9952 посетителя онлайн
3 029 57

Понятия "русскоязычность" нет, это маркер, введенный российской идеологией, - Кремень

мова

В Украине должна выйти государственная программа, которая будет способствовать овладению украинским языком как государственным.

Об этом в интервью Радио Свобода заявил языковой омбудсмен Тарас Креминь, передает Цензор.НЕТ.

"Нет такого понятия "русскоязычность". И мы – граждане Украины. И этот маркер, введенный российской идеологией, в том числе определяется и решением КСУ", - отметил он.

По словам Креминя, в Украине должна выйти государственная программа содействия овладению украинским языком как государственным.

"Украинский является обязательным для ВСУ. Украинский является господствующим во всех сферах общественной жизни. И, независимо от того, это национальные сообщества или это иностранцы, все должны владеть украинским языком на территории украинского государства. Потому что это язык образовательного процесса, образовательной траектории, конечно, жизненного будущего, и это сознательный выбор языка несокрушимой нации", - добавил языковой омбудсмен.

Топ комментарии
+9
є кацап а є людина українець.
показать весь комментарий
22.11.2023 12:24 Ответить
+9
От такої! А як же 4 кримінальні справи проти Фаріон, відкриті СБУ? 😁
показать весь комментарий
22.11.2023 12:25 Ответить
+9
Вже 32 роки запитую - блін, як вони атестат шкільний отримували ??
показать весь комментарий
22.11.2023 12:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
є людина кацап а є українець.
показать весь комментарий
22.11.2023 12:23 Ответить
є кацап а є людина українець.
показать весь комментарий
22.11.2023 12:24 Ответить
ще є малороси .
показать весь комментарий
22.11.2023 12:25 Ответить
От такої! А як же 4 кримінальні справи проти Фаріон, відкриті СБУ? 😁
показать весь комментарий
22.11.2023 12:25 Ответить
Фаріон звичайна провокаторша.
Я ніколи не повірю що професор університету не розуміє наслідки своїх дій і слів. Якщо вона реально хотіла просувати українську, то робить вона для цього прямо протилежне...
показать весь комментарий
22.11.2023 12:39 Ответить
ти це говориш так, тому, що абсолютно не знаєш, що і як говорила пані Фаріон. Не повторюй дурниць, а то будеш довбнем.
показать весь комментарий
22.11.2023 13:17 Ответить
Фаріон не треба слухати щоб зрозуміти що вона буде казати. Як не обов'язково слухати ху-йла чи машу захарову.
Її витягли на ефір і розкрутили люди які точно знали що вона скаже і яка буде реакція в суспільстві. І вона теж це прекрасно знала. Але це її не зупиняє, - значить вона провокує свідомо...
показать весь комментарий
22.11.2023 14:31 Ответить
Фаріон зробила "заячу петлю" і підійшла до цього явища з іншої сторони.Тільки московські пропагандони називають то російськомовністю,а Фаріон москворотістю.Росіяни беруть це явище як причину для нападу,Фаріон використовує явище як знищення стимулу захищатись.Обидва сходяться в одній точці...крайнощі завжди сходяться...тим паче сплановані...
показать весь комментарий
22.11.2023 13:00 Ответить
Як на мене, Фаріон втілює українську мову, яку 134 рази забороняли, дуже лагідно і толерантно. І не потрібно мені писати, чого я не в окопі, не на нулію
показать весь комментарий
22.11.2023 13:14 Ответить
Крайнощі - це коли мільйони посилаючись на приклад москворотих солдат, ігнорують національну, часто рідну мову. І виявляється Фаріон, як явище - гірша за явище москворотості, яке стало причиною проблеми і національної катастрофи у вигляді війни. Ви за деревами не бачите лісу.
показать весь комментарий
22.11.2023 22:59 Ответить
Як відкрили, то так і закриють. Бо в СБУ немає фахівців по мові,, є фальсифікатори.
показать весь комментарий
22.11.2023 13:18 Ответить
Це не підслідність СБУ це розслідувати, а поліції. По-друге, їх закриють через відсутність складу злочини. Грамотні юристи вже розклали по
