11584 посетителя онлайн
4 400 99

Почти 60% украинцев считают, что мобилизация необходима. 40% говорят, что это приведет к новым жертвам, - опрос Центра Разумкова. ИНФОГРАФИКА

Як українці ставляться до мобілізації

Большинство граждан Украины считают, что мобилизация является необходимой, поскольку без нее Украина будет оккупирована российскими войсками.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом свидетельствует опрос "Центра Разумкова", проведенный по заказу ZN.ua.

Так, 59,8% респондентов согласны с утверждением, что "Мобилизация крайне необходима, поскольку без нее Украина будет оккупирована Россией".

В то же время 40% от общего количества опрошенных считают, что "Мобилизация приведет лишь к новым жертвам и не приблизит победы или подписания мирного соглашения".

Опитування щодо ставлення до мобілізації

Опрос проводила социологическая служба Центра Разумкова по заказу ZN.UA с 20 по 28 июня 2024 года. Опрошено 2027 респондентов в возрасте от 18 лет. Теоретическая погрешность выборки не превышает 2,3%.

Топ комментарии
+28
То без мобілізіції нових жертв не буде й кацапи самі здадуться?
показать весь комментарий
30.07.2024 11:42 Ответить
+22
60% це жінки, тилові, заброньовані, ТРО "Вроцлав" і потужні патріоти 65+
показать весь комментарий
30.07.2024 11:48 Ответить
+15
десь так
та й питання "гарно сформульоване": приведе но нових жертв....
а втім, "Какая разница !"



.
показать весь комментарий
30.07.2024 11:48 Ответить
Комментировать
Сортировать:
То без мобілізіції нових жертв не буде й кацапи самі здадуться?
показать весь комментарий
30.07.2024 11:42 Ответить
Угум. Чергова пі.дорська маніпуляція - не буде мобілізації - не буде жертв.
"Пєрєстать стрєлять" два...
показать весь комментарий
30.07.2024 11:57 Ответить
59,8% мобілізація вкрай необхідна, але вона 40% призведе до великих жертв і не наблизить перемогу.

Це що за дурдом ?
показать весь комментарий
30.07.2024 12:41 Ответить
Тому що під.орська маніпуляція. До жертв призводить війна, а мобілізація це засіб ту війну припинити.
Але у пі.дорів все з ніг на голову...
показать весь комментарий
30.07.2024 12:51 Ответить
Ніякого дурдому. Просто 40% насєлєнія України готові злити Державу пуйлові. От і все.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:57 Ответить
це ті ж з 60% розуміють до чого призведе мобілізація.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:02 Ответить
Майже половина населення хоче кацапський паспорт, аби не мобілізували
показать весь комментарий
30.07.2024 11:42 Ответить
Ну по логике 40 % хотят, что бы воевали оте 60%. 60% для победы я думаю будет достаточно, а 40% будут держать економичный фронт, я так счетаю проанализировавши эту статью
показать весь комментарий
30.07.2024 11:47 Ответить
Та нє, - реба щоб воювали оті 40% - щоб власними очима побачили рускій мір. Зблизька.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:00 Ответить
Все не могут мобилизоваться. Даже с ротациями горнило войны не все должны пройти. Поубивают нахрен всех мало-мальски грамотных людей и тогда нас точно ждет уровень жизни племени тумба-юмба. Так что воевать будут не все. И хрен кого до конца войны демобилизируют. И с этим нужно смириться
показать весь комментарий
30.07.2024 12:03 Ответить
Тому й треба мобілізовувати тих хто бачить в русні братушок. Для прочистки мізок...
показать весь комментарий
30.07.2024 12:06 Ответить
Звідки у вас такий висновок? Може вони виїхати хочуть в ЄС?
показать весь комментарий
30.07.2024 11:47 Ответить
десь так
та й питання "гарно сформульоване": приведе но нових жертв....
а втім, "Какая разница !"



