5237 посетителей онлайн
2 842 45

Байден о выходе из предвыборной гонки: это выбор "между движением вперед и назад, между надеждой и ненавистью"

Джо Байден на дебатах

Президент США Джо Байден выступил с обращением к американскому народу, в котором назвал причины снятия своей кандидатуры с президентской гонки.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом говорится на странице главы Белого дома в соцсети Х.

Во время обращения к нации из Овального кабинета, Байден назвал свое решение снять кандидатуру с гонки "вопросом демократии", а президентские выборы 2024 года - выбором "между движением вперед и назад, между надеждой и ненавистью".

"Я считаю, что моя история как президента, мое лидерство в мире, мое видение будущего Америки - все это заслуживает второго срока. Но ничто, ничто не может стать на пути спасения нашей демократии - в том числе и личные амбиции. Поэтому я решил, что лучший путь вперед - это передать факел новому поколению. Это лучший способ объединить нашу нацию", - подчеркнул Байден.

Он поблагодарил вице-президента Камалу Харрис, которую ранее поддержал как нового кандидата в президенты.

"Она опытная, выносливая, способная. Она была невероятным партнером для меня и лидером для страны", - отметил Байден.

Напомним, в воскресенье, 21 июля, президент США Джо Байден заявил, что выходит из президентской гонки. Вместо себя он предложил демократам кандидатуру вице-президента Камалы Харрис. Ранее он заболел COVID-19.

Топ комментарии
+10
ДЯКУЄМО ЗА ПІДТРИМКУ УКРАЇНИ!!!
показать весь комментарий
25.07.2024 07:47 Ответить
+7
Трампон тут же заставит Янелоха сдать Ху#лу то, о чём договорились в Омане.
А Янелох тут же ляжет и ножки раздвинет, и скажет нам, "а что я мог сделать"?
Они нас кинут с 3-х рук, а вы потом будете здесь писать "а откуда я знал?"
показать весь комментарий
25.07.2024 08:31 Ответить
+4
Трампон и есть Ху#ло... И с каких это пор я зебилом стал? Тебе головку напекло?
показать весь комментарий
25.07.2024 08:16 Ответить
Комментировать
Сортировать:
ДЯКУЄМО ЗА ПІДТРИМКУ УКРАЇНИ!!!
показать весь комментарий
25.07.2024 07:47 Ответить
Трохи пафосно, але в цілому вірно.
Автократам не зрозуміти.
показать весь комментарий
25.07.2024 07:54 Ответить
Поки є час ще треба якусь фортифікацію навколо Капітолію. Ну, про всяк випадок.
показать весь комментарий
25.07.2024 07:55 Ответить
Два кроки вперед - крок назад -- ритуальні танці?
показать весь комментарий
25.07.2024 07:59 Ответить
Голосовать надо не столько за Харрис (или любого другого), сколько против трампона.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:06 Ответить
дурацкая логика зебилов.

А если противником трампона будет, к примеру, ***** ?

тогда тоже против трампона надо голосовать ?
показать весь комментарий
25.07.2024 08:11 Ответить
Трампон и есть Ху#ло... И с каких это пор я зебилом стал? Тебе головку напекло?
показать весь комментарий
25.07.2024 08:16 Ответить
Трампон не *****.

Трампон ракети по Україні не пускає і Бучу не вирізає.

І я не писав, шо ти - зебіл.

Я написав, шо принцип голосувати проти когось, а не за когось - це зебільний принцип.

Саме за таким принципом проголосували в Україні в 2019 році.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:27 Ответить
Трампон тут же заставит Янелоха сдать Ху#лу то, о чём договорились в Омане.
А Янелох тут же ляжет и ножки раздвинет, и скажет нам, "а что я мог сделать"?
Они нас кинут с 3-х рук, а вы потом будете здесь писать "а откуда я знал?"
показать весь комментарий
25.07.2024 08:31 Ответить
питання не в тому, шо у чиїх фантазіях може зробити трампон.

питання в самому принципі - голосуй проти і ліш би не отой.

бо перекладається цей принцип - хуже нє будєт.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:19 Ответить
Хуже трампона точно не будет.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:20 Ответить
хуже всегда есть куда.

кстаті, в бюлетені не буде графи "Проти Трампа"
показать весь комментарий
25.07.2024 09:24 Ответить
Невже ти ще досі не зрозумів, що в будь-якому випадку, навіть при відсутності вибору, голосувати потрібно за менше зло?
показать весь комментарий
25.07.2024 10:23 Ответить
ну так я саме про це і пишу.

