9471 посетитель онлайн
8 922 85

ПЦУ окончательно переходит на новоюлианский календарь

пцу

Поместный Собор Православной Церкви Украины принял окончательное решение о переходе на новоюлианский календарь. "За" – 156 делегатов из 161 присутствующего.

Об этом заявил участник Поместного Собора ПЦУ Дмитрий Шаповалов, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на РБК-Украина.

Он сообщил, что из 161 делегата Поместного Собора за переход проголосовали 156, против - 5, воздержались - 0.

При этом приходы и монастыри ПЦУ, по желанию (что должно быть официально оформлено на приходском собрании - протоколом), могут продолжать оставаться на старом календаре.

После перехода на новый календарь верующие будут отмечать некоторые праздники по новоюлианскому стилю в другие даты. В частности:

- День святого Николая будут праздновать 6 декабря вместо 19 декабря;

- Рождество - 25 декабря вместо 7 января;

- Собор Пресвятой Богородицы - 26 декабря вместо 8 января;

- День преподобной Мелании (в народе Щедрый вечер, Маланки) - 31 декабря вместо 13 января;

- Крещение Господне- 6 января вместо 19 января;

- Сретение Господне - 2 февраля вместо 15 февраля.

При этом определять дату Пасхи будут по-прежнему. Это также относится к Вознесению и Троице (в народе Зеленые праздники).

Отметим, что по новоюлианскому календарю живет 9 из 16 автокефальных православных церквей еще с 20 века.

Топ комментарии
+29
Нарешті ми відходимо від мракобісся кацапської секти і у питанні календарів.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:34 Ответить
+20
Пращай нємитая рассея?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:34 Ответить
+14
Дуже правильне рішення. Повністю підтримую.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Пращай нємитая рассея?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:34 Ответить
Прощай, прощай,
Прощай, мы расстаёмся навсегда
Под белым небом января(ИЮЛЯ)

Прощай, и ничего не обещай,
И ничего не говори,
А чтоб понять мою печаль,
В пустое небо посмотри.

ГЫ...
показать весь комментарий
27.07.2023 14:46 Ответить
хто кого держить вольному воля захотіли перенесли день народженя Господа це ваш вибір.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:34 Ответить
А коли день народження Господа?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:36 Ответить
24 грудня - день народження
1 січня день обрізання = Новий рік
показать весь комментарий
27.07.2023 14:44 Ответить
Ви знаєте дату народження Христа?!
Хто, куди, що переніс?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:36 Ответить
Господ народився 13,78 мільярдів років тому, агов.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:36 Ответить
дата неточна, приблизна, орієнтир... землю сотворив, а про єву з адамов згадав через ті ж самі мільярди років....
показать весь комментарий
27.07.2023 14:45 Ответить
свідок?

2. Нагадаю,що Бог сотворив Землю за 6 днів ,просто треба врахувати формулу Енштейна E = mc2

Господь народився 13,78 мільярдів років тому
Ні .

Нескінчено раніше.За Логікою.Тоді не існувало простору і часу.
показать весь комментарий
27.07.2023 18:53 Ответить
Логіка не застосовується при обговоренні та пошуку відповідей на питання, які виникають у віруючих. У царині віросповідань застосовується тільки ВІРА.

До речі, питання виникають тільки у НЕвіруючих.
показать весь комментарий
27.07.2023 20:12 Ответить
взагалі-то є версія, що Ісус восені народився
показать весь комментарий
27.07.2023 14:39 Ответить
100%
показать весь комментарий
27.07.2023 16:05 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=KnhaphRf2QU Лемки мають іншу версію.

Взимку.

Вірші Богдана-Ігоря Антонича зі збірки «Три перстені»[



https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%81%D1%8F_%D0%91%D0%BE%D0%B3_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%85#cite_note-4 Коляда

Тешуть теслі з срібла сани,
стелиться сніжиста путь.
На тих санях в синь незнану
Дитя Боже повезуть.
Тешуть теслі з срібла сани,
сняться веснянії сни.
На тих санях Ясна Пані,
очі наче у сарни.
Ходить сонце у крисані,
спить слов'янськеє Дитя.
Їдуть сани, плаче Пані,
снігом стелиться життя.[4]
показать весь комментарий
27.07.2023 18:35 Ответить
Касап, ты там смазывай чтобы не пригорало в следующий раз
показать весь комментарий
27.07.2023 14:39 Ответить
А был ли мальчик?
показать весь комментарий
27.07.2023 15:09 Ответить
Иисус точно был. Был ли он сыном бога, это другой вопрос.
показать весь комментарий
27.07.2023 16:38 Ответить
всі дати У СВІТІ зараз 'відносні'.

