7920 посетителей онлайн
35 919 90

МИД РФ: Вопрос с миротворцами ООН на Донбассе закрыт

МИД РФ: Вопрос с миротворцами ООН на Донбассе закрыт

Россия считает, что миротворцы ООН вроде бы ничего не решат в конфликте на Донбассе, который страна-агрессор продолжает называть "внутриукраинским".

Об этом заявил директор департамента международных организаций МИД России Петр Ильичев, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Российскую газету".

"Вопрос о миротворцах ООН на Донбассе закрыт окончательно и не обсуждается", - сказал он.

Сотрудник МИД России также заявил, что развертывание миротворческой миссии ООН на границе России и Украины не нужно, а украинцам "надо разговаривать с "ЛНР" и "ДНР"".

Ильичев также подчеркнул, что сейчас "обсуждается выполнение Минских соглашений и резолюции 2022, в которых речь идет о миротворцах".

Топ комментарии
+62
Треба визнати ті території окупованими,і нехай їх утримує *****,а Україні рухатись у Євросоюз в НАТО.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:13 Ответить
+31
Они и есть официально окупированные. (ОРДЛО). Только не понимаю зачем беготню устраивать. Пускай так и тянется десятилетиями. Нам ето выгоднее чем кацапам. Поетому в кремле нас и подгоняют
показать весь комментарий
08.02.2022 21:19 Ответить
+29
Кацапи не визнають себе стороною конфлікту, та проти миротворців ООН. На якій підставі?
показать весь комментарий
08.02.2022 21:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Треба визнати ті території окупованими,і нехай їх утримує *****,а Україні рухатись у Євросоюз в НАТО.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:13 Ответить
Они и есть официально окупированные. (ОРДЛО). Только не понимаю зачем беготню устраивать. Пускай так и тянется десятилетиями. Нам ето выгоднее чем кацапам. Поетому в кремле нас и подгоняют
показать весь комментарий
08.02.2022 21:19 Ответить
Поки ми офіціально не визнали,вони кажуть що іхтамнєт і у нас громадянська війна,а визнання окупованими буде вказувать на те що вони там є і 700тис кацапських паспортів тому підтвердження.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:38 Ответить
А в Абхазии Раша из труселей прыгала введите ООН и оккупанты стали "МЫРОТВОРЦАМИ"....
показать весь комментарий
08.02.2022 22:16 Ответить
Але спочатку рехварматор сулугуні визнав владу Абхазії, під тиском «миротворця» Саркозі…
А зараз такий саме «миротворець» макарон приїхав бєніну макаку окучувати, щоби визнав лугандонію…
показать весь комментарий
08.02.2022 22:36 Ответить
Я б перефразував так: існування РФ нікому не потрібне і недоцільне
показать весь комментарий
08.02.2022 21:20 Ответить
официально в аббревиатуре ОРДЛО вместо "отдельные районы" поменять на "оккупированные районы".
показать весь комментарий
08.02.2022 21:51 Ответить
А той, хто ввів таке визначення цих територій, і є головним зрадником інтересів Краіни.
показать весь комментарий
09.02.2022 09:50 Ответить
не треба миротворців
Автомат та Javelin в кожну Українську оселю
показать весь комментарий
08.02.2022 21:13 Ответить
Московія розпоряжається нашими територіями і людьми,як рабовласник. Тому ніяких перемовин. Працюють тільки залпи!!!
показать весь комментарий
08.02.2022 21:14 Ответить
А шо-лапатнікі нєсущіє мір всєму міру протів міротворцев...
показать весь комментарий
08.02.2022 21:15 Ответить
Ще одна причина підтримати петицію, щоб змусити Зеленського щось зробити, щоб викинути РФ з Ради Безпеки ООН.
https://petition.president.gov.ua/petition/134302 Петиція - Вжити заходів для скасування правонаступництва РФ в Раді Безпеки ООН
показать весь комментарий
08.02.2022 21:15 Ответить
Рівень зЕленського це смартфон для бабушки. В ООН цей наркоман нічого зробити не зможе, хіба що на роялі зіграти.
показать весь комментарий
09.02.2022 12:45 Ответить
Ну чого це
Можна було б ввести їх по лінії розмежування...
показать весь комментарий
08.02.2022 21:16 Ответить
Щоб що? Щоб визнати війну громадянською?
показать весь комментарий
08.02.2022 21:20 Ответить
Ви вважаєте що війна за незалежність це безглуздость ?
показать весь комментарий
08.02.2022 21:33 Ответить
Ну хоть раз все четко сказали нашим придуркам. Придурки, вы поняли что Х***ло не хочет ни мира ни вывода своих войск из дамбаса? И не рисуйте там своих фантазий вашими минскими планами, особым статусом и переходным периодом. Все что вы подпишите будет выполнять только Украина а Х***ло только ржать с вас будет.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:17 Ответить
Кацапи не визнають себе стороною конфлікту, та проти миротворців ООН. На якій підставі?
показать весь комментарий
08.02.2022 21:19 Ответить
На підставі того що в 19 вибрали віслюка і вони змогли із-за його недолугості уникнути введення миротворців
показать весь комментарий
08.02.2022 21:38 Ответить
Шановний, вибрали Президента великої країни Україна в законний, демократичний спосіб. Хоча, власне, Ви маєте особисте переконання.

