9488 посетителей онлайн
11 548 75

Украина должна решить вопрос об эксгумации жертв Волынской трагедии, - МИД Польши

волынская,резня,трагедия

Украина должна решить вопрос эксгумации жертв Волынской трагедии. Без решения этого вопроса Украина не может мечтать о вступлении в ЕС.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укрінформ, об этом заявил заместитель министра иностранных дел Польши Павел Яблонский.

Отвечая на вопрос об эксгумации польских жертв Волынской трагедии из выявленного недавно захоронения на месте села Пужники на Тернопольщине, Яблонский отметил, что польская сторона будет работать над тем, чтобы это произошло как можно быстрее.

"Я всегда об этом говорю и скажу еще раз: по нашему мнению, без решения этого вопроса – и многие украинцы это уже осознают – Украина не может мечтать о вступлении в ЕС", – заявил Яблонский.

Отвечая на вопрос, является ли это условием поддержки Польши членства Украины в ЕС, польский дипломат отметил, что "речь идет не об условиях, а о реальности".

"Если мы хотим быть в одном сообществе со страной, с которой имеем серьезный спор, то его нужно решить, в противном случае сложно будет сотрудничать", - подчеркнул Яблонский.

Топ комментарии
+38
Це називається "гнилий шантаж" з кацапським присмаком, дуде нагадує Орбана.
показать весь комментарий
07.11.2023 16:59 Ответить
+28
А польські популісти мають заткнутися і не чіпати давні питання, бо нам також є що пригадати.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:08 Ответить
+27
Історією мають займатися історики , а не політики .
показать весь комментарий
07.11.2023 16:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Історією мають займатися історики , а не політики .
показать весь комментарий
07.11.2023 16:58 Ответить
А польські популісти мають заткнутися і не чіпати давні питання, бо нам також є що пригадати.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:08 Ответить
Якщо вони заткнуться - то доведеться вирішувати реальні проблеми польського суспільства . А так все просто - у всьому винуваті хохли, євросоюз , рептилоїди ....
показать весь комментарий
07.11.2023 17:11 Ответить
Поэтому голодомором в Украине занимаются исключительно историки.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:18 Ответить
Це називається "гнилий шантаж" з кацапським присмаком, дуде нагадує Орбана.
показать весь комментарий
07.11.2023 16:59 Ответить
"Геноцид" поляків ? Хто його проводив ? Претензії до Держіви Україна можуть бути тільки в тому випадку якщо Держава його цілеспрямовано проводила або підтримувала. Які доказа в полякій ? Є? Ну тоді в суд з доказами що Держава Україна в 1941-45рр проводила "геноцид" польського народу. Не було такої держави ? Ну так нехай судді посміються. Чи в них конкретно до Степана Бандери претензії ? А він хто ? Президент ? Прем'єр ? Голова МВД ? Ні - просто чувак якийсь ??? Ну так нехай напишуть в заяві до суду що який чувак Стьопка прийшов і влаштував геноцид польського народу в 45-му році (сидячи в концтаборі) а Україна (заснована 1991) в цьому винна."
показать весь комментарий
07.11.2023 17:36 Ответить
Нагадаю недавню новину. Може хтось переосмислить і потре під нею свої "далекоглядні" висери.

60% українців готові відкласти вступ України до ЄС заради інтересів нашої держави, - опитування КМІС Джерело:

Завтра нас будуть шантажувати пам'ятниками Степана Андрійовича та "нацистським" гаслом "Слава Україні", угорською - другою регіональною та грошовими компенсаціями за репресії. Я обома руками за вступ в ЄС, але не ціною історичної пам'яті та імен героїв України.
Безперечно, знайдуться і ті, які плюватимуть на червоно-чорний стяг, як колись євреї плювали на Тору. Тільки пам'ятайте, на відміну від них, вас до стінки ніхто не ставить.
показать весь комментарий
07.11.2023 20:34 Ответить
А що ви очікували, політика це не піжамна вечірка а гра на виживання.
Якщо якась країна відчуває слабкість іншої або складне становище, то неодмінно цим користається. В політиці не має друзів чи ворогів, є виживання як у твариному світі. І чим раніше ми це усвідомимо тим краще для нас.
показать весь комментарий
07.11.2023 21:58 Ответить
Як я і казав,в новині про те, що угорці будуть проти вступу України в ЄС через нібито мовні проблеми в Україні для угорських общин, поляки також можуть вимахуватися,тільки я казав про зерно,а тут уже Волинська трагедія сплила
показать весь комментарий
07.11.2023 16:59 Ответить
Вони її постійно витягують на світ божий у якості відмазки. А самі наглухо забули, що ота різня почалась з того, що червоноармійці переодягнені у форму УПА розв'зали оту різню, вбиваючі поляків. І що польська армія немало українців тоді вбила. Але їм це нецікаво, вони й про літак під смоленськом з Лехом Качинським й всією польською елітою забули.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:09 Ответить
Різня почалася з польської політики пацифікації. Привозили колоністів, забирали землю у місцевих українців і віддавали їм. Потім дуже здивувались що тих колоністів почали різати...
Бандеру, до речі, засудили за вбивство польського міністра МВС, який ту пацифікацію проводив....
показать весь комментарий
07.11.2023 17:30 Ответить
Ну так це, доволі просто робиться: погоджуемося на ексгумацію та навіть висловлюємо жаль с того приводу, що це сталося, але при умові визнання польською стороною причин, через що це сталося. При цьому, висвітлення цього взаємного визнання, у підручниках історії та офіційних заявах, повинно бути з дописом, що "повна достовірність того, що сталося, може бути встановлена тільки після оприлюдненя архівів КДБ"
показать весь комментарий
07.11.2023 18:20 Ответить
поляки на это не пойдут. Это ж с кацапами ругаться. Проще Украину чмарить
показать весь комментарий
07.11.2023 22:34 Ответить
Поляки цифри загиблих змінюють постійно. Наші історики кажуть, що вони й вбитих українців за поляків поразували.
показать весь комментарий
08.11.2023 04:12 Ответить
Армія Крайова теж багато горя принесла українцям, чому ми не підіймаємо це питання?

Ну і найголовне, питання з зірочкою, що поляки робили на українській Волині?
показать весь комментарий
08.11.2023 01:54 Ответить
Те саме, що й росія зараз. Їх, як і росію постійне тягне щось відтяпати в нас.

