9677 посетителей онлайн

Украина будет отвечать на российские удары по энергетической структуре, - Умеров

умєров

Россия зимой будет сосредотачиваться на нанесении ударов по энергетической инфраструктуре Украины.

Об этом при включении на CNN заявил министр обороны Рустем Умеров, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Telegram-канал минобороны Украины.

"Нам нужно больше оружия, которое сменит игру... Надеюсь, скоро прибудут многоцелевые истребители, и мы достигнем прогресса. Нам нужно это оружие, чтобы вернуть территории и иметь преимущество на поле боя!"

Надеюсь, скоро прибудут многоцелевые истребители, и мы добьемся прогресса".

Топ комментарии
+27
Надеюсь что "ответ" будет по территории РФ, а не в виде очередного повышения тарифов, что бы Ахметову компенсировать ущерб...
показать весь комментарий
27.09.2023 06:47 Ответить
+19
тіки не становись резніковим і будановим....
сказав? - роби....
показать весь комментарий
27.09.2023 06:38 Ответить
+17
Він досі, ще не розібрався з своїми повноваженнями. Його роль забезпечувати військові потреби, а не казати, що робити військовим.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:00 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Можна вже починати
показать весь комментарий
27.09.2023 06:34 Ответить
Правильно!!!Україна мусить дзеркально відповідати обстрілюючи російські інфраструктурні об'єкти вже зараз...!Бо інакше їх не зупиниш...!!! Виключити ! Діяти про принципу-" Око за око , зуб за зуб"-біблійна формула закону помсти, що неодноразово зустрічається в Старому Заповіті, наприклад: «А хто зробить шкоду ближньому своєму, тому треба зробити те саме, що він учинив. Перелом за перелом, око за око, зуб за зуб…» (Левит, 24,19-20).
показать весь комментарий
27.09.2023 06:48 Ответить
це істина з Тори (Старого Завіту), але в даній ситуації апсолютно доречна та справедлива !!!
показать весь комментарий
27.09.2023 08:35 Ответить
тут не відповідати треба, а мститися кацапам, при першій ліпшій можливості, за минулу зиму без електрики по всій Україні !!!
показать весь комментарий
27.09.2023 06:35 Ответить
И так до десятого кацапского колена.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:12 Ответить
за минулу зиму відповідати можна вже...однак ворог випередив і наніс удар по підстанції у рівному
показать весь комментарий
27.09.2023 10:49 Ответить
В моєї тітки, що в Рівному живе, пів години світла не було.
показать весь комментарий
27.09.2023 14:46 Ответить
оперативно спрацювали над відновленням бригади рівнеобленерго, як писали тоді новини
показать весь комментарий
27.09.2023 15:20 Ответить
тіки не становись резніковим і будановим....
сказав? - роби....
показать весь комментарий
27.09.2023 06:38 Ответить
Він досі, ще не розібрався з своїми повноваженнями. Його роль забезпечувати військові потреби, а не казати, що робити військовим.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:00 Ответить
придивляемося поки, лошадка темна....
показать весь комментарий
27.09.2023 08:06 Ответить
Колись ходило таке: "Агов, шановний, не будьте віслюком! - Легко сказати,- відповів віслюк і почвалав далі..."
Як він може "не становитися рєзніковим і будановим", якщо вони з одного кодляка і пов"язані намертво!?
показать весь комментарий
27.09.2023 08:19 Ответить
подвимося,
для мене ця людина поки ще незрозуміла - хочу бачити діла,
а вже за тим буде і оцінка,,,
показать весь комментарий
27.09.2023 08:25 Ответить
звільнити всіх замів, то був сильний ход,
який всіляє маленьку надію,
хочу бачити ход два,,,
показать весь комментарий
27.09.2023 08:54 Ответить
Допоки зелене шапіто при владі не скинемо, нічого гарного не буде. буратінка колись сказав же, що він "наш вирок". То так і є насправді.
показать весь комментарий
27.09.2023 09:45 Ответить
Що може бути гарного, коли зрадники у найвищих владних структурах?
показать весь комментарий
27.09.2023 09:47 Ответить
Надеюсь что "ответ" будет по территории РФ, а не в виде очередного повышения тарифов, что бы Ахметову компенсировать ущерб...
показать весь комментарий
27.09.2023 06:47 Ответить
Ну если б ты учился в школе, то знал бы что электрика - ценообразующий товар.

