9366 посетителей онлайн

Оккупанты формируют из мобилизованных "отряды смертников", потери штурмовиков-вагнеровцев составляют до 80%, - Минобороны

війна

Враг активно применяет "отряды смертников" из плохо обученных мобилизованных. В некоторых штурмовых отрядах ЧВК "Вагнер", атакующих украинские позиции на востоке, потери составляют до 80% личного состава.

Об этом сообщила заместитель министра обороны Анна Маляр, передает Цензор.НЕТ.

"В некоторых штурмовых отрядах чвк "вагнер" и подразделениях 2 АК потери составляют до 80% личного состава. Эвакуация погибших и раненых врагом ограничена или не осуществляется вообще. В результате чего среди личного состава российских оккупационных войск на временно оккупированной территории Украины отмечается существенное снижение уровня к решениям командования по ведению боевых действий", - написала Маляр.

По словам заместителя министра обороны, все больше российских военнослужащих отдает себе отчет, что их командиры неадекватно оценивают обстановку на поле боя. Об этом свидетельствует интенсивное применение так называемых "отрядов смертников" – подразделений, укомплектованных недостаточно подготовленными мобилизованными, которые ежесуточно несут большие боевые и санитарные потери.

В частности, по данным Минобороны, только один учебный центр на территории Ростовской области РФ еженедельно отправляет около 500 наспех обученных мобилизованных, большинство из которых проходят ускоренный курс подготовки от 14 до 21 суток.

"Попадая в подразделения, такие военнослужащие, не желая выполнять роль "отрядов смертников", прибегают к умышленному повреждению боевой техники, преимущественно двигателей, которая, не произведя ни одного выстрела, с полным боекомплектом отправляется на ремонтные базы", - рассказала Маляр.

Топ комментарии
+10
Поясніть-но мені: яким чином керівництво МО дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті?
Завдання МО - ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗСУ всім необхідним (держоборонзамовлення, контракти на закупівлю, договори про постачання того чи іншого озброєння, БК, одягу, їжі і т.ін.). Але тут у них повний гаплик, а піаритись треба. Найпростіше питання: чому однострої для ЗСУ замовляються в Туреччині, а не розміщуються на підприємствах України?

Життєве кредо всіх цих "нових ліц" - нагородити непричетних, покарати невинуватих.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:02 Ответить
+9
Алибаба

@CaucasianRebel

·

https://twitter.com/CaucasianRebel/status/1625761023222329345 10 ч

В Турции арестовали одного из сотрудников российского МЧС, который украл деньги во время поисковых работ в пострадавших от землетрясения районах

показать весь комментарий
15.02.2023 20:09 Ответить
+4
..... напісяла Маляр! Даоі не читаю - далі буде понос!
показать весь комментарий
15.02.2023 20:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
відкрив, сторінку анульовано
показать весь комментарий
15.02.2023 20:07 Ответить
удалили почему-то..... ((
показать весь комментарий
15.02.2023 20:12 Ответить
вот, на тюбике есть..., но более длинная версия......
https://youtu.be/FDiQaiKnZ1Y
показать весь комментарий
15.02.2023 20:23 Ответить
Поясніть-но мені: яким чином керівництво МО дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті?
Завдання МО - ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗСУ всім необхідним (держоборонзамовлення, контракти на закупівлю, договори про постачання того чи іншого озброєння, БК, одягу, їжі і т.ін.). Але тут у них повний гаплик, а піаритись треба. Найпростіше питання: чому однострої для ЗСУ замовляються в Туреччині, а не розміщуються на підприємствах України?

Життєве кредо всіх цих "нових ліц" - нагородити непричетних, покарати невинуватих.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:02 Ответить
Сходи, полікуй зуби у сантехніка чи столяра, може зрозумієш мій допис.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:09 Ответить
Ви, пане, вборець ЗЕ! чи просто прокацаплений? Бо тільки вони переходять на особисті образи, коли їм не подобається думка чи слова опонента.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:21 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Керівництво Збройних сил України:

Верховний Головнокомандувач Збройних сил України - Президент України
Головнокомандувач Збройних сил України-начальник Генерального штабу (Україна)
Міністр оборони України
Державний секретар Міністерства оборони України
Перший заступник Міністра оборони України
Заступник Міністра оборони України
Командувач Об'єднаного оперативного штабу ЗСУ
Командувач Операції об'єднаних сил
Командувач Сухопутних військ Збройних сил України
Командувач Повітряних Сил Збройних сил України
Командувач Військово-морських сил Збройних сил України
Командувач Десантно-штурмових військ Збройних сил України
Командувач Сил спеціальних операцій Збройних сил України
Командувач сил логістики Збройних Сил України
показать весь комментарий
15.02.2023 20:11 Ответить
Добре, спробую ще простіше:

штурмовий підрозділ спецназу буде займатися закупівлею провізії та палива, а рота матеріально-технічного забезпечення - штурмувати будівлю. І ті ж, і інші - спецпризначенці! Така у вас, пане, логіка?
показать весь комментарий
15.02.2023 20:18 Ответить
Ти запитав "Поясніть-но мені: яким чином керівництво МО дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті?"