"На певному етапі, коли, здавалося б, перемога вже в кишені, українці неминуче починають чубитись між собою - і враз втрачають усе. Ця особливість української ментальності притаманна не лише політичним та державним діячам. Ми можемо спостерігати подібну картину майже всюди, де колектив складається з українців. Всюди, де необхідна злагоджена командна робота. І ще одна характерна особливість українців: ми ніяк не можемо навчитись на цій помилці. Ми її ніби забуваємо, і тому щоразу повторюємо. Через відсутність єдності в середовищі Народного руху України "За перебудову!" національно-демократичні сили так і не висунули єдиного кандидата в президенти у 1991 році, тому програли вибори. Через незгоду в середовищі опозиційних сил Леонід Кучма двічі отримував владу.

А коли опозиціонери врешті-решт спромоглись виступити єдиним фронтом і перемогти в результаті Помаранчевої революції, її лідери не змогли втримати владу й втілити необхідні Україні реформи. У першу чергу, через чвари в середині "демократичного табору".
Щоразу, коли держава жадатиме згуртованих командних дій, знаходитимуться ті, хто, не зважаючи на державні інтереси, тягнутимуть ковдру у свій бік. Це супроводжуватиметься зрадами, розбратом, брехнею та байдужістю.
Невже і правда, що де два українці - там три гетьмани? P.S слова не мої, але я повністю це підтримую.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:55 Ответить
То що ви описали називається демократія , я читав як в Ізраїлі чублися політики перед війною з арабами ,це ще хуже було чим у нас , нічого війна все розтавила на свої місця і всіх помирила
А українці ні чим не краще і не гірше інших націй де є демократія , просто в час війни національна хунта мабуть була би краще , но я до кінця не впевнений в цьому
показать весь комментарий
08.02.2022 22:02 Ответить
Пора вже у зебуiна про це запитати з прстрастю
показать весь комментарий
08.02.2022 21:39 Ответить
А з ким там, ріпоїди, "розмовляти" у цих бантустанах? Там що, народ хоч раз хоч когось вибирав?
показать весь комментарий
08.02.2022 21:23 Ответить
видно що більшість народу це вівці які про гопоту чули з телевізора і бубочка не виключення
показать весь комментарий
08.02.2022 21:24 Ответить
Москва постоянно визжит что дамбаситов притесняют и они в опасности. Но при етом на международных миротворцев они наотрез отказываются. Какие еще вопросы? Какие минские планы и переговоры ТКГ? Москва мира не хочет. А дамбаситы для Москвы биомусор.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:31 Ответить
значит, надо вводить (только без участия "заинтересованных сторон")... если запоребриковым сцикотно... слишком много вскроется тогда авнеца...
показать весь комментарий
08.02.2022 21:32 Ответить
А якби не зебіли то на Донбасі вже б 20-21 році стояли миротворці , а ще через пару років миротворців змінили б українські вояки
показать весь комментарий
08.02.2022 21:35 Ответить
не меліть дурні, поки кацапи стоять на донбасі, там не буде ніяких миротворців, ну хіба що білоруські.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:47 Ответить
А в чому дурня в 19 до виборів Петро тему миротворців дожав , на неї були схильні і амофорна Німеччина з германієй , да і кацапи розуміли , якщо він залишиться наа другий термін то вони будуть там стояти , почитайте всі їх ресурси за той час
Я розумію що віслюку те що робив Петро як червона ганчірка і тому після приходу до влади тема миротворців була закрита і він почав шукати мир в очку у *****
Так що самі ви дурню мелити
показать весь комментарий
08.02.2022 21:52 Ответить
Німеччина з Францією
показать весь комментарий
08.02.2022 21:53 Ответить
Ні це той що тобі і ***** в штані насрав
показать весь комментарий
08.02.2022 22:03 Ответить
Так дожав чи впритул підійшов? Чи може не підійшов а напевне розраховував? Чи може ще якось. Бо якби дожав, то миротворці вже б там були. Наразі ми їх там не спостерігаємо. В історії немає "якби". Історія це те що є. Звісно спекулювати можна як завгодно в політиці - на то вона і є така брудна дама. Але в історії ми оцінюємо тільки факти. А на данний час фактом є те, що миротворців на Донбасі немає.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:03 Ответить
Так то вже історія , ну що твій приЗедент за цей час зміг запропонувати тільки як подивитися в очко *****
показать весь комментарий
08.02.2022 22:07 Ответить
Ну що я можу відповісти на такий хамський пост. Тільки те що цей президент на стільки ж мій як і Ваш на данний час. І це зовсім не залежить від того сприймаєте власне Ви його за президента чи ні. Це також історичний факт.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:10 Ответить
