4736 посетителей онлайн

Заморозка войны на нынешних границах даст лишь паузу перед новой войной, - Зеленский

Зеленський прокоментував можливість заморозки війни

Президент Владимир Зеленский заявил, что заморозка войны будет лишь паузой в боевых действиях и не остановит агрессию РФ.

Об этом он заявил во время выступления перед Национальным собранием Франции, передает Цензор.НЕТ.

"Может ли Путин выиграть эту битву? Нет. Потому что мы с вами не имеем права проиграть. Может ли эта война угаснуть на линиях, которые есть сейчас? Нет. Потому что никаких линий для зла не существует. Что 80 лет назад, что сейчас", - подчеркнул президент.

"Если кто-то сам попытается нарисовать временные линии - это даст лишь паузу перед новой войной", - добавил Зеленский.

Топ комментарии
+28
Де ти був такий розумний коли закривав всі оборонні підприємства та скорочував військових?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:44 Ответить
+26
А як там шашлики? Нажерся вже?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:41 Ответить
+21
Чи може Путін виграти цю битву? Ні. Бо ми з вами не маємо права програти

Це має виглядати як логічна конструкція?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:41 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Чи може Путін виграти цю битву? Ні. Бо ми з вами не маємо права програти

Це має виглядати як логічна конструкція?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:41 Ответить
Пам'ятаєте з класично - "якщо ідіот - то це надовго"! Від себе лише додам - це назавжди!
показать весь комментарий
07.06.2024 11:55 Ответить
А як там шашлики? Нажерся вже?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:41 Ответить
Шашлик - свинособачій
показать весь комментарий
07.06.2024 11:46 Ответить
На жаль, шашлики з українців - маріупольців, ізюмців, бучанців, ірпінців, гостомельян, харків'ян, сумчан...
показать весь комментарий
07.06.2024 14:12 Ответить
Шо за *******? - яка нова віина? - нам би цю видихати
показать весь комментарий
07.06.2024 11:43 Ответить
Де ти був такий розумний коли закривав всі оборонні підприємства та скорочував військових?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:44 Ответить
так воно і тепер не дуже сраку рве в оборонці
показать весь комментарий
07.06.2024 12:57 Ответить
Зараз теж, давно не чути про українські танки, Грім-2, не про патронний або пороховий завод, про українські Бтри ,які при клятому Пороху робилися...... Зараз все тільки імпортне...



показать весь комментарий
07.06.2024 14:08 Ответить
Чи може Путін виграти цю битву? Ні. Бо ми з вами не маємо права програти.

