9874 посетителя онлайн

"Начальник Генерального Штаба военным бригадам запрещает работать с добровольцами", - Корчинская

Депутат и волонтер утверждает, что Генштаб отверг предложения добровольцев о сотрудничестве.

Воины-добровольцы несколько раз озвучивали, на каких условиях готовы служить в Вооруженных Силах Украины, но все эти предложения были отброшены Генштабом. Об этом в интервью Цензор.НЕТ рассказала волонтер, народный депутат от Радикальной партии Оксана Корчинская.

По ее словам, было как минимум 2 момента – в 2015 и 2017 году – когда добровольцев хотели вывести с фронта силовым путем.

"Был приказ и была попытка подразделение "Волынь-УДА" вывести из Марьинки. Я тогда осталась с ребятами на их позициях, совместными усилиями удалось остановить этот приказ", – рассказала Корчинская.

Читайте на Цензор.НЕТ: Ляшко стал орудием олигархов: в большинстве ОТГ на выборах как члены Радикальной партии избирались люди Ахметова, - депутат РПЛ Корчинская

По словам нардепа, работа для добровльцев по-прежнему затруднена. Чуть лучше ситуация только у военных медиков, потому что в ВСУ продолжает сохраняться нехватка как специалистов в этой сфере, так и санитарного транспорта.

"Президент два месяца назад передал войскам на фронте 20 новых санитарных "Богданов". Но Генеральный Штаб Вооруженных Сил только после моего давления смог организовать технический осмотр этих автомобилей, и два месяца они простаивали на базах санитарных рот", – рассказала Корчинская.

Также на Цензор.НЕТ: Корчинская обратилась к Муженко: Руки прочь от добровольческих подразделений и добровольцев-медиков. ВИДЕО

Нардеп говорит, что часть медиков-добровольцев заключили контракт с ВСУ. Остальные остались в добровольческих подразделениях.

"Все наши добровольческие подразделения подали на начальника Генштаба просьбу о привлечении к ООС. И пока мы ждем решения – все работают. Это и ASAP, и ПДМШ, и Госпиталь Майдана, экипажи Гали Алмазовой и Оксаны Рубан, "Госпитальеры", и новое медицинское подразделение первого ОШР ДУК ПС "Ульф"", – рассказала Корчинская.

Полный текст интервью с Корчинской можно прочитать здесь.

Топ комментарии
+26
Все мы знаем как петя "любит" добровольцев, они ему чуть всю малину не закакали.
показать весь комментарий
06.12.2018 18:29 Ответить
+21
"Витя - катафалк", собственной персоной
Загубил тысячи лучших украинских парней под Иловайском и Дебальцево
Взорвал 5 артскладов
И не понес никакой ответсвенности

