9844 посетителя онлайн

Ситуация на фронте зашла в тупик, - Буданов

буданов

Боевые действия в Украине сейчас зашли в тупик, поскольку ни Украина, ни Россия не могут добиться значительных успехов.

Об этом в интервью BBC сообщил руководитель украинской военной разведки Кирилл Буданов, передает Цензор.НЕТ.

"Ситуация просто зависла. Она не двигается.

"Мы не можем победить их по всем направлениям комплексно. Так же, как и они нас.

"Мы очень ждем новых поставок вооружений и прибытия более совершенного вооружения", - отметил он.

После того, как украинские войска освободили Херсон в ноябре, большинство самых ожесточенных боев продолжались вокруг Бахмута Донецкой области.

В других местах русские войска, похоже, занимают оборону, в то время как зима замедлила темпы наземных операций ВСУ по всей линии фронта протяженностью 1000 км.

Буданов сказал, что Россия "сейчас полностью зашла в тупик", понеся очень значительные потери, и он считает, что Кремль решил объявить очередную мобилизацию. Но, добавил он, украинским силам все еще не хватает ресурсов, чтобы продвигаться вперед по многим направлениям.

Буданов, при этом, отрицал вероятность наступления со стороны Белоруссии.

"На сегодняшний день я не вижу никаких признаков подготовки к вторжению в Киев или северные районы со стороны Беларуси", – сказал глава украинской разведки.

Топ комментарии
+50
Він прогнозував входження до Криму до нового року. Якими засобами?
показать весь комментарий
29.12.2022 08:11 Ответить
+48
Щось він забагато світиться з пустопорожніми заявами. Це вже насторожує. Віри їм після того, як брехав паяц щоб не провокувати паніку, немаю.
показать весь комментарий
29.12.2022 08:10 Ответить
+38
буданову осталось только сделать свой тик-ток, и деградация руководства ГУР МО будет окончательно завершена.
показать весь комментарий
29.12.2022 08:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Вы завели себя в этот тупик сами.
*Не выполняя никаких требований ЕС по демократизации ,
*Строя втихаря диктатуру в Украине
*не выдав Штатам беню,
*не выгнав выявленных МИ6 и ЦРУ шпионов из ОП - какого оружия вы клянчите ?!

Будете продолжать петлять меж капель - сядете на*** без рыбки...

Это тут можно народ дурить "единым теле обманом" - а Запад видит каждый ваш воровской шаг...

