10180 посетителей онлайн
24 233 190

Вражеская ДРГ расстреляла брата и сестру на Сумщине, - ОВА

рф,дрг

Утром 27 января вражеская разведывательно-диверсионная группа расстреляла брата и сестру в селе Андреевка Сумской области.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр Сумской ОВА.

"Сумщина. Сегодня утром вражеская разведывательно-диверсионная группа жестко и цинично расстреляла брата и сестру из Хотинской громады", - говорится в сообщении.

Как отмечается, их дом находится в селе Андреевка в 5-километровой приграничной зоне.

Больше подробностей о трагедии пока не известно.

ОВА выражает искренние соболезнования родным и близким погибших.

"В очередной раз обращаюсь к жителям 5-километровой зоны с просьбой об эвакуации. Этот процесс уже длится не первый месяц, помощь оказывают на каждом этапе. Российские террористы продолжают убивать мирное население. Эвакуировавшись с опасных территорий, вы сохраните свою жизнь", - отметил начальник Сумской областной военной администрации Владимир Артюх.

Топ комментарии
+52
В это время доблестные погранцы охраняют Тысу.
показать весь комментарий
27.01.2024 11:39 Ответить
+40
На західному кордоні миш не проскочить, а на кордоні з орками прохідний двір((
показать весь комментарий
27.01.2024 12:01 Ответить
+38
зато на західному кордоні комар не пролетить необілечений )))
показать весь комментарий
27.01.2024 11:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ти про це дЄрмаку з боневтіком напиши!
показать весь комментарий
27.01.2024 12:17 Ответить
Їм пох.
Програмою переселення від ворожого прикордоння має займатись уряд, а облаштуванням оборонних рубежів - місцеві військові адміністрації.
показать весь комментарий
27.01.2024 12:23 Ответить
Спробуй відселить! Люди з Авдіївки виїжджать не хочуть! А на Поліссі - відносна тиша
показать весь комментарий
27.01.2024 14:07 Ответить
Жаль людей Але "поліщуки" саме відрізняються своєю "упертістю"! Спробуй їх "перевбідить"! "Хоч кілок на голові теши!" Тим більше - літніх людей з села! "А корова? А хазяйство? Свиней хто годуватиме?" Корова для "поліщука з села" - трохи не "член сім"ї!
показать весь комментарий
27.01.2024 18:02 Ответить
Для того треба щоб було Куди відселяти людей. Хоч одне містечко для переміщених побудоване з 2014?
показать весь комментарий
27.01.2024 22:37 Ответить
Неоднократно читал что военные, пограничники в Сумской, Черниговской области жалуются что мало тепловизоров, из-за этого ДРГ часто спокойной передвигаются, бывает даже атакуют наши опорные пункты... За то на западной границе, экипированы по полной. Тепловизоры, беспилотники и т.д.
показать весь комментарий
27.01.2024 11:48 Ответить
Висосано з пальця щоб виправдати ухилянтів, "десь читав що там чогось не має,а от на західному кордоні все є" Прямо як путін,котрий все займається узагальненнями типу "все знают что Украину создал ленин", "все знают что в Украине нацисты". Тут те саме Якщо бачиш узагальнення без конкретики то це в 99.9% або брехня або маныпуляцыя
показать весь комментарий
27.01.2024 11:56 Ответить
А так і є... от я не ухилянт і те саме кажу, маю звільнення але коли підїзджаєш до західного кордону там повно патрулів різних служб, блок постів, всі в дорогій екіпіровці....

погранці постійно скидають відео з дронів з тепловізорами коли ловлять ухилянтів... причому з досить якісною картинкою що говорить про недешеві дрони..

а всі хто що служили на північному кордоні жаліються в мережах що не хватає дронів з тепловізорами та екіпіровки щоб патрулювати і тому дрг не просочувалось...

