9942 посетителя онлайн
4 410 82

Убийство несовершеннолетнего в киевском фуникулере: подозреваемый находится в СИЗО

фунікулер

Военнослужащий Управления госохраны, подозреваемый в убийстве 16-летнего юноши на станции фуникулера в Киеве, находится в следственном изоляторе под стражей.

Об этом сообщили в Управлении государственной охраны Украины, информирует Цензор.НЕТ.

Ведомство выразило соболезнование семье погибшего.

"Потеря ребенка – это невыразимое горе и непоправимая потеря. Но обращаемся к обществу и представителям медиа с просьбой избегать распространения недостоверной и непроверенной информации.

Официально сообщаем, что подозреваемый находится в следственном изоляторе под стражей, Управление государственной охраны максимально сотрудничает со следствием и в любом случае не оправдывает военнослужащего", - говорится в сообщении.

Убийство несовершеннолетнего в киевском фуникулере

Вечером, 7 апреля, на станции столичного фуникулера между мужчиной и компанией молодых людей возник конфликт. Во время инцидента подозреваемый толкнул одного из подростков. Тот головой разбил оконные стекла и получил травмы в виде резаных ран шеи, от которых умер до приезда врачей.

Правоохранителю, причастному к трагедии на станции, объявлено о подозрении.

Ранее Государственное бюро расследований сообщало об открытии уголовного производства по факту убийства на станции фуникулера в Киеве.

Топ комментарии
+22
Батько мав виховувати свого чада так, щоб він не ********* до дорослих мужиків. Тепер мужик своє видсидить якось.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:36 Ответить
+15
За що? Поки що немає жодних фактів ,як там було насправді. Побачимо. Особисто бачив багато разів, як підлітки погано себе вели на вулиці або в транспорті, чиплялися до людей, ображали, штовхалися. Іноді били людей натовпом... У 16 років і на підпитку бувають і на солях.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:40 Ответить
+13
Шкода мужика, скоріш за все зробив зауваження шоблі ********, а ті бикувати почали. Але треба було тримати себе в руках. Не професійно вийшло
показать весь комментарий
09.04.2024 11:34 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Охоронник Зеленського?
показать весь комментарий
09.04.2024 11:25 Ответить
Молодики, коли збираються в стаю, та ще і напідпитку - дуже агресивні. По дурному загублене молоде життя одного і другого.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:06 Ответить
батько має покарати вбивцю, тоді буде справедливо. все інше - *****
показать весь комментарий
09.04.2024 11:29 Ответить
Батько мав виховувати свого чада так, щоб він не ********* до дорослих мужиків. Тепер мужик своє видсидить якось.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:36 Ответить
та х... там, здохнуть цей мужик повинен
показать весь комментарий
09.04.2024 11:37 Ответить
Батько мав би тебе виховати, але важко виховати, якщо мізків немає. Наступний раз намагайся хоч розібратись в ситуації, муфлон, перед тим, як відкривати дупло своє. І так, я знаю, що там трапилось, бо це мій вихованець і я маю інфу з перших вуст
показать весь комментарий
09.04.2024 13:02 Ответить
Аноніме бздливий! Ніхрена ти не знаєш. Інакше виклав би свою "інфу з перших вуст".
показать весь комментарий
09.04.2024 18:07 Ответить
6 марта 1981 года мать 7-летнего ребенка получил закон в ее руках. Она открыла огонь в зале суда и убила Клауса Грабовски, обвиненного в изнасиловании и убийстве своей 7-летней дочери.

