3783 посетителя онлайн
5 727 79

В плену в Сирии остались еще украинки, - ГУР

сирія

В плену на территории Сирии продолжает находиться определенное количество украинцев, среди которых женщины и дети.

Об этом представитель Главного управления разведки Андрей Юсов сообщил в эфире телемарафона, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

"Это плановая работа, это работа, которую еще предстоит закончить. Потому что в тех лагерях продолжают находиться еще определенное количество украинцев. Речь идет в основном о женщинах и детях. И это то, что еще нужно закончить", - сказал Юсов, комментируя недавнее освобождение из плена и эвакуацию граждан Украины, удерживаемых на территории Сирии.

Он подчеркнул, что "работа сложная, потому что речь идет о территории Сирии, где продолжаются внутренние конфликты, где контроль удерживают на разных территориях, разные группировки, разные группы".

"Часто эти границы никем не признаны. Поэтому, действительно, это сложная и дипломатическая, и политическая, и работа по безопасности и операция. Это не впервые украинцы забирают из Сирии своих. И безусловно, это то, что нужно будет закончить, и в ближайшее время обязательно так и будет", – подчеркнул Юсов.

Как сообщалось, сотрудники Главного управления разведки Минобороны провели операцию по освобождению из плена и эвакуации граждан Украины - двух женщин и шестерых детей, удерживаемых на территории Сирии.

Топ комментарии
+45
Якщо оділа паранджу то вона така українка як з мене балерина
показать весь комментарий
18.03.2023 14:53 Ответить
+36
Хто їх взяв в полон? Де вони воювали? Щось не зрозуміло.
показать весь комментарий
18.03.2023 14:52 Ответить
+31
А як вони туди потрапили? Мабуть повиходили заміж за арабів, стали п'ятими - восьмими у гаремі, а далі їхні "чоловіки" десь загинули, а вони перейшли у спадок?
показать весь комментарий
18.03.2023 14:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
чо ***?
показать весь комментарий
18.03.2023 14:49 Ответить
Хто їх взяв в полон? Де вони воювали? Щось не зрозуміло.
показать весь комментарий
18.03.2023 14:52 Ответить
Какая разніца де вони воювали. тєлєшоу для бидла має йти постійно по єдиному гівномарафоні.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:13 Ответить
підсіли курви на арабський член, думали що стануть дружинами шейхів
а ГУР щось ліпе, бо треба рейтинг, який просрали з вагнерівцями
що має гур МО ла бабів які вийшли заміж за сирійців???
а нікуя.......
яйця по 17 та яблука по 51 грн їм слабо розслідувати а от хузнакого з сраки витягувати, в яку залізли по власному бажанню, це як раз на часі і саме для військової розвідки
ну нема ж більше чим зайнятися...
показать весь комментарий
18.03.2023 22:09 Ответить
і до речі
віру нашу продали, прийняли Іслам.
я поважаю всі релігії світу і ненавиджу тих хто продає свою
своїх батьків, рідних, близьких
нема в Україні місця запроданцям...
показать весь комментарий
18.03.2023 22:14 Ответить
Якщо оділа паранджу то вона така українка як з мене балерина
показать весь комментарий
18.03.2023 14:53 Ответить
"Якщо оділа паранджу то вона така українка як з мене балерина" --- в Україні є українки котрі словянської зовнішності, православної чи греко-католицької віри і в момент війни сидять і зливають інформацію про наші війська,енергетичні обєкти і так далі кацапам, такі для тебе як я зрозумів це щирі українки
показать весь комментарий
18.03.2023 15:00 Ответить
То від українки в неї також нічого не лишилося.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:08 Ответить
В якому сенсі нічого не лишилося? В неї ж паспорт України,релігія христиняська,паранжі не має, чиста українка Хто взагалі ці критерії українськості придумує? Напевно ті люди котрі взагалі для України за своє життя палець об палець не вдарили,але взяли на себе місію визначати хто заслуговує звання українця.а хто ні
показать весь комментарий
18.03.2023 15:11 Ответить
на заборе написано йух...но это ж не значит что это йух...ферштейн
показать весь комментарий
18.03.2023 15:16 Ответить
А на якому паркані наисано,що ці жінки з Сирії то не українки?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:19 Ответить
Для мене вони вороги які підлягають знищенню. Але у всіх націй та народностей є падлюдки які повинні сидіти в тюрмі. До чого це питання? Шо ти хочеш цим сказати?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:31 Ответить
"До чого це питання? Шо ти хочеш цим сказати?" --- ти ж сказав,що якщо хтось надів паранджу то вони вже не українки, ось я тобі і проивів приклад,що є ті хто не надівав паранджу, є християнином, по факту по паспорту українцем але по суті зараз робить дійсно речі котрі говорять про те що укрїнського в них немає взагалі нічого, от мені і інтересно хто більше українець, той хто надів паранджу, чи той хто не надів і зараз по суті на стороні ворога?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:35 Ответить
Слухай, досить в моїх словах якогось пАдвоха шукати. Якщо людина (в даному випадку українка) вийшла заміж за негра чи арапа по любові то це одне діло, такі випадки бувають, але дуже рідко. А є такі шо заради примарного, обіцяного красивого життя готові кинути все і Батьківщину і батьків. А коли, як кажуть, клюне смажений петух то вони згадують хто вони та звідки.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:45 Ответить
"А є такі шо заради примарного, обіцяного красивого життя готові кинути все і Батьківщину і батьків" --- а які є факти котрі підтверджують твої слова? Тобто ти просто прийшов,вирішив що ці люди туди поїхали за красивим життям і на підставі цього зробив висновки? Так це навіть не оціночна думка, тому що оціночна думка це ряд фактів і думка людини на рахунок цих фактів,а тут навіть фактів немає, ти навіть не знаєш по якій вони там причині
показать весь комментарий
18.03.2023 15:51 Ответить
Слухай, Андрюха, в тебе якийсь нездоровий інтерес до цієї теми
показать весь комментарий
18.03.2023 17:08 Ответить
то не Українки то ватні совкові сєпарки колорадки
показать весь комментарий
18.03.2023 19:37 Ответить
що вони там робили та що там роблять їх арабськи чоловіки? Рибу ловлять чи з ак 47 шмалять? велика різниця липше перевірити їх на поліграфі?
показать весь комментарий
18.03.2023 14:54 Ответить
Любов зла. Полюбиш і козла.(какцапа)
показать весь комментарий
18.03.2023 14:56 Ответить
Жінки ігілу ну то не хай там залишаються
показать весь комментарий
18.03.2023 14:57 Ответить
А як вони туди потрапили? Мабуть повиходили заміж за арабів, стали п'ятими - восьмими у гаремі, а далі їхні "чоловіки" десь загинули, а вони перейшли у спадок?
показать весь комментарий
18.03.2023 14:58 Ответить
Якщо вона там та ще й прийняла добровільно іслам -то від Українки в неї нічого не залишилося!
показать весь комментарий
18.03.2023 15:00 Ответить
А якщо вона тут, православної чи греко-католицької віри,сидить і співпрацює з кацапами чи зливає їм інформацію, то це настоящі українки ! Логіка у тебе просто "надпотужна"
показать весь комментарий
18.03.2023 15:05 Ответить
Ні. Від українки в неї також нічого не залишилося.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:09 Ответить
Я щось взагалі заплутався,якими тоді критеріями має володіти жінка,щоб бути українкою?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:22 Ответить
То є така категорія жінок - вийти заміж за іноземця й звалити за кордон. А так, як у школі погано вчили географію, то для них всі араби це Емірати..шейхинями стати хотіли. А в Сирії їх використовують у якості інкубаторів..народжують, поки не здихають..а діти - то вже нові воїни ісламу..
показать весь комментарий
18.03.2023 15:22 Ответить
Я впевнений що у вас також є достатньо гріхів і скелтів в шафі,тому що ніхто не ідеальний, можливо ви не їхали в Сирію але якщо пошукати то також щось знайдеться. Чому вас в такому сипадку не можна не рахувати за українку?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:32 Ответить
То пошукайте. На особистості я не переходила.
І чому мене не можна вважати за українку? Поясніть.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:44 Ответить
"То пошукайте." --- я ж не ви,що буду людей котрих не бачив ніколи звинувачувати в чомусь

"І чому мене не можна вважати за українку? Поясніть." --- по тій самій причині що і цих людей не треба вважати за українок. Ви говорите що у них якісь гріхи є,так само і у вас є
показать весь комментарий
18.03.2023 15:47 Ответить
Ви мене звинувачуєте. То підкажіть у чому? Я не виїздила, чим можу - допомагаю армії.

Вони бажали заможного життя, безтурботного. З арабськими шейхами. Ну то мають. Їх крали? Якщо так, то інший варіант. А ті хто за власним бажанням? Хто їм лікар? Мене більш хвилюють ті, хто постраждав від воєнний дій тут, діти наші, яких вивозят. А не шмари інкубатори.
показать весь комментарий
18.03.2023 16:03 Ответить
"Ви мене звинувачуєте. То підкажіть у чому?" --- а чому ви їх звинувачуєте в чомусь? Тільки по тій причині що ви вирішили що вони ніби то кудись поїхали за хорошим життям? Де факти цього? Ви ж цих людей в житті ніколи не бачили,але прийшли і записали їх відразу ж в шамири-інкубатори, без будь яких аргументів і підстав.

"Я не виїздила, чим можу - допомагаю армії" --- може ви російській армії допомагаєте? Звідки я знаю? Ось у мене може бути наприклад така думка, також як і ваша яка немає взагалі ніякого підгрунтя, тому що я взагалі вас не знаю,але так собі вирішив. Коли хтось судить людину то це тільки його оціночна думка, не більше,яка від істини взагалі далека,а тим більше коли ніяких фактів взагалі немає,тому що оціночна думка це коли є факти і людина на підставі цих фактів висловлює свою думку. В новині з фактів тільки те,що визхволили громадянок україни з сирійського полону, все. Фактів про те що вони туди поїхали за хорошим життям немає
показать весь комментарий
18.03.2023 16:22 Ответить
Ще раз. Не переходьте на особистості. Не знеєте - то мовчіть. Я ж вам не розповідаю про Вас, що робити й де.

Я не хочу кормити вибл@дків арабських шмар. Ростити 5 колону. Бо почнеться потім - утискаємо, платіть гроші, годуйте, одягайте.

Не треба розповідати про дівочий наївняк.
показать весь комментарий
18.03.2023 16:38 Ответить
"Не знеєте - то мовчіть" --- так ви ж так же само не знаєте нічого взагалі,але не мовчите, чому ви можете когось обговорювати,більше того, грубо обзивати, не маючи на це ніяких взагалі підстав,а на вас ніхто і слова сказати не може, так виходить? Ви себе вище інших ставите?

"Я не хочу кормити вибл@дків арабських шмар" -- ааа Так ви ще навіть дітей ********** називаєте? На якій підставі? По такій же логіці можна сказати і про ваших дітей, чому ні?
показать весь комментарий
18.03.2023 16:47 Ответить
У Вас дефіцит спілкування? Ще раз. Не переходьте на особистості. Я ж про Ваших нічого не кажу. Лайна 3 відра на голову не ллю.
показать весь комментарий
18.03.2023 18:23 Ответить
"Я ж про Ваших нічого не кажу" --- при чому тут мої,не мої? Ви льєте помиї на людей котрих взагалі не знаєте, при чому не основуючись ні на чому взагалі, по вашій логіці на таке не варто звертати увагу?

"Лайна 3 відра на голову не ллю" --- якщо ви захочите то будете лити,причину знайдете любу,як знайшли і в цьому випадку.
показать весь комментарий
18.03.2023 18:29 Ответить
О, то я й кажу. У Вас дефіцит спілкування. То до психіатра. По дорозі знайдіть вчителя укпаїнсткої.

Бб.
показать весь комментарий
18.03.2023 18:33 Ответить
"У Вас дефіцит спілкування" --- дефіцит спілкування у вас, тому що це ви мені перша написали, і на кожну мою відповід вам починаєте строчити безупину Плюс по темі нічого сказати не в змозі, і переходите на якийсь "дефіцит спілкування"

"По дорозі знайдіть вчителя укпаїнсткої" --- може ви мене навчите, а то у вас дуже "добре" виходить Так "добре",що коли читаєш то прямо кров з очей капати починає
показать весь комментарий
18.03.2023 18:39 Ответить
Розуму багато нетреба присікуватись до опечаток.

А так, не побажаю Вам того, причиною чого є помилки букоф. Бб.
показать весь комментарий
18.03.2023 19:06 Ответить
Спочатку пишете про "дефіцит спілкування" , в результаті самі не можете перестати писати

Спочатку звинувачуєте і ображаєте безпідставно інших, потім пишете, що неприпустимо це ж саме робити в вашу сторону

Потім пишете про вчителя української, хоча самі не в стані нормально написати слово

Лицемірство і подвійні стандарти на лице,плюс високомірство
показать весь комментарий
18.03.2023 19:25 Ответить
Дуже добре, що Ви так все знаєте про мене. Посмішка гуімплена Вам личіть. Підняли собі настрій? Добре. А те, що Вам нема з ким спілкуватись - то видно. Тай по тому, Ви нецікаві у спілкуванні. Домінуйте у собі на кухні.
показать весь комментарий
18.03.2023 20:05 Ответить
"А те, що Вам нема з ким спілкуватись - то видно" --- говорить людина котра прийшла, почала дискусію і зупинитися не в стані

"Тай по тому, Ви нецікаві у спілкуванні" --- ясно що не цікаві, тому що вам правду про себе не дуже приємно чути, а правда в тому що ваш рівень вихованості,рівень критичного мислення на рівні кацапів,не вище,ще й до того високомірство зашкалює просто
показать весь комментарий
18.03.2023 20:22 Ответить
Это надо быть полностью тупой курицей что бы поехать туда.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:05 Ответить
Чого відразу "тупой курицей"?Достатньо бути просто звичайною ******** жіночкою,якій з дитинства мамуся розповідала,що така принцеса як вона, варта тільки як мінімум заморського принца або шейха,а не якогось там українського недомужчинки.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:23 Ответить
Остроумно )))
показать весь комментарий
18.03.2023 15:30 Ответить
Достатньо бути просто звичайною суч...
*********
Швидко читаю, але інколи це підводить, - одні слова автоматично замінюються іншими, схожими. )))
показать весь комментарий
18.03.2023 19:10 Ответить
Об этом никто не может сказать вслух, они поехали туда с мужьями в ИГИЛ.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:32 Ответить
Жінки , які свідомо обрали долю стати біоконтейнерами для лічинок головорізів з ІДІЛу - не українки , це як суки з українськими паспортами які плодять виродків від денеерівських апалчєнцев .
показать весь комментарий
18.03.2023 15:05 Ответить
Я так розумію, що 2000+ полонених воїнів з Азовсталі, клоунів вже не цікавлять. У них нове шоу "врятувати тупих сирійських самок"
показать весь комментарий
18.03.2023 15:11 Ответить
Це життя Ми всі різні
показать весь комментарий
18.03.2023 15:17 Ответить
Дуже мрію з своєї кишені утримувати виплодок якогось араба.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:17 Ответить
В одном из сми, года три в зад, описывался случай, как украинка вернулась из Сирии со своими двумя детьми, мужем сирийцем и его второй женой с тремя детьми. И все приехали на один украинский паспорт! О. привалило Украине.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:18 Ответить
Згадувати, що вони громадянки України ці самиці почали коли там "припекло" і коли з'явилася можливість завдяки цьому громадянству потрапити в ЄС. Зараз поприпераються зі своїми виплодками і будуть скиглити, як їм усі винні і їх треба годувати, одягати і дати житло, поки вони оклигають і зможуть перебратися в ЄС. Типові пристосуванки, які мріяли усе життя не працювати і вважали себе самими розумними. Ні вони, ні їх виплодки не варті того, аби на них витрачали час та кошти.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:22 Ответить
Є питання, чому в 2021 році ці українки сиділи в Сирії , а коли зараз є можливість виїхати до Європи на шару згадали, що вони українки !?!?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:28 Ответить
Ці жінки вийшли заміж і прийняли іслам, або були мусульманками. Це їхнє обдумане рішення, державі не треба ними займатися.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:32 Ответить
Дуже примітивне уявлення про "були мусульманками" . Як раз серед казанських татарок й кримли дуже невеликий відсоток таких шлюбів .
Бо як раз той , хто точно знає ,що таке закони шаріата або мріє про життя в тій країні , де вони діють , або (й таких подавна більшість) під жахом смерті не поїдуть з арабом на їх землю . Тому , верогідність , що природна мусульманка забажає повернутися дуже невелика . Тим більш , що в мусульманських родинах так просто й через ЗАГС вийти заміж не прийнято . Там знайомляться з батьками й питають батьків . А батьки точно знають , що чекати від араба у родини якого не вистачило грошіків для Сорбони й Кембріджу ...

Це тільки дуже молоді й мало знайомі з Шаріатом дурепи вліпають в подібні "шлюби" !!!
показать весь комментарий
18.03.2023 15:44 Ответить
Послухайте молоді люди ...

Жінки (подавна їх кількість) дуже залежна сутність . Особливо , коли їх 15-17 років . Вона *********** вмить навіть дуже освітчена й інтелігентна . Нічого не бачить й не бажає слухати .
В тому числі вивчати закони Шаріата . Тим більше , що майже кожний арабський студент видає себе за нащадка заможньої родини шейхів але дуже просунотого й ********** , який класти хотів на закони Шаріата заради "місяця моїх очей" .

Але з іншого боку мені знайома історія однієї кияник , яка в 17 років переїхала в арабську країну , але на її щастя не встигла завагітнити . Й навіть її одну через великі зусилля вдалося витягнути звіти . Дитей в рази важче . Бо по законах Шаріата жінка не має право на ініциативу розлучення . А діти вгагалом є властність родини чоловіка .
Але тут інше я хочу розповісти ... Зараз їй за 30 років й вона після повернення проживає дуже повноцінне життя . Має дуже ******** професію іншого чоловіка й дитину !

А ось вас послухати , то таке враження ,що вона повинна платити до кінця своїх днів ?!

Давайте порівняємо . Той араб виявився не таким вже поганим (інакше робив усе , що вона там й залишилася) . Він її любив й ніколи руки на неї не підняв . Ніколи не гвалтував .

А коли туточні дурепи закохаються в туточніх мерзотників , які їх б"ють , гвалтують , принижують морально . Та йще й наркомани чи п"яниці . Ми усі таким дурепам співчуваємо . А тут така жорстокість по відношенню до недосвітченої й недосконалою людини , яка тільки почала своє життя ?!
показать весь комментарий
18.03.2023 15:33 Ответить
Elvic , та всім похєр на те що ті дерепи не змогли впоратися з превалюванням лібідо над мізками , всіх непокоїть одне питання : чому українські платники податків повинні утримувати весь той чорноротий ненажерливий кагал який вони притаскують в Україну ?
показать весь комментарий
18.03.2023 15:46 Ответить
То , що Ви тут намалюкали -- типовий неонацизм ... Й це велике щастя України , що таких подавна меньшість в районі статистичної похибки . Інакше би українці би николи б не дочекалися допомоги з боку НАТО !
показать весь комментарий
18.03.2023 17:03 Ответить
Elvic, Захід нам допомагає не через цінності , а тому що зрозуміли , якщо впаде Україна то наступні будуть вони .До речі любов в засос з Путіним у Заходу була незважаючи на тотальне зневажання прав людини в Мордорі .Для Заходу їхнє сите безтурботне життя і добробут пріоритет .
показать весь комментарий
18.03.2023 18:16 Ответить
Ні, Захід нам допомагає тільки через цінності , а пан Елвік чемно вказав на Вашу помилку( насправді огидну).
показать весь комментарий
18.03.2023 19:49 Ответить
Та ні, навіщо все життя поатити. Інколи просто треба думати головою.
показать весь комментарий
18.03.2023 15:47 Ответить
Голова тут не до чого . Є просто люди інтроверти - яким по їх природі потрібно бути дуже пасивними спостерігачами які в театрі любять бути глядачами . А є екстраверти -- це мабуть такі , які ******* бути актерами в житті . До речі , серед повій інтроверток більше . Тому , що вони коли "потрапляють в історію" не вміють діяти й скоріше пливуть по течії . А екстравертка буде плити проти течії . Буде пробувати щось незвичне й невідоме !