Головне, зараз так доречно!
показать весь комментарий
08.11.2023 04:14 Ответить
Пуйло теж влучно вибрав час, коли в нас клоунів навибирали до влади.
показать весь комментарий
09.11.2023 22:31 Ответить
Так вичікував же. Його план не срацював. Бо його запевнили, що українці такі ж самі забиті, як і росісяни..а тут облом..а як готувались..навіть ініціалили Зе малювали Z V O..типу напрямки за компасом))
показать весь комментарий
10.11.2023 00:12 Ответить
дякую що нагадав про те, шо казав
показать весь комментарий
07.11.2023 17:56 Ответить
Просто полякам, які іншим країнам, які шикують на німецькі гроші, не хочеться мати конкурента. Чергові "братушки" засмерділи.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:01 Ответить
Ну так то, саме собою. Тільки це більше не про Польщу, а про Угорщину. Але, ми тут не дуже сильно відрізняємось і також не сильно радіємо, коли наприклад амеріканська допомога Україні, ділиться ще на Ізраіль
показать весь комментарий
07.11.2023 18:24 Ответить
Як щодо українців - жертв, яких в той час вбивали поляки? Чи - "єто другоє"?
показать весь комментарий
07.11.2023 17:03 Ответить
От просте питання, от в якій не хворій голові ці питання взагалі можна поєднувати?
показать весь комментарий
07.11.2023 17:03 Ответить
Хто б сумнівався. Але після ваших вибачень за вбивць з армії крайової і за головного м'ясника( з таким дебільних пшечним прізвищем).
показать весь комментарий
07.11.2023 17:05 Ответить
Сама справжня шовіністична сволота!
показать весь комментарий
07.11.2023 17:06 Ответить
У кацапів добре виходить працювати з цими східноєвропейськими "младо - європейцями".
показать весь комментарий
07.11.2023 17:09 Ответить
З 1921 по 1991 рік Україна існувала у вигляді Уряду УНП в Екзилі.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:12 Ответить
В Украiнi йде вiйна. Крапка.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:17 Ответить
а за столітні глумління польської влади над українцями хто віжповідатиме? за пацифікацію Польща відповість? під час Волинської трагедії було вбито чимало українців, в моєму селі від вбивства українців поляками врятувала німцька окупаційна влада
показать весь комментарий
07.11.2023 17:17 Ответить
Тут війна і поляки ше тут їпуть вола зі своєю техаською різнею 🤬сказано -не начасі!!!
показать весь комментарий
07.11.2023 17:18 Ответить
У МЗС Польщі варто замінити міністрів на адекватних, які мають займатись проблемами сьогодення, а не копирсатись у лайні минулого.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:21 Ответить
як що їм "варто", то й нашим міністрам варто виконувати їхні забаганки
показать весь комментарий
07.11.2023 18:00 Ответить
Наше МЗС такою х.....ю не займаються. У них зовсім інші проблеми та обовязки
показать весь комментарий
07.11.2023 18:05 Ответить
а їхнє має займатися ? 😁
показать весь комментарий
07.11.2023 18:17 Ответить
а їхнє має займатися інтересами Польщі, а не кремля, копирсаючись в минулому. Історією мають займатись історики, а не дилетанти-політикани
показать весь комментарий
07.11.2023 20:25 Ответить
за істориків - згоден, але мова про те що міністрам "варто" виконувати поради/вказівки з-за кордону, особливо з Цензору 😃
показать весь комментарий
07.11.2023 22:58 Ответить
Більш ніж впевнений, це до сраки як полякам, так і українцям!
А нероби фкастюмах, просто знайшли де язиками зачепитись...
показать весь комментарий
07.11.2023 17:23 Ответить
Формують кААЛіцию з "от можа до можа" от і викатують знову. 15 років тому говорили інакше.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:29 Ответить
пусть приходят со своими лапатами и роют ,в чем проблема ?
показать весь комментарий
07.11.2023 17:29 Ответить
може не хочуть за це гроші платити
показать весь комментарий
07.11.2023 18:02 Ответить
А їм від того легше стане? Що вони тією ексгумацією добються? Може в них зайва хромосома ?
показать весь комментарий
07.11.2023 17:29 Ответить
блін в чому проблема? - Хочуть то хай копають. То вже історія
показать весь комментарий
07.11.2023 17:30 Ответить
Пшеки вредный народец , по себе знаю , я наполовину поляк и в Польше есть чувак с моей фамилией
показать весь комментарий
07.11.2023 17:31 Ответить
Який жах, що ви друкуєте? Де Пужники, а де Волинь? Дати які? Неуки! https://gazeta.te.ua/nevzhe-v-chortkivskomu-rajoni-vyyavyly-pohovannya-zhertv-volynskoyi-tragediyi// https://gazeta.te.ua/nevzhe-v-chortkivskomu-rajoni-vyyavyly-pohovannya-zhertv-volynskoyi-tragediyi/\

показать весь комментарий
07.11.2023 17:32 Ответить
Это только ты умный, а Я так - погулять вышел.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:33 Ответить
Черчіль - "в Англії є тільки два друга, це флот та армія"
показать весь комментарий
07.11.2023 18:05 Ответить
Перемовини про вступ в ЄС наближаються - черга тих, хто щось хотітиме від України лише ростиме.
показать весь комментарий
07.11.2023 17:32 Ответить
Прем'єр-міністр Польщі Матеуш Моравецький відвідав неіснуюче селище Острівки на Волині для вшанування пам'яті жертв Волинської трагедії, що сталася 1943 року.Під час церемонії Моравецький установив у полі дерев'яний хрест. Джерело: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fcensor.net%2Fua%2Fp3429498%3Ffbclid%3DIwAR3W_u0eRXb-6mcjk_t62DGhBGRFM8F4cMWdwiPP4c79nIbbYvB6SUM98xc&h=AT1uTm8KdUaCEYXEizVoDoUthXN5tsA_Xxs7QkdYlMJv0vAIt0Ya70nfFfqbcPEX8ItNl4hUZtWhw9-xAiypH-KyztL8C-*************************************&__tn__=-UK-R&c[0]=AT3mjUvJV1_olLGAiMQmVwAhxusnnM2qIq94VGPDs2Gz4zjFU_bj5GpqZ26Gtjf9JAGu22pbxmXg75qyyYDslMPcDa__6y4ElQ4c-MOh8XYrSLb5qyRJXbbepQ0u4vqwOZxMa7jeKuh88nPDz16hz4Pag7up5sNpkuHVY7twDKJ4p3vHuZ6_ https://censor.net/ua/p3429498