Вы умышленно тащите УКраину в х**лостан... О чём ваш агрохимия шепчется в Турции с руснёй месяцами ? Там работает ваш х**ло-объединенный центр слива страны. в тупик они , б***и зашли ...
показать весь комментарий
29.12.2022 09:09 Ответить
чем быстрее зеленая шобла сбежит из власти тем быстрее Украина победит как же вы кацапы тупорылые этого не понимаете
показать весь комментарий
30.12.2022 00:25 Ответить
а гайдай вже язиком кремінну взяв окупанти всі в ужасі розбігаються а тут таке... навіть не знаю як реагувати- ревіти чи реготати
показать весь комментарий
29.12.2022 09:18 Ответить
Ця заява може свідчити про спробу Банкової прощупати настрої населення на перемовини з рашистами.Якщо відлупу не отримають то потім буде :"Ситуація в куту і треба виходити через перемовини." І НЕ ДУМАЙТЕ!
показать весь комментарий
29.12.2022 09:19 Ответить
З вашими думками цылком погоджуюсь але є одне "но"; я рахую начальник ГУР МО має цілодобово керувати роботою служби згідно його обов"язків. Оці постійні його вкиди-прогнози не роблять Буданову честі і на мою думку нівелюють роботу всієї служби.У зекоманди досить говорящих- голів бовкалів .
показать весь комментарий
29.12.2022 09:22 Ответить
Цікаво, хто уповноважує керівника розвідки робити подібні заяви про «глухий кут»?
У тебе у відомстві здали кацапам розвідгрупу, талановитих хлопців, що кошмарними русню в їх тилу.
Може ти, *****, займешся пошуком зрадників?
показать весь комментарий
29.12.2022 09:25 Ответить
Як здали? І кому?!!!! Міні? Невподобайся болотній русні!
показать весь комментарий
29.12.2022 09:48 Ответить
https://timeze2019.blogspot.com/p/tze.html В операції по ліквідації в районі н\п Дятьково (Брянска обл. РФ) української ДРГ в складі 5 чоловік, приймало участь біля 200 в\с ЗС РФ , включаючи 30 спецпризначенців 54-о центру підготовки розвідувальних підрозділів (Владикавказ, РФ), яких перекинули з Білорусі (вони частково дислоковані там з 2017 р.) і два гелікоптери. Українська ДРГ потрапила в засідку, була оточена, відмовилась здатися і була знищена. Після цього тіла були переміщені до кордону з Україною і заявлено, що група знищена при переході корону, що не відповідає дійсності. Українська ДРГ була підрозділом безпосереднього підпорядкування Головного управління розвідки МО України. Ми не знаємо цілі і завдання які вона виконувала, але така концентрація спеціалізованих військ противника на шляху пересування вказує, що противник був інформований, як мінімум про завдання групи і скоріше всього про її маршрут.
показать весь комментарий
29.12.2022 11:22 Ответить
если это правда то трепача буданова и всех кто отвечал за операцию под суд трибунал
показать весь комментарий
30.12.2022 00:27 Ответить
І отака потвора представляє український генералітетет під час такої жорстокої війни без вибіру. Не треба було відміняти норми ГТО
показать весь комментарий
29.12.2022 09:27 Ответить
Нам нужно больше вооружения...особенно тяжёлого.Все направлено на это
показать весь комментарий
29.12.2022 09:41 Ответить
Думаю що Зеля зробив все щоб у нас було достатньо зброї.
показать весь комментарий
29.12.2022 13:27 Ответить
твой зеля терпила оманский вор и предатель узурпировал власть и нарушил Конституцию Украины много раз
показать весь комментарий
30.12.2022 00:29 Ответить
Поки тут деякі "експерти" хаять Буданова, і дають за 1000+км свої "стратегічні" поради, наш гур мо вчора підірвав болота. Але з тут такого не покажуть і не напишуть... Хіба що скажуть як і " болота" - хвейкь всьо)))
Вчора Буданов побував на "0" чим дуже здивував моїх побратимів.
показать весь комментарий
29.12.2022 09:46 Ответить
А те що наша ДРГ загинула на брянщині? Це як? Кому підпорядковується ДРГ? ДРГ, це не "парафія" Буданова?
показать весь комментарий
29.12.2022 09:52 Ответить
А те що, щодня в нас загиблі і війна на дворі? То що, втрати у війні були є і будуть. І те що наші хлопці( дрг) до цього виконали ряд важливих завдань вас не колише?
показать весь комментарий
29.12.2022 10:03 Ответить
«Перше, або в нас є «кріт». Чому або? Цей провал операції - це тільки ланцюжок тих провалв, які відбувається за останні час. Людей звільняють, у людей забирають документи прикриття. Керівників груп в липні місяці стріляють в Києві. І мало слідство за рік відповісти: в нас є «кріт» чи немає», - пояснив ексочільник ГУР МО.

Василь Бурба додав, що допит на який його викликали під час розслідування справи, тривав усього сім хвилин і закінчися після того, як генерал запитав слідчого, чому справа не засекречена.

«Це провал. Які причини провалу? Перша причина - у нас є «кріт», який працює на Росію. Друга причина провалу - наша погана підготовка. Третя причина - хороша робота контррозвідки Білорусі, - вважає Василь Бурба.

