4913 посетителей онлайн

Швеция передаст Украине самолеты радиолокационной разведки ASC 890

Швеція передасть Україні літаки радіолокаційної розвідки та управління ASC 890

Правительство Швеции представило 16-й и самый большой пакет военной помощи для Украины на общую сумму 13,3 млрд шведских крон.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-службу правительства.

"Потребности Украины все еще большие, и Россия сейчас давит на Украину на нескольких фронтах. Россия усиливает авиаудары как по военным, так и по гражданским целям. Поэтому правительство помогает Украине еще одним рекордным пакетом военной поддержки", - говорится в сообщении.

Так, Швеция передает Украине самолеты радиолокационной разведки и управления (ASC 890), тем самым усиливая возможности противовоздушной обороны Украины.

Также страна передаст весь свой запас гусеничных бронетранспортеров Pansarbandvagn 302 (Pbv 302) для создания новых бригад украинской армии. Передадут и артиллерийские боеприпасы, а также ресурсы для обслуживания ранее переданного оборудования.

Топ комментарии
+56
Шведам респектище за підтримку України...
показать весь комментарий
29.05.2024 10:51 Ответить
+27
північноєвропейські країни виявилися зі сталевими яйками
показать весь комментарий
29.05.2024 10:54 Ответить
+23
там вам *** тут не угодишь,шлемазлы зрадойобские, анонсуют плохо не анонсуют верещите что усе пропала)))
показать весь комментарий
29.05.2024 10:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Шведам респектище за підтримку України...
показать весь комментарий
29.05.2024 10:51 Ответить
" Швеція передасть Україні літаки радіолокаційної розвідки ASC 890"-- очевидно, що з кваліфікованим персоналом. Або про відповідні навчання українських військових просто не оголошували...
показать весь комментарий
29.05.2024 11:21 Ответить
передасть поняття широке, може через рік а може через два, ну коли персонал навчиться користуватись.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:43 Ответить
На літаки такого класу персонал навчається не менше 2 років. Такі люди на вагу золота у всьому світі. Там дуже багато технічних моментів.
показать весь комментарий
29.05.2024 12:10 Ответить
Так и есть. Но главное что дадут. И это ключевое слово. А наши хлопцы все быстро усваивают. Я в них верю.
показать весь комментарий
29.05.2024 19:00 Ответить
Машина шикарная, нужная и очень ценная: наверное, пол-миллиарда долларов стоит. Швеции огромный респект за помощь.

Страна маленькая, а помощь из неё идет очень большая.
показать весь комментарий
29.05.2024 20:52 Ответить
>А наши хлопцы все быстро усваивают

Це ви так кажете, бо не вам в ньому сидіти
Насправді, це дуже погана мантра - заспокійлива, типу в нас скрізь супергенії, здібні на все - дай лише їм техніку. А є історії, коли ці "генії" не можуть навчитися користуватись навіть танковою рацією. Але в нього нема вибору - воно вже танкіст і через 4 тижні буде в бою. Як не зможе навчитися, буде відсутність координації, втрата позицій, врата техніки, втрата людей (навть тих, що більш здібні за нього).
показать весь комментарий
30.05.2024 01:29 Ответить
Я авиационный инженер. Поэтому так и говорю. Потому что знао.
показать весь комментарий
30.05.2024 06:32 Ответить
Думаю що там достатньо ******* електроніка і оператор ППО зможе вникнути в нюанси швидше... Єдина мабуть буде знову проблема з англійською мовою....

