6037 посетителей онлайн

У России нет реактивных "шахедов", - Игнат

шахед,реактивний

В Воздушных силах опровергли информацию, что Россия якобы получила из Ирана новые модификации дронов-камикадзе Shahed, оборудованные реактивным двигателем.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на ZN.ua, об этом заявил спикер Воздушных сил Юрий Игнат.

"Эта информация появилась в интервью на рашен-пропаганда каналах, где некий дедушка-генерал прочитал новости от иранского оборонпрома, изобрели Shahed, который имеет реактивный двигатель и достигает скорости 600-800 км. И дедушка уже решил, что такой БпЛА есть в распоряжении России и что они их против нас применяют", - пояснил он.

Спикер ВС подчеркнул, что до сих пор Украина не фиксировала случаев применения реактивных Shahed'ов против нашей страны. Более того, пока нет информации ни о том, будет ли поставлять Иран России БпЛА этой модификации, ни о том, производит ли он их вообще. По мнению Игната, в этой истории все могут обсуждать только выставочный экземпляр.

Он также объяснил, что если на дрон установить реактивный двигатель, то он фактически превращается в крылатую ракету. В таком случае стоимость БПЛА вырастет в десятки раз, а для их изготовления потребуется гораздо больше времени.

Топ комментарии
+3
Швидкість із реактивним двигуном більша АЛЕ саме через такий двигун з'являється можливість використання ракет з інфрачервоним самонаведенням що спрощує знищення ТАКОГО дрону!
показать весь комментарий
12.12.2023 11:52 Ответить
+3
Швидкість замала для "ракети", а вартість в ТАКОГО точно вища як і виявлення легше за рахунок теплового сліду!
показать весь комментарий
12.12.2023 11:55 Ответить
+3
Где реактивный эксперт Арестович, я только ему доверяю👶
показать весь комментарий
12.12.2023 12:22 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Реактивний шахед, це по суті крилата ракета.
показать весь комментарий
12.12.2023 11:47 Ответить
Швидкість замала для "ракети", а вартість в ТАКОГО точно вища як і виявлення легше за рахунок теплового сліду!
показать весь комментарий
12.12.2023 11:55 Ответить
Вартисть примитивного реактивного двигуна дешевле аналогичного , но внутреннего сгорания. Но топлива он потребляет больше, значит меньше дальность применения, тепловой след тоже оставляет значительно сильней.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:09 Ответить
Я навіть не знаю звідки Ви "Wrgg" це узяли що ДВЗ дорожчий ніж реактивний двигун, бо чомусь вартість однакових за характеристиками вантажопідйомності літаків із турбо-гвинтовими та турбо-реактивними двигунами відрізняється значно і останні коштують набагато дорожче, думаю. Думаю що виключно через вартість двигунів, бо авіоніка схожа як і корпус та обладнання. Вважаю що це ж стосується й ракетних двигунів хоча не про них зараз йде мова. Ви мені нагадуєте фрагмент з х/ф "Москва сльозам не вірить" де дають пораду - "Якщо не знаєш то ЛЯПАЙ. Але ляпай ВПЕВНЕННО!"
показать весь комментарий
12.12.2023 13:37 Ответить
Стоимость двигуна на FW-190 была приблизительно в 4 раза дешевле двигателя реактивного ME-262. Во многом двигатели внутреннего сгорания проиграли реактивным из за большей дешевизны реактивных и большей капризности двигателей внутреннего сгорания.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:57 Ответить
И не надо путать турбо-реактивные и турбо-винтовые двигуны с ДВС, это совершенно разные классы двигунов.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:59 Ответить
ага "двє-трі нєдєлі..." вже чули
показать весь комментарий
12.12.2023 11:51 Ответить
Швидкість із реактивним двигуном більша АЛЕ саме через такий двигун з'являється можливість використання ракет з інфрачервоним самонаведенням що спрощує знищення ТАКОГО дрону!
показать весь комментарий
12.12.2023 11:52 Ответить
Збивати "мопеди" ракетами - дуже дорого.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:06 Ответить
Іглами та Стінгерами? Не згоден.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:10 Ответить
FIM-92 Stinger
$ 38 000 за ракету (1980 р.) $ 119000 (2021 р.)
показать весь комментарий
12.12.2023 12:12 Ответить
А скільки по вашому хлопці буде коштувати "Шахід" із реактивним двигуном?! Ви що не розумієте що й вартість його у десятки разів буде вища?! ТОЖ ЩО ІЗ ЧИМ ВИ ПОРІВНЮЄТЕ???!!! "Не згодні" вони невідомо з якого будуна називаючи цю зброю "мопедом" котрий отримав свою назву саме через наявність дешевого ДВЗ. Можете згадати ще й про ракети повітря-повітря, наприклад Р-60 (AA-8 Aphid «Попелиця») з тепловою головкою самонаведення котрими оснащені Су-24. Тож давайте, спростовуйте далі навіть не намагаючись аналізувати інформацію!
