12217 посетителей онлайн
10 120 79

Нардепы сегодня собираются провалить законопроект №10062 о цифровизации армии, - Шабунин

вр,рада,голосування

Сегодня Верховная Рада будет рассматривать законопроект №10062 "О внесении изменений в некоторые законы по усовершенствованию порядка обработки и использования данных в государственных реестрах для военного учета и обретения статуса ветерана войны во время действия военного положения". В то же время, парламентарии собираются провалить голосование.

Об этом в Facebook сообщил глава ЦПК Виталий Шабунин, информирует Цензор.НЕТ.

"Сегодня депутаты собираются провалить законопроект №10062 о цифровизации армии, о котором Раду совместно просят Залужный, Умеров и Федоров. Но разве Главком, Министр обороны и профильный вице-премьер разбираются в цифровизации войны? Да кто они такие вообще?! В Раде же каждый второй депутат "в танке горел" и военные ИТ-системы "лично" разворачивал", - говорится в сообщении.

Шабунин процитировал письмо Залужного, в котором отмечается критическая важность законопроекта №10062:

1) разблокирует полноценную цифровизацию ВСУ;
2) создает реестр военнообязанных для честной и эффективной мобилизации (не касается категорий мобилизации – только реестр);
3) создает условия для человечного предоставления услуг военным. Например, переводит предоставление статуса УБД (и кучи других справок) в электронную форму;
4) повышает уровень кибербезопасности и предоставляет ВСУ доступ к "облакам" союзников.

"Депутаты, которые провалят закон, – чистой воды враги страны. Безотносительно того, делают они это сознательно, из-за некомпетентности или боясь мобилизации своих близких. Похоже, что из-за этого голосования придется восстановить наш проект "Серпом по рейтингу", чтобы рассказать нескольким миллионам избирателей об уродских действиях депутатов, фракций и их лидеров.

Уважаемые депутаты, не верите, что расскажем нескольким миллионам? ...В первую очередь мы, пожалуй, расскажем об этом уродстве Совету военных и их семьям. Дотянуться до них таргетингом особого труда не составляет", - добавил глава ЦПК.

Топ комментарии
+10
Шабунін, ви або говоріть ВСЕ, або мовчіть.
Напівправда=брехня

Головне юридичне управління Верховної Ради назвало неконституційними частину норм законопроекту 10062, який вже розпочав розглядати парламент 11 січня.

https://drive.google.com/file/d/1Bvm_fnaMxmVzbLwh5kEkKmKZU8cIRmbh/view

Проект напряму відноситься до питання мобілізації (створення реєстрів мобілізованих)

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення порядку обробки та використання даних в державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану

Номер, дата реєстрації: 10062 від 18.09.2023

Включено до порядку денного: 3427-IX від 08.11.2023

https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/42801
показать весь комментарий
16.01.2024 10:07 Ответить
+9
"низка положень законопроекту сформульовано з використанням
пасивної форми дієслів (наприклад частини дванадцять - чотирнадцять нової
статті 61 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
захисту", частина чотирнадцята нової статті 251
, частина перша статті 252 Закону
України "Про військовий обов'язок і військову службу". У зазначених
положеннях описано об'єкт, а отже суб'єкти виконання зазначених норм права
залишилися невизначеними. Це не узгоджується з вимогами конституційного
принципу верховенства права (стаття 8 Конституції України), а також пунктами
1 і 2 частини першої статті 34 Закону України "Про правотворчу діяльність".

Дуже цінні зауваження.

І так майже по всьому тексту - тупо ДОЙОБКИ до формулювань та дрібні чіпляння.