За винятком расєї,де ДАТИ затверджені міцним СКРЄПНИМ словом РПЦ і Великою Імперською сургучною печаттю .
показать весь комментарий
27.07.2023 17:59 Ответить
Нарешті ми відходимо від мракобісся кацапської секти і у питанні календарів.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:34 Ответить
Тебе на голову нужно выварку, в которой черный ящик Ту-154 танцунов на костях несли
показать весь комментарий
27.07.2023 14:40 Ответить
Вам не подобається жити за Григоріанським календарем?
Чи просто срач захотілося розвести?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:44 Ответить
не кацапи труси придумали
показать весь комментарий
27.07.2023 14:47 Ответить
Проти 5, от як просто виявити агентів кремля із секти Гундяєва.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:30 Ответить
Дуже правильне рішення. Повністю підтримую.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:36 Ответить
Нарештi
показать весь комментарий
27.07.2023 14:37 Ответить
ЗАРАЗ ХОРОШИЙ Момент.

кацапська,спі...арашена ФСБ СЕКТА РПЦ МАЄ КУДИ БІЛЬШІ проблеми в Україні,ніж зміна дат..
показать весь комментарий
27.07.2023 18:09 Ответить
А Новый год когда?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:40 Ответить
1 січня. Маланки було 13 січня, буде 31 грудня. Василя було 14 січня, буде 1 січня. Не буде тепер старого Нового Року .
показать весь комментарий
27.07.2023 14:45 Ответить
Да не в этом и ином дело! Изначально, было всегда Рождество от 25 декабря. Пошли считать так. Остальное от лукавого было.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:15 Ответить
Взагалі-то Новий рік - це не церковне свято, а державне, тому не відноситься до компетенції Помісного Собору ПЦУ.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:53 Ответить
Чому не на Григоріанський календар? якесь юління з тим календарем... не можуть сприйняти католичного Папу, що ввів цей календар? мене це бісить.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:40 Ответить
Так, адже цей "новоюліанський" календар був розроблений, як я розумію, "на замовлення" сербської православної церкви сербським математиком, "аби не називати ім'ям католицького папи", хоча насправді до 2800 року він збігається з григоріанським, і це лише корекція, яка не має сенсу, оскільки в наш час використовуються атомні годинники, і набагато точнішу корекцію проводять час від часу саме по них.
показать весь комментарий
27.07.2023 16:50 Ответить
До 2800 року?
показать весь комментарий
27.07.2023 17:29 Ответить
Поцікавтесь в Wikipedia, взагалі корисно почитати про календарі, тривалість астрономічного року, чому і коли є високосні роки, як противились переходу на григоріанській календар в часи середньовіччя в різних країнах. Нині 21 століття, є Інтернат, ChatGPT, і дивно, чому дехто так противиться змінам. які варто було зробити ще давно.
показать весь комментарий
27.07.2023 19:08 Ответить
дивлячись,що творить теперішній Папа,не думаю,що він в Україні в якомусь Авторитеті (звичайно,католики України мусять терпіти )
показать весь комментарий
27.07.2023 18:42 Ответить
тперішній папа в Україні явно не авторитет, що "терпіти" католикам? мова про календар для православних.
показать весь комментарий
27.07.2023 20:21 Ответить
"При цьому визначати дату Великодня будуть як і раніше. Це також стосується Вознесіння та Трійці (у народі Зелені свята)."
---------
А почему так? С чем это может быть связано?
показать весь комментарий
27.07.2023 14:41 Ответить
""

Вам не подобається жити за Григоріанським календарем?
Чи просто срач захотілося розвести? "" Поддерживаю
показать весь комментарий
27.07.2023 14:51 Ответить
заспокойтеся !!! як кажуть у нас у Львові ця зелена францувата неміч тут нідочого !!!
показать весь комментарий
27.07.2023 14:58 Ответить
пан зі Львова вирішив розпочати політичний срач у темі релігійних дат?