Запитаю інакше що нинішній президент предложив по урегулюванню війни на Донбасі крім того що перестати стреляти ?
показать весь комментарий
08.02.2022 22:12 Ответить
Хоч це буде трохи по-єврейськи але відповім запитанням - а що запропонував минулий? Чи не Мінскі угоди? Це загалом краще? Кожний заручник обставин на свій час. Кожний пробував як міг. Але в обох їх дії зазделегідь були приречені на фіаско, бо не влаштовують кремлівську карлу.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:16 Ответить
Ну це ваша думка
По перше мінська угода це мінімізація на той час програш України в війні
По друге де обіцяні від зе плани а,б, с якщо мінські угоди не дієві , що виходе він брехав народу України що вони є
По третє міротворці були б найкраще коли ми не хочемо воювати
показать весь комментарий
08.02.2022 22:23 Ответить
Я з Вами повністю згоден відносно того, що миротворці були б найкращім варіантом у данній ситуації. При всьому моєму ставлеі до Петра - я повністю розумію чому виникли Мінські угоди і підтримую, що на той час це було найкраще рішення. Але я також розумію, що якби Петро зараз був би президентом, то він нічого теж не вирішив би і не запропонував нічого кращого. Бо все це не влаштовує х@йла. Мало того - він взагалі задер ставки в цій грі і вже відверто знущається з НАТО та світової спільноти. І поки що ніхто нічого не може вдіяти. Всі добре розуміють що Минськ глухий кут. Всі добре розуміють що ситуація патова і вирішити в данний час її просто неможливо. Звісно якщо не розвʼязати війну в Україні яка може перерости в світову. Цтого ніхто не хоче. Я гадаю, що навіть х@йло цього не хоче. Але так склалися обставини, що іншого вирішення данної ситуації на цей час немає. Ось всі тагнуть час та грають мʼязами. Таке моє бачення.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:31 Ответить
Згоден , ну я теж від ціх двох президентів не в захваті , но треба було продовжити лінію попередників по миротворцям а не відкидати її геть , а так топчимся по колу а не вирішений конфлікт все одно привиде до війни , питання часу
показать весь комментарий
08.02.2022 22:37 Ответить
Тему миротворців відкинуто вже. Ще раз перечитайте статтю. Та чітко вказано хто її відкинув. Гіпотетично можу припустити, що кацапи можуть погодитись на миротворців ООН. Тільки в одному випадку і це вже вам не сподобається. А погодяться вони в тому випадку коли ООН видасть їм мандат і вони вдягнуть блакитні каски та зайдуть туди вже на законних підставах. Вам таке потрібно? Питання звісно риторичне.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:52 Ответить
А в 19 вони на шведів і з баннладешу погоджувалися , якщо що
показать весь комментарий
08.02.2022 23:21 Ответить
То чому ж таки не погодились?
показать весь комментарий
09.02.2022 00:59 Ответить
Ви дійсно не помнити що було вчора ?
показать весь комментарий
09.02.2022 01:14 Ответить
Я дійсно не відстежую кожного дня політичні події. В мене є багато інших справ. Сюди захожу останнім часом не дуже часто поспілкуватися. До того ж останні три дні був чергового разу забанений тут на Цензорі (ну "подобається" модераторам Цензору моє ставлення до ковід та вакцинації ). А заходити на Цензор не маючи змоги коментувати статті якось не дуже цікаво. Тому могло таке статися що щось пройшло повз моєї уваги. Зараз політичні події дуже дінамічно розгортаються.
показать весь комментарий
09.02.2022 01:21 Ответить
все впирається в бажання москалів, а вони цього не дадуть зробити.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:05 Ответить
На той час це майже було реально
показать весь комментарий
08.02.2022 22:08 Ответить
Мабуть на стільки ж майже як і зараз. Від Європейських країн нічого не залежить відносно цього питання. Все залежить тількі від х@йла. Бо нагадаю, що кацапи мають вето у раді безпеки ООН. Подобається Вам це чи ні. Але це факт. І ніхто цього права їх поки що не позбавляв.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:13 Ответить
Зе не разу не підняв тему миротворців тому що це була ідея попередника , а для нього все що пропонували попередники як червона ганчірка
показать весь комментарий
08.02.2022 22:27 Ответить
Те що написане в цій статті, що ми обговорюємо відповідь Вам відносно теми миротворців. Ще питання відносно цієї теми є?
показать весь комментарий
08.02.2022 22:33 Ответить
Слухайте, я теж хотів би щоб нас підтримували більш рішуче країни заходу і давили хйла санкціями. Бо тільки розорена, знекровлена російська економіка, з соціальною катастрофою і множинними конфліктами всередині змусить їх вийти з окупованих земель.