То есть путина остановит лишь наше "право"? Прям стратег! Не зря "лидер современности"...
показать весь комментарий
07.06.2024 11:44 Ответить
Жуёт и жуёт.А где видосики? Где ставки? Тебя завонявшегося из-за отсутсвия электричества ещё не все послали на Саммит Жира?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:46 Ответить
Нелигітимному презервативу корисно , щоб в Україні була війна. 👈
Дуже йому сподобалося сидіти в креслі.
показать весь комментарий
07.06.2024 11:48 Ответить
показать весь комментарий
07.06.2024 11:48 Ответить
"Бо ми з вами не маємо права програти"-Ну як сказати "не програти", тут з Зегнидами при владі не факт що навіть вижити можна, Зеклоун це не Маннергейм як у фінів, він "птах гордий" із амбіціями які нам дуже дорого обходяться
показать весь комментарий
07.06.2024 11:49 Ответить
я дивився його виступ. і мені було стидно,що якесь небрите та обдовбане наркотою чмо презставляє мою Україну
показать весь комментарий
07.06.2024 11:50 Ответить
Вдома вбирайся хоч в лахміття, але, як казала моя прабабця, якщо ідеш миж люди, то вигляд має бути достойний. На жаль, він не праонук моєї бабці.
показать весь комментарий
07.06.2024 12:31 Ответить
А це хіба погано? Тому що тобі переоберуть, клоун?
показать весь комментарий
07.06.2024 11:51 Ответить
Зечмо на шпагаті - без війни втратить владу, а з війною - людішкі закінчуються, а з ними і гроші
показать весь комментарий
07.06.2024 11:51 Ответить
ЗЕскотам чхати на те, що закінчаться люди - вони їм потрібні виключно заради того, аби виграти максимум часу на крадівництво. Як тільки закінчиться весь мобілізаційний ресурс - вони швиденько звалять насолоджуватися розкішним життям в безпечних країнах.
показать весь комментарий
07.06.2024 12:33 Ответить
Звісно, бо тоді будуть перевибори. А Зельц цього найбільше боїться..
показать весь комментарий
07.06.2024 11:51 Ответить
Буба має "золотого парашута", так що як тільки так і одразу Навряд боїться
показать весь комментарий
07.06.2024 12:00 Ответить
Немає, він з Ізраїлем постійно лається.
показать весь комментарий
07.06.2024 13:07 Ответить
" ми з вами програти не маємо права", Але трішечки красти - ТАК !
показать весь комментарий
07.06.2024 11:54 Ответить
трішечки?)
показать весь комментарий
07.06.2024 12:34 Ответить
Яких ще трішечки? Вони відкрито, нахабно та цинічно крадуть все і всюди в небачених раніше масштабах абсолютно не переймаючись тим, що можуть бути притягнуті до відповідальності, бо знають, що цього не буде.
показать весь комментарий
07.06.2024 12:36 Ответить
"місія", "обраний"дибіл плять
показать весь комментарий
07.06.2024 11:54 Ответить
З чим З чим а от з цим згоден. РФ в книгах по історії пише що ми нацисти і нас треба знищити - ця віійна назавжди і думати що можна просто нажати кнопочку і все буде чудово - не те шо наївно а божевільно. Донбас - це уже гниюща рана надовго, але хотя б південь із Кримом забрати треба інакше біда
показать весь комментарий
07.06.2024 11:55 Ответить
Це все буде пустими балачками і ефімерними мріями якщо при владі залишиться зелений дигинерат і його 5-6 дигинеративних менеджерів...... Бо поки це чмо несе хрень з трибун в своєму світовому турне, його 5-6 дегенератів ведуть державу в прірву....
показать весь комментарий
07.06.2024 12:37 Ответить
Ніякої заморозки війни не буде поки Україна не виб'є кацапів та не вийде на кордони 1991 року!
показать весь комментарий
07.06.2024 11:56 Ответить
Ну і ще захопить Польщу, щоб тебе визволити з окупації
показать весь комментарий
07.06.2024 12:05 Ответить
херпіду панічно боїться виборів .
показать весь комментарий
07.06.2024 11:58 Ответить
Вибори він програє в будь-якому випадку, йому це добре відомо. Що він боїться - це втратити незаконно захоплену владу поза демократичною процедурою, нести відповідальність за вчинені злочини
показать весь комментарий
07.06.2024 12:52 Ответить
Хто "ми" і які альтернативи? Ну, який переможний план, скільки років зібрався воювати цей хлопчик? Навіть підтримка наступального потенціалу, це величезні людські ресурси, я вже мовчу про технічний і організаційний аспект, який треба підтримувати на рівні вищому ніж у противника.
показать весь комментарий
07.06.2024 11:58 Ответить
Бужанский "учит" офицеров...

