10227 посетителей онлайн

Лидеры НАТО достигли "хорошего компромисса", - премьер Эстонии Каллас

каллас,кая

Премьер Эстонии Кая Каллас заявила, что понимает разочарование президента Зеленского, но решение НАТО считает "хорошим компромиссом".

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на Associated Press.

"Союзники продемонстрировали, что есть четкая готовность принять Украину в НАТО. Конечно, это требует времени. Но когда условия будут выполнены и откроется окно возможностей на короткий период времени, тогда мы сможем перейти к членству", - заявила она.

Каллас добавила, что приглашение Украины в НАТО до окончания войны по сути втянет Альянс в прямое противостояние с Россией.

"Потому то, что мы делаем, - предоставляем Украине всю помощь, которую можем оказать, чтобы они могли защитить себя и оттеснить Россию. А когда это будет сделано, появится возможность для устойчивого мира, а также окно возможностей для вступления в НАТО" , – подчеркнула Каллас.

Напомним, на саммите в Вильнюсе сегодня члены Организации Североатлантического договора заявили, что смогут направить приглашение Украине присоединиться, когда все союзники на это согласятся. План действий по членству больше не является необходимым условием.

Топ комментарии
+10
Шапіто коміка, а головне його сценарій не знайшли фанатів. Політика це холодна голова,а не тепла ванна з віничком дерьмака
показать весь комментарий
11.07.2023 22:45 Ответить
+10
При чому тут Естонія? Не будьте другим кулєбою
показать весь комментарий
11.07.2023 22:49 Ответить
+10
Може вистачить, вже цю ху@@ю писати? Ну не хочуть американці воювати за Україну з росією. Не хочуть! Яка бл@@ь різниця хто при владі? Та хоч Вінстон Черчилль, та Франклін Рузвельт. Ну не приймуть нас в НАТО в найближчий час. Н Е. П Р И Й М У Т Ь! Бо НЕ ХОЧУТЬ. Не має ПОЛІТИЧНОЇ ВОЛІ.
Правда пишуть кацапи, ми не можемо перемогти у війні, але потрібно, ще трохи почекати і тупі хохли, самі зроблять держ переворот і силою знесуть владу. І ось тоді за пару днів ми їх захопимо.
Зеленський зробив дуже багато помилок, і повинен і буде відповідати за все, перед судом, перед Українцями, але після нашої перемоги. А зараз, потрібно об'єднуватись та підртримувати владу, яка б вона не була! То почитайте історію, якщо в школі прогулювала уроки всесвітньої історії. За останні років 100 не було жодної країни в світі, жодної, на яку б ішли війною, а громадян цієї країни підігрували б ворогу, та виступали проти власного головнокомандувача армії. Таке враження, що це пишуть кацапи, або розумово відсталі, бо у мене племінник 8 років і то він розуміє такі очевидні речі.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
через пару років вони досягнуть такого ж хорошого компромісу і щодо Естонії
показать весь комментарий
11.07.2023 22:45 Ответить
При чому тут Естонія? Не будьте другим кулєбою
показать весь комментарий
11.07.2023 22:49 Ответить
Це бот, ще й без мізків, не звертай уваги, просто в спам,!!!!!
показать весь комментарий
11.07.2023 22:51 Ответить
аргумент "бот" дуже вагомий, бот...)))
показать весь комментарий
11.07.2023 22:54 Ответить
Спам не працює від слова вопше.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:13 Ответить
Цікаво , а ви це чому так вирішили ? Тому що модератор не реагує на вашу фразу " в спам " ? Так для цього під коментарем кнопочка є ((
показать весь комментарий
12.07.2023 00:22 Ответить
Прибалтів взяли аж у 2004 році в НАТО. До того казки їм теж про неначасі розповідали. Тому паралельно з вигнанням росіян окупантів потрібно лупати сю скалу далі. І брати всю зброю яку дають.
показать весь комментарий
11.07.2023 22:57 Ответить
зброю брати треба. а дякувати нема за шо. А те, що Естонія в НАТО - повірте, самі естонці знають, що росіяни за день зайдуть, а ГАТО буде десять років висловлювати глибоке обурення і готувати план дій. А через 10 років там уже ніяких естонців не буде, одні насті хрюшіни і вані ***********
показать весь комментарий
11.07.2023 23:05 Ответить
Zajdut ili net v Estoniju,uvidem.No teper tam budet kak minimum 4000 britov armija so vsem sto u nix jest.Britami mozno doveriat tak dumaju.Plan on jest oboroni,teper utverdili
показать весь комментарий
11.07.2023 23:29 Ответить
nado ecio ucytyvat sto Finliandija i Svecija uze NATo,tak pomoc ona realna dlia estoncev.Tam NATO vojska i bazi budet takze
показать весь комментарий
11.07.2023 23:36 Ответить
"..А те, що Естонія в НАТО - повірте, самі естонці знають, що росіяни за день зайдуть, "
Не говори ерунды! Чтобы напасть на кого-то - надо подготовиться, пододвинуть к границе войска, бронетехнику, обеспечение, на это уйдет несколько месяцев. А НАТО, видимо, видя всё это и зная весь план и дату нападения - будет просто сидеть и наблюдать сложа руки.. Ну-ну..
Сейчас там находится несколько тысяч солдат НАТО, танки, бронетранспортеры, самолеты, вертолеты. И 5-я статья Устава НАТО..
Численность сил быстрого реагирования НАТО в Европе увеличена до 300 тысяч человек - это больше, чем сухопутные войска РФ, вместе взятые.