Якби це жирне ****** хотіло справді прийняти закон - просто переробили би за 1 день щоб не було за шо причепитись
показать весь комментарий
16.01.2024 10:20 Ответить
+9
показать весь комментарий
16.01.2024 10:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Які ж паскуди зеленв присмокталися до влади - їм абсолютно насрать на країну і людей!
показать весь комментарий
16.01.2024 09:57 Ответить
Безвідносно до зелені, ваш Шабунін - балабол або ****** ванга. Бо законопроєкт підтримано.
показать весь комментарий
16.01.2024 19:53 Ответить
По-друге, він не мій. А по-перше, він для того і надав розголосу, щоб зелюки забзділи і схаменулися. Мета досягнута, спасибі Шабуніну. Саме так це працює. А ви що, хотіли, щоб законопроект не приняли? Чи вам похер, просто так в тупій єрмаківській методичці написано.
показать весь комментарий
16.01.2024 21:17 Ответить
Не знаю, що там в ваших зермаковськіх методичках, і чому ви у мене про це питаєте, але ваша логіка як в тому анегдоті - "що ти робиш? - крокодилів відганяю! - так їх тут нема взагалі! - так ось же, відігнав!"
Слова лише одного Шабуніна взагалі мало що вирішують. Он як з гучними корупційними скандалами нещодавно.
показать весь комментарий
17.01.2024 11:04 Ответить
Для "нічого не вирішують" в вас надто сильно пукан розпалався. Один в один, як в хлопця з методичкою. ))
показать весь комментарий
17.01.2024 14:37 Ответить
Я кажу про прогалини у вашій логіці, а ви "пукан розпалався". Рівень шкільного троля. Ви або не дуже розумний (більш вірогідно), або самі сидите з методичкою (менш вірогідно). Бо я вже дуже багато спостерігав за рашистськими ботами, в яких по стандарту, коли в них немає аргументів, то відразу без жодних підстав звинувачують опонента у ботоводстві.
показать весь комментарий
17.01.2024 17:19 Ответить
Пийте зеленку - в вас вавки в голові. ))
показать весь комментарий
17.01.2024 22:27 Ответить
Сдеды еще не успели замести.
показать весь комментарий
16.01.2024 09:58 Ответить
І правильно зроблять.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:02 Ответить
А чого ви так думаєте? Ви Залужному не довіряєте?
показать весь комментарий
16.01.2024 10:32 Ответить
Я довіряю тільки рядовим.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:43 Ответить
Такі речі від рядових не залежать. Рядовий це як працівник на заводі. Він знає як виточити чи виштампувати ту чи інше деталь для великого механізму, а от як працює весь механізм в цілому він не знає. А Залужний знає.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:57 Ответить
Пане Іван, хоч як знай механізм і як він працює, але без дбайливого ставлення до найменшого гвинтика у ньому, це щось не працююче і навіть небезпечне.
Ви зрозуміли про що я?
Колись, дивлячісь на відео з Бахмута, де наші військові фоткались на фоні малюнку Залужного під яким вони ж і написали «Батько!», я плакала, це настільки потужно і щиро.
Бо не Герой України є найвищою нагородою, а оцей мальнок і від підлеглих почути: Батько!
Для Батька всі діти мають бути любими і всі ним мають бути захищені однаково.
Тому начасі закони від пана Генерала про захист підлеглих від свавілля і поборів командирами, вимога створити військовий суд, військову прокуратуру, і військову адвокатуру з можливістю обвинуваченому мати і цивільного представника і адвоката на власний вибір і вільного доступу до відстоювання своїх прав військовими.