Один только холодильник в магазине потребляет примерно киловатта полтора. То есть для хранения каждых 50 кг мяса, условный АТБ\Доярушка\че-там-еще вчера тратил 40 грн в день, а сегодня уже 63 гривны в день. И это при условии если у них тариф как для частников, лол. И это - только холодильник и только в конечной точке продажи.

Я тебе открою тайну, но и хлеб давно не печется на дровах, а печи потребляют еще больше.

Так что ты либо тролль (я надеюсь), либо жертва ЗНО.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:34 Ответить
а если бы ты не курил за гаражами в школе во время уроков, то ты знал бы, что ценообразующий товар не электрика, а стоимость добычи и обогащения ископаемых, из которых производят топливные ячейки для АЭС. Поэтому усвой себе на будущее - Ахметов не может крутить тарифами как цыган Солнцем по велению зуда своей пятки. Я бы тебе ещё много тайн открыл, да вижу что ты проффесор от сохи, вероятно внук того самого Глеба Капустина, апмплуа которого - утирать нос дипломированным учёным.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:53 Ответить
Тариф для бизнеса совсем не 2,64. В августе был 7,09. И понятие "ночной тариф" - это для населения. Бизнес или ставит достаточно дорогую систему учета (которую "малыши" совсем не тянут) или покупает все по единому тарифу.
показать весь комментарий
27.09.2023 10:51 Ответить
что вы несетё? многозонный трёхфазный счётчик я покупал до войны за 12 тыс гривен, это дорого?
показать весь комментарий
27.09.2023 12:23 Ответить
Вы покупали для предприятия/предпринимателя или как бытовой потребитель?
показать весь комментарий
27.09.2023 21:30 Ответить
мне продавец этих дурацких вопросов не задавал.
показать весь комментарий
27.09.2023 21:50 Ответить
С Вашими комментариями все понятно.
На будущее просто запомните: тарифных зон (по электроэнергии) для бизнеса нет уже лет пять, а то и больше.
показать весь комментарий
27.09.2023 22:10 Ответить
Для альтернативно развитых дубль два - стоимость систем учёта не зависит от вида подключения.
показать весь комментарий
28.09.2023 15:18 Ответить
Для непонимающих со второго раза разжевываю: фиксированных тарифных зон для бизнеса уже нет и давно.
показать весь комментарий
28.09.2023 19:45 Ответить
Для альтернативно развитых дубль три - речь не о зонах, а о стоимости оборудования системы учёта.
показать весь комментарий
28.09.2023 19:55 Ответить
Не обращайте внимание на тааврисча снизу... Говорят , шо ему всегда утрецой - с бодуна.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:14 Ответить
Ми не знаємо багатьох нюансів,
але відчуваємо,що удари по мокшанцям
стають точнішими та потужнішими.
Не втрачаємо віру в наших захисників,
вони роблять все можливе і неможливе,
на нулі працюють на грані людських
сил,але йдуть вперед,звільняють нашу
землю від збоченців,крадіїв,лишньохромосомного
непотребу.
показать весь комментарий
27.09.2023 06:47 Ответить
На удар отвечать двумя ударами.
И вообще, нефуй этому дерьму человечества "россиянам" пользоваться благами западной Цивилизации.
показать весь комментарий
27.09.2023 06:52 Ответить
А хто придумав "паровоз Черепанових", "самольот Можайського", "лампочку Яблочкова" і "радіо Попова"? Західна цивілізація перед немитою у неоплатному боргу.
показать весь комментарий
27.09.2023 10:29 Ответить
это тебе кива по секрету рассказал за изобретателей из московии!?
показать весь комментарий
27.09.2023 11:38 Ответить
Ківа мені по секрету розповів, що у Курносої з почуттям гумору великі проблеми, і їй треба все досконально розжовувати. Але мені облом.
показать весь комментарий
29.09.2023 10:41 Ответить
Берём СРУскую Википедию и что мы там читаем?:
1. Впервые силу пара для движения повозки предложил https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1%8C%D1%8E%D1%82%D0%BE%D0%BD,_%D0%98%D1%81%D0%B0%D0%B0%D0%BA И. Ньютон в 1680 году. Тележка Ньютона была https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%82%D1%8F%D0%B3%D0%B0 реактивной . Французский инженер https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F_%D0%9A%D1%8E%D0%BD%D1%8C%D0%BE Николя Кюньо в 1769 году построил трёхколёсную безрельсовую повозку с https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 паровым двигателем Первым, кто сумел сделать катящуюся по рельсам паровую повозку, стал талантливый английский инженер https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA,_%D0%A0%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B4 Ричард Тревитик https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 . Тревитик создал несколько моделей паровозов, самый первый из которых, « https://ru.wikipedia.org/w/index.php?title=Puffing_Devil&action=edit&redlink=1 Puffing Devil https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 », был создан в 1801 году, а в 1802 году был создан паровоз « https://ru.wikipedia.org/wiki/Coalbrookdale Coalbrookdale https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 » для одноимённой угольной компании. Парово́зы Черепа́новых - первые https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B7 паровозы https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 , построенные в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F России https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0 . Первый паровоз был построен в 1833 году, второй - в 1835 году.
ЗАДЕРЖКА В СРУском "ОТКРЫТИИ" поцев Черепановых от 170 лет.