показать весь комментарий
09.04.2024 11:37 Ответить
За що? Поки що немає жодних фактів ,як там було насправді. Побачимо. Особисто бачив багато разів, як підлітки погано себе вели на вулиці або в транспорті, чиплялися до людей, ображали, штовхалися. Іноді били людей натовпом... У 16 років і на підпитку бувають і на солях.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:40 Ответить
Які Вам потрібні ще факти? Вбито людину? Чи Ви відшукаєте в статті 115 КК України посилання "що якщо підлітки погано себе вели на вулиці або в транспорті, чиплялися до людей, ображали, штовхалися...то таких можна вбивати?
показать весь комментарий
09.04.2024 11:46 Ответить
Анатолій, там було ненавмисне вбивство і ми не знаємо обставин. Точно знаю, не на словах, якою є агресивною стая молодиків, тим більше на підпитку. Тут не можна спішити з висновками.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:10 Ответить
Я навіть не буду сперечатися, але є факт - а це вбивство. А ось тут мають розібратися слідчі, тут був умисел, чи вбивство через необережність. А якщо через необережність, то там інша стаття 119 КК України. Частина1. Вбивство, вчинене через необережність, -карається обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк. І в частині першій нічого немає про агресивну стаю молодиків.
показать весь комментарий
09.04.2024 13:04 Ответить
А ви не припускаете, шо вина на молодику та військовий захищався та скоїв НЕНАВМИСНЕ вбивство?
показать весь комментарий
09.04.2024 12:42 Ответить
В такому випадку, на мій погляд має застосовуватися ст.118 КК України- умисне вбивство при перевищенні меж необхідної оборони або у разі перевищення заходів, необхідних для затримання злочинця карається виправними роботами на строк до двох років або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на строк до двох років.
Може бути і застована ст.36 КК, як необідна оборона, але це вже після проведення заходів слідства.
показать весь комментарий
09.04.2024 13:22 Ответить
Ваша думка субєктивна. Треба дочекатись матеріалів слідства, тоді суд прийме рішення.
показать весь комментарий
09.04.2024 15:06 Ответить
Ви можете вважати, що моя думка суб'єктивна, але мені здається що я знаю про що пишу. Це кваліфікація злочину і її встановлює слідчий, а прокурор затверджує підписуючи(як було колись Форму 1 на злочин). Звичайно повна кваліфікація може бути тільки при вивчені зібраного матеріалу, але слова в статті про вбивство говорять про те, що то було вбивство.
показать весь комментарий
09.04.2024 16:11 Ответить
Так, пошукаємо і це могла бути Необхідна оборона. Треба детально розбиратись у обставинах події. Справа буде складна, а перехід на чийсь бік передчасний. Дивує офіційне висловлення співчуття. Невже потерпіла сторона близька до слідства? Упередженість тут непритустима. Закон один для всіх. Суд остаточно все визначить.
показать весь комментарий
09.04.2024 14:24 Ответить
А ви вже провели слідство та зясували всі обставини?
Хто першим почав та з чого почалась сварка?
показать весь комментарий
09.04.2024 11:40 Ответить
Покараєш коли зграя малолєток включить в тебе під вікном музику ввечері...а вийдеш і зауваження їм зробиш..
показать весь комментарий
09.04.2024 11:47 Ответить
Ні, вонго буде бурчати собі під носа но вийте ніколи не вийде. Бо сцікотно вийте.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:43 Ответить
---
Та молода бидлота , особливо на підпитку, не має ні моралі ні страху..
..
Шкода що гепнув тільки одного, слід було би провчити всю зграю тих
..
гопників..
...
Охоронцю - повага і шана за небайдужість..
...
показать весь комментарий
09.04.2024 12:25 Ответить
Звідки таке ображене береться? Шкода йому. Пришелепкувате якесь.
показать весь комментарий
09.04.2024 14:59 Ответить
----
То батька слід було каструвати , щ об не плодив таку бидлоту..
..
З порядної сімї, не вівв би себе так щоби люди шукали захисту в охоронця
..
"Військовослужбовець Управління держохорони " та то і є охоронець
...
Держави її населення щоб призивати до порядку тих хто заважає
...
нормальним людям жити..
..
Не думаю що таке моглоби статися з юнаком який повертався з роботи
..
чи навчання... якого батьки навчили би поважати старших та
...
дотримуватися простих правил поведінки в людних місцях..
..
А було би ліпше як би оте бидло згвалтувало дитину чи провалило
..
комусь череп випитою пляшкою ?????
...
показать весь комментарий
13.04.2024 10:34 Ответить
В мене в дитинстві теж був конфлікт з УДО, теж патруль просто вирішив *********. Коли приїхали адвокати, то вони навіть не змогли пояснити якого біса вони мене затримали. Доки не почнуть за такі випадки зривати погони з начальства, то воно буде закривати очі на відморожених співробітників. Треба на два рівні вверх звільнити керівників, а цей має йти на нари. Цікаво що в багатьох темах понабігали боти, щоб виправдати вбивство дитини.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:32 Ответить
Гарна історія, жаль що звездьож.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:40 Ответить
---
слід зривати не погони , а голови батькам що родили і випустили у світ
..
таких уйобків..
...
показать весь комментарий
09.04.2024 12:27 Ответить
Дуже шкода, що ти,уйобок, десь закордоном...я б тебе власноруч придушив би за ці слова
показать весь комментарий
09.04.2024 13:00 Ответить
---
sam takyj ? ? ??
---
показать весь комментарий
13.04.2024 11:08 Ответить
всі пам'ятають чим закінчилося вбивство дитини на дитячому майданчику?
це, коли п'яні мєнти, гралися зброєю.
нічим!