Жорстка дисціпліна це коли всі незалежно від звань мають нести відповідальність за її порушення та за порушення відповідно до ККУ.
А такогод будь який закон, який подається військовими має бути гармонізованим до стандартів НАТО, а не кндр чи росії.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:58 Ответить
Ларисо, а ви читали той законопроект? Чи так, на емоціях просто? Рядові теж бувають різні як і командири. Є такі, про яких ви говорите, а є й не такі, не буду зараз характеризувати бо війна зараз...
показать весь комментарий
16.01.2024 12:33 Ответить
Так, пане Іван, читала. Як би не читала, не коментувала би.
В мене немає звички коментувати з будь чиїх слів.
Ви праві, що і рядові і командири бувають різними(я саме про це і пишу), але посилення відповідальності чомусь торкнулось тільки рядових.
Не буде служба пристижною, якщо вступивши на неї ти втрачаєшь всі права і доступ на правовий захист.
Ну, зрозумійте це.
Як ніхто зараз має відчувати себе захищеним військовий в правовому плані на всі 100%
Нас врятує виключно дотримання вимог Конституції і стандартів НАТО.
показать весь комментарий
16.01.2024 14:06 Ответить
У вашій хворій уяві Залужний має створювати закони? Шаптала нехай тоді податки збирає а Наєв виробляє танки. А воює нехай Мар'яна Безмозгла.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:38 Ответить
Олександр, це не смішно.
Трошки серьозності додайте.
Вимоги про необхідність таких законів, наполегливі і безкомпромісні це більше ніж написати закон, і не те саме.

Я відкрию вам таємницю, я хочу знов бачити як військові рядові малюють графіті Генерала і пишуть з власної волі під ним Б А Т Я!
показать весь комментарий
16.01.2024 14:10 Ответить
Подивится, будь ласка, пресконференцію Залужного.
Батя закони не пише, Батя дає запит на те що йому потрібно для перемоги і з тим що йому надали діє.
показать весь комментарий
16.01.2024 15:08 Ответить
Вона довіряє Єрмаку і його рахунку.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:46 Ответить
дарма ти тут наїзжаєш. Дарма.
З шабунею не все так просто. Там - "безліч варіантів". Хоча, можливо, він в цьому випадку може виявитися правим. Але тут може бути варіант, коли Залужному і ЗСУ закон вигідний; але він невигідний суспільству, наприклад, через закладені в ньому корупційні ризики або ж зменшення конституційних прав і свобод особи... тощо... кажу - варіантів безліч.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:00 Ответить
Ти зараз ні×уя не сказав.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:11 Ответить
так, я ще своєї думки про цей випадок ще не склав. Бо не в темі.
А про те, що ти дарма наїзжаєш на Ларису - це вже очевидно, принаймі, для мене.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:18 Ответить
І знов ніц ні×уя не сказав. ))
показать весь комментарий
16.01.2024 11:38 Ответить

Так, йому найбільше😂😂😂😂😂😂
показать весь комментарий
16.01.2024 11:38 Ответить
Ви антиукраїнська істота, як ті негідники, які проголосують проти закону, який потрібен армії
показать весь комментарий
16.01.2024 13:11 Ответить
Йде війна, і цей закон потрібен АРМІЇ. Кожен, хто виступає проти закону, підриває національну безпеку. Діджиталізація їй не подобається.
Ви, напевно, з тих божевільних, які були проти вакцинації.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:36 Ответить
"Ви, напевно, з тих божевільних, які були проти вакцинації."- "коронавірус" чомусь закінчівся і не вакцінація його зупинила- якось дивно ,чи не так?
показать весь комментарий
16.01.2024 13:51 Ответить
Я зараз жалкую, що вакцінувалась, як і оті тисячі людей по світу яки подали позови проти оболванювання їх і примусу їх вакцінуватися.
показать весь комментарий
16.01.2024 14:14 Ответить
Корочки УБД и льготы должны быть под личным и неусыпным контролем хозяев Булавы! И никаких конспектов о незаконных сделках и подарках!
показать весь комментарий
16.01.2024 10:05 Ответить
Корочек УБД уже столько незаконно выдано, что если это "всплывет" - будет куча уголовных дел!!!!
показать весь комментарий
16.01.2024 12:55 Ответить
Не буде нічого. З"їздять, сфотографуються на околиці Часового Яру і все. Залізобетонний доказ є.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:08 Ответить
Із 2014 року. скільки видано, знаєте? Поліція, прокурори, ВСП, .......
показать весь комментарий
16.01.2024 13:10 Ответить
Там з документами все нормально, всі вони занесені в свій час в списки відповідних військових частин або ж на них оформлені відповідні відрядження в зону бойових дій. Довести, що хтось був там лише на папері тепер вже неможливо. А ті, хто насправді воював в зоні АТО, нерідко документально числились на якомусь полігоні в глибокому тилу. Статус УБД з величезними скандалами ледь вибили через 2 роки. Це, на жаль, реальні історії.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:25 Ответить
Шабунін, ви або говоріть ВСЕ, або мовчіть.
Напівправда=брехня