Поляки різними голосами (це залежить від об*єктивності голосу) продовжують тупо обвинувачувати українців, як націю, в геноциді поляків на "кресах всходніх" (Kresy Wschodnie).

Тут і Моравецький, як колись казав "майстер слова" Чорномирдін: "От не було, не було і знов" - щойно відзначився. А між тим, хто хотів той давно розібрався, а що ж таке відбулось насправді в 1943 на території Волині (кресов всходніх) давно розібрався. Звісно, в силу своїх здібностей та наполегливості.

Я нікому не збираюсь нав*язувати своє бачення цього відрізку історії. Я просто відсилаю тих, хто хоче розібратись до певних джерел.

Моє ж переконання таке, що поляки та інтернаціональні елементи в Україні роздувають "вину" українців замовчуючи повністю про те, якою в довоєнні часи була Польська Республіка (Rzeczpospolita) і що вона зробила "для" українців з кресів.

А була вона, як свідчать джерела, напівфашистською державою. В кращому випадку. Як держава, вона була таким же хижаком, тільки меншим, як ІІІ Райх та Сталінська Совдепія-СРСР.

Можливо хтось з друзів знає про ці факти, але я впевнений, що мало хто -

хіба поляки не будували в себе фашистську державу до 2-ї світової?

Чи відомо вам, друзі, що

диктатор Пілсудський в часи російсько-японської та І-ї Світової був терористом і агентом кількох розвідок, зокрема, японської, австрійської та німецької?!

Не було погромів євреїв? 2 червня 1929 р. активісти Вшехпольскої молоді та Табору великої Польщі влаштували анти єврейські погроми у Львові, розгромивши будівлю єврейської гімназії, гуртожиток єврейських студентів і редакцію єврейської газети «Хвіля». Також відбулися сутички з поліцією. Єврейський погром львівських студентів підтримали своїми виступами студенти інших міст Польщі. У 1930 ті рр. польським націоналістам вдалося ввести в університетах для єврейських студентів так зване «лавочне ґетто». Чи може польський терор чинився не польськими нацистами і фашистами? Нагадати їхні назви? Будь ласка:

Союз фашистів,

Організація фашистів Чорна Фаланга,

Польська націонал-соціалістична партія,

Партія націонал-соціалістів,

Незалежна націонал-соціалістична партія,

Польська фашистська партія,

Польська націонал-соціалістична партія Варта,

Радикальна націонал-соціалістична партія,

Націонал-соціалістична партія міст і сіл,

Національно-радикальний табір Фаланга,

Національно-радикальний рух Фаланга тощо.

Ніяких перешкод діяльності цих партій та організацій владою Польщі не чинилось. Навіть навпаки! У 1937 р. правлячий режим Польщі уклав союз з однією з них - з п'ятитисячним Націонал-радикальним рухом Фаланга - і поставив фалангістів керувати проурядовою молодіжною організацією Союзом молодої Польщі. Це лише "квіточки"! Не варто полякам вказувати українцям на УВО-ОУН, бо "польський гріх" нацизму неспівставний! (автор Павло Гай-Нижник)

А про таке, друзі, ви не знаєте?

15 червня 1934 р. в присутності німецького посла в Польщі фон Мольтке, диктатора Пілсудського, імперського міністра пропаганди Геббельса і польського міністра закордонних справ Бека. В угоді домовлялися про поділ "східного простору", за яким українські землі мали бути приєднані до Польщі, а білоруські до Німеччини! Зауважу, що Гітлер був "іконою" для Пілсудського і Бека, в кабінеті якого, до речі, до дня німецької агресії 1939 року висів портрет нацистського фюрера Гітлера!