"..А через 10 років там уже ніяких естонців не буде, одні насті хрюшіни і вані ***********.."
Ты, наверное, больной человек, судя по комменту..
показать весь комментарий
11.07.2023 23:34 Ответить
Замість херню писати - подякуй естонцям за допомогу , невдячна .
показать весь комментарий
12.07.2023 00:24 Ответить
Якби Україна не встояла думаю було б те, що ви написали.
показать весь комментарий
11.07.2023 22:58 Ответить
Шапіто коміка, а головне його сценарій не знайшли фанатів. Політика це холодна голова,а не тепла ванна з віничком дерьмака
показать весь комментарий
11.07.2023 22:45 Ответить
Якби все було так просто. Просто в декого до сих пір чи то привид СРСР перед очами, чи то бажання зберегти лице маніякам, якесь дурне очікування прекрасної Росії майбутнього.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:02 Ответить
Це вилікується нажаль тільки з першими ракетами по мирних містах..
показать весь комментарий
11.07.2023 23:04 Ответить
Тоді як дивитися на збір людей в Львові? Перед цим були атаки на мирне місто. Це головний діагноз без лікування для оп, досить вибілювати зрадників,
показать весь комментарий
11.07.2023 23:10 Ответить
Перш аніж комусь діагнози ставити і "лікування" ракетами призначати - спочатку на себе оглянься як мир у очах ***** шукали і війська відводили , як ****#ли про пєрєстать стрєлять і ветеранам про яжнелоха розповідали , як шатли на Чонгар запускали і з піною на губах репетували що Захід бреше про підготовку наступу . Задайся однією думкою - чим тобі той Захід завинив якщо ти сам ( а ) під кацапів як килимова доріжка простилався ( лась ) .
показать весь комментарий
12.07.2023 00:32 Ответить
Безальтернативні мінські домовленості особливо допомогли західним країнам бачити мир в очах декого і накачувати росіян доларами і євро. Україні і при Порошенку дорікали корупцією...
показать весь комментарий
12.07.2023 00:36 Ответить
Відразу видно хто у Німеччині тєлємарафон дивиться , приємного перегляду , такий діагноз не лікується
показать весь комментарий
12.07.2023 01:01 Ответить
Не судіть по собі. В мене є більш важливі справи. Я проти всіх і не вірю вже у святого батька нації хоч би що він не говорив і яке б прізвище в нього не було. А вибрати клоуна було ну.. все одно як відрізати ногу перед марафонським забігом. Хоча і при гетьмані шансів добігти в марафонському забігу було м'яко кажучи малувато
показать весь комментарий
12.07.2023 01:05 Ответить
Народна мудрість з цього приводу каже так : "Краще синиця в руках аніж журавель у небі " Тож чи були шанси добігти вже не узнаємо , а тепер за Геннадієм Москалем : "Пливли , пливли , а на березі усралися " ((
показать весь комментарий
12.07.2023 01:17 Ответить
Ви дійсно з Німеччини, бо тут росію з прекрасним майбутнім не бачать. Навіть мій студент з Мадагаскару знає,що путін ху...ло, а росіяни убивці. Додам ще,що Німеччина також виводить свої фабрики з Китаю, щоб не шантажували. Приклад як фармацевтичної структури.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:06 Ответить
Так і Дойче банк російську частину росіяни вже майже націоналізували і багато проектів з німцями порвали.
Але є наприклад праві популісти з AFD, які хочуть все повернути назад і рвуться у владу.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:12 Ответить
І є наприклад такі,які ведуть політику пропаганди проти німців. Навіщо? Вам дойче банк наполовину руський заплатив,бо я нічого іншого не побачила. Вибачте,але подальше спілкування не має сенсу.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:16 Ответить
Звичайно. З маніпуляторами немає про що говорити.
показать весь комментарий
12.07.2023 00:39 Ответить
Може вистачить, вже цю ху@@ю писати? Ну не хочуть американці воювати за Україну з росією. Не хочуть! Яка бл@@ь різниця хто при владі? Та хоч Вінстон Черчилль, та Франклін Рузвельт. Ну не приймуть нас в НАТО в найближчий час. Н Е. П Р И Й М У Т Ь! Бо НЕ ХОЧУТЬ. Не має ПОЛІТИЧНОЇ ВОЛІ.
Правда пишуть кацапи, ми не можемо перемогти у війні, але потрібно, ще трохи почекати і тупі хохли, самі зроблять держ переворот і силою знесуть владу. І ось тоді за пару днів ми їх захопимо.
Зеленський зробив дуже багато помилок, і повинен і буде відповідати за все, перед судом, перед Українцями, але після нашої перемоги. А зараз, потрібно об'єднуватись та підртримувати владу, яка б вона не була! То почитайте історію, якщо в школі прогулювала уроки всесвітньої історії. За останні років 100 не було жодної країни в світі, жодної, на яку б ішли війною, а громадян цієї країни підігрували б ворогу, та виступали проти власного головнокомандувача армії. Таке враження, що це пишуть кацапи, або розумово відсталі, бо у мене племінник 8 років і то він розуміє такі очевидні речі.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:06 Ответить
Та ні будуть писати ці диванні ленінці агітатори поки не дай бог не полихне. А потім будуть в еміграції, хто встигне втекти писати книжки і по конференціях виступати на тему "яку
країну втратили....", або як лікувати синці на лобі від історичних граблів...
показать весь комментарий
11.07.2023 23:21 Ответить
Правда пишуть кацапи, ми не можемо перемогти у війні, але потрібно, ще трохи почекати і тупі хохли, самі зроблять держ переворот )) все так ,, я десятки разів натикався на подібні думки кацапських блогерів пропагандонів . Якщо Україна й програє у війні з мордором , то саме через розбрат .

