурними наказами та "м'ясними" атаками Зеленський знищив довіру до командування, тому не дивно що так багато "ухилянтів" та СЗЧ. Він фактично побудував малу копію російської армії і хоче нею перемогти більшу ворожу.
показать весь комментарий
05.02.2025 12:27 Ответить
... будівництві безтолкових укріплень...
показать весь комментарий
05.02.2025 12:29 Ответить
Нафронтники по типу цього пана ще не навоювалися за 3 роки, замало людей поклали у могили і зробили інвалідами. Треба ще!

Схоже що Луценку вже потрібно збирати на лікування. Можу хтось відкриє банку?
показать весь комментарий
04.02.2025 20:27 Ответить
в Тису і Дністер запустити прісноводних акул для боротьби з втікачами
показать весь комментарий
04.02.2025 19:58 Ответить
то до кого питання? до мене чи до того кого ти вибрав в 2019-у????
показать весь комментарий
04.02.2025 23:51 Ответить
ти типовий ДЕБІЛ
показать весь комментарий
05.02.2025 15:37 Ответить
звідкіля такі висновки ? Трамп хоче виселити палестинців в Єгипет та Іорданію "поки Газу будуть відновлювати", а відновлюватимуть її років десять. Ізраїль повністю переміг і Нетаньяху молодець, не піддався ізраїльським внутрішнім "слугам народу", а довів справу до перемоги.

я погоджуюсь з паном Луценком, шкода що він не прем'єр-міністр України
показать весь комментарий
04.02.2025 17:30 Ответить
якщо за зєлєнского голосував фронтовик, то для нього ніякого злого слова не маю, всі ми грішні, помиляємось

якщо за зєлєнского голосував ухилянт (а таких більшість серед виборців зєлєнского), то він п#длюка

пан Луценко фронтовик - значить "окей, всяке бувало, поїхали далі"
показать весь комментарий
05.02.2025 03:54 Ответить
та я не вчора народився, і хоч "Батьківщину", від якої пан Луценко став депутатом, не дуже й поважаю, але сам пан Луценко тямуща людина : завжди погоджувався з його планами та діями

стосовно Трампа : я трампіст і "розбиратися" мені нема з ким. Трамп не все робить правильно чи послідовно, але "клоуном" його зображають тільки в українських ЗМІ, бо ви всіх тримаєте за клоунів - це тішить ваше неохопну та непоборну самозакоханість і відразу до складних багатоходівок.
показать весь комментарий
05.02.2025 14:40 Ответить
Джеймс Джойс (можете загуглити) на питання про те, чи готовий він померти за Ірландію, відповів: "Хай Ірландія помре за мене".
показать весь комментарий
04.02.2025 19:28 Ответить
Так ми вибрали шашликі на майскіє празнікі. Какая вайна?
показать весь комментарий
04.02.2025 17:15 Ответить
Страница 1 из 2