10793 посетителя онлайн
8 132 59

Дуда и Санду встретились в Варшаве. Говорили об агрессии РФ

дуда,санду

Президент Польши Анджей Дуда встретился в Варшаве с президентом Молдовы Майей Санду.

Об этом сообщили в канцелярии польского лидера, передает Цензор.НЕТ.

Основной темой переговоров президентов стали вопросы безопасности.

Дуда отметил, что Польша поддерживает усилия Молдовы по присоединению к европейскому и трансатлантическому сообществу.

Также лидеры затронули вопросы агрессии России.

Топ комментарии
+6
Красиве і добре фото.
показать весь комментарий
22.02.2023 12:58 Ответить
+5
Хіба це обійми? ось це обіймаються ******* сердця
показать весь комментарий
22.02.2023 12:59 Ответить
+5
Ой шось Дуда дивиться на Санду не зовсім як на колєгу...
показать весь комментарий
22.02.2023 13:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Красиве і добре фото.
показать весь комментарий
22.02.2023 12:58 Ответить
Хіба це обійми? ось це обіймаються ******* сердця
показать весь комментарий
22.02.2023 12:59 Ответить
Ой шось Дуда дивиться на Санду не зовсім як на колєгу...
показать весь комментарий
22.02.2023 13:11 Ответить
показать весь комментарий
22.02.2023 13:21 Ответить
Хрупкая женщина. Рядом с ней любой мужчина начинает себя чувствовать рыцарем - защитником)))
показать весь комментарий
22.02.2023 13:25 Ответить
Ви коли вже кацапів з своєї території почнете виганяти?
показать весь комментарий
22.02.2023 13:38 Ответить
Граблями и сапой?) Вроде как работает Санду над преобразованием армии. Но тяжко после воронина-дадона
показать весь комментарий
22.02.2023 13:52 Ответить
Так наш же Резников казав шо нехай Молдова попросить Україну допомогти...
показать весь комментарий
22.02.2023 13:59 Ответить
Ну Резникову чего не распорядиться военными ресурсами. Думаю сперва у Залужного спросить надо, что у него в приоритете)
показать весь комментарий
22.02.2023 14:15 Ответить
Взагалі то спочатку людям треба аеропорт в Кишиневі блокувати, щоб кацапи не літали і не шарились туди сюди. За вас ніхто цього робити не буде.
показать весь комментарий
22.02.2023 14:26 Ответить
А есть сведения, что наши ухом подушку давят? Сербов с черногорцами не пропустили, контроль усилен, рейсы на дружественные рэфии страны сокращены до полного минимума
показать весь комментарий
22.02.2023 14:29 Ответить
Хорошо, а до повномасштабной войні в Україні як кацапи ротацію в придністров'ї робили? Як туди кацапи потрапляли? Через Україну це неможливо було.
показать весь комментарий
22.02.2023 14:37 Ответить
Мне вот чисто по-человечески интересно, откуда вообще идут эти разговоры про ротацию какую-то? Вы реально думаете, что там ротация ведётся? В том контингенте все местные, получившие гражданство РФ. И украинское заодно. Они живут там, они оттуда родом. Амуниции там с советских времён столько, что на небольшую войну хватит.
показать весь комментарий
22.02.2023 14:45 Ответить
Ну допустим, мяса можно местного набрать. А как же с офицерским составом? Кто руководит там всем этим? И еще, какая там амуниция? 35 лет прошло! Она сотлела уже давно. Ну пусть там железо сохранилось и то! Его же обслуживать нужно, так сказать полный цикл ГСМ, аккумуляторы, запчасти и т.д. Как оно туда попадает?!
показать весь комментарий
22.02.2023 14:51 Ответить
Местные. Лично одного знаю. Вояка с Ленинградской области откуда то. 35 лет назад женился на местной. Получил гражданство Молдовы. После развала сэра получил гражданство пмр и украины. Так и жил в тирасполе, входил в контингент. Работал на постоянной основе. Офицер. Сейчас вышел в отставку, получает от рэфии военную пенсию. И ныне живёт в тирасполе
показать весь комментарий
22.02.2023 14:55 Ответить
Так я ж про що і говорю. Це ви одного знаєте, а за 35 років там таких тисячі! Якщо не десятки тисяч. Вже б давно попідривали їхні склади ***********. Увас же немає спільного кордону з кацапами.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:00 Ответить
Без обид. Вы много в Крыму взорвали с 2014 до 2022? Наверное все же это не так просто. А склады боеприпасов в колбасне в случае детонации на 100 км в диаметре разрушат под ноль все населенные пункты. И молдавские и украинские
показать весь комментарий
22.02.2023 15:06 Ответить
Шо ти порівнюєш *уй з пальцем?
показать весь комментарий
22.02.2023 15:12 Ответить
А чо так? У вас просто оттяпали кусок территории в виде Крыма, и кусок территории под предлогом самоопределения. У нас оттяпали под предлогом самоопределения. В чем разница?
показать весь комментарий
22.02.2023 15:14 Ответить
А різниця в тому шо ми воюємо за свою землю, а ви ні. Зрозумів?
показать весь комментарий
22.02.2023 15:26 Ответить
Та припиніть вже на сусідів агресивно наїзжати, це зовсім не по-європейськи.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:34 Ответить
Це не сусід, це троляка
показать весь комментарий
22.02.2023 15:37 Ответить
У вашого опонента профіль від 2014 року, у вас - від 2023. Так що, цей аргумент не на вашу користь.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:58 Ответить
Пойму обязательно, как только ты мне пару вещей об'яснишь. О позиции Украины в 1991 году, когда мы сражались, когда у нас люди гибли. Помогали ли украинцы молдованам или может наоборот, сражались на стороне приднестровцев и обеспечивали рэфии военный коридор? Принимали ли беженцев? Так что дружок не читай мне лекций, ок. Воюет он клавиатурой
показать весь комментарий
22.02.2023 16:27 Ответить
Ще раз говорю. Не порівнюй йух з пальцем. Україні тоді не до Молдови було. В нас повним ходом йшла революція. В нас своя хата горіла, а ви привикли, що хтось за вас повинен робити. Чого до своїх братів румунів не звиртаєшся? Вони ж ближче вам за духом та кров'ю. Розмовляєте однією мовою...
показать весь комментарий
22.02.2023 16:42 Ответить
Не свисти, и не виляй) УНА УНСО в приднестровском конфликте революцией занималась? Гражданство Украины приднестровцы получали тоже в связи с революцией?) Хватит уже, а? Никто у вас помощи не просил и не просит, а уж тем более не просит что-то за нас делать. Или может назовешь хоть один случай? Чисто повеселиться)
показать весь комментарий
22.02.2023 16:55 Ответить
Слухай, особисто мені поюху під ким ви вже 33 роки і яку державу збираєтесь будувати. Хочете сосати у ***** будьласка. Тільки якщо ваша клоака (а це ваша клоака) буде загрожувати моїй державі то в зуби ніхто дивитись не буде.
показать весь комментарий
22.02.2023 20:18 Ответить
УНСО воювали на стороні придністровських сепаратистів проти Молдови - сам Корчинський про це розповідає. Це ганебно. Україна мала б видати його Молдові за порушення територіальної цілісності і суверенітету Молдови. Точно не лекції читати. https://www.radiosvoboda.org/a/prydnistrovya-viyna-v-sadakh/31832863.html
показать весь комментарий
22.02.2023 18:49 Ответить
Шановний пан напевно не знає що Санду на посаді з 24.12.2020
До цього був про-руснявий Додон (зараз під слідством за корупцію). За нього і їздили русняві до Придністров'я.