До речі , з історії - заклята ворожнеча між князями вже одного разу згубила могутню державу - Київську Русь .
показать весь комментарий
11.07.2023 23:23 Ответить
Нажаль помиляєтесь ви і помиляєтесь принципово, бо ще жодна країна у світі не перемагала свого ворога, якщо цією країною керують прихильники ворога з яким ця країна воює. Як можна перемогти ворога, коли його агенти займають ключові посади в державі? Як?? Чи могла б Британія вистояти проти нациської Німеччини, якби прем"єр-міністром Британії був не Черчілль, а прихильник нацистів Освальд Мослі? Думаю відповідь очевидна - ні. Україна веде найкривавішу війну в Європі після закінчення 2СВ і перемогти орди кремля ми можемо лише позбувшись "слуг кремля" у владі. Бо ті, хто закликає "обєднатися задля перемоги" довкола Єрмака, Татарова, торговця яйцями Рєзнікова, адвоката Абрамовіча Арахамії, Подоляка, Безуглої та прімкнувших к нім щурів з ОПЗЖ, той скоріш за все каже не про українську Перемогу, а про перемогу над Україною.
показать весь комментарий
12.07.2023 00:16 Ответить
Перечитайте історію іще раз і знайдіть війну , де верховний головнокомандувач за ворога всю свою діяльність на цьому посту топив , коли знайдете таке - напишіть , буде цікаво прочитати як той народ навколо зрадника об"єднувався у визвольній війні
показать весь комментарий
12.07.2023 00:37 Ответить
Зеленському не потрібно ні з що топити, якщо він би був дійсно проти України і працював на ворога, то все що йому потрібно було зробити - 25 лютого 2022 року, прийняти пропозицію США, та втекти в США, разом зі своєю родиною, та грошима яких точно вистачить йому та його дітям на комфортне життя. Ось і все! Якби він так зробив, то вже 16 місяців як не було б ніякої України. Так ці казки, що ЗЕ ворог, або працює на ворога - розповідай батькам, або дітям в дитячому садку, бо першокласники вже на таке не поведуться.
Президент Зеленський, допускався великих помилок, політичних помилок і за це повинен нести політичну відповідальність. І він її понесе. Але стверджувати, що Зеленський працював на ворога, може тільки бовдур, ну або людина, яка 15-20 хвилин тому, вийшла з коми в якій пролежала з 23.02.2022.
показать весь комментарий
12.07.2023 00:49 Ответить
Я "ржу німагу" , дай йому героя України за те що не втік , правда тут маленька заковичка - не втік бо "героїчно мівіну жував у бункері " , чи тому що не пустили ? Дехто сказав що правду узнаємо після перемоги. Давай далі лижи зелену дупу , не бачати колоди в очах у зданих спецопераціях ГРУ , зрадниках у СБУ , портнових у ОПі і "інвестиціях " у Омані (( Додай сюди посадки генералів , зупинку ОПК перед 2022 та "мирні переговори " у більбашів та у Туреччині .
А тепер , великий захисник неперевершеного зе , запам"ятай , що тобі ніяка кома не допоможе довести що кацапи нічого нам не можуть зробити "16 місяців бо то все зєля нас боронить " , а не тому що вже ДЕСЯТЬ РОКІВ нас ЗСУ захищає !
P.S. Історик із тебе нікудишній ((
показать весь комментарий
12.07.2023 00:59 Ответить
Його від чеченських диверсійних груп особисто захищав Арестович (друг Мураєва) з гранатометом, якого хтось покинув за фіранкою А ще поряд були Подоляк-Єнакієвскій та Єрмак-Ельбрус-Тадєєв.
показать весь комментарий
12.07.2023 01:18 Ответить
P.S.P.S. Ах так , про гроші яких "вистачить і йому і дітям" (( Дійсно що вистачить - журналісти Нідерландів ніяк не можуть отримати відповіді - звідки на рахунку Зеленського після трьох років президенства взялися 850 мільйонів доларів США (( Скільки додалося за крайні 16 місяців вони іще не оголошували , але тільки з даних відкритих українських - лише на закупівлі зброї розікрали мільярд доларів , це без крадіжок на харчуванні та перепродажу гуманітарки . Давай далі лижи зєлю до блиску
показать весь комментарий
12.07.2023 01:06 Ответить
"Президент Зеленський, допускався великих помилок". А тепер вже не робить великих помилок? Просто читає написані кимось тексти.