Ми ще від Юща прийняли ніби курс на Нато але англійської мови ніхто в військах не думав навіть впроваджувати...
показать весь комментарий
29.05.2024 12:23 Ответить
Буде і англійська і навчання екіпажу:
у кацапів в А-50 до двох десятків офіцерів було
показать весь комментарий
29.05.2024 13:31 Ответить
північноєвропейські країни виявилися зі сталевими яйками
показать весь комментарий
29.05.2024 10:54 Ответить
Варяги, легендарні скандинавські воїни. І ота халепа під Полтавою ще відгукнеться кацапам, дуже відгукнеться. Дивує, що німці, при усьому розумінні "нацизм-фашизм", ніяк не згадають, хто їх перемагав? Невже такі ферштейнери?
показать весь комментарий
29.05.2024 16:48 Ответить
Дорбре друзі шведи.
показать весь комментарий
29.05.2024 10:54 Ответить
На*** афішувати ?!
показать весь комментарий
29.05.2024 10:55 Ответить
там вам *** тут не угодишь,шлемазлы зрадойобские, анонсуют плохо не анонсуют верещите что усе пропала)))
показать весь комментарий
29.05.2024 10:56 Ответить
Респект уважаемому КосАн30 за лаконичную и резкую отповедь занудам-зрадойобам.
показать весь комментарий
29.05.2024 20:55 Ответить
Це не є секретом .
Інколи , повідомлення про виділення Україні допомоги ( ще й розписаної в деталях ) , в кацапських пабліках з'являються раніше ніж про це повідомляється на офіційних сайтах країн які ту допомогу виділяють .
показать весь комментарий
29.05.2024 11:35 Ответить
"Всевидяще око Стокгольму"
показать весь комментарий
29.05.2024 10:56 Ответить
Такие самолеты нужны в первую очередь для того чтобы работать в связке с современной авиацией. В том числе и для управления ею в качестве пво. Летающий радар и летающий командный центр. В связке к нему идет пусть устаревшая - но для своих задач эффективная ракета Rb 99 - лицензионная копия AIM120B - на 70 км. Отгонять су-34 от границ наверное вряд ли, но сбивать крылатые ракеты - вполне.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:01 Ответить
Роман Григорович ти?
показать весь комментарий
29.05.2024 11:16 Ответить
Я не дуже розбираюсь в управлінні авіацією. Але деякі висновки можу зробити. Наші союзники американці відслідковують всі старти кацапських ракет, старти МіГ31 з Кінжалом, тому попередження про це завжди поступає вчасно. А що стосується F16, то для нанесення авіаударів по кацапні найкращий ефект тоді, коли ії на цілі наводить літаючий радар E-3 Sentry (укр. «Се́нтрі») - американський військовий стратегічний літак дальнього радіолокаційного виявлення. Але це дуже дорога іграшка, щоб її передавати Україні, та й кацапня вчинить істерику, тому Захід вирішив передати нам літаки радіолокаційної розвідки ASC 890, які замінять
американські Е-3 для наведення F16 на кацапські цілі.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:09 Ответить
Так, штука дуже класна, але ховати її потрібно дуже сильно. Кацапи за ним справжнє сафарі будуть готові влаштувати.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:27 Ответить
Найкраще місце базування цього літака буде в Польщі.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:43 Ответить
польща не погодиться
показать весь комментарий
29.05.2024 22:26 Ответить
Так і є тільки невелика некритична в наших умовах відмінність що він позаду має мертву зону...
показать весь комментарий
29.05.2024 12:20 Ответить
Їх передають 6 штук. Це означає, що Україна зможе розгорнути практично цілодобове чергування в якісь важливі періоди (там літак в повітрі може знаходитись, наскільки я зрозумів, 4 години) з підняттям кожного - лише 1 раз на добу. Тобто, без перенапруження і конструктиву, і персоналу. Хоча в цивільній авіації такі літаки ганяють "в хвіст та гриву", з перервами буквально на заправку та завантаження/розвантаження. А можна і парами запускати, на відповідних траекторіях, для "контролю 360 градусів". І теж цілодобово тримати контроль.

А взагалі, мало хто розуміє, що означає факт такої передачі. Допуск до володіння літаками ДРЛО (засобом стратегічного рівня) - це настільки круто, що наступний крок - тільки F-35, стратегічні бомбардувальники та тактична ядерна зброя...
показать весь комментарий
29.05.2024 13:09 Ответить
Де ви бачили інформацію про 6 у них було 2 шт... зараз вони їх списують, тому що переходять на новішу версію.
показать весь комментарий
29.05.2024 14:32 Ответить
Десь прочитав. Значить збрехали. В принципі, зрозуміло, звідки ця цифра - в вікі написано "випущено 12 штук".
показать весь комментарий
29.05.2024 15:41 Ответить
Я майже вгадав :
https://www.dialog.ua/war/295755_1716972152
показать весь комментарий
29.05.2024 12:25 Ответить
Репоед , тут нищебродам лапотным не подают. Водки нет, быдло козломордое. И запомни, говноед, хорошитй кацап - это дохлый кацап. Хош стать хорошим, лапоть?
показать весь комментарий
01.06.2024 08:29 Ответить
І х#й шведи клали на кацапський блеф про "вазьмєзьдіє". Кацапи їх і не чіпають,тому що знають що без толку. Кацапи погрожують лише тим,у кого побачили мокрі штани.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:09 Ответить
Оце вже діло. Щира подяка!
показать весь комментарий
29.05.2024 11:09 Ответить
Америкосам должно быть стыдно. Если бы америкосы дали нам хоть 5% от своего запаса то мы бы рашку загнали аж обратно в Монголию откуда они вылезли
показать весь комментарий
29.05.2024 11:24 Ответить
Тоді в американців 5% складів будуть пустувати. Як таке можна допустити?
показать весь комментарий
29.05.2024 11:36 Ответить
Ви думаєте, що ви пожартували?