показать весь комментарий
12.12.2023 12:22 Ответить
Додаю інформацію: Один іранський дрон-камікадзе Shahed 136 коштує від $20 000 до $50 000. Тобто це ціна одного нового автомобіля. А скільки ж буде коштувати реактивний. То що там стосовно вартості ракет для його знищення?!
показать весь комментарий
12.12.2023 12:35 Ответить
А на секунду подумати, що збивати зі стрілецької зброї та зенітних арт. систем набагато дешевше вам релігія не дозволяє?
показать весь комментарий
12.12.2023 12:57 Ответить
Мова йде про міфічний реактивний, вартість якого до вас вже довели, його й стрілецькою зброєю не зіб'єш, й зенітною ракетою не дорого. Крилаті ракети ж не дорого збивати, правда? А трапляється, й з кулемета приземляють.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:09 Ответить
Згоден, що таку вундервафлю цілком виправдано збивати зенітною ракетою. Мені не зрозуміло, чому радіє попередній дописувач: "з'являється можливість використання ракет з інфрачервоним самонаведенням що спрощує знищення ТАКОГО дрону! "
Зовсім не бачу причин для радості, тому й написав що це буде дорого.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:18 Ответить
Якщо ти "Ярослав Кийко" чомусь "не розумієш" що можливість використання ракет із інфра-червоним самонаведенням, внаслідок того що реактивний двигун має високу температуру як і високу температуру теплового сліду, збільшує ефективність знешкодження ворожого об'єкта, то моєї провини у цьому не має, а от відсутність логіки у тебе помічаю!!!
показать весь комментарий
12.12.2023 13:43 Ответить
Для того щоб збити ціль яка мчить зі швидкістю 600-800 км/год потрібне щось на кшталт "Гепарду" чи "Тунгуски" котрих в нас приблизно 100 шт а радіус їх дії десь 4 км, а от мобільні групи із кулеметниками точно із цим не впораються. Тому забезпечити щільний захист від ПОДІБНИХ засобів артилерійською зброєю не вдастьця. А от ракетами, особливо з літаків, та підрозділами із Стінгерами це можливо забезпечити. Тож дешевше не так часто означає краще! І щось я не чув про "релігію" котра вказує вартість засобів, а от слово ДОЦІЛЬНІСТЬ та ЛОГІКА мені відомі. Спробуйте "Ярослав Кийко" ними скористуватись!
показать весь комментарий
12.12.2023 13:16 Ответить
Прочитайте мій коментар вище, і спробуйте зрозуміти про що я писав: "Збивати "мопеди" ракетами - дуже дорого".
Тож радійте тому, що поки є можливість збивати їх не використовуючи дорогих протиракет. І в даному випадку дешевше - краще.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:24 Ответить
"Ярослав Кийко", ти незрозуміло з чого при обговоренні реактивного дрону та можливих засобів його знищення згадуєш про "мопед" та те чим і зараз їх збивають, а потім вимагаєш "розуміння". Це все одно як при обговоренні смаженої картоплі та способів її приготування згадати про пюре і вимагати "розуміння" чому рослинна олія не потрібна. БО НЕ ПЮРЕ ЗБИРАЄМОСЬ ГОТУВАТИ, А СМАЖИТИ!!!
показать весь комментарий
12.12.2023 13:48 Ответить
Тикалка вже виросла? Ок, будемо "тикати"
Тобі вказано на те, що збивати дрони з реактивним двигуном буде дорожче. Є що заперечити?
Також тебе ткнули в те, що і без реактивного двигуна шахеди збиваються "стінгером". Є що заперечити?
То чому ти зрадів, що "з'являється можливість використання ракет з інфрачервоним самонаведенням"?
показать весь комментарий
12.12.2023 14:07 Ответить
уверен что попадешь кувалдой по комару?
показать весь комментарий
12.12.2023 12:35 Ответить
Така собі "комашка" ціною не менше 200 000 баксів буде збиватись "кувалдою" вартістю 50 - 70 000. Продовжуй "Royal Flush", ти кумедний!
показать весь комментарий
12.12.2023 12:39 Ответить
не люблю делитантов и лохов
потому что хорошие люди за это расплачиваются жизнями
https://www.pbs.cz/ru/Aviatsii/Aviatsionnyye-dvigateli/Reaktivnyy-dvigatel-PBS-TJ100
http://arf-models.ru/catalog/dvigateli/turboreaktivnye-dvigateli/6559.html
https://www.youtube.com/watch?v=***********
показать весь комментарий
12.12.2023 15:58 Ответить
До речі, якщо ви не знали. Шахеди і зараз збивають "стінгерами".
Тому ваше "з'являється можливість" - нісенітниця.
Ось відео, до якого є аж один коментар, але він саме для вас
https://youtu.be/RMykGaZtY_s
показать весь комментарий
12.12.2023 13:02 Ответить
"Ярослав Кийко", тобі варто згадати вислів - Ти йому про Фому, а він тобі про Ярему!
показать весь комментарий
