6532 відвідувача онлайн
10 114 79

Нардепи сьогодні збираються провалити законопроєкт №10062 щодо цифровізації армії, - Шабунін

вр,рада,голосування

Сьогодні Верховна Рада розглядатиме законопроєкт №10062 "Про внесення змін до деяких законів щодо удосконалення порядку обробки та використання даних в державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану". Водночас парламентарі збираються провалити голосування.

Про це у Facebook повідомив глава ЦПК Віталій Шабунін, інформує Цензор.НЕТ.

"Сьогодні депутати збираються провалити законопроєкт №10062 з цифровізації армії, про який Раду спільно просять Залужний, Умєров і Федоров. Але ж хіба Главком, Міністр оборони і профільний віцепремʼєр розуміються на цифровізації війни? Та хто вони такі взагалі?! В Раді ж кожний другий депутат "в танкє гарєл" і військові ІТ-системи "лічно" розгортав", - йдеться в повідомленні.

Шабунін процитував лист Залужного, в якому наголошується на критичній важливості законопроєкту №10062:

1) розблоковує повноцінну цифровізацію ЗСУ;
2) створює реєстр військовозобовʼязаних для чесної та ефективної мобілізації (не стосується категорій мобілізації – лише реєстр);
3) створює умови для людського надання послуг військовим. Наприклад, переводить надання статусу УБД (та купи інших довідок) в електронну форму;
4) підвищує рівень кібербезпеки і надає ЗСУ доступ до хмар союзників.

"Депутати, які провалять закон, – чистої води вороги країни. Безвідносно того, роблять вони це свідомо, через некомпетентність, чи боячись мобілізації своїх близьких. Схоже, що через це голосування доведеться відновити наш проєкт "Серпом по рейтингу", щоб розповісти кільком мільйонам виборців про уродські дії депутатів, фракції та їх лідерів.

Шановні депутати, не вірите, що розкажемо кільком мільйонам? ... У першу чергу ми, мабуть, розповімо про це уродство Ради військовим та їх родинам. Дотягнутися до них таргетингом особливих труднощів не становить", - додав глава ЦПК.

Топ коментарі
+10
Шабунін, ви або говоріть ВСЕ, або мовчіть.
Напівправда=брехня

Головне юридичне управління Верховної Ради назвало неконституційними частину норм законопроекту 10062, який вже розпочав розглядати парламент 11 січня.

https://drive.google.com/file/d/1Bvm_fnaMxmVzbLwh5kEkKmKZU8cIRmbh/view

Проект напряму відноситься до питання мобілізації (створення реєстрів мобілізованих)

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення порядку обробки та використання даних в державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану

Номер, дата реєстрації: 10062 від 18.09.2023

Включено до порядку денного: 3427-IX від 08.11.2023

https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/42801
показати весь коментар
16.01.2024 10:07 Відповісти
+9
"низка положень законопроекту сформульовано з використанням
пасивної форми дієслів (наприклад частини дванадцять - чотирнадцять нової
статті 61 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
захисту", частина чотирнадцята нової статті 251
, частина перша статті 252 Закону
України "Про військовий обов'язок і військову службу". У зазначених
положеннях описано об'єкт, а отже суб'єкти виконання зазначених норм права
залишилися невизначеними. Це не узгоджується з вимогами конституційного
принципу верховенства права (стаття 8 Конституції України), а також пунктами
1 і 2 частини першої статті 34 Закону України "Про правотворчу діяльність".

Дуже цінні зауваження.

І так майже по всьому тексту - тупо ДОЙОБКИ до формулювань та дрібні чіпляння.