Витя-катафалк против украинских добровольцев на фронте потому что добровольцы не разобитчане, а воины. Потому что они не дадут разворовывать армию и снижать ее боеспособность
"Начальник Генерального Штабу військовим бригадам забороняє працювати з добровольцями", - Корчинська - Цензор.НЕТ 7200
показать весь комментарий
06.12.2018 19:05 Ответить
+18
Вони хочуть служити Україні, а треба служити "договорняку". Тут їхні цілі не сходяться. Власне кажучи, мета договорняка оповита тайною і дуже небагатьом відома. Ті, кому вона відома, про неї не розкажуть. Одні тому, що на те вона і тайна, щоб про неї нікому не розказувати, а інші - через небезпеку потрапити за грати за розголошення "державної" таємниці.
показать весь комментарий
06.12.2018 18:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Мовчки обтікай. І адміну не стучи, стукач.
показать весь комментарий
06.12.2018 20:47 Ответить
Вова, а ти жонатий? Ти мені подобаэсся...
показать весь комментарий
06.12.2018 20:58 Ответить
Ця дружина Корча в курсі,що на передній лінії ВСІ добровольці ?!! Чи що в її розумінні доброволець??? Коли я йду в воєнкомат ,при можливості уникнути ,несу службу під обстрілами-НЕдоброволець?
показать весь комментарий
06.12.2018 19:05 Ответить
Если ты не в курсе, в армии есть приказы, командиры и подчиненные
показать весь комментарий
06.12.2018 19:08 Ответить
Як шо ти не "в курсе" у армії є дуби-командири, шістки-офіццери та барани-підлеглі.
показать весь комментарий
06.12.2018 20:16 Ответить
Відчуваю, що без лікбезу не обійдеться.
Доброволець - це військовозобов'язана особа запасу, яка прийшла у воєнкомат із рапортом про відправлення на війну, або військовослужбовець, який подав такий рапорт по команді.
Особа, яка призвана і відправлена на війну за наказом, ніяк не доброволець.
показать весь комментарий
06.12.2018 20:51 Ответить
Ок.Давайте розглянемо випадок.Сам прийшов в воєнкомат(2014).Записали в тер.бат.Після невеликого бою третина батальону відмовилося йти на передову.Інші,після ротації, справді написали рапорт про згоду приймати участь в бойових діях.Що виходить?Частина-добровольці,інші-ні? А є підрозділи ЗСУ,які в боях тягли свою лямку,і не писали рапортів-хто вони?Або хто такий тисячу разів згаданий Тумгоєв?
показать весь комментарий
06.12.2018 22:08 Ответить
Все те саме. Сам прийшов в воєнкомат і потрапив на війну - доброволець.
Викликали, призвали і відправили на війну - УБД, честь і хвала. Але не доброволець.
Відмовився виконати наказ про передислокацію на передову - невиконання наказу (якщо немає контракту, в якому окремо зазначено про неучасть в боях).
показать весь комментарий
07.12.2018 13:38 Ответить
Ви залазите в непролазні хащі.Відслужив за повісткою-недоброволець.В такому випадку ВСІ теперішні контрактники є добровольцями,що нівелює заяви пані Корчинської.
Я так скажу-всі,хто брав участь в бойових діях в 2014-добровольці.Бо-могли втекти,сховатися,відмовитись,відкупитись.Це було їх рішення.А зараз-тим більш.Добровольцями Корчиха називає підрозділи з ідеологічними мотивами(ДБ ОУН.ДУК.УДА.Карпатська Січ) і з мотивами помсти і спорту(Грузинський легіон,ім.Дудаєва...),вже Азов,Донбас,Айдар-ніби й не добровольці,хоч в той же Азов за повістками з 2014 ніхто не приходив.
показать весь комментарий
07.12.2018 14:32 Ответить
Я висловив свою точку зору (логічну), яка перевірена часом і обставинами.
Ви висловили свою.
Головне, що обидві не суперечать інтересам України.
І фронтовик за власним бажанням, і фронтовик за повісткою - усі герої України.
Тому закон усім надав однаковий статус - УБД,
показать весь комментарий
07.12.2018 16:16 Ответить
"Витя - катафалк", собственной персоной
Загубил тысячи лучших украинских парней под Иловайском и Дебальцево
Взорвал 5 артскладов
И не понес никакой ответсвенности

