9922 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Другий фронт?

Другий фронт

Вінниця - штурм ТЦК якимось громадянами, керованими якимось бл**ським ГО, Харків -  ветерана на протезі стріляє з травмата і з ноги в голову незрозумілий бройлер, Одеса Ібіца - єб*ні культуристи кидаються на військових і поліцію, Миколаїв - сьогодні теж відзначився, Кременчук, Тернопіль, скажені баби по всій Україні гавкають на людей у формі, бо, бл*, людолови, географія протистояння вся мапа країни.

В більшості випадків поліція жує соплі, хоча ці справи вже, по ступені загрози, - увага СБУ.
Якийсь масовий російський другий фронт, в спину. А на манежі ті ж антивакси, знавці «конституції», блогери-ухилянти, «воєнні адвокати».

А потім зʼясовуємо: чи є під*ри в Дніпропетровській області, чи ні?

Скоро з іконами будуть зупиняти пересування наших військ, безкарно. Але ж це вже було …

Панове поліціянти, ваша бронь тримається на тих, хто тримає ЛБЗ, памʼятайте про це, робіть свою роботу, хоч спину в тилу прикривайте.

Топ комментарии
+20
Пан Колесник "дурня клеїть", прикидаючись, що не розуміє - що відбувається !?

А до цього саме ЗЕвлада на чолі з її веселим фронтменом НАДАПЕРЕСТАТЬСТРЕЛЯТЬ і привела українське суспільство.

От скажіть мені, пане Колесник, а що мають робити мирні люди, які своєю працею та податками до українського бюджету і мирні часи утримували всіх цих поліціянтів, військоматників, суддів, прокурорів, податківців, прикордонників , держслужбовців різних рівнів ... і сподівались , що в лихі часи всі ці утриманці , заприсяжені та навчені користуванням зброєю, підуть захищати країну та тих, хто їх роками утримував - А ТЕПЕР БАЧАТЬ , як мордаті та добре вгодовані поліціянти та ТЦКуни хапають мирних , щоб відправити їх на бійню замість себе, тим самим добивая залишки української економіки, яка ще якось утримує ЗСУ?!

Пан Колесник дійсно "клеїть дурня" чи може поводиться натурально?

Додам ще - в окупованих на Півдні Мелітополі, Бердянську, Херсоні, Енергодару, Геніческу, Скадовську ... переважна більшість поліціянтів, податківців , МЧСників ... одразу перейшли на бік окупантів .

Не думаю, що вся ця публіка в Миколаєві, Одесі, Запоріжжі, Харкові, Дніпрі ... на початку війни чимось відрізнялась від тих, хто опинився в окупованих містах .
показать весь комментарий
04.08.2025 14:13 Ответить
+16
1. "знавці «конституції»"- вас устраивают тупые бесправные бараны? Почему Конституция в кавычках и с маленькой буквы? Или у вас какая-то другая, правильная "конституция"?
2. "блогери-ухилянти"- это так самокритично про себя? Я вижу в медиа много "блогеров-ухилянтов" в немятой форме, с красивыми бородками, топящими за правильность политики хрипатого.
3. "Панове поліціянти, ваша бронь тримається на тих, хто тримає ЛБЗ"- во первых, вы призываете полицию сильнее прессовать несогласных с политикой влады? Намекаете, что если не будут держать в узде стадо, лишаться брони? Во вторых- я очень хочу услышать мнение о происходящем, от тех кто на самом деле держит ЛБС, не офицериков потомственных, не "пиджаков", не воинов барбершопных, а того самого комбайнёра, который за 5 минут прошёл ВЛК и воюет, которого на пару суток отправляют держать опорник, а он там сидит безвылазно 2-й месяц.
показать весь комментарий
04.08.2025 15:15 Ответить
+15
Оце правильно сказано - панове поліціянти - ви на броні поки ловите й тягнете за ноги бажаючих в шурмову на передок. Як тільки перестанете це робити - підете самі.
Чітко і по ділу, без всіляких там - "служить і защіщать"
Але є одне але. Мушки спилюйте на пістолетах.
показать весь комментарий
04.08.2025 17:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це є справжній рейтинг підтримки шапітолія насправді.
показать весь комментарий
04.08.2025 14:11 Ответить
Пан Колесник "дурня клеїть", прикидаючись, що не розуміє - що відбувається !?

А до цього саме ЗЕвлада на чолі з її веселим фронтменом НАДАПЕРЕСТАТЬСТРЕЛЯТЬ і привела українське суспільство.

От скажіть мені, пане Колесник, а що мають робити мирні люди, які своєю працею та податками до українського бюджету і мирні часи утримували всіх цих поліціянтів, військоматників, суддів, прокурорів, податківців, прикордонників , держслужбовців різних рівнів ... і сподівались , що в лихі часи всі ці утриманці , заприсяжені та навчені користуванням зброєю, підуть захищати країну та тих, хто їх роками утримував - А ТЕПЕР БАЧАТЬ , як мордаті та добре вгодовані поліціянти та ТЦКуни хапають мирних , щоб відправити їх на бійню замість себе, тим самим добивая залишки української економіки, яка ще якось утримує ЗСУ?!