береш обох кандидатів, порівнюєш і голосуєш ЗА того, який хоч трохи краще.
показать весь комментарий
25.07.2024 15:03 Ответить
Вот карта оманских хотелок Ху#ла в Запорожской и Херсонской областях 2020-2022 г. Плюс Крым, вся Донецкая и вся Луганская область. Трампон ему это с удовольствием подарит, а Янелох ещё с большим удовольствием подмахнёт.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:22 Ответить
так янелоха вибрали за тим же принципом - тільки не за порошенка і хуже нє будєт
показать весь комментарий
25.07.2024 09:26 Ответить
Здесь (в Штатах) ситуация ещё хуже. Или Хам-Трампон, или демократия.
показать весь комментарий
25.07.2024 13:08 Ответить
Харріс - наступниця Байдена? Колишній консул Польщі у Вашингтоні Гжегож Длуги: Це марксистка, яка точно не симпатизує Польщі

Опубліковано 9 листопада, 2020

Якби Джо Байден - я бажаю йому здоров'я - пішов, тоді президентом стає пані Камала Харріс. Відкрита марксистка - особа, яка переповнена різними негативними почуттями до деяких соціальних груп, до деяких норм поведінки, яка вже точно не симпатизує Польщі. Я не впевнений, що вона знає, де знаходиться Польща, але в той момент, коли вона стане віце-президентом - а потім, можливо, і президентом - вона прийматиме різні рішення, то дізнається. Це не так уже й важко. Це реальна небезпека не лише для Польщі, а й для певного способу думки, в якому ми виховані.

Зауважте, що зробив президент Трамп та нинішня американська адміністрація. Я зараз говорю не про постійну присутність у Польщі, а про скасування того, що зробив Барак Обама, тобто все-таки будівництво на нашому узбережжі станції попередження і такий же в Румунії, Чехії тощо. Не йдеться навіть про те, що це було зміною тенденції, яку ініціював Барак Обама. У той же час, якщо ми припустимо, що загрозою для нашої незалежності, для польських державних інтересів є політика нашого східного сусіда, то американська адміністрація забезпечила своїми рішеннями значне падіння цін нафти у світі, а відтак і газу. Тим самим значно скоротила доходи російського бюджету. Це призвело до того, що Росія може набагато менше витрачати на озброєння, на таку політику, яка не дуже нам подобається. Це по-перше.

По-друге, не хто інший, як нинішня американська адміністрація досягла того, що на європейському ринку з'явилася значна конкуренція російським джерелам енергії. Чомусь забувають про те, що американська адміністрація забезпечила постачання, розпочала досить жорстку політику з метою обмеження або недопущення до введення в дію Nord Stream 2. Все це речі, які Барак Обама не лише не блокував, а й навіть підтримував. У зв'язку з цим Джо Байден, швидше, повернеться в політиці Барака Обами, в тому числі і в питаннях енергетики. Давайте візьмемо до уваги, що Америка стала енергетичною наддержавою, тому що розпочала експлуатацію своїх родовищ методом крекінгу. Цей метод у лівих колах США не схвалюється. Джо Байден представляє саме ці кола, тому цілком очевидно, що відбудеться скорочення виробництва американської енергії, внаслідок чого ціни на енергію на світовому ринку підуть вгору. Звичайно, конкурентоспроможність російської енергії та її ціна теж зростуть. Хоч би як на це дивитися, для Росії було життєво важливо, щоб результат американських виборів був саме таким, яким він є.

Ми не знаємо, наскільки правдивими є повідомлення пана ********, який оприлюднив вміст ноутбука сина Байдена. Звичайно, це вимагає з'ясування, і я не впевнений, що знайдеться сенатська комісія, яка займеться цим у нинішній ситуації, але мала б. Йдеться також про звинувачення у фінансуванні з Росії, України та Китаю, бо це ще один елемент, який напевно зміниться. Всупереч видимості та всупереч надіям чималої частини європейських бюрократів, Америка не повернеться до зацікавленості Європою. Інтереси та загрози для Америки тепер зовсім в іншому місці - в Азії. Президент Трамп хоч і по-ведмежому незграбно, але все-таки намагався повернути хід історії. Я думаю, що президент Байден цього не робитиме. З багатьох причин. Це все ж таки ризиковано, іноді навіть може призвести до проблем, так що не слід цього очікувати. Китайська могутність зростатиме, американська могутність знижуватиметься. Чи це вигідно Польщі? Навряд чи.

