9723 посетителя онлайн

Москва не оставит в спокойствии украинскую церковь, - Филарет

Москва не оставит в спокойствии украинскую церковь, - Филарет

Москва не оставит в покое украинскую церковь и будет вредить, потому что они мечтают, чтобы в Украине не было мира и согласия.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом в эфире "Прямого" заявил Святейший Патриарх Киевский и всей Руси-Украины Филарет.

"Я не только верю, а я знаю, что Москва не оставит в покое украинскую церковь и будет вредить. В каком направлении? Чтобы не было у нас мира, чтобы не было у нас согласия, чтобы у нас была постоянная борьба и разделение. И об этом они мечтают. и не только мечтают, но и действуют. Поэтому не надо удивляться тому, что там кто-то из украинцев выступает против, выдвигает свои идеи. Да, это влияние извне. но мы должны преодолеть это. Преодолеть спокойно, мирно, но уверенно", - сказал Филарет.

Напоминаем, 14 сентября на внеочередном Синоде Русской православной церкви в Москве было принято официальное заявление, в котором говорится, что в случае продолжения "антиканонической деятельности Константинопольского патриархата на территории Украинской православной церкви" РПЦ "будет вынуждена" разорвать евхаристическое общение.

Тогда же Синод РПЦ принял решение приостановить сослужение с иерархами Константинопольского патриархата и прекратить свое участие в тех структурах, где председательствуют его представители. И не поминать больше патриарха Константинопольского во время богослужений.

В понедельник, 15 октября, Синод РПЦ признал невозможным ее дальнейшее пребывание в евхаристическом общении с Константинопольским патриархатом.

11 октября по результатам заседания Синода было оглашено решение, в котором говорится, что Вселенский патриархат продолжает процедуру предоставления автокефалии церкви Украины. Кроме того, было отменено письмо синода от 1686 года, после которого Киевская митрополия попала под юрисдикцию Москвы, восстановлен канонический статус предстоятеля УПЦ Киевского патриархата Филарета.

Топ комментарии
+15
Відомо, що деякі "патріоти" не з'являються на таких темах, або обливають брудом устремління українців до незалежної церкви. Чому? Саме тому, що вони є інструментом протидії Україні для москви, про яку говорив Філарет.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:00 Ответить
+11
У першу чергу, допомогти повинно українське суспільство, яке повинно зрозуміти, що є випадки, де ми повинні забувати всі наші чвари, для побудови Держави, Руси-України.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:00 Ответить
+11
Проводьте Об'єднавчий Собор жвавіше... А там Бог покаже свою волю...
Або чорт....
На Сьогодні завдання "намбер ван" - не тягнути з проведення Собору...
показать весь комментарий
25.10.2018 00:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Аксіома...
показать весь комментарий
24.10.2018 23:43 Ответить
Москве никто не верит.
показать весь комментарий
24.10.2018 23:45 Ответить
???
показать весь комментарий
25.10.2018 10:06 Ответить
Попи, ви там вже визначайтесь якось конкретніше. Кацапські попи зло - забирайте у них лаври (Київську, Почаївську). Що вони тут роблять?
показать весь комментарий
24.10.2018 23:46 Ответить
Проводьте Об'єднавчий Собор жвавіше... А там Бог покаже свою волю...
Або чорт....
На Сьогодні завдання "намбер ван" - не тягнути з проведення Собору...
показать весь комментарий
25.10.2018 00:03 Ответить
Це не до Філарета питання.Лаври це державна власність.Кацапи їх арендують у держави(там договір аренди здається на 50 років,якщо не помиляюсь).Тому це питання до ВР і кабміну-чому негайно не розривають ту ганебну аренду наших святинь
показать весь комментарий
25.10.2018 01:37 Ответить
І вліяєм і дєлаєм:
«Україна розраховує отримати від США три фрегата типу «Oliver Hazard Perry».
показать весь комментарий
25.10.2018 01:23 Ответить
Маас ква якою була, такою і залишиться до скону.
показать весь комментарий
24.10.2018 23:47 Ответить
Теж мені відкрив Америку, Москва капостить з усіх сил, що в неї залишилися.