Якби це жирне ****** хотіло справді прийняти закон - просто переробили би за 1 день щоб не було за шо причепитись
показати весь коментар
16.01.2024 10:20 Відповісти
+9
показати весь коментар
16.01.2024 10:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Які ж паскуди зеленв присмокталися до влади - їм абсолютно насрать на країну і людей!
показати весь коментар
16.01.2024 09:57 Відповісти
Безвідносно до зелені, ваш Шабунін - балабол або ****** ванга. Бо законопроєкт підтримано.
показати весь коментар
16.01.2024 19:53 Відповісти
По-друге, він не мій. А по-перше, він для того і надав розголосу, щоб зелюки забзділи і схаменулися. Мета досягнута, спасибі Шабуніну. Саме так це працює. А ви що, хотіли, щоб законопроект не приняли? Чи вам похер, просто так в тупій єрмаківській методичці написано.
показати весь коментар
16.01.2024 21:17 Відповісти
Не знаю, що там в ваших зермаковськіх методичках, і чому ви у мене про це питаєте, але ваша логіка як в тому анегдоті - "що ти робиш? - крокодилів відганяю! - так їх тут нема взагалі! - так ось же, відігнав!"
Слова лише одного Шабуніна взагалі мало що вирішують. Он як з гучними корупційними скандалами нещодавно.
показати весь коментар
17.01.2024 11:04 Відповісти
Для "нічого не вирішують" в вас надто сильно пукан розпалався. Один в один, як в хлопця з методичкою. ))
показати весь коментар
17.01.2024 14:37 Відповісти
Я кажу про прогалини у вашій логіці, а ви "пукан розпалався". Рівень шкільного троля. Ви або не дуже розумний (більш вірогідно), або самі сидите з методичкою (менш вірогідно). Бо я вже дуже багато спостерігав за рашистськими ботами, в яких по стандарту, коли в них немає аргументів, то відразу без жодних підстав звинувачують опонента у ботоводстві.
показати весь коментар
17.01.2024 17:19 Відповісти
Пийте зеленку - в вас вавки в голові. ))
показати весь коментар
17.01.2024 22:27 Відповісти
Сдеды еще не успели замести.
показати весь коментар
16.01.2024 09:58 Відповісти
І правильно зроблять.
показати весь коментар
16.01.2024 10:02 Відповісти
А чого ви так думаєте? Ви Залужному не довіряєте?
показати весь коментар
16.01.2024 10:32 Відповісти
Я довіряю тільки рядовим.
показати весь коментар
16.01.2024 10:43 Відповісти
Такі речі від рядових не залежать. Рядовий це як працівник на заводі. Він знає як виточити чи виштампувати ту чи інше деталь для великого механізму, а от як працює весь механізм в цілому він не знає. А Залужний знає.
показати весь коментар
16.01.2024 10:57 Відповісти
Пане Іван, хоч як знай механізм і як він працює, але без дбайливого ставлення до найменшого гвинтика у ньому, це щось не працююче і навіть небезпечне.
Ви зрозуміли про що я?
Колись, дивлячісь на відео з Бахмута, де наші військові фоткались на фоні малюнку Залужного під яким вони ж і написали «Батько!», я плакала, це настільки потужно і щиро.
Бо не Герой України є найвищою нагородою, а оцей мальнок і від підлеглих почути: Батько!
Для Батька всі діти мають бути любими і всі ним мають бути захищені однаково.
Тому начасі закони від пана Генерала про захист підлеглих від свавілля і поборів командирами, вимога створити військовий суд, військову прокуратуру, і військову адвокатуру з можливістю обвинуваченому мати і цивільного представника і адвоката на власний вибір і вільного доступу до відстоювання своїх прав військовими.