2. На рубеже https://ru.wikipedia.org/wiki/XVIII_%D0%B2%D0%B5%D0%BA XVIII -https://ru.wikipedia.org/wiki/XIX_%D0%B2%D0%B5%D0%BA XIX веков https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F английский естествоиспытатель https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%8D%D0%B9%D0%BB%D0%B8,_%D0%94%D0%B6%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%B6 Джордж Кейли предложил концепцию https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B0%D0%BF%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82 летательного аппарата с фиксированным крылом и отдельным от него https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C двигателем . В 1843 году английский изобретатель https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%BE%D0%BD,_%D0%A3%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%8F%D0%BC Уильям Хенсон получил патент на проект самолёта. Первый российский проект самолёта был предложен https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%88%D0%BE%D0%B2,_%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9_%D0%90%D1%84%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%8C%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Николаем Афанасьевичем Телешовым в 1864 году
Первым в мире самолётом, который смог самостоятельно совершить устойчивый управляемый горизонтальный полёт, стал «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%B5%D1%80-1 Флайер-1 », построенный братьями https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B9%D1%82,_%D0%9E%D1%80%D0%B2%D0%B8%D0%BB Орвилом и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B9%D1%82,_%D0%A3%D0%B8%D0%BB%D0%B1%D1%83%D1%80 Уилбуром Райт в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%91%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%A8%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8B_%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8 США . Первый полёт самолёта в истории был осуществлён https://ru.wikipedia.org/wiki/17_%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D1%80%D1%8F 17 декабря https://ru.wikipedia.org/wiki/1903_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1903 года . А поц Можайский, согласно СРУской википедии там и не взлетел на своём паровом самоваре с крыльями. Впрочем, его аппарат на короткое время оторвался от землив 1914 году
ЗАДЕРЖКА В СРУском "ОТКРЫТИИ" поца Можайского лет этак на 80.

3. Долго рассказывать,обратимся к СРУской википедии. https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F#%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F тут также можно от души посмеяться от "открытия" СРУского "учёного" и "первооткрывателя".