Якщо дивитись "єдиний телемарафон", то може скластись таке враження. Особливо вихваляє заслуги Президента така собі Даугулє з фірташівського телеканалу, яка колись у дні "пабєдабєсія" цвірінькала, що не може ходити вулицями, названими на честь "нациських прихвоснів". Так ото сотворіння на T2 є, а завжди проукраїнського "Еспресо" нема.
показать весь комментарий
12.07.2023 01:10 Ответить
Немає політичної волі вступати у війну із ядерною країною?
До чого тут своло "воля". Кожен думає про себе. І ми також. Може зберемо волю в кулак і оголосимо війну Китаю за знищення уйгурів, або Туреччині за відношення до курдів?

Хто заваджав нам вступити в НАТО до 2014? І не кивайте на Захід. У нас народ туди не хотів і багато хто вважав цей блок агресивним. То як нас, тих, які вибирали януковичів, мали туди брати?
показать весь комментарий
12.07.2023 00:57 Ответить
Пані Саюн-а ви,випадково, не переплутали баню і прийняття ванни?Дозвольте вам сказати,що для прийняття ванни,навіть з кимось,вінник не потрібен.Але якщо ви збоченка з фантазіями садо-мазо,тоді ваш коментар -це щось особисте...Ай,ай,ай-ах ви яка балувана...
показать весь комментарий
12.07.2023 00:15 Ответить
ще на майдані коли ми сиділи за стаканчиком чаю та бутербродом з невідомо чого я казав - уся чесна правда проста і зрозуміла кожному а вся брехня та облуда складна та мутна.

оті їхні слова про обіцянку нам тримати двері в НАТО відкритими для мене мутні та складні.

бо я ставлю просте запитання - а двері в НАТО для нас будуть тримати якщо, не дай боже, повернеться трамп?

я не певен. геть не певен.
показать весь комментарий
11.07.2023 22:48 Ответить
Вам двері закрив Зеленський, а він з вами не ділив ковток чаю, вас повією обзивав і в Горлівка ворога ублажав концертами. Було по приколу в 2019,то тепер по закону Альянсу
показать весь комментарий
11.07.2023 22:52 Ответить
попередник зеленського начудив так що країна спокійно проковтнула клоуна на президента.

тобто гірше ніж клоун точно не буде, вирішила країна.

ви розумієте що критикувати зеленського це просто підтверджувати правоту отих людей, які сказали що їм остогид президент настільки що вони навіть по приколу і то кращого оберуть?