Головне юридичне управління Верховної Ради назвало неконституційними частину норм законопроекту 10062, який вже розпочав розглядати парламент 11 січня.

https://drive.google.com/file/d/1Bvm_fnaMxmVzbLwh5kEkKmKZU8cIRmbh/view

Проект напряму відноситься до питання мобілізації (створення реєстрів мобілізованих)

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення порядку обробки та використання даних в державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану

Номер, дата реєстрації: 10062 від 18.09.2023

Включено до порядку денного: 3427-IX від 08.11.2023

https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/42801
показать весь комментарий
16.01.2024 10:07 Ответить
Шабініним вде мають лікарі займатись.
Манія величи, яка знищею основи держави і права, перетворюючі Україну в сліпу і кволу країну, якій все більше і більше треба поводирів((
показать весь комментарий
16.01.2024 10:13 Ответить
Це так в єрмаківській методичці написано? Тобі треба тупіше за себе знайти, щоб таке марення видавати.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:28 Ответить
Навіщо оцю х...ю нести? Це ж теж методичка тільки з іншого боку.

Може давайте думати власною головою, читати закони власними очіма, і ну їх нах всі методички всіх і тих хто їх пише, наче ми стадо баранів.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:46 Ответить
Ото всралась і розмазує, хвойда зелена. )) Не тужся - тут тобі не подадуть.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:05 Ответить
Не судіть усіх по собі 😉
показать весь комментарий
16.01.2024 12:00 Ответить
Коли зелених ************ палять, вони тупо намагаються прикриватися "усіма". ))
показать весь комментарий
16.01.2024 17:30 Ответить
Ви антиукраїнська істота.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:13 Ответить
"низка положень законопроекту сформульовано з використанням
пасивної форми дієслів (наприклад частини дванадцять - чотирнадцять нової
статті 61 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
захисту", частина чотирнадцята нової статті 251
, частина перша статті 252 Закону
України "Про військовий обов'язок і військову службу". У зазначених
положеннях описано об'єкт, а отже суб'єкти виконання зазначених норм права
залишилися невизначеними. Це не узгоджується з вимогами конституційного
принципу верховенства права (стаття 8 Конституції України), а також пунктами
1 і 2 частини першої статті 34 Закону України "Про правотворчу діяльність".

Дуже цінні зауваження.

І так майже по всьому тексту - тупо ДОЙОБКИ до формулювань та дрібні чіпляння.

Якби це жирне ****** хотіло справді прийняти закон - просто переробили би за 1 день щоб не було за шо причепитись
показать весь комментарий
16.01.2024 10:20 Ответить
Бо саме з-за таких розпливчатих формулювань у нас, в основному, і приймаються такі закони, які потім можна трактувати як кому потрібно, в залежності від розміру "подяки" суддям.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:12 Ответить
Ми начеб то йдемо в ЄС та НАТО. Принаймі саме так прописали за часів Порошенко в українську Конституцію.
Знайдіть мені в стандартах НАТО те «цифровізацію» військового обліку яку намагаються нав'язати нам і планів його використання і зберігання, які суперечать Конвенціям по правам людини!
Шабунін не просто набрид, остоп...ив, реально.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:09 Ответить
якої ****** людини, кретиноїдка ти ідіотоподібна?..
у МО всі ці дані зараз є, просто знаходяться по різним ТЦК, різним базам даних, в неповному вигляді і т.д.