Ти краще скажи, коли собор намічається, які протиріччя (що заважає його провести) між вами. Як ви збираєтесь їх подолати.
Щось здається мені, що ваша мирська частина є перешкодою більщою за московські капості.
показать весь комментарий
24.10.2018 23:55 Ответить
У першу чергу, допомогти повинно українське суспільство, яке повинно зрозуміти, що є випадки, де ми повинні забувати всі наші чвари, для побудови Держави, Руси-України.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:00 Ответить
Не плутайте , будь ласка, церковне й світське, громадське й державне.

Ваше "у першу чергу" ніколи не станеться. Хоча б тому, що ви використали слово "повинно", а кожен (ну 95%) вважає що він нікому нічого не винен. І якщо хтось і винен, то винен йому.

Навіть Ви, написавши красиву фразу, вважаєте що всі повинні пристати на ваше розуміння "побудови Держави, Руси-України."
показать весь комментарий
25.10.2018 00:43 Ответить
?
Я висловив тільки СВОЮ ОСОБИСТУ думку з цього питання.
Чого бажаю робити і Вам.
показать весь комментарий
25.10.2018 01:01 Ответить
Я так і роблю. Тільки й того, що спершу її (думку) обмірковую на можливість її реалізації та тестую на утопічність.
показать весь комментарий
25.10.2018 07:12 Ответить
А от тільки зараз дійшло...
А що ви маєте на увазі коли пишете от таке:
« Навіть Ви, написавши красиву фразу, вважаєте що всі повинні пристати на ваше розуміння "побудови Держави, Руси-України."

А ви, що вважаєте ми повинні будувати ?!
показать весь комментарий
25.10.2018 01:06 Ответить
Та теж саме Державу, Русь-Україну.
От тільки незрозуміло - якою ця "побудована Держава, Русь-Україна" має стати?
От вам, наприклад, яка "Держава, Русь-Україна" подобається?
Одразу скажу, я, наприклад, не бачу в Європі такої держави, яку б я, без застережень, узяв би за еталон. І це тільки нас 2-є, а в країні -дцять мільйонів і кожному подобається своє, і кожен вважає, що саме його ОСОБИСТА ДУМКА Є ПРАВИЛЬНОЮ. Чи не так? - Отож.....
показать весь комментарий
25.10.2018 07:32 Ответить
Знаєте, а для мене важливо щоб спочатку Русь - Україна відбулася. Хай така як є.
Вам подобаються ваші батьки, або діти? Вони такі як є. Головне що вони Є.
А от розбудова її- то буде справа подальших поколінь.
Країни, які ви берете за взірець, йшли ло того сотні років. Сотні років протестанської етики, зауважте.
А от читаючи вас, здається, що ви варіант чергової ВТРАТИ державності України, зовсім не розглядаєте.
показать весь комментарий
25.10.2018 11:58 Ответить
А що для вас означає Русь-Україна відбулася як є? Я не можу про стан "як є" казати відбулася.
Щодо батьків чи дітей (якого віку, до речі), то аналогія, м'яко кажучи, не коректна. Батьків Ви навряд чи зміните (не поміняєте!) , дітей же Ви змінюєте шляхом виховання.
Щодо країн, то читайте уважніше, я написав, що в Європі немає країни, яку б я взяв за еталон, А взірець це ще менше.

А читаючи мене, не робіть узагальнювальних висновків, аби не виглядати потім смішно. Ця тема про українську церкву. По іншим питанням я можу і маю іншу особисту думку. І на мою особисту думку чергова ВТРАТА державності стоїть за рогом і чекає слушного моменту. Однак я не вважаю що аби цього не сталося сьогодні а не завтра. потрібно створити собі ідола і сліпо йти за ним. Я, наприклад, у 2010-му був задоволений, що обрали тупого гопника овоча, а не хитру лисицю, хоча мені огидні були обоє. Бо передбачав, що проти тупого "наїзду" народ втримається, а от на лестощі купиться. Через 5 місяців черговий ріг, за яким стоїть ВТРАТА державності. Вона вже розставила з десяток грабель, чи в змозі народ їх обійти і вчергове не набити собі лоба - не знаю але сподіваюсь, для аналізу бракує достовірної інформації.
показать весь комментарий
25.10.2018 12:40 Ответить
Знаєте, я не буду коментувати ваш текст, а от що за «ідола» ви згадали, про що ви?
показать весь комментарий
26.10.2018 00:11 Ответить
Ідола? Взагалі то, я мав на увазі ідолів. Їх в нас багато, великих ,поменше, та й зовсім малих. Пригадайте новітню історію України. Скількох презиків (окрім овоча), депутатів та голів рад різних рівнів вигнали за невиконання своїх обіцянок? - Я таких не пригадую. А от історію з Алчевськом пам'ятаю. Там міську владу скопом переобрали на наступний термін, хоча взимку у -25 - - вони розморозили місто вщент.
показать весь комментарий
26.10.2018 07:18 Ответить
Тобто Ви вважаєте, що був би у нас такий «презик», як Рейган чи Обама, або Меркель, то в Україні перестали б брати хабарі, красти, голосувати за гречку, їздити на червоне світло, а почали б виробляти Форди, БМВ, та іншу конкурентноздатну на світовому ринку продукцію, продавати її, одержувати за неї пристойну зарплатню і платити податки ?
показать весь комментарий
26.10.2018 12:24 Ответить
Ні, я вважаю, що якби за хабарі та крадіжки, презика/депута за грати, а не на наступний термін, то врешті решт прийшли б у владу більш адекватні особистості. І врешті решт хабарі були б виключенням, а не правилом, на гречку для голосування не вистачало б коштів, і так, виготовляли б конкурентоздатну продукцію, і платили б податки.