Хочу нагадати шановному пану що ротація русні (в тому числі і поставки військового спорядження до Придністров'я) до 2014 року йшли через Україну. Але то таке.
показать весь комментарий
22.02.2023 14:51 Ответить
О! Так цього ж я і добиваюсь від вас. Ну припустимо долдон ваш прокацаплений, а як ви на це дивились? Вам пох** було, шо кацапня відтяпала у вас кусок території і шляється туди сюди через ваш аеропорт? Чи хто за вас це повинен робити? А за що помирали ваші воїни на початку 90-х?
показать весь комментарий
22.02.2023 14:56 Ответить
Наверное так же, как и вы на Януковича смотрели, нет?) Потом переизбрали. Мы далдона бескровно, вы - с кровью.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:01 Ответить
Так, петухович був помилкою так же як і США помилились з трампом. Але ми на петуховича дивились чуть меньше трьох років, потім зробили так шо він втік, а ви вже 35 років лайно одне терпите. Нема у вас яєць, так і скажи, а не викручуйся тут як воша на гребінці.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:05 Ответить
давайте не будем письками меряться) Режим Воронина у нас как был скинут? Не массовым восстанием в Кишиневе с человеческими жертвами?) На дадона мы любовались не намного дольше, чем вы на януковича. Просто взяли и переизбрали.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:10 Ответить
Нагадаю пану Грицьку що до 2014 Україна разом с руснею в форматі 5+2 (переговори по Придністров'ю) за 1992-2000 роки давили на Молдову (дві країни зі 45 і 140 млн населення і численними арміями - проти Молдови з 3,5 млн і армією в складі 1 бригади) політично і фінансово, а Молдова ой як була (тепер уже ні) залежна економічно від цих двох країн, щоб Молдова признала Придністров'я як республіку і створила з ними "федерацію" - ніщо пану не нагадує "геніальний план" русні по федерації України з так званими ЛДНР-и?

