4200 посетителей онлайн

EHealth позволит выявить среди семейных врачей противников вакцинации от COVID-19, - Ляшко

EHealth позволит выявить среди семейных врачей противников вакцинации от COVID-19, - Ляшко

Анализ данных системы электронного здравоохранения (EHealth) позволит выявить среди семейных врачей противников вакцинации от COVID-19.

Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на "Интерфакс-Украина", об этом заявил министр здравоохранения Виктор Ляшко.

"Относительно медиков, которые отговаривают вакцинироваться от COVID-19, а такие есть, - мы их достаточно быстро выявим. Нам это позволит сделать электронная система здравоохранения. При большем росте охвата вакцинациями у нас будут оставаться низкие уровни вакцинации именно среди тех семейных врачей, которые почему-то не доверяют вакцине. Мы с ними проведем другой разговор", - отметил глава Минздрава.

Топ комментарии
+14
Наказом МОЗ від 24.12.2020№ 3018, передбачено, що вaкцuнaцiя від кoрoнaвiрyснoї хвороби C0VlD-l9 в Україні буде добровільною для усіх груп населення та професійних груп.

Ст. 43 Конституції України передбачено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

Відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження прав працівників не допускається.

У пункті 7.3.1 Резолюції 2361 (2021) Парламентська асамблея Ради Європи закликає інформувати громадян про те, що вaкцuнaцiя не є обов'язковою і що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи іншого тиску для проходження вакцинації, а також рекомендує забезпечити, щоб ніхто не піддавався дискримінації за те, що не пройшов вaкцuнaцiю.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:12 Ответить
+9
Когда из-за дeбил0в у власти медики массово начнут оставлять свою работу, тогда с Ляшко будет другой разговор. Одни мyдаки собираються "мороженое" не продавать людям без работы, другие слежку за врачами устроить. Давненько на "ведьм" охоту не устраивали.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:12 Ответить
+8
Количество заявлений о побочках, связанных с вакциной растет, но пострадавшим нет возможности обратиться за помощью
https://www.reuters.com/legal/government/covid-vaccine-injury-claims-mount-recourse-is-lacking-those-harmed-2021-10-19/?utm_source=reddit.com
показать весь комментарий
22.10.2021 16:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
как то это дурно пахнет, слежка, другой разговор...
показать весь комментарий
22.10.2021 15:59 Ответить
Черные фары у соседних ворот
Лютики, наручники, порванный рот

"Так це ж було вже!" (с)
показать весь комментарий
22.10.2021 16:01 Ответить
Эй, начальник
показать весь комментарий
22.10.2021 16:03 Ответить
Да оно так и будет, и ничего смешного в этом нет, тут уже повторно надо стадо колоть, а все первый раз никак.

Украинцам в 2022 году придется повторно проходить вакцинацию от COVID-19

Минздрав отказался от проведения бустерной (третьей) прививки против коронавируса, но планирует начать в 2022 году ревакцинацию. Это значит, что все привитые от коронавируса украинцы пройдут снова полный курс вакцинации в следующем году.

По словам главного санврача Украины Игоря Кузина, украинцам придется, скорее всего, делать каждый год прививку против COVID-19, так как иммунитет со временем ослабевает против вируса, несмотря на вакцинацию.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:07 Ответить
І що тут поганого,якщо вакцинація рятує ЖИТТЯ?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:21 Ответить
погано нічого. тільки спочатку розповідали, шо треба провести вакцінацію і ковіда не буде. а зараз виявляється треба вакцинуватись кожен рік. чекаємо, що далі буде
показать весь комментарий
22.10.2021 16:45 Ответить
від шмурдяка стають безсмертними? Навіть якщо це справді так, то це не причина влаштовувати гулаг
показать весь комментарий
22.10.2021 16:50 Ответить
Причина в тому що у нас БЕЗКОШТОВНА медицина. А це накладає дуже великі зобов'язання як на скот так і на лікарів. Чому ті хто привився повинні своїми податками оплачувати лікування важких форм скота який проти прививок?