Жорстка дисціпліна це коли всі незалежно від звань мають нести відповідальність за її порушення та за порушення відповідно до ККУ.
А такогод будь який закон, який подається військовими має бути гармонізованим до стандартів НАТО, а не кндр чи росії.
показати весь коментар
16.01.2024 11:58 Відповісти
Ларисо, а ви читали той законопроект? Чи так, на емоціях просто? Рядові теж бувають різні як і командири. Є такі, про яких ви говорите, а є й не такі, не буду зараз характеризувати бо війна зараз...
показати весь коментар
16.01.2024 12:33 Відповісти
Так, пане Іван, читала. Як би не читала, не коментувала би.
В мене немає звички коментувати з будь чиїх слів.
Ви праві, що і рядові і командири бувають різними(я саме про це і пишу), але посилення відповідальності чомусь торкнулось тільки рядових.
Не буде служба пристижною, якщо вступивши на неї ти втрачаєшь всі права і доступ на правовий захист.
Ну, зрозумійте це.
Як ніхто зараз має відчувати себе захищеним військовий в правовому плані на всі 100%
Нас врятує виключно дотримання вимог Конституції і стандартів НАТО.
показати весь коментар
16.01.2024 14:06 Відповісти
У вашій хворій уяві Залужний має створювати закони? Шаптала нехай тоді податки збирає а Наєв виробляє танки. А воює нехай Мар'яна Безмозгла.
показати весь коментар
16.01.2024 13:38 Відповісти
Олександр, це не смішно.
Трошки серьозності додайте.
Вимоги про необхідність таких законів, наполегливі і безкомпромісні це більше ніж написати закон, і не те саме.

Я відкрию вам таємницю, я хочу знов бачити як військові рядові малюють графіті Генерала і пишуть з власної волі під ним Б А Т Я!
показати весь коментар
16.01.2024 14:10 Відповісти
Подивится, будь ласка, пресконференцію Залужного.
Батя закони не пише, Батя дає запит на те що йому потрібно для перемоги і з тим що йому надали діє.
показати весь коментар
16.01.2024 15:08 Відповісти
Вона довіряє Єрмаку і його рахунку.
показати весь коментар
16.01.2024 10:46 Відповісти
дарма ти тут наїзжаєш. Дарма.
З шабунею не все так просто. Там - "безліч варіантів". Хоча, можливо, він в цьому випадку може виявитися правим. Але тут може бути варіант, коли Залужному і ЗСУ закон вигідний; але він невигідний суспільству, наприклад, через закладені в ньому корупційні ризики або ж зменшення конституційних прав і свобод особи... тощо... кажу - варіантів безліч.
показати весь коментар
16.01.2024 11:00 Відповісти
Ти зараз ні×уя не сказав.
показати весь коментар
16.01.2024 11:11 Відповісти
так, я ще своєї думки про цей випадок ще не склав. Бо не в темі.
А про те, що ти дарма наїзжаєш на Ларису - це вже очевидно, принаймі, для мене.
показати весь коментар
16.01.2024 11:18 Відповісти
І знов ніц ні×уя не сказав. ))
показати весь коментар
16.01.2024 11:38 Відповісти

Так, йому найбільше😂😂😂😂😂😂
показати весь коментар
16.01.2024 11:38 Відповісти
Ви антиукраїнська істота, як ті негідники, які проголосують проти закону, який потрібен армії
показати весь коментар
16.01.2024 13:11 Відповісти
Йде війна, і цей закон потрібен АРМІЇ. Кожен, хто виступає проти закону, підриває національну безпеку. Діджиталізація їй не подобається.
Ви, напевно, з тих божевільних, які були проти вакцинації.
показати весь коментар
16.01.2024 13:36 Відповісти
"Ви, напевно, з тих божевільних, які були проти вакцинації."- "коронавірус" чомусь закінчівся і не вакцінація його зупинила- якось дивно ,чи не так?
показати весь коментар
16.01.2024 13:51 Відповісти
Я зараз жалкую, що вакцінувалась, як і оті тисячі людей по світу яки подали позови проти оболванювання їх і примусу їх вакцінуватися.
показати весь коментар
16.01.2024 14:14 Відповісти
Корочки УБД и льготы должны быть под личным и неусыпным контролем хозяев Булавы! И никаких конспектов о незаконных сделках и подарках!
показати весь коментар
16.01.2024 10:05 Відповісти
Корочек УБД уже столько незаконно выдано, что если это "всплывет" - будет куча уголовных дел!!!!
показати весь коментар
16.01.2024 12:55 Відповісти
Не буде нічого. З"їздять, сфотографуються на околиці Часового Яру і все. Залізобетонний доказ є.
показати весь коментар
16.01.2024 13:08 Відповісти
Із 2014 року. скільки видано, знаєте? Поліція, прокурори, ВСП, .......
показати весь коментар
16.01.2024 13:10 Відповісти
Там з документами все нормально, всі вони занесені в свій час в списки відповідних військових частин або ж на них оформлені відповідні відрядження в зону бойових дій. Довести, що хтось був там лише на папері тепер вже неможливо. А ті, хто насправді воював в зоні АТО, нерідко документально числились на якомусь полігоні в глибокому тилу. Статус УБД з величезними скандалами ледь вибили через 2 роки. Це, на жаль, реальні історії.
показати весь коментар
16.01.2024 13:25 Відповісти
Шабунін, ви або говоріть ВСЕ, або мовчіть.
Напівправда=брехня