4. РАДИО. Первый патент на беспроводную передачу электрического сигнала получил в 1872 году американский исследователь, стоматолог по профессии https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%81,_%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD Малон Лумис , заявивший в 1866 году об изобретении способа беспроводной связи. В США изобретателем беспроводной связи считают https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%8C%D1%8E%D0%B7,_%D0%94%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B4_%D0%AD%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4 Дэвида Хьюза (1878), а также https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BD,_%D0%A2%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%81_%D0%90%D0%BB%D0%B2%D0%B0 Томаса Эдисона (1876) и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0 Николу Теслу (патент на передающее устройство с резонанс-трансформатором в 1891 годуhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BE#cite_note-%D0%A8%D0%B0%D0%BF%D0%BA%D0%B8%D0%BD-7 [6] ); в Германии - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%80%D1%86,_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D1%80%D0%B8%D1%85_%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%84 Генриха Герца (1888); во Франции - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BB%D0%B8,_%D0%AD%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%80%D0%B4 Эдуарда Бранли (1890); в ряде балканских стран - Николу Теслу (1891); в Бразилии - https://pt.wikipedia.org/wiki/Roberto_Landell_de_Moura Ландела де Мору https://ru.wikipedia.org/w/index.php?title=%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BB_%D0%B4%D0%B5_%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0,_%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%BE&action=edit&redlink=1 ru pt (1893-1894); в Великобритании - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%D0%B4%D0%B6,_%D0%9E%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80_%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D1%84 Оливера Джозефа Лоджа (1894); в Индии - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%81,_%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%88_%D0%A7%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B0 Джагадиша Чандру Боше (1894-1895); в России - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2,_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Александра Степановича Попова (1895) и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87-%D0%98%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D0%BE,_%D0%AF%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%9E%D1%82%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Якова Наркевича-Иодко (1890). Получается что Сашка Жопов, пардон, Попов "изобрёл" радио на 23 года позднее его изобретения.
ИИ так ВЕЗДЕ у СРУских, куда не ткни - одни "изобретатели" изобретённого. Ну, за исключением Менделеева с его таблицей и 40 градусами водяры которую я не пью.
показать весь комментарий
27.09.2023 20:24 Ответить
правильно, свет придумал Запад а не ильич)
показать весь комментарий
27.09.2023 15:11 Ответить
Зате Ілліч придумав "мипайдьомдругімпутьом"!
показать весь комментарий
29.09.2023 10:46 Ответить
люди побачять діло?
може і повірять, шо ти не зелений крадун....
показать весь комментарий
27.09.2023 07:07 Ответить
я нагадаю пану умєрову, що куди стріляти і чим стріляти вирішує, не його міністерська харя.
а от особисто він відповідальний, що б у тих хто вирішує куди і чим стріляти завжди було, саме те: чим стріляти.
що б солдат був ситий одягнений та вмотивований!!!!
показать весь комментарий
27.09.2023 07:10 Ответить
ви, кацапняві, і дулю через карман відсосете...
показать весь комментарий
27.09.2023 08:02 Ответить
Ну да , правду люди говорят про шел хохол, зробив на пол, йшов кацап - зубами цап.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:18 Ответить
Поясніть пану міністру щоб відповідати росії на її удари потрібні ракети зараз, а не танки
показать весь комментарий
27.09.2023 08:17 Ответить
...то и чего же вы, родной, это не объяснили зеэлекторату перед выборами?
показать весь комментарий
27.09.2023 08:20 Ответить
ок, поясню персонально вам: потрібні ракети щоб пропорційно відповідати росії, ракети дальньої дії
