10916 посетителей онлайн
4 467 29

Компромисс между Украиной и Россией пока невозможен, - президент Чехии Павел

Президент Чехії Петр Павел

Президент Чехии Петр Павел считает, что пока невозможно себе представить, что Украине и России удастся договориться о прекращении конфликта.

"Все предложения России до сих пор были практически диктатом. Кремль представил свой список условий, которые он как агрессор не имеет права выставлять", - заявил Павел, передає Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

Чешский лидер выразил мнение, что война в Украине закончится либо поражением одной из сторон, либо истощением и осознанием того, что никто не сможет полностью добиться своих целей. По его словам, может наступить момент, когда Москве и Киеву станет ясно, что продолжение конфликта означает только новые расходы, страдания и потери без надежды на успех.

Впрочем, считает Павел, может пройти еще много времени, прежде чем ситуация дойдет до такой точки, а потери обеих сторон – как в экономическом плане, так и количество жертв – уж очень весомы. "Ситуация начинает отрицательно проявляться, в том числе и в России", – констатировал президент Чехии.

Топ комментарии
+10
Раніше був наївний, думав, що усі такі як я. В 2014-му Майдан. нас було багато, думав, що уся Україна.

В 2022 році повномасштабна війна. 24.02.22 ті гігантські черги біля міськрад та воєнкоматів. Це було нереально круто.

Але, як вияснилося, ми меншість. І нас все менше і менше. Нас вбивають. Ми нереально втомилися.
Хочемо вже додому.

Але ви, на диванчиках. Ви агресивно ставитеся до представників ТЦК. Ви відпомляєте нам в праві повернутися. Ви не хочете нас міняти. Ви вважаєте себе чоловіками?

Помиляєтеся. Ви не чоловіки. Ви істотки в штанцях.
показать весь комментарий
17.03.2024 02:04 Ответить
+6
Цинічний підхід. Але правда.
В будь-якому випадку ми полігон і ресурс забезпечення спокою Європи. І в більшій мірі не від нас залежить який кінець буде у війни, на жаль.
показать весь комментарий
17.03.2024 01:59 Ответить
+4
Я на три роки молодший від Вас. Але досвіду маю на порядок більше. Ви говорите за речі, яких не знаєте. Яке до чорта відношення "командування до солдатів"?

Ви там були? Ви це пережили? Я 18 місяців був на нулі. З урахуванням ДФТГ так 20 місяців. У нас нема чіткого розділення на командирів та рядовий склад. Ми усі близькі друзі. Я солдат. Навіть не сержант, хоч і був Т.В.О. головного сержанта роти. Ми усі максимально близькі друзі. В мене було три комбати. Перший загинув в 22-му в Вірнопіллі. Олег Куцин, Ви чули напевно. Потім Сват, потім Кеп. І мій ротний. Ми не просто друзі - брати. З усіма - брати. Бо разом були в таких ситуаціях....

В'ячеслав, все нормально. Розумію, що Ви воїн, але залишимо молодим. Головне, щоб у Вас там поруч був карабін чи рушниця. Проб'ємося.

Але не треба приплітати ту маячню, що влада списала, м'ясо. Це повна дурня. Насрати на владу. Ми. Є тільки ми. Ми самі собі влада. Не за владу воюємо, а за свою землю, за своїх рідних.
показать весь комментарий
17.03.2024 09:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Цинічний підхід. Але правда.
В будь-якому випадку ми полігон і ресурс забезпечення спокою Європи. І в більшій мірі не від нас залежить який кінець буде у війни, на жаль.
показать весь комментарий
17.03.2024 01:59 Ответить
цинічно добавлю, що комусь пофортунило як із президентом так і з народом та державою...
А мене оточують 73% клінічних ідіотів, що готові експериментувати над власними дупами бо кончені зе!дебіли...
показать весь комментарий
17.03.2024 11:23 Ответить
Раніше був наївний, думав, що усі такі як я. В 2014-му Майдан. нас було багато, думав, що уся Україна.