Головне юридичне управління Верховної Ради назвало неконституційними частину норм законопроекту 10062, який вже розпочав розглядати парламент 11 січня.

https://drive.google.com/file/d/1Bvm_fnaMxmVzbLwh5kEkKmKZU8cIRmbh/view

Проект напряму відноситься до питання мобілізації (створення реєстрів мобілізованих)

Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення порядку обробки та використання даних в державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану

Номер, дата реєстрації: 10062 від 18.09.2023

Включено до порядку денного: 3427-IX від 08.11.2023

https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/42801
показати весь коментар
16.01.2024 10:07 Відповісти
Шабініним вде мають лікарі займатись.
Манія величи, яка знищею основи держави і права, перетворюючі Україну в сліпу і кволу країну, якій все більше і більше треба поводирів((
показати весь коментар
16.01.2024 10:13 Відповісти
Це так в єрмаківській методичці написано? Тобі треба тупіше за себе знайти, щоб таке марення видавати.
показати весь коментар
16.01.2024 10:28 Відповісти
Навіщо оцю х...ю нести? Це ж теж методичка тільки з іншого боку.

Може давайте думати власною головою, читати закони власними очіма, і ну їх нах всі методички всіх і тих хто їх пише, наче ми стадо баранів.
показати весь коментар
16.01.2024 10:46 Відповісти
Ото всралась і розмазує, хвойда зелена. )) Не тужся - тут тобі не подадуть.
показати весь коментар
16.01.2024 11:05 Відповісти
Не судіть усіх по собі 😉
показати весь коментар
16.01.2024 12:00 Відповісти
Коли зелених ************ палять, вони тупо намагаються прикриватися "усіма". ))
показати весь коментар
16.01.2024 17:30 Відповісти
Ви антиукраїнська істота.
показати весь коментар
16.01.2024 13:13 Відповісти
"низка положень законопроекту сформульовано з використанням
пасивної форми дієслів (наприклад частини дванадцять - чотирнадцять нової
статті 61 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального
захисту", частина чотирнадцята нової статті 251
, частина перша статті 252 Закону
України "Про військовий обов'язок і військову службу". У зазначених
положеннях описано об'єкт, а отже суб'єкти виконання зазначених норм права
залишилися невизначеними. Це не узгоджується з вимогами конституційного
принципу верховенства права (стаття 8 Конституції України), а також пунктами
1 і 2 частини першої статті 34 Закону України "Про правотворчу діяльність".

Дуже цінні зауваження.

І так майже по всьому тексту - тупо ДОЙОБКИ до формулювань та дрібні чіпляння.

Якби це жирне ****** хотіло справді прийняти закон - просто переробили би за 1 день щоб не було за шо причепитись
показати весь коментар
16.01.2024 10:20 Відповісти
Бо саме з-за таких розпливчатих формулювань у нас, в основному, і приймаються такі закони, які потім можна трактувати як кому потрібно, в залежності від розміру "подяки" суддям.
показати весь коментар
16.01.2024 13:12 Відповісти
Ми начеб то йдемо в ЄС та НАТО. Принаймі саме так прописали за часів Порошенко в українську Конституцію.
Знайдіть мені в стандартах НАТО те «цифровізацію» військового обліку яку намагаються нав'язати нам і планів його використання і зберігання, які суперечать Конвенціям по правам людини!
Шабунін не просто набрид, остоп...ив, реально.
показати весь коментар
16.01.2024 10:09 Відповісти
якої ****** людини, кретиноїдка ти ідіотоподібна?..
у МО всі ці дані зараз є, просто знаходяться по різним ТЦК, різним базам даних, в неповному вигляді і т.д.