Свобода це там де капіталізм. А у нас в медицині соціалізм. Тому ГУЛАГ. Інакше це несправедливість.
показать весь комментарий
22.10.2021 19:36 Ответить
безкоштовна? справді? тобто гроші на фінансування медицини, освіти і т.д. з неба сипляться
показать весь комментарий
22.10.2021 20:24 Ответить
Враховуючи як ви уважно читаєте то для вас саме так
показать весь комментарий
22.10.2021 22:50 Ответить
Тобто якщо після вакцини у вас як побічка буде міокардит або перикардит то вас до лікарні пускати не потрібно?
показать весь комментарий
22.10.2021 22:33 Ответить
ГУЛАГ і тоталітаризм. У нашому випадку вирішує більшість. Вона обрала владу і навіть дала їй монобільшість. Влада монобільшість і навіть решта суспільства країни типу 25% сказали що всі мають вакцинуватись, а отже тих хто проти вакцинації лікувати не треба, бо вони не згідні не те що із політикою монобільшості, просто більшості, а з політикою взагалі цілої країни бо 25% теж за вакцинацію, а отже поведінка антивакцинаторів є девіантною. І ось тим хто дотримувався рішень політики цілої країни та через це міг отримати шкоду, тим потрібно за рахунок держави її відшкодувати бо це справедливо, а тим хто проявляв девіантну поведінку та був скотом-худобою і через це наразив на небезпеку решту, тих потрібно мінімум наказати, максимум відлучити від суспільства (чемодан вокзал).
показать весь комментарий
22.10.2021 23:06 Ответить
яким чином не привита людина наражає привиту людину на небезпеку?
показать весь комментарий
22.10.2021 23:20 Ответить
відлучити від суспільства яким чином? Так як це робили гітлер чи сталін?
показать весь комментарий
22.10.2021 23:22 Ответить
Які загально прийняті норми порушують непривиті люди?
показать весь комментарий
22.10.2021 23:28 Ответить
Що для вас не зрозуміло в словах "чемодан вокзал"?

Із ссср можна було виїхати? Вроді там були виїзні візи, хоча для вас це заскладно.

А що все населення Третього Рейху було рівним та мало можливості вільно пересуватись? Чи може Третій Рейх казав що всі не згідні із його політикою можуть "йти геть"? Вроді там права були лиш в невеликої кількості, а поняття "йти геть" не було взагалі передбачено так як місць куди можна було б піти незгідним, відповідно до мрії та прагнень Третього Рейху, не повинно було залишитись бо все повинно було належати тільки вибраним. Але це для вас по складності напевне взагалі космос.
показать весь комментарий
22.10.2021 23:51 Ответить
Вакцинація не захищає на 100% від вірусу. Вона лиш облегшує його протікання та зменшує тривалість захворювання. А все тому що у вакцинованої людини пропускається фаза коли імунітет людини виявляє вірус, досліджує вірус та розробляє під нього імунну відповідь. Як наслідок така людина менше часу є заразною, організм такої людини отримує менше шкоди так як менше часу працює не правильно, і у такої людини більше шансів на те що вона навіть не помітить те що в її організм проник вірус і що імунітет дав йому відповідь. Правда це ніяк не відміняє того що людині може дуже не пощастити і вона не зважаючи на вакцинування перехворіє у важкій формі бо еволюцію та різноманіття ніхто не відміняв.

Якщо вакцинувати усіх, то з часом є шанс що вірус взагалі згасне. Так як час заразності окремих індивідів буде меншим чим шанс що від них хтось підчепить вірус. Но якщо залишаться в суспільстві такі ось не вакциновані, то вони будуть основними переносниками. Будуть тими хто заражатиме вакцинованих. Ще не треба забувати що вакцинованим із своїх податків прийдеться утримувати цих переносників якщо у не вакцинованих хвороба перейде у важку стадію, а шанс цього ускладнення для не вакцинованих на порядок більший. І це вже не кажучи за те що ковід це зовсім не простий вірус, а колишня біологічна зброя і таке безвідповідальне ставлення до неї допускати не можна...
показать весь комментарий
22.10.2021 23:40 Ответить
Ви коли не будь колорадських жуків на городі отрутою кропили? Якщо ні то я вам розповім що через якийсь час жук звикає до отрути і потрібно збільшувати кількість отрути або міняти на нову. Вірус мутує значно швидше.
показать весь комментарий
22.10.2021 23:51 Ответить
Не пишіть про те в чому ви не розбираєтесь. Ви й уявлення не маєте про те як вірус проникає в клітини, як він мутує та інше...
показать весь комментарий
22.10.2021 23:53 Ответить
Біг БраЗЕ )))

