9968 посетителей онлайн
5 094 90

Надо полностью отказаться от нефти, газа и угля, - генсек ООН Гутерриш

гутерріш

Генеральный секретарь ООН Антониу Гутерриш заявил, что сжигание ископаемого топлива должно быть полностью прекращено, чтобы остановить глобальное потепление.

Об этом Цензор.НЕТ сообщает со ссылкой на Reuters.

"Мы не можем спасти горящую планету с помощью пожарного шланга из ископаемого топлива", - заявил Гутерриш в выступлении на саммите COP28 в Дубае.

По его словам, цель ограничить повышение мировой температуры уровнем 1,5 градуса можно достичь только в том случае, если в конце концов прекратить сжигать все ископаемое топливо. "Не сокращать. Не уменьшать", - сказал он.

Он призвал компании, работающие на ископаемом топливе, инвестировать в переход к возобновляемым источникам энергии и посоветовал правительствам помочь, форсировав этот переход, в том числе за счет использования непредвиденных налогов на прибыль отрасли.

"Я призываю правительства помочь промышленности сделать правильный выбор – путем регулирования, принятия законов, установления справедливой цены на выбросы углерода, прекращения субсидий на ископаемое топливо и принятия налога на непредвиденную прибыль", – сказал Гутерриш.

Топ комментарии
+16
Такий розумний що аж страшно ...
показать весь комментарий
01.12.2023 19:17 Ответить
+11
Температура має підвищення тому,що Україна палає. Люди гинуть, а він рятує планету. Для кого?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:17 Ответить
+10
Третій день стоїть.... від капусти?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Такий розумний що аж страшно ...
показать весь комментарий
01.12.2023 19:17 Ответить
это он кому?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:55 Ответить
Контрпропозиція: треба повністю відмовитися від гуталінуса і щоб двічі не вставати від організації імпотентних націй.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:17 Ответить
Температура має підвищення тому,що Україна палає. Люди гинуть, а він рятує планету. Для кого?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:17 Ответить
Для кого? Для афроазійських "мальчіков в трусіках".
показать весь комментарий
01.12.2023 19:21 Ответить
Його слова його ж і переживуть. Це проблема не одного дня
показать весь комментарий
01.12.2023 19:24 Ответить
Яка проблема? Проблема що льодовиковий період закінчився і після нього йде потепління?
Чи проблема пятен на Сонці?

пипецьпля борцуни разом з Гретою Тумберг...
показать весь комментарий
01.12.2023 19:36 Ответить
Грета Тумблєр

показать весь комментарий
01.12.2023 19:52 Ответить
Проблема в тому, що є наукові дослідження, які доводять фізичну можливість пришвидшення людиною цього процесу. Ніхто не каже, що ми можемо порівняти точно з попереднім потеплінням 20-30,000 років тому, але згідно фізики, якби люди скоротили викиди, це потепління можна було б розтягнути на довше. Вам просто пофігу, закінчиться ваш рід на прапрапрапраонуках, чи прапрапрапрапраонуки теж матимуть шанс прожити своє життя.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:16 Ответить
І це нормально для країн третього світу, жити сьогоднішнім днем і чморити Грету Тумблер, в якій забезпечений сьогоднішній день і вона може розмірковувати про далеких нащадків. Нам до їх рівня світосприйняття щє рости і рости...
показать весь комментарий
01.12.2023 20:20 Ответить
попереднім потеплінням 20-30,000 років тому
***********
Якраз 20-25 тисяч років тому був льодовиковий максимум останнього поки що льодовикового періоду, - так званого Вюрмського зледеніння.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%83%D0%BC https://uk.wikipedia.org/wiki/Останній_льодовиковий_максимум