А тим більше навіть Конституція дозволяє збирати дані про будь-що з метою захисту держави - такшо йдіть нах зі своїми правами уклоністів, дебіли невиліковні
показати весь коментар
16.01.2024 10:22 Відповісти
Якщо зелена пNздота та її наймані ************ заверещали, значить, Шабунін має рацію.
показати весь коментар
16.01.2024 10:22 Відповісти
як правило, шабуня - це на два боки ******.
Потрібно перепровірити в кожному конкретному випадку
показати весь коментар
16.01.2024 10:31 Відповісти
Я й запропонував швидкий критерій перевірки. ))
показати весь коментар
16.01.2024 10:44 Відповісти
Мені вас жаль.
Якщо ви з тих «з їх будете», це не означає що всі овці в чиємусь стаді.

Мені не вдалось пожити при тій владі яку я обирала. Владі Чорновола.

Все інше х...ня різнокольорова і обов'язково на ланцюгу олігархів, мафії або грантоїдев продажних.
показати весь коментар
16.01.2024 10:51 Відповісти
Чи випадково, панове, що на згадку про зелених ************ першими відгукуються саме зелені ************? )))
показати весь коментар
16.01.2024 11:09 Відповісти
Зрада спецом делает напряг в обществе , хочет . чтобы народ , где встретит молодикiв, там их и гасил, как ухылянтiв.
показати весь коментар
16.01.2024 10:11 Відповісти
Розберіться спочатку про що цей закон насправді. І проаналізуйте, що дала конкретно хоч один закон який пропихував шабунін
показати весь коментар
16.01.2024 10:15 Відповісти
У тебе дійсно немає совісті.
показати весь коментар
16.01.2024 13:18 Відповісти
показати весь коментар
16.01.2024 10:24 Відповісти
Офігенна комерція! У відкритому доступі ціни в два рази нижчі за Зельоні!
показати весь коментар
16.01.2024 10:27 Відповісти
Ви забули про наліпку. Це просто її ціна. Цифровізація, у Федорова, не дешева штука.
показати весь коментар
16.01.2024 12:51 Відповісти
У відкритому доступі купують фізики за нал. А госи - це юрики і купують по безналу. Їм просто заборонено купувати по-іншому. А ще у держави є додаткові вимоги. Тому для них завжди буде дорожче, мінімум 30%, але на практиці десь 50%, іноді до 100%.
==============================
Колись колега розповідав. Перед розвалом СРСР працював у конторі який знадобились стелажі. Директор дуже вумна людина замовив в якомусь НДІ - ціна 5600 карбованців. Подивились, почухали потилицю і замовили в якомусь підвалі. Ціна - 300 карб.
показати весь коментар
16.01.2024 13:22 Відповісти
Це просто п...ць((
показати весь коментар
16.01.2024 10:54 Відповісти
Шабунін і сам в танкє горєл, як і депутати
показати весь коментар
16.01.2024 10:27 Відповісти
І правильно зроблять якщо провалять.
показати весь коментар
16.01.2024 10:35 Відповісти
Сколько еще будут пиарить этого уклониста от армии и налогов?
показати весь коментар
16.01.2024 10:39 Відповісти
шабуня, нєістовий борець проти всіх. за права угнєтьонних і обіжєних!
гранти, вони такі! вони вимагають суворої звітності.
серлєщ, перебіг з грантів, в крісло чиновника дармоїда. нормально себе чухає. іноді підзаробляє, у вільний від роботи час, відосиками на користь зе!поца.
от і шабуня, так хоче. але всі місця зайняті, сусідками, дитячими друзяками, однокласниками, 95 кварталом.
показати весь коментар
16.01.2024 10:39 Відповісти
Хфьодоров, підіймай вереск! Під тебе копають! Відбирають в головного цифровізатора хліб.
показати весь коментар
16.01.2024 10:54 Відповісти
В країні діє мережа п'ятої колони кремля, яка спирається, зокрема, на казнокрадів, корупціонерів і просто корисних ідіотів. Вони свідомо і системно саботують зусилля з підвищення обороноздатності України. Дрібних виконавців ловлять, але ядро мережі ворогів і саботажників залишається недоторканним. Наші західні партнери це знають і тому гальмують допомогу, особливо що стосується новітнього ефективного секретного озброєння. Якщо ця мережа і її верхівка не буде ліквідована - майбутнє України і перспективи щодо закінчення війни дуже і дуже невтішні.
показати весь коментар
16.01.2024 10:57 Відповісти
Але ж хіба ... профільний віцепремʼєр розуміються на цифровізації війни?