Я тобі відповів - Все просто. МІністр Оборони та його заступники входять до складу керівництва ЗСУ.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:22 Ответить
Так. Саме так я і написав. Не "яким чином керівництво МО дотичне до ЗСУ", а "яким чином керівництво МО дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті".

У кожної структури в ЗСУ - свої завдання та задачи. І кожен відповідати має саме за свій сектор роботи. І звітувати за нього. Тому й питання такі у мене виникають, бо потім вийде "у перемоги багато батьків", а про "золоті яйця" ніхто й не згадає... Тому й навів приклад про РМО та штурмовий загін...

Якось так.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:33 Ответить
Це все гарно звучить, але воно розбивається об фразу "Янелох розмінував Чонгар". Він там теж в списку керівництва ЗСУ. Пора визначитись з позицією.
показать весь комментарий
15.02.2023 21:00 Ответить
Боневтік є верховним головнокомандувачем ЗСУ відповідно до посади. Саме він головний як і в плануванні проведення бойових дій ЗСУ, забезпеченні безпеки та оборони країни (як голова РНБО), так і в господарському та матеріально-технічному забеспеченні ЗСУ для виконання цих задач.
Ну а розмінування Чонгару - стаття 111 ККУ, але, на жаль, воно зараз недоторканне.
показать весь комментарий
15.02.2023 21:16 Ответить
Коротше, він розмінував чи саперно-інженерна бригада?
показать весь комментарий
15.02.2023 21:20 Ответить
Підрозділ саперів, звісно!
Питання лише в тому, хто дав команду: Верховний головнокомандувач (він же преЗЕдент), Голова РНБО (він же преЗЕдент), чи голоковнокомандувач ЗСУ (такий собі Хомчак на той час, призначений за поданням преЗЕдента). Керівництво МО до цього причетне лише тим, що їм потрібно було врахувати вивільнені міни і забезпечити їх зберігання чи продаж.

Зараз ви, пане, намагаєтесь мене вивести на те, щоб я погодився з тим, що сантехнік стоматологічної клініки може лікувати та протезувати зуби. Але ж це не так. (До речі: лікуванням та протезуванням займаються різні фахівці. Звісно, є люди, які опанували обидві ці спеціальності, але це, здебільшого, виключення, ніж правило).
показать весь комментарий
15.02.2023 21:47 Ответить
О, це прекрасно. Ми все ближче до істини. Раз був наказ і виконавці, то має бути і слід (сам наказ, доручення, свідчення, очевидці). Наказ міг дати будь-хто по вертикалі від умовного комбрига (виконавця) до верховного. Не варто про це також забувати. Це вже принаймні конкретика, а не популізм, який я процитував вище. Популізм - це рудимент радянщити та ознака твердолобості, який з нації потрібно викорчовувати.
Отже, якщо був факт розмінування, чому досі всі мовчать? Чому мовчить солдат, який вставляв чеку? Чому мовчить завсклад, який приймав на зберігання? Чому мовчать очевидці? Хіба це не дивно з огляду на те, що про більшість подій на фронті ми дізнаємось ще до офіційних звернень ГШ? Тоді, власне, в мене виникає питання "А был ли мальчик?"

"Зараз ви, пане, намагаєтесь мене вивести на те, щоб я погодився з тим, що сантехнік стоматологічної клініки може лікувати та протезувати зуби." - зовсім ні. Я б навіть сказав, навпаки.
показать весь комментарий
15.02.2023 22:23 Ответить
Згадайте: хто керує судово-правовою системою? Ну а військової прокуратури в Україні немає.

Ну а про те, що "мовчать" - то це не правда. Навіть тут, на "Цензорі", я бачив скріншоти про те, де. як і ким погоджувалося таке рішення. Здається то було на якомусь комітеті ВРУ. Ну а заява Верещук у лютому минулого року - то вже збите до оскоми.

Але це все не стосується початкової теми: "яким чином керівництво МО дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті"? Ну і щоб вже не порушувати контекст мого початкового питання, то: з якого дива керівництво МО коментує ведення бойових дій, якщо це не входить до їх повноважень?
показать весь комментарий
15.02.2023 22:39 Ответить
Згадайте: хто керує судово-правовою системою? Ну а військової прокуратури в Україні немає.
- до обов'язків суду не входить збирання доказів. Лише оцінка. Для цього є слідство: прокуратура, НАБУ, СБУ ітд в залежності від кваліфікації злочину.