показать весь комментарий
01.12.2023 20:41 Ответить
ну а після льодовикового максимума пішло потепління
показать весь комментарий
01.12.2023 20:45 Ответить
Ну і так і ні - якшо брати максимальні значення похолодання то так а якшо брати не максимум то міні льодовикових періодів в середні віки було не одне .
показать весь комментарий
01.12.2023 20:49 Ответить
Льодовиковий період закінчився 12 тисяч років тому.
Між льодовиковими періодами проміжки теплого клімату доволі короткі.
Ми живемо саме в такому проміжку між льодовиковими періодами, який називається інтергляціал.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:52 Ответить
А може простіше знищити людство? І вже ніхто нічого не палитиме...
показать весь комментарий
01.12.2023 19:20 Ответить
А из каких доходов тогда тебе и компании платить то будут?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:20 Ответить
та ще й додумались провести таку конференцію в ОАЕ, які тільки і живуть від продажу нафти. )
показать весь комментарий
01.12.2023 19:31 Ответить
Вы сильно отстали от жизни
показать весь комментарий
01.12.2023 19:55 Ответить
ну так звідки у арабів таке бабло, що там змогли з барханів побудувати такий оазис в пустелі? тільки не пишіть, що з туризму вони там все побудували. звісно, зараз там вже не 100% добробут залежить від нафтодоларів.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:40 Ответить
Ну мы же про сейчас говорим. А сейчас у них довольно большая доля в доходах это туризм, торговля и даже промышленность. Особенно в Дубаи, так как у них нефти намного меньше, чем а Абу-Даби.
показать весь комментарий
01.12.2023 21:15 Ответить
Правильно. И всем держать холодильники открытыми.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:23 Ответить
квашу капусту на зиму... вже стоїть третій день...щось не кисне
показать весь комментарий
01.12.2023 19:23 Ответить
може дріжжі кинути і цукру добавити
показать весь комментарий
01.12.2023 19:26 Ответить
А тоді вигнати до Нового року😉🍷🍷🍷
показать весь комментарий
01.12.2023 19:29 Ответить
Новий бренд горілки "КАПУСТА" - можно квасить на троих
показать весь комментарий
01.12.2023 19:53 Ответить
Третій день стоїть.... від капусти?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:28 Ответить
показать весь комментарий
01.12.2023 20:06 Ответить
Зроблю скрін. Так, на всякий випадок.
показать весь комментарий
01.12.2023 21:18 Ответить
Цілу надіюсь квасите ?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:31 Ответить
Та не тре так кіпішувати - ось в 2050 добудують ше одний дослідний термоядерний ректор , потім до 2100 року будуть дослідження на ньому проводити - і дивись році так в 2200 почнуть масовий випуск комерційних термоядерних ректорів ( а в 2200 році точно вже відмовляться від викопного палива - бо його вже не буде ).
показать весь комментарий
01.12.2023 19:23 Ответить
А його може і раніше не стати. Точніше воно щє буде, але вже на такій глибині і настільки розпорошено по площі, що дістати його буде не прибутково.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:24 Ответить
Та не переживайте ви так - ось Маск прийде і як побудує флотилію космічних газовозів і все буде норм ( ви шо не знали шо Титані супутнику Сатурна цілі моря з рідкого метану - а скіко того метану ше є на Урані І Нептуні , такшо все буду норм ) ( текст згору то є сарказм чи шось подібне 96% ).
показать весь комментарий
01.12.2023 20:30 Ответить
ось Маск прийде і як побудує флотилію космічних газовозів
*********

показать весь комментарий
01.12.2023 21:05 Ответить
Я чогось не пняв - ви мені плюсуєте чи мені тре паличку прибрати ( колись пояснював сенс анекдоту декільком людям деякий час - а теперка я почуваюсь як ті люди ).
показать весь комментарий
01.12.2023 21:17 Ответить
Це картина Васі Ложкіна, а він відомий тим, що ніколи достеменно не можна сказати, - чи то він так жартує, чи серйозно.

Наприклад, Вася 20 травня 2009 року у своєму Лайвджорнал видав текст, у якому фактично передбачив у деталях майбутню війну кацапів проти України. Навіть рік початку війни вказав, - 2014. Але текст з одного боку начебто іронічний, а з іншого, - вже здійснився на практиці.
Цей його пост залишився тільки у веб-архіві. - http://web.archive.org/web/20090523053619/http://vasya-lozhkin.livejournal.com/115917.html

показать весь комментарий
01.12.2023 21:40 Ответить
Я все одно не розумію - мені паличку прибирати чи ні ( майте совість - а то я не знаю віртуальну балалайку тре діставати чи ні ?)?
показать весь комментарий
01.12.2023 21:44 Ответить
Не тре діставати, - ось вам балалайка від Васі Ложкіна:

показать весь комментарий
01.12.2023 21:48 Ответить
Ось і добре шо я не з кацапстану - а то як би в мене була така бабуся шо схожа на діда то я б з дитинства не те шо заїкатись почав ай , а шо ай я навіть думати не хочу .
показать весь комментарий
01.12.2023 22:00 Ответить
Приблизно так Вася бачить "глубінний народ".

