7348 посетителей онлайн

Россия собирается мобилизовать в 2024 году 400 тыс. человек, - FT

ворог,кацап,росіянин,русня,орк,чмобік,мобілізований,чмобіки

Россия без объявления общей мобилизации собирается отправить в 2024 году в армию 400 тыс. человек.

Об этом со ссылкой на неназванных украинских чиновников пишет издание Financial Times, сообщает Цензор.НЕТ.

Оно также отмечает, что за год РФ произвела 4 млн артиллерийских снарядов и несколько сотен танков. FT пишет, что Россия восстанавливает свою военную промышленность со скоростью, которую многие на Западе считали невозможной.

"Хотя российская армия интенсивно дислоцирована в Украине и понесла огромные потери в течение двух лет конфликта, большинство западных чиновников ожидают, что она сможет восстановить свои силы в течение пяти-шести лет", - говорится в материале.

Издание пишет, что Запад бьет тревогу из-за воинственных намерений России.

"Ее сухопутные силы в Украине деградировали, но ее военно-воздушные силы и флот в основном нетронуты, и Россия все еще является крупным ядерным государством", - цитирует FT неназванного британского чиновника.

Топ комментарии
+11
У кацапів не хватає клепки задати собі питання:
- А куди пропало 400 тисяч, раніше мобілізованих ?
показать весь комментарий
16.02.2024 10:44 Ответить
+7
Чого ? тцкашна гопота пакує людей аж гай шумить .
показать весь комментарий
16.02.2024 10:55 Ответить
+7
тебе ні,ти на дивані забився уже другий рік і з дому не виходиш
показать весь комментарий
16.02.2024 11:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
тільки побільше 200-х та 300-х на раSSію, можуть промити мозги руSSкій біомасі....
а взагалі я знову ж переконуюсь яка ЦЕ лжива і підла продажна мерзота цей руSSкій мір і його адепти!
руZZкому міру повірити - себе обманути!
показать весь комментарий
16.02.2024 10:39 Ответить
Повертайся, на тебе чекають у ТЦК
показать весь комментарий
16.02.2024 12:20 Ответить
і тебе теж - повертайся, друже з Великої Британії до лав ЗСУ!!!
показать весь комментарий
16.02.2024 12:29 Ответить
НІ, наразі НІ... їду до Мюнхену...хочу на єрмачків подивитися....

та не дуже хочу щоб татарави в Україні з мене зробили "другого ЧЕРВІНСЬКОГО"....

