11500 посетителей онлайн
5 399 61

Украина ожидает получить шесть самолетов F-16 летом и до 20 – до конца года, - Bloomberg

Україна очікує отримати шість літаків F-16 влітку і до 20 - до кінця року, - Bloomberg

Украина надеется получить от западных союзников шесть истребителей F-16 этим летом. Всего до конца года Киев ожидает получить до 20 самолетов F-16.

Об этом пишет агентство Bloomberg со ссылкой на источники, информирует Цензор.НЕТ.

Как отмечают собеседники агентства, решение об отправке военных самолетов в Украину пока осложняется вопросами относительно запчастей и языковым барьером между украинскими пилотами и их иностранными инструкторами.

Кроме этого, люди, которые занимаются этим вопросом, обеспокоены тем, что на территории Украины недостаточно взлетно-посадочных полос, а те, что есть уязвимы к российским ракетным атакам.

Один из собеседников Bloomberg отметил, что, вероятно, Украина сможет разместить эскадрилью F-16 - от 15 до 24 самолетов. Другой собеседник агентства сказал, что Киев рассчитывает получить шесть истребителей этим летом и в целом до 20 самолетов до конца 2024 года.

Bloomberg отмечает, что вызовы по истребителям были настолько серьезными, что привели к сомнениям, целесообразно ли отправлять их в Украину и не является ли это сейчас очень дорогой демонстрацией поддержки президента Владимира Зеленского.

Также один из высокопоставленных чиновников НАТО назвал три главные проблемы, которые беспокоят планировщиков, занимающихся доставкой F-16.

Во-первых, самолеты должны быть перенастроены в зависимости от их задач, например для разведки или ведения боя. Во-вторых, Украина не имеет много длинных, качественных взлетно-посадочных полос, необходимых для F-16, или укрытий для защиты от российских атак. В-третьих, логистика поддержки F-16 является сложной - начиная от потребности в запчастях и заканчивая техническим обслуживанием и поиском инженеров.

"Люди не должны ожидать "чудес" от F-16 против России", - сказал старший научный сотрудник Центра новой американской безопасности Джим Таунсенд.

Он считает, что аэродромы, на которых будут базироваться эти самолеты, будут "хорошими, сочными целями, и россияне уже нанесли удары по некоторым из них".

Другой чиновник НАТО отметил, что Украина пытается достичь за считанные месяцы того, что обычно занимает три-четыре года.

Напомним, недавно госсекретарь США Энтони Блинкен заявлял, что истребители F-16 в пути из Дании и Нидерландов в Украину прямо сейчас и присоединятся к обороне украинского неба этим летом.

Топ комментарии
+22
Це надпотужно, бл...
показать весь комментарий
13.07.2024 00:04 Ответить
+12
Ексгенерал ЗСУ Сергій Кривонос закликає не вважати F-16 "чудо-зброєю" та запропонував їм злітати з автомобільних доріг - оскільки аеродроми під ударами РФ.

Він нагадує, що проти будь-яких західних поставок "росіяни досить швидко знаходили певну протидію".

"Росіяни ефективно, цілеспрямовано працювали у напрямку опрацювання відповідей. Винахід тактики протидії цим літакам, активне використання нових комплексів РЕБ - на жаль, Росія у сфері РЕБ найкраща у світі вже довгий час. Ситуація (після прибуття F-16, - Ред.) стане значно краще, але не подумайте, що ми вже на початок вересня дійдемо до Севастополя", - сказав Кривонос.

Він засумнівався, що Україна зможе обслужити велику кількість таких літаків (Зеленський позавчора говорив, що їх потрібно як мінімум 128). За його словами, на кожен літак потрібно щонайменше два пілоти, а краще 3-4.

"Тепер рахуйте, 120 помножимо на два, 240 пілотів. Добре якщо англійською мовою. І це з урахуванням того, що ми зазнали досить серйозних втрат у пілотах за останні два роки війни", - каже ексгенерал. Крім того, за його словами, "нам потрібні авіаційні інженери та техніки, які обслуговуватимуть величезну кількість цих літаків".