і будь ласка - сперечайтеся не зі мною а з відсотками підтримки зеленського бо я за зеленського не голосував і ніколи не проголосую як майданівець але я не один в цій країні.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:22 Ответить
Чудив попередник чи гівноканал Г+Г ? (( Як там нині борщик від мосейсучки замість піввареника від попередника - упоперек горла не стоїть ?
показать весь комментарий
12.07.2023 00:40 Ответить
А може подробиці?Чім так начудив попередник,що дебіли,під час війни,побіжали голосувати за тупу мразь яка називала мою країну повією.До Порошенка вистачає питань,но яка сама причина,що ви недоразвинуті кинулись голосувати за потвору,про яку заздалегіть було відомо,що воно в десять разів гірше за пороха.Може причина не в Порошенко,а в том що ви дебіли?
показать весь комментарий
12.07.2023 08:52 Ответить
Я не голосував за зелену шоблу і зараз її не підтримую. Але чи питання членства НАТО лише в самій Україні? В 2008 що було не так з Україною, що їй навіть ПДЧ Німеччина та Франція, а конкретно Меркель та Саркозі, відмовились надати? Дуже просто - бо в них друг *****, яке було проти, і з них їм не хотілося через Україну ламати відносини. Що зараз змінилося? По факту, на заході зараз так само у владі політики, що виросли у невоєнний час, а тому не готові до координальних дій. Так, корупція зеленої шобли не додає впевненості, що Україні треба суттєво допомогати. Але це не головне. Головне, що Байдену вже 80 років і нах йому зараз величезні проблеми, пов'язані з розпадом кацапії внаслідок нашої перемоги??? Тому і амбррамси до нас ще довго будуть їхати, і далекобійні снаряди разом з абрамсами десь по дорозі ще можуть застрягнути. Я вже не кажу про літаки, бо наших пілотів навіть бояться почати вчити
показать весь комментарий
11.07.2023 23:28 Ответить
Ви забули, як Вітренко і Ко не пускали НАТОвські кораблі в Одесу? Як БІЛЬШІСТЬ народу була проти НАТО? Ви точно з України?
показать весь комментарий
12.07.2023 09:53 Ответить
Дивне питання. В нас в раді і комуняки тоді були. І що? Як це тоді впливало не на сам вступ, але лише на отримання ПДЧ? По факту ***** дав інструкцію комсомолці меркель і тому нас прокотили з ПДЧ. Ця меркель, знаючи як несправедливо, поступили з Україною в кулуарах тікала від Ющенка, бо не було що їй сказати йому
показать весь комментарий
12.07.2023 11:01 Ответить
Лідери НАТО досягли "хорошого компромісу", і хором послали Україну і її народ під рашистське знищення, а Україну під руйнацію
показать весь комментарий
11.07.2023 22:58 Ответить
Ні,тільки дали зрозуміти,що війна для усіх, а не для простих смертних. Батальйон Монако не прокатив.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:03 Ответить
Ні.Якщо війна для всіх,то чому "західні аферисти" зберігають гроші у своїх банках не тільки батальйону Монако, але й рашистських терористів і окупантів???Якщо Ви скажете,що це не так,то і Ви лицемір,не менший від тих, котрі сьогодні для України і її народу підписали продовження війни і рашистської окупації,та руйнації України,смерті українців ,розрухи і т.д.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:32 Ответить