Пан Колесник дійсно "клеїть дурня" чи може поводиться натурально?

Додам ще - в окупованих на Півдні Мелітополі, Бердянську, Херсоні, Енергодару, Геніческу, Скадовську ... переважна більшість поліціянтів, податківців , МЧСників ... одразу перейшли на бік окупантів .

Не думаю, що вся ця публіка в Миколаєві, Одесі, Запоріжжі, Харкові, Дніпрі ... на початку війни чимось відрізнялась від тих, хто опинився в окупованих містах .
показать весь комментарий
04.08.2025 14:13 Ответить
Нік Александр Мовчан за весь час присутності на Цензорі чи то прикидався, чи був дебілом - незрозуміло. Тепер Мовчан пропагує на Цензорі внутрісуспільну ворожнечу, тобто по суті став відвертим ворожим агентом.
показать весь комментарий
04.08.2025 18:22 Ответить
Що, злякався картонок твій зельоний підгнидок? Це навіть ще не початок.
показать весь комментарий
04.08.2025 18:35 Ответить
Ти про що?
показать весь комментарий
04.08.2025 18:39 Ответить
Згинь, брехун і маніпулятор.
показать весь комментарий
04.08.2025 18:40 Ответить
Їж свою мамалигу, пий мольдаванське вино та міркуй - як повернути до Молдови ватне Придністров'я ... чого ото пхатися на Цензор та встромляти свого мольдаванського дзьоба в наші українські проблеми?!
показать весь комментарий
04.08.2025 19:06 Ответить
Мовчанчик, не клей з себе тупішого ніж ти є.
В жодному законі не сказано що суддя чи прокурор повинен іти воювати замість тракториста з сантехніком.
Ніде в світі такого нема, не було і не буде.
Інша справа що поголівна бронь деяких категорій теж напрягає.
Але коли та починаєш гавкати на чергового автора і захищати "мутрий норот" я хочу кожен раз тобі нагадати про той факт що саме нарід цю владу обрав і саме нарід співав веселі пісеньки про пса Патрона і Арестовича з Кімом коли АТОшники і добровольці стали на захист країни і ніякої бусифікації не було - хоча тоді теж ні судді ні мєнти не воювали.
І от я не пам'ятаю щось жодних норотних виступів тоді з цього приводу.

Для мене що ця ублюдська влада що цей вічно неситий норот - одним гімном мазані. І вартують одне одного як мінімум на 73%.
показать весь комментарий
04.08.2025 19:13 Ответить
Пану вже настав час прийняти пігулки ... пана так трусить , що я хвилююсь за здоров'я пана .
показать весь комментарий
04.08.2025 19:27 Ответить
Пан реаліст, пан втомився жити в країні вічно святого наріду і вигрібати за цим нарідом все гівно, а потім довго пояснювати і розжовувати всім навколо чому це трапилось тільки для того щоб на черговому етапі вони посадили в крісло нового голобородьку.
показать весь комментарий
05.08.2025 11:58 Ответить
Якщо хто не в курсі , Колесник є фігурантом кримінальної справи , декілька років тому він в компанії таких же бухарів подзвонив в поліцію і повідомив що школа в Кривому Розі замінована , так що зелена влада міцно тримає цього дурня за яйця перспективою тюряги , і не таке напише .
показать весь комментарий
04.08.2025 21:28 Ответить
тобто ваша пропозиція-не кликати поліціянтів-а відразу починати військовим тцк стреляти по цивільним, що штурмують віськовий об'єкт-як того доречі вимагає статут?
показать весь комментарий
04.08.2025 21:32 Ответить
Заїбав ти вже своїми маніпуляціями і хейтом.Дивно,як таку потвору адміни терплять.Ніби все "правильно" пишеш-але для собіподібних дебілів,для розбрату в суспільстві! Розумію твоє ухилянтське бажання поставити на прийом в ТЦК обовязково попереду себе цю ментовсько-прокурорську шоблу.Закінчаться вони-знайдеш причини попереду поставити заброньованих енергетиків,залізнодорожників чи професорів.Навіть не сумніваюсь в цьому.
Немає таких законів,щоб менти,прокурори,податківці,депутати (в мене до них усіх поваги також рівно 0) кинули службу і йшли воювати.
показать весь комментарий
04.08.2025 22:28 Ответить
Який цікавий ЯкисьАхламон швендається на Цензорі!

Тобто немає законів йти на війну заприсяженим та навченим поводженню зброєю поліціянтами, прокурорам, прикордонникам, митникам ...?

А по яким законам ці заприсяжені мають право хапати та надсилати на війну мирних громадян, що роками утримували цих заприсяжених та й далі мають утримувати їх на пенсії з 45...50 років віку?