На його думку, також "всі українські дороги, всі автостради мають бути підготовлені за системою, як це, наприклад, існує в тій самій Швеції, де всі дороги підготовлені. Шведські автодороги - це суцільний шведський аеродром. І досить складно виявити, поцілити, тому що на кожній ділянці 50 км є майданчики для очікування, майданчики для приземлення".
показать весь комментарий
13.07.2024 00:07 Ответить
+11
Читаючи про кількість, я не знаю, мені СМІЯТИСЯ чи ПЛАКАТИ?!!

показать весь комментарий
13.07.2024 00:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Це надпотужно, бл...
показать весь комментарий
13.07.2024 00:04 Ответить
А коли ще 102 літаки? Коли буде четверта Світова. Європа розтягує...
показать весь комментарий
13.07.2024 00:05 Ответить
Ексгенерал ЗСУ Сергій Кривонос закликає не вважати F-16 "чудо-зброєю" та запропонував їм злітати з автомобільних доріг - оскільки аеродроми під ударами РФ.

Він нагадує, що проти будь-яких західних поставок "росіяни досить швидко знаходили певну протидію".

"Росіяни ефективно, цілеспрямовано працювали у напрямку опрацювання відповідей. Винахід тактики протидії цим літакам, активне використання нових комплексів РЕБ - на жаль, Росія у сфері РЕБ найкраща у світі вже довгий час. Ситуація (після прибуття F-16, - Ред.) стане значно краще, але не подумайте, що ми вже на початок вересня дійдемо до Севастополя", - сказав Кривонос.

Він засумнівався, що Україна зможе обслужити велику кількість таких літаків (Зеленський позавчора говорив, що їх потрібно як мінімум 128). За його словами, на кожен літак потрібно щонайменше два пілоти, а краще 3-4.

"Тепер рахуйте, 120 помножимо на два, 240 пілотів. Добре якщо англійською мовою. І це з урахуванням того, що ми зазнали досить серйозних втрат у пілотах за останні два роки війни", - каже ексгенерал. Крім того, за його словами, "нам потрібні авіаційні інженери та техніки, які обслуговуватимуть величезну кількість цих літаків".

На його думку, також "всі українські дороги, всі автостради мають бути підготовлені за системою, як це, наприклад, існує в тій самій Швеції, де всі дороги підготовлені. Шведські автодороги - це суцільний шведський аеродром. І досить складно виявити, поцілити, тому що на кожній ділянці 50 км є майданчики для очікування, майданчики для приземлення".
показать весь комментарий
13.07.2024 00:07 Ответить
а у нас всі дороги - то суцільний фура-дром...
показать весь комментарий
13.07.2024 00:11 Ответить
В совку багато доріг будувались під запасні аеродроми, прямими лініями але є нюанс з воздухозабірником Ф16 .... це не реалістично

В чому він правий в тому що РЕБ якщо дадуть Ф16 із старішим радаром зменьшить його дальність до 80 км що поставить пілотів у погане становище порівняно з су35 та їх новими ракетами на 180 км і новими радарами...

Надіюсь всетаки дадуть з новішою версією радарів та ракетами AIM120D.... але 20 літаків досить мало...

Техніків якраз підготувати не проблема, якби тцк займалось реально роботою а не відправляло цивільних технічних спеціалістів сидіти в окопи а родичів ремонтувати обладнання ... більша проблема з пілотами
показать весь комментарий
13.07.2024 00:26 Ответить
Є такий https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%96%D0%B2 Закон обернених квадратів . РЕБи тупо не дістають до літаків зза нього. Тільки якщо літак в десятках кілометрів від ребу пролітить, чого в умовах бойових дій зазвичай не буває, або якщо буває, то вже в той момент, коли потреби в радарі/доведенні ракети до цілі більше нема.
показать весь комментарий
13.07.2024 03:25 Ответить
ТТХ Ф16 версія MLU ... яку скоріше всього передадуть Україні принаймі так говорять на заході