вони якось-там в Україні ...і без мене справляться...ті 73% приколістів....
показать весь комментарий
16.02.2024 12:54 Ответить
У кацапів не хватає клепки задати собі питання:
- А куди пропало 400 тисяч, раніше мобілізованих ?
показать весь комментарий
16.02.2024 10:44 Ответить
Угу, і попередні попередніх.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:52 Ответить
Агитпром за бабки клона копии дубликата ***** написали.... разгоняют говнецо... вы еще **оцы напишите что 1000 Армат пошли на фронт вот смеху то будет ага 4 млн снарядов...а пилять Россия из Ирана и КНДР закупают.. не боеприпасы часом... которым по 40 лет... они еще Брежнева помнят с Картером.. вы твари пишите да не брешите... Власть ************ воет аж из штанов выпрыгивает просят ПЕРЕГОВВОРЫ ПРАВДА пока тупо требуют под понятие переговоры Капитуляцию находясь в тех же координатах что и Киев за ТРИ дня что там захватить то Украину.. ... как два пальца в дырку в выгребной яме прополоскать.. ага... проблема-- не в 400 тонн мьяса...а проблема --что вы ЕС и США продаете и проя**ываете Украину умышленно в интересах своих до сих пор сотни компании зарабатывают в Рашке и не хотят терять свои интересы... и не поставляя ей боеприпасы технику в Украину... играете ляди в рулетку...и в интересах Путина.. или кто там сегодня играет его роль..
показать весь комментарий
16.02.2024 11:00 Ответить
Ти хворе, кацапе??
показать весь комментарий
16.02.2024 11:08 Ответить
Нечаева у тебя потекло прокладок Секретулька в штанах.. Ботам не выдает закрой хлебалку сосалку соси Андрюше... спроси у него какой он хворый ублюдок и кацап...
показать весь комментарий
16.02.2024 11:17 Ответить
Щодо наших таких питань немає?
показать весь комментарий
16.02.2024 10:58 Ответить
а у нас куда люди пропали?
показать весь комментарий
16.02.2024 11:22 Ответить
В Україні кацапи пропали під землю
показать весь комментарий
16.02.2024 12:30 Ответить
ты, наверное, в страхе встретить ТЦК вечно дома сидящий, не в кусре сколько новых кладбищ уже забито? ну давай про кацапов пошутим еще, ты ж всех кто с тобой на русском говорит кацапами надеюсь и в жизни называешь, мальчик
показать весь комментарий
16.02.2024 12:48 Ответить
На дорогах росии каждый год погибает 10 000 росиян
От онкологи каждый год умирает 300 000 росиян
От сердечно-сосудистых каждый год умирает 600 000 росиян
Кладбища в росии забиты
Ты в шоке?
Я за - давай про кацапов пошутим
показать весь комментарий
16.02.2024 13:00 Ответить
у тебя на русских фиксация, малыш. Ну спроси у мамки тогда, что такое война и куда люди пропадают
показать весь комментарий
16.02.2024 13:27 Ответить
свом руским мамкам посоветуй на какую сторону деревяного креста лучше ленточку вешать
показать весь комментарий
16.02.2024 14:24 Ответить
тебя что, в школе навіть кольори відрізняти не навчили? от жеж бедняжка, даже флаг страны в которой находишься не знаешь как выглядит?
показать весь комментарий
16.02.2024 13:28 Ответить
хорошо, что твоего путина научили врать как сперматозоиды фронтовиками стали
показать весь комментарий
16.02.2024 14:25 Ответить
ох тебя поплавило, да? горчит?
показать весь комментарий
16.02.2024 14:34 Ответить
дочь путина поплавило - будет руским днк раскислять
читал? почитай
показать весь комментарий
16.02.2024 20:07 Ответить
Коли читає формулювання типу "інтенсивно дислокована" не розуміючи як ДИСЛОКАЦІЯ може бути "інтенсивною" або ні, та про те що рашистські військово-повітряні сили та флот "в основному недоторкані" з огляду на чималі їх втрати, то задаєшся питанням - що це за недолугий усе це пише, а тому і на іншу інформацію від цього джерела дивишся із обгрунтованою недовірою!!!
показать весь комментарий
16.02.2024 10:44 Ответить
Це вже "чудеса" нашого перекладу, не дивуйтеся.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:57 Ответить
А в цей час мобілізація в Україні провалена ЗЄрмаками.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:47 Ответить
Чого ? тцкашна гопота пакує людей аж гай шумить .
показать весь комментарий
16.02.2024 10:55 Ответить
тебе ні,ти на дивані забився уже другий рік і з дому не виходиш
показать весь комментарий
16.02.2024 11:01 Ответить
Андрюш, жмет чё, шлем маленький?
показать весь комментарий
16.02.2024 11:23 Ответить