Звичайно, справа може дійти до судової битви, але я думаю, що Дональд Трамп все ж таки програв ці вибори. Не мені оцінювати, чи програв він за правилами чи ні, чи були вони чесними чи нечесними. Ліберальні ЗМІ повідомляють, що звинувачення прихильників Трампа щодо нечесності виборів, насамперед це стосується голосування поштою, не підкріплені жодними доказами - тобто не підкріплені жодними доказами, які були б опубліковані у ліберальних ЗМІ, а інших ЗМІ у США практично не існує. У зв'язку з цим, ймовірно, дуже важко було б змінити те, що сталося, і слід примиритися з тим, що черговим президентом буде Джо Байден.

Питання, чи буде наступним президентом пані Харріс, - це для мене загадка, і коли я розмірковую про це, у мене трясуться руки. Тим більше, що навіть якщо Джо Байден буде в доброму здоров'ї і продовжуватиме своє президентство, слід взяти до уваги, що вплив пані віце-президента буде набагато більшим, ніж буває у традиційного віце-президента. Пані Харріс представляє дуже потужні в даний момент в Америці сили так званих лівих радикалів, і вона не може втратити свою базу. Ця політична база матиме величезний вплив на нинішнє президентство. Пані Харріс, будучи особливою порівняно молодою, енергійною, ймовірно стане чинити досить сильний тиск на президента Байдена, якому ні в молодості, ні в енергії не дорікнеш. Той невеликий відсоток голосів, який забезпечив Байдену президентство, це відсоток тих ліваків-радикалів. Я думаю, що ми побачимо зовсім інші Сполучені Штати - не ті, до яких ми звикли багато років. Саме не ті прагматичні, а це буде період більш ідеологічно налаштованої Америки, яка буде ближчою до політики, наприклад, Іспанії, ніж до політики навіть Великобританії. Добре це чи погано, залежить від політичних поглядів. Я думаю, що польські ліві - якщо такі існують, напевно, у традиційному сенсі цього слова не існують, але ті, що в моральному сенсі - будуть задоволені. А ось який це матиме вплив на наше життя - побоююся, що зростання цін на енергію відбудеться. У свою чергу зменшення тиску на врівноваження ситуації в Європі не буде нам вигідним і означатиме нові неприємності.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:23 Ответить
не зрозуміло!
в разі обрання каміли, польща вторгнеться в каліфорнію?
на знак протесту, проти марксизму.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:28 Ответить
Вийде з НАТО, я гадаю.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:39 Ответить
показать весь комментарий
25.07.2024 08:42 Ответить
Та ні в якому разі .
Що таке Польща без НАТО ?
показать весь комментарий
25.07.2024 09:32 Ответить
О! Ще один представник антиукраїнської "селянської партії". Громадяни США будуть вирішувати, зрештою, хто їм більше потрібний, ліберали типу Камали, чи відверті реакціонери, паскуди-ізоляціоністи типу кандидата в віце-президенти Венса.
Одного разу США догрались з ізоляціонізмом до Перл-Харбора, а до чого дограються, якщо Трамп з Венсом виграють ...
показать весь комментарий
25.07.2024 08:40 Ответить
Трохи про Венса. Народився у бідній неблагополучній родині. Мати наркоманка, батька він взагалі не знав. Він мав один шлях - в місцеві банди і в буцигарню. Але він закінчив школу і пішов служити до морської піхоти. Як нагороду за відмінну службу армія оплатила його навчання в одному з найпрестижніших у США Єльському університеті, який він закінчив блискуче. Спочатку Венс різко критикував Трампа, але потім зрозумів, що той мав рацію і став на його бік. Трамп не мстивий, навпаки, вiн запропонував Венсу посаду віце-президента.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:49 Ответить
Тому Венс проти України. Вона для нього - він сам, який обрав перший шлях. Тобто - ніякого співчуття і допомоги не варта, бо сама в усьому винна.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:52 Ответить
З Венсом треба розмовляти, переконувати та залучати на свій бік. А ви вмієте тільки створювати собі ворогів, як, наприклад, із Вікторії Спартц.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:01 Ответить
Як можуть його переконати недолугі зєлєні?
Він все чудово бачить, і не зацікавлений в існуванні такого народу і такої країни.
Політик би це виніс за дужки, бо поразка московії в Україні дасть сигнал всім диктатурам світу, перемога - протилежний сигнал.
Але Венс навряд чи буде цим займатись. Він буде слухати Трампа. Який думає приблизно так само.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:09 Ответить
Щодо "зелених" згоден.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:35 Ответить
Та не тому , що мав рацію, а тому, що про велику кар'єру мріяв. Тому і прогнувся під рудого. І той їм крутитиме як завгодно, бо має його на гачку
показать весь комментарий
25.07.2024 09:34 Ответить
До громадянської війни.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:49 Ответить
Тоді запиши до антиукраїнської "селянської партії" також українську діаспору у США, яка вся голосує за Трампа та республіканців. Не важливо, що вона давно домагається від Білого дому ленд-лізу для України. Якщо вона за Трампа, значить враг України. Ось твоя логiка.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:58 Ответить
Твоя історія як президента заслуговує на кілька кримінальних справ та довічне ув'язнення.
показать весь комментарий
25.07.2024 08:37 Ответить
Чому ж тоді жодної спроби імпічменту, на відміну від Трампа?
показать весь комментарий
25.07.2024 08:51 Ответить
Тому що для імпічменту потрібна згода 2/3 депутатів Конгресу, а всі 100% демократів проти. Як може ком. (вибачаюся, дем.) партія голосуватиме за імпічмент свого генсека? Адже за ганебну втечу з Афганістану Байдену належав імпічмент. А також за 4 місяці, протягом яких він не перерахував жодного цента Україні 2024 року. Проти Трампа спробували зробити імпічмент через те, що він затримав допомогу Україні... на кілька днів. Байден, на відміну від Трампа, зберігав секретні документи Білого дому не в сейфі, а в гаражі у сина Хантера, де їх знайшли розкиданими на підлозі. Але прокурор відмовився порушувати проти Байдена кримінальну справу, сказавши, що той нічого не пам'ятає і не розуміє.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:08 Ответить
Чому тоді проти Трампа його ініціювали двічі, хоч і невдало, а проти Байдена - жодного разу? Демократів та республіканців в парламенті приблизно порівну.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:10 Ответить
Як я вже сказав, дем. партія завжди голосує одноголосно. Там партійна дисципліна. У республіканців такого немає, кожен голосує як хоче. Серед республіканців Трамп ніколи не мав однозначної підтримки, частина республіканців голосували за імпічмент.