поличках. І критикани-блогери разом з телеканалами спіймають жирного облизня.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:30 Ответить
Найбільш толерантним визначенням терміну "російськомовність" є холуйство.
показать весь комментарий
22.11.2023 12:30 Ответить
Холуями Москви таких назвав і Павло Гриценко, директор Інституту Української мови НАНУ. Хоча вони думають, що російська на устах дає вищий статус.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:03 Ответить
100%. В Україні нема жодної людини яка не могла б говорити українською, може хтось гірше, хтось краще, але мову знають всі. Велика частина може вільно говорити російською, чи, наприклад, угорською, але українську вони розуміють.
показать весь комментарий
22.11.2023 12:33 Ответить
Вже 32 роки запитую - блін, як вони атестат шкільний отримували ??
показать весь комментарий
22.11.2023 12:37 Ответить
нажаль купа в Україні дебілів, які не можуть спілкуватися українською та й розуміють її не дуже...
показать весь комментарий
22.11.2023 13:42 Ответить
Думають, що українська їх опустить в очах свого середовища. Це головне, що стримує. Володіння, розуміння - такої проблеми взагалі нема. 2-3 тижні, щоб освоїтись. Біженці с Юго-Востока щасливі добратись до Швеції, а ще краще - Норвегії, і беруться за вивчення відносно складних скандинавських мов.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:09 Ответить
Дають задню ! Гарна новина !!! Слава Ірині Дмитрівні !
показать весь комментарий
22.11.2023 12:36 Ответить
Щось там мутили, а вийшло навпаки...колись про соціаліста Мороза хтось казав - думалі чьто алєксандр алєксандравічь іуда, а аказалась чьто савсєм наабарот!...
показать весь комментарий
22.11.2023 12:52 Ответить
Об""рали професора української мови, відкрили кримінальні справи, звільнили з роботи і чмошнікі при владі розказують про українську мову. Офіцер ЗСУ повинен вибачитись перед Фаріон-це вимога статуту ЗСУ. 56. Військовослужбовці повинні бути ввічливими у спілкуванні
з іншими особами, виявляти особливу увагу до осіб похилого віку, жінок
і дітей, поступатися їм місцем у громадському транспорті, сприяти захи-
стові честі й гідності громадян, додержанню громадського порядку, а та-
кож подавати допомогу при нещасних випадках, виникненні пожежі чи
стихійного лиха
показать весь комментарий
22.11.2023 12:48 Ответить
прізвище та ім'я, за правилами граматики, пишуться з прописної літери, але ж....
показать весь комментарий
22.11.2023 12:53 Ответить
... а також суворо дотримуватись присяги, де сказано про виконання Законів та Конституції, зокрема Закону про ЗСУ стаття 15.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:27 Ответить
немає російської мови, є руська, чеченська, тувінська, бурятська та ін. на яких розмовляють в росії. Це лінгвістичний міф
показать весь комментарий
22.11.2023 12:51 Ответить
Якою мовою говорили великороси?
показать весь комментарий
22.11.2023 12:56 Ответить
а хто це?
показать весь комментарий
22.11.2023 12:58 Ответить
Это путаница из-за того что в украинском языке принципиально нет слова "русский".
показать весь комментарий
22.11.2023 13:22 Ответить
Слово "русский" немає не тільки в українській мові, його немає в світі. Є московит. Офіційно немає слова "Россия", є російська федерація, тому там живуть -федерасти, так як в Україні живуть українці, в Польщі поляки.
показать весь комментарий
22.11.2023 13:50 Ответить
Разница в том что в других странах не понимают разницы между словом русский и расеянин. А украинцы понимают, но официально осознанно не используют его.
показать весь комментарий
22.11.2023 16:02 Ответить
якщо на таке посилатися, то треба писати "громадяни України".
показать весь комментарий
22.11.2023 18:52 Ответить
І чим же відрізняється русскєй від росіянина?
показать весь комментарий
25.11.2023 22:38 Ответить
все вірно