А щодо пристойної зарплатні. то це питання до працівника, а не президента. Власник буде платити не більше того, за скільки працівник погодиться працювати. У всіх розвинутих країнах достойний рівень зарплатні не примха роботодавця, на вимога робітників.
показать весь комментарий
26.10.2018 12:37 Ответить
І це повинно робити (садовити «прєзіков» за грати) суспільство, яке бере хабарі, краде, не вміє виробляти конкурентноспроможну продукцію, їздить на червоне світло, не платить податки, голосує за гречку, має ватні мізки і три мільойни представників якого зараз знаходиться у країні яка вбиває українців?
показать весь комментарий
26.10.2018 12:52 Ответить
Маєте інших?- Велкам.
показать весь комментарий
26.10.2018 15:00 Ответить
Тобто по Вашому, потрібно вибрати хорошого «прєзіка», і все буде добре...
показать весь комментарий
27.10.2018 00:07 Ответить
Я вже написав, що по "моєму"
Якщо бажаєш почути, щось на свій смак, то додай більше старань.

А якщо не здатен розуміти написане іншими - взагалі не вступай в дискусію, залишайся на рівні штампів, ярликів та гасел.
(Звісно, це не наказ а пропозиція)
показать весь комментарий
27.10.2018 00:44 Ответить
Та ні, хлопче, ти не дав відповіді ні на одне питання, що я тобі задав.
От чому тобі так не сподобалась ця дискусія.
Але, є надія, що ти почнеш нарешті думати...
показать весь комментарий
27.10.2018 12:26 Ответить
Не відповів, так як тобі хотілося?
Авжеж, бо я відповідав, а не іспит здавав.

А дискутую я, не тому що мені подобається, а коли є в ній сенс (для мене в першу чергу). Тут він зник, якщо і був спочатку.

Але, є надія, що ти почнеш нарешті думати...
Поховай їїї, думати гаслами я не навчуся ніколи.

(відповіді не треба, усе піде в спам)
показать весь комментарий
27.10.2018 13:17 Ответить
«І це повинно робити (садовити «прєзіков» за грати) суспільство, яке бере хабарі, краде, не вміє виробляти конкурентноспроможну продукцію, їздить на червоне світло, не платить податки, голосує за гречку, має ватні мізки і три мільойни представників якого зараз знаходиться у країні яка вбиває українців?»
показать весь комментарий
28.10.2018 00:53 Ответить
Щось про церкву у вашому наборі гасел є?
- Ні, отже .... до спаму. (я попереджав)
показать весь комментарий
28.10.2018 13:23 Ответить
І хто тобі це сказав?
Втім, якщо є гальма - то добре, бо без гальм можна на повороті з дороги злетіти, а бо яму не помітити.