Витя-катафалк против украинских добровольцев на фронте потому что добровольцы не разобитчане, а воины. Потому что они не дадут разворовывать армию и снижать ее боеспособность
"Начальник Генерального Штабу військовим бригадам забороняє працювати з добровольцями", - Корчинська - Цензор.НЕТ 7200
показать весь комментарий
06.12.2018 19:05 Ответить
Не знаю, как может человек с таким вечно кислым и сонным выражением лица чем-то или кем-то командовать...От одного его вида хочется спать, а оно армией командует!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:47 Ответить
ДАП, ДАП забыл... Генралиссимус Витек в момент сдачи ДАПа лично и "героически" брал командование на себя
показать весь комментарий
06.12.2018 22:48 Ответить
Манипуляция удалась! За полный текст - 20 комментариев, за часть текста под "правильным" заголовком уже 28!
"Начальник Генерального Штабу військовим бригадам забороняє працювати з добровольцями", - Корчинська - Цензор.НЕТ 9805
показать весь комментарий
06.12.2018 19:06 Ответить
каюсь,винен 😁.Вас жеж не обходить те,шо повна і скорочена версії на різних сторінках розміщені ?
показать весь комментарий
06.12.2018 19:11 Ответить
Костянтин, як же на різних, це ж скріншот, абсолютно поруч!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:28 Ответить
https://censor.net.ua/resonance/3100683/**************************************************************************************************** повна версія.
https://censor.net.ua/news/3101007/**********************************************************************************************/sortby/tree/order/asc/page/1#comment_68459375 скорочена .
але,за те,що викрила панікера,дякую.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:36 Ответить
Костянтин, можливо Ви читаєте з телефону, з мобільної версії? Бо на компі, на головній сторінці, ці дві "статті" абсолютно поруч! https://censor.net.ua. Будьте здорові!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:45 Ответить
Ну, поруч, що далі?
показать весь комментарий
06.12.2018 19:48 Ответить
https://censor.net/user/418867 И в чем здесь каверза? В чем заключается "правильность" или "неправильность". В количестве комментариев? Кто и чем манипулирует?
Сопли и вопли в качестве неопровержимых разоблачающих фактов. На большее вы не способны.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:29 Ответить
Не беріть в голову, це не до кожного дійде!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:38 Ответить
точно подмечено! Таня, вам большой Лайк!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:13 Ответить
"Начальник Генерального Штабу військовим бригадам забороняє працювати з добровольцями", - Корчинська - Цензор.НЕТ 3273Це добровольці"Начальник Генерального Штабу військовим бригадам забороняє працювати з добровольцями", - Корчинська - Цензор.НЕТ 9530Це якісь ЗСУшники
показать весь комментарий
06.12.2018 19:14 Ответить
банда гришина
показать весь комментарий
06.12.2018 21:56 Ответить
Боятся они добровольцев,еще с 2014,они Донбасс с Крымом вернуть могут.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:15 Ответить
Це жарт?
показать весь комментарий
06.12.2018 21:38 Ответить
Шось мені ця Оксана гадю нагадує. Разом із муженьком. Вуха мєртвєччкуа стирчать
показать весь комментарий
06.12.2018 19:17 Ответить
И где бы вы были без добровольцев, зайчики шоколадные? В жопу их должны целовать, за то шо они Украину спасли в 2014 г. Рано крылышки распушили, генералы. Опять придется добровольцев звать на помощь. Воены, плять...
показать весь комментарий
06.12.2018 19:19 Ответить
Як верещали порошенківські бєркутасти 3 березня ц.р., калічачи фронтовиків і майданівців: "єсьліб нє ви, сукі майданафскіє, ми б січас в расєє билі, гдє нам платят лучше".
От вам і відповідь на питання "де б вони були" - там, де були б усі нинішні мусора, прокурвори, фсбушники, судді і весь ГШ.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:30 Ответить
https://censor.net/user/404814

И где бы вы были без добровольцев, зайчики шоколадные? В жопу их должны целовать, за то шо они Украину спасли в 2014 г. Рано крылышки распушили, генералы. Опять придется добровольцев звать на помощь. Воены, плять...
показать весь комментарий
06.12.2018 20:27 Ответить
Жодних позавійськових і позаштатних озброєних формувань вже бути не повинно. Не 2014 рік. Тільки Збройні Сили України, єдине командування, єдина структура.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:22 Ответить
І єдиний акт капітуляції.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:33 Ответить
России.
показать весь комментарий
06.12.2018 22:08 Ответить
Згадай як зливали сєпарам кожен рух наших в 2014 . Тільки там де штаб не знав про дії підрозділу ,завдання вдавалось виконати . Розумію люту ненависть путєна і дер Пферда до добровольців котрі зламали всі плани і договорняки . Луганськ було взято , але на ранок наші без причини облишили місто ?!?!?! А скільки істерик , в сторону добровольців , закочували Кінь і путєнг в кожній промові ! Замість того щоб з них сформувати гвардію , їх розкидали по всіх підрозділах , по тюрмах , по іловайськах.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:47 Ответить
Україна іде в NATO. Жодних армійських воєнізованих формувань, крім ВСУ, бути не може. Крапка.
показать весь комментарий
06.12.2018 20:39 Ответить
Крапкодав, воєнник є?
показать весь комментарий
06.12.2018 20:52 Ответить
А ти що, ВСП? Чи добровалець?
показать весь комментарий
06.12.2018 21:04 Ответить
Правильно! Добровольцы Резервной армии уже пять лет как должны быть узаконены дополнением в Конституцию, структурированы (выборностью снизу вверх), вооружены по штатам Сухопутных войск и профинансированы из бюджета.
Вопрос 1 - почему власть до сих пор это саботирует?
Вопрос 2 - кто конкретно виноват в этом саботаже?
показать весь комментарий
07.12.2018 09:34 Ответить
Ніяких паралельних армій не буде. Забудь назавжди.
показать весь комментарий
07.12.2018 16:01 Ответить
Не кажи "гоп"... Буде. Ще й як -- буде! Цього вимагав 2014-й, цього вимагає 2019-й. Наявна влада далека від народної довіри. Тому -- буде! Впоперек політичній гнилі та совковій лампасній бидлоті.
До речи, що мені пам"ятати, а що забути, якось сам вирішу.
показать весь комментарий
08.12.2018 16:46 Ответить
Не буде. І вирішувати ти нічого не будеш.
показать весь комментарий
08.12.2018 19:43 Ответить
Поживем - увидим. На сей раз постараемся, чтобы ты и те подобные не сдрыснули как во время Майдана.
показать весь комментарий
11.12.2018 20:41 Ответить
Дивись не обдристайся, Ваня Пьосік.
показать весь комментарий
12.12.2018 00:09 Ответить
мУженка - "хороший", его пЭтя ценит...!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:30 Ответить
...і путя.
показать весь комментарий
06.12.2018 20:28 Ответить
Чем, чем ... склады, наверно, взрывают и героически в плен сдаются. Но это требует доказательств, а доказательства эти никому не нужны.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:46 Ответить
если я скажу, что 10% "добровольцев-волонтёров" - агенты олигархов и, следовательно, кремля, - насколько я ошибусь?
показать весь комментарий
06.12.2018 19:42 Ответить
Ну, ти міг і більше про "агенты олигархов и, следовательно, кремля" сказати.
Щось ти якийсь нєразгаворчівий.
показать весь комментарий
06.12.2018 19:53 Ответить
я не баклан
показать весь комментарий
06.12.2018 19:56 Ответить
"Начальник Генерального Штабу військовим бригадам забороняє працювати з добровольцями", - Корчинська - Цензор.НЕТ 1730 https://censor.net/user/70726