А що там говориться в статті 64 Закону "Про національну поліцію" про захист прав та свобод громадян, який мають виконувати поліціянти?

Замість плювання в коментах та підбурювання адмінів сайту - краще , пане, вивчить матчасть!
показать весь комментарий
05.08.2025 00:55 Ответить
Давно бачив,що тупий малоро ,але не знав,що ти такий дебіл,да іще і кацапський ждун.
показать весь комментарий
05.08.2025 07:05 Ответить
Якщо бородані незадоволені поліцією, то, мабуть, не така вона вже й погана.
показать весь комментарий
04.08.2025 15:09 Ответить
1. "знавці «конституції»"- вас устраивают тупые бесправные бараны? Почему Конституция в кавычках и с маленькой буквы? Или у вас какая-то другая, правильная "конституция"?
2. "блогери-ухилянти"- это так самокритично про себя? Я вижу в медиа много "блогеров-ухилянтов" в немятой форме, с красивыми бородками, топящими за правильность политики хрипатого.
3. "Панове поліціянти, ваша бронь тримається на тих, хто тримає ЛБЗ"- во первых, вы призываете полицию сильнее прессовать несогласных с политикой влады? Намекаете, что если не будут держать в узде стадо, лишаться брони? Во вторых- я очень хочу услышать мнение о происходящем, от тех кто на самом деле держит ЛБС, не офицериков потомственных, не "пиджаков", не воинов барбершопных, а того самого комбайнёра, который за 5 минут прошёл ВЛК и воюет, которого на пару суток отправляют держать опорник, а он там сидит безвылазно 2-й месяц.
показать весь комментарий
04.08.2025 15:15 Ответить
А ти на фронті?
показать весь комментарий
04.08.2025 18:01 Ответить
А повинен бути!? А ти, ханжа?
показать весь комментарий
05.08.2025 06:12 Ответить
ти багато разів тут чув думку пана Романа якщо читаєш і інших також.
Люди на ЛБЗ втомилися і хочуть додому. Але вони хочуть щоб цей дім в них був і туди не приходили в гості буряти. А для цього потрібно щоб їх замінили. А для цього потрібна мобілізація.
Все просто і логічно - якщо не думати тільки за свою дорогоцінну сраку і не раціоналізовувати свій вибір ухилєса.
показать весь комментарий
04.08.2025 19:16 Ответить
А от Анатолій Комар не боїться ніяких бурятів і в такий непевний час розпочав будівництво маєтку під Києвом за 70 мільйонів.
показать весь комментарий
04.08.2025 19:52 Ответить
"а от"

ну так і ти розпочни, я впевнений що в тебе як і в того Комара знайдуться знайомі в ФСБ які прикриють від бурятів а якщо і це не порятує - то гроші в крипті дозволять відбудувати новий маєток десь на Лазурному Узбережжі.
показать весь комментарий
05.08.2025 12:00 Ответить
Повністю з Вами згоден! Потрібна мобілізація. Мобілізація, а не бусифікація. Мобілізація, а не загон поні в ЗСУ.
показать весь комментарий
04.08.2025 20:07 Ответить
І що Ви розумієте під словом "мобілізація"?
показать весь комментарий
04.08.2025 20:27 Ответить
Я розумію те ж що розуміє Закон, але не хочуть розуміти ті хто зобов'язаний цей закон виконувати: "мобілізація - комплекс заходів, здійснюваних з метою планомірного переведення національної економіки, діяльності органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на функціонування в умовах особливого періоду, а Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту - на організацію і штати воєнного часу. Мобілізація може бути загальною або частковою та проводиться відкрито чи приховано;"
показать весь комментарий
04.08.2025 22:14 Ответить
Ви написали що потрібна мобілізація а не бусифікація. Як Ви розумієте тільки процес мобілізації військовозобов'язаних а не весь комплекс заходів. Не бусифікація а як по Вашому повинно бути?
показать весь комментарий
05.08.2025 07:46 Ответить
Ваше питання відірване від реальності. Не можна окремо розлядати призов за мобілізацією військовозобов'язаних від процессу мобілізації економіки, державного аппарату та ін. на військові рейки. Не треба винаходити велосипед. Почнімо з Конституції - там прописані дії посадовців у випадку збройної агресії. Вимоги конституції були дотримані? Ні, у нас не стан війни, а військовий стан, що не є тотожним. Невиконання вимог Закону - призвело з часом до того, що ВР почала "підганяти закони військового стану" під закони "стану війни". І з часом призвело це до нерозуміння українцями стуації - а ми що трохи вагітні? Стан війни неоголошений, дипломатичні відносини з агресором не розірвані, підприємства замість випуску гранат-патронів-бомб як випускали плюшеві іграшки так і випускають. Але! Міста ********, люди гинуть десятками тисяч. Шо відбувається?
показать весь комментарий
05.08.2025 08:39 Ответить
Питання третій раз задаю : що по Вашому повинно замінити бусифікацію? Вам зрозуміле питання? Ви самі про це писали, так роз'ясніть СВОЄ бачення цього питання а не зістрибуйте на інше. Якщо не можете то так і напишіть.
показать весь комментарий
05.08.2025 08:58 Ответить
Мабуть моя відповідь не сподобалась? Ну да так простіше - видалив і незручна відповідь пропала... На жаль в житті так не буває. Незручні відповіді чи питання, виростають в проблему.
показать весь комментарий
05.08.2025 11:23 Ответить
У мене вона є, я прочитав цю неглуху отмазку, а витер її хтось, я таким не займаюсь хочв відповіді я не отримав. Якщо Ви живете не на Галиччині, Буковині чи Закарпатті то орки рано чи пізно можуть добратися з таким вашим відношенням до Вас і їм будете розпинаться про закони .
показать весь комментарий
05.08.2025 12:25 Ответить
Ви нічого не знаєте ні про мене, ні про моє ставлення. Якщо не Ви витерли мій пост, то можливо редакційна цензура. Я тут вже неодноразово стикався з тим, що незручні відповіді просто зникають. Так в 2023 році я був проти контрнаступу в кінці травня-червні, бо це було запізно. Контрнаступ мав бути в березні-квітні. А мене тут просто забанили. Цьому я вже не дивуюсь. Дивуюсь масовим порушенням Конституції і систематичному руйнуванню її основ, а вона є стрижнем взаємовідносин суспільства і держави. Зараз цей стрижень зруйнований. Наслідок - масове СЗЧ, відмова йти служити. Відповідь на Ваше питання - відновити стрижень і не нам з Вами, а владі яка і зруйнувала рівновагу і зв'язок з народом. Інакше наслідки будуть катастрофічні.