В 2022 році повномасштабна війна. 24.02.22 ті гігантські черги біля міськрад та воєнкоматів. Це було нереально круто.

Але, як вияснилося, ми меншість. І нас все менше і менше. Нас вбивають. Ми нереально втомилися.
Хочемо вже додому.

Але ви, на диванчиках. Ви агресивно ставитеся до представників ТЦК. Ви відпомляєте нам в праві повернутися. Ви не хочете нас міняти. Ви вважаєте себе чоловіками?

Помиляєтеся. Ви не чоловіки. Ви істотки в штанцях.
показать весь комментарий
17.03.2024 02:04 Ответить
По перше ніхто вас не змінить. Навіть якщо би призвали мілліон. По друге, в мене особисто три друга пішли на війну. Я залишився, бо захворіла матір на початку війни та потрапила до лікарні. Більше в неї нікого крім мене не має.

Зараз тільки один з моїх товаришів продовжує воювати. Я недавно збирав йому кошти на бронік, каску та ремонт машини на якому вони їздять на передку.

Та ось що з двома. А те, що один лежить дома і тепер їсть через трубочку, а другий без ноги і вони обоє накуй державі стали не потрібні. Це піздець як демотивує,таке відношення.
показать весь комментарий
17.03.2024 08:32 Ответить
Дик, я на Вас зараз трохи наїду, можна? З матір'ю - то святе. Все нормально. До Вас з цього приводу пред'яв не може бути.

А тепер претензії. У Вас два тяжко поранених друга. Поки Ви за них не станете піклуватися - цього ніхто не зробить. Ніхто, окрім нас. Пам'ятаєте?

Вашим обом друзям Держава винна великі гроші. Не пам'ятаю зараз скільки (треба гугглити. Декілька мільйонів). Плюс - лікування. В тому числі, й за кордоном. Візьміть це в свої руки й займіться. Якщо відірвало ногу - воїнам роблять біонічні протези, такі, що ще знову повертаються у стрій. Є купа фондів. Допоможіть своїм друзям.

В мене теж багато тяжко поранених бойових побратимів. Приблизно схожі ситуації. Зроблено все по максимуму. В жовтні минулого року сиджу в Лимані, нікого не чіпаю. Заходить в хату воїн. Придивляюся, а це мій друг, якого тяжко поранило ще під Ізюмом і 22-му. На протезі. Але такий живчик, вирішив знову на війну. Це нормально? Ми його потім тихенько все таки відправили додому від горя подалі, але сам факт ))
показать весь комментарий
17.03.2024 09:40 Ответить
Я теж був наївний і думав ,що знесуть цих зрадників і країна відіб'ється від кацапів , побіг у ТРО , але коли зрозумів , що рулять зрадники , то надія згасла , та й вік вже під 57 , бігати не вдається швидко. Зрозумійте в кінці кінців - влада вас списала , вона винищує усіх хто може чинити супротив кацапам , і люди це бачать , бачать і не хочуть бути м'ясом . Поки не зміниться влада ,поки не зміниться відношення командування до солдатів , ніхто у цю армію не піде!
показать весь комментарий
17.03.2024 08:42 Ответить
Я на три роки молодший від Вас. Але досвіду маю на порядок більше. Ви говорите за речі, яких не знаєте. Яке до чорта відношення "командування до солдатів"?

Ви там були? Ви це пережили? Я 18 місяців був на нулі. З урахуванням ДФТГ так 20 місяців. У нас нема чіткого розділення на командирів та рядовий склад. Ми усі близькі друзі. Я солдат. Навіть не сержант, хоч і був Т.В.О. головного сержанта роти. Ми усі максимально близькі друзі. В мене було три комбати. Перший загинув в 22-му в Вірнопіллі. Олег Куцин, Ви чули напевно. Потім Сват, потім Кеп. І мій ротний. Ми не просто друзі - брати. З усіма - брати. Бо разом були в таких ситуаціях....