12.12.2023 13:51 Ответить
А по ділу тобі немає що сказати? Тобто ти згоден з тим, що написав дурню.
Чи може ти хочеш заперечити, що "мопеди" збивають "стінгером"?
Давай, пиши чергову дурницю
показать весь комментарий
12.12.2023 14:11 Ответить
Я тебе,конечно,верю
Разве могут быть сомненья...
показать весь комментарий
12.12.2023 11:53 Ответить
Шлюхед коштує 10000 долЯрів, саме стіьки коштує імпортний двигун хобі класу на 10 кг тяги, якого й ще для нього зовсім недостатньо. Ці двигуни виготовляються невеликими партіями, невеликою кількістю західних компаній, тобто якщо русня і може їх купити, то тільки окільними шляхами, дуже дорого і дуже небагато.
Ще вони мабудь можуть робити до десятка більш потужних двигунів совкового зразку для своїх крилатих ракет, але там вартість сміливо можна множити на 10-20, і ніхто на шлюхеди їх ставити не буде, бо що ж тоді ставити на ракети.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:08 Ответить
у рф нет ракет с воздушно-реактивными двигателями (как Storm Shadow), так что им вообще неоткуда их брать
показать весь комментарий
12.12.2023 12:14 Ответить
Хз, те же Х-59 на чем-то ж летают, возможно и движки еще где-то делают.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:16 Ответить
Ну то й вартість буде як в Х-59 і швидкість виробництва не більша. То що, дуже "загрозливо" усе це виглядає?!
показать весь комментарий
12.12.2023 12:40 Ответить
Дубль для "войлочного": Один іранський дрон-камікадзе (з ДВЗ) Shahed 136 коштує від $20 000 до $50 000. Тобто це ціна одного нового автомобіля. А скільки ж буде коштувати реактивний - 200 000, 500 000, 1 млн баксів чи ще більше?!. То що там стосовно вартості ракет для його знищення?! Люди пишуть АБИ ЩО навіть не намагаючись включити мозок!!!
показать весь комментарий
12.12.2023 12:43 Ответить
Я ж за що і пишу.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:44 Ответить
там ракетный двигатель, а воздушно-реактивный это условно "самолётный"
показать весь комментарий
12.12.2023 12:44 Ответить
В Х-59, как и в Калибре, и в Х-55/101, именно турбо-реактивный на подвесе или интегрированный в фюзеляж.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:52 Ответить
да, вы правы. Всегда был уверен, что там ракетные двигатели.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:58 Ответить
Та тут все просто, крылатая ракета - реактивный, баллистика - ракетный.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:00 Ответить
За исключением Х-22/32 и ПВО.
показать весь комментарий
12.12.2023 13:01 Ответить
"Dik Shmir", на ракетному двигуні, тобто коли окислювачем виступає не повітря а інша речовина котра повинна йти додатковим вантажем, дрон пролетить дуже недалеко, бо багато палива із собою не візьмеш чи габарити апарату повинні бути надто великими як і вага, тому можуть використати виключно турбо-реактивний, та ще й малого розміру, як на Х-59 завеликий. Виробництво малих двигунів це ще та проблема, тому що іранці, що рашисти змушені їх лише покупати. Вважаю що проблематика з цим реактивним дроном надумана, і поки реальність дуже далека від втілення у життя, і що іранці, що рашисти більше піарять цю тему, ніж мають реальну можливості більш-менш масово виробляти ці пристрої!!!
показать весь комментарий
12.12.2023 13:04 Ответить
На кацапії взагалі тільки одна людина з нуля може зібрати реактивний двигун, це Ігор Негода
показать весь комментарий
12.12.2023 13:14 Ответить
Где реактивный эксперт Арестович, я только ему доверяю👶
показать весь комментарий
12.12.2023 12:22 Ответить
нахрена тебе Люська проститутка?
зайди на ютуб и сам все поймешь
клоуну и балбесу Игнату привет
https://m.youtube.com/watch?v=R7zZPM41pCs&pp=ygUw0YDQtdCw0LrRgtC40LLQvdCw0Y8gINCw0LLQuNCw0LzQvtC00LXQu9GMICBmLTE2
показать весь комментарий
12.12.2023 12:40 Ответить
а это всем "игнатам" для общего развития
https://www.youtube.com/watch?v=-EflhxXSGMk
показать весь комментарий
12.12.2023 16:03 Ответить
Мене потішила така інформація стосовно цієї розробки Тегерану:
https://mil.in.ua/uk/news/novyj-iranskyj-shahed-stav-reaktyvnym-ta-otrymav-vlasni-ochi/ Для запуску реактивного дрону автомобіль розвиває високу швидкість, для чого йому потрібна пряма рівна дорога відповідної довжини. Судячи з кадрів спідометру авто, запуск дрону відбувається на швидкості 190 кілометрів на годину.
Як по мені, то це виглядає досить кумедно.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:32 Ответить
Назад у майбутнє-4.
показать весь комментарий
12.12.2023 12:58 Ответить