показать весь комментарий
27.09.2023 08:24 Ответить
"ми би могли виділити гроші на армію, але тоді не буде за що будувати дороги"
а чого ви їх не зробили, якщо вони такі потрібні ?
де вони ?
показать весь комментарий
27.09.2023 13:21 Ответить
є гроші і на дороги і на ракети, дороги бачів у Львові роблять....питання чи будуть у нас ракети коли поставлять f-16......
показать весь комментарий
27.09.2023 14:29 Ответить
Так а де ракети ?
показать весь комментарий
27.09.2023 15:19 Ответить
Зеленський! (голосом пригожина) де ракети?!!!!
показать весь комментарий
27.09.2023 16:45 Ответить
Вже стала забувати голос зеленського. А прихожина і не слухала ніколи.
То де ракети ? Гроші є, ракет нема. Що чи хто заважав і заважає ?
показать весь комментарий
27.09.2023 18:06 Ответить
...а не танки завтра...
показать весь комментарий
27.09.2023 09:37 Ответить
Будемо, будемо... Шапіто...
показать весь комментарий
27.09.2023 08:26 Ответить
продам генераторы ,лаптям скидка
показать весь комментарий
27.09.2023 08:27 Ответить
Це слова ні про що ... чергове бла-бла, як відосіки і монологи від Ззеленського. "...відповідати на російські удари по енергетичній інфраструктурі " можна і з кулеметів і АК по шанцях противника. Відповідь Міністра має бути конкретною - "адекватно відповідати ударами по енергоструктурі рф".
Судячи з усього, будуть продовжуватися байки і обіцянки ні про що... А кацапи тим часом руйнуватимуть Україну.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:39 Ответить
Якщо не можемо доставляти графітові бомби, то треба оснащувати ДРГ "графітовими мінами" проти магістральних ЛЕП - це саме вразливе місце РФ через їх значну протяжність.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:47 Ответить
Схоже, що естафету від Рєзнікова по зяавам поза компетенцією прийнято.
показать весь комментарий
27.09.2023 08:52 Ответить
За професійність ЗСУ, зрозуміло було ще з 2014 року!
Головне, щоб Умеров НЕ ЗАБУВ про 32 млрд грн, які Резніков успішно розсував по нужних особах і… «якось забув» повернути в ДержБюджет!!
Мабуть, резніков забігався по журналістам, а про 32 млрд виведених з міністерства грошей, десь ЗАБУВ!! Затурканий, мабуть…
Гроші ж то, не його особисті, а ДЕРЖАВИ Україна та Українців!
Ось тепер ця сума, і лежить на шиї у нового очильника Міноборони!
Хотьби його, ЗАТУРКАНИМ не зробили, старі зами резнікова…
Слава Україні
показать весь комментарий
27.09.2023 08:52 Ответить
да....мабуть склад з нашими ракетами розташовувався в отелі "Одеса"
показать весь комментарий
27.09.2023 09:07 Ответить
Треба спочатку у єрмвка буде спросити ,чи путлер йому розрішить
показать весь комментарий
27.09.2023 09:32 Ответить
умєров, ти маладєц; розповідай нам більше!
П.С. Це той самий умєров, котрий свій рідний Крим москалям здавав на перемовинах у Туреччині.
показать весь комментарий
27.09.2023 09:34 Ответить
Нам треба дуже багато зброї! Жаль що нашу зброю минулі міністри оборони в свій час всю розпродали! І також дуже жаль що виробництво деяких нашіх не гірших за західні зразків озброєння закрили! І це вже при останній владі! Треба виробляти свою зброю якомога швидше!На це може вплинути міністр оборони.
показать весь комментарий
27.09.2023 09:53 Ответить
цікаво .а що з куртками і яйцями?
показать весь комментарий
27.09.2023 10:17 Ответить
Потрібно як вони - прицілитись як потрібно, і попасти куди попало. І частіше.
Щоб як мінімум до Урала сирена вила. Постійно!
показать весь комментарий
27.09.2023 10:50 Ответить
Якщо дадуть нам винищувачі, то точно заборонять ними лупити по мордору. Все ескалації бояться.
показать весь комментарий
27.09.2023 10:56 Ответить
А росія на українські, от тільки навколо столиці залізний купол, а Херсон разривають на шматки.
показать весь комментарий
27.09.2023 11:24 Ответить
заголовок не відповідає тексту! там жодного слова про можливу відповідь, і тим паче про удари по кацапській енергосистемі - про що натякають у заголовку...
показать весь комментарий
27.09.2023 11:40 Ответить
ну якщо наші удари будуть такими, як недавній по штабу ЧФ у ватостополі, під час якого ніби-то була супер нарада всіх керівників включно з головним і всі ніби-то вмерли, а сьогодні голова ЧФ вже як ні в чому не бувало ходить перед камерами, то краще таких ударів більше не треба!