показать весь комментарий
05.08.2025 15:38 Ответить
Якби Вам було як мені (67) то може не дивувалися такому виконанню законів. На цій території (яке б державне утворення не було) - це історично так.
показать весь комментарий
05.08.2025 17:04 Ответить
Не завжди на Україні клали на закони. На жаль основну думку з моїх тез Ви не зрозуміли - обізвавши відмазкою. Мені Вас шкода.
показать весь комментарий
05.08.2025 20:17 Ответить
Я тричі питання задав і написав як це було раніше. У відповідь багато демагогії і відсутність конкретики по питанню. Сьогодні у потягу такий самий причепився і розказував про погані закони, погану державу, аргументуючи небажання виконувати обов'язки перед нею. Нічого, тут до орків уже два десятка кілометрів, як прийдуть то він зразу все зрозуміє. А мені таких не жаль.
показать весь комментарий
05.08.2025 21:50 Ответить
Розмова глухого з сліпим.
показать весь комментарий
06.08.2025 08:37 Ответить
Може Ви не знаєте про те як цей процес був поставлений в отому союзі.
Всі військовозобов'язані знаходилися на обліку. Багато військовозобов'язаних запасу першої категорії (до 35 років) мали в військовому квитку так зване мобпредпісаніє , згідно якому після об'яви мобілізації треба було самостійно прибути на збірний пункт і звідти транспортом везли в пункти постійної дислокації частин чи в їхні запасні райони. Потім отримання зброї і спорядження, злагодження і через три(!) доби дивізія боєготова бо особовий склад навчений і періодично проходив збори. І такі тренування відбувалися в кадрованих (некомплектних) з'єднаннях періодично. Чисельність армії за три доби могла бути збільшена на порядок. А в Україні таке ж непотрібно бо в в нас же всі навкруги друзі і закони які не виконуються владою.
показать весь комментарий
05.08.2025 08:52 Ответить
Первопричина всех проблем-влада Украины, а не так называемые ухилянты. Если вы не в состоянии разобрать причинно-следственные связи-то флаг вам в руки. Я так понял, что все проё..бы в стране по умолчанию скинуты на ухилянтов. Влада нашла виноватого и дала "фас" всем подконтрольным медиа и блогерам, лижущим за деньги жопу зелёным, кто против-того прессуют прокуратура и СБУ. И всё зашибись-хрипатый в мармеладе, ухилянты-козлы(из-за них ведь все проё..ы на фронте), плебс доволен. Главное ведь что-найти виноватого, а не причину.
показать весь комментарий
04.08.2025 20:34 Ответить
То есть, по Вашему, если поменять зеленых клоунов на других то все будет хорошо? А сколько их уже было на Вашей памяти? И они Вас ничему не научили? А у меня иллюзий нет давно, я помню как кормили гадосным хлебом в 64-ом чтобы мотивировать снятие Хрущева и заменить типа хорошим следующим из той же когорты.
показать весь комментарий
04.08.2025 21:02 Ответить
Я разве что-то писал про замену клоунов? У меня тоже нет иллюзий, давно. Я написал-причина всех бед-влада Украины. Вне зависимости от времени и состава. Выборы-чушь. Нам давалась иллюзия выбора, псевдовыбор из различных сортов г..а. Но это только моё мнение, возможно не правильное.
показать весь комментарий
04.08.2025 21:45 Ответить
правильное ..
показать весь комментарий
05.08.2025 06:15 Ответить
Так надо сразу было уточнять.
показать весь комментарий
05.08.2025 07:34 Ответить
Та невже, то влада погана? А хто цю владу нам поставив, нагадай бо я шось забувся - пам'ятаю тільки одну цифру - 73% - от не можу тільки згадати як саме вона пов'язана із нашим теперішнім становищем...
показать весь комментарий
05.08.2025 12:02 Ответить
Откуда эта вера в73%? Написали бы 146%, как у пыни, и вы поверили? Мудрый народ несколько лет за ручку вели к этому безальтернативному выбору. Пан Порошенко этого не видел? Значит херовый он политик. Или он был в курсе? А владу вам действительно поставили, ибо кацапская гниль осталась во всех ветвях влады со времён совка, финансировала и рулила нужными людьми, и ждала своего часа. Мудрый народ своим, якобы свободным и демократическим, выбором всего лишь ускорил неизбежное. Демократические выборы-это всего лишь официальная очерёдность групп лиц, которые будут у государственной кормушки последующие несколько лет. Похавали - извольте пропустить следующих. А так-в общей массе одно и то же кодло.
показать весь комментарий
05.08.2025 12:32 Ответить
Ні. Життя - то найдорожче.
показать весь комментарий
05.08.2025 01:00 Ответить
то хай тцкашники і поліціянти їх замінять!! тим більше навчені і присягу давали!!
показать весь комментарий
05.08.2025 06:13 Ответить
Не захищаючи ці структури я все ж спитаю - а хто замінить ТЦКшників і поліцію?
Ти підеш в тецека чи в мєнти?
А чому досі не пішов?
показать весь комментарий
05.08.2025 12:03 Ответить
Автор про складну, неприємну і небезпечну проблему: про неповагу до військових загрозливу для країні. А коментатори висмикують окремі слова, додають власні фантазії і займаються звичною справою - "критикують", тобто обливають брудом. Замість обговорення і думок бачимо емоції, які нікому не цікаві, бо у кожного є свої. Та ще й провокатори підгавкують.
показать весь комментарий
04.08.2025 16:05 Ответить
все ми його неправильно правильно зрозуміли! не треба тут про висмикування. вся його риторика - то і є відверта демагогія і висмикування зі схожістю з шизофазією!?
показать весь комментарий
05.08.2025 06:16 Ответить
Оце правильно сказано - панове поліціянти - ви на броні поки ловите й тягнете за ноги бажаючих в шурмову на передок. Як тільки перестанете це робити - підете самі.
Чітко і по ділу, без всіляких там - "служить і защіщать"
Але є одне але. Мушки спилюйте на пістолетах.
показать весь комментарий
04.08.2025 17:38 Ответить
как аукнется - так и откликнется. всі рівні перед законом, але дофіга рівніших. війна тільки для бідних. залишилось таке мясо, яке буде огризатися, і це нормально. просто виживання.
показать весь комментарий
04.08.2025 18:10 Ответить
Це м'ясо САМО обрало у 2019 р зелену зграю..а це прийшла розплата за вибори 2019.
показать весь комментарий
05.08.2025 06:40 Ответить
Причи́нність, також причи́нно-наслідко́вий зв'язо́к, причи́новість, причи́ново-наслідко́вий зв'язо́к, кауза́льність - зв'язок між подією А й іншою подією Б, яка необхідно настає за першою чи витікає з неї. "другий фронт" це наслідки! А ось "причини"