Обережно!Я можу підтримати..
показать весь комментарий
27.07.2023 18:47 Ответить
Тому що в церковному календарі є таке поняття, як рухомі свята (Великдень, Трійця), тоб-то кожного року різна дата, що залежить від фази місяця, та нерухомі свята (Святого Миколая, Різдво Христове), кожного року святкується в одну і ту саму дату.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:48 Ответить
Бо так православні святкують. Різдво 25 грудня православні теж святкують. Тільки наближені до МП, святкують 7 січня.
показать весь комментарий
27.07.2023 14:48 Ответить
це повʼязано з основними канонами проваславʼя а також з сонячним і місячним (єврейським календарем) !!! Ось трохи нагуглив:

Чому православні та католики святкують Пасху не в один день?

Ольга Братищук

Відповідає протоієрей Тарасій Забудько:

Пасха вперше була відсвяткована в той день, коли ізраїльський народ був звільнений Богом від рабства єгипетському фараону. Події, які були пов'язані з цим звільненням, а також порядок святкування https://spzh.news/ru/chelovek-i-cerkovy/41139-chto-dlya-vas-znachit-paskha Пасхи у Старому Завіті, тобто до Воскресіння Христа, описані в біблійній книзі Вихід.

Саме слово «Пасха», по-єврейськи «песах», означає «перехід». І в духовному сенсі воно означає не стільки свободу від рабства фараону, скільки свободу від рабства гріху.

Євреї святкують Пасху завжди в чітко встановлену дату, а саме 14 нісана, незалежно від того, в який день тижня це станеться. Досі в богослужбових цілях іудеї використовують так званий «місячний календар». Тому Пасха хоча й святкується певного числа, все одно постійно пересувається.

Господь Іісус Христос помер на Хресті у п'ятницю, 13 нісана, тобто напередодні іудейської Пасхи. У Євангелії ми читаємо, що іудеї хотіли зняти тіла розп'ятих у п'ятницю після обіду, коли, власне, і починалося святкування Пасхи. З цього випливає, що Христос Воскрес на наступний день після єврейського свята Пасхи, а саме, в перший день тижня, який сьогодні у православних називається воскресінням. Отже, запам'ятаймо цей важливий момент - Христос воскрес після єврейської Пасхи і в перший день тижня (на чому роблять акцент майже всі євангелісти).

Проте, незважаючи на це, майже до третього століття деякі церкви Малої Азії святкували Пасху разом з євреями, тобто 14 нісана. Таке ставлення до свята не відповідало євангельським вказівкам, і тому не дивно, що наприкінці другого століття папа римський Віктор звернувся до малоазіатських єпископів із погрозою відлучення їх від Церкви за такий підхід до святкування Воскресіння Христового. В кінцевому підсумку, відлучення не відбулось, бо папу переконали в тому, що питання це не віронавчальне, а швидше дисциплінарне.

Але на цьому суперечки не вщухли і Церква продовжувала хвилюватися з цього питання аж до Першого Вселенського Собору (325 року). На цьому Соборі було прийнято остаточне та обов'язкове для всіх рішення про те, що Пасха святкується завжди в недільний день, і завжди після єврейської Пасхи, а християнська Пасха має відзначатися в першу неділю після першого повного місяця після весняного рівнодення. У зв'язку з неспівмірністю сонячного та місячного циклів, яким вона зіставляється, дата свята з роками зміщується за часовою шкалою в межах з 22 березня по 25 квітня за юліанським календарем. Практично на кожен рік вона визначається розрахунковим шляхом.

Юліанський календар, яким користується Православна Церква, заснований на сонячно-місячній системі розрахунку. Внаслідок чого рік виходить довшим на 11 хвилин 14 секунд від року астрономічного. Через це день сонячного рівнодення, який у 325 році був 21 березня, до кінця шістнадцятого століття змістився на десять днів назад, тобто на одинадцяте березня.

Крім того, на одному з Помісних Соборів четвертого століття було прийнято правило, згідно з яким Воскресіння Христове не могло святкуватися разом з іудейською Пасхою, бо це би суперечило Священному Писанню. І от саме цього другого правила католики не дотримуються. Тому у них Воскресіння Христове може збігтися з іудейською Пасхою, як це було в 2013 році, а з 1851 по 1951 роки таких збігів було цілих 10.

Окремо треба сказати і про різні календарі Православної Церкви та Католицької. В 1582 році папа римський Григорій створив комісію, яка зайнялась реформою календаря. До цього Церква користувалась (і користується досі) Юліанським календарем, який враховує фази не лише сонця, але й місяця, а також деякі інші параметри. Таким чином дата повного місяця, вирахувана за Григоріанським календарем, відрізняється від древнього календаря Церкви приблизно на 3-4 дні.