Але, після гострого протистояння в 14-15 роках все начебто зійшло нанівець, і відповідно зникло з радарів західної політики та преси. Тільки зараз, коли хйло почало у відриту погрожувати і Україні і НАТО почали якісь позитивні рухи. І то, ті ж німеччина та франція досить лояльні до кацапів, а наші друзі кажуть що введуть санкції лише в разі поновлення агресії.

Наявність російської армії на території України це їх стратегічний інтерес, вибити силою ми не зможемо, навіть якщо реформуємо і переозброємо армію. Вони обов'язково знайдуть привід завести війська, чи розпочати бойові дії на інших театрах. Я маю на увазі в теперішніх умовах, коли в них резерви в десятки разів більше наших.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:29 Ответить
Ну давайте і далі залишатися терпілами (
показать весь комментарий
08.02.2022 22:33 Ответить
Добре, що власне Ви пропонуєте?
показать весь комментарий
08.02.2022 22:34 Ответить
Питання в тому що ми з вами нічого не вирішуємо , тільки в період кризи ми можемо вибрати кому піти цю країну захищати а кому лягти під нову владу або піти в еміграцію
показать весь комментарий
08.02.2022 22:41 Ответить
От і я про те саме. Ви не повірите, але я вважаю що не тільки ми з вами в такий ситуації. В такій ситуації зараз майже всі. І мені здається зараз кожен намагається виграти час. А будь ака пряма відповідь на питання відносно що робити зараз веде до збройного конфлікту в Україні і гіпотетично до третьої світової. Останнього теж неможна виключати. Немає іншого рішення. Питання стоїть зараз так - або капітуляція України та Заходу, або війна в Україні. Згадайте ультиматум х@йла. Зараз навіть питання не в нас. Зараз питання на скільки Запад здатний поступитися забаганкам нью недофюрера. Зараз х@йло тут в Україні хитає весь західний післявоєннний устрій та принципи з цінностями.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:48 Ответить
де ви визначили що я пропоную бути терпілами? Нам треба по всіх можливих каналах показувати хто такі московити, доводити те, що санкційний тиск треба посилювати, укріплюватися самим, вимагати реформ від уряду та президента. І чекати, бо сил в нас поки що недостатньо, а ворог достатньо сильний.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:45 Ответить
Терпіли це не про вас , це в загалі
показать весь комментарий
08.02.2022 23:24 Ответить
ким закрите питання участі миротворців ООН в ордло?якраз участь миротворців ООН в ордло зараз на часі.бажано ,щоб Байден цим питанням зайнявся.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:45 Ответить
як цікаво, конфлікт нібито внутрішній, але питання закривають на московії.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:46 Ответить
бо ***** не треба, щоб війна скінчилась
атсєль гразіть он будєт укру
показать весь комментарий
08.02.2022 21:46 Ответить
а шо они вечно о чем то заявляют?епе бкдто их о чем то спрашивают...
получили письменнный ответ байдена-вот и читайте.
показать весь комментарий
08.02.2022 21:49 Ответить
Смотрите как ловко вата вкидывает макроновских миротворцев в инфополе...
показать весь комментарий
08.02.2022 21:55 Ответить
бісноватого дідугана вже нічого не збуджує окрім маршируючих манкрутів
показать весь комментарий
08.02.2022 22:00 Ответить
Ильичев также подчеркнул, что сейчас "обсуждается выполнение Минских соглашений и резолюции 2202, в которых речь идет о миротворцах". Источник:
Так. що ще 180 років чекати...
показать весь комментарий
08.02.2022 22:00 Ответить
почему в всяких конго и других странах
