4679 посетителей онлайн

Украина станет членом НАТО, но в долгосрочной перспективе, - Столтенберг

нато,столтенберг

НАТО следует поддерживать Украину, сейчас важно, чтобы Украина победила.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Daily Mail, об этом заявил генсек Альянса Йенс Столтенберг.

"Союзники по НАТО согласились, что Украина станет членом нашего Альянса, но в то же время это долгосрочная перспектива", - сказал он.

По словам Столтенберга, "сейчас вопрос состоит в том, чтобы Украина победила как суверенное независимое государство, и поэтому нам нужно поддерживать Украину".

Он считает, что когда российско-украинская война закончится, мы должны убедиться, чтобы история не повторилась.

Топ комментарии
+28
Настільки , наскільки у нас почнуть частіше саджати дЄрмаків ,а ніж заводити справи на бойових генералів
показать весь комментарий
28.02.2023 14:38 Ответить
+13
Ситуації на Раші. Оце головне. Коли НАТО зрозуміє що в середньостроковій перспективі росія не буде взмозі напасти на Україну, то нашу країну приймуть з почестями і з абсолютним попуєм на те які в нас стандарти і на якому папері написані. Бо не буде остраху вписуватись за нас. Наразі ми хоч двічі ці стандарти НАТО приймемо і на крові поклянемось нічого не вийде. І не вийде і в разі закінчення війни з виходом на кордони 91 року але без розгрому потенціалу росії. Бо загроза нападу залишиться, а НАТА хоче жити з пивом і сосіською. А тепер можете мене бити, панове дописувачі.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:52 Ответить
+10
понятно. говорили бы сразу - никогда.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:38 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Наскільки довгостроковій, пане Столтенберг?
показать весь комментарий
28.02.2023 14:36 Ответить
Настільки , наскільки у нас почнуть частіше саджати дЄрмаків ,а ніж заводити справи на бойових генералів
показать весь комментарий
28.02.2023 14:38 Ответить
Мабуть коли в армії України почнуть переходити на стандарти НАТО не на папері, а по факту.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:39 Ответить
Коли, прийнявши Україну в НАТО, не буде вірогідності отримати ще одну угорщину.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:01 Ответить
Скорее всего лет 10-15 после окончания войны,подписания бумаг и самое главное : ситуации на Раше. А то у нас тут что Зеля, что Порох уже чуть ли не завтра пытаются в прыжке заскочить и в НАТО и в ЕС, мягко скажем : дезинформируя публику о реальном состоянии ЗА и Против в Европе по нашему вопросу
показать весь комментарий
28.02.2023 14:41 Ответить
Ситуації на Раші. Оце головне. Коли НАТО зрозуміє що в середньостроковій перспективі росія не буде взмозі напасти на Україну, то нашу країну приймуть з почестями і з абсолютним попуєм на те які в нас стандарти і на якому папері написані. Бо не буде остраху вписуватись за нас. Наразі ми хоч двічі ці стандарти НАТО приймемо і на крові поклянемось нічого не вийде. І не вийде і в разі закінчення війни з виходом на кордони 91 року але без розгрому потенціалу росії. Бо загроза нападу залишиться, а НАТА хоче жити з пивом і сосіською. А тепер можете мене бити, панове дописувачі.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:52 Ответить
Нема за що бити.Все вірно.Допоки буде реальна загроза повторення нападу кацапів,Україну в НАТО не приймуть.Підтримувать-будь ласка,а вмирати за нас-ні.На жаль така реальність.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:41 Ответить
Україна робить явно недостатньо, щоб цього "проти" просто не було. Це мають бути фільми, комп'ютерні ігри, замовні публікації в ЗМІ, які формують ставлення до РФ як до бандитського терористичного утворення, а до її громадян, як до божевільних терористів та мерзотників, які ще й не сповна розуму. Всіх тих алкашів-дебілів, божевільних бабусь і заср. сортири, яких вже кілька років демонструє ICTV, треба не нам демонструвати, а перекладати ролики англійською, німецькою, французькою, іспанською, португальською, японською, китайською тощо мовами та демонструвати світові хоча б через інтернет.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:59 Ответить
Уже даже Литва говорит"Начнем дискуссии после победы". Статьи в западных изданиях о массовойкоррупции в зеленой власти и есть ответом на этот вопрос.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:46 Ответить
Кожен виступ Зезедента без бумажки віддаляє вступ до НАТО приблизно на 1 рік. Ви зробили це разом.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:16 Ответить
Ви це хто, Михаил Дужик і Микола Папізже?
показать весь комментарий
28.02.2023 15:27 Ответить
ви це зебіли, уставшиє ат вайни малороси.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:52 Ответить
Не розумію яким чином через екран людина бачить хто зебіл, а хто ні. Тож я також попробую тицьнуть. Ти гнойний підер виходячи з показань на моєму моніторі.
показать весь комментарий
28.02.2023 16:06 Ответить
Украина станет членом НАТО, когда оно перестанет быть тряпкой и станет оборонительным союзом, как задумывалось в начале. А тогда посмотрим, нужно ли нам это НАТО, они нас не защитили, а резон нам воевать за них в Африке или Ближнем Востоке ? Ищите гарматное мясо в другом месте !
показать весь комментарий
28.02.2023 16:44 Ответить
мы можем и обидеться на такие слова ты сам-то где будешь в долгосрочной перспективе, Столтерберг?
показать весь комментарий
28.02.2023 14:37 Ответить
понятно. говорили бы сразу - никогда.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:38 Ответить
это как после собеседования - неподходящей кандидатуре, чтобы не обидеть, говорят "Мы Вам перезвоним"
показать весь комментарий
28.02.2023 14:57 Ответить
и никогда не звонят. козлы.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:24 Ответить
Саме так. З тим режимом , що зараз при владі в Україні лише у довгостроковій перспективі
показать весь комментарий
28.02.2023 14:39 Ответить
"З тим режимом , що зараз при владі в Україні"