Нє, ну Федоров розуміється звичайно. Але розуміється як гарно триндіти та красти бабло. Це все на чому це створіння розуміється.
показати весь коментар
16.01.2024 11:39 Відповісти
: "Я не ідеалізую законопроект 10062, але на фоні майже повної імпотенції держави та відсутності бажання реформувати армію та робити зміни у верховного головнокомандувача, цей законопроект Міноборони та Мінцифри виглядає як крок уперед у правильному напрямку"

Тобто, мав би бути кращим законопроект. Але, як то кажуть, на безриб'ї... і такий буде окунем.
показати весь коментар
16.01.2024 11:41 Відповісти
Складаю далі думку, на цей раз з допису https://uk.tgstat.com/channel/@irynagerashchenko ГЕРАЩЕНКО ІРИНА від 15 Jan, 21:48

https://uk.tgstat.com/channel/@irynagerashchenko

Вже завтра в Україні може зʼявитися закон про єдиний електронний реєстр військовозобовʼязаних. Це важливо й є частиною мобілізаційного процесу.

В законопроєкт #10062, який писали для автоматичного отримання УБД, як компроміс включили блок щодо єдиного реєстру військовозобовʼязаних.
До другого читання в проєкті посилили надмірне втручання в приватне життя, наприклад, внесли поправку про про реєстр боржників, адміністративні правопорушення і отримані підрозри(до вироку суду).
Таблиці такого складного законопроєкту ми отримали за 2 години до розгляду. «ЄС» , боюся, єдина прочитала всі поправки. Взагалі, організація роботи в цій ВР- жахлива… й це ускладнює прийняття фахових законів.

Окрема тема - чому питання мобілізації і реєстрів обговорюються без ЗМІ, адже це точно стосується мільйонів українців.
показати весь коментар
16.01.2024 12:36 Відповісти
Помню я этого Шабунина - да избрания ЭТОГО Президентом вовсю плевался в ПАПЕРЕДНИКА , а теперь "страуса включил" - я тут не причем , ничего из прошлого не помню , явсегда был честный ... Ага , именно такие как Шабунин через СМИ и привели 73%-ную отару к избирательным участкам 21 апреля 2019 года для по факту утилизации Украины на радость Путину. А сейчас Шабунин умничает ...
показати весь коментар
16.01.2024 11:51 Відповісти
Відповідно до норм Конституції, отих сидільців з ВРУ КМУ ОПУ РНБОУ ОДА, що видають себе «беззмінними, ніхто, тільки ми», давно чекають на заміну Захисники України, які без змінно, 24/7 відбивають московську навалу *****!!
У ота уся мутна балачка щодо правових полів і духу законів, то після війни та перемоги, бо може бути і недоречною ….
Це тако ж, стосується, і отієї, так званної, судової гілки влади!!
показати весь коментар
16.01.2024 11:53 Відповісти
Да! Да! Ермак и прочие узурпаторы полностью поддерживают ваши идеи))
показати весь коментар
16.01.2024 13:32 Відповісти
а хто ж сумнівається в 'порядності' наших депутатів
показати весь коментар
16.01.2024 13:08 Відповісти
Верховним Судом за підсумками розгляду справи № 806/3265/17 було ухвалено рішення, яким було визнано, що новітні технології обробки персональних даних при реалізації державних функцій не повинні бути безальтернативними і примусовими. Особи, які відмовилися від обробки їх персональних даних, повинні мати альтернативу - використання традиційних методів ідентифікації особи. З урахуванням цієї правової позиції суди нижчих інстанцій ухвалюють рішення на користь позивачів які звертаються по захист свого права проходити ідентифікацію без використання новітніх технологій ідентифікації. Відповідно до статті 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Україна є учасницею Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Статтею 46 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод визначено, що рішення Європейського суду з прав людини (далі ЄСПЛ), є обов'язковими для виконання країнами-учасницями Конвенції.