Радіус дії радару AN/APG-66(V)2 в умовах постановки перешкод 83 км.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:07 Ответить
Треба бажаючих і дівчат залучати з гарною англійською, бо це буде жах
показать весь комментарий
13.07.2024 06:11 Ответить
Якщо кваліфікованих власних льотчиків та персоналу для бойового застосування платформи F-16 поки не вистачає, то мабуть потрібно їх наймати за контрактом. Про це вже неодноразово писали в коментарях на Цензорі.
У світі мабуть є досить відставних льотчиків та інженерів для F-16, які розуміють специфічну технічну англійську мову, мають досвід та бажання воювати проти рашистів у складі іноземного повітряного легіону ПС України
показать весь комментарий
13.07.2024 12:53 Ответить
Дякуємо!
показать весь комментарий
13.07.2024 00:07 Ответить
Україна сподівається отримати від західних союзників шість винищувачів F-16 цього літа. Джерело: https://censor.net/ua/n3499460 -
ключевое слово сподівається.
показать весь комментарий
13.07.2024 00:08 Ответить
Це просто знущання! Як лікування пневмонії гомеопатією: раптом пощастить і виживе!!!
показать весь комментарий
13.07.2024 00:11 Ответить
На цьому заході зовсім ІДІОТИ або ЗЛИВАЮТЬ УКРАЇНУ (((
показать весь комментарий
13.07.2024 00:12 Ответить
Україна і є "На цьому заході", кицька
показать весь комментарий
13.07.2024 03:30 Ответить
Там далеко не ідіоти,і Україна їм потрібна,але без українців.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:37 Ответить
Робили б своє і не жили б на подачки.

Туреччину виключили з програми постачання ******** винищувачів F-35. Анкара вирішила виробляти власні (і нібито кращі) літаки. Тепер з'явилися конкретні дані щодо виробництва цих машин.

Перші турецькі винищувачі п'ятого покоління надійдуть до їхньої армії до 2028 року. Поставка складатиметься з 20 одиниць. Після 2030 року очікується значне збільшення темпів виробництва.

Сьогодні про турецьких КААНів відомо небагато. Згідно з загальнодоступною інформацією, цей винищувач, що розробляється в даний час, буде здатний нести 10 000 кілограмів ***********, що на 4 000 кілограмів більше, ніж його аналог - F-35. Крім того, KAAN оснащений двома двигунами. На даний момент KAAN оснащений двигунами з США, General Electric F110-GE-129. Однак у найближчі роки на зміну їм прийде агрегат, що випускається турками.
показать весь комментарий
13.07.2024 00:13 Ответить
Ось так просто і зразу літаки 5 го покоління🤣
показать весь комментарий
13.07.2024 00:26 Ответить
He просто.

Ще на початку 2000-х років Туреччина залежала від безпілотних літальних апаратів ізраїльського виробництва у війні з курдськими повстанцями, які боролися за автономію або незалежність у деяких частинах Туреччини, Іраку та Сирії. Коли країна поставила собі за мету спроектувати, розробити та виготовити свій перший місцевий безпілотник Anka, технологічні труднощі оточили програму. 100% турецького виробництва Anka в кінцевому підсумку могла похвалитися іноземним двигуном, іноземною системою автоматичного зльоту та посадки, іноземним шасі..........
показать весь комментарий
13.07.2024 00:34 Ответить
"вирішила виробляти" і "виробила" це трохи різні речі, кицюньку. Особливо враховуючі, що пєрдоган популістичний клоун, такий самий, як і зєбіли...
показать весь комментарий
13.07.2024 03:17 Ответить
Им можно, а нам к 28-му году - пи*да придет.
показать весь комментарий
13.07.2024 00:33 Ответить
Так, якщо українцям пощастить - москворотим ******* до 2028 дійсно вже п*да прийде.
показать весь комментарий
13.07.2024 03:19 Ответить
просто цікаво, - а якби зробили ставку на шведські грипени, яким легше злітати з автострад, - треба було б навчати пілотів та інструкторів шведської?... якось неприємно виглядає прохання зачекати до закінчення шквалу перебазування сотень ф-16 до України...
показать весь комментарий
13.07.2024 00:17 Ответить
скоріш за все треба б було навчати шведській і скоріш за все гріпенів може надати менша кількість країн
показать весь комментарий
13.07.2024 03:20 Ответить
Шведи англійську знають після школи, це один момент, а те що нам дають 20-30 річні літаки у шведів вони як мінімум в двічі молодші, і щведи раніше погодилися вчіти і дали б їх зразу більше, видно порадив хтось щоб це було як найдовше, то й пішли цим шляхом, все на вред України, лозунг опи
показать весь комментарий
13.07.2024 06:21 Ответить
Потрібні знання специфічної, технічної англійської мови з величезною кількістю технічних абревіатур та сленгу льотчиків і техніків.
показать весь комментарий
13.07.2024 12:59 Ответить
Читаючи про кількість, я не знаю, мені СМІЯТИСЯ чи ПЛАКАТИ?!!