ракети нема, москальського штабу також нема, а голова ЧФ - Є!
показать весь комментарий
27.09.2023 12:13 Ответить
Я тобі зараз склепаю відео із голограмою леніна, те що є відео, не означає що той підер живий🤦
А удар був супер, побільше б таких прильотів по штабам, попробуй знайди швидку заміну керівному складу, ну ну.
показать весь комментарий
27.09.2023 13:55 Ответить
В місті Москва 23 тец. Що ще треба ?
показать весь комментарий
27.09.2023 12:16 Ответить
Коли почнете відповідати?
показать весь комментарий
27.09.2023 12:37 Ответить
Маю надію, шо відповідь буде не яйцями резнікова?
показать весь комментарий
27.09.2023 12:38 Ответить
Та не треба так сильно сподіватись на це "вундерваффе" у вигляді F-16! А то буде так, як з "Леопардами", - вони прийшли, їх застосували, якусь кількість втратили і... Де вони зараз, - десь "припадають пилом"? І що далі?! Ось і я про це... По-перше. Україна отримає лише НЕЗНАЧНУ кількість цих F-16, які аж НІЯК не змінять кардинально обстановку над полем бою! Хоча б тому, що у московитів ще дуже багато (кілька сотень) "бортів" на кшталт Су-30, тощо, які однозначно кращі за наші Су-27 та МіГ-29 і не так вже і поступаються тим самім F-16. По-друге. Україні вже давним давно пора (принаймні місяців так 19-ть тому) САМІЙ ВИРОБЛЯТИ як власну зброю, так і кращі зразки західної зброї у СП за ліцензіями, аби не залежати від примхів наших партнерів. Тому як в цьому питанні у нас ПОВНА СР@КА і далі розмов, оголошень та намірів справа не просувається! Виключення, - "виставкові" (тому як аж ніяк ще не серійні) зразки тієї само "Богдани", дрони різного призначення, більшість з яких СОУ використовують лише завдяки пожертвам "простих українців", а не кропіткій роботі держустанов (тому як там "чинуші" досі "сидять на схемах"), та оголошеному модернізованому "Нептуну", кількість комплексів та ракет якого аж ніяк ще НЕ СПРОМОЖНІ допомогти нам кардинально змінити хід нашої війни з московитами! В останній час влада начебто трохи "поворохнулась" у цьому питанні (після неодноразових "розмов" з представниками адміністрації США), але ж з таким темпом озброєння СОУ ********* зразками озброєння і військової техніки ми ще довго не зможемо досягти перелому у війні і тоді ця клята війна насправді стане "до останнього українця", тому як "м'яса" у московитів ще дуже багато, а у нас вже є великі проблеми з поповненням наших втрат на фронті. На жаль... П.С. Так що не треба, як кажуть, "мати великі ілюзії" з питань західної "диво-зброї" та спроможностей ******** влади України допомогти суспільству перемогти московитів у найближчий час...
показать весь комментарий
27.09.2023 13:29 Ответить
А ніхто і не плекає ілюзій.
Ми зараз здатні серійно виготовляти бронетехніку і винищувачі ??? Ні!!!
Так що надія на союзників!
показать весь комментарий
27.09.2023 13:52 Ответить
Добродію! Не кажіть дурниць стосовно "броні" та іншого ОВТ! Винищувачі, - так, згоден. За цей час (з 24.02.22), якщо не "піляти бабки" і "триндіти", що ми вже "скоро переможемо", а реально перевести як економіку, так і всю країну на "військові рейки", давно можна було організувати випуск ОВТ та б/к майже по всій номенклатурі у великих кількостях. Але для цього потрібно БАЖАННЯ! Якщо ж ти лише робиш вигляд, що "все для перемоги", а сам "тупо" або покриваєш, або сам є учасником "великого дерібану" і лише мрієш про "другий термін", тоді все стає на свої місця. На жаль ціна цієї відвертої ЗРАДИ УКРАЇНИ та її НАРОДУ, - ВЖЕ десятки тисяч загиблих та сотні тисяч поранених українців, багато хто з яких стали назавжди інвалідами! Ось так, добродію...
показать весь комментарий
27.09.2023 14:54 Ответить
і що це чмо дєрьмаковське робить, щоб протидіяти, захистити? зупинив всю діяльність МО?
показать весь комментарий
28.09.2023 19:58 Ответить