Елітні авто, кеш у доларах та торгівля мобілізацією - саме так виглядала служба у ТЦК для ексначальника Харківського обласного центру комплектування Артема Требесова з міста Лозова. Як встановило Державне бюро розслідувань у співпраці з НАЗК, під час перебування на посаді Требесов та його родичі стали власниками розкішного майна, походження якого не підтверджене легальними доходами.

📌 Що виявили слідчі?
BMW X6 2023 року вартістю близько $100 000
Toyota Camry Hybrid 2022 року за $50 000
Соболина шуба для дружини з цінником у десятки тисяч доларів
Усе це оформлено на близьких осіб - типова схема для уникнення декларування.

Прокурор САП уже звернувся до Вищого антикорупційного суду із позовом про цивільну конфіскацію майна на понад 4,8 млн грн. Наразі на активи накладено арешт.

💸 Мобілізація "за прайсом": як працювала схема

Ще під час керівництва Лозівським ТЦК, а згодом - і Харківським, Требесов запровадив систему "вибіркової мобілізації". Місцеві мешканці скаржилися: "Є гроші - сидиш удома. Немає - пакуй рюкзак."

Вартість "послуг":
$5000 - відстрочка або звільнення з ТЦК
$1500 - зняття авто з військового обліку
$1000 - "непомітність" у системі "Оберіг"
Ці "тарифи" відкрито обговорюються у Харкові та Лозовій.