Про добровольців-націоналістів з України які воювали в 1992 разом з руснявими "кізяками" за ПРМ проти Молдови я мовчу, бо всі помиляються.

Фактично примусили Молдову до такого сценарію "миру".

Це зараз всі такі "круті" шашками махають.
Про аеропорт чомусь вам подобається тема - цього вже давно нема, у вас застаріла інформація.
А тахніка русні (танки і гелікоптери) поступали русні у Придністров'я і після війни 1992 желізною дорогою, мабуть через Україну, ні?
показать весь комментарий
22.02.2023 15:28 Ответить
Ні, через Україну кацапи нічого не переправляли. В тебе є факти? Чи ти просто тролляка?
показать весь комментарий
22.02.2023 15:36 Ответить
Шановний пан, я не троль.
Почитайте інфу за весну 2014 на українських ресурсах коли була загроза вторгнення з Придністров'я на Одесу, (у мене нема ссилок, не зберіг) - там було про найменування техніки, в тому числі і танків досить ******** модифікацій, і про гелікоптери.

Тоді пройшла інфа що русня малими групами під виглядом "туристів" через Кишинів прислала воєн спеців для цієї техніки, бо місцеві не уміли нею управляти. Зразу скажу що при владі тоді був руснявий маріонетка Додон, якщо що. Тоді вони ще провели навчання на цій техніці, але цим і закінчилось, не пішли вони в наступ.

Як вони (танки, гелікоптери) там в Придністров'ї опинились, не знаю(.
Аеєродромів для військових літаків у них нема.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:58 Ответить
...Аеєродромів для військових літаків у них нема... У них нема, зато у вас є...
показать весь комментарий
22.02.2023 16:02 Ответить
В Молдові, навіть в часи самих про-руснявих президентів, була хоч-якась опозиція. І все верстви населення, включно з промитими пропогандою про-російськими громадянами, не підтримували ідеї про посилення руського контингенту в Придністров'ї. Тим більше про постачання нової зброї для русні в Придністров'ї. Всі (без виключення) підтримували зниження екскалації.

Тому, щоб не втратити підтримку цих виборців, навіть самі найсильніші про-русняві президенти були проти таких поставок озброїнь. Вони деколи навіть заявляли про те що потрібно вивезти все озброєння і русняві "миротворчі" війська.

Молдова маленька країна. Якщо-б якість поставки військової техніки йшли через Молдову в Придністров'я - про це швидко зразу-би стало відомо і опозиція зробила-би розголос. Щоб потрапити в Придністров'я з Молдови є тільки 2 чи 3 мости через Дністер - це все добре видно.
Нічого подібного не було чути.
показать весь комментарий
22.02.2023 16:19 Ответить
На додачу скажу що в 2000-х роках коли через воєнний аеродром в Молдові зробив транзитну посадку літак торговців зброєю (щось віз з Азії в Африку чи наоборот) зразу опозиція про це зробила зголос в пресі - в Молдові ще є і була свобода слова.