показать весь комментарий
22.10.2021 16:21 Ответить
Ггггг, то есть мяу
показать весь комментарий
22.10.2021 16:28 Ответить
Ляжко, зарабатываешь срок
показать весь комментарий
22.10.2021 16:02 Ответить
А если этот врач - здоровая молодая деваха уже 8 месяцев не является на работу и всем пофиг, кого обвинять?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:02 Ответить
Значит на 9й появится в роддоме))
показать весь комментарий
22.10.2021 16:29 Ответить
показать весь комментарий
22.10.2021 16:53 Ответить
Хаха, нуну, давай давай.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:06 Ответить
И шо, их за це насильно вакцинируют просроченной вакцинкой?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:07 Ответить
Треба таких "лікарів-антивакцинаторів" примусово направляти на роботу в інфекційні лікарні,щоб на власному досвіді бачили наслідки їхньої "роботи",бо щоб там не казали про "уявну шкоду вакцинації"-статистика говорить про зворотнє!
показать весь комментарий
22.10.2021 16:09 Ответить
Дадада, именно што под конвоем
показать весь комментарий
22.10.2021 16:12 Ответить
Картіна "Под конвоєм. Антіваксєра вєзут на обязатєльную прівівку".
Ілья Рєпін. 1876 год.

показать весь комментарий
22.10.2021 16:16 Ответить
Я би ще ввів кримінальну відповідальність для таких "лікарів")))
показать весь комментарий
22.10.2021 16:22 Ответить
Надо бы в дурке тырнет отключить. Или это зеленожёппый кабмин вещает?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:25 Ответить
Ви занадто високої думки про себе...

БЕЗКОШТОВНА медицина накладає дуже великі зобов'язання як на скот так і на лікарів. Чому ті хто привився повинні своїми податками оплачувати лікування важких форм скота який проти прививок?

Свобода це там де капіталізм. А у нас в медицині соціалізм. Тому ГУЛАГ. Інакше це несправедливість.
показать весь комментарий
22.10.2021 19:39 Ответить
А на який йух мені таких лікар?)
показать весь комментарий
22.10.2021 16:24 Ответить
Сам считал? Или кто подсказал?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:55 Ответить
Я дважды лежал в этом году в инфекционке. Все врачи ходят в масках(некоторые в скафандрах), но никто из них не вакцинировался. Я спросил их: Почему? Они ответили: Раньше, когда надо было вакцинироваться у врачей брали кровь и другие анализы, чтобы проверить не противопоказана им вакцинация. А сейчас гонят на вакцинацию как стадо животных. Потому никто из врачей и медсестер в инфекционке, работая каждый день с ковидными не вакцинируется. Все рассчитывают на свой иммунитет.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:27 Ответить
Точно в инфекционке? Не перепутал?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:57 Ответить
Не чув щоб у громадян була така складна процедура спеціально перед вакцинуванням. А що для лікарів так було прописано?
показать весь комментарий
22.10.2021 17:41 Ответить
Ой бачу я ти бот із кулсторі.

Мої знайомі лікарі всі привились не зважаючи навіть на протипоказання. Деякі скоро будуть третій раз прививатись так як уже час.
показать весь комментарий
22.10.2021 19:41 Ответить
Наказом МОЗ від 24.12.2020№ 3018, передбачено, що вaкцuнaцiя від кoрoнaвiрyснoї хвороби C0VlD-l9 в Україні буде добровільною для усіх груп населення та професійних груп.

Ст. 43 Конституції України передбачено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

Відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження прав працівників не допускається.