Перший імпічмент Дональда Трампа

Розслідування у справі про імпічмент президента США Дональда Трампа було ініційовано 24 вересня 2019 року спікером Палати представників США Ненсі Пелосі. Розслідування, що передувало офіційне оголошення імпічменту, було розпочато у зв'язку із заявою анонімного інформатора, який стверджував, що президент Трамп у липні 2019 року чинив тиск на президента України Володимира Зеленського у власних особистих та політичних інтересах - а саме, з метою схилити українську владу до розслідування причетності до корупційних схем Хантера Байдена, сина колишнього віце-президента Джо Байдена, в обмін на фінансову та військову допомогу.

30 жовтня ім'я інформатора оприлюднив у виданні RealClearInvestigations журналіст-розслідувач Пол Сперрі. За його даними, це співробітник ЦРУ Ерік Чарамелла - зареєстрований член Демократичної партії, експерт з України, який працював із віце-президентом США Джо Байденом та Джоном Бреннаном. Після приходу до влади Дональда Трампа він ще якийсь час працював у Раді національної безпеки, але пізніше був направлений назад до ЦРУ. Відомо, що Чарамелла, працюючи в РНБ, неодноразово передавав журналістам службову інформацію та брав участь у складанні доповіді спецпрокурора Мюллера.

Під тиском звинувачень Білий дім змушений був опублікувати меморандум (стенограму) розмови Трампа із Зеленським; з документа стало ясно, що Трамп дійсно просив Зеленського «розібратися» у питанні про Байденів. При цьому, у липні 2019 року, за тиждень до телефонної розмови із Зеленським, Трамп дав вказівку призупинити військову допомогу Україні. Лідери Демократичної партії США припускають, що заморожування військової допомоги могло мати на меті прямий чи непрямий тиск на українську владу з метою розслідування справи Хантера Байдена[8]. Трамп ці звинувачення відкидає.

31 жовтня Палата представників Конгресу США ухвалила резолюцію про офіційний початок процедури імпічменту президента Трампа. 5 лютого 2020 року, по завершенні розгляду пред'явлених звинувачень у Сенаті, Трамп виправдали за обома статтями.