розіп'ятий мальчік завітав на український ресурс ?
показать весь комментарий
28.02.2023 14:44 Ответить
"Рєжим зеленскага!"
показать весь комментарий
28.02.2023 14:45 Ответить
"зеленского-єрмака-татарова"

показать весь комментарий
28.02.2023 14:54 Ответить
2050 рік.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:39 Ответить
це коли рашки вже не буде і треба буде з Китаєм воювати? ))
показать весь комментарий
28.02.2023 14:43 Ответить
Ми і без Столтенберга знаємо шо стане,ви нам дядьку літаки дайте з ракетами.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:44 Ответить
знаєте, за рік можна було би і свої наробить
показать весь комментарий
28.02.2023 14:58 Ответить
Ні, тільки на рузьке корабль піти. Давай, роби, чого чекаєш?
показать весь комментарий
28.02.2023 15:07 Ответить
Агент Козирь рубає на корню будь-яку ініціативу. Йому куратори заборонили виробляти зброю
показать весь комментарий
28.02.2023 15:19 Ответить
Знову посилають сигнали )(уйлу.
Той просто посилає у відповідь.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:44 Ответить
Это сигнал Зеленскому прекратить воровать и быковать. Уже только ленивый на западе не пишет об этом.

показать весь комментарий
28.02.2023 14:52 Ответить
У Бубочки від природи IQ десь на рівні 60, йому здається, що його всі ******* і можна витворяти що завгодно.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:22 Ответить
Ну його слова правдиві, навіщо марні сподівання? ви всі прекрасно бачите як одна смердюча ердоганщина блокує навіть таких ідеальних як фіни і шведи, а ще є мадярщина всрата, тільки вдумайтесь що виставить як умову мадярщина, а ще не забувайте всіляких популістів і тд. Фактично ми вже в тому НАТО в якому ми хочемо бути, тобто всі хто повинні нам допомагають, колись вступимо, головне що основні союзники з НАТО за нас. це не означає що ми не повинні це постійно підіймати і ворушити, я говорю, що б ми як люди розуміли, ніякого чарівного стрибку не буде.
просто зрозумійте це. взагалі ідеально було б підписати військові договори двосторонні з США Британією Францією Німеччиною, як вони уклали з фінами і шведами, і цього нам би було достатьно щоб вижити і дочекатись моменту коли застрибмено в цей потяг
показать весь комментарий
28.02.2023 14:47 Ответить
Боря Джонсон придёт. Порядок наведёт. В НАТО.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:48 Ответить
тобто не стане. вони вже віддали нас на розграбування і повне знищення - але не зразу, а розтягнуто на пару років.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:48 Ответить
Хіба НАТО не створювалося насамперед для того, щоб протидіяти війні в Європі та СРСР? Зараз війна вже йде, а НАТО демонструє повну беззубість, боючись її зупинити, навіть в силовий спосіб. Якщо НАТО боїться воювати з РФ, то як воно збирається зупиняти її агресію проти своїх членів?