а ті українці хто на цензорі пишуть російською - не праві

бо комент настрочити є можливість підібрати слова та поступово опановувати мову накопичуючи словник та готові фрази

хто принципово не переходить на мову - повний мудак, як на мене
показать весь комментарий
22.11.2023 12:59 Ответить
Азов позиціонується націоналістичним підрозділом і так само, як їх хрещений батько, Аваков, принципово послуговуються мовою ворога (частина з них) думаючи, що пролита кров їх або побратимів виправдовує все, навіть безглузду ненормальність.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:24 Ответить
ні, люди яки проливають кров за нас - поза критикою, принаймні для мене
нехай вони хоч володимирський централ слухають
тут фаріон не права
показать весь комментарий
23.11.2023 08:22 Ответить
Капітан Очевидність. Кацапня знала,що вона робила на протязі десятиліть. Тупо взяли і ототожнили "рюськагаварящій" та "расєянін". Це все одно що зараз Великобританія нападе на Нову Зеландію тому що там "адіннарот" який "прітєсняют аборігєни-бєндєравці".
показать весь комментарий
22.11.2023 13:00 Ответить
В Європі якщо чують кацапську, то думають, що то кацапи, бо тільки кацап говоритиме своєю балачкою, саме тому біженців з України які хотіли щоб їх обслуговували кацапською відправляли в кацапські громади. Тупішої аналогії не зміг вигадати?
показать весь комментарий
22.11.2023 16:41 Ответить
Це ти сам себе спитав чи що?
показать весь комментарий
22.11.2023 16:42 Ответить
Отже я питаю сам у себе? З тобою все зрозуміло.
показать весь комментарий
22.11.2023 16:46 Ответить
Злив зараховано. Йди на...
показать весь комментарий
22.11.2023 18:24 Ответить
Ти там по життю, дебіл.
показать весь комментарий
22.11.2023 21:01 Ответить
О. У мерзоти вилізло мерзотне нутро. Як і очікувалося. Нах йди,дірявий.)
показать весь комментарий
22.11.2023 21:29 Ответить
Там тобою занято, голубець затяганий.
показать весь комментарий
23.11.2023 09:37 Ответить
термін "рускоговорящие украинци" приписують А. Козирєву, бувш. міністр зовн. стос. РФ.
показать весь комментарий
22.11.2023 18:54 Ответить
Так, чого тоді причипилися до Ірини Фаріон?
показать весь комментарий
22.11.2023 13:09 Ответить
хайп ... клікбейт, купони стрижуть. Насправді.

Не факт, що якийсь заговір чи змова. Скоріш за все просто медіа заробляють гроші і спекулюють на темі.

А тема давно і традиціно "гаряча".
показать весь комментарий
22.11.2023 18:57 Ответить
У Креміня проблема або з логікою, або з обізнанностю. Скоріш за все просто хайпує. Бо ВСІ українці знають українську мову на тому, чи іншому рівні. Бо всі її вивчали у школах. Ще з 60-70 х років точно, а може і раніше. В школах були уроки української мови і літератури, тому не треба навчати. Всі її знають- хтось краще, хтось гірше. Тому не треба кидати мічену карту, що треба когось чомусь вчити. Але --мовність, це про інше. Це на якій мові розмовляли вдома, на якій мові розмовляли батьки, на якій мові людина думає, подобається це комусь чи ні. Так склалося. Тому на фронті, коли російськомовний солдат ЗСУ знаходиться під стресом або під обстрілом, в нього немає часу перекладати. І якщо хтось буде від нього буде це вимагати, або введе солдата у стрес і він швидше загине. Або буде післаний нахер ,як бійці Азову післали Фаріон. Або поржуть тупо, як це зробив бієць ЗСУ, славнозвісний російськомовний Хіжак.
показать весь комментарий
22.11.2023 13:36 Ответить
хех ... "якою мовою" ... сідай - "2" ...