.
показать весь комментарий
30.07.2024 11:48 Ответить
Батя, я стараюсь
показать весь комментарий
30.07.2024 11:53 Ответить
вы так смело расписываетесь за половину граждан Украины. может половина уже давно хочет свалить из этого дурдома чем подальше.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:24 Ответить
Саме так і виходить...
показать весь комментарий
30.07.2024 12:58 Ответить
УКРАЇНА ПОДІЛИЛАСЯ НА ТИХ, ХТО ВОЮЄ І ТИХ, ХТО УНИКАЄ ВІЙНИ, АЛЕ НА СЛОВАХ ПІДТРИМУЄ ТИХ ХТО ВОЮЄ.
ТАК ДОВГО НЕ ВТРИМАЄМОСЬ...
показать весь комментарий
30.07.2024 11:43 Ответить
Вчера без 2 минут 18:00 на телемарафете один военный обратился к мужикам и сказал, что пропетлять не выйдет и воюваты будут все. Только марафет никто адекватный не смотрит и врядли его услышала аудитория к которой он обратился
показать весь комментарий
30.07.2024 11:49 Ответить
В нього була файна зачіска? (це важливо якщо шо)
показать весь комментарий
30.07.2024 11:51 Ответить
Та нє, то бойовий був. Десь 50+, лисий, без татух
показать весь комментарий
30.07.2024 11:55 Ответить
Андрій Стадник?
показать весь комментарий
30.07.2024 11:57 Ответить
показать весь комментарий
30.07.2024 11:58 Ответить
піздєц, ви, уклоністи, мене тепер все життя склоняти будете. Я не Стадник, а Стаднік. І якщо мене вже склоняєте, то називайте за позивним "Ексель". Я чоловік. Ви чмирі. Все просто.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:07 Ответить
Я взагалі учасник бойових дій. "Уклоністи" - це термін ІПСО. Бо я не багато знаю людей, яких засудили за статтею 337 ККУ. Да, фляга у вас свістить не по дитячому. Вибачте, що помилився в написанні прізвища
показать весь комментарий
30.07.2024 12:13 Ответить
++, братику, але ти сам бачиш цих агресивних **********? Євгеній, не знаю, де та коли ти отримав УБД, Може, в АТО, може мирортворцем в Африці чи в Афгані. Якби там не було. Ти бачиш цю їх агресивність до нас?

В мене в голові не вкладається, як так можна? Підори прийшли вбити усіх нас. наших жінок, батьків, наших дітей. Спалити наші будинки. Звісно, евакуюю сім'ю., беру зброю, воюю. А як інакше?

Євгеній, ти думаєш, це рашисти? Ні. Це українці. Просто чмошні українці. Євгеній, не звертай на них уваги. Ми вовкодами, вони вівці.

Ох, здається, ми з тобою ще попрацюємо спина до спини.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:34 Ответить
На таких, як Ви саме і тримається вільна Україна. Дякуємо Вам!
До усіх свідомих звертаюся: хто вже з якихось причин не в змозі тримати зброю у руках, то донатимо, донатимо й донатимо на ЗСУ. І не втомлюємося вірити у Перемогу, у наших захисників у шанцях.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:13 Ответить
Теж Вам дякую, друже Степане. Поки є ми - їм нас не взяти.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:42 Ответить
---Ми вовкодами, вони вівці.----

У вас походу фляга вже свистить конкретно))))
показать весь комментарий
30.07.2024 22:03 Ответить
Мар'ян, мені соромно з тобою жити в одній країні.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:27 Ответить
Я думаю я якось переживу це)))).... Особливо коли у вас фляга потекла)))
П.С - доречі, ви можливо не вкурсі, але ця проблема має вирішення))))
показать весь комментарий
30.07.2024 22:30 Ответить
Слухай вовкоДАМА (сам так написав)), а за що тобі ще соромно?)
показать весь комментарий
30.07.2024 22:31 Ответить
Між нами з тобою є капітальна різниця. Я воїн. З 24.02.20222 на нулі. А ти слабке чмо. І ти ж стопудово молодший за мене. Я вже ніколи тебе не зрозумію. Ти просто слабка істота. Добре, си вже майже стерлися, нас вже майже нема.

Мар'ян рашисти танками та бехами приїдуть до тебе додому. Вони приїдуть щоб вбити усіх твоїх родичів та тебе. Твої дії?
показать весь комментарий
30.07.2024 22:44 Ответить
Ну ясно) старий совковий випердиш знайшов сенс свого життя і надає "священне" значення своїм вчинкам))).... Що настільки страшно повертатись у статус "ніхто і звуть ніяк", що готовий плюватись "отрутою" у всіх хто поруч і невтомно доказує своє геройство)? Знаю безліч адекватних людей які дійсно заслуговують на повагу, але ти на щастя не один з них....
Нічого ти наш Ахілес, ти наш герой.... Герой якого ми заслуговуємо)!!!
Рашики ж не прийдуть допоки є ти))
П.С - в дечому ти правий, між нами є кардинальна різниця, тільки не в тому брєду який ти спромігся нашкрябати, а в переконаннях і поглядах ( і попрошу без вашого ура-поЦреотичного брєду!!! Мені плювати на ваших рашиків)....
показать весь комментарий
30.07.2024 23:08 Ответить
Мар'ян, можливо я й старий совковий випердмиш, як ти мне назвав. Але я з двома вищими освітами, я далеко не бідна людина, опинився на нулі. А ти? Що ти мені можеш відповісти, Мар'ячик? Я забув більше, ніж ти колись взнаєш. Я з побратимами був в місцях, де вовки срати боялися.