показать весь комментарий
07.06.2024 11:59 Ответить
Зєля вже навіть бужанського з смітника витягнув наверх. Повний капець
показать весь комментарий
07.06.2024 12:06 Ответить
100%
показать весь комментарий
07.06.2024 11:59 Ответить
Зеленський зробив усе, щоб Україна програла, а тепер турбується про перемогу. Пауза потрібна лише для того, щоб обрати НОРМАЛЬНОГО президента. Без єрмаків, татарових, гетьманцевих, арахамій, безуглих...
показать весь комментарий
07.06.2024 12:02 Ответить
ну або якщо всеж воювати до останнього, то потрібно прибирати всіх вами перечислених і перевішати і перестріляти.... Бо з цими гандонами ні України не буде ні ефімерних кордонів....
показать весь комментарий
07.06.2024 12:31 Ответить
Кривавий заколот - хотєлкі для ідіотів. Краще вибори
показать весь комментарий
07.06.2024 12:35 Ответить
та хоть сраними палками гнати, хочете пристрельте, хочете переоберіть і в штрафбати з лопатами від кулеби.... Суті не міняє що потрібно цю погань прибирати, інакше......
показать весь комментарий
07.06.2024 12:39 Ответить
Не потрібно жодних пауз для проведення виборів, не просувайте кремлівські наративи. Усі вибори повинні проводитись під час стану війни, у Конституції вийнятків немає.
Чи ви думаєте тиран путлєр почекає з війною поки ви в себе проведете вибори і заміните його спецагента на найвищому посту України?
показать весь комментарий
07.06.2024 19:46 Ответить
показать весь комментарий
07.06.2024 12:03 Ответить
Оце слова справжьбого Верховного !!
показать весь комментарий
07.06.2024 12:13 Ответить
Заморозка войны и так называемый *мир* сейчас не выгоден Украине нивкаких пониманиях. Я уже не говорю о том что рашисты не позволят чтобы в Украине наступил мир даже если Украина капитулирует и отдаст половину своих территорий рашистам. Мир не выгоден Украине даже в политическом смысле. И не только потому что сразу же прекратится военная помощь Украине. А даже потому что сейчас почти весь цивилизованный мир сплотился вокруг Украины и душит хоть и слабо но постепенно рашистов санкциями. И нужно хотя бы лет 10 войны чтобы цивилизация разорвала с рашистами все связи и зодолбила их обратно в каменный век. Иначе если только Украина заявит что наступил *мир* все обратно ломанутся востанавливать торговые потоки и политические связи с кремлевским режимом, который востановится быстрее чем все думают сделает выводы и пойдет в новое наступление только уже хорошо подготовившись. Украине же нужно будет минимум лет 50 чтобы востановиться и востановить свою численность населения какова была до войны.
показать весь комментарий
07.06.2024 12:09 Ответить
Пан сподівається на чолі з зєлєю виграти цю війну? Щоб відновлювати чисельність населення? Краще нехай пан скаже - навіщо зєля зняв Залужного і все керівництво військом, якому армія довіряла? Кожна дія цього "діяча" працює вже 5 років на шкоду Україні
показать весь комментарий
07.06.2024 12:32 Ответить
Жоден мир з агресорм неможливий поки окуповані території України, не покарані кацапські воєнні злочинці та не виплачені збитки з репараціями за агресію
показать весь комментарий
07.06.2024 19:51 Ответить
Заморозка війни дасть ВИБОРИ ! Яких так панічно боїться ЗЕдент і КО.. Бо наразі все сходить таки з рук..Безкарність Системи - запорука створення поліцейської держави. Дуже скоро на одного працездатного цивільного буде силовик-дресирувальник, який із задоволенням репресуватиме кожного, хто криво зиркне в бік Держави. Легіон легінів в одностроях і з пістолетом у кобурі наглядатимуть за суспільством, аби воно смирно жувало свої шмарклі.
показать весь комментарий
07.06.2024 12:09 Ответить
Що ти верзеш? Де Конституцією заборонено проводити вибори під час війни?
Хочеш підвести все під капітуляцію України, мовляв - хочете виборів припиняйте чинити опір загарбникам кацапам? Троль крємлєбот
показать весь комментарий
07.06.2024 12:49 Ответить
Та заїхав вже,бери вже своїх менеджерів і на фронт,приносьте вже перемог
показать весь комментарий
07.06.2024 12:10 Ответить
А Бубон Чумной точно закрыл бизнес кваГтала на росии?