щось змінилося?
ви думаєте, оте бидло усвідомило та благає відправити у часів яр?
воно, терміново, шукає потрібну людину і збирає кошти!
показать весь комментарий
09.04.2024 11:34 Ответить
Не підтримую, але і не звінувачую. Мало фактів. Чекаємо розслідування. Особисто бачив неодноразово, як підлітки погано себе вели на вулиці або в транспорті, чиплялися до людей, ображали, штовхалися. Іноді били людей... У 16 років і на підпитку бувають і на солях.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:34 Ответить
Погоджуюсь. Поки все дуже сухо. Виник конфлікт. І тут розвиток подій може бути ну дуууже різним. Можливо і типу удошник зловив "зірочку" і вирішив показати "малалєткам" хто у фунікулері господар. А можливо дітлахи почали бавитись у дорослих "дядічєк" і відчули силу, бо їх більше, але хапнули в ітозі. Тут поки що хз, тільки наслідки.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:10 Ответить
Шкода мужика, скоріш за все зробив зауваження шоблі ********, а ті бикувати почали. Але треба було тримати себе в руках. Не професійно вийшло
показать весь комментарий
09.04.2024 11:34 Ответить
а як професійно? зламати дитині щелепу і ребра, але так що б не докопались?
показать весь комментарий
09.04.2024 11:38 Ответить
16 років це дитина? Треба розбиратися. Хто винен. Немає фактів. Підлітки дуже різні бувають. Я особисто колись бачив, як натовп 12-14 річних людину ногами ******, повалили, били по голові, ще і казали ,"ми неповнолітні, нам нічого не буде," потім втекли. У парку ще бачив, як людину підлітки вирубили людину до втрати свідомості. І в газетах таких випадків чимало.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:44 Ответить
ага. 12-14 літні, в газетах.

плакала вся маршрутка від цієї байки.