Але правда в тому, що коли склади спутошуються навіть на 5-10%, у всіх інтендантів та у всіх командирів ВСІХ рівнів, аж до конгресу включно, починає пригоряти. Причому пригоряти так, що там як ошпарені бігають. На жаль, або на щастя, в США гроші воякам виділяють цивільні. Тому виконуються далеко не всі забаганки військових інтендантів. Тому і так поступово розгортаються додаткові виробництва *********** (снарядів та ракет).
показать весь комментарий
29.05.2024 12:50 Ответить
А якби українці зберегли той військово-промисловий потенціал, що залишився в спадок від СРСР, та зберегли і вчасно модернізували радянське озброєння, то навіть з урахуванням ядерного і т.п. роззброєння, ЗСУ могли б уже бути в Пекіні.
Але максимально знищили, за повної підтримки суспільством, а тепер американці не такі, бо не хочуть давати "нажиті непосильним трудом" та куплені за шалені гроші озброєння.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:41 Ответить
, американці й змушували нас знищувати той радянський військово-промисловий спадок, зокрема профінансували знищення 4040 танків.
показать весь комментарий
29.05.2024 16:51 Ответить
Якщо це навіть і так, то хто заважав зробити це увімкнувши мізки - зняти і законсервувати двигуни та інше обладнання, зняти стволи гармат, складувати десь корпуси. Формально танк знято з озброєння, практично його можна було б відновити. Окрім того, знаєте нинішні проблеми танків? Поміж проблеми зносу двигунів, є проблема, чи навіть ПРОБЛЕМА розстріляних стволів. Її ще при Порошенку намагались вирішити, залучивши в т.ч. інститут Патона, але....
Так це теж американці винні?
Та і взагалі, Україна, за договором про звичайні озброєння, могла мати в строю 4080 одних лише танків. А скільки їх було в 2021? 927, з дозволених 4080. Інші Байден з'їв?
P.S. Якщо не хочете і далі повторювати пропагандистські вигадки, відкриваєте в інтернеті - Договір про звичайні озброєння в Європі, довідник Military Balance за якийсь з першої половини 90-х, та якийсь з останніх років і побачите що було, скільки було дозволено, а скільки, чи навіть СКІЛЬКИ було знищено. І тоді зрозумієте, що американці окрім ядерної зброї та її носіїв, практично нічого і не вимагали знищувати. Все інше це потужні досягнення українського народу.
показать весь комментарий
30.05.2024 02:33 Ответить
Навіть забув, а чудовий приклад - стратегічні бомбардувальники. США хотіли знищення Ту-160, та Ту-95, а що зробили українці? Продали за безцінь рашистам разом з ракетами. А тепер отримують ці ж ракети з цих же літаків, по будинках та електростанціях.
А Ту-22? 16 Ту 22М2, та 36 Ту 22М3 (******* версія, новішої і в рашистів немає), були знищені (окрім декількох для музеїв) ДОБРОВІЛЬНО. Їх знищення хоч і було оплачено американцями, але не вимагалось. НЕ ВИМАГАЛОСЬ. Це було виключно українське рішення.
показать весь комментарий
30.05.2024 02:43 Ответить
В Україні правили не українці. А стара продажна радянська і проросійська номенклатура, котра обслуговувала будь-кого, будь-який інший народ, але тільки не українців.
І суспільство ніхто особливо не питав. Суспільство виходило на Майдани, весь час. Але, при тому, дуже толерантно ставилося до цих перевертнів, українофобів, манкуртів, запроданців, вважаючи їх "українцями".
показать весь комментарий
30.05.2024 09:11 Ответить
Ну-ну, тоді по аналогії і українців в Україні не проживало, лише "стара продажна радянська і проросійська купа людей".
Суспільство дійсно ніхто не питав, але воно і масово не протестувало. А от потім спокійно голосувало за Кравчуків, Кучм, Яників, і т.п. шоблу калібром по менше. Які знищували військовий потенціал. Але навіть і так, при Кучмі були хоч якісь військові програми по створенню зброї, потім Янукович це знищив. А потім, що зробило суспільство в 2019? Коли навіть тупому було зрозуміло, що іде війна? Проголосувало не за армію, а за гру на роялі ******.
показать весь комментарий
30.05.2024 09:28 Ответить
У шведів свої рахунки з московією ще з часів петра.
показать весь комментарий
29.05.2024 11:37 Ответить
Дальність виявлення цілей - 190-250 mi (300-400 km). Супер.
https://en.wikipedia.org/wiki/Saab_340_AEW%26C Saab 340 AEWCS S 100 Argus