показать весь комментарий
01.12.2023 22:11 Ответить
Давно пора на пенсію.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:24 Ответить
Та в тюрягу цю гниду давно пора... гнида зелена
показать весь комментарий
01.12.2023 19:39 Ответить
А як на працю, по очах бачу ні доползешь.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:24 Ответить
Старік Казладоєв устал, он желаєт в сартір )))
показать весь комментарий
01.12.2023 19:24 Ответить
"он -Стар.., он желает в сортир"..
показать весь комментарий
01.12.2023 19:28 Ответить
Так, так. А якби люди ще й не жрали, то вони, звісно би і не перділи і не срали. Все ж чистіше було б, і не так смерділо...
показать весь комментарий
01.12.2023 19:25 Ответить
Я знаю тільки одне,що електромашини з їх майбутнім уже сумнівне. Решта час покаже
показать весь комментарий
01.12.2023 19:26 Ответить
А можна просто знищити *****
показать весь комментарий
01.12.2023 19:26 Ответить
Іди в дупу, гуталін.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:26 Ответить
ПРАВИЛЬНО И ЗАВЕСТИ КОЗ И БАРАНОВ И ТОПИТЬ КИЗЯКАМИ
показать весь комментарий
01.12.2023 19:29 Ответить
Можна і від такого ООН відмовитися, одні марні балачки
показать весь комментарий
01.12.2023 19:32 Ответить
Надо давно уже разогнать эту организацию бездельников.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:39 Ответить
Дивний цей СОЦІАЛІСТ, він же гроші з московитів за це отримує, щоб бути ГЛИБОКО зхвильованим, або затурбованим!?!?!
показать весь комментарий
01.12.2023 19:40 Ответить
"Ми не можемо врятувати планету, що горить, і котру підпалив куйло війною в Укрїні ", - заявив Гутерріш у виступі на саміті COP28 у Дубаї. Тоді нахкуй потрібно ООН ,котре не може загасити рашистський вогонь...
показать весь комментарий
01.12.2023 19:40 Ответить
вроде ж потепление не от этого??
показать весь комментарий
01.12.2023 19:41 Ответить
Основна причина найвирогідніше не від цього, але це пришвидшує 30,000-річний цикличний процес знищення усього живого на умовні тисячі років.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:27 Ответить
Краще від тебе і Ко під назвою оон відмовитись!
показать весь комментарий
01.12.2023 19:50 Ответить
Проще отказаться от ООН. Меньше вони будет
показать весь комментарий
01.12.2023 19:50 Ответить
То все від самого ООН - кожна їхня стурбованість закінчується мільйонами тон метану
показать весь комментарий
01.12.2023 19:54 Ответить
так Рашка ж по миру пойдет, где тогда все эти организации столоваться будут?
показать весь комментарий
01.12.2023 19:55 Ответить
Ідея пересадити арабських шейхів з лімузинів назад на верблюдів доволі приваблива, але вкрай фантастична.
показать весь комментарий
01.12.2023 19:57 Ответить
Той же таки природній газ, насправді, є одним з найекологічніших видів палива. Він легко зберігається, легко транспортується, він порівняно дешевий та екологічно чистий. Його можна видобувати, його можна отримувати синтетичний навіть з повітря. Той же таки синтезований природній газ абсолютно універсальний в якості "акумулятора" енергії, добутої навіть від сонячної електростанції. Вся інфраструктура під газ вже наявна і також є максимально екологічною, легко перероблюваною - метал, за потреби, просто йде на переплавку.