але, як що, то був, ти та й ще і п'яний, то мало дали.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:47 Ответить
Тебе просто пацана малолетні не *******. Бо ти мабуть баба.) па'мятаю, у нас у школі були ********, на спор мужиків *******. Було їм по 13-14 років.
показать весь комментарий
09.04.2024 14:04 Ответить
В тебе своїх дітей нема, тому ти такий розсудливий. "Бидло-охоронець" був напідпитку і з табельною зброєю. Тому можеш йому поспівчувати і готувати передачі. Хотів би подивитись , щоб ти у очі розказав свої версії батьку хлопця, який загинув.
показать весь комментарий
09.04.2024 14:25 Ответить
Я написав свої перші коменти пару годин тому, до того, як була інформація про промілле. По -друге, звідки ви знаєте, що це правда про промілле? У зелених завжди всі чомусь на підпитку, коли їм треба резонансну справу. Навіщо, запитаєте? Кожен день людей вбивають в великій країні, але їм треба терміново відволікти увагу від корупції, чи від закону про мобілізацію. Каналізувати лють людей в іншу сторону. По-третє, я завжди намагаюся бути розсудливим. Я не володію всією інформацією, кто почав драку. Охоронець і повинен бути зі зброєю. Підлітки у такомі віці бувають дуже агресивні, вживають речовини, конфіктують з пересічними громадянами. З батьком немає сенсу говорити, я не знаю, як там все було насправді і кто почав. По-четверте. Я всяке і житті бачив, довго живу- і підлітків наркоманів, і злодіів, і підлітків рецидивістів і підлітків *********. Тому я не можу поки сказати, що там трапилося. Якщо у вас є свіжа інформація, запис з камер, або ще щось, дайте посилання.
показать весь комментарий
09.04.2024 15:18 Ответить
Волка ти ще не бачив Грицько. Ось тобі підвердженя, наприклад за 2019 рік.

В центре Киеве группа подростков зверски избивала прохожих (фото, видео 18+)