Адекватною реакцією блоку було б вже зараз попередити Москву, що в неї є час лише до Вільнюса, щоб вивести війська з України і все припинити; бо на саміті буде піднятий український прапор, як члена альянсу, і через 10 хв. по тому задіяна 5 стаття. Лише так блок може продемонструвати, що є провідною і дієвою силою з підтримання стабільності світоустрою.

Зразкова і демонстративна розправа Заходу з Росією була б найдієвішим попередженням Китаю, не кажучи вже про Іран чи когось іншого. Це було б набагато ефективнішим, ніж розглядати Росію, як противагу Китаю, та тому не бажаючи її зникнення.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:49 Ответить
НАТО - ліберально-демократичні сцикуни. Воювати з кацапським азіатом - сцикотно. А тому, треба швиденько Україну в НАТО, щоб українці боронили Європу від Азії. Як бачите, все просто...
показать весь комментарий
28.02.2023 14:50 Ответить
Коли кроти з владної верхівки України опиняться там, де їм належить бути.

показать весь комментарий
28.02.2023 14:51 Ответить
вот же ****** зеленый
показать весь комментарий
28.02.2023 14:51 Ответить
Чому жиди ніколи не говорять - візьміть нас в НАТО, роблять те що мала робити Україна вже 9 років. Не візьмуть Україну в НАТО, плануй обороноздатність виходячи з цього факту - не ховаючись за рожевими окулярами. Вони занадто дорого обійшлись і обходяться.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:52 Ответить
Взагалі-то обороноздатність Ізраїлю насамперед забезпечена єврейським лобізмом в США. В т.ч. і набуття ним де-факто ядерного статуса (думаю, що американці не лише закрили на це очі, а й суттєво допомогли, щоб це сталося). Тож Україна має вкладатися в створення подібного лобізму і антиросійських настроїв в західній суспільній думці (адже фінансово впливової української діаспори ми там, на жаль, не маємо).
показать весь комментарий
28.02.2023 15:06 Ответить
США позаблоковий союзник Ізраїля. Вони і Україні пропонували, а Зеля відмовився. Він дуже налякався за долю Бені.
показать весь комментарий
28.02.2023 20:55 Ответить
Мабуть тому, що G2ву США напічкали.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:09 Ответить
Можу дивитися на це перелякане європейське ніщо.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:55 Ответить
Така на жаль і перспектива з ЄС
показать весь комментарий
28.02.2023 14:57 Ответить
Це цілком зрозуміло. Оскільки НАТО є військово-ПОЛІТИЧНИМ блоком, то навіть якщо б Україна будувала "Зірку смерті", то фіг би її з таким політичним керівництвом прийняли б до альянсу. Хоча може трохи перегнув - з "Зіркою смерті" взяли б і потім маялися, як з Ердоганом та Орбаном.
Боєздатна армія, яка тільки переходить на стандарти НАТО і зруйнований ВПК - зовсім не стимулюють вступ, а "реформи", які проводить діюча влада - взагалі кроки у зворотньому напрямку.
Але це моя така думка, може у натівців інші аргументи.
показать весь комментарий
28.02.2023 14:59 Ответить
Можливо, Україні варто зараз просувати в НАТО думку, що наша країна може бути гарною альтернативою в блоці Угорщині (а може навіть і Туреччині). Угорщину туди взяли насамперед через стратегічне географічне положення, Україна в блоці цю угорську принаду повністю нівелює, маючи при цьому на порядок більшу військову потугу. Тож після прийняття України в НАТО Угорщину звідти цілком можна викинути. З Туреччиною дещо складніше: якщо потенційно Україна й може з нею посперечатися щодо військової міці, але у Туреччини все ж залишається суттєвий козир у вигляді контролю над проливами між Чорним і Середземним морями та стратегічним впливом на Малу Азію та північ Африки.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:15 Ответить
Ми їм невигідні, бо біля нас чіпси і балалайки, а це - вічний конфлікт
показать весь комментарий
28.02.2023 15:02 Ответить
Может НАТО в долгосрочной перспективе к Украине присоединится?
показать весь комментарий
28.02.2023 15:03 Ответить
идиот, иди уже нахер, ставьте Джонсонюка, а то этот поц сцыкливый уже всех ******
показать весь комментарий
28.02.2023 15:03 Ответить
ви вже 15 років водете нас за ніс, то ж 15 років це довгостроково чи ні?
показать весь комментарий
28.02.2023 15:05 Ответить
За 15 років у нас досі совок в армії... про яке НАТО можна говорити?
показать весь комментарий
28.02.2023 15:49 Ответить
кроме как пид"р..этому типу другого названия нет...
показать весь комментарий
28.02.2023 15:05 Ответить
пид"р це те, що в нас в ОПі, а тому НАТО в дуже далекій перспективі.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:12 Ответить
Переконай презедента викинути на смітник п...ів татарових, смирнових, потім щось вимагай від НАТО.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:12 Ответить
Ні, тут або по-приколу або в НАТО. Наріт вибрав по-приколу і щоб весело, НАТО тепер мусить почекати...
показать весь комментарий
28.02.2023 15:10 Ответить
О, заспівали, як Меркелиха у 2008. То батарея гаряча, то жопа холодна. А істина в тому, що НАТО просто сциться взяти Україну, бо її потрібно буде захищати від паРаші. І це пряма конфронтація паРаша - НАТО, чого саме НАТо боїться до усрачки.
Єдина умова вступу України в НАТО - дезінтеграція рашизму і імперського угару на паРаші, або дезінтеграція усієї паРаші.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:12 Ответить
Наявність свого ядерного потенціалу- ось найкраще НАТО для України.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:25 Ответить
Всім критикам Генсека НАТО - вивчить вимоги до країни, яка хоче стати членом НАТО. І, після того як вивчите, повірте, ви будите дуже здивовані, чому він так сказав.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:28 Ответить
Ти сам їх читав??? Прочитай ще декілька разів.
показать весь комментарий
28.02.2023 15:39 Ответить
серьёзно??? почитай состав нато и ответь на вопрос ..там все соот ветствуют???шо папало несёшь.. .
показать весь комментарий
28.02.2023 16:04 Ответить
чё тута рашашвайны истерически расхрюкались ?
показать весь комментарий
28.02.2023 16:14 Ответить
столтенберг озвучує те що думає Президент США
це як гра в злого та доброго поліцейського