У пункті 7.3.1 Резолюції 2361 (2021) Парламентська асамблея Ради Європи закликає інформувати громадян про те, що вaкцuнaцiя не є обов'язковою і що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи іншого тиску для проходження вакцинації, а також рекомендує забезпечити, щоб ніхто не піддавався дискримінації за те, що не пройшов вaкцuнaцiю.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:12 Ответить
Все п...ц тебе,щас тебя дырявые забанят
показать весь комментарий
22.10.2021 16:15 Ответить
БЕЗКОШТОВНА медицина накладає дуже великі зобов'язання як на скот так і на лікарів. Чому ті хто привився повинні своїми податками оплачувати лікування важких форм скота який проти прививок?

Свобода це там де капіталізм. А у нас в медицині соціалізм. Тому ГУЛАГ. Інакше це несправедливість.
показать весь комментарий
22.10.2021 19:41 Ответить
Як ви вважаєте, на скільки років треба засудживати тіх вакцінованіх, що потім захворілі на Ковід-2019 та позараджували людей?

А ці вакціни вже сертифікоапні? А в України дозволено проводити експеріменти на людині?

Ви написали таку дурість, яку рідко можна прочитати.
показать весь комментарий
22.10.2021 21:41 Ответить
Ви жалюгідні.

ГУЛАГ і тоталітаризм. У нашому випадку вирішує більшість. Вона обрала владу і навіть дала їй монобільшість. Влада монобільшість і навіть решта суспільства країни типу 25% сказали що всі мають вакцинуватись, а отже тих хто проти вакцинації лікувати не треба, бо вони не згідні не те що із політикою монобільшості, просто більшості, а з політикою взагалі цілої країни бо 25% теж за вакцинацію, а отже поведінка антивакцинаторів є девіантною. І ось тим хто дотримувався рішень політики цілої країни та через це міг отримати шкоду, тим потрібно за рахунок держави її відшкодувати бо це справедливо, а тим хто проявляв девіантну поведінку та був скотом-худобою і через це наразив на небезпеку решту, тих потрібно мінімум наказати, максимум відлучити від суспільства (чемодан вокзал).
показать весь комментарий
22.10.2021 23:08 Ответить
Це ви, та єврєї при владі у Україні, намагаєтесь зробити тут новий ГУЛАГ.

Експерименти на людях ЗАБОРОНЕНІ. Як що вакціна не пройшла всіх випробувать, то її використання, це експеріменти на людях, це гитлеризьм, або сіонізм.

"Як що не знаєшь, що та как робити - роби по Закону"!!!
показать весь комментарий
23.10.2021 21:02 Ответить
Яке ж ти близьке по розвитку до худоби. Істото вакцину винайшли практично зразу і саме випробування та одобрення затягнуло так процес її поширення. Те що є зараз це вже вакцина яка пройшла всі випробування, правда це не стосується російського шмурдяка. Хоча кому я це пояснюю... Худобі? І зауваж я не ущемляю істоту з рівнем розвитку скота у правах, і повністю згідний з тобою що все треба робити по закону. А тому марш виконувати закон і конституцію.
показать весь комментарий
23.10.2021 22:37 Ответить
Когда из-за дeбил0в у власти медики массово начнут оставлять свою работу, тогда с Ляшко будет другой разговор. Одни мyдаки собираються "мороженое" не продавать людям без работы, другие слежку за врачами устроить. Давненько на "ведьм" охоту не устраивали.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:12 Ответить
Куди вони підуть, на пилораму? Ні разу не зустрічав колишнього лікаря. Хіба що Савіка Шустера, ну ще Кузьма був стоматологом.
показать весь комментарий
22.10.2021 17:44 Ответить
Усвідомлюєте наскільки ж низькі вимоги до якості працівників в медичній галузі що немає колишніх лікарів?
показать весь комментарий
22.10.2021 19:42 Ответить
А ehealth может выявить медиков, которые считают, что жизнь с холодными радиаторами - прекрасна и полезна для здоровья?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:14 Ответить
за окном +17,на кой хер тебе радиаторы?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:17 Ответить
Завтра попробуй на этот вопрос ответить. А лучче во вторник.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:19 Ответить
Прямо по методичці рашабота. Там написав проти вакцини. Тут про те що Україна замерзне бо білі ходаки прийдуть...
показать весь комментарий
22.10.2021 19:45 Ответить
Разве я спрашивал о радиаторах и температуре за бортом? Нет, не спрашивал. Меня интересовала способность ehelth распознать врача-шарлатана Комаровского. Суть вопроса была именно в этом.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:24 Ответить
а зачем распознавать это говно? нормальные люди давно его не замечают.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:29 Ответить
Вот это верно. Только оно периодически всплывает и достает нормальных людей.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:37 Ответить
Количество заявлений о побочках, связанных с вакциной растет, но пострадавшим нет возможности обратиться за помощью
https://www.reuters.com/legal/government/covid-vaccine-injury-claims-mount-recourse-is-lacking-those-harmed-2021-10-19/?utm_source=reddit.com
показать весь комментарий
22.10.2021 16:16 Ответить
Потому что придя на вакцину ты подписываешь бумаги что делаешь это добровольно
показать весь комментарий
22.10.2021 16:19 Ответить
Закладаюся, що цей ваш коментар видалять.
Мій, де я всього лише дав посилання і скріншот замітки на сайті ірландської газети зі 160 річною історією, видалили. Бо там йшлося про те, що на початок вересня цього року 54% госпіталізованих ірландців були повністю вакцинованими.