https://fakty.ua/292869-v-kieve-gruppa-podrostkov-ustroila-zverskoe-napadenie-na-prohozhih-foto-video
показать весь комментарий
09.04.2024 15:29 Ответить
Пане Можаєв,ви просто уявіть діалог охоронця і пацана."Ти що підеш на фронт?А ти чого не на фронті?"-Далі все інше-не передбачиш.Тепер питання-чи повідомив охоронець-хто він?Якщо ні-то сидіти йому,не пересидіти.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:07 Ответить
Скоріш за все перший ****** - син твого батька.
показать весь комментарий
09.04.2024 15:05 Ответить
якесь бидло з села в ДСО припленталось і почало свої порядки в столиці встановлювати? на підпитку перед своїми тьйолками красувався?
показать весь комментарий
09.04.2024 11:35 Ответить
Або навпаки, 16 літне бидло почало хизуватися перед тьолками, чиплятися до людей, може штовхатися або ображати, а державний охоронець зробив йому зауваження. Ми не знаємо, як там було. Чекаємо.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:37 Ответить
https://news.obozrevatel.com/ukr/kiyany/zahoplyuvavsya-futbolom-ta-******-svogo-molodshogo-brata-scho-vidomo-pro-pidlitka-yakogo-u-kievi-vbiv-pravoohoronets.htm
показать весь комментарий
09.04.2024 11:41 Ответить
Це міг бути просто нещасний випадок, не пощастило. Співчуваю батькам. Якщо охоронець винен- його покарають. А про те що, гарно вчився або захоплювався футболом, так адвокати і батьки про всіх пишуть, навіть про злодіів, це не аргумент.
показать весь комментарий
09.04.2024 15:21 Ответить
то може, тобі краще до кацапів переїхати? там і жінок і дітей ******* без розбору.
як побачив веселого підлітка відразу треба зламати щелепу. а не дай бог, ще і волоси зелені, то взагалі прибити.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:41 Ответить
Це самий недолугий в тебе комент віку. Зміни платівку. Вже не смішно про російське іпсо. Чуваче, на рашці нікого не *******, там скрізь камери і вуличного криміналу в 5 разів менше чим у нас. Це по факту, безоціночно. Цей загиюлий там був не один, а з компанією. Я особисто бачив неодноразово, як підлітки били людей натовпом. А потім тікали. Бачив у Голосіїівьскому парку, як підлітки забили літню людину до втрати свідомості, яка їм зробила зауваження. Підлітки дуже різні бувають.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:49 Ответить
так то ти по голосієво лазив в плащі, на голе тіло, та до дітей чіплявся?
а потім зі сторони підглядав, як дядьків схожих на тебе, лупили?
ах ти ж падло збочене....
показать весь комментарий
09.04.2024 11:55 Ответить
Ні я з дівчиною був, по собі не суди. Там багато людей було, вся боялися зауваження зробити. Все що ти кажешь на мене, переводи на себе. Ти спалився, Грицько) Тобто -це ти збоченець з рашки, який показує дівчатам своє голе тіло у плащі).
показать весь комментарий
09.04.2024 11:58 Ответить
До речі, в тій самій рашці набагато більше школярів з крашеними волоссям у різні кольори, чим у нас, у москві, так точно. Ваш приклад короче недолугий. А в нас пам'ятаєте кілька років тому, у Києві було модно натовпом школярів 12-14 років кидатися у центрі на незнайомих людей, швидко їх бити, валити, а потім тікати. І хизуватися -ми неповнолітні, нам нічого за це не буде. Кілька років назад про це писали. А пам'ятаєте писали, що підлітки зупиняли електрички приміські під Київом, і обмальовували їх балончиками, а коли люди хотіли вийти з електрички, бо дуже воняло фарбою, то їх підлітки били камінням і палками і змушували повернутися у вагони??
показать весь комментарий
09.04.2024 11:55 Ответить
За поребриком виникають проблеми, якщо щось пофарбовано у жовто-блакитний колір (навіть якщо це колір одежі на час виготовлення).
показать весь комментарий
09.04.2024 12:01 Ответить
Окремо с жовтим ,або блакітним проблем не виникає.
показать весь комментарий
09.04.2024 15:22 Ответить
А нічого чекати крацнього призначено...народ хоче бачити як борються з перевищаням влади та корупцією в МВС..ось вам будь ласка...показово по бидломарофону..і гундосий ніжкою туп
показать весь комментарий
09.04.2024 11:52 Ответить
А де тут боротьба з корупцією?, да і влада така собі, охоронець. Це тільки недолугому глядачу телемарафону зайде, як ото Гриша Гриба бігає)
показать весь комментарий
09.04.2024 12:02 Ответить
тепер, ти мій пошановувач. читай мене частіше. може, хоч щось, у твій засраний череп, прибавиться.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:06 Ответить
Ось ще тобі приклад, Фома невіруюча- за 23 рік: Надихнулись російським «Словом пацана»: в Києві підлітки побили та пограбували 16-річного хлопця:

https://fakty.ua/431105-vdohnovilis-rossijskim-slovom-pacana-v-kieve-podrostki-izbili-i-ograbili-16-letnego-parnya

за 21 рік: Бьют по голове и грабят: в Киеве на людей нападает опасная банда подростков:

https://www.44.ua/news/3279037/but-po-golove-i-grabat-v-kieve-na-ludej-napadaet-opasnaa-banda-podrostkov
показать весь комментарий
09.04.2024 15:34 Ответить
Не факт. Перед ним була група підлітків, і конфлікт, скоріш за все, спровокували вони (впевнено стверджувати не можу, бо мене там не було, а відомості дуже уривчасті). До того ж - підліток - це може бути і 14 років, і 17, тобто фізично цілком доросла людина. Не можу нікого ані звинувачувати, ані виправдовувати, але закривати у СІЗО - для цього мали бути серйозні підстави.
показать весь комментарий
09.04.2024 11:58 Ответить
показать весь комментарий
09.04.2024 11:48 Ответить
А звідки вона ці подробиці знала з самого утра, хто кого штовхнув і шо кричав? Про це наче не писали ще?
показать весь комментарий
09.04.2024 12:04 Ответить
де не писали ? ти очко преЗЕдента борониш ? чмо було пяне.це вже показала експертиза - 1,6 проміле.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:07 Ответить
Я не в курсі про промілле, я не сижу на цензорі сутками, посилання можна? Але, дуже часто, чомусь, хто неугодний зеленіій владі- виявляється п'яним. Навіть ті, хто ніколи не вживав. Вбивства кожен день трапляються. Але зелені- цією гучною справою, можливо, просто відволікають увагу людей від корупції, мобілізації и інших неприємних для них речей. А хто винен я не знаю, просто хочу зайвий раз звернути увагу, що підлітки бувають різними. І ********** і злодіями і наркоманами теж.
показать весь комментарий
09.04.2024 13:15 Ответить
Я зрозумів, звідки ноги ростуть, подивись, коли я комент написав перший, і коли пішла інформація, про промілле. Що було спочатку.
показать весь комментарий
09.04.2024 14:05 Ответить
. А хто винен я не знаю - але підлітки покидьки злодії ******** і наркомани.це ти так не знаєш - ну ******.
показать весь комментарий
09.04.2024 16:47 Ответить
Ніт, я на відміну від вас вивчав логіку в универі. Тому, якщо існують підлітки ******** і наркомани, також існують нормальні охоронці. То як можно когось звинувачувати без слідства? А ви стали на сторону підлітків, теж нічого не знаючи
показать весь комментарий
09.04.2024 18:56 Ответить
нормальні охоронці - це ті що пяні займаються рукоприкладством і вбивають дітей ? *** ти вивчав ту логіку,ти мабуть і буквар скурив воврємя.
показать весь комментарий
10.04.2024 06:59 Ответить
пяний охоронець зеленського ради розваги вбив підлітка.отака правда сьогодення.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:04 Ответить
Не ясно, ЧОМУ все те сталося. Але чсно 2 речі.
1. Ніхто не має права прикладати руки до чиїхось дітей, тим більш, людина на службі. Якщо її фізично не зачіпали.
2. Хтось наварив сотні тисяч на вікнах, поставивши туди звичайне скло.
показать весь комментарий
09.04.2024 12:16 Ответить
"Хтось наварив сотні тисяч на вікнах, поставивши туди звичайне скло" - 100%
показать весь комментарий
09.04.2024 12:50 Ответить
Якщо він кричав "родіну" це підар
показать весь комментарий
09.04.2024 12:18 Ответить
Дай бог щоб ткбе зустріли ввечері друзі загиблого та спитали закурить
показать весь комментарий
09.04.2024 14:00 Ответить
Знав Максима особисто, вихований, чемний. Гарна, позитивна сім'я!!!
показать весь комментарий
09.04.2024 12:30 Ответить
от цікаво а як би це була ваша дитина і її вбив якийсь мент то щоб ви писали зелені тролі
показать весь комментарий
09.04.2024 12:33 Ответить
До чого тут зелена *******? Зелена пизжота зараз показово засадить шістку з посвідченням мвс факьично нізащо..
показать весь комментарий
09.04.2024 14:02 Ответить
1.менти розігнали зграю що надивилась "слово пацана"...одного забрали засадили в бус один ****** по нирках відбив..розрив судин..диьина загинула..так це перевищеннч і виправдовувати нічого.. так було????
показать весь комментарий
09.04.2024 14:06 Ответить
2. ******* ті самі що надивились слово пацана зграєю на одного..і тут або ти вбиваєш чт попадаєш на ліжко зі струсом мозку бо бють еогами і по голові або ти бєш і наповал..і то не у всіх виходить..бо потвлри в зграї
показать весь комментарий
09.04.2024 14:09 Ответить
Несовершонолітні теж ведуть себе зухвало.сподіваюсь на правдиве розслідування
показать весь комментарий
09.04.2024 13:07 Ответить
Там головне що б були нейтральні свідки,ні з одної ні з другої компанії.
показать весь комментарий
09.04.2024 13:20 Ответить