Другий імпічмент Дональда Трампа

13 січня 2021 року спроба другого імпічменту президента Трампа була ініційована Палатою представників після подій на Капітолійському пагорбі у січні 2021 року. Прихильники відставки президента пропонували віце-президенту Пенсу відмовити Трампа від влади на підставі 25-ї поправки Конституції і розпочати процедуру імпічменту, але Пенс відмовився користуватися цією поправкою, щоб уникнути створення «небезпечного прецеденту».

Спроби імпічменту Дональда Трампа робилися неодноразово, від його вступу на должность. Розмови про імпічмент почалися ще до того, як Трамп вступив на посаду. Перші офіційні дії у зв'язку з цим були здійснені членами Палати представників від Демократичної партії Алом Гріном та Бредом Шерманом у 2017 році. У грудні 2017 року голосування з питання імпічменту, що відбулося в Палаті представників, що контролювалася на той момент республіканцями, провалилося.

Тим часом демократи, які отримали контроль над Палатою представників у результаті проміжних виборів до Конгресу 2018 року, розпочали проти президента США нове антикорупційне розслідування. 17 січня 2019 року проти Трампа було висунуто нові звинувачення - твердження, що глава держави давав вказівки своєму адвокату Майклу Коену брехати під присягою про непричетність Трампа до проекту будівництва вежі Трампа в Москві. У зв'язку з цими звинуваченнями Трампа закликали «подати у відставку чи піддатися імпічменту», якщо звинувачення буде доведено.

НЬЮ-ЙОРК, 15 липня. /ТАС/. Федеральний суд Південного округу штату Флорида ухвалив відхилити всі звинувачення у справі колишнього президента США Дональда Трампа про неналежне зберігання секретних документів. Відповідне рішення опубліковано на електронній базі інстанції.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:27 Ответить
"...кожен голосує ,як хоче ..."
До чого це приводить ми спостерігаємо на прикладі
голосування Орбана в ЄС .
показать весь комментарий
25.07.2024 09:39 Ответить
Я помилився. У Нижній палаті досить простої більшості, у Верхній потрібно 2/3 голосів.

13 вересня 2023

Спікер палати представників республіканець Кевін Маккарті оголосив про офіційне розслідування, яке може запустити процес імпічменту президента Джо Байдена. За словами Маккарті, розслідування буде сфокусовано на звинуваченнях Джо Байдена у корупції, зловживанні владою та перешкоджанні правосуддю.

Основна увага конгресменів буде зосереджена на діловій активності сина президента Хантера Байдена, якого підозрюють у поганій практиці ведення бізнесу, причому республіканська більшість палати спробує показати, що сам президент отримав якусь вигоду з діяльності свого сина.

Республіканці вели своє розслідування кілька місяців, але досі не висунули жодних конкретних доказів, які підтримують ці звинувачення. Все це викликало критику з боку демократів.

Імпічмент оголошує Палата представників, для цього досить простої більшості, яка республіканські опоненти Байдена мають, якщо їм вдасться зберегти єдність. Але після цього звинувачення розглядає Сенат, і для їх затвердження там потрібні дві третини голосів. Подолати цей поріг не вдавалося ще жодного разу за 200-річну історію США.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:44 Ответить
Проти Трампа спробували зробити імпічмент через те, що він затримав допомогу Україні... на кілька днів.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%8B%D0%B9_%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4%D0%B0_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0 Перший імпічмент був за тиск на зєлю щодо сина Байдена.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B9_%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4%D0%B0_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0 Другий - за захоплення Капітолію.
Де там про затримку допомоги Україні?
Та й про бардак з таємними документами - це https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%A4%D0%91%D0%A0_%D0%B2_%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B8_%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4%D0%B0_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0_%D1%81_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%BC%D0%B8_%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B8 і до нього також , а не тільки до Байдена.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:17 Ответить
За тиждень до розмови із Зеленським Трамп затримав допомогу.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:28 Ответить
Це не стало приводом для імпічменту.
показать весь комментарий
25.07.2024 12:05 Ответить
Секретні документи зберігалися у Трампа у сейфі, тобто, за всіма правилами. Насправді всі президенти тримають у себе вдома такі документи. Але звинуватили лише Трампа.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:30 Ответить
Цим рішенням Байден зруйнував всю стратегію Трампа. Як же тепер гасла для лохів "Байден барига, розкрадальник, наживався на війні.!"???
показать весь комментарий
25.07.2024 10:04 Ответить
а ти не бачиш, які гасла штовхає бот-трампіст ? Вже й Камала йому - марксистка.
показать весь комментарий
25.07.2024 10:28 Ответить