1935 р. Герінг під час приїзду до Польщі "на полювання" у розмові з Пілсудським "подав думку про спільний німецько-польський похід на Росію(СРСР), вказавши на вигоди, які ця акція дала б Польщі в Україні".

В день смерті Підсудського 1935 року у Німеччині було оголошено траур, верхівка нацистів у костьолі поминала польського диктатора на інспірованих поминках біля імітованої труни Підсудського, а на похованні його Герінг з німецькою делегацією очолював поховальну ходу у Кракові! Більше того, навіть під час німецької окупації при могилі Пілсудського стояла німецька нацистська

почесна варта!

Зрештою раджу друзям звернути увагу на нарис "Волинь-1943: погляд через 70 років" , автор Валентин Яблонський.

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fzn.ua%2Fukr%2FHISTORY%2Fvolin-1943-poglyad-cherez-70-rokiv-_.html%3Ffbclid%3DIwAR14AOPLGAQIYKZUfGBjdPbpDeU2zorZ9dic8uio7EcPfj5AOKuWxvoqL8A&h=AT0oQ3PxldMUd8BCEP9VMLOzroh6nTg6u7Aprva_kwSfpccAQJvh1X0itEZ8Sp0-OTM-r2VIVp5Wds5DB-QoglsfnY9LCEzNZT6vdHWO_fDCKpOeZ_wOix9gAqZZl43KN40&__tn__=-UK-R&c[0]=AT3mjUvJV1_olLGAiMQmVwAhxusnnM2qIq94VGPDs2Gz4zjFU_bj5GpqZ26Gtjf9JAGu22pbxmXg75qyyYDslMPcDa__6y4ElQ4c-MOh8XYrSLb5qyRJXbbepQ0u4vqwOZxMa7jeKuh88nPDz16hz4Pag7up5sNpkuHVY7twDKJ4p3vHuZ6_ https://zn.ua/.../volin-1943-poglyad-cherez-70-rokiv-_.html

"Значну роботу провів волинський краєзнавець Ярослав Царук. Об'їхавши на велосипеді 97 сіл (на які посилаються польські автори), він зіставив "польські" дані зі своїми і жахнувся їхній невідповідності. Так, за даними Владислава та Еви Семашків, у селах Володимир-Волинського району поляки вбили лише 80 українців, а за матеріалами опитувань Я.Царука - 1454 (причому встановлено прізвища 1244 з них). У селах району було знищено п'ять церков і чотири костели. Якщо йдеться про поляків, то, за даними Семашків, від рук українських націоналістів їх загинуло 1915, а за даними Я.Царука - 430. Крім того, Я.Царук установив, що на території Володимирщини першою вчинила напади на українські села польсько-німецька поліція, а напади українців на польські села були відплатою.

У кожного, як бачимо, своя правда. Вся річ у тому, що поляки вважали Західну Україну своєю територією і намагалися підтвердити це вогнем і мечем, у тому числі й співробітництвом із німцями - службою в адміністративному апараті рейхскомісара України Еріха Коха та участю польської поліції у вилученні продовольства для рейху.