где вроде тоже "внунтренний" конфликты
вводят контингент миротворцов ООН
а тут где реально война, взрывы
миролюбивая россюшка против?
хочет своих в каски одеть и отправить?
показать весь комментарий
08.02.2022 22:00 Ответить
а тому що баба яга - проти!
показать весь комментарий
08.02.2022 22:06 Ответить
вот как раз "момент истины".Сначала Меркель с Олландом спасают путина от рассмотрения агрессии РФ в ООН.Для этого они уговаривают Порошенко "начать мирный диалог с РФ",родив таким образом "минский и нормандский" форматы.Время шло.форматы не работали.поскольку Москва не признавала себя страной-агрессором.ООН "отмазывалось" от неприятной процедуры рассматривать страну-участницу Совбеза как агрессора и вводить ООНовских миротворцев.дальше РФ уже открыто шантажирует ЕС и НАТО,возникает новый момент возможности введения миротворцев ООН.макрон пытается снова спасти путина и "оживляет диалог"...но всё равно все и всё скатывают к подталкиванию Украины "начать внутриукраинский диалог с ОРДЛО"....задача украинской власти-заставить ООН рассматривать РФ как страну агрессор и вопросы оккупированных территорий решать на уровне ООН,
показать весь комментарий
08.02.2022 22:02 Ответить
путин ***** а обитатели страны ***** .*******.постоянно несут каку то х уй ню
показать весь комментарий
08.02.2022 22:11 Ответить
Гопота закордонных справ...
показать весь комментарий
08.02.2022 22:28 Ответить
Питання існування росії закрите. Такого не порозуміння більше не буде в без різниці чи почне воно відкриту війну чи ні. Без відкритої війни ліквідовувати росіян і їх росіянію будемо лиш трохи довше.
показать весь комментарий
08.02.2022 22:38 Ответить
Кацапи сруться від одної думки що Донбас знову стане підконтрольним Україні.
А таки стане - це питання тільки часу
показать весь комментарий
08.02.2022 22:59 Ответить
Московія не віддасть ЛуганДонію тому що наступним питанням постане КРИМ!!!!!!
показать весь комментарий
08.02.2022 23:25 Ответить
а должно было наоборот.
показать весь комментарий
09.02.2022 00:36 Ответить
ТОГДА ВОПРОС ПО ДОНБАССУ В ОБЩЕМ ЗАКРЫТ !)
показать весь комментарий
09.02.2022 05:57 Ответить
То есть варианты где кручу-верчу исключаютя,рф не устраивают.
показать весь комментарий
09.02.2022 08:37 Ответить
Да, миротворцами будут сами кацапы.
показать весь комментарий
09.02.2022 09:06 Ответить
показать весь комментарий
09.02.2022 09:27 Ответить
Послать кацапів нах.
Нехай нападають. Це пришвидшить кінець кацапстану. Потрібно це питання вирішити на віки
показать весь комментарий
09.02.2022 09:39 Ответить
Если подумать головой - единственный более-менне РЕАЛЬНЫЙ вариант ситуации лучше, чем сейчас - это создание по линии соприкосновения на 5 км туда-сюда демилитаризованной зоны с миротворцами ООН.
Это позволит прекратить огонь и потери, а Путину можно будет пиизд...ть про то, что таким образо он защитил Народ Данбаса от украинской угрозы.
показать весь комментарий
09.02.2022 10:38 Ответить
І вляпався ж на рівному місці!
Як що це "внутрішній гражданський конфлікт" і "вас нєма на теріторії України" - то якє вам діло будуть в Україні миротворці ООН чи не будуть?!
показать весь комментарий
09.02.2022 10:39 Ответить
Один уважаемый американский генерал сказал, смотрите чего добивается Путин и делайте все наоборот. Он хочет мост в Крым, ему это сильно нужно?, - уничтожьте мост. Он хочет базу для флота в Крыму - вооружитесь противокорабельным оружием, получите от партнеров катера, блокируйте бухты, что бы российская база не работала.