Хоча прикордонні області могли б за бюджетні кошти їх забезпечити як на мене
показать весь комментарий
27.01.2024 12:25 Ответить
"А так і є" --- і знову окрім втоїх слів,що там на західному корджоні усі в повному обмундируванні,а на півночі ні в кого нічого не має більше нічого і не має. Це не узагальнення? Чи це спроба видати бажане за дійсне? тому якщо ти і дійсно був на західному кордоні і бачив там пости,людей в екіпіровці то про що це може говорити? І усі в дорогій екіпіровці,ти підходив і оцінював наскільки та екіпіровка дорога? Чи ти побачив відео з дронів з тепловізора і на цьому фоні зробив висновок що там все з цими засобами геть круто? Чи ти був на півночі і бачив з чим працюють там прикордонники? Чи прочитав когось в інтернеті що там нічого не має? Ти хоч розумієш як твої інтерпритації далекі від реальності? Щоб це точно знати треба бути в двох місцях,знати ситуаціє що там,що там в цілому і знати купу нюансів,володіти даними і так далі. А просто сидіти і з дивана закидати,що десь там чогось купу,а десь чогось не має просто тому що ти так хочеш це бачити це смішно
показать весь комментарий
27.01.2024 12:31 Ответить
Я розбираюсь в екіпіровці тому що робили її закупки для військових, коли на початку ніх... не було і багато з них в спортивних штанах бігали по полігонах, тому що немали за що самі купити... якісну екіпіровку і відповідно дорогу видно одразу...

також в мене як багато родичів служать так і друзів... ми спільно із знайомими допомагаємо і зараз за свій рахунок... тому б...ть так знаю що пишу ... я бачу які є запити з півночі в соцмережах і що військовим нехватає...

Чи всі військові ****...ни один ти тут такий розумний і їм нех... чим займатись???

Але північні регіони могли б силами волонтерів та місцевого бюджету самі давно закрити це питання... а не чекати подачок з Києва, не такі великі кошти
показать весь комментарий
27.01.2024 12:45 Ответить
Я наприклад знаю протилежне,і знаю багатьох хто служить на прикордонні на півночі і нарікань великих не має. І можу знайти купу людей котрі так же скажуть. То мені тобі повірити? Бо ти побачив на зіхідному кордоні людей в хорошій екіпіровці, побачив відео з дронів з тепловізором, почитав в інтернеті що хтось написав,що на півночі нічого не має? І це та інформація яка вілображає реальність на 100% і на неї треба посилатися?
показать весь комментарий
27.01.2024 13:07 Ответить
Ну ок раз ви так кажете що на півночі все добре, всі екіпіровані, нарікань немає... тоді я більше писати не буду... ну ви праві виходить...

Дрг тоді звідки кожного тижня, ваша версія?

Діти чого до цього часу не відселені з прикордонної зони...
але не просто відселені а держава б мала оплачувати їм житло і допомогу , оплатити перенавчання батьків... чи я в чомусь знову помиляюсь
показать весь комментарий
27.01.2024 14:30 Ответить
Why do lazy villagers' houses burn? These are deposits of creosote, which, at high concentrations, are dangerous due to sudden ignition with high heat release. Such an ignition in a pipe is dangerous even for a brick chimney, and even more so for the roof of any house.
показать весь комментарий
28.01.2024 11:08 Ответить
Прикордонні області і забезпечують Наскільки є змога Лінії оборони у прикордонні не "з гімна і палок побудували Взяли на себе забезпечення своїх підрозділів на Півдні Хіба цього мало? А ще ж треба відновить зруйноване на Чернігівщині та Сумщині!
показать весь комментарий
27.01.2024 14:12 Ответить
Вiд Сумщини вам 👍🤝☺️
показать весь комментарий
27.01.2024 17:22 Ответить
Та я ж сам уже став "патріотом Полісся"! Хоч і насміхаюся часом над новими "земляками" (і за діло) - але люблю справедливість! Тому і стаю тут на захист
показать весь комментарий
27.01.2024 17:29 Ответить
Ну так себе сравнение. На Северных границах работают спецы(ДРГ). Как наши так и рф. От ДРГ нету 100% защиты. На то они и ДРГ что не попрут по полям на технике а пролезут через болота и т.д.
показать весь комментарий
27.01.2024 16:08 Ответить
Зловити б та живцем шкуру смердючу кацапську здерти. А не на обмін пускати...
показать весь комментарий
27.01.2024 11:53 Ответить
Скликайте раду оон
показать весь комментарий
27.01.2024 11:53 Ответить
Граница не замке...
показать весь комментарий
27.01.2024 11:56 Ответить
Нема такої країни у світи, прикордонники якої здатні завчасно виявляти всіх порушників кордону. З боку Мексики у США кожного року потрапяляє приблизно 500 тисяч нелегалів, серед яких багато злочинців, що суттєво погіршує криминільну ситуацію усередині США. Ніякі інженерні загородження та технічні засоби сигналізації та спостереження не можуть цьому завадити. 20 000 американських прикординників охороняє кордон з Мексикою. Це шість прикордонників на кожний кілометр кордону, а результат, як бачите, м'яко кажучи - плачевний.