показать весь комментарий
13.07.2024 00:19 Ответить
Лучше смейтесь, говорят это продлевает жизнь... В нашем случае это единственное что поможет)
показать весь комментарий
13.07.2024 00:23 Ответить
вам може допомогти галоперідол, або тцк.
показать весь комментарий
13.07.2024 03:15 Ответить
в даному випадку ,з таким розкладом ,старий українець би сказав-"шкарлупа від яєць,набагато дорожча, як самі яйця"
показать весь комментарий
13.07.2024 00:26 Ответить
При зеленському Україна літаків не отримає. Це моя думка
показать весь комментарий
13.07.2024 00:30 Ответить
краще б цей виродок ніколи не народжувався.
показать весь комментарий
13.07.2024 05:57 Ответить
Видно при других президентах ми отримали сотні літаків! Плювати їм на президента, вони ескалації з рашистами бояться =(
показать весь комментарий
13.07.2024 09:51 Ответить
Лишньохромосомний, при іншому президенті бомбили Україну ракетами?
показать весь комментарий
13.07.2024 23:44 Ответить
Как то под забылась уже эпоха Леопардов и даже Абрамсов. А как всё красиво было. Ну вот по новой. Уже год практически тема этого лета что сегодня сильно воодушевляла---- Ф-16! А то что уже пол лета улетело в лету времени--- не заметили мы. 6 самолётов едут с Дании уже третий день. ,,Дело было летом- летом, дело было теплым летом.... .Я пришел к тебе с приветом.... .
показать весь комментарий
13.07.2024 00:32 Ответить
...рассказать шо солнце встало и физдец нам незабаром підкрадеця і всміхнеця
показать весь комментарий
13.07.2024 00:41 Ответить
Взагалі-то зараз русня в мʼясні штурми йде, русню перемалують і без Абрамсів з Леопардами. Як видихнеться - підуть і Леопарди, і Абрамси, і Челенжери. А поки не видохлись, продовжують перемалуватись 6 росіян на 1 українця.
показать весь комментарий
13.07.2024 03:06 Ответить
Є в нас ще оптимісти. То лі ідіоти, тут вже не розібратись =(
показать весь комментарий
13.07.2024 09:53 Ответить
А оце середина липня і +35 на термометрі - то це ще не літо ?
показать весь комментарий
13.07.2024 00:44 Ответить
Дурниці і дурні виправдання. Пояснення на кшталт «Я не дам дитині нове взуття, тому що забруднить...»
Це лише проблема України, як вона використовуватиме та захищатиме свої винищувачі!
Головне питання - які (і в якій кількості) ракети будуть поставлятися в рамках цієї поставки і якими радарами будуть оснащені F16?
показать весь комментарий
13.07.2024 02:02 Ответить
Ви праві. З радарами дійсно важлива тема, але є нюанс - радар є не тільки у літака, радари обʼєднані в мережу включно із наземно-мобільними і далекобійні високоточні ракети до цілі доводить зазвичай не літак. Це якщо мова про західні ракети. Радянські ракети "повітря-повітря" (до 2000 року випуску) доводить саме літак і має летіти в напрямку цілі до самого моменту ураження. А с західними ракетами можна пульнути і одразу повертатися не очікуючі ураження і не спрямовуючі ніс винищувача з радаром на ціль,
показать весь комментарий
13.07.2024 03:12 Ответить
F-16 виходитимуть на бойовий курс без вмикання власних радарів.
Вони матимуть всю інформацію з інших джерел.
показать весь комментарий
13.07.2024 11:33 Ответить
Так, тільки для цього потрібні «інші джерела», наприклад, літаки AWACS або F-35. Крім того, вирішальне значення мають також пристойні ракети «повітря-повітря» (наприклад, AIM -120 AMRAAM -B).
показать весь комментарий
14.07.2024 15:50 Ответить
чекайте казав великий стратег що йому треба 128 а 50 погоди не зроблять,а тут 6 шт.Але якщо серйозно то навіть 6 ф-16 з хорошим обладнанням і класними пілотами можуть збивати сушки з кабами,і збиття десяток сушок москальня перестане літати так близько..
показать весь комментарий
13.07.2024 02:36 Ответить
6 це тіко влітку цього року. плюс щє 20 до нового року. а загалом купа країн буде постачати масово щє до 2028
показать весь комментарий