Нам никто ничего не должен. 80 лярдов воен помощи вам мало? Наш бюджет сейчас финансируется на 70-80% западом. Вы свои вопросы задавайте нынешней и всем прошлым властям,а не западу, который сделал за полтора года больше, чем многие наши руководители за посл 30 лет
показать весь комментарий
11.07.2023 23:53 Ответить
Вартість ЯО України на час її знищення- 170 млрд доларів.Якщо порахувати на нинішні ціни ,ця цифіра буде під триліон доларів. Тепер розумієш ,хто і що Україні,та її народу винен ???Плюс поруйноване рашистом у війні,котре вартує ,не так вже й менше ,як вартість ядерного розброєння України , так що "не свисти друже"
показать весь комментарий
12.07.2023 00:02 Ответить
А іще нам золота Полуботка не віддали , якщо порахувати з відсотками то на кожного українця без ста грамів по центнеру припадає (( Якщо хто народу України і завинив , то той хто йому мізки вимив так , що було похрін за кого голосувати - зека чи клоуна , що свого часу ковтнув убивство лідера Руху , а з тих хто щось хотів з державою зробити зробили пасічника та баригу.
Щодо поруйнованого , то не свисти вже ти , друже , - там сума така що твоє ЯО на одну затяжку , і це ще тільки прямі збитки , не кажучи вже про довгострокові наслідки.
показать весь комментарий
12.07.2023 00:49 Ответить
Якщо порахувати на нинішні ціни ,ця цифіра буде під триліон доларів. Тепер розумієш ,хто і що Україні,та її народу винен ???Плюс поруйноване рашистом у війні,котре вартує ,не так вже й менше ,як вартість ядерного розброєння України , так що "не свисти друже"- це є моя думка.а "крім "свисту" -Щодо поруйнованого , то не свисти вже ти , друже , - там сума така що твоє ЯО на одну затяжку , і це ще тільки прямі збитки , не кажучи вже про довгострокові наслідки.- є якась цифіра конкретніше?
показать весь комментарий
12.07.2023 11:36 Ответить
Ти видно сонний відповідь писав , адже сам пишучи про трильйон видно не бачиш різниці із 170 млрд (( А щодо вини - не за адресою ти вину шлеш.
показать весь комментарий
12.07.2023 16:49 Ответить
Слава, Ти сонний читав те,що я писав. Напишу ще раз може Ти вже проспався-(((Вартість ЯО України на час її знищення- 170 млрд доларів.(тобто , 170 млр помножити на інфляцію за всі ці роки,то мабуть буде вже під триліоно доларів ))) Якщо порахувати на нинішні ціни ,ця цифіра буде під триліон доларів.Тобто українська кров проливається через те,що українці комусь щось винні , або рашистам,або американцям???Маєш "добре" думання.
показать весь комментарий
12.07.2023 20:03 Ответить
Таки сонний ти ,бо я тобі написав , що вартість твого ЯО - дрібниці у порівнянні із втратами України . Коли ти сушиш голову у що оцінити ядерний металобрухт , то я тобі так поясню - втрати України більші аніж зовнішній борг твоєї держави , бо у що можна оцінити сотні тисяч загиблих українців і мільйони тих що через це не народяться ? (( Так , за гроші можна відбудувати і заселити території іншими людьми , але хто це буде коли українці загинули , невже китаєць чи араб зможе бути українцем ? (( А ти мені за рибу гроші , індексуєш тут те що за тридцять років без обслуговування нам іще б не одного чорнобиля додало .