Тож не варто звинувачувати наших військових у бездіяльності кожного разу, коли ворожій ДРГ вдається проникнути через кордон. ДРГ - це не нелегали, які проникають з Мексики до США. ДРГ - це специ, які навчені непомітно перетинати кордон, проходити мінні загородження, уникати зустрічі з патрулями прикордонників тощо.
показать весь комментарий
27.01.2024 14:30 Ответить
Если 5ти километровая зона до границы с рашкой, то это премия Дарвина, не иначе. Тоже самое как и оставшиеся в Донецке. Даже больше скажу, тоже самое что и оставшиеся в Мариуполе. Мне хватит 3 минуты, что бы собраться, взять все с собой, и закрыть свою дверь возможно навсегда. Если вы так не можете - ваши проблемы.
показать весь комментарий
27.01.2024 11:58 Ответить
В Херсоне дохрена еще людей. Фаталисты, мля. Уговаривал, не,сидят до последнего. Плакать хочется, что кацы с городом делают... Каждый день
показать весь комментарий
27.01.2024 18:15 Ответить
Обстреливают не только 5 -км зону а и 10- км и Шостку, Конотоп, Кролевец (50 км)
показать весь комментарий
27.01.2024 20:50 Ответить
Всі прикордонники захищають західні рубежі там і дрони з тепляками і все інше а тут москалі як у себе дома щей контрабас тягають от така куйня
показать весь комментарий
27.01.2024 12:02 Ответить
Всі)) Ти, певно, один з них бо так безапеляційно говориш. Балабол.
показать весь комментарий
27.01.2024 12:52 Ответить
Базікало ти гівняне. Особисто знав прикордонників, про яких теж казали: "та шо оні там десяток паспартов за суткі правєрят, так можна работать, за бєшену зарплату". 24.02.2022 о 3:30 закинули калашмати на плечі, замкнули пост і подались до свого відділу, на загальний збір. Потім свічки ставив за упокій. Живим поки, що тільки одного зустрів.
показать весь комментарий
27.01.2024 17:38 Ответить
А чому мовчить світова спільнота ,чому мовчить діаспора і переселенці за кордоном і де наша інформаційна політика яка мала б доносити до світової спільноти злочини рашистів ,геноцид проти українського народу ?
показать весь комментарий
27.01.2024 12:23 Ответить
Оружие украинцам иметь ЗАПРЕЩЕНО! Для их защиты есть пограничники, СБУ, полиция, ЗСУ.
==============
Министр МВД. Слуги народа.
показать весь комментарий
27.01.2024 12:30 Ответить
А якщо полiцiя та СБУ самi дiють як бандити, то хто вiд них захистить ?
показать весь комментарий
27.01.2024 14:21 Ответить
Докази і ще не факт. Головне не підказувати їм на свої помилки.
показать весь комментарий
27.01.2024 14:45 Ответить
За то пограничники храбро работают там, где не страшно, безопасно и есть более важные дела.
=======
показать весь комментарий
27.01.2024 12:38 Ответить
Руський алкаш, не закусуй бояру мухоморами
показать весь комментарий
27.01.2024 12:46 Ответить
бывалай?
показать весь комментарий
27.01.2024 14:00 Ответить
Прикордонники постійно там і не тільки вони. Але від спецури не захистиш кордон на 100% як не крути. Людей закликали евакуюватися, адже такі прикрі випадки непоодинокі. Якщо люди лишились там, вони взяли на себе відповідальність за своє життя.