Український національно-визвольний рух на Волині польський політикум розглядав як замах на польську державність і вимагав від українського підпілля повної капітуляції. Командування УПА і провід ОУН закликали польське керівництво в Лондоні відмовитися від шовіністичного погляду на пограниччя, від зверхнього й зневажливого ставлення до українського народу. Однак командування АК і не думало згортати польську збройну присутність на етнічних українських теренах, воєнні дії проти УПА. Гадаю, жоден з українців не може змиритися зі звинуваченням, що ми є нацією жорстоких різунів…"
показать весь комментарий
07.11.2023 17:47 Ответить
Все те концлагеря где евреев было больше всех, немцы организовали в Польше. Причина проста, желающих там служить было много. Местные все были.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:47 Ответить
100% гієна Європи..
показать весь комментарий
07.11.2023 17:48 Ответить
Таж була прийнята формула,яка влаштувала всіх."Пробачаю і прошу вибачення".Це викарбувано перед Львівським цвинтаром "Польських орлєнт" і там же в камені вирізьблені підписи польського і українського президентів.Для чого полякам витягувати трупи і лишній раз переконуватись що українці вбивали поляків,а поляки українців?Які,до речі,жили добрими сусідами хата в хату,а стали ворогами як тільки москальня почала розбірки з німцями.Невже поляки не розуміють,що коли ми програєм то вся ота волинська різня буде маленьким епізодом на фоні іншої різні.Вони в то не вірять,кажуть до нас далеко,перед нами дві тисячі км України...То ж цінуйте ті дві тисячі кілометрів власної безпеки,власного миру і власного щастя...
показать весь комментарий
07.11.2023 17:54 Ответить
Все вони чудово розуміють. Коли кацапи знищили все їхнє політичне керівництво, поляки втерли носа і зробили вигляд, що нічого не сталось. Щось тоді я не чув виття з Варшави, що «поляків не можна ображати».
показать весь комментарий
07.11.2023 18:44 Ответить
А моїх бабусю і діда Польша "видавила" із свого дому і своєї землі аж на Донбас. І навіть не вибачилася. Мені теж буде важко з нею в одній спільноті!
показать весь комментарий
07.11.2023 17:57 Ответить
Битьё ссаными тряпками по роже,любителю выступать в ООН,продолжается.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:15 Ответить
Ну, один актор, який знімав сам себе, пообіцяв полякам звично не думаючи, що так і зробить. І через п'ять хвилин викинув з голови. Бо і так не втямив нічого.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:20 Ответить
Ексгумації потрібно робити по всьому світу. Вже таке було, що вирішили ********* методами дослідити одне давнє поховання якоїсь начебто жертви отруєння...і коли провели аналізи, то ніякого отруєння не знайшли. А оскільки похована особа була історичною постаттю, то навіть така незначна деталь порушувала правдивисть історії...кажуть, що після цього подібні дослідження припинили. Правди бояться лише брехуни. Потрібно вже історію перетворити у науку, а не геополітику.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:36 Ответить
Полька влада не хоче засудити дії Пілсудського, котрий спричинив національну ворожнечу віддаючи українські землі польським колоністам?
показать весь комментарий
07.11.2023 18:40 Ответить
Вимагаю компенсацію за землі і обійстя в селі Бушковічки Перемишлянського повіту Підкарпатського воєводства.
показать весь комментарий
07.11.2023 18:42 Ответить
Понеслись политические хотелки для внутреннего потребителя. Стервятники, клюющие в спину
показать весь комментарий
07.11.2023 18:45 Ответить
Чесно кажучи, я мрію про ступ в НАТО, а не цей гнилий союз з мадярськими шлюзами і "польськими братами".
показать весь комментарий
07.11.2023 18:51 Ответить
там не лучше
показать весь комментарий
07.11.2023 22:36 Ответить
цось курва з польщизни гумном рускіх свіняков смердзі...???
показать весь комментарий
07.11.2023 19:16 Ответить
Фашизм не почався в Італії в 1923,а нацизм не почався в Німеччині в 1933,вони почалися в Речі Посполитій в 1920 і продовжувалися до 1939,коли це бридке і гидке дитя Версальського миру було ліквідоване Гітлером і Сталіним. Саме в періоді польського нацизму з 1920 по 1939 роки й треба шукати причини т.з. Волинської різанини.... Якби хтось зараз став прославляти Муссоліні та Гітлера,зчинився б грандіозний скандал,а поляки прославляють їх вчителя Пілсудського і ....нічого!
показать весь комментарий
07.11.2023 19:23 Ответить
Евросоюз перетворюється на клуб по шантажу сусідів які хочуть туди вступити.
показать весь комментарий
07.11.2023 20:06 Ответить
я бы сделал проще. Принял все условия, вступил, и потом полный поворот кругом. Поменял все законы, плюнув подлякам и венграм в лицо. И чтоб они сделали? утерлись!
показать весь комментарий
07.11.2023 22:37 Ответить
****** забули злочини Армії Крайової?
показать весь комментарий
07.11.2023 20:38 Ответить
Пілсудчики вирішили продемонструвати свою в'ялу ерекцію )))
показать весь комментарий
07.11.2023 20:40 Ответить
А не пора цих польських гидод послати подалі.
показать весь комментарий
07.11.2023 21:59 Ответить