Ухилянтів будеш захищати?
показать весь комментарий
16.02.2024 11:24 Ответить
Ухылянты это единственные адекватные люди в этой стране, кроме погибших героев.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:56 Ответить
А ті хто мобілізувався і зараз на фронті то неадекватні люди по твоєму?
показать весь комментарий
16.02.2024 12:06 Ответить
это твои слова, воин
показать весь комментарий
16.02.2024 12:43 Ответить
Що помітив - реальні зсушники з передка ніколи не засуджують так званих "ухилянтів" . Як правило про це 3.14здять тилові пауюки
показать весь комментарий
16.02.2024 12:00 Ответить
Тилові пацюки, зеботи і чиновники, які на нулі в житті не були
показать весь комментарий
16.02.2024 12:02 Ответить
"які на нулі в житті не були" --- ухилянт котрий в кожній новині бігає і скиглить що воювати йтти не буде і ухилянти молодці буде ще щось тут про нуль розказувати і когось ще пристидити хоче. Такого кретинізму ще не бачив...
показать весь комментарий
16.02.2024 12:05 Ответить
"Що помітив - реальні зсушники з передка ніколи не засуджують так званих "ухилянтів" --- де це ти помітив? Сидячи на дивані в квартирі з якої уже два роки не вилазиш? Ну зайди на ютуб наприклад,подивись купу інтервью тих хто на передку воює і почуєш дуже багато "хорошого" від них про ухилянтів типу тебе
показать весь комментарий
16.02.2024 12:04 Ответить
Звичайно, що на дивані - поки є такий хєрой - який однією рукою відбиває штурм москалів в Авдієвці, а іншою строчить коментарі в цензорі і клеймить ухилянтів
показать весь комментарий
16.02.2024 16:03 Ответить
"хєрой" --- ти ще й настільки тупий,що кацапськими термінами користуєшся... котрі вони ще з часів майдану використовували перекривляючи лозунги "герої не вмирають"... одним словом ти окрім того що махровий ухилянт,ще й ідіот при чому клінічний
показать весь комментарий
16.02.2024 16:08 Ответить
Слава Богу , що є ви - мудрий ,хоробрий захисник Авдієвки - що хоробро кулями знищує орків ,а словом -ухилянтів . При чому одночасно - Юлій Цезарь нашого часу
показать весь комментарий
16.02.2024 16:32 Ответить
Кожне звинувачення автобіографічне)
показать весь комментарий
16.02.2024 11:58 Ответить
Так це ж ти,а не я сиджу і під кожною новиною де йдеться про мобілізацію і про ухилянтів скиглиш про зради,про те що бідних,нещасних ухилянтів притискають і так далі. Тому мої слова як раз про тебе
показать весь комментарий
16.02.2024 12:02 Ответить
точно?
мобілізація провалена самими українцями, які в більшості своєї ховаються від неї всіма можливими та неможливими способами та розповідають в інтернеті, як всі навколо винуваті в усьому, звісно окрім них самих. на словах одні герої, на ділі ж чекають, що хтось за них все зробить і мобілізує, і мобілізується, і захистить.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:02 Ответить
Так і є. Ухилянти якщо б навіть якимось чудом усі депутати встали і пішли на фронт і далі би продовжували сидіти на сраці рівно і видумували би уже інші відмазки чому їх там бути не має, щось типу "депутати точно на фронті собі за взятки хороші посади займуть і нічого робити не будуть, а тому я не збираюся йти !"
показать весь комментарий
16.02.2024 11:20 Ответить
То хай депутати, високопосадовці і т. д. (різних мажорів дуже багато) заберуть своїх синів з-за кордону і спробують піти в штурмові бригади, піхоту, то тоді можна буде подивитися на те, що буде. Але ж 'иліти' не роблять цього, хоча загроза зникнення української державності і народу дуже велика. На мій погляд, це ганебно, бо саме 'вершки суспільства' мають давати реальний приклад, а не ховатися, або займатися балачками про необхідність загального патріотизму, хоча я не оправдовую жодного ухилянства.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:39 Ответить
Вершки суспільства по суті ніколи і на війну не бігли в перших рядах,в історії це поодинокі випадки,тому чекати,що усі чомусь зненацька встануть і побіжать і чекати прикладу від них це утопія,і кожен це розуміє,просто використовують це як причину чому ухилянтів не має бути на фронті от і все. Якщо б депутати пішли то знайшлося би купу іших причин до безкінечності,ухилянти якщо б депутати пішли зненацька не втсли б усі дружно і не побігли на фронт на другий день,це також факт.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:51 Ответить