показать весь комментарий
27.01.2024 12:50 Ответить
задача погранцов защищать границу от спецуры. Этому погранцов обучают и они за это получают зарплпту.
показать весь комментарий
27.01.2024 14:02 Ответить
Граница по области 563 км, постоянные обстрелы. И сколько должно быть личного состава и различной техники хотя бы для уверенного технического контроля границы не говоря об обороне?
показать весь комментарий
27.01.2024 20:58 Ответить
ЛБЗ з орками трохи більше 800 км і там ДРГ не ходять через неї. Мало того, інколи орки намагаються батальонами зломати - не получається. А там де достатньо 2 людини (або 1-2 камери і десяток детекторів) для догляду 1-2 км кордону, там ну просто невистачає ресурсу для виявлення ДРГ. А вот ловити ухілянтов на західному кордоні - то мила справа і усі герої.
показать весь комментарий
27.01.2024 22:17 Ответить
Ви розумієте різницю між фронтом і кордоном? У Вас є військова освіта? Ага, 2 камери, на 2 км. Звідки взяли про батальйони та про ресурси. Ви взагалі розумієте там десь що тут робиться?
показать весь комментарий
27.01.2024 23:39 Ответить
Авжеж розумію. Прикордонники не виконують своє призначення. У мене одна камера перекриває ділянку більше 5 км. На кордоні затишно і безпечно, як у любому місці України. Керівництво прикордонників йолупи, які тільки і можуть, що закривати очі на контрабасів.
показать весь комментарий
28.01.2024 00:06 Ответить
Не пробовали тегнуть по трезвяне?
показать весь комментарий
27.01.2024 13:39 Ответить
Вы - под прокси, чи ухилянт?
показать весь комментарий
27.01.2024 14:12 Ответить
Значит ухилянт... ото ж бо, язичок - в гузно и тупо нюхай в две ноздри.
показать весь комментарий
27.01.2024 15:54 Ответить
Зы... вы часом не натякаете тонко, на толстое обстоятельство, шо вы - старый фердыщенко для ТЦК? Тогда мы имеем случай наблюдать, когда паадорваный ишак(бо старый), ладен шептуна выпустить тока от мысли об СБУ. Какой с вас толк, мол, из-за бугра диванный критикант зебилов?
показать весь комментарий
27.01.2024 16:00 Ответить
Ще судячи по часу другого мозкового висера - тугодум.
показать весь комментарий
27.01.2024 18:56 Ответить
бачу тупенького, як львівський автобус з боку, опонента типа "йолуп диванний, довгоязикий, загон безмозкий, 5 см лобової броні"
показать весь комментарий
27.01.2024 18:55 Ответить
Нема такої країни у світи, прикордонники якої здатні завчасно виявляти всіх порушників кордону. З боку Мексики у США кожного року потрапяляє приблизно 500 тисяч нелегалів, серед яких багато злочинців, що суттєво погіршує криминільну ситуацію усередині США. Ніякі інженерні загородження та технічні засоби сигналізації та спостереження не можуть цьому завадити. 20 000 американських прикординників охороняє кордон з Мексикою. Це шість прикордонників на кожний кілометр кордону, а результат, як бачите, м'яко кажучи - плачевний.