Ось про що я написав!!!!!! Я написав про те, що в "господарстві" буданова "кроти" і про те що наші ДРГ гинуть, завдяки роботи "кротів",а буданов піариться, як дешевий тік-токер.
А ти мене повідомив, що гинуть наші воїни. Дякую, а то я не знав!
показать весь комментарий
29.12.2022 10:21 Ответить
"У нас є кріт"! Кріт??? Та в нас там ціла купа кротів, та крім цього чи не половина населенння - зебарани-ждуни грьобані, наводчики і тд. Ми б уже або перемогли, якби був Президент, а не малорос, або взагалі цієї війни не було б, якби три просрані роки укріплювали оборону, а не асфальти клали. Я в цьому впевнена.
показать весь комментарий
29.12.2022 11:04 Ответить
Ольга, то я привів пряму мову генерал-полковника ГУР Бурби,а від себе, як і Ви можу писати лише припущення, що в "господарстві" ГУР купа "кротів". Така само "картина" і в СБУ і ....
показать весь комментарий
29.12.2022 12:05 Ответить
не переводи стрелки а то воняет кацапьем
показать весь комментарий
30.12.2022 00:32 Ответить
ты идиот их сдали - группу послали на задание где их ждала засада - за такое предательсвтео во время войны расстреливают на месте
показать весь комментарий
30.12.2022 00:31 Ответить
Цей вояж свідчить, що менеджер Гнусавого не бажає пропустити наступ, як було під Харковом тому послав свою руку Буданова бо з іншими комісарами та комісарками, а в миру нікчемами, говорити не бажали. Бо так пережив ають за рашку, що просто жуть.
показать весь комментарий
29.12.2022 09:53 Ответить
Тиждень тому піздел що літом будем у криму, дебіл
показать весь комментарий
29.12.2022 09:59 Ответить
Ну хорошо,согласен:Украина ждет новое оружие от Запада. Но пока ждем-наладить выпуск своего хоть какого-то не судьба? Где наши ударные дроны-камикадзе? Не нужны мне новые видосики от Зеленых. Мне нужны дроны-камикадзе летящие на Москву
показать весь комментарий
29.12.2022 10:06 Ответить
У нас всю власть забрали люди, которые ничего не умеют, только рассказывать какие они хорошие. Вот рассказывают. Если остальным только это надо, то значит всех всё устраивает.
показать весь комментарий
29.12.2022 10:09 Ответить
Після поїздки до Базмуту райдужні кабінетні прогнози змінились на констатацію песимістичної реальності? Це війна, говногенерал недороблений - зє! з дєрьмаком понабирало собі подібних: шмаркачів, кінологів, сексологинь-бадоторгівок, фітнеспідстилок... Так, збодунов, скоро не глухий кут, а 3,14здець з такими кадрами, як ти буде
показать весь комментарий
29.12.2022 10:47 Ответить
Невже бубачка хоче в якесь очко пуйлу заглянуть? Чи на переговори десь посередині зійтися? Лаврокінь щось там натякав, що тільки на умовах здачі 4 областей. І Залужного не допускають в ефіри останнім часом.
показать весь комментарий
29.12.2022 10:52 Ответить
Ну так, ми вже це чули - "дагаваріцца пасэрэдінэ".
Ото весь час зусибіч тільки й лунають наративи про "мирний план" для Украіни, "переговори" і т.д. - щоби народ потрохи звикав. А для "заспокоэння" водночас пускають заяви, мовляв, "ми ж нічим там особливо не будемо поступатися" (але винесить питання Криму і Півдня і Сходу "за дужки", ага). Але ж комусь вигідно затягування війни. Це і військова допомога "по чайній ложці", хоч вже давно озвучувалася ціла купа позицій, хай навіть старіших зразків озброэнь, котри нам би могли надати вже зараз і котрі в противному разі все одно довелося б списувати..
Гра в "хорошого та поганого поліцейського". Ото наче э одна "хороша президентьска адміністрація" десь на Заході і э "погана росія" (справді погана). Але щось нам та хороша адміністрація навіть "Хоки" для посидення ППО не надто охоче даэ (котрим вже 60 років цій розробці і яких э тисячи на зберіганні). Обіцяють "Петріот", але не скоро. і всіляко примирюють нас з агресором де тільки можна, як на тому ж таки нагороджені "шНобелем"; знімають санкціі з рос спортсменів і т.д.
і головне, що кожного разу ім усім э на кого "кивнути головою", аби "обоснувати" не надання більшоі допомоги:
э "хороші Штати" і "погана росія"
э "хороший Захід" і "погана зелена корупційна ОПа з завгоспом - "сином грушника" з росіі"
э "погана зелена ОПа", але э "хороші украінські генерали" (ну вони й справді фахові, хіба ні?)
Хоча. Тих же таки генералів - назначаэ "колективна зелена ОПа" (і Завгосп іі), і Головнокомандувач підзвітний Президентові (Завгоспу).
Хоча. Те ж таки заокеанське ЦРУ/ФБР мають купу компромату - тупо на всіх і тримають всіх за оту саму "ОПу" - було б тільки політичне бажання - і на Банковій швидко б "намалювали" нового "завгоспа".