Більше того, за даними джерел, Требесов "обкладав даниною" директорів підприємств - за регулярні "внески" їхнім працівникам гарантували недоторканність. А ось ще

Як за один рік стати з солдата майором, з кухаря начальником РЦК та СП Київського району м. Харків.

Звертатись "для переймання досвідом" до такого собі олександра чепурного з міста Лозова.

Працював "рішала" в ДАІ м. Лозова та "рішав питання", коли розігнали пішов "рішала" до МРЕО "рішав питання" і там, коли розігнали МРЕО "рішала" на фронт не пішов (бо там "рішати питання" не можна), і пішов "рішала" в РЦК та СП кухарем.

Кухар багато "не порішає" і став "рішала" за рік МАЙОРОМ ЗСУ, (був рядовим став майор) і одраз начальником відділення РЦК та СП вже "порішав"собі Lexus RX450h за 24000$. Службову "порішав" Toyota RAV4 ціною 32 000 $. До речі "відстрочка" не дорого на півроку всього 4 000$.

Девіз у нього простий: "Якщо в тебе досі немає 10-15 мільйонів, то ти - лох".
показать весь комментарий
04.08.2025 18:21 Ответить
це звідки?
показать весь комментарий
04.08.2025 18:39 Ответить
https://anticor-kharkiv.org/our-work/totia-liubyt-bmw-sap-zvernulas-do-sudu-shchodo-konfiskatsii-elitnykh-avto-u-rodyny-ekskerivnyka-kharkivskoho-ttsk/

https://kriminal.net.ua/news/15497vaks-rozgljane-spravu-pro-konf-skac-yu-maina-eksnachalnika-tck-hark-vschini-artema-trebesova.html
показать весь комментарий
04.08.2025 19:47 Ответить
Напади на тцкашників пояснюють обуренням через несправедливість. Але… про тарифи говорить все місто, директори справно платять данину… і ніхто не здає цього хабарника. Якщо люди проти, то він повинен був погоріти на першому ж хабарі. А його викрили дбр з назк на четвертому році війни. Тому всі ці зойки про несправедливість виглядають непереконливо. Справжні причини бунтів менш благородні і привабливі, зате ще більш цікаві.
показать весь комментарий
04.08.2025 19:34 Ответить
Привезти на всіх автозаки, запакувати та терміново відвезти всіх на нуль. Нехай там кричать бурятам "Геть"!!! Гарантую, що більше таких зборищ хабалок не буде.
показать весь комментарий
04.08.2025 18:34 Ответить
*****. Від того що такі свинорилі уйобки з Німеччини як ти когось туди привезуть, бажання воювати не з'явиться. Дезертирують при першій же нагоді.
показать весь комментарий
04.08.2025 20:38 Ответить
Зі дойчен аббер аллес? C'**.....ахтунг на....уй шнель? Юден? Чи нащадок німкенії + діда з автозаком? Козел дойчландський
показать весь комментарий
04.08.2025 23:07 Ответить
Вермахт вас очень ждун... Но давідофф туда не есть браль...
показать весь комментарий
04.08.2025 23:09 Ответить
Так. Це "другий фронт". Але є один ньюанс.
показать весь комментарий
04.08.2025 18:44 Ответить
Знову цей бандюган повчає людей, як жити...
показать весь комментарий
04.08.2025 20:04 Ответить
Так-так, "російський".
Це ж не так, що ця смердюча держава в очах людей саме і перетворюється на "російську" по рівню брехні, несправедливості і тоталітаризму. Саме тому ніхто не бажає більше за неї воювати, окрім барбершопів та медійних кабанів у студіях. Саме тому і реакція на представників цієї держави, які намагаються поневолини кріпаків - отака як є.
показать весь комментарий
04.08.2025 20:37 Ответить
Панове поліціянти, ваша бронь тримається на тих, хто тримає ЛБЗ, памʼятайте про це, робіть свою роботу, хоч спину в тилу прикривайте. Джерело: https://censor.net/ua/b3566832
Ви це серйозно??? Та панове поліціянти потім спокійно служитимуть москалоті та стануть товаріщамі міліціонерами, прикладів десятки тисяч. А ле суть авіть не в цьому. Чомусь у автора жодного питання ждо головного відповідального - до реЗЕдента, який всю цю історію з мобілізацією майстерно та креативно перетворив у бусифікацію, дмскредитував все що можливо, а зараз спокійно дивиться, як мудрий нарід буцає ТЦК і навпаки. В голову автору не заходить питання: чому в 2014-2019 не було бусифікації? Чому було 6 хвиль мобілізації та 6 хвиль демобілізації? Може тому що країною керували не члєнограї з мацковскава КВН-КГБ, а досвідчені політики-управлінці, державники, в яких були амбіції зробити нормальну європейську державу, а не ХЗ що схоже на Білорусь з незмінним ватноголовим скоморохом на чолі?
показать весь комментарий
04.08.2025 22:00 Ответить
Бо за ці 6 хвиль було мобілізовано 210 тисяч, а з 24 лютого 22 року вже майже 1,5 млн, всі добровольці та ті, хто за повісткою сам ішов, а таких було тисяч 700-800 вже давно у війську - решту просто внаглу бусифікують, адже така затяжна опорна війна з вп'ятеро більшим за мобресурсом ворогом потребує і потребує нових рекрутів, і тут вже не допоможуть контракти за ніякі гроші - люди бояться, це не початок війни, коли всі думалит- от зберемся, швидко наваляєм кацапам, заробимо похвалу і нагороди і дальше до звичайного життя. Зараз ті, хто хотів долучитись на початку але його не прийняли вже побачив, що таке війна на виснаження і передумав.
показать весь комментарий
04.08.2025 22:24 Ответить
Matt Moll Ви пишете неправду, бо точна кількість мобілізованих 2014-2019 досі не оприлюднена. Але відомо, що лише у 2015 р. було мобілізовано 200 тисяч. осіб https://lb.ua/news/2015/01/06/291438_2015m_mobilizuyut_200_tisyach_chelovek.html Тобто у період 2014-2019 було мобілізовано в рази більше, ніж ті 210 тисяч, про які ви пишете. Дайте посилання на джерело звідки у вас дані, що ніби то за 2014-2019 було мобілізовано 210 тисяч? Це по перше, а по друге, неправда, що неможна зараз набрати достатню кількість людей, щоб підготувати резерв та нарешті поміняти хлопців, які на нули більше 3 років. Зробіть для всіх бажаючих, без обмеження у віці, контракт наприклад на 840 тис грн. це десь 20 тис. доларів разової виплати (при підписанні людина отримує 50% і решту 50% отримує протягом півроку з моменту першого виходу на нуль), при цьому само собою людина має отримувати бойову винагороду по 100 тис. щомісяця, якщо місяць стоїть на нулі. І у вас будуть стояти черги претендентів, а ТЦК можна буде взагалі скоротити та 2/3 з них відправити на фронт. Таким чином можна ШВИДКО набрати людей не примусом, а зацікавленістю та сформувати з них резерв та підрохділи для ротації тих, хто вже виснажений та майже зтертий в нуль і фізично і психологічно. І гроші в державі є, просто бидлу яке зараз очолює державу краще ці гроші ( а це мільярди) відмити на схемах та покласти в кишеню. Скажу більше, гроші на заохочення людей йти до війська добровільно за інтерес, а не батогами, дадуть залюбки наши партнери, але ж до них з цими пропозиціями з Банкової навіть ніхто не звертався... А нащо? Коли можна загоняти кріпаків батогами в буси, а мільярди тупо мародерити по криптогаманцям та по офшорам.
показать весь комментарий
04.08.2025 23:08 Ответить
2014
1 марта 2014 года СНБО Украины принял, а и. о. президента Украины Александр Турчинов ввёл в действие решение о приведении в полную боевую готовность армии и проведении учебных сборов с военнообязанными в необходимом количестве[11].