https://www.irishtimes.com/news/health/covid-54-of-hospital-patients-with-virus-are-fully-vaccinated-1.4670229
показать весь комментарий
22.10.2021 16:29 Ответить
А мало б бути майже 100%. Бо діти 16 і молодше років зазвичай становлять десь 19-22% населення, а в Ірландії повністю вакциновано 74,8% населення. Відомо, що діти легко переносять ковід і вкрай рідко їх шпиталізують. Так що серед молодих невакцинованих ризик бути ушпиталеним від ковіду в багато разів вище, ніж серед вакцинованих стариганів.
показать весь комментарий
22.10.2021 17:24 Ответить
Я навела посилання на cdc, forbes, radio svoboda (укр) та цн (даний ресурс) - видалили і забанили.
Посилання на інші джерела (наприклад, місцеві, окремі з них - державні) - також труться. І бан - бонусом.
показать весь комментарий
22.10.2021 20:37 Ответить
В Одессе в частной клинике(не буду говорить в какой) целый этаж лежит с побочкой от вакцин
показать весь комментарий
22.10.2021 16:45 Ответить
А ведь за все это придется отвечать,за добровольно принудительную вакцинацию,запрет передвижения,угрозы...ну выявишь ты врачей они уволятся,где ты дурак других искать будешь.будете вы твари в лучшем случае сидеть
показать весь комментарий
22.10.2021 16:18 Ответить
"Относительно медиков, которые отговаривают вакцинироваться от COVID-19, а такие есть, - мы их достаточно быстро выявим. Нам это позволит сделать электронная система здравоохранения. При большем росте охвата вакцинациями у нас будут оставаться низкие уровни вакцинации именно среди тех семейных врачей, которые почему-то не доверяют вакцине. Мы с ними проведем другой разговор".
И что? Если их "выявят", то "саботажников" будут штрафовать, сажать, или сразу расстреливать?
показать весь комментарий
22.10.2021 16:20 Ответить
один персонаж в известном фильме сказал-"Человек разумен. А толпа - это тупой, склонный к панике опасный зверь. "
и все делается для того,чтобы нагнать истерию,и с лёгкой руки вакцинированных идиотов,либо заставить разумных людей прививаться,либо в концлагерь. а могут вообще камнями закидывать.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:26 Ответить
Я говорю это более-менее постоянно, но и те, и другие упорно норовят доказать, что именно они правы.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:32 Ответить
"заставить разумных людей прививаться" - ви людино подібний скот назвали розумним? Смішні ви.
показать весь комментарий
22.10.2021 19:33 Ответить
Так що ж ви забули в країні із соціалістичною медичною системою? Що ви забули в країні де все вирішує колектив? Що ви забули в країні де безліч норм від комунізму (норм комуни)?