показать весь комментарий
29.05.2024 11:41 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/Saab_340_AEW%26C Saab 340 AEW&C

Перший політ https://uk.wikipedia.org/wiki/1994 1994

Усього вироблено 12

Порівняно з традиційними круговими радарами на літаках дальнього радіолокаційного виявлення, таких як https://uk.wikipedia.org/wiki/Boeing_E-3_Sentry E-3 Sentry , у Saab 340 радар https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=PS-890_AESA&action=edit&redlink=1 PS-890 AESA з системою https://uk.wikipedia.org/wiki/Erieye Erieye нерухомий та розташований поздовжньо, така конструкція зменшує коефіцієнт опору повітря, але має сліпі зони попереду і позаду лака. Зона сканування скаладаює 120 градусів з кожного боку літака.. Радар може відслідковувати кораблі, літаки та ракети на відстанях до 190-250 миль (300-400км) при польоті на висоті 20,000 футів (6096 м)
показать весь комментарий
29.05.2024 13:03 Ответить
что и тут еще зраду нашли?или только в поисках?
показать весь комментарий
29.05.2024 11:51 Ответить
знайшли. Дають 2, треба 6. Відмовляємося )
показать весь комментарий
29.05.2024 22:28 Ответить
Бронетранспортер Pbv 302 має характерну коробчасту форму, за винятком похилих лобових бронеплит. Механік-водій сидить попереду, командир і навідник за ним, у центрі машини, з боків. Десантне відділення знаходиться у кормі. Двигун та трансмісія знаходяться під підлогою машини. Корпус зварений із сталевих плит, причому бічні мають двошарову структуру. Похилі лобові плити можуть витримати влучення 20-мм снаряда. Десантне відділення призначене для 10 солдатів, які сидять уздовж бортів, один до одного

показать весь комментарий
29.05.2024 11:53 Ответить
Дякуємо! Оце справжні вікінгі. Без балачок, без років очікування - респект!
показать весь комментарий
29.05.2024 12:00 Ответить
Щось мені підказує, що це давно запланована передача в рамках побудови інфраструктури для розгортання 2+ ескадрилій F-16. Віддати половину чи третину парку літаків ДРЛО "просто так, без балачок" - так не буває. Просто нам з вами торік, коли було прийнято рішення про передачу F-16 нічого про інфраструктуру не казали. А вона - відбудовується.
показать весь комментарий
29.05.2024 12:48 Ответить
Шведи щось знають. І скоріш за все це щось стосується безпосередньо їх самих, тому діють розумно і на випередження для локалізації наслідків і мінімізації проблем.
показать весь комментарий
29.05.2024 12:06 Ответить
Так, стосується безпосередньо: Путін на Готланд облизується.
показать весь комментарий
29.05.2024 14:26 Ответить
Здається це реакція на розмови про те що хйло там якісь острів захоплювати збирався. І тут відразу зміцнення військовоі підтримки. Це гарна новина.
показать весь комментарий
29.05.2024 12:33 Ответить
Я думаю, що це планові передачі в рамках величезної ініціативи "дамо Україні 60+ літкаів типу F-16".

Просто ми, як цивільні, та ще й колишні совки, не розуміємо, що якщо "захід" передає СИСТЕМИ, то робить це настільки грунтовно, наскільки це можливо взагалі. От і передача авіації справжнього 4-го покоління супроводжується вибудовуванням інфраструктури. Головною складовою якої є РЕР.