Натомість так звана, "зелена" енергетика - дорожча та набагато шкідливіша. На виробництво кіловат-години так званої "зеленої" енергії треба використати більше грошей, треба більше добути різноманітних ресурсів, транспортувати їх, переробити, а потім, і ця проблема, вона ще чекає на нас попереду - утилізувати. Мільони тон тих же таки сонячних панелей, акумуляторів і т.д . Ті ж таки літієві акумулятори являють собою значну проблему саме через велику складність їх переробки, і це - небезпечні відходи.
Не кажучи вже за величезну шкоду для довкілля при видобутку того ж таки літію. Про це не згадують.
Натомість, щось розповідають, про, буцімто, "шкідливість для клімату" вуглекислого газу, мовляв вуглець "створить парник, і ми всі "помремо через затоплення льодовиками" і що те, невелике потепління, що ми зараз маємо -виключно "від спалювання вуглеводнів та від пукаючих корів (та людей)" - а тому, мовляв, всім треба "затагнути паски" і "відмовитися від споживання" - будь-чого, забити всіх корів, харчуватися хробаками і, взагалі - краще взагалі не жити.
- Ну, коли людству нав'язати таку "модель" - то можна створити "штучний дефіцит" на будь-що, на будь-яке нормальне повноцінне життя, дозвілля, харчування - і через той дефіцит управляти людьми як покірними рабами: хочеш машину, окрему кімнату замість бараку, справжнє м'ясо/овочі/фрукти, дружину-дитину? - підкоряйся, і роби те, що скаже "партія" - дамо тобі "місце в черзі"/"талони"/"(підконтрольний) електронний кредит"/ і т.д. Свобода? - Забудь - ми ж типу "клімат рятуємо" - і це універсальний привід для будь-якого тирана, для "квот" на розвиток, видобуток, виробництво - можна посадити "на ланцюг", майже будь-яку країну, особливо ту, котра ще тільки розвивається. Дешеві енергоносії для розвитку, для того, щоби громадяни були заможні? - забудьт - ось вам "новий порядок" (новий ГУЛАГ).
А клімат? - ну кого гребе, що кілька століть тому у нас був малий льодовиковий період, і що до того на Землі були періоди набагато тепліші ніж зараз, з усією нашою "промисловою революцією", мільйонами пукаючих тварин та мільярдами пукаючих людей? - ми ці дані "покладемо" і будемо створювати в головах людей "іншу реальність" - "нову нормальність". А про те, що кліматичні зміни, насправді, циклічні, і що навіть малі цикли сонячної активності (у 11/22 роки) суттєво впливають на клімат, на ті ж таки рівні опадів, температур - нащо про це згадувати? Нащо згадувати про великі сонячні цикли, про цикли руху небесних тіл, що чинять в сукупності свої гравітаційні впливи? - ми скажемо, що цим, мовляв, можна "зневажити", заплатимо якомусь типо "вченому" і він знову розкаже, що то все "дурня" і що "клімат", а справжніх спеціалістів, цифри, залежності - будемо ігнорувати. Бо якщо ти "заряджаєш" змі, блохерів, "інфлюенсерів", котрі "сцуть у вуха" "хом'ячкам" - то кому воно нафіг треба? - у нас Грета Тумбєрг, що нам ваші спеціалісти?
показать весь комментарий
01.12.2023 20:08 Ответить
"Кто сдает продукт вторичный - тот питается отлично"(с)...
показать весь комментарий
01.12.2023 20:33 Ответить
Ви змішали різні речі: і коректні і некоректні.