Але ніт. Нам розповідають казки, ніби таж таки "ОПа" ні від кого "не залежить".
і що Головнокомандувач - теж "не залежить не від кого" - навіть від Штатів. Отак от. Навіть NYT (відомо чий "рупор") опублікували "вборс" про те, як Головком "не послухав Штати", та в"бав по високопоставлених касапах, хоч вони його й "просили не робити того". - от такий "незалежний" - Ну тобто, настільки незалежний, що ми маэмо вірити кожному його слову. і ще - дуже чесний. і ні в яких "мутняках" не замараний" (і байдуже, що навіть в Наполеона, добра половина його славетних генералів погрузли згодом у корупціі - в нас же такого ніколи не буде, от зовсім ніколи). От скаже - не можемо наступати, тиснути на росіян, нав`язувати ініциативу - значить не можемо. Скаже - чекаэмо у лютому на іх наступ (даэмо ім час підготуватися трохи) - значить чекаэмо. А скаже, згодом, що "ми зайшли в глухий кут", "треба домовлятися" - то треба "домовлятися" (пасэрэдінэ) бо "ми зайшли в глухий кут".
і коли він (або хтось інший) таке скаже, ми ж усі маэмо розуміти, що ніхто на нього "не тисне", правильно?
Коли навіть такий уважний та вдумливий фахівець, як пан генерал Кривонос, котрого ми всі справді тут поважаэмо (бо э за що) каже вже в одному зі своіх останніх інтерв`ю про окуповані територіі, як про "втрачені" - це таки дуже не добрий, характерний признак з вуст такоі вдумливоі, продуманоі, уважноі людини, чи не так?

і наче все "правильно", і генерали в нас хороші та незалежні. Хоча й озвучують то один, то інший час від часу "опівські" наративи. Особливо останній наратив - у вигляді законопроекту "про посилення дисципліни військовослужбовців" - і то нічого, що при проблемах з дисципліною, треба в першу чергу питати зі старших офіцерів, і що в тебе э для того всі важелі, що э Статут ЗСУ в котрому вже все э. Начебто. Але ніт - треба просувати "законопроект" з ОПи, котрий зруйнуэ будь-який бойовий дух в Збройних Силах і зробить з солдата - худобу, і котрий в підсумку призведе до того, що почнуть стріляти вже в "м`ясників" у погонах, бо байдуже - чи тебе посадять на 10 за відмову вмерти задарма, чи на 10-15 за те, що "замінусовав" чергового "жукова"/рашиста й агента ФСБ у погонах. Ну це так - лірика. Як і різні чутки про "побори" в Арміі, чи про те, що війска відвели, чи про те, що випустили касапів з Лиману з чи під Херсону.
Бо в нас э "дуже погана ОПа", і э "дуже хороші й незалежні військові командувачі". і дуже добрі союзники, котрі нам начебто й допомогають. і корупціі ніякоі немаэ. Ніде. Ми іі перемогли - "вэрховний" сказав. Але. Але враження таке, наче нас просто плутають в трьох соснах. і не підкопаэшься ж.