НАДО ЧТОБЫ ДОБРОВОЛЬЦЫ МАССОВО СОБИРАЛИСЬ ВО ВСЕХ ГОРОДАХ !!!
https://censor.net/comments/locate/3101007/019215dd-48ed-7329-8107-9c30155e3725

https://censor.net/user/85500

и строили общественные сортиры!
https://censor.net/comments/locate/3101007/019215dd-48c9-702a-baf1-ddc255ee8348Ответить
Мне нравится
показать весь комментарий
06.12.2018 20:26 Ответить
НАДО ЧТОБЫ ДОБРОВОЛЬЦЫ МАССОВО СОБИРАЛИСЬ ВО ВСЕХ ГОРОДАХ !!!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:47 Ответить
и строили общественные сортиры!
показать весь комментарий
06.12.2018 19:57 Ответить
А ТЫ МАМКУ СВОЮ ЧТОБ ПРИВЕЛ !)
показать весь комментарий
06.12.2018 20:58 Ответить
Согласен. В российских. С флагами НАТО.
показать весь комментарий
06.12.2018 20:45 Ответить
Організатор волонтерського руху "Госпіталь'єри", який врятував тисячі життів вояків, Яна Зінкевич, що опинилась у інвалідному візочку, досі не має УБД, бо вона доброволець.
___________________________
Але, як на мене, то від шпигунів і крадунів у владі нічого іншого чекати і не слід.
Ганьба однотуровим!
показать весь комментарий
06.12.2018 20:30 Ответить
Ви думаєте, що заощадите в державній кишені багато грошей, якщо таких добровольців, як Зінкевич, проігноруєте на рахунок УБД? І на ці гроші влада вкрутить вам лампочку в під'їзді? Даремні сподівання. Будете сидіти, як кроти, в темряві. Бо влада все вкраде. Бо ви свою гречку вже з'їли, проголосували, тепер йдіть - не кіздіть. До наступної гречки
показать весь комментарий
06.12.2018 21:50 Ответить
Все правильно. Так стається, коли люди обирають у владу добре відомих пройдисвітів. Ви за кого голосували у Тарвні 2014го, пане Іване?
показать весь комментарий
06.12.2018 22:07 Ответить
А знаєте, що в Раді лежить законопроект, щоб громадян, які двічі підряд в минулому ігнорували вибори, вражати в громадянських правах? Обмеження по професіям, участі у виборчому процесі, навіть місцем на кладовищі...
показать весь комментарий
06.12.2018 22:51 Ответить
Дык енти добровольцы могут помешать сотворению очередного котла
показать весь комментарий
06.12.2018 20:33 Ответить
Страница 2 из 2