А тим більше навіть Конституція дозволяє збирати дані про будь-що з метою захисту держави - такшо йдіть нах зі своїми правами уклоністів, дебіли невиліковні
показать весь комментарий
16.01.2024 10:22 Ответить
Якщо зелена пNздота та її наймані ************ заверещали, значить, Шабунін має рацію.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:22 Ответить
як правило, шабуня - це на два боки ******.
Потрібно перепровірити в кожному конкретному випадку
показать весь комментарий
16.01.2024 10:31 Ответить
Я й запропонував швидкий критерій перевірки. ))
показать весь комментарий
16.01.2024 10:44 Ответить
Мені вас жаль.
Якщо ви з тих «з їх будете», це не означає що всі овці в чиємусь стаді.

Мені не вдалось пожити при тій владі яку я обирала. Владі Чорновола.

Все інше х...ня різнокольорова і обов'язково на ланцюгу олігархів, мафії або грантоїдев продажних.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:51 Ответить
Чи випадково, панове, що на згадку про зелених ************ першими відгукуються саме зелені ************? )))
показать весь комментарий
16.01.2024 11:09 Ответить
Зрада спецом делает напряг в обществе , хочет . чтобы народ , где встретит молодикiв, там их и гасил, как ухылянтiв.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:11 Ответить
Розберіться спочатку про що цей закон насправді. І проаналізуйте, що дала конкретно хоч один закон який пропихував шабунін
показать весь комментарий
16.01.2024 10:15 Ответить
У тебе дійсно немає совісті.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:18 Ответить
показать весь комментарий
16.01.2024 10:24 Ответить
Офігенна комерція! У відкритому доступі ціни в два рази нижчі за Зельоні!
показать весь комментарий
16.01.2024 10:27 Ответить
Ви забули про наліпку. Це просто її ціна. Цифровізація, у Федорова, не дешева штука.
показать весь комментарий
16.01.2024 12:51 Ответить
У відкритому доступі купують фізики за нал. А госи - це юрики і купують по безналу. Їм просто заборонено купувати по-іншому. А ще у держави є додаткові вимоги. Тому для них завжди буде дорожче, мінімум 30%, але на практиці десь 50%, іноді до 100%.
==============================
Колись колега розповідав. Перед розвалом СРСР працював у конторі який знадобились стелажі. Директор дуже вумна людина замовив в якомусь НДІ - ціна 5600 карбованців. Подивились, почухали потилицю і замовили в якомусь підвалі. Ціна - 300 карб.
показать весь комментарий
16.01.2024 13:22 Ответить
Це просто п...ць((
показать весь комментарий
16.01.2024 10:54 Ответить
Шабунін і сам в танкє горєл, як і депутати
показать весь комментарий
16.01.2024 10:27 Ответить
І правильно зроблять якщо провалять.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:35 Ответить
Сколько еще будут пиарить этого уклониста от армии и налогов?
показать весь комментарий
16.01.2024 10:39 Ответить
шабуня, нєістовий борець проти всіх. за права угнєтьонних і обіжєних!
гранти, вони такі! вони вимагають суворої звітності.
серлєщ, перебіг з грантів, в крісло чиновника дармоїда. нормально себе чухає. іноді підзаробляє, у вільний від роботи час, відосиками на користь зе!поца.
от і шабуня, так хоче. але всі місця зайняті, сусідками, дитячими друзяками, однокласниками, 95 кварталом.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:39 Ответить
Хфьодоров, підіймай вереск! Під тебе копають! Відбирають в головного цифровізатора хліб.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:54 Ответить
В країні діє мережа п'ятої колони кремля, яка спирається, зокрема, на казнокрадів, корупціонерів і просто корисних ідіотів. Вони свідомо і системно саботують зусилля з підвищення обороноздатності України. Дрібних виконавців ловлять, але ядро мережі ворогів і саботажників залишається недоторканним. Наші західні партнери це знають і тому гальмують допомогу, особливо що стосується новітнього ефективного секретного озброєння. Якщо ця мережа і її верхівка не буде ліквідована - майбутнє України і перспективи щодо закінчення війни дуже і дуже невтішні.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:57 Ответить
Але ж хіба ... профільний віцепремʼєр розуміються на цифровізації війни?

Нє, ну Федоров розуміється звичайно. Але розуміється як гарно триндіти та красти бабло. Це все на чому це створіння розуміється.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:39 Ответить
: "Я не ідеалізую законопроект 10062, але на фоні майже повної імпотенції держави та відсутності бажання реформувати армію та робити зміни у верховного головнокомандувача, цей законопроект Міноборони та Мінцифри виглядає як крок уперед у правильному напрямку"

Тобто, мав би бути кращим законопроект. Але, як то кажуть, на безриб'ї... і такий буде окунем.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:41 Ответить
Складаю далі думку, на цей раз з допису https://uk.tgstat.com/channel/@irynagerashchenko ГЕРАЩЕНКО ІРИНА від 15 Jan, 21:48

https://uk.tgstat.com/channel/@irynagerashchenko

Вже завтра в Україні може зʼявитися закон про єдиний електронний реєстр військовозобовʼязаних. Це важливо й є частиною мобілізаційного процесу.

В законопроєкт #10062, який писали для автоматичного отримання УБД, як компроміс включили блок щодо єдиного реєстру військовозобовʼязаних.
До другого читання в проєкті посилили надмірне втручання в приватне життя, наприклад, внесли поправку про про реєстр боржників, адміністративні правопорушення і отримані підрозри(до вироку суду).
Таблиці такого складного законопроєкту ми отримали за 2 години до розгляду. «ЄС» , боюся, єдина прочитала всі поправки. Взагалі, організація роботи в цій ВР- жахлива… й це ускладнює прийняття фахових законів.

Окрема тема - чому питання мобілізації і реєстрів обговорюються без ЗМІ, адже це точно стосується мільйонів українців.
показать весь комментарий
16.01.2024 12:36 Ответить
Помню я этого Шабунина - да избрания ЭТОГО Президентом вовсю плевался в ПАПЕРЕДНИКА , а теперь "страуса включил" - я тут не причем , ничего из прошлого не помню , явсегда был честный ... Ага , именно такие как Шабунин через СМИ и привели 73%-ную отару к избирательным участкам 21 апреля 2019 года для по факту утилизации Украины на радость Путину. А сейчас Шабунин умничает ...
показать весь комментарий
16.01.2024 11:51 Ответить
Відповідно до норм Конституції, отих сидільців з ВРУ КМУ ОПУ РНБОУ ОДА, що видають себе «беззмінними, ніхто, тільки ми», давно чекають на заміну Захисники України, які без змінно, 24/7 відбивають московську навалу *****!!
У ота уся мутна балачка щодо правових полів і духу законів, то після війни та перемоги, бо може бути і недоречною ….
Це тако ж, стосується, і отієї, так званної, судової гілки влади!!
показать весь комментарий
16.01.2024 11:53 Ответить
Да! Да! Ермак и прочие узурпаторы полностью поддерживают ваши идеи))
показать весь комментарий
16.01.2024 13:32 Ответить
а хто ж сумнівається в 'порядності' наших депутатів
показать весь комментарий
16.01.2024 13:08 Ответить
Верховним Судом за підсумками розгляду справи № 806/3265/17 було ухвалено рішення, яким було визнано, що новітні технології обробки персональних даних при реалізації державних функцій не повинні бути безальтернативними і примусовими. Особи, які відмовилися від обробки їх персональних даних, повинні мати альтернативу - використання традиційних методів ідентифікації особи. З урахуванням цієї правової позиції суди нижчих інстанцій ухвалюють рішення на користь позивачів які звертаються по захист свого права проходити ідентифікацію без використання новітніх технологій ідентифікації. Відповідно до статті 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Україна є учасницею Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Статтею 46 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що рішення Європейського суду з прав людини (далі ЄСПЛ), є обов'язковими для виконання країнами-учасницями Конвенції.