Ти ніколи там не будеш, за териконами.
показать весь комментарий
30.07.2024 23:48 Ответить
Ух ти) який пафос)))) вас самого від себе не тошнить?)
---А ти?---

А що я?) По освіті паритет, теж на життя не сильно скаржусь. А щодо нуля, ну повезло поки в це "гавно" не вляпатись))), надіюсь і далі везтиме))))

----Що ти мені можеш відповісти, Мар'ячик? Я забув більше, ніж ти колись взнаєш----

Що я можу відповісти)? Ну все просто, думаю ви не настільки наївні щоб думати що ви "герой")))... Бачу ви й самі розумієте до чого все йде), і тому вже зараз тренуєтесь доказувати свою значимість, бо статус "ніхто" не за горами . Але нажаль спроба марна, ви всього навсього граєте роль міського божевільного про якого усі забудуть....
Якщо у вас дві освіти (та навіть без неї), ви повинні розуміти, що мілітаризації суспільства у нас не відбулось. І ідея "захисту України" плавно підмінилась нашою владою на ідею "попри все вижити в цьому кровавому шапіто"....

----Я забув більше, ніж ти колись взнаєш.----

Ну про це можна довго дискутувати, та й якщо на те пішло людина вчиться усе своє життя)!!

----Я з побратимами був в місцях, де вовки срати боялися.



Ти ніколи там не будеш, за териконами.----

Ну враження на мене це не справило, бо (мало цікавила мене географія України у свій час) навіть гадки не маю де це, і надіюсь не дізнаюсь))))...
Щось ще з пафосних терад? Ви можете краще))!!
П.С- Посуті мені байдуже, що ви там пишете і думаєте, як і вам на те що пишу і думаю я. На мою думку у вас конкретно протікає фляга, у вас про мене своя думка! А щодо решти, я б подискутував з вами при нагоді. Але точно не хотілось би виносити це на загальний огляд спільноти цензора)))). Тому щасти вам, бо навіть ви з "протікшою флягою" заслуговуєте на життя)!!
показать весь комментарий
31.07.2024 00:12 Ответить
Друже, ми більш ніж 2 роки на війні. Ти думаєш, що це просто? Ти навіть приблизно не уявляєш, що це таке. Мар'1ян, відчуваю, ти після першої контузій з'їдеш з котушок. Я таких як ти бачив вдосталь. Ти не воїн. І вистачає ж агресивності ще на мене наїжджати.
Мар'ян, а як ми закінчимося, що ти будеш робити? Ти встигнеш евакуювати свою сім'ю? Не встиггнш.

Не розумію, чому? Я 20 місяців захищав своїх дітей, свою дружину, свою землю та хату. Твоїх дітей, твою дружину, твою квартиру чи хату. І незважаючи на стан здоров'я, відчуваю, що знову повернуся.

І ти настільки агресивно до мене ставишся? Навіть не хочу питати, чому. Ти в порівнянні зі мною та моїми бойовими побратимами просто пусте місце.
показать весь комментарий
31.07.2024 00:11 Ответить
---після першої контузій з'їдеш з котушок.---
Ну по вам якщо чесно я це замітив(....

---Ти не воїн.---
а я що це заперечую?) 21 століття все-таки)))

---І вистачає ж агресивності ще на мене наїжджати.---
Вас це ображає? Ну звикайте!
Чесно я думав ви йшли туди з власної ідеї а не за загальним визнанням))).... А виходить ви як Ахілес пішли туди за славою))). Ну щож для вас це буде ударом.

---ми закінчимося, що ти будеш робити---
Не прикидайтесь дурачком, ви прекрасно знаєте хто як і що навіть попри війну перешкоджає людям зберегти життя.

---Твоїх дітей, твою дружину, твою квартