11691 посетитель онлайн
15 176 64

Русскоязычные жители Латвии призвали Путина "не защищать" их. ФОТОрепортаж

латвія

Возле российского посольства в Риге 29 апреля несколько десятков русскоязычных жителей Латвии провели акцию с призывами к России "не защищать" их. Толчком к собранию стало заявление Государственной думы РФ "О недопустимости репрессивной политики руководства стран Балтии в отношении русскоязычного населения".

Об этом сообщает Европейская правда, сообщает Цензор.НЕТ.

Отмечается, что акцию организовал союз "Русский голос для Латвии".

Участники акции развернули плакат "Дед, пей таблетки", также люди принесли флаги ЕС и Украины и собственноручно изготовленные плакаты с лозунгами "Нам нужна Европа, а не русский мир", "Латвия – родина, Россия – оккупант", "Не суй свой нос в Латвию", "Руки прочь от нашей страны".

Руководитель организации Мартин Левушкан объяснил, что они хотят донести позицию тех русскоязычных латвийцев, которые выступают против политики Москвы в отношении государств Балтии и возмущены, что РФ использует их для своих политических целей и раскола в обществе.

"Нас не надо защищать – защищайте себя в Гааге. Наша родина – Латвия", – подытожил он.

Русскоязычные жители Латвии призвали Путина не защищать их 01
Русскоязычные жители Латвии призвали Путина не защищать их 02
Русскоязычные жители Латвии призвали Путина не защищать их 03
Русскоязычные жители Латвии призвали Путина не защищать их 04

Топ комментарии
+31
хорошие,разумные,законопослушные русские конечно есть...только вот в общении с любым из них рано или посно вылезает кусочек имперского фашиста,так что пусть они все идут на@уй мелкими шагами
показать весь комментарий
30.04.2023 13:49 Ответить
+24
Не сьогодні і не вчора було сказано, що ніщо не вчить краще, ніж приклад чужого болю. Подивилися руські з країн Балтії на руських з Донбасу, чого вони досягли і в якому стані опинилися після 9 років "возз'єднання з "руським міром" і вирішили - "Дєдушка Путін, не захищай нас, ми вже тут якось перетерпіємо в Європі ,без Росії.
показать весь комментарий
30.04.2023 13:52 Ответить
+11
Не хочуть на свою ісконную родіну, в європах краще?
показать весь комментарий
30.04.2023 13:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
а кацапы и не собирались , будут бомбить их вместе с латышами ...
показать весь комментарий
30.04.2023 13:48 Ответить
згоден, навіщо захищати коли можна розхерачити. І бомб небагато знадобиться.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:03 Ответить
Сто процентов, уже все поняли, что никто никого защищать не собирался😠
показать весь комментарий
30.04.2023 16:20 Ответить
хорошие,разумные,законопослушные русские конечно есть...только вот в общении с любым из них рано или посно вылезает кусочек имперского фашиста,так что пусть они все идут на@уй мелкими шагами
показать весь комментарий
30.04.2023 13:49 Ответить
О-о на конец то начало доходить, а я об этом писал и говорил еще в 90е. Помню как в Вене в 2016 кацапскому консулу я ответил что я не русский , а жидобандеровец и с женой была истерика какой я хам, но все изменилось когда теща в Киеве попала под обстрел, а ее брат ушол на фронт.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:49 Ответить
я казахско-немецкий бандеровец
показать весь комментарий
30.04.2023 16:32 Ответить
Это да. Заметил это на самом себе - вылезает. Впрочем, мои предки - это в основном либо тюрки, либо угры, либо - немножечко - балты. Не горжусь, не стесняюсь. Каждый выбирает свой путь.
показать весь комментарий
30.04.2023 22:23 Ответить
Не помню,кто сказал:"Если самого интелигентного и демократичного кацапа хорошенько протереть.то проявиться - КРЫМ НАШ !"
показать весь комментарий
30.04.2023 15:47 Ответить
я тебе скажу по секрету, что даже если ярого бандеровца посадить перед телевизором со скабеевой и соловьем на пару дней и хорошенько "протереть" (обработать), то он тоже будет говорить, что крым руzzкий.
И наоборот, если уничтожить гэбэшный режим на россии, убрать пропаганду, то через пару месяцев россияне будут как шелковые. вы просто недооцениваете силу внушения и легкость, с которым ЛЮБОЙ человек поддается зомбированию
показать весь комментарий
30.04.2023 17:14 Ответить
Те, що ти написав - чи твоя особиста помилка, чи св1доме перевертання д1йсност1 ? Бо ст1льк1 ж пропаганди зо вс1х стор1н припало на мое (маю 70 рок1в) покол1ння, як 1 зараз - але не под1яло на УС1Х, хоча, нажаль , станом на 2019 лишилося 73 %. Зомбування матиме повний усп1х лише за в1дсутност1 правдиво1 1нформац11 - а яка ******* людина не мае доступу до 1нформац11 з Р1ЗНИХ джерел, х1ба що л1нива !
показать весь комментарий
30.04.2023 17:47 Ответить
що не подіяло? українці 70 років були в совковому рабстві, їх морили голодом, відправляли в табори, їх синів відправляли на нікому не потрібну війну в Афганістан. хоч хтось щось сказав? чи я може пропустив якийсь майдан? жодного майдану за 70 років! натомість всі щасливими ходили маршами 1 травня і казали, що у всьому винні то німецькі фашисти, то фінські білогвардійці, то американці.
А на рахунок правдивої інформації, то таку можна знайти лише в наукових книжках, які базуються на об'єктивних експериментах. Все інше - маніпуляції суспільною свідомістю. І якщо ви цього не розумієте, то ви такий же зомбі, як і будь-який кацап, тільки вас зомбували інші засоби массової інформації
показать весь комментарий
30.04.2023 17:59 Ответить
Про що сп1ваеш, про який оп1р? Хто намагався щось сказати чи зробити - стали жертвами , як1 як не опинялись у тюрм1 чи пс1хл1карн1, то 1х знаходили вже мертвими з р1зних причин. У 1976р. хлопця з мого 1нституту п1сля в1дсутност1 у "щаслив1й" жовтнев1й колон1 демонстрант1в так "проробили" на зас1данн1 1нститутського ком1тету ВЛКСМ + КПСС , що в1н пок1нчив самогубством. Я п1сля 1х звинувачень (вигадано1 брехн1) стресс за1дала солодощами та поклялась соб1 не мати н1чого сп1льного з "членами". "Майдан" у радянськ1 часи ? Сталося б об"еднання самогубц1в 1 не б1льше, про яке н1хто н1коли н1чого не д1знався би. Думаю, що спроби протестувати були, про як1 нема 1нформац11 1 нема н1 св1дк1в, н1 учасник1в, про що добре потурбувався КГБ.
показать весь комментарий
30.04.2023 19:03 Ответить
ну от, ви все розумієте. то які претензії зараз до росіян? ті, хто зараз виступить проти війни, одразу стануть самогубцями.
показать весь комментарий
30.04.2023 19:23 Ответить
Навіть ті що проживають зараз за межами кацапстану стануть самогубцями ?
показать весь комментарий
30.04.2023 20:44 Ответить
ви не читали мій коментар вище. із росіян проти війни можуть виступити лише ті, хто проживає поза рашкою і не планує туди повертатися. Крім того, вони мають бути не зомбовані рос пропагандою. Бо багато росіян, які живуть поза рашкою, все одно дивляться скабєєву. а як я казав вище, якщо навіть ярого бандерівця посадити на дві доби перед телевізором зі скабєєвою, він почне співати російський гімн.
показать весь комментарий
30.04.2023 21:05 Ответить
Так, зараз мацкав1там проблемно йти проти в1йни. Але : виб1р вони мали ран1ше, коли рад1сно п1дтримували велико1мперськ1 висловлювання сво1х правител1в, пол1тик1в, журнал1ст1в, д1яч1в культури та 1нш1х пропагандист1в " велико1 россии" (х1ба не аплодували жирику? не атакували при нагод1 укра1нц1в у мацков11 - 1 це прост1 люди, упевнен1 у свому прав1 на виключен1сть, на пров1дну роль по в1дношенню до 1нших народ1в). Якщо не мали ми вибору у радянськ1 роки ( н1, "виб1р" був : 1 з одного ), то останн1 30 рок1в залишаеться видим1сть демократичного вибору нав1ть у рашц1. Якась к1льк1сть призовник1в знаходить можлив1сть не п1дтримувати агрес1ю : ховаються, ви1зжають, здаються у полон, ще можна не л1кувати хрон1чну хворобу , назватися сектантом, що не може торкати рушницю, може е ще в1дмовки. Але головне - це впевнен1сть мацкав1т1в у своему "прав1" втручатися у чуже життя та р1шати сво1 внутр1шн1 проблеми (перш за все економ1чн1 ) за рахунок 1нш1х народ1в.
показать весь комментарий
01.05.2023 17:27 Ответить
НІТ!👇
показать весь комментарий
30.04.2023 20:41 Ответить
Не хочуть на свою ісконную родіну, в європах краще?
показать весь комментарий
30.04.2023 13:50 Ответить
А ви гляньте склільки народіщу вийшло ..ось такий протест..сидячи в Европі ,воно рабське племя і там боїться.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:05 Ответить
де подивитися скільки в них народу вийшло? Судячи з фото менше 100 осіб.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:29 Ответить
про це я і написав.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:30 Ответить
остальні ФСБешніки
показать весь комментарий
30.04.2023 14:47 Ответить
Так ясно представляю себе, что ***** от этого устыдилось, что ***** прям растерялось...
показать весь комментарий
30.04.2023 13:50 Ответить
Не сьогодні і не вчора було сказано, що ніщо не вчить краще, ніж приклад чужого болю. Подивилися руські з країн Балтії на руських з Донбасу, чого вони досягли і в якому стані опинилися після 9 років "возз'єднання з "руським міром" і вирішили - "Дєдушка Путін, не захищай нас, ми вже тут якось перетерпіємо в Європі ,без Росії.
показать весь комментарий
30.04.2023 13:52 Ответить
Тут приклад власного болю нічому не вчить, а ви сподівєтесь, що чужий біль навчить...
показать весь комментарий
30.04.2023 14:05 Ответить
Не таляпайте грішне з праведним!: там - руССкіє!!,
а руські - то Українці!!!
показать весь комментарий
30.04.2023 15:16 Ответить
ач ..як комфортне життя впливає...єта вам нє скрєпний рускій мір
показать весь комментарий
30.04.2023 13:57 Ответить
не тільки комфортне, але й вільне. Після свободи люди майже ніколи не приживаються у неволі
показать весь комментарий
30.04.2023 14:05 Ответить
Після свободи 90-х --за 20 років )(уйловського правління зробили рабами. Ще й як прижились,і в гівні живуть та радіють про своє вялічіє
показать весь комментарий
30.04.2023 14:09 Ответить
не було там ніякої свободи. Це така ж легенда, як і та, що лукашенко був батьком нації білорусів.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:58 Ответить
Так, кацапи і нормальні росіяни, які живуть в Європі переконалися, що кликати війну і смерть в свій будинок можуть тільки божевільні.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:02 Ответить
Кілька десятків, може і не хочуть "рускаґа міра" в Латвії. А інші? Крутять дулі на кухнях і шепотять "Путєн, ввєді"?
показать весь комментарий
30.04.2023 14:03 Ответить
недавно в одной из стран балтии сгорел завод который производил беспилотники для Украины...я уверен что он не сам сгорел
показать весь комментарий
30.04.2023 14:06 Ответить
"Рускіє" фірми повідкривали рахунки у казахських/вірменських/грузинськіх банках і чудово себе почувають...
показать весь комментарий
30.04.2023 14:26 Ответить
показать весь комментарий
30.04.2023 14:04 Ответить
Російський письменник Шендерович звинуватив українців у «нацизмі» та заявив, що російські «ліберали» з українцями лише «до першого повороту»
показать весь комментарий
30.04.2023 14:05 Ответить
ага..аякжеж..з Ізраїлю -патріотом став
показать весь комментарий
30.04.2023 14:11 Ответить
https://twitter.com/GraniTweet/status/1652029381781364747
показать весь комментарий
30.04.2023 14:12 Ответить
Наконец до этого дурака дошло что украинцы мечтают уничтожить их всех. Что пропетлять притворившись харошим русским (евреем) не получится.
показать весь комментарий
30.04.2023 15:39 Ответить
Мы не уничтожить их хотим, а уничтожить ихнюю державу. Может это возвратит те людские массы в цивилизацию.
показать весь комментарий
30.04.2023 16:26 Ответить
Нас устроит Московия в пределах границ 12 века, а остальные ресурсы подлежат распределению для компенсации ущерба Украине.
показать весь комментарий
30.04.2023 17:00 Ответить
Они уже увидели то, что означает кремлевская защита - это разрушенный дом и кладбище вместо хорошей , мирной жизни.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:07 Ответить
Та ніхуана "вони" не побачили. "Ета фсьо нацикі. А расія нікаво ніубіваєт, толька біндєравцов".
показать весь комментарий
30.04.2023 14:31 Ответить
Вихід один-не бути російськомовним!
показать весь комментарий
30.04.2023 14:17 Ответить
Tak višļī ruska movnie , a ne ruskie , pačuvstvuite razņicu ! ruskie i v Latvii ruskie , tobiš ******** svinosabači !
показать весь комментарий
30.04.2023 14:23 Ответить
Чуркам без разницы в кого стрелять в кого попали тот и враг.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:31 Ответить
А хто питатиме чи хочуть вони щоб їх "захищали", московити діють за одним сценарієм: інфільтрують своїх прибічників в країну, а потім з допомогою місцевих совкодрочерів і маргіналів проводять мітинги які широко висвітлюють на пропагандиських ресурсах, а далі вже "дєло тєхнікі" або "як карта ляже".
Московити гірші ніж ісламські терористи, їх не можна пускати в цивілізовані країни, інакше рано чи пізно вони принесуть біду.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:38 Ответить
100 %
показать весь комментарий
30.04.2023 17:55 Ответить
Поздно.... Защита рашки не зависит от мнения объекта.
показать весь комментарий
30.04.2023 14:46 Ответить
Классные лозунги !
показать весь комментарий
30.04.2023 15:27 Ответить
одну таблэтку достаточно
показать весь комментарий
30.04.2023 15:35 Ответить
https://lenta.ru/news/2023/04/30/cessna/ Частный самолет жутко приземлился в российском городе
показать весь комментарий
30.04.2023 15:36 Ответить
Наконец-то до латвийских русских стало доходить. Там из всех стран Балтии самая ватная (и активная) русскоязычная публика...
показать весь комментарий
30.04.2023 16:35 Ответить
Як то кажуть : " Дурне-дурне, а гівна не їсть".
показать весь комментарий
30.04.2023 17:37 Ответить
В Германии очень много русскоязычных (не путать с россияне), очень! Может, даже миллионы. И турецкоязычных и прочих. Дело не в русскоязычных, а в путинском режиме - античеловеческом, гнусном, лживом.
показать весь комментарий
30.04.2023 18:54 Ответить
Увы, большинство из тех, кто говорит на родном для нас с вами языке, неразрывно ассоциируют его с безусловной поддержкой российского империализма.
показать весь комментарий
30.04.2023 22:35 Ответить
В США, наверное, русскоязычных еще больше, наверное.
показать весь комментарий
30.04.2023 19:00 Ответить
Я ще до 2014 року спілкувався з однім молодим російськомовним в Латвії. Він мені ще тоді казав: якщо ворог нападе, я піду захищати свою Батьківщину: Європейській Союз.

Це те, чого багато хто з російськомовних не розуміє, і колись я також не розумів. Мова не є індикатором того, яку країну людина підтримує. Мова - це лише мова. Багато хото з німецькомовних воював супротив Німеччини під час Другої Світової Війни, багато хто з японьскомовних американців воював супротив Японії. Цінності та Гідність - це є вирішальними справами.
показать весь комментарий
30.04.2023 22:33 Ответить
У нас тоже самое говорили, но ********** он же как радио взаимосвязь отсутствует, только аз.
показать весь комментарий
01.05.2023 00:15 Ответить