13.07.2024 03:14 Ответить
до 2028 ще дожити треба
показать весь комментарий
13.07.2024 05:58 Ответить
Членограй казав, що 50 літаків це ніщо. Отримайте 6.
показать весь комментарий
13.07.2024 06:16 Ответить
Так неозброєним оком видно,як попрацювали зермак і дерьмак і літом ми отримаємо два літаки,а до кінця року ще два крила від літака ф 16.Це перемога?
показать весь комментарий
13.07.2024 07:28 Ответить
Так клянуть захід, а подивіться на ситуацію зі сторони.
- льотчиків немає. З ЗМІ звучить що приїздять на навчання люди що взагалі не мають нальоту. Взагалі. Навіть на навчальних поршневих літаках.
- тех персонал. Те саме що з льотчиками. А наскільки літак складніший від гармати? А скільки було проблем з обслуговуванням гармат, через малу тривалість навчання?
- розміщення літаків. Укриття влада не готує. Рашисти постійно ******** військові аеродроми. Рашистські розвід БПЛА спокійно літають над ними. На Заході хочуть дивитись на кадри палаючого F-16?
- кількість літаків. А пам'ятаєте як австралійці написали що хтось з українського міноборони сказав "нам ваш металобрухт не потрібен" стосовно їх F-18 Hornet? Прочитали що від Gripen відмовилась наша влада (начебто тимчасово, але...)? А ви впевнені що така мала кількість літаків F-16, в 2024 році це ініціатива Заходу а не нашої влади? Попередні випадки вказують і на таку можливість.
Ну і ще купа різних уже не раз сказаних проблем, вирішення яких залежить саме від України, але..... схоже нічого не робиться.
Але винен Захід, як же інакше. І про війну вони виявляється Вову не попереджали.... І літаки тепер не дають.
показать весь комментарий
13.07.2024 07:38 Ответить
Єрмаки максимально саботують поставки літаків і не літаків.
Та коли ж їх укокошать ?
показать весь комментарий
13.07.2024 11:36 Ответить
Як тільки наше обдовбане, з рисами розумово відсталої істоти, їде на зустріч з дорослими-чекай проблем з постачанням всього,в т.ч. і літаків!
показать весь комментарий
13.07.2024 08:21 Ответить
з мінімальної кількості в 120 шт. дають 6 шт. ну тримайсь пуйло в тебе нема шансів проти Заходу...
показать весь комментарий
13.07.2024 08:42 Ответить
З літаками ситуація як у анекдоті , хлопець каже дівчині я тебе хочу а вона я тебе боюсь , я тебе хочу, я тебе боюсь , я тебе хочу, та ну тебе нах.й ти мене так хочеш як я тебе боюсь.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:33 Ответить
просто нагадаю, що по світу є більш ніж 4500 лікаків різних модифікацій... а США навіть програму навчать у себе не почали, про що тут мова, США кінчені нікчеми... які зрадили всих з ким мали справу, навіть Ізраїль.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:44 Ответить
Ніколи не очікував більше 1-2 ескадрильї по12-24 літака. Всі інші літаки будуть передаватися для поповнення ескадрилій на заміну бойовим і технічним втратам. Тому нема приводу до розчарування. Як повідомили що готують 12 пілотів, то логічно що предадуть 6 літаків. Дай Бог що б вони весь час працювали, а не отримували боєкомплект піпєточним методом.

А якщо ви розраховували що літаки змінять хід війни, то треба було очікувати 200-300 літаків в оренду на 1-2 роки і льотний та технічний персонал у складі Інтернаціонального легіону України ще рік тому.
показать весь комментарий
13.07.2024 13:00 Ответить
Зачем Украине сразу давать столько сколько надо, если ***** ещё не всё разбомбил.
показать весь комментарий
13.07.2024 13:43 Ответить
Це вони називають "демонстрацією підтримки президента Володимира Зеленського". Уявляєте, що в них у головах? Це не спільні зусилля, не допомога єдиній країні, яка протистоїть чумі 21 століття у найжахливішій війні в Європі після ІІ Світової. Це лише "демонстрація підтримки". Цікаво, кому вони цю демонстрацію демонструють?
показать весь комментарий
14.07.2024 09:58 Ответить