1. Зелена економіка дорожче: так, зараз це коректно, але у перспективі залишитись коректним у цього твердження шансів нуль. Викопні ресурси скінченні.

2. Зелена економіка шкідливіше: тут ви змішали два типи шкоди. Перший, на якому акцент статті і який ви намагаєтесь нівелювати - це саме знищення озонового шару і потенційне пришвидшення звичайного потепління. Коли щось спалюється, воно піднімається дуже високо вгору на відміну від викопних забруднень.

Тобто є шкода озоновому шару, про яку йдеться мова, а окремо є шкода здоровʼю великих скупчень людей, яку перехід на альтернативні джерела енергії теж вирішує, хоч і за рахунок забруднення місцевостей, де живе менше людей.

3. Зміни дійсно циклічні, але вони не з однаковим проміжком відбуваються. Є розуміння, що відбувається фізичний процес, який пришвидшує це потепління руками людей (в основному, пришвидшують Китай, Індія та Росія). Це пришвидшення можна навіть порахувати науковими методами, але тільки у градусах, а не у сторіччях.

4. Все це є безглуздою двіжухою, тому що Китай, Індія та Росія кладуть болт на це, а не тому що це якась конспірологія чи фейк.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:41 Ответить
показать весь комментарий
01.12.2023 21:12 Ответить
Соціаліст чи марксист оцей насправді сказав , що вода мокра і земля більш-менш кругла, панове. Тобто констатував очевидний науково обгрунтований стан речей.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:23 Ответить
І чим замінити?
показать весь комментарий
01.12.2023 20:28 Ответить
Холодний термояд, передача енергії на відстані без дротів, акумулятори, які за мінімальних втрат тримають заряд десятиліттями і об'ємом таким, що на одному павербанку вантажівка може навколосвітню подорож зробити

Безумовно, це колись буде, але поки що і це фантастика і повна відмова від нафти з газом також
показать весь комментарий
01.12.2023 21:05 Ответить
Може буде,а може і не буде.Дуже багато проблем з термоядерним синтезом.З 50-х років за нього говорять.Але поки немає.
показать весь комментарий
01.12.2023 21:38 Ответить
Факт. Тут тільки або технологічний прорив як на початку 20 століття, або буде такою собі панацеєю на довгі роки.
показать весь комментарий
02.12.2023 00:39 Ответить
Поки існує людство нічого хорошого цій планеті в будь-якому випадку не світить.
показать весь комментарий
01.12.2023 20:34 Ответить
Новиє Васюкі
показать весь комментарий
01.12.2023 20:34 Ответить
П - означає "популізм"
показать весь комментарий
01.12.2023 21:02 Ответить
"Генеральний секретар ООН Антоніу Гутерріш заявив, що спалювання викопного палива має бути повністю припинено" .
Рівень розвитку цього адвоката десь ....як мавпа злізла з дерева !
показать весь комментарий
01.12.2023 21:26 Ответить
Погано, коли генсеки - невігласи у науці та й не консультуються з науковцями перед тим, як щось казати. Як й цей генсек "ООН".
показать весь комментарий
01.12.2023 21:34 Ответить
we are fucked, but planet is fine (c)
показать весь комментарий
01.12.2023 22:18 Ответить
Гуттеріш дебіл, потепління клімату не має до діяльності людини стосунку. Нехай запитає замерзлих у Сибіру мамонтів
показать весь комментарий
01.12.2023 22:46 Ответить
Один вулкан в Індонезії, здається Анак-Кракатау, кілька років тому, під час виверження за тиждень викинув більше шкідливих газів в атмосферу ніж все людство за останні 100 років.
показать весь комментарий
01.12.2023 22:49 Ответить
Вперше підтримую Гутереша... і починати треба з кацапської нафти.
показать весь комментарий
01.12.2023 22:52 Ответить
геніально! який же він розумний
показать весь комментарий
01.12.2023 22:53 Ответить
Гутерріш насосав з путінської труби бабла вже і для внуків,тепер можна закручувати вентель і заливати бетоном дірочки в землі.Як можна на бетоні насосати ще і для правнуків,рекомендую Гутеррішу звернутись за консультацією до Єрмака.
показать весь комментарий
01.12.2023 23:05 Ответить
Якби дахи всих будинків на землі перефарбували б у білий колір, це б значно зменшило поглинання тепла від сонця влітку. Відповідно використання кондиціонерів і електроенергії. І таких контр мір різних в сукупності можна зробити багато. Але це нікому не цікаво. Мій тесть зняв шифер з даху, обідрав увесь виноград і накрив це все темно-сірою залізною *********. Будинок перетворився з затишного прохолодного в пекельну пічку після чого був встановлений кондиціонер.
показать весь комментарий
01.12.2023 23:40 Ответить
Iдіот.

global warming, BLM, LGBT++ NeoMarxism in progress (ліваки на марші)
показать весь комментарий
01.12.2023 23:45 Ответить
А буде кому жити,якщо реагувати стурбованістю на таких як ху.ло?
показать весь комментарий
02.12.2023 00:25 Ответить
ага, только после США и Китая которые даже за выбросы CO2 не платят
показать весь комментарий
02.12.2023 00:59 Ответить