Именно по такому пути и идет запад на геополитическом уровне. Путин хочет вывода сил НАТО с Восточной Европы, а сил США со всей Европы - получите увеличение контингента. Что еще изволите мистер Путин?

И что касается ООН. Украина не дожала в начале войны. Теперь самое время дожимать. Тогда западный электорат спал, а правительствам было выгодно спустить все на тормозах. Теперь западные правительства взбудоражили свой электорат и попали в зависимость от его настроений. Им теперь будет трудно объяснить электорату свою бездеятельность и мягкотелость в ООН. Путин упорно настаивает что РФ не сторона конфликта - от ГА ООН нужно добиваться признания РФ агрессором, а ОРДЛО оккупированными территориями. Путина и РФ нужно сделать изгоями в сознании западных граждан. И раскручивать эту историю максимально громко. Но, это не про Зеленского.
показать весь комментарий
09.02.2022 11:28 Ответить
Не подписали римский статут а пэтому признать окупацию не сможете
показать весь комментарий
09.02.2022 11:42 Ответить
Граждане этих тереторий получают российские паспорта они не наши граждани пу ть едут в россию
показать весь комментарий
09.02.2022 11:46 Ответить
Граждане этих тереторий получают российские паспорта они не наши граждани пу ть едут в россию
показать весь комментарий
09.02.2022 11:47 Ответить
Половина армии России уже на наших границах,намечены стрельбы ядерной триады, в средиземное море стягивается ударная группировка со всех флотов. О чем плетут эти безумные макроны?
показать весь комментарий
09.02.2022 12:33 Ответить
Охренеть. И не корежит же логика.
Вопрос на 100% внутриукраинский, поэтому россия заявляет, что вопрос с миротворцами окончательно закрыт, и Украине надо говорить с тем с кем сказала россия.
показать весь комментарий
09.02.2022 12:57 Ответить