Тож не варто звинувачувати наших військових у бездіяльності кожного разу, коли ворожій ДРГ вдається проникнути через кордон. ДРГ - це не нелегали, які проникають з Мексики до США. ДРГ - це специ, які навчені непомітно перетинати кордон, проходити мінні загородження, уникати зустрічі з патрулями прикордонників тощо.

До того ж основні ресурси Сил оборони України зосереджені на сході та півдні. Тож банально нема такої кількості військових, щоб виставити спостерігачів через кожні 300 м вздовж всього кордону з рф та рб.

Що з цим робити? По перше - це допомагати військовим у придбанні технічних засобів спостреження (дрони, нічні прилади бачення, тощо). По друге - долучатись до Сил оборони України. Чим більше військових буде в Українському війську, тим надійніше буде прикритий кордон та легше буде бити окупатнів.

Слава Україні! Разом переможемо!
показать весь комментарий
27.01.2024 12:42 Ответить
Там корупція велика на тому кордоні, от Техас за тиждень навів порядок ввівши нацгвардію і натянувши колючий дріт та забравши звідти прикордонників
показать весь комментарий
27.01.2024 12:47 Ответить
Ви не порівнюйте боротьбу з ДРГ та нелегалів зі своїми баулами, це по перше, а по друге США- є країною, з самою розвинутою економікою в світі і яка не перебуває в стані війни, протяжність кордону штату не буде порівнюватись з загальною довжиною кордону США і Мексики тому у них також постійні сутички з нелегалами на кордоні
показать весь комментарий
27.01.2024 13:04 Ответить
ну там не всі нелегали з баулами і дітьми... там є ще і кримінал добре озброєний та підготовлений.....
наркотрафік і т.д. чи ви не вкурсі на скільки озброєний в мексиці криміналітет... вони літак із пзрк збили в тому році...
показать весь комментарий
27.01.2024 14:33 Ответить
Ви забагато дивитесь російську пропаганду і навіть не уявляєте що насправді робиться зараз у Техасі.
показать весь комментарий
27.01.2024 14:47 Ответить
Добре що там насправді робиться, хоча в мене є там знайомі але послухаю вашу версію подій
показать весь комментарий
27.01.2024 14:59 Ответить
Володимир, ти стверджуєш, що "нема такої кількості військових, щоб виставити спостерігачів через кожні 300 м вздовж всього кордону з рф та рб." Протяжність кордону з рф та рб від Польщі до лінії фронту 1500 км. Щоб поставити спостерігачів через кожні 300 м треба 5 000 прикордонників, і якщо вони будуть чергувати в 3 зміни, це 15 000 чоловік із 50 000 прикордонників, які в нас є. Ти вважаєш це не реально?
показать весь комментарий
27.01.2024 13:43 Ответить
Чисельність прикордонних військ всього 60000. З цих 60000 - приблизно половина тих, зто реально може патрулювати кордон. Решта - різного роду забезпечення, управління, тощо. І вони зараз по максімуму задіяни для ведення бойових дій на сході і півдні України.
показать весь комментарий
27.01.2024 16:28 Ответить
Нажаль не всі цивільні погоджуються не переселення. По суті кордон з рашкою зараз - лінія бойового зіткнення. Цивільним там робити нічого. Та для деяких майно дорожче за життя
показать весь комментарий
27.01.2024 12:49 Ответить
показать весь комментарий
27.01.2024 13:07 Ответить
🙏🙏🙏😥🥀
показать весь комментарий
27.01.2024 17:31 Ответить
Царство Небесне загиблим... Але !!! Аби у них була зброя, ще не відомо як би все склалося... Українці завжди мали зброю.. Зараз "Влада" більше боїться озброєнних Українців, ніж ворожі ДРГ....
показать весь комментарий
27.01.2024 13:07 Ответить
ну и прикинь какую зброю надо купить и сколько она стоит, чтобы отбиться от дрг
показать весь комментарий
27.01.2024 13:10 Ответить
На початку подій в Ізраїлі, дві дівчини-поліцейські поклали біля 7и терористів з калашами і гранатометами... А ти не з ЗЕгною... ?
показать весь комментарий
27.01.2024 13:17 Ответить
Ну і , як ти думаєш ці загиблі мали лишню 1-2 тисячі доларів, щоб купити калаш, хай навіть на чорному ринку???
Сумніваюся, вони швидше усього або не хотіли евакуюватися або не мали коштів
показать весь комментарий
27.01.2024 15:39 Ответить
https://t.me/suspilnesumy Суспільне Суми
Загинули 54-річний водій та його 68-річна сестра. Прокуратура https://suspilne.media/670970-na-sumsini-drg-vbila-brata-ta-sestru-vijskova-administracia/ розпочала https://t.me/suspilnesumy слідство. Люди їхали дорогою між двома селами Хотінської громади Сумського району.
показать весь комментарий
27.01.2024 17:39 Ответить