Статтями 26, 27 Віденської конвенції про право міжнародних договорів учасницею якої є Україна визначено, що кожен чинний договір є обов'язковим для його учасників, а учасник НЕ МОЖЕ посилатись на норми внутрішнього права як на виправдання для невиконання ним договорів. Так, розглядаючи справу «Толстой-Милославський проти Сполученого Королівства» (Tolstoy Miloslavsky v. the United Kingdom) від 13.07.1995, заява № 18139/91, ЄСПЛ дійшов до висновку, що під терміном "закон" слід розуміти як норми, встановлені писаним правом, так і правила, що сформувалися у прецедентному праві.

Отже, з огляду на обов'язковість виконання в Україні висновків Європейського суду з прав людини, під терміном "закон" в Україні слід розуміти не лише акти, ухвалені Верховною Радою України як єдиним законодавчим органом в Україні, але також і сталу судову практику стосовно тлумачення певних норм права, яка сформувалася внаслідок винесення Верховним Судом рішень, котрі містять прецедентні властивості та які систематично враховуються при розгляді аналогічних справ судами нижчих інстанцій. Тобто Рішення Верховного Суду про неприпустиміть примусового застосування новітніх технологій при реалізації владних функцій, яке активно застосовують у своїй практиці суди нижчих інстанцій, враховуючи позицію ЄСПЛ так само слід розуміти під словом "закон", як і акти ухвалені Верховною Радою України. Таким чином, запропонована редакція законопроекту № 10062, яка передбачає невідомо ким збір таких персональних даних як номери мобільних телефонів, адреси роботи, електронної пошти, інфи про хвороби, захворювання дітей тощо потягне за собою невиконання Україною міжнародних договорів у частині виконання рішень ЄСПЛ. А це вже міжнародний скандал!
показати весь коментар
16.01.2024 13:09 Відповісти
Хай провалюють. Там нормальних законодавчих ініціатив вже давно немає...
показати весь коментар
16.01.2024 13:58 Відповісти
Чуму Шабунін так не подобається різноманітним істотам?
ЦПК організовано на гроші США. Звітують відповідно тому хто платить. Работою ЦПК уряд США задоволений. Хто ті істоти кому він поперек горла. По-перше - "застьогнуті" на любві до попередника ідіоти, по-друге - ті хто навмисно або ненавмисно підтримує корупціонну частину суспільства, по-третє - "ватніки". Якщо я когось з вашої помийної тусовки забув, вибачте; ненавмисно)))
показати весь коментар
16.01.2024 14:19 Відповісти
Так розмовляє тільки бидло кацапське Навчись спілкуватись з людьми.
показати весь коментар
16.01.2024 14:27 Відповісти
Вибачте за граматичні помилки.
показати весь коментар
16.01.2024 14:55 Відповісти
Якщо шабунін знає про кримінальні злочини депутатів чи влади в цілому,то він зобовязаний це викласти в змі і подати відповідну заяву в поліцію.А так складається враження ,що він просто шантажист і базіка. Останнє більш вірогідне. Не мамятаю ні одного звернення до поліції.
показати весь коментар
16.01.2024 14:25 Відповісти
Звертався, коли його дом палили, чуть батьки не загинули. А в цому та іншіх випадках у нього такі другий гешефт.
Кожний може, якщо цікаво, почитати про діяльність ЦПК та саме пана Шабуніна. Тільки раджу дивитись інформацію не через погляди "цепних" журналістів.
показати весь коментар
16.01.2024 14:53 Відповісти