Поспіхом лише котята народжуються і то сліпі. Головне щоб стіни чи рову не з'явилося.
показать весь комментарий
25.10.2018 08:07 Ответить
Відомо, що деякі "патріоти" не з'являються на таких темах, або обливають брудом устремління українців до незалежної церкви. Чому? Саме тому, що вони є інструментом протидії Україні для москви, про яку говорив Філарет.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:00 Ответить
порохло поддерживал онучия ёщё год назад,
о чём речь ?
показать весь комментарий
25.10.2018 03:17 Ответить
И что мордва может сделать? Опять присесть на бутылки с осатаненной водой от удмурта гюндяева? Да народу Украины посрать на русню , ибо монголоидные свинособаки еретики и раскольники и поклоняются они лукавому азиатскому зверю и злобному божеству мардуку.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:06 Ответить
Яхвэ всех помирит.Продайте душу,и будет вам рай на том свете.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:18 Ответить
это же не в дуплах сидеть - как кацапы...)))
показать весь комментарий
25.10.2018 00:23 Ответить
Не каждый касаб живет в дуплах. часть из них обитает в норах, но мордовских болотах или в ямах вырытых в вечной мерзлоте.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:48 Ответить
ни церковь украинскую, ни Украину орки в покое не оставят...
показать весь комментарий
25.10.2018 00:32 Ответить
Москва не залишить у спокої українську церкву, - Філарет - Цензор.НЕТ 1728
показать весь комментарий
25.10.2018 03:57 Ответить
Боритесь с гордыней и буде вам щастя.Вон Кирилл не умерил,та зараз пребуваэ в такому становище.Нехай слёзы Кирилла,выходящего от Варфоломея, буде вам наука.Як вiн просрав РПЦ,из-за пихи,так и ви можете,обректи на цi дрязгi з Рашкой наступне поколiння.Як,що не зробите все чинно,послiдовно та правильно...Щоб комар носа не подточил...Бо це на века,а вы лише тлен.Усвiдомте покладену на вас вiдповiдальнiсть перед майбутьним.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:33 Ответить
Это признак ущербности нации. Не может быть полноценной нация без исторических корней. У русских нет исторической Родины, вот они и бесятся.
показать весь комментарий
25.10.2018 00:37 Ответить
А Всевышний не оставит в покое рашистов - сатанистов. Москва не залишить у спокої українську церкву, - Філарет - Цензор.НЕТ 8061
Москва не залишить у спокої українську церкву, - Філарет - Цензор.НЕТ 7323
показать весь комментарий
25.10.2018 01:04 Ответить
Все будут отрравлены в российскую федерацию обратно за свой счет...Кто не согласен пишите жалобу г.Москва, Красная Площадь, Мавзолей, Вечному Жиду
показать весь комментарий
25.10.2018 12:04 Ответить
Проект по обеспечению спутниковым интернетом всей планеты представляет угрозу для национальной безопасности России. Об этом заявил представитель ФСБ Владимир Садовников, передает https://ru.reuters.com/article/topNews/idRUKCN1MY1TM-ORUTP Reuters .