"дві дівчини-поліцейські", а то двi мирнi людини-брат та сестра...
показать весь комментарий
27.01.2024 17:34 Ответить
Військові цивільних перд цим попереджали про події на прикордонні, чому ніхто не слухає порад,. У нас як завжди поки грім не гряне.
показать весь комментарий
27.01.2024 13:14 Ответить
и зарплату получает голова ОДа Сум и спят спокойно депутаты _____
Налогоплательщиков еще достаточно...
показать весь комментарий
27.01.2024 13:22 Ответить
вот одно из таких и сбили ил-76
показать весь комментарий
27.01.2024 13:41 Ответить
ходять орки як удома, доки мусора у формі прикордонників дивляться марафон 1+1.
показать весь комментарий
27.01.2024 13:42 Ответить
Чому за 20 км від кордону, цивільні мужики ходять із ціпками.
Чому вони беззбройні.
В Україні 600 тисяч окупантів зі зброєю, а держава боїться озброїти населення.
Прийняти закон про зброю, як у вільних країнах світу.
У влади кишка тонка.
показать весь комментарий
27.01.2024 13:50 Ответить
це була ТІЛЬКИ "обіцяночки" від Боневтіка на предвиборчому етапі на стадіоні....
показать весь комментарий
27.01.2024 14:35 Ответить
Trot91

А славну Дозвильну систему куди?
На вулицю?!
показать весь комментарий
27.01.2024 22:42 Ответить
..мабуть у озброєних до зубів завдяки тиловим щурам з ОПи брата з сестрою просто скінчилися набої, коли відстрілювалися від окупанта, а поліцаї та погранці міністерВства Кліменка билися на іншому кінці села і не встигли підвезти новий боєкомплект па харошій дарозі Вєликага Дорогівництва імені Найвеличнівшивого...
а якщо серйозно, то зебільна влада про.бала та постійно про.бує захист простого громадянина на всіх фронтах, не може сама і не надає можливість захиститися Українцю самостійно та колективно, усією громадою..
під надійним та дороговалютним захистом у центрі Києва тільки Зєльда і дермаки-татарови з арахнідами
тільки не пишить тут, що ці нещасні загиблі з Сумщини однаково не мали шансів проти дрг кацапів - влада зебілів та їх депутан перші допомогли окупанту і на корню зарубили потенційно можливий озброєний захист Громадян України, бо влада сцить озброєного Українця, а агресору-людожеру тільки цього і треба
показать весь комментарий
27.01.2024 14:01 Ответить
Я так розумію, що автори дописів про "західний кордон" (і ті хто підняв ці дописи у топ) дуже хочуть за цей кордон, а "погані ваєнкоми і погранци" не дають їм такої можливості.
показать весь комментарий
27.01.2024 16:22 Ответить
А де укріплення? Де лінія оборони? Питання риторичне.
Кацапи захочуть знову до Кієва за день доїдуть. І тепер їх втримати нікому.
показать весь комментарий
27.01.2024 19:35 Ответить
Русизм - это особая форма человеконенавистнической идеологии, основанная на великодержавном шовинизме, полной бездуховности и безнравственности.
Отличается от известных форм фашизма, расизма, национализма, особой жестокостью, как к человеку, так и к природе. Принцип действия - уничтожение всего и вся, тактика выжженной земли. Отличается шизофренической формой мании мирового господства. Обладая рабской психологией, паразитирует на ложной истории, на оккупированных территориях и угнетаемых народах. Русизму характерен постоянный политический, юридическо-правовой и идеологический терроризм