Отже, є як мінімум три відмінності святкування Пасхи у православних та католиків: 1) православні користуються Юліанським календарем, а католики - Григоріанським; 2) дата повного місяця у православних відрізняється від тієї, що у католиків на 3-4 дні; 3) православні ніколи не святкують Воскресіння Христове разом з іудейською Пасхою.

Давня традиція святкування Пасхи, на жаль, нерідко піддається остракізму з боку тих, хто відзначає це свято в інший день чи не відзначає зовсім. Так, кілька днів тому, відомий у Львові https://spzh.news/ua/news/52395-avtor-shou-gety-moskovsykij-patriarkhat-prizval-ugkc-izmenity-kalendary телеведучий Остап Дроздов розкритикував практику Церкви , яка дотримується Юліанського календаря в обчисленні дати святкування Пасхи. Зокрема, він назвав давню традицію відзначати Воскресіння так, як його відзначає наша Церква, «рускомірною» і «дикою», а традицію, якій слідує Католицька Церква, він вважає «цивілізованою».

Швидше за все, Остап не знає, що сьогодні Православну Пасху у відповідності з Євангелієм, давнім календарем та канонами Церкви відзначають не лише в Україні та Росії, але й у багатьох країнах Європи та світу. Приміром, на державному рівні, з офіційним вихідним святкують Пасху в таких країнах, як Болгарія, Греція, Кіпр, Румунія, Сербія, Чорногорія, Боснія-Герцеговина, Молдова, Македонія, Албанія, Білорусь, Грузія, Сирія, Ефіопія, Єгипет. Також разом з цими країнами Пасху святкують Єрусалимська Православна Церква та Свята Гора Афон. Тому слова Дроздова не лише свідчать про відсутність елементарної освіти і такту, але й можуть трактуватись як образа для православних віруючих як України, так і багатьох інших країн світу.

Хоч би як там не було, а Воскресіння Христа - це воістину епохальна подія, яка докорінно змінила хід людської історії. Але, найголовніше, вона продовжує змінювати людські душі, адже, якщо Христос не воскрес, то, як сказав апостол Павло, «проповідь наша даремна, даремна також віра ваша».
показать весь комментарий
27.07.2023 15:05 Ответить
СПРОСТОВУЄМО МРАКОБІССЯ.

Отже, є як мінімум три відмінності святкування Пасхи у православних та католиків:

1) православні користуються Юліанським календарем, а католики - Григоріанським;

ТОБТО ЦЕ ЛИШЕ УМОВНІ ДНІ КАЛЕНДАРЯ.

2) дата повного місяця у православних відрізняється від тієї, що у католиків на 3-4 дні;

Де записано в Біблії що вони повинні відрізнятись,або ні?

3) православні ніколи не святкують Воскресіння Христове разом з іудейською Пасхою.

Це таке означення 'правовірних"?

тоді маю інше.

православні ніколи не святкують Воскресіння Христове за календарем інків.І не будуть.

Бо він закінчився
показать весь комментарий
27.07.2023 18:29 Ответить
Статья не о дне рождения Христа, а об одной из очень важной формальности в жизни церкви - календаре. Тем более что погрешность юлианского календаря значительно превышает погрешность григорианского. Все есть в интернете - смотрите о календарях. Ну а почему день рождения христа практически всеми церквями ( в том числе и протестантскими) принят, как правило, на 3 день после зимнего сонцестояния - ну тут мнения разделились
показать весь комментарий
27.07.2023 14:57 Ответить
це все традиції і умовності.

найбільший позитив Україні У ЧАС ВІЙНИ-МИ ЙДЕМО ДАЛІ ВІД МОСКВИ!