Мова була скоріш про використання у медіа просторі. На нулі між собою хоч китайською, а виходиш у медіа-простір, як офіцер укр. армії - балакай.
показать весь комментарий
22.11.2023 19:00 Ответить
На нулі в умовах поганої видимості, вночі вони вправно переходять на державну як флюгери, знають, що можна напоротись на дружній вогонь. Така іронія долі.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:15 Ответить
Парадокс в тому, що руками ЗСУ відбувається зросійщення населення, оскільки воно посилається на ЗСУ виправдовуючи свою зросійщеність, і один в одного запозичує цей аргумент. Усі хто раніше перейшов на державну з цим "залізним" аргументом "легітимно" можуть повернутись назад.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:18 Ответить
Нерозумно вважати, що путін напав через мову, або пам'ятники. Це культ карго. Біолабораторії, вступ у нато, міфічна ядерна зброя, - він би вигадав мільон причін, щоб напасти. Я розумію, що воювати на фронті нам всім страшно, а донатити на ЗСУ грошей нема. А щось робити для перемоги хочеться, йдемо шляхом найменшого супротиву, "воюємо" з мовою і пам'ятниками.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:55 Ответить
Біолабораторії, вступ у нато, міфічна ядерна зброя, і будь-що інше не справляє враження саме тому, що вигадане і несерйозне. А мова - реальна цінність, наріжний камінь більшості народів.
показать весь комментарий
23.11.2023 00:01 Ответить
Не вигадуйте, у людства було тисячі війн. Ще жодної не було через мову. Кремлю потрібна наша територія, ресурси, земля, вихід до моря. А мова їм до одного місця. Як і до дупи, хто буде жити на ції території. Бурятів ,які не знають російської, мобілізують воювати з нами. Залишаться українці, то хай, а ніт, то своїми орками заселять. Це імперська, колоніальна війна, і саме так її треба сприймати.
показать весь комментарий
23.11.2023 13:18 Ответить
шикарно - коротко і по суті
показать весь комментарий
23.11.2023 14:03 Ответить
За деревами не бачите лісу. Була війна імперії з мовою - 130 заборон на користь московської. Де були найслабші позиції мови і найбільше памятників леніну, а також проросійського електорату? На Юго-Востоке. Ось там і найлегше приймали загарбників - ЛДНР. В тому і колоніальність, що місцеве населення намагаються асимілювати, яке у підсумку стає лояльним. На це Путін і розраховував, коли клав у бтри і танки парадну форму. А ще є московський патріархат на базі імперської мови - кузня колаборантів.

«Нація повинна боронити свою мову більше, ніж свою територію», -
адже територію можна відвоювати, а коли вмирає мова, то вмирає і нація. Недаремно кажуть, що мова - ключ до Вічності, пароль до дверей Всесвіту.
Леся Українка.
Нації помирають не від інфаркту, спочатку їм віднімає мову. Л. Костенко.
показать весь комментарий
23.11.2023 20:11 Ответить
Це все добре, мова дуже важлива для людини і нації, але це полуправда про сітуацію, яка склалася. А повна правда...Насправді, на сході України більше людей розмовляли російською, бо мають спільні кордони з росією. Ось і все. А більш лояльні вони до росії тільки через географічну близькість. Ця близькість давала родинні, дружні і бізнес зв'язки із росією. А якщо би росія була з заходу, то так само більшість лояльних до росії була би с заходу України. І ЛДНР була би с заходу, тільки не луганська, а львівська народна республіка. Стосовно нації, це надважливо, але мене більше хвилює територія наразі. Бо зараз воюємо ми саме за неї, хлопці за кожні 10 метрів нашої землі гинуть і вмиваються кров'ю.
показать весь комментарий
24.11.2023 01:17 Ответить
Ну нема "російськомовність", а що є? Кремінь боїться речі назвати своїми іменами, і вимовити слово "зросійщеність". Кажеш, що неправильно, тоді скажи правильну форму. Замість цього тонна слів. Поплета.
показать весь комментарий
22.11.2023 23:35 Ответить