Такщо про якісь танки чи гелікоптери - це була-би взагалі інформаційна "бомба".
показать весь комментарий
22.02.2023 16:27 Ответить
Портвейн Фрага ще виробляєте? Дуже сподобався мені колись.
показать весь комментарий
22.02.2023 14:01 Ответить
Из винограда Ноа знаю, что сладкое десертное Фрага делают, а портвейны вроде как торговая марка, нельзя это название использовать, как и "шампанское". Это кацапам насрать на право интеллектуальной собственности)
показать весь комментарий
22.02.2023 14:12 Ответить
Портвейн Фрага був ще при союзі в середині 60-х років. Жовтуватого кольору. На етикетці білий журавель.
показать весь комментарий
22.02.2023 18:25 Ответить
Надеюсь, у Молдовы есть договор с Румынией о взаимопомощи военной? Даже если это рф только играет мускулами и отвлекающий маневр, если что, то Молдова обратится за помощью к Румынии?
показать весь комментарий
22.02.2023 14:59 Ответить
Румыния в НАТО. Вряд ли возможны сепаратные военные договору с отдельной страной, входящей в состав НАТО
показать весь комментарий
22.02.2023 15:03 Ответить
Не знаю, ограничивает ли НАТО возможность действовать как индивидуальная страна, а не член НАТО. Я думала, что Румыния и Молдова культурно и исторически очень близки как, например, Турция и Азербайджан. Турция, не смотря на свое участие в НАТО, разве не поможет Азербайджану если что?
показать весь комментарий
22.02.2023 15:10 Ответить
Молдова и Румыния это исторически одна территория, один язык, одна история) гуманитарная помощь огромная идёт. Военная вряд ли. Только в рамках НАТО
показать весь комментарий
22.02.2023 15:13 Ответить
При такой исторической близости Молдовы и Румынии однозначно надо укреплять отношения)
показать весь комментарий
22.02.2023 15:28 Ответить
Был момент об'единению сразу после развала совка. Был бы на тот момент не кремлёвский вылупок Илиеску президентом Румынии, об'единению бы состоялось. Все предпосылки были
показать весь комментарий
22.02.2023 16:30 Ответить
не дуже хороша ситуація у Молдові. Там русні як гною
показать весь комментарий
22.02.2023 13:44 Ответить
Добре що Санду змінила прем'єр міністра . Цей , нинішній , схоже - зубастий хлопець . Гайки місцевій прокацапській ваті - закрутить .
показать весь комментарий
22.02.2023 13:50 Ответить
Молдавани, ловіть момент поки Україна затримує російську пошесть біжіть, летіть в ЕС і НАТО. І як можна швидше закінчуйте гратися з придністровям. Може тоді і вижевите як країна.
показать весь комментарий
22.02.2023 13:52 Ответить
А Санду була вже у Київі і Бучі?
показать весь комментарий
22.02.2023 14:00 Ответить
Аж десять разів))))
Ви ще спитайте чи була вона в Херсоні і Миколайові. Про Бахмут вже промовчимо.
показать весь комментарий
22.02.2023 14:17 Ответить
Шановний пан мабуть не слідкує за візитами Президента Санду в Україну.
Спочатку (ще до 24.02.2022) відносини з Зе у неї не склалися, чому - взнайте самі.

Після повномаштабного вторгнення позиція змінилась - Санду повністью підпримує народ України в боротьбі.

Ось її візит в Україну 27.06.2022, якщо цікаво (там є речення -...Президент отметил, что Майя Санду посетила сегодня Киевскую область и увидела последствия полномасштабного российского вторжения....) -
https://www.president.gov.ua/ru/news/glava-************-derzhavi-zustrivsya-z-prezidentom-moldovi-76081 https://www.president.gov.ua/ru/news/glava-************-derzhavi-zustrivsya-z-prezidentom-moldovi-76081

показать весь комментарий
22.02.2023 15:03 Ответить
Так, всі знають, що в пані Санду проєвропейські погляди і це чудово. Хотілось би сподіватися, що в Молдови є чи будується власна армія і оборона країни не бере поганий приклад з України напередодні 24.02.2022, бо здається, росіяни намагаються провести якісь паралелі. Сподіваюсь, це лише відволікаючий маневр з боку рф.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:19 Ответить
Так, ви праві.
Після початку повномаштабного вторгнення 24.02 і планів русні захопити і Молдову (відкрито сказали) президент Санду провела переговори з Заходом і почались рухи в сторону політики відказу від "нейтралітету" на зближення з євро-атлантичними союзами.

Зараз йде постачання німецьких бронетранспортерів і др. техніки, заказали ППО (довго чекати через першечергові потреби України), проводяться навчання з вояками НАТО на полігонах за 40 км від Придністров'я і т.д.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:34 Ответить
Це чудово, що йдуть поставки і навчання з європейцями. Дякую за інформацію про ситуацію з точки зору Молдови, особливо про історичний контекст і минулу (сподіваюсь це вже виключно в минулому), на превеликий жаль, негативну роль України як агента російського тиску на Молдову, корисно знати більш широкий контекст.
показать весь комментарий
22.02.2023 15:49 Ответить
Дуда зацінив... біцепси Санду. Еге ж, зєбобіки?
показать весь комментарий
22.02.2023 16:00 Ответить