показать весь комментарий
27.07.2023 18:58 Ответить
Чому Пасху та Трійцю не перенесуть на новоюліанський календар? Якщо остаточно то остаточно.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:06 Ответить
НАРЕШТІ!
показать весь комментарий
27.07.2023 15:13 Ответить
Наконец, что? Вам кто-то запрещал Рождество праздновать 25 декабря? И другие религиозные даты по Вашему убеждению тоже со сдвигом дат? Вы их праздновали по другим датам, потому что решения ПЦУ не было? Сейчас Вы рады? А почему? Вам мешали? 19 декабря, День Святого Николая, и 14 октября, Покрова Богоматери, могли и без решения ПЦУ праздновать тогда , когда Вы считали правильным Днем.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:54 Ответить
При Совке ВООБЩЕ запрещали. С 1991 года у нас не было своей Церкви (которая была украдена Московией) и всем заправлял филиал НКВД-КГБ-ФСБ созданный в 1943 году с вывеской "РПЦ МП", штатные и внештатные сотрудники которого, в рясах и погонах, не отмечали церковные праздники со всем цивилизованным христианским миром. Т.к. в Украине наконец то возродилась своя, каноничная украинская православная Церковь, и т.к. я отношу себя к православной конфессии христианского мира, то теперь я рад, что НАКОНЕЦ ТО руководство ПЦУ приняло это единственно ПРАВИЛЬНОЕ РЕШЕНИЕ. А вы прихожанка филиала НКВД-КГБ-ФСБ?
показать весь комментарий
27.07.2023 16:13 Ответить
Паску теж треба синхронізувати з західним календарем
показать весь комментарий
27.07.2023 15:16 Ответить
Пасха, при такому григоріанському календарі вона інколи (наприклад 2005, 2008, 2016 годы - на місяць ранвше іудейской Пасхі , католикам нормально...

ЗРОЗУМІВ.

РПЦ БЛИЖЧА ДО ЮДЕЇВ,Ж ДО КАТОЛИКІВ...

зНАЮЧИ ЇЇ БЛИЗЬКІСТЬ ДО ФСБ І НАЦІОНАЛЬНОСТІ ЇЇ КЕРІВНИКІВ..
показать весь комментарий
27.07.2023 18:21 Ответить
Вера как была, так и осталась. А перекроить религиозные праздники - это легко. Ну смывали свои грехи 19 января, теперь шестого.. Ну давайте, по-новой. Ныряли в прорубь 19-го января? ПЦУ назвала новую дату, чтобы смыть ваши грехи. Ныряльщики, оказывается ваш календарь неправильный. Был. Самое гнусное, это перенос Дня Покрова Богоматери. С 14 октября. А день Святого Николая перенести с 19 декабря? Это как? Долгожители Цензора. Вы же поздравления друг другу посылали именно в эти дни. Вам нравится это решение ПЦУ?
показать весь комментарий
27.07.2023 15:21 Ответить
ВапШе по...ю вся эта ерунда с датам, что с одними что со вторыми, их кроятперекраивают,носятпереносят то - что в реалиях никто толком не знает .
Как правило и всегда было - религия опиум для масс.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:42 Ответить
ніхто нічого не переносив !!! раніше ПЦУ та ще декілька православних Церков (5 з 15), включаючи кацапську фсб секту (упц мп -рпц) жили за старим, архаїчним юліанським календарем !!! Тепер ПЦУ перйшла на новоюліанській (григоріанській) календар, а дати залишилися ті самі ...
Тобто за новим календарем тепер буде жити 11 з 15 Церков світового Правослаʼя !!!
показать весь комментарий
27.07.2023 15:54 Ответить
мракобісів-"традиціоналістів' і 'відщепенців всюди вистачає...
показать весь комментарий
27.07.2023 18:11 Ответить
Мене більш цікавить дата закінчення війни а не церковні дати. Вірюючі самі визначаться.
показать весь комментарий
27.07.2023 16:15 Ответить
В этом вопросе ВСЁ взаимосвязано.
показать весь комментарий
27.07.2023 16:53 Ответить
Мне ДА. А вам, как прихожанке филиала НКВД-МГБ-КГБ-ФСБ с вывеской "РПЦ МП" или "УПЦ МП", созданной в 1943 году офицером Карповым по указанию создания Сатаны Джугашвили-Сталина, это решение видимо не по вкусу?
показать весь комментарий
27.07.2023 16:52 Ответить
андрія - 1 грудня чи 30 листопада?
показать весь комментарий
27.07.2023 15:23 Ответить
30 листопада !!! https://ugcc.ua/data/tserkovnyy-kalendar-za-novym-stylem-veresen-gruden-2023-2154/ це гуглиться за 0.5 с
показать весь комментарий
27.07.2023 15:57 Ответить
Проти 5, от як просто виявити агентів кремля із секти Гундяєва.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:29 Ответить
календар не показник.