Щодо хто скільки кому винен - інший співрозмовник тобі вірно написав - нічого захід нам не винен , скільки не рахуй , бо він боєголовки собі не забирав до тебе це ніяк не дійде , а той хто забрав , вирішив що цього йому мало , тепер і територію віддайте ! Сумбурний хід твоїх думок не дає тобі зрозуміти що тобі хочуть пояснити(( Щоб ти розумів - Україні пропонували свого часу взамін ЯЗ членство у НАТО , Україна цього своєчасно не зробила , то хто тоді нам лікар ?(( Чи ти думаєш що тепер американці , німці , французи чи навіть наші сусіди горять бажанням воювати за нашу землю ? (( Так , є окремі особи що добровольцями воюють , а народи готові вступити у війну за Україну ? (( То що ти намагаєшся мені довести , розпинаючись про борг перед Україною ?
показать весь комментарий
12.07.2023 22:32 Ответить
чим збираєшся платити тим що воюють захищаючи Україну,,,?Нічого Тобі доводити і не доводь( Щоб ти розумів - Україні пропонували свого часу взамін ЯЗ членство у НАТО , Україна цього своєчасно не зробила , то хто тоді нам лікар ?-https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/3691670-klinton-zalkue-pro-te-so-vmovlav-ukrainu-vidmovitisa-vid-adernoi-zbroi.html-Розмова закінчена.
показать весь комментарий
12.07.2023 22:42 Ответить
Твої думки скачуть як блохи по собаці (( Співчуваю , лікуйся ,буває допомагає ! Бувай
показать весь комментарий
12.07.2023 22:57 Ответить
А хто вам сказав, що Україна керувала ЯО? Всі військові знають, що офіцери, які обслуговували ЯО не прийняли української присяги і слухалися лише кремля. Як і старконівські льотчики чи Болградська десантна дивізія. Яка, нах, Україна при Кравчуку/Кучмі? Уламок СССР, що щоденно оглядався на Москву. Іксперд, мля...
показать весь комментарий
12.07.2023 09:57 Ответить
якщо "ікспердка" не відає,що ЯО для совка випускалося в Україні і кожна МБР для запуску якої мала свій код, котрий склався з двох частин і половина якого була в українського виробника і без половини українського МБР не могла запуститися від слова"ніяк " ,то тоді вона мабуть "ікспердка" мля ,,,
показать весь комментарий
12.07.2023 11:48 Ответить
А наивеличнийший думал
Можно на Запад х....й положить?
Свой х...й
Ермака
Татарова
И много других ху.....в?
Ошибочка вышла
Запад ждет от украинского народа
Когда же он все эти ху.....и прижмет?
Вот тогда и будет НАТО
показать весь комментарий
11.07.2023 23:19 Ответить
Пані Галина Боброва-великий спеціаліст по ху%м,з нею не посперечаєшся,певне не один приміряла і пробувала,а може і прижимала...
показать весь комментарий
12.07.2023 00:21 Ответить
Укаїнка такого не напише.
показать весь комментарий
12.07.2023 10:46 Ответить
Зяма ж так сподівався привезти додому мішок перемог, а вони сказали пацану сиди на горшку і не пхай свого носа куди не просять.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:20 Ответить
А він везе "перемогу",ПДЧ скасували. ))
показать весь комментарий
12.07.2023 00:06 Ответить
Хороший компроміс відчувається за декілька тисяч км від фронту…. А насправді НАТО виглядає сцикливим і неповоротливим …… а з руснявими бабкам які спонсорують цілі країни учасниці альянсу…. Мямлення про боротьбу з корупцією виглядає дико до країни яка сотнями втрачає людей кожного дня….