В'ячеслав, все нормально. Розумію, що Ви воїн, але залишимо молодим. Головне, щоб у Вас там поруч був карабін чи рушниця. Проб'ємося.

Але не треба приплітати ту маячню, що влада списала, м'ясо. Це повна дурня. Насрати на владу. Ми. Є тільки ми. Ми самі собі влада. Не за владу воюємо, а за свою землю, за своїх рідних.
показать весь комментарий
17.03.2024 09:58 Ответить
Коли я виїзджаю у місто , я бачу купу молодих пикатих хлопців , що пьють каву , пиво ,гуляють. І мені хочеться плакати!!!! Я на початку повномасштабного вторгнення отримав автомат і стояв на блок посту , до нас не дійшли 12 км , біля нас десь коло 300 метрів у ліску базувались хлопці з градами , ми їм ще допомагали вигружати ракети і розпаковувати з ящиків і там були такі штабеля , що якби щось прилетіло , то ,мабуть, села б не було. І я пам'ятаю холодний березень , вітер , дощ , сніг , як ми ховались у бліндажі і по черзі стояли на вулиці . В мене немає половини зубів , пародонтоз і на холоді зуби болять нестерпно , ще й спина не нова , тому на початку травня я пішов ,бо далі все це для мене не мало сенсу ,якась гра в піонерів, а йти на схід ,я розумів , що буду скоріше обузою , треба трохи молодше за мене. до 50 ще нічого ,навіть до 55 терпимо , а от потім вже різко гірше , особливо зуби , а ще почали плечі боліти , після того як хвилин 5 посидиш або полежиш , рухатись тяжко , особливо після фізичних навантажень.Так от я згадую як я стояв на холоді ,і в мене перед очами хлопці на фронті , у окопах ,під снігом , дощем , коли зверху дрони полюють!!!!! №;";№"%;№:";:?*?"№!( - тільки така лексика і приходить !!! Сьогодні прочитав допис Флеш - що через 4- 5 місяців на кожного нашого буде кацапський дрон !!! Це п-ць , ми , стоячи на посту дуже боялись цих дроні , хоча ні одного і не бачили , але нам хлопці казали , що виїде танк і ваш блок пост одним пострілом рознесе , або дрон скине гранату. Ще літом , коли я прочитав ,що росіяни почали масово використовувати ФПВ дрони ,коли вони почали РЕБом закривати свої позиції , я говорив ,що треба дрони зі штучним інтелектом , щоб самі полювали на ворога , а кацапи вже орлани використовували ,які коли губили сигнал , починали самі полювати на техніку. Щодо влади і ви самі по собі влада , то ви ,хлопці , дуже помиляєтесь !!! Ніколи кустарщина , донати , не переможе державну махіну , особливо з ресурсами кацапії!!! Коли в мене знайомі робили командну машину на базі бусика , з автономним живленням і так далі , я трохи долучився до цьго і коли мені сказали що це робиться за донати , в мене матюків не хватило!!!! Ще коли почали будувати дороги , я казав що по них швидко поїдуть кацапські танки , у 2021 році , коли влада казала , не розхитуйте лодку бо Хутін нападе , я питав що краще , знести зрадників і потім нападе Хутин , або нападе Хутін і ми будемо воювати під керівництвом зрадників !!!??? Тепер я можу сказати -- довоювались!!??? Невже ви серйозно вважаєте ,що можна перемогти без ресурсів держави??? Я вірю , що у вас у підрозділі може все і інакше , але що буде , якщо ваш підрозділ за командою вищого командування кинуть на смерть??? Героїчно загинете???? Владі не потрібні живі герої !!! Їй потрібні мертві Герої!!! І причин для цього мішок!!! Я скажу простіше - вікно можливостей для перемоги України зачинилось у кінці 2022 року , і це сталось завдяки нашій владі плюс нерішучість союзників, які дозовано давали зброю. Наскільки зараз ефективні хаймарси , екскалібури і так далі???? Кацапи адаптувались до них. Те що не вбиває зразу - робить сильнішим , особливо суперника з ресурсами кацапії! У боях на витривалість переможе той в кого більше ресурсу!Правий був Залужний ,коли казав , що треба нові рішення треба технологічний прорив ,або ми програємо! Вікно можливостей хоч зберегти щось теж стрімко зачиняється!!!!Хлопці , зрозумійте , ви не воюєте за землю , за рідних , ви за них вмираєте!!! От що прикро! Ви не розумієте одного , ви списані!!! Ви усі брати , але влада вам - вороги !!! На початку я був готовий піти у ліс , якщо захоплять село , і майже усі були готові , але зараз , на цей ліс напустять стаю дронів , і партизанам каюк! Перемога зараз ,або хоча б не капітуляція залежить не від ВСУ! Вона залежить від спроможності виготовляти мільйони дронів з штучним інтелектом , а це близько мільярда доларів , і це не можна зробити на донати ! Ось у чому проблема.Та й на міжнародну допомогу сподіватись марно. Ще Степан Бандера казав , що сподіватись треба тільки на себе , бо ніяка міжнародна допомога не зможе замінити свої ресурси , бо вона може у будь який момент скінчитись. Хлопці , якщо у вас є час , думайте , думайте за що ви воюєте і хто ваш ворог , бо він , на жаль , не тільки з однієї сторони !Вдачі вам , бо ,як кажуть мої знайомі , на війні це дуже необхідна річ , така як і вміння і зброя , бо пуля - дура!!!
показать весь комментарий
17.03.2024 12:31 Ответить
Ого, понаписували ))) Шось Вас, дядьку, трохи попаяло, як каже один мій побратим ))