"Ну а про те, що "мовчать" - то це не правда. Навіть тут, на "Цензорі", я бачив скріншоти про те, де. як і ким погоджувалося таке рішення. Здається то було на якомусь комітеті ВРУ. "
- Ви довіряєте тим картинкам? Досить активно живу в інформаційному просторі і жодного разу не бачив подібних заяв від військових. Лише раз бачив відео про наших танкістів, які махали ручкою кацапським танкістам на Херсонщині в перші дні війни. Виглядало, як втрата управління. Здається, тут навіть було. Пошукаю, скину, якщо цікаво.

"Ну а заява Верещук у лютому минулого року - то вже збите до оскоми."
- Верещук ніхто. Жодного відношення до безпосереднього управління військами вона не має.

Що стосується початкової теми.
"яким чином керівництво МО дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті" - відповідаю - таким самим чином, як керівництво ЗСУ. Адже керівництво МО входить до складу керівництва ЗСУ. Ви ж не питаєте "яким чином керівництво ЗСУ дотичне до ведення бойових дій та аналізу ситуації на фронті". Ви вперто не хочете піднятися на один щабель цієї вертикалі.
показать весь комментарий
15.02.2023 23:06 Ответить
Знайшов https://youtu.be/oP1Zl-*****?t=369 відео.
показать весь комментарий
15.02.2023 23:24 Ответить
То все добре, дякую. Але на моє початкове питання ви, пане, так і не відповіли. Тому закінчуємо цю бесіду.
показать весь комментарий
16.02.2023 09:44 Ответить
..... напісяла Маляр! Даоі не читаю - далі буде понос!
показать весь комментарий
15.02.2023 20:03 Ответить
Аналогічно. Чому ця адвокат, яка ні одного дня не проходила службу в ЗСУ стала зразу заступником міністра? Яйця по 17 грн.,вже всі порахувала і лізе в аналітичну роботу? Які поради і яку користь ЗСУ можуть приносити такі заступники міністра?
показать весь комментарий
15.02.2023 21:34 Ответить
в число мобилизованных входят не только орки, но и с оккупированных территорий
показать весь комментарий
15.02.2023 20:06 Ответить
ДНР ЛНР
А були наші ...)(((((((((
показать весь комментарий
15.02.2023 20:18 Ответить
Бо вони нелюди і "зеків" за людей не вважають... Але якщо розібратися, то керівництво раши у повному складі на чолі із пу, повинне іти у наступ попереду зеків...( Так як їх гріх набагато тяжчий за усі гріхи рашистів разом узятих...)
показать весь комментарий
15.02.2023 20:07 Ответить
Алибаба

@CaucasianRebel

·

https://twitter.com/CaucasianRebel/status/1625761023222329345 10 ч

В Турции арестовали одного из сотрудников российского МЧС, который украл деньги во время поисковых работ в пострадавших от землетрясения районах

показать весь комментарий
15.02.2023 20:09 Ответить
как там в "Джентльменах удачи" - в чан с дерьмом янычара с ятаганом и возить по улицам городов
показать весь комментарий
15.02.2023 20:12 Ответить
ось такі штуки потрібні
показать весь комментарий
15.02.2023 20:10 Ответить
Для них набоїв не напасешся.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:15 Ответить
шкода, що на свинособак набоїв жаліють,але це жорстка реальність відсутності патронних заводів в країні.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:38 Ответить
а навіщо іх формувати. вони і так смертніки
показать весь комментарий
15.02.2023 20:11 Ответить
зомбі й так формально мертві
показать весь комментарий
15.02.2023 20:13 Ответить
Особливо сильна мотивація у тих кого піймали на вулиці і відправили на фронт.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:42 Ответить
Хай їх хробаки жаліють, раз мозоку нема...
показать весь комментарий
15.02.2023 20:32 Ответить
Что такое аня маляр ?

Многие украинские телеканалы (Интер, 1+1, Украина, Прямой, СТБ и другие) привлекали ее как эксперта на политических и социальных ток-шоу. Какое-то время осенью 2017 года Анна сотрудничала с программой "Криминал на Прямом", была звездой ток- шоу " Один за всех" и
" Битва экстрасенсов", " Жди меня ". Это ее уровень!
показать весь комментарий
15.02.2023 20:34 Ответить
Немає довіри до цього спікера:
1) що мобіки роблять у пвк?
2) яку техніку може знищити штурмовик, привезений на позицію вантажівкою і викинутий з неї підсрачником кадирівця?
3) навіщо їх довше готувати, коли їх задача-розвідка боєм?
Мобіки лише мобільна мишенна обстановка.
показать весь комментарий
15.02.2023 20:49 Ответить
Я извиняюсь, наших тоже не мало молотят, только это секрет полишинеля
показать весь комментарий
15.02.2023 21:22 Ответить
Видалять тебе, бо...
показать весь комментарий
15.02.2023 21:34 Ответить
Хіба на війні буває інакше?
показать весь комментарий
15.02.2023 22:09 Ответить
В противоборстве мяса против железа - мясо всегда проиграет.
показать весь комментарий
15.02.2023 21:56 Ответить