те, що бачу я в своєму невеликому містечку жоден 'син-брат-сват' прокурорів, суддів, депутатів, митників, сбу-шників, як власне і вони самі, на фронт не пішли. Хто пішов добровольцем ще в лютому 2022 з тих, що знаю я : це будівельник, який більше працював в Польщі ніж в Україні, водій, який з-за кордону приїхав, колишній мент, кілька дрібних підприємців. Більшість з них вже поранені, вже не можуть воювати,є загиблі. 'иліта' місцева сидить не чухається, в великому сподіванні, що нагребуть знову бідоту і відправлять. На мій погляд, це основна причина відсутності мотивації у населення. Навіть ті, що пішли добровільно на фронт спочатку, вже пошкодували, бачачи як несправедливо відбувається мобілізація і які у нас гнилі 'вершки суспільства' - що найвищі, що місцеві, бо вони сподівалися на інше. Мотивованої армії більше не буде, якщо не буде кардинальних змін в політиці нашої влади і в підходах до мобілізації , а це означає лише поразку.
показать весь комментарий
16.02.2024 13:02 Ответить
Є достаньо і з вершків так званих котрі пішли і котрі уже й загинули,якщо інтересно то загугли чиновників,депутатів чи суддів котрі загинули у війні, там є і різні міські депутати,обласні і так далі. У цій війні мотивацією є тільки одне,точно не те,що усі депутати підуть і нададуть приклад,а те що на наступний день їх дому може і не бути,коли до них прийдуть кацапи,а якщо не встигнути ще й втекти то можуть разом з сімєю там і кінчити,або будеш жити уже в росії і говорити на русском під кацапами. Ось це головна мотивація. Ухилянти до останнього ж сподіваються,що за них на фронті буде воювати хтось інший,але тільки не вони,війна пройде і вони будуть собі жити і дальше як ні в чому не бувало
показать весь комментарий
16.02.2024 13:27 Ответить
з 'вершків' з усієї України пішли одиниці, це майже ніщо для мотивації суспільства, це практично нуль. Я вважаю, що в цьому буде основна причина нашої поразки.
показать весь комментарий
16.02.2024 17:29 Ответить
" для мотивації суспільства" --- мотивація для суспільства,адекватного суспільства,того яке розуміє,для чого сюди прийшли кацапи є велика. Не бути вбитим і повішеним кацапами коли вони прийдуть до нього додому. А не те,що хтось з депутатів там пішов на війну. Чомусь купу людей зараз в армії знаходяться якраз з цією метою,а не тому що там є якісь депутати. А ухилянти собі просто хороші відмазки шукають, і не пішли б вони воювати,якщо б депутати були на фронті. Якщо ухилянтів зараз,коли на їх країну,їх дім напав ворог,вбиває дітей,гвалтує жінок не виникає ніякої мотивації,то коли б пішли усі депутати дружгьо на фронт її б не прибавилося точно, тут справа точно не в депутатах, вони туди йти просто не хочуть от і все.
показать весь комментарий
16.02.2024 17:59 Ответить
чому у нас серед ухилянтів нема жодного судді, депутата, прокурора, чиновника, митника, жодного небідного? Завжди ухилянти - це бідота. Мажорів або ніхто не чіпає, або вони успішно все 'рішають', тобто у нас склалися умови, що війна - для бідних, окопи - для бідних. І це дуже небезпечне явище. Це не заговориш ніякими гарними слова про патріотизм, або ляканням про небезпеку, це те, що люди бачать кожен день у своєму селі, містечку чи місті. Якщо мажорам різного рівня вдається успішно уникати мобілізації, то чому бідота має йти? - звідси й росте масове ухилянство
показать весь комментарий
16.02.2024 18:30 Ответить
Є достатньо депутатів,чиновників котрі після початку війни виїхали не маючи на те прав, і вважаються такими ж ухилянтами як і звичайні громадяни
показать весь комментарий
16.02.2024 18:42 Ответить
Вийди на вулицю і побачиш безліч мододиків та чолов'яг, які спокійно розгулюють містом і ні від кого не ховаються. Потрібен лише закон і тоді мобілізація буде успішно виконана законним шляхом.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:55 Ответить
у нас Зе и Ермак лично всем людям в головы насрали, и лично сам Ермак и Зе голосовали за Алёну-Алёну чтобы отправить этот жир на Евровидение, когда ЯКОБЫ В СТАРАНЕ ВОЙНА))
показать весь комментарий
16.02.2024 12:50 Ответить
Якщо на то пішло, то ЗЄ реально особисто срав у черепи вкраїнчиків десятки років.