Шість літаків ДРЛО в України. Капець як круто!!!
показать весь комментарий
29.05.2024 12:44 Ответить
Велика подяка,дууууже необхідна річ.
показать весь комментарий
29.05.2024 12:34 Ответить
Власні літаки ДРЛО, 6 штук, на 3й рік повномасштабки, коли в засрашки практично всі такі вибили - оце королівський подарунок!

Але, звісно, провокатори продовжуватимуть брехати "та нащо ті F-16, вони ж ніякі, ніякої інфраструктури немає"... Ага, немає... Капець. ШІСТЬ ЛІТАКІВ ДРЛО. Це просто триндець як круто!!!
показать весь комментарий
29.05.2024 12:41 Ответить
Какие шесть самолетов? Откуда эта шняга пошла? На их (шведском) сайте правительства речь идет об ОДНОМ самолете.
показать весь комментарий
29.05.2024 15:16 Ответить
Десь прочитав. Значить - дезінформували.
показать весь комментарий
29.05.2024 15:40 Ответить
Некоторые здесь стали сознаватся что не спецы. Я тоже чайник в данной теме. Не если Грипеннов не дадут---то зачем такой самолёт? Хоть один хоть больше. У нас нет авиации. В этом корень беды. И похоже и не будет. Посылать учится надо было 20 лет назад. В оранжевую эпоху кое кто предлагал. И всё. Ну вот откликнулось.
показать весь комментарий
29.05.2024 17:24 Ответить
Шведи ви молодці, дякуємо!!! Тепер чекаємо на Гріпін!!!
показать весь комментарий
29.05.2024 14:38 Ответить
Надійна техніка,якщо передають значить з спеціалістами все норм.
показать весь комментарий
29.05.2024 14:43 Ответить
Важкувато їм двом буде, але можливо то тільки початок, бо у шведів їх реально 9 чи 10 штук, пара з яких в Польщі і пара у нас. Цікаво чи вони інтегровані в якусь НАТівську глобальну систему спостереження.
показать весь комментарий
29.05.2024 16:33 Ответить
Швеції тепер як члену НАТО можна на засоби АВАКС розраховувати. А для нас їх літаки саме те - радіус стеження до 500 км, для фронту вистачить. Ото мабуть і загвоздка з F-16 була, що системи стеження не вистачало
показать весь комментарий
29.05.2024 16:53 Ответить
... а Ви задайте собі питання....??? Звідки ..навіть Ви у інтернеті знаєте... з якого району ті ж кацапсячі Ту-95МС запускають, як відслідковуються і з допомогою чого їх переміщення... тощо...))? Як знаходять крилаті ракети наші Міг-29 та Су-27... ? Як їх бачить наші ППО? Невже Ви вважаєте, що на землі стоять РЛС .. матляють антенами і бачать все навкруги? Вся інформація надходить з літаків-розвідників країн НАТО..які почергово працюють уздовж українськіх кордонів від болгарського Бургаса ..до норвежських островів. Там і американскі ..і британські.., і французські з голандськими.. І над Чорним морем на 55000 футів постійно працюють стратегічні розвідувальні беспилотники, які вилітають з італійських баз . Систем стеження більш..ніж достатньо. Систем враження недостатньо. Але і те..і друге не наше. А шведські розвідники внесуть свою долю для збору інформації. Але вони не ОСНОВНИЙ базовий ресурс повітряної розвідки. Базуватися вони в Україні точно не будуть. Будуть бігати уздовж кордонів..базуючись десь в Румунії..чи Литві.
показать весь комментарий
29.05.2024 17:49 Ответить
толку нам з того, що ми знаємо що на нас летить 100 ракет, а нам їх нічим перехопить?
показать весь комментарий
29.05.2024 22:32 Ответить
... і всі 100 влучають у цілі? І нічого не збивають? Вам би краще жувати, чим дізнатися, що неможливо збити все, що летить на нас. Може прожувавши, зрозумієте, що можливості збивати напряму зв*язані з можливістью бачити..де і що! А тепер попробуйте представити..шо західних літаків ДРЛО нема у кордонів України!
показать весь комментарий
30.05.2024 00:19 Ответить
вам би краще не хамити незнайомим людям і зрозуміти суть питання.