А то как то договорняком пахнет... И дети "элитки" не парятся вопросами ни ВПК ни Армии ни Волонтерства....
показать весь комментарий
07.06.2024 12:12 Ответить
пан президент, мировому сообществу лучше знать правду
показать весь комментарий
07.06.2024 12:24 Ответить
война не прекратиться, пока не будет уничтожен фашистский путинский режим, как был уничтожен режим Адольфа Гитлера - папы *********** Путина.
показать весь комментарий
07.06.2024 12:35 Ответить
... и после этого расцветет зеленый фашистский режим, как расцвел красный после уничтожения нацизма.
показать весь комментарий
07.06.2024 14:29 Ответить
Є гарна народна мудрість "Мир - це лише перерва між війнами". Тобто жоден "Мир" не є вічним і усталеним, рано чи піздно війна всеодно буде, як Третя Світова так Четверта, П'ята і так далі - може через 50 років, через 200 але це неминуче, як і людська смерть......... По факту хитрий Зеленський вимагає від свого народу і від міжнародної спільноти завідомо неможливого......Тобто ставить міфічні умови, які на практиці нездійсненні для того щоб правити Україною роками, а можливо десятиліттями........
показать весь комментарий
07.06.2024 12:57 Ответить
Кордоны 91 року? И что? По логике президента это войну не остановит.
То есть надо брать Москву и далее двигать войска за Урал до полной и безаговорочной капитуляции рашистов!
Хотя у них есть ядерное оружие, так что тоже не вариант...
Перемирие? И тогда рашисты будут готовиться к новой войне. Логично.
Ну так и Украина будет готовиться, только возможно с другим президентом во главе.
показать весь комментарий
07.06.2024 13:05 Ответить
Підступ в тому, що Україна можливо знову буде зі старим готуватися до шашликів.
показать весь комментарий
07.06.2024 14:41 Ответить
Зєлєбот, для чого тоді ваш зєлєскій знищує ВПК, Збройні сили України, не забезпечує наданим США та ін. союзниками озброєнням війська на передовій, не забезпечує будівництво жодних укріплень на лінії фронту (крім показушних), не проводить адекватної мобілізації економіки України, військових, всіх силовиків і чиновників у ЗСУ, тероризує цивільне населення України в тилу, яке своїми силами забезпечує військових на фронті майже всім необхідним?
показать весь комментарий
07.06.2024 19:59 Ответить
Артист продовжує грати роль, нічого нового з часів голожопенка, так що не переймайтесь
показать весь комментарий
07.06.2024 13:48 Ответить
Рідкісний випадок, коли зельонський сказав загалом правильну річ, але не закінчив думку.
"...якщо хтось сам спробує намалювати тимчасові лінії - це дасть лише паузу перед новою війною. ...І ми використаємо цю паузу, щоби дерибанити ваші гроші на дорогах та "відновленні", розміновувати мінні поля на лінії зіткнення, засипати укріплення та продавати вашу зброю всім, хто захоче купити", - ось як мало прозвучати у виступі.
показать весь комментарий
07.06.2024 14:36 Ответить
То може паузу використати для озброєння і побудови фортифікацій, чи й далі тянути кота за хвіст тримаючись за владу за рахунок продовження війни?
показать весь комментарий
08.06.2024 00:14 Ответить
Ніхто не хоче йти воювати, тому що знає що буде кинутий образно кажучи в півметрову траншею і на голову прилетить каб, тому що носія його немає чим збити. Якщо буде лінія укріплень і прикриття з неба, тоді бажаючих записатись у військо буде набагато більше. І я також розумію нашого президента, він не хоче відповідати на деякі запитання які обовязково йому поставлять у мирний час. Та і по мінним полям наряд чи вийде щось відвоювати вже. Хоч би те залишилось що є, такі мої думки споглядаючи на все це. Інша сторона медалі може полягати в тому що після війни можуть спалахнути процеси в самій росії після переосмислення ціни яку вони заплатили за все це, а так путло лише спалює в цій війні потенційний протесний электорат з поневолених народів включаючи і українців які попали в вимушену окупацію і примусово були мобілізовані. Тому я категорично не згоден з думкою навіюваною марафоном що війну зупиняти не можна.
показать весь комментарий
08.06.2024 00:48 Ответить