Чемодан вокзал і кудись де анархія чи де відсутній колектив, кудись на безлюдний острів чи в пустиню, ось там ви будете вільні від суспільства (яке ви назвали стадом) і повністю самостійні.

Втім вам про що я написав скоріше за все не зрозуміти, бо здібностей у вас якраз на рівні представника стада, звичайної худоби із девіантною поведінкою.
показать весь комментарий
22.10.2021 23:18 Ответить
Згідно конституції все вирішує більшість. Якщо ти з цим не згідний чемодан вокзал.

І не забувай що твої права і свободи закінчуються там де починаються інших.

Вибирати чи вакцинуватись ти міг би якщо б жив в країні де вся медицина платна і індивідуальна. А в країні де медицина за рахунок податків і колективна - ти повинен підкорятись рішення колективу.

Ти просто не грамотний... Демократія це саме право колективу вирішувати (за допомогою методів колективного прийняття рішень). Тоталітаризм це саме право одного вирішувати за колектив. А лібертаріанство це право кожного члена колективу вирішувати за себе самого.

Ось незнання цього робить тебе невігласом і взагалі може записати в скот. Розвивайся бо підеш на метан.
показать весь комментарий
23.10.2021 00:09 Ответить
На каком основании???, а если у человека противопоказания, чем больше читаю такой бред, тем больше жалею что вакцинировался....
показать весь комментарий
22.10.2021 16:25 Ответить
это не бред,это стратегия.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:27 Ответить
А щоби школота розносила заразу по сім'ях - то таке... Так задумано.
показать весь комментарий
22.10.2021 16:29 Ответить
показать весь комментарий
22.10.2021 16:42 Ответить
а на кой их выявлять!? вы лучше попробуйте выявить которые за вакцинацию
показать весь комментарий
22.10.2021 16:55 Ответить
Походу так зарождался медицинский диктат на планете
показать весь комментарий
22.10.2021 17:10 Ответить
БЕЗКОШТОВНА медицина накладає дуже великі зобов'язання як на скот так і на лікарів. Чому ті хто привився повинні своїми податками оплачувати лікування важких форм скота який проти прививок?

Свобода це там де капіталізм. А у нас в медицині соціалізм. Тому ГУЛАГ. Інакше це несправедливість.
показать весь комментарий
22.10.2021 19:47 Ответить
Від медицини тут нічого нема: фарма + велика політика + решта бенефіціарів.
показать весь комментарий
22.10.2021 20:38 Ответить
Ну вот представьте,здоровый человек 30ти лет с отличным иммунитетом.Не инфецированный СПИДОМ,в нашем случае Ковидом приходит в больницу с ОРВИ.А ему предлогают заразиться СПИДОМ в нашем случае Ковидом,ради безопасности и мира во всём мире.Конечно врач трижды подумает,чем предлогать здоровому человеку,добровольно-принудительное заражение
показать весь комментарий
22.10.2021 17:17 Ответить
охота на ведьм - НАЧАЛАСЬ!!!!!!
показать весь комментарий
22.10.2021 18:08 Ответить
"Относительно медиков, которые отговаривают вакцинироваться от COVID-19, а такие есть,"
Я вообще не вижу смысла, как в отговаривание, так и в отказе вакцинироваться после отговоров. Сертификат то, всё равно необходим. А дальше- больше и нужней, т.к страшней). Идёт конкретное закручивание гаек. Так что- "рыбак рыбака" увидел, да и сделал укольчик в падушечку. И все довольны- и врач выполнил "клятву аппарата" и "бессимптомно больной "вакцинировался". А как следствие, "осертификатился")).
показать весь комментарий
22.10.2021 18:30 Ответить
"проведем другой разговор" - позбавити ліцензії.

І взагалі перевірити на інтелектуальні здібності. Може це просто людиноподібні...
показать весь комментарий
22.10.2021 19:32 Ответить
Врачей-вакцерманов, прекрасно знающих, какие послдствия ждут обколотых не пойми чем, будут вычислять и судить в уголовном порядке.
показать весь комментарий
22.10.2021 21:11 Ответить