Здається, на початку ми з Вами десь поруч були. В мене Боярське ДФТГ. Каталися на Житомирську трасу, на Мощун з покемоном в пікапі. Але досвіду тоді ще особливого не було. Так, блок-пости. 16 квітня здав зброю, бо дійсно, далі пішла гра "Зарніца".

Така сама проблема з зубами була як і у Вас. Для тероборони тоді було безкоштовно. Видалив усі зуби, зробив протез. Третій рік - політ нормальний. З протезом на війні комфортно. Вода привозна в пляшках. Витащив, почистив, вставив назад ))) Зробіть так само - рекомендую.

От як раз в травні займався зубами, шукав собі підрозділ, куди приткнутися далі. Знайшов Карпатську Січ. На почату червня зненацька опинився на нулі )))

Знаю лише одне. Все, що було до того, все, що буде зараз, коли вже повернувся - це все повна фігня. Справжнє життя лише там. Справжні друзі лише там. Це вже назавжди.

В'ячеславе, Ви даремно так паритеся. Ну, так. Формат війни змінився. До речі, в 2022-му році ще не було ударних дронів. Літали кацапські розвідувальні Орлани (високо), літали чорні хмари (маленькі FPV). Теж розвідувальні.

Але! Є антидронові рушниці. Працював з такими. Одна садила, друга зупиняла (коли втрачає зв'язок - летить назад). Можна використовувати гладкодульні рушниці. Та все можна!

Як то кажуть, на кожну дупу є хєр з різьбою.

Потанцюємо ще. А Ви ці свої песимістичні думки кидайте нафіг. Хто, окрім нас, а?
показать весь комментарий
17.03.2024 14:31 Ответить
Чуєте, вони ж повинні були прориватися через Жмеринку, Дзвонкове. Там міст вцілів. А нам АК-74 видали лише через декілька днів.
Короче, картина маслом. У кого що було з власної легальної зброї, з тим й воювали. Ясно, що майже в усіх гладкодульні помпи.