Але мова не про це, а про те, що ЗЄрмаки та СН, піклуючись про свої рейтинги, зробили все, щоб питання мобілізації скинути на кого завгодно. В результаті на сьогодні закон про мобілізацію є предметом ******* та хайпу, а не виконання.
показать весь комментарий
16.02.2024 13:29 Ответить
шяс ты пойдёшь и спасёшь положение собой.
показать весь комментарий
17.02.2024 04:08 Ответить
Стадо падає в прірву бо пастух ******** на всю голову.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:47 Ответить
Все як у нас, справжні брати
показать весь комментарий
16.02.2024 11:24 Ответить
Ще с зими 2022 обіцяють і обіцяють, що вони мобілізуються і все ніяк.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:47 Ответить
А куди ділися попередні 400 тис. ?
показать весь комментарий
16.02.2024 10:49 Ответить
Цікава математика - скільки ж має дохнути/бути тяжко пораненими рабсеян, щоб "котел забурлив"? Виходить, що 400тис. в рік, за думкою Кремля, недостатньо для цього. Дійсно нація рабів.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:52 Ответить
1000 рускіх жмурів в день
ось тобі 366 000 - невозвратіміє поттєрі в рік
плюс мінус - ось і кругла цифра - потрібно для заміни 200-х - ще 400
показать весь комментарий
16.02.2024 12:33 Ответить
Особливо-флот "недоторканий",що вони там курять у той FT?
показать весь комментарий
16.02.2024 10:52 Ответить
А треба 400300. Триста кацапцев не вистачає.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:53 Ответить
М'яса вони наберуть, головне питання - техніка, особливо складна.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:54 Ответить
протягом року РФ виробила 4 млн артилерійських снарядів
- і все з власної сировини і матеріалів ?! Де там крикун про пекельні санкції ...?!
показать весь комментарий
16.02.2024 10:54 Ответить
Треба робити знижку на те, що це британські журналісти. Вчора бачив як відомий журналіст ВВС вихвалявся, що рашка не може протистояти НАТО, тому що менше італійської економіки.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:54 Ответить
а путін скзал что расєя - первая єкономіка Европі
каму веріть?
показать весь комментарий
16.02.2024 12:35 Ответить
Вы данные берете из марафона или из головы Сенатора и Дайнеги? РФ на 5 месте, Италия на 12.
показать весь комментарий
16.02.2024 16:11 Ответить
Поки вирішується питання військової домоги Ураїні та Ізраїлю не треба забувати і про касетні снаряди, бо їх поставки узгодили лише на рік. Коли військова допомогу буде ухвалена потрібно одразу ж піднімати знову питання касетних снарядів, аргументуючи мобілізацією ворога
показать весь комментарий
16.02.2024 10:56 Ответить
Виходячи з втрат , кацапам потрібно 400 тис , а нашим потрібно 500 тис ... То в кого втрати більші ?!
показать весь комментарий
16.02.2024 10:58 Ответить
У Бурі в пустелі було задіяно 800 тисяч солдат міжнародної коаліції, в Хусейна було мільйон. Обом сторонам потрібен мільйон чи мільйони питання лише у тому, хто скільки може сообі дозволити мобілізувати ту чи іншу кількість.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:14 Ответить
Там хід війни був вирішений дистанційно ударами авіації і ракет... а жива сила тільки для зачисток використовувалась та поліцейські функції
показать весь комментарий
16.02.2024 11:24 Ответить
Ну от навіть для такої у більшості "дистанційної" війни ракетами та авіаціює і то знадобилось 800 тисяч солдат. А для баталій в Україні накшталт м'ясорубок першої світової звісно знадобиться у рази більше, що не можуть поки дозволити собі реалізувати обидві сторони
показать весь комментарий
16.02.2024 11:29 Ответить
Маячня ! Якщо воювати без розуму от і виходить щось накшталт м'ясорубок першої світової ...
показать весь комментарий
16.02.2024 12:33 Ответить
Без розуму навоювали у Чонгарі. А у м'ясорубках зупили ворога, який переважає чисельно та у техніці із втратами 1 до 5-7 на нашу користь
показать весь комментарий
16.02.2024 12:40 Ответить
так твоя родина кацапия - там и спрашивай...
показать весь комментарий
16.02.2024 12:19 Ответить
Дуже великий людський потенціал.Дуже активна пропаганда. Дуже велика матеріальна заохочуюча. Дуже великий державний тиск. Так що 400 тисяч це ніщо. Вони можуть і 4 мільони набрати. Тож нам потрібні автомати з восьми стволами. Чи щось інше яке дасть можливість одному українському бійцю знешкоджувати 10 супротивників.
показать весь комментарий
16.02.2024 10:59 Ответить
Про це з посиланням на неназваних українських чиновників пише видання Financial Times,
показать весь комментарий
16.02.2024 11:09 Ответить
Вже 10 років як можуть і 2 роки як ну дуже хочуть, але все ніяк. 150 мільйонів наберуть але лише у хворих фантазіях х#йла
показать весь комментарий
16.02.2024 11:57 Ответить
То так працюють санкції?!
показать весь комментарий
16.02.2024 11:06 Ответить
це, шановний, так працює адміністративна система, - так, корумпована й прогнила, - але система!! так, нудне розлоге планування, контроль його виконання, залученя ресурсів, шляхи їх залучення, etc. й коли такій, хай й недосконалій системі, протистоїть відбите зелене уйобисько з вечірніми гундосиками, хайпочєк і "харізмачка" і "пєсєнкі пра ваню і йєго пакєт", то, на жаль, результат буде очевидним й дуже сумним для нас...
показать весь комментарий
16.02.2024 11:54 Ответить
Це один з методів прінуждєнія к міру,а саме-інформаційно залякати.Нехай і 4 млн.чмобіків дислокують,то яка різниця для касети з хаймарса?Вони хочуть як проти німців завалити тілами,тільки зброя тепер інша,як тоді.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:07 Ответить
В Швейцарії рожеві окуляри носять... тому що наразі орки воюють артою, авіацією та дронами а ми живою силою, через недостачу снарядів і малу кількість авіації....