Дивіться,хто не визнає ПЦУ.
показать весь комментарий
27.07.2023 18:43 Ответить
Малчики! Суть в тому, що рік не 365днів, а 365днів + декілька хвилин. Так Земля крутиться навколо Сонця. Так от за весь час існування релігії дати релігійних свят змістилися від початкового дня і звідси всі дебати, одні користуються старими датами, інші намагаються перерахувати з врахуванням зміщення.

Ви можете святкувати і по старому й по новому календарю. Просто буде дубль.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:42 Ответить
Та да! Тільки от римо- католики не переносять своє різдво на 27 грудня, бо так правильно)))
показать весь комментарий
27.07.2023 16:08 Ответить
Это историческое событие, которое ждали многие поколения. Украина все дальше и дальше отходит от Московии и не желает ничего общего иметь с Московией. Это все равно, что выкопали невидимый глубокий ров на границе с Московией. Украина желает быть частью Европы и желает даже церковные праздники отмечать совместно с братскими европейскими народами.
показать весь комментарий
27.07.2023 15:44 Ответить
А разве католическому западу Украины мешали праздновать Рождество 25 декабря? Их, что, заставляли насильно праздновать Рождество 6 января? Запад Украины когда считал нужным, тогда и праздновал Рождество.. Как и наш юг , и восток. Вот, только, не нужно нам ярлык клееть, Вы же не провокатор , надеюсь.
показать весь комментарий
27.07.2023 16:04 Ответить
А вам забороняють святкувати Різдво 6 січня? Ось і будете його святкувати, коли хочете! А по церковному календарю, тепер це буде 25 грудня. Історичний день!
показать весь комментарий
27.07.2023 16:08 Ответить
мракобіси -ЗОМБІ РПЦ не знають навіть ранньої історії СССР.)))

ПРИНЯТ ДЕКРЕТ О ПЕРЕХОДЕ РСФСР НА ГРИГОРИАНСКИЙ КАЛЕНДАРЬ

6 февраля 1918

24 января (6 февраля) 1918 г. Совет народных комиссаров «в целях установления в России одинакового почти со всеми культурными народами исчисления времени» принял декрет «О введении в Российской республике западноевропейского календаря».

В дореволюционной России летоисчисление осуществлялось на основе юлианского календаря, принятого ещё при Юлии Цезаре в 45 г. до н. э. и действовавшего во всех христианских странах до октября 1582 г., когда в Европе начался переход на григорианский календарь. Последний оказался более привлекательным с астрономической точки зрения, так как его расхождение с тропическим годом в одни сутки накапливается не за 128 лет, как в юлианском, а за 3200 ......
показать весь комментарий
27.07.2023 18:17 Ответить
А разве католическому западу Украины мешали праздновать Рождество 25 декабря?

СОФІ,ДУРОЧКОЮ ПРИКИДУЄТЕСЬ?/

Льві́вський собор 1946 ро́ку, або Льві́вський псевдособор - соборhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80_1946#cite_note-1 [1] (https://uk.wikipedia.org/wiki/8_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F 8 -https://uk.wikipedia.org/wiki/10_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F 10 березня https://uk.wikipedia.org/wiki/1946 1946 року), скликаний у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2 Львові згідно з планом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%82_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%A1%D0%A0%D0%A1%D0%A0 НКВС СРСР із ліквідації https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0 Української греко-католицької церкви , ініціативною групою у складі трьох священиків: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%93%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%B8%D1%97%D0%BB_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Гавриїла Костельника , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D1%97%D0%BB_(%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA) Михайла Мельника , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B9_(%D0%9F%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9) Антонія Пельвецького як представників трьох https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%8F єпархій https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%8F Галицької митрополії : https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%94%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%93%D0%9A%D0%A6 Львівської , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%88%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D0%92%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%94%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%93%D0%9A%D0%A6 Перемиської і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%94%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%8F_%D0%A3%D0%93%D0%9A%D0%A6 Станиславівської https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80_1946#cite_note-2 [2] , не визнаний https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B8%D0%BC%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0 Ватиканом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80_1946#cite_note-3 [3] . Оскільки жодного https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8_%D0%A3%D0%93%D0%9A%D0%A6 єпископа УГКЦ на цьому соборі не було, завдяки чому, згідно з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE канонічним правом , Львівський «собор» був лише неканонічним зібранням. Саме тому як УГКЦ, так і вся католицька церква, вважають це зібрання псевдособором.