Ніч. Лютий 2022-го. Ліс. Дорога на Боярку. В мене в одній руці помповий Хатсан з картечними. В іншій кумулятивна граната РКГ (знаєте, та, що з парашютіком). Пузом в калюжі, чекаємо на прорив кацапської танкової колони ))))) Таке вже ніколи не забудеться )))
показать весь комментарий
17.03.2024 14:38 Ответить
Я під Борисполем , поряд Перемога 12 км .АКСУ плювалка і один ріжок . Грагната одна і в бліндажі. Проблема в тому , що скоро за кожним з нас будуть полювати 3-4 дрони зі штучним інтелектом , і їх ніхто не посадить , бо їм не потрібен зв'язок з оператором , повірте мені , я трохи розуміюсь на цьому. Я з літа 23 це кажу , деякі дослухались і почали робити , але ми відстаємо , особливо в ресурсах . Один такий дрон ,чи сотня , чи навіть тисяча погоди не зроблять , а от десятки ,сотні тисяч , це вже капут . А на донатах та на колінці не виготовиш сотні тисяч. Так ,це не забувається , але треба дивитись на ечі більш масштабно , виграна битва , це може бути програна війна! Треба широка підтримка усієї України , інакше гаплик , а от влада робить усе щоб цього не було. Подивіться у будь-якому місті в тилу! І останні зміни командування мене не надихають , бо я к би не було ,а я не воював би проти своїх батьків як Сирський !
показать весь комментарий
17.03.2024 16:52 Ответить
Одним словом, Україну готують до капітуляції.
показать весь комментарий
17.03.2024 03:26 Ответить
Зх*ялі такий висновок?
показать весь комментарий
17.03.2024 04:07 Ответить
Методичку в сраку собі запхай.
показать весь комментарий
17.03.2024 04:13 Ответить
Хто?
показать весь комментарий
17.03.2024 06:35 Ответить
мірова закуліса, всємірноє правітєльство.. он папа ромський вже прямо каже, а за ним непрямо піндоси припинили допомогу - зговорилися з китайцями на обмін Україну на Тайвань
показать весь комментарий
17.03.2024 10:45 Ответить
Кількість людей з яйцями (в хорошому а не буквальному сенсі) у Європі останнім часом стрімко зростає, і це не може не радувати.
показать весь комментарий
17.03.2024 04:08 Ответить
українцям ніякого проку від тих їхнвї яєць, бо нам ракети та снаряди потрібні
показать весь комментарий
17.03.2024 10:46 Ответить
Павел сильно не заморочувався і тупо висипав всі теоретично можливі варіанти. Розйоб балалайні серед них також присутній.
показать весь комментарий
17.03.2024 04:20 Ответить
А допомогти більше зброєю Україні ви не можете?
Дають тільки стільки, щоб росія не так швидко наступала.
Іноді хочеться сказати Європі, ми згодні на мир з росією, але чекайте невдовзі нас в Європі.
показать весь комментарий
17.03.2024 05:58 Ответить
Навіщо ця балаканина? На що вона впливає?
показать весь комментарий
17.03.2024 06:28 Ответить
Павел суто дипломатично дистанціюється цією заявою , напередодні передачі 800 тисяч *********** для України ..? хай говорить що хоче , а не так як Щольц ..
показать весь комментарий
17.03.2024 06:50 Ответить
Та то така собі ще передача. Колись літом, чи ще й буде, чи ні. Одні пж. Які проблеми надати снаряди зараз, якщо вони реально є?
показать весь комментарий
17.03.2024 07:54 Ответить
ніколи!!! гірше за війни з кацапами тільки мир з кацапами
показать весь комментарий
17.03.2024 10:40 Ответить
Не перестаю пишатися розумністю Чехів, замість того щоб ламати списи стосовно необхідності переобрання президента, вони обрали президентом генерала НАТО і не паряться 👍😆
показать весь комментарий
17.03.2024 11:05 Ответить
Без наразі.
показать весь комментарий
17.03.2024 11:55 Ответить
показать весь комментарий
17.03.2024 13:51 Ответить
О каком компромиссе может идти речь?
Это не мы к ним, а они пришли к нам чтобы нас убивать.
Для нашего выживания мы должны их всех уничтожить.
Ради будущего наших детей и внуков ...
показать весь комментарий
17.03.2024 13:57 Ответить