хаймарсів у нас не так багато щоб вирішити всі проблеми на передовій... це показав контрнаступ коли ми навіть подавати ворожу арту не могли на вузькій ділянці ударів...
показать весь комментарий
16.02.2024 11:28 Ответить
Залиши свій спіч про Швейцарію своїй мамі,анонім.В контрнаступі не робили кулак пробивний в одному місці,а розпорошили сили,було ігнорування іновацій,як казав Бутусов.Один касетний снаряд скільки маєтвражаючих елементів знаєш?
показать весь комментарий
16.02.2024 11:34 Ответить
А х...лі там сидиш "воїн" сховавшись під спідницю... покажи як робити інновації в армії...
показать весь комментарий
16.02.2024 11:42 Ответить
А ьи звідки знаєш,що під спідницею?
показать весь комментарий
16.02.2024 11:56 Ответить
Тому що своїми постами нагадали мені мого знайомого який героїчно примусив жінку до третьої дитини хоча в тієї були проблеми із здоров'ям та тепер патріотично постить похожі на вас пости з Канади і вважає що важко бореться з орками тому що із зарплати 60000 у.е. на рік відклав 800 у.е. на два дрони ....
і вважає себе "патріотом"... хоча в реальності простий ухилянт
показать весь комментарий
16.02.2024 12:33 Ответить
Ну,у вас чудовий нет з окопу.А знайомому ви звичайно заткнули пельку,сказавши,що 100% зарплати донатите.60тис?а уявляєте скільки вашому знайомому залишається на життя,чи ні?
показать весь комментарий
16.02.2024 13:06 Ответить
А що я не так сказав який він патріот якщо втік з України щоб не воювати за неї
показать весь комментарий
16.02.2024 22:40 Ответить
При контрнаступі наші колони опинялись в пастці вузького коридору на мінному полі... і їх орки розстрілювали дронами, артою та авіацією...
тому що не було як маневрувати а подавити арту не хватало засобів... а поодинокі удари хаймарсів яких у нас дуже мало нічого радикально не вирішують...
показать весь комментарий
16.02.2024 11:50 Ответить
Не мобілізувати, а вбити. Бо якщо Україні союзники у 2024-му передадуть 1 млн дронів, то семе стільки цей 1 млн дронів і вб'є. Тому на болотах і виють.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:15 Ответить
А в нас будуть йти дебати про справедливу мобілізацию аж до захоплення ворогом Киева.
показать весь комментарий
16.02.2024 11:53 Ответить
показать весь комментарий
16.02.2024 12:02 Ответить
Ну 400 000 свинособак наші воїни вже утилізували. От їм треба ще стільки ж свинособак набрати.
показать весь комментарий
16.02.2024 12:19 Ответить
А МИ ВЖЕ ПРЯМО ВСРАЛИСЬ !?) ХАЙ ЗА ЕРМІТАЖ ТА ТРЕТЬЯКОВКУ ПЕРЕЖИВАЮТЬ )))
показать весь комментарий
17.02.2024 03:24 Ответить
ПОРА ЇХ В ЄС Й США КОЛПАШИТЬ !)
показать весь комментарий
17.02.2024 03:25 Ответить
Росія відновлює свою військову промисловість зі швидкістю, яку багато хто на Заході вважав неможливою. Джерело:
- завдяки "пекельним санкціям" мабудь ?
показать весь комментарий
07.09.2024 11:29 Ответить