Інтелект і хамство так і пре з нежуючого.
Ще раз для альтерантивно обдарованого нежуючого. Ми бачимо що летить 8, а збити можемо 4.
І де зараз трипільска/зміївська тец, вумнику? Допомогли вам в цьому випадку західні дрло?
І жуючому ясно, що збити 4 і не збити 4, трохи краще ніж не збити 8. Але не завжди.
показать весь комментарий
30.05.2024 00:36 Ответить
Суть питання? Навіть..якщо Ви втулите десятки комплексів ППО..то без літаків ДРЛО вони залізо! І перш ніж про щось писати.. думайте. Мова йде про забезпечення дій очима.. а не про сліпого з рушницею у руках. Так от краще жуйте..і сподівайтеся, що людина з очима і рушницею значно краще..ніж без очей! А набої для рушниці треба було продовжувати виготовляти ...як це робили з 2014 року..і не чистити рушницю асфальтом...як це почали робити з допомогою тільки жуючих у 2019 році. Чого Ви скиглите? Може Вам і соплі витирати західним країнам? Ми хочете збивати 8 з восьми.. а для цього крім скуляжу нічого не робимо!! Може захід нас повинен захищати тоді..коли у Львові на 100 відправлених повісток прийшли тільки ДВОЄ?! Може захід повинен нас захищати..коли у Вінницькій області 86 тисяч уклоністів? Може захід повинен був прикрити Трипільську та Зміївську ТЕЦ? Шукати винних не на заході треба...а у своєму сараї... де куча овець привела до влади барана. Тому продовжуйте жувати і сподіватися, що при наданні БЕЗКОШТОВНО очей..Вам хтось зарядить рушницю...(теж безкоштовно) і знайде тих, хто з цієї рушниці буде стріляти. (і збивати вісім з восьми)
показать весь комментарий
30.05.2024 07:12 Ответить
я вам про перехват, а ви мені про очі. Одне не працює без іншого. Якби у нас було 100 патріот, і не було дрло, був би з них толк?
а про баранів мені не треба. Цензор мене 100 разів банив в 2019 за образи величайшого бубачки.
Порох Бутусову був поганий. То хай насолоджується зеленським.
показать весь комментарий
30.05.2024 15:30 Ответить
а Ви подумайте... як же ж ми вже третій рік війни бачимо... що відбувається над Україною? Трожки нижче прочитайте...))
показать весь комментарий
29.05.2024 17:51 Ответить
Не AVACS, але майже теж відноситься до "стратегічного дальнього озброєння".
Велика подяка Швеції!
показать весь комментарий
29.05.2024 18:13 Ответить
ТАК ХАЙМАРСЫ ЛУЧШЕ !!! ДАВАЙТЕ ХАЙМАРСОВ !!!
показать весь комментарий
29.05.2024 18:19 Ответить
Хех ... Невже такі (чи подібні) літаки настільки дорогі, що "бідна" авіаційна Україна не могла побудувати ?
показать весь комментарий
29.05.2024 18:31 Ответить
становится ясно почему байден саботировал передачу шведских истребителей. будут только f-16. туда не бей, сюда не бей, ой денег нет на снаряды, дальнобойные воздух-воздух не дадим, радары не будут. просто патрилируйте Киев и Львов, всё. шведских бы х-ер контроллировали.
показать весь комментарий
29.05.2024 18:55 Ответить
"Викинги"
показать весь комментарий
29.05.2024 19:11 Ответить
Швеція,Великобританія,Фінляндія,Литва,Латвія,Естонія,Чехія,Бельгія,Норвегія,Данія,Нідерланди,Франція і ще дехто ось наші найближчі друзі,а частково Німеччина , США,Канада,Італія,Іспанія,Польща Австралія,Японія.Кого не згадав з важливих друзів вибачайте.І найближчі друзі(хто щиро допомагає) окрім деяких країн Балтії - є Країни - Монархії,співпадіння...не думаю.
показать весь комментарий
29.05.2024 19:51 Ответить
Все ж ще в 1709 році шведи разом з українцями не завершили добру справу
показать весь комментарий
29.05.2024 21:02 Ответить
Шведам не потрібен озвірівша собака у вигляді кацапідґв на східному кордоні
показать весь комментарий
29.05.2024 21:36 Ответить