Й голова тут абсолютно не до чого . Й здавалось би ,що серед фрігі-жінок повинно не бути повій . Але ж статитика каже зворотнє -- шльондри дуже погані повії , бо живуть емоціями . Дуже природно сексуально активна жінка в цій професії не виживає . Виживають лише ті , хто "думає головою" ...
Я немало перебачив в житті жінок, яки й після 20 берігли свою цноту (бо й бажання не було) ,а в 40 почали компенсувати те , що не догуляли в підлітковому віці , що не долюбили й не дооргазмили !

Це життя й статтєвий аспект в цьому житті найбільш алогічний . Я не бачив жодної жінки як б була здатна любити чоловіка за його порядність й відданість . А ось до мерзотників особливо молодих дівчат тягне як магнітом й це неможливно змінити . Бо це жіноча природа така -- любити не такого як усі а іншого . Нехай злодія й неї він об неї ноги витирає .
показать весь комментарий
18.03.2023 17:26 Ответить
Вибачте, але ваші коменти щодо жіночої природи та сутності - лише ваше особисте сприйняття + відображення ваших особистих уявлень та комплексів.

Таке нагородили ... Жінки - залежні сутності !

Про інтравертів і екстравертів у вашій інтерпретації - називається, гасіть світло.
показать весь комментарий
18.03.2023 19:26 Ответить
Екстраординарна ситуація.
Представник ГУР МО Юсов,та керівник ГУР МО Буданов,-в полоні маразму.
показать весь комментарий
18.03.2023 16:06 Ответить
доодружувались з арабами дурепи! це ж скільки мізків потрібно було мати щоб змінити цивілізацію на середьовіччя
показать весь комментарий
18.03.2023 16:23 Ответить
коменти багатьох українців смердять кацапщиною...
показать весь комментарий
18.03.2023 16:45 Ответить
ГУР это дело надо перепоручить МИД..Для разведчиков сейчас дела есть поважнее,чем заниматься непонятно каким освобождением исламисток-псевдоукраинок с потомством,а затем на шею Неньки еще вешать их мужей с многочисленной родней
показать весь комментарий
18.03.2023 17:18 Ответить
ви реально вірите, що вони там когось рятували?
показать весь комментарий
18.03.2023 18:52 Ответить
Дикість якась!!
Ці жінки, я впевнений, вже давно не громадяни України. Навіщо владі ці виїбо.... для телевізора.
Який полон?
Табір для біженців це не полон. Там ніхто нікого не тримає.
Зараз ці "українки" з приплодом припруться, а через пару тижнів їх Іділовці-чоловіки. Законна підстава - возз'єднання сім'ї.
показать весь комментарий
18.03.2023 17:31 Ответить
Були "в полоні", але в чиєму саме полоні не кажуть. Дуже схоже на піар-кампанію.
Після розгрому ІГІЛ дуже багато дружин ігілівців, особливо іноземного походження, виявилися нікому не потрібними. Їх зібрали в таборах курдські союзники США. Іноземок відразу відпускали за проханням країн їх походження. Про це були новини ще кілька років тому.
І це питання, - чому Україна не забрала своїх громадянок ще тоді, коли їх пропонували віддати?
показать весь комментарий
18.03.2023 19:27 Ответить
Може краще нашими військовополоненими зайнятися цьому "ГУР"-у? Вони (військові) виконували свій конституційний обов'язок - боронили країну. А "сирійські полонянки" там опинилися за власним бажанням, або дурістю
показать весь комментарий
18.03.2023 17:48 Ответить
каким образом они туда попали в Сирию.?
показать весь комментарий
18.03.2023 18:43 Ответить
Як раз нам тiлькi клопоту з цими дурепами й не вистачало окрiм всього iншого.
показать весь комментарий
18.03.2023 19:23 Ответить
От де знайшовся вираз - кохання полонило.
показать весь комментарий
18.03.2023 19:48 Ответить
Их насильно туда привезли ?замуж насильно за ИГИЛ выдали ? Арабов нарожали,теперь хотят в Украину,бо в Сирии ******.***** они нужны
показать весь комментарий
18.03.2023 20:56 Ответить