вступу України до НАТО має передувати інтенсивна але непублічна кампанія тиску

але схоже, що рішення "русского вопроса" - це тягар на шиї однієї України
тому треба розвалювати росію знутра
всі "системні ліберали" в росії є прихильниками російської імперії і колоніальних методів
і вони розмовляють термінами, які були в ходу на Заході досить довго, тому їх дехто (може й всі) на Заході розуміє
значить, треба робити ставку на інші сили : будь-яких анархістів
показать весь комментарий
28.02.2023 16:15 Ответить
В такой перспектыви колы ***** захватить Украину и погонит. Всих украинцив пид дулами автоматив на Европу так пане генсек нато
показать весь комментарий
28.02.2023 16:16 Ответить
в твоїй вологих мріях кацапорейх
показать весь комментарий
28.02.2023 19:46 Ответить
Пора дяде на пенсию потому что он ссыкло.
показать весь комментарий
28.02.2023 16:53 Ответить
Добре, Зеленські і дермаки не додають нам шансів для вступу до НАТО, а що заважало прийняти нас при Порошенку або навіть при Ющенку в 2008 му. Відповідь одна - вони всі сцуться від раші й ***** і розуміють, що за нас доведеться воювати, а їм хочеться ситьог і спокійного життя.
показать весь комментарий
28.02.2023 17:25 Ответить
Когда Украина победит в войне, то зачем ей будет НАТО?
показать весь комментарий
28.02.2023 17:57 Ответить
політичні маневри теж захист навіть якщо з військовими маневрами є питання
показать весь комментарий
28.02.2023 18:55 Ответить
остаточна перемога України над московією можлива лише на руїнах Кремля
показать весь комментарий
28.02.2023 19:48 Ответить
Верно, но на руїнах Кремля не треба НАТО
показать весь комментарий
28.02.2023 20:59 Ответить
Снова вешают эту морковку перед ишаком....обицянки-цяцянки...
показать весь комментарий
28.02.2023 21:30 Ответить
двери нато остаются открытыми (с)
показать весь комментарий
28.02.2023 23:25 Ответить