Постанню Ініціативної групи і скликанню «собору» передував масовий фізичний і моральний терор органів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%81%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B0%D1%82_%D0%B2%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%80%D1%96%D1%88%D0%BD%D1%96%D1%85_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2_%D0%A1%D0%A0%D0%A1%D0%A0 НКВС у https://uk.wikipedia.org/wiki/1944 1944 -https://uk.wikipedia.org/wiki/1946 1946 роках над усіма ієрархами греко-католицької церкви в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Галичині з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82 митрополитом https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%99%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%84_(%D0%A1%D0%BB%D1%96%D0%BF%D0%B8%D0%B9) Йосифом Сліпим на чолі - і засудження їх таємним судом у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2 Києві в березні https://uk.wikipedia.org/wiki/1946 1946 року на довгострокове ув'язнення або заслання до таборів примусової праці.
показать весь комментарий
27.07.2023 19:01 Ответить
"СОФІ,ДУРОЧКОЮ ПРИКИДУЄТЕСЬ?/"

Ні, воно (вживаю середній рід, бо не знаю достеменно статі дописувача/ки) просто "служить".
показать весь комментарий
27.07.2023 20:33 Ответить
Кровавая бойня, массово гибнут люди, и военные, и гражданские, разрушаются города, ломаются судьбы. Но то все мелочь, главное - выяснить дату рождения сказочного персонажа, это сейчас самый важный вопрос. И правда, "а был ли мальчик?". Что ж, религия для того и была задумана - оболванить население, отвлечь его от действий власти, "на все воля божья". Кинь населению кость в виде нового "храма" или переноса даты поповского праздника, чтобы было что обсуждать, и грабь и убивай его спокойно дальше.
показать весь комментарий
27.07.2023 16:13 Ответить
Антоша,ПНХ!

З СВОЄЮ АТЕЇСТИЧНОЮ ПРОПАГАНДОЮ В УКРАЇНІ І НАТЯКАМИ 'НАС БРАТЬЕВ РАЗДЄЛЯЮТ!
показать весь комментарий
27.07.2023 18:06 Ответить
Паша, пошел ты со своим мракобесием! Не знаю кто кого разделяет и на что намекает, но если бы в Украине не было такого засилья поповщины, не было бы почвы для такой власти московских попов. А из-за вас, шизанутых, имеем ситуацию, когда попы лезут в политику, тем более, что попы здесь в подавляющем большинстве московские. Кстати, по твоей агрессии можно легко вычислить "православного".
показать весь комментарий
28.07.2023 13:43 Ответить
Деградація росії йде швидко та впевнено. Тут путінський прорив відбувся. Ідіотизм мас - найкраща гарантія стабільності.
Адже той, хто «вірує у воскресіння» трупа - легко повірить і у святість «СВО».

А ось і фактура деградації.
За даними найбільшого видавництва «ЕКСМО АСТ» - обвалився і випарувався будь-який інтерес до перекладної природничо літератури.
Але!
На 40% у грошах - злетів попит на релігійну, містичну, психологічну та астрологічну макулатуру.
У цьому «сегменті» лідирує, зрозуміло, не Августин і не Златоуст - а найголішніший примітив, на кшталт «Сили жіночої молитви», слюней шевкунова, а також «Молитви про мир і спокій» та «Богородиця, чудотворні ікони та молитви до Неї» .
Нічого дивного. Згадайте, хто кермує кремлівськими мізками, хто командує «свідомістю мас», множить містичні марення малахова і золотить тушку гундяєва.

Ось, помилуйтеся ( цитую точно, але з невеликими скороченнями)
Дугін, Нова Фізика:
«людина обтяжена земним тілом, вона курка. Крила в неї є, але злетіти не може. Але якщо все будувати від Неба (а дитина приходить з Небес, то й дозріває вниз головою, як стріла, кинута з-за хмар), виникне зовсім інша фізика, геометрія, онтологія та етика.
Ньютон нічого не відкрив, він оббрехав творіння Боже, прибравши у нього право на легкість, на зліт, на тяжіння до Неба. Тому фізика його неправильна та образлива, антиестетична.»

Саме це марення і закачується в холодні вуха путіна та патрушева. А академіки РАН, у тому числі й фізики, боячись, що «зруйнують і посадять»- догодливо підхихикують «так і є».
Невзоров
показать весь комментарий
27.07.2023 18:03 Ответить