Речь идет о проекте https://www.gazeta.ru/tags/organization/oneweb.shtml OneWeb . Он предполагает создание сети для обеспечения интернетом всей планеты, в нее войдут сотни спутников.
По словам Садовникова, нет никаких гарантий того, что система спутникового интернета не будет использоваться для разведывательных целей. Российская сторона не может проверить заявления OneWeb об обратном.
Кроме того, в ведомстве опасаются, что OneWeb может стать монополистом в ряде удаленных российских регионов.
«Реализация подобных иностранных систем связи делает нерентабельной деятельность российских операторов связи, особенно в труднодоступных и малонаселенных районах, а организацию связи традиционными средствами - очень затратной», - сказал Садовников.
показать весь комментарий
25.10.2018 01:25 Ответить
Для повної зміни світогляду людини необхідно 6 (шість) років. Протягом цього часу засоби масової інформації повинні постійно інформувати громадян на всіх без винятку каналах отримання інформації про переваги потрібної точки зору. Ми воюємо з кацапами вже 4 (чотири) роки, але наша пропаганда суттєво недопрацьовує. Її просто блокують власники приватних каналів. Але навіть за таких умов переважна більшість громадян радикально змінила точку зору на Росію і ставлення до росіян погіршилось. Потрібно ще як мінімум три-чотири роки з залученням експертів в різних галузях для остаточного переконання українців в тому що Росія смертельний ворог України. І ще з десяток тисяч загиблих патріотів. Ну як без цього? Росія почала дегуманізацію образу українця і переформатування нас в "нацистів" та "бандерівців" ще в далекому 2005 році. В усіх російських серіалах почали "з'являтися" продажні мерзенні "хахли"... В 2014 російське суспільство вже було готове нас вбивати, а ми дивились їх серіали і реготали з "кварталу 95", який просто знущався і глумився з усього українського в Україні... Сьогодні ми вже здатні вбивати кацапів як тварин. Але цього недостатньо! Ми маємо їх знищувати фізично і морально всюди де зустрічаємо прояви "русского міра". Як би там не було, ми все ж виграли час. І час працює на нас. Бог любить Україну.
показать весь комментарий
25.10.2018 01:53 Ответить
Ну и бред ты написал. Намешал говна с мёдом. паРашка враг Украины, спору нет, но при чём сдесь 95 квартал? Коррупция, воровство власти, подорванные склады боеприпасов, выдача добровольцев в паРашку, спасение росагентуры (Семочко) и т.п. - это укрепляет Украину? Нельзя корявость Кондитера отбелить лаем на говорунов с 95
показать весь комментарий
25.10.2018 06:24 Ответить
Глупо в каждом посте на любую тему упоминать о "корявости" Пэти. Пэтя такой потому что мы позволяем ему быть таким точно также как кацапы позволяют ***** быть ******.
показать весь комментарий
25.10.2018 07:24 Ответить
Думаешь будет умно молчать каждый раз о корявости Кондитера? Такое молчание будет эффективным протестом против коррупции?
Это молчание ягнят.
показать весь комментарий
25.10.2018 08:58 Ответить
Петя далеко не единственная тема и причина. Он как вишенка на торте.
показать весь комментарий
25.10.2018 16:35 Ответить
Можно заменить изюминкой или курагой, но качество торта при этом не изменится.
показать весь комментарий
25.10.2018 16:36 Ответить
Нет, нет, он скорее как кусочек говна в колодце
показать весь комментарий
25.10.2018 17:35 Ответить
Та пусть покажут куда им идти и забыть про них.
показать весь комментарий
25.10.2018 04:18 Ответить
Москва паБЕДила Кайзеровскую Германию 19 ноября 1918 года,а нацистскую Германию 8 мая 1945 года,теперь Третья попытка паБЕДить Германию Ангелы Меркель,но похоже Трамп убедил Фрау покупать омериканское топливо....Очередн=ая паБЕДА плешивого...
показать весь комментарий
25.10.2018 06:11 Ответить
ПОЦтриарх Гундяй исчез...странно...,неужели грохнули бейсбольными битам и как Алексия в 2008 году*?
показать весь комментарий
25.10.2018 06:15 Ответить
У нас уже отдельные сознательные граждане ставят вопрос о законности московской церкви у нас, а государство через государственное телевидение тонко намекнуло, что если московский патриархат не будет лоялен нашему государству, вопрос поставит уже сознательное государство....
показать весь комментарий
25.10.2018 06:29 Ответить
обосРашка не может не гадить, это же говно-страна. презренная рашка-говняшка.))
показать весь комментарий
25.10.2018 07:09 Ответить
Москва-Москвой, Фил Москве не указ и влиять на неё не может. Филу треба по-бырому своё делать - то, шо у него в руках. Момент исторический, ему надо соответствовать, а не гуляться в «два попа - три патриарха». В историю ж можно войти и как «Томос просравший» - тогда Москва порадуется.
показать весь комментарий
25.10.2018 07:47 Ответить
Придется кацапских попов в кацапию высылать.Иначе они в "рай" не попадут.
показать весь комментарий
25.10.2018 07:53 Ответить
Что, будут посылать политикам бомбы в бандеролях?
показать весь комментарий
25.10.2018 09:03 Ответить
Поки Філарет керує, не вийде НІЧОГО. Ні з Москвою, ні з Константинополем. Можу закластися на тисячу доларів( щоб забрати гроші)...Хай залишить пост і йде замолювати гріхи у монастир, а жінку свою і дочок полишить в миру доживати.
показать весь комментарий
25.10.2018 10:08 Ответить
Не хотелось бы верить, но украинские попы просрут автокефалию как в2004 году, жадность власти всегда губила.
показать весь комментарий
25.10.2018 10:11 Ответить
Что ты несешь, какая автокефалия для Украины была в 2004 году?
Какие украинские попы просрали того чего не было?
Жадность власти видна только у гундяевских попов, никак из Украины не выгонишь эту "секту вовы" , не имеющую ничего общего с православием.
показать весь комментарий
25.10.2018 12:25 Ответить