Статтями 26, 27 Віденської конвенції про право міжнародних договорів учасницею якої є Україна визначено, що кожен чинний договір є обов'язковим для його учасників, а учасник НЕ МОЖЕ посилатись на норми внутрішнього права як на виправдання для невиконання ним договорів. Так, розглядаючи справу «Толстой-Милославський проти Сполученого Королівства» (Tolstoy Miloslavsky v. the United Kingdom) від 13.07.1995, заява № 18139/91, ЄСПЛ дійшов до висновку, що під терміном "закон" слід розуміти як норми, встановлені писаним правом, так і правила, що сформувалися у прецедентному праві.

Отже, з огляду на обов'язковість виконання в Україні висновків Європейського суду з прав людини, під терміном "закон" в Україні слід розуміти не лише акти, ухвалені Верховною Радою України як єдиним законодавчим органом в Україні, але також і сталу судову практику стосовно тлумачення певних норм права, яка сформувалася внаслідок винесення Верховним Судом рішень, котрі містять прецедентні властивості та які систематично враховуються при розгляді аналогічних справ судами нижчих інстанцій. Тобто Рішення Верховного Суду про неприпустиміть примусового застосування новітніх технологій при реалізації владних функцій, яке активно застосовують у своїй практиці суди нижчих інстанцій, враховуючи позицію ЄСПЛ так само слід розуміти під словом "закон", як і акти ухвалені Верховною Радою України. Таким чином, запропонована редакція законопроекту № 10062, яка передбачає невідомо ким збір таких персональних даних як номери мобільних телефонів, адреси роботи, електронної пошти, інфи про хвороби, захворювання дітей тощо потягне за собою невиконання Україною міжнародних договорів у частині виконання рішень ЄСПЛ. А це вже міжнародний скандал!
показать весь комментарий
16.01.2024 13:09 Ответить
Хай провалюють. Там нормальних законодавчих ініціатив вже давно немає...
показать весь комментарий
16.01.2024 13:58 Ответить
Чуму Шабунін так не подобається різноманітним істотам?
ЦПК організовано на гроші США. Звітують відповідно тому хто платить. Работою ЦПК уряд США задоволений. Хто ті істоти кому він поперек горла. По-перше - "застьогнуті" на любві до попередника ідіоти, по-друге - ті хто навмисно або ненавмисно підтримує корупціонну частину суспільства, по-третє - "ватніки". Якщо я когось з вашої помийної тусовки забув, вибачте; ненавмисно)))
показать весь комментарий
16.01.2024 14:19 Ответить
Так розмовляє тільки бидло кацапське Навчись спілкуватись з людьми.
показать весь комментарий
16.01.2024 14:27 Ответить
Вибачте за граматичні помилки.
показать весь комментарий
16.01.2024 14:55 Ответить
Якщо шабунін знає про кримінальні злочини депутатів чи влади в цілому,то він зобовязаний це викласти в змі і подати відповідну заяву в поліцію.А так складається враження ,що він просто шантажист і базіка. Останнє більш вірогідне. Не мамятаю ні одного звернення до поліції.
показать весь комментарий
16.01.2024 14:25 Ответить
Звертався, коли його дом палили, чуть батьки не загинули. А в цому та іншіх випадках у нього такі другий гешефт.
Кожний може, якщо цікаво, почитати про діяльність ЦПК та саме пана Шабуніна. Тільки раджу дивитись інформацію не через погляди "цепних" журналістів.
показать весь комментарий
16.01.2024 14:53 Ответить