Джохар Дудаев
показать весь комментарий
27.01.2024 20:40 Ответить
Джохар Дудаєв це казав про імперіалістичні наміри Росії 1994 року відновити зруйнований СРСР, але ці риси були храктерні лише для народів Кавказу станом на 1992-1995 роки. Зараз інша політична диспозиція. На Європейському театрі військових дій це не пройшло. Тому 3-те Упроавління з ідеології та контрпропаганди дістали методички Гебельса і запустила їх у дію. Тактика дуже проста, - якщо на окупованій території ******* гроші, то дайте їм їх стільки, скільки захочуть і тоді всі вони Ваші! Якшо окуповані продажні, - дайте їм те, за що вони і батьків продадуть і вони Ваші! А наступний крок - на окупованій території повинна постійно звучати лірична музика у вигляді правдивої брехні і бути дешева та загальнодоступна горілка! Що зараз і є! Ось про що писав Д. Дудаєв, коли говорив, що Росія невідворотнь нападе на Україну і поділить її.
Там було ще де-що написано...
А саме: "Після нападу, Росія на Україну, одну частину України, Росія повністю окупує на десятки років, а іншу перетворить у руїни та заллє кров'ю".
Робіть висновки, якщо Ви мудрі!!!!
показать весь комментарий
28.01.2024 08:37 Ответить
Тільки кацапські тролі можуть писати слово "наташа" і під французькими і іншими прапорцями
показать весь комментарий
28.01.2024 11:29 Ответить
Оружие нужно людям выдавать!
показать весь комментарий
27.01.2024 21:11 Ответить
Не в нашій державі, зепідори після окупації забрали в людей трофейну зброю, + відкрили кримінальні провадження за нелегальне зберігання зброї.
Мені одному цікаво, скільки там діє загонів ТРО, які як ніхто знають свій край.
показать весь комментарий
28.01.2024 08:41 Ответить
Ці ДРГ були законсервовані, як і багато інших на сьогодні в Північних областях України! Мабуть отримали наказ від своїх кураторів посіяти страх та паніку серед місцевих, розхитати ситуацію з середини. В перші місяці вторгнення рф цих ДРГ стільки під шумок закинули і внедрили у глибокий тил України, що у кожному обласному центрі то тут, то там щось зпливає. То наводять ракети, то видивляються і передають, то підпалюють, то шкодять ЗСУ, то поширюють чутки та дезинформацію. Біда в іншому, ніхто вже нідочого по-справжньому серйозно не відноситься. І це, до речі, також тактика ДРГ. Щоб приспати пильність, щоб посіяти зневіру, щоб забули про війну. А потім у час Х раз, і є!
показать весь комментарий
28.01.2024 08:25 Ответить
Пані не пишіть дурниць, це не рівень ждунів, тим більше засланих козачків, де люди один одного знають поколіннями, ці дрг там шастають постійно, беручи в полон наших військових, і це зимою, уявіть що там буде коли піде зелень....
показать весь комментарий
28.01.2024 08:49 Ответить
Знову ж таки НІ!
Після того, як у багатьох містах, селах, селищах почали з'являтись тимчасово-преселені особи з окупованих. деокупованих територій, почали відбуватись то прильоти, то обстріли, то збройні напади, то підпали, то ще якас дезінформаційна фігня! Почитеайте оприлюднені звіти СБУ по Сумській, Чернігівській, Житомирській, Київській областях. Дуже багато тимчасово-переміщених осіб. А Ви, що вони один одного знають, десятиліттями прожили.
Коло Вас буде жити онук з Херсона Вашої сусідки, і Ви навіть підозрювати не будите, що цей онук саме той, консерва, як таких називають у СБУ.
показать весь комментарий
28.01.2024 09:12 Ответить
Страница 2 из 2