Ну а новину про "глухий кут" спочатку озвучить хтось непопулярний, зашкварений співмешканням з гогілашвілі. Аби прощупати ситуацію, помацати "окно Овертона" та прийняти спочатку весь "негатив" та "ріки праведного лайна" на себе. Йому не в перший раз обтікати - робота така.
Питання в іншому - чи будемо ми сліпо приймати на віру все, що нам кажуть? Хай хто б це казав? Хай навіть найбільш заслужений наш співгромадянин?
Бо я накидав тут зради, і дай Боже, щоби вони виявилося "зрадою". Ну а як ні? - в черговий раз це з`імо? Ну тоді з нами в черговий раз зроблять те, чого ми не хочемо. Нас, і нашу краіну в черговий раз пошматують, а росіян - посилять за наш рахунок і згодом вони прийдуть до нас знову - довершити те, що вони проти нас розпочали.
показать весь комментарий
29.12.2022 10:54 Ответить
1000км наземного фронта? Ну да, разведке виднее лучше чем всем западным разведкам.
показать весь комментарий
29.12.2022 11:31 Ответить
це прес секретар Міноборони?
показать весь комментарий
29.12.2022 11:35 Ответить
Я где-то читал, что он вообще не разведчик, а диверсант. А это другая специализация.
показать весь комментарий
29.12.2022 11:43 Ответить
Він трепач ! Такого ВУС в Війсковому Білеті нема.
показать весь комментарий
29.12.2022 13:23 Ответить
а кто назначил этого трепача ? твой зеля ..
показать весь комментарий
30.12.2022 00:34 Ответить
Когда РФ были под под Киевом у Буданова тупика не было, была даже перспектива, но когда начали жарить окупантов в Мариуполе, агент ФСБ пустил соплю и зашел в тупик.
показать весь комментарий
29.12.2022 12:20 Ответить
краще мовчав би думали розумний
показать весь комментарий
29.12.2022 12:23 Ответить
З Зелею та і будемо в глухому куті. Зараз позіція відповідає Оманським домовленностям.
показать весь комментарий
29.12.2022 13:21 Ответить
Залужному и ЗСУ насрать на оманские договорняки зеленского и дерьмака
показать весь комментарий
30.12.2022 00:35 Ответить
Треба оцьому Буданову прикусити свого ЯЗИка і переставати бути блогером або ставати піхотинцем і залишатися БЛОГЕРОМ! Бо він щось забагато п*здить!
показать весь комментарий
29.12.2022 13:49 Ответить
Голова розвідки повинен тихо працювати на користь краіни а не постійно робить якісь за,яви!!Ви ж не блогер і не Арестович!!
показать весь комментарий
29.12.2022 14:03 Ответить
он именно и "блогер" и "арестович" два ватных пестабола
показать весь комментарий
30.12.2022 00:37 Ответить
Глупости не надо говорить даже, если ты очень любишь россию! Здесь это не прокатит!
показать весь комментарий
29.12.2022 14:52 Ответить
буданову можна вірити! і на Україну ніхто не збирався нападати так! і зелений говорив про це... "зависла" мат...
саме тому Люфганза, КЛМ, Британсиці авіалінії відмінили всі свої авіарейси за кілька днів до початку війни? ...
нам кажуть ПРАВДУ! треба вірити !

нужно ли .
показать весь комментарий
29.12.2022 14:46 Ответить
Україні і не треба масовані контрнаступи такі наступи важкі і зброї звісно не вистачить навіть на 500 км
А все що треба частинами відбивати території ЗСУ просунулись до Кремінної 2.5 км це вже надихає позитивом
Але для чого Буданов робить прогнози? Щоб рашисти все знали і спланували свої дії?
показать весь комментарий
29.12.2022 15:12 Ответить
Ні, глухий кут це коли зрадлива курва займає посаду начальника ГУР Міністерства Оборони України

показать весь комментарий
29.12.2022 15:48 Ответить
буданов - тупий кут розвідки! Працювали до нього на цій посаді і ніхто про них не чув, бо вони робили свою справу. Потім настав суцільний 95 квартал…
показать весь комментарий
29.12.2022 16:21 Ответить
арестович номер 2
показать весь комментарий
29.12.2022 17:04 Ответить
крот номер 2 (3,4,5....)
показать весь комментарий
30.12.2022 00:38 Ответить
А це вже зовсім не його компетенція розказувати що і як на фронті. І, взагалі, не справа розвідника клювадлом клацати з екрана. Мутний він якийсь, ще й повторюється постійно, таке враження, що товче воду в ступі, або тупить від передозу владних повноважень. Як там його співмешканець Гогі, з'їхав вже з хати?
показать весь комментарий
29.12.2022 19:10 Ответить
..понимать как оправдание или как потворничество мокшанским тварям болот мацковии...
показать весь комментарий
29.12.2022 20:56 Ответить
Це так схоже на цю владу. Ми будемо в Криму до кінця року, війна закінчиться за 2-3 тижня, в них більше нема ракет. Бум, війна зайшла у кут...
показать весь комментарий
29.12.2022 22:18 Ответить
всьо пропало гогі уєхаль
показать весь комментарий
29.12.2022 23:57 Ответить
Страница 2 из 2