показать весь комментарий
11.07.2023 23:22 Ответить
Ага, говорят, что двери НАТО для Украины открыты.
А при удобном стечении обстоятельств - уже не двери, а окно возможностей.
По факту придётся лезть через форточку.
показать весь комментарий
11.07.2023 23:36 Ответить
Зеленський молодець - дав прочухана старимсцикунам з НАТО
показать весь комментарий
11.07.2023 23:49 Ответить
...розуміє розчарування президента...
Та невже?Хто цій пані сказав що саботажник прийняття України в НАТО розчарований? Він записав на концерті класний відос,везе "перемогу" у вигляді скасування ПДЧ,тепер приймуть без нього. Одразу після.... ,в його розумінні після настання миру.
показать весь комментарий
12.07.2023 00:16 Ответить
Вообще не понял предьявы к Зеленскому.....тут перед сами том в американской прессе выложили статью шо глава ЦРУ Бернс перед нападением договортлмя о сдаче юга и востока Украины Пуйлу.....с обещанием шо будет быстрая операция как в Крыму и за пределы Украины россияне не выйдут.....так кто кого сдал -америкосы Украину или Зеленский который отказался эвакуироваться и решил дать отпор врагу чем весьма удивил америкосов.
Кста в том интервью прямым текстом сказали шо США не считают нас союзниками.....они не находятся в войне с русскими....мы временные партнёры..
Кароче я к тому шо в жопу то НАТО,,в жопу США пока помогают спасиба а потом слать нафуй всех западных п'арасов и строить свою армию как Израель...положив фуй на ООН НАТО и прочие импотентные организации и по тихому создавать своё ЯО.
показать весь комментарий
12.07.2023 01:33 Ответить
А президент України,хто,Зеленський,так і відповідати буде він,а це ви я переконаний хочете перекласти відповідальність на Бернса.
показать весь комментарий
12.07.2023 06:50 Ответить
В НАТо мы былибы или не в НАТО все равно воевать пришлось самим.....никакие немцы с итальянским не побежали бы против России воевать,ни при каких раскладах....и это же нужно иметь ввиду прибалтам,даже не мечтайте шо америкосы как в голливудских фильмах прибегут шоб вас защитить.....приедет какойнить Бернс в кремль и порешает проблему путём сдачи ваших стран Пуйлу,в замен шоб тот дальше в Европу не пошёл ну и санкций для виду накинут и все.
показать весь комментарий
12.07.2023 01:39 Ответить
Тому і не хочуть нас в НАТО. Бо не бажають воювати за 5 статтею... А відмова НАТО воювати за свого члена дискредитує Альянс повністю.
показать весь комментарий
12.07.2023 08:50 Ответить
Украине нужна помощь вступление в НАТО и война закончится а не компромиссы
Пугливые тупорылые европейцы
показать весь комментарий
12.07.2023 04:54 Ответить
Ну що. Хто ще виїхав, скористайтесь останім шансом.
показать весь комментарий
12.07.2023 06:06 Ответить
Вікно можливостей,бла ,бла,бла,еле це створює умови щоб ця війна не закінчувалась ніколи,або на умовах параші,щоб Україна не була в НАТО.Другими словами,оддали м'яч параші,якщо коротко.
показать весь комментарий
12.07.2023 06:46 Ответить
Учорашньою заявою про запрошення України в Альянс лише після закінчення війни вони ************ Пуйла до одного: до того, щоб ця війна не закінчувалась...
показать весь комментарий
12.07.2023 08:46 Ответить