17 марта 2014 года Верховная Рада Украины утвердила проект закона «Об утверждении указа Президента "О частичной мобилизации"», согласно пояснительной записке к которому необходимость принятия этого решения «обусловлена обострением общественно-политической ситуации на Крымском полуострове, нескрываемой агрессией, захватом российской стороной части территории Автономной Республики Крым и города Севастополя»[12]. Проведение мобилизации планировалось в течение 45 суток со дня вступления его в силу с целью призвать 20 тысяч человек и столько же в новосозданную Национальную гвардию. К 24 марта 2014 года в рамках частичной мобилизации в украинскую армию были мобилизованы уже более 10 тысяч граждан[13][14].

6 мая Верховная Рада Украины продлила частичную мобилизацию и демобилизацию призванных, а и. о. президента Украины Александр Турчинов подписал указ о частичной мобилизации на Украине, согласно которому в течение 45 суток в армию призывались дополнительные силы по всей Украине.

Украинское общество отреагировало на мобилизации недовольством и протестами[15].

Третий этап частичной мобилизации стартовал 24 июля, когда днём ранее президент Украины Петр Порошенко подписал соответствующий закон, одобренный парламентом голосами 232 депутатов (при минимально необходимых 226) - КПУ и ПР выступили против мобилизации, а часть депутатов - за её проведение только после объявления военного положения; граничный уровень поддержки депутатов вызвал критику президента[15][16]. Набор планировался во всех областях страны, кроме Крыма, на протяжении 45 дней[17]. Закончилась третья волна мобилизации 9 сентября 2014 года.

Всего в 2014 году мобилизовали более 105 тысяч человек[7].

2015
В январе-апреле 2015 года была проведена четвёртая волна мобилизации, призванные в ходе которой сменили призванных в первую волну в 2014 году. Было призвано более 40 тысяч военнослужащих[9].

Проведение пятой и шестой очереди мобилизации весной и летом 2015 года осложнилось из-за большого количества уклонистов. Чтобы выполнить план, военные комиссары раздавали повестки на блокпостах при въезде в населённые пункты, в супермаркетах, на проходных производственных предприятий, на улицах и в общественном транспорте. План шестого этапа, завершившегося 17 августа, был выполнен всего на 60 %, недобор компенсировался за счет приёма в ряды ВСУ военнослужащих-контрактников[9].

Всего в 2015 году мобилизовали около 104 тысяч человек[7].

2016
Основной упор в 2016 году намеревались делать на привлечении на контрактную службу в армии. В связи с повышением минимальной зарплаты военнослужащего до 7 тысяч гривен (почти 300 $ по курсу на 1 февраля) отмечают значительно выросшее число желающих поступить на контрактную службу, так, только в январе договор подписали 400 человек[18], уже к началу марта - более 6 тыс.[19], к первой половине апреля - более 18 тыс.[20], к началу июня - более 32 тыс.[21]

29 марта вступил в силу указ президента Украины Петра Порошенко об увольнении в запас военнослужащих четвёртой волны мобилизации (около 45 тыс.)[20].

24 июня вступил в силу указ президента Порошенко об увольнении в запас военнослужащих пятой волны мобилизации (около 17 тыс.)

По словам начальника Генштаба Виктора Муженко, демобилизацию призывников шестой волны планировалось провести в августе - сентябре 2016 года.
показать весь комментарий
05.08.2025 03:08 Ответить
Українці, деякі, забули свою історію, нажаль.
Хто не бажав воювати з рашистами-кацапами у 20-х роках, у 30-х отримали голодомор.
Хто не бажав воювати з рашистами у 2014 (Донецьк, Луганськ) , у 2022 пішли у м'ясні штурми й баби їх на вулицю не вийшли бо там зразку підвал-торури-каліцтво, смерть чи "зникнення безвісті".
показать весь комментарий
05.08.2025 03:30 Ответить
Жалюнегідна демагогія!!
показать весь комментарий
05.08.2025 06:19 Ответить
Ні, Андрій, сурова історична правда.
Кацапам й тобі така правда не подобається, "совпадєніє"? ....
показать весь комментарий
05.08.2025 11:33 Ответить
Люди які зараз знімають відосікі як треба ухилятися від ТЦК та воліють про "людоловів" та ті що у 2019 привели шапітолій до влади - ЦЕ ОДНІ Й ТІ САМІ..вони так і не зрозуміли що їх ловлять на вулиці тому що вони саме таки проголосували 6 років тому.
показать весь комментарий
05.08.2025 05:47 Ответить
Сам іди ..правда вона незручна ,але ....
показать весь комментарий
05.08.2025 06:43 Ответить
Цей колесник під придурка грає.
показать весь комментарий
05.08.2025 08:45 Ответить
Цікаво коли https://www.stopcor.org/ukr/section-politika/news-kolishnij-chlen-ozg-tajsona-kolesnik-mozhe-ocholiti-krivij-rig-zmi-04-01-2022.html Колишній член ОЗГ ТайсонаКолесник став великим патріотом ?

Як колишній регіонал перетворився на патріота? Що допомогло ?

https://www.stopcor.org/ukr/section-politika/news-titushkovod-mikola-kolesnik-mozhe-stati-novim-merom-krivogo-rogu-zhurnalist-08-12-2021.html Кришування ринків, дружба з кримінальними авторитетами чи півтора року у СІЗО?

І взагалі як ця людина отримала посаду лейтенант командира роти ударних БпАК
129 окрема бригади???

Може варто згадати історію? :

https://enigma.club/articles/smotryashchiy_batalbona_krivbass_ili_kolya_tayson_ne_priyatnoe_znakomstvo https://enigma.club/articles/smotryashchiy_batalbona_krivbass_ili_kolya_tayson_ne_priyatnoe_znakomstvo С началом событий в Крыму, особой патриотичности Коля не проявлял, заняв скорее выжидательные позиции. Но старые бандитские связи с Днепропетровским криминалом подтолкнули Тайсона к "добровольчеству".

В мае 2014 года в Кривом Рогу на фондах 17-й танковой бригады начинает формирование 40-ой батальон теробороны. В тот период Днепропетровские "авторитеты" Коломойский и Корбан пытались подмять под себя всё мобилизационное движение области, в том числе добробаты и батальоны ТрО. Вот и на 40-й был назначен свой "смотрящий" - координатор Коля Тайсон с самовольным присвоением батальону имени "Кривбасс".
показать весь комментарий
05.08.2025 18:28 Ответить
В підсумку дуже сумно - що блоги на цензор нет ведуть люди пов'язані з криміналом, регіонали ,що перефарбувалися в піксель" - і редакція толерує цю ганьбу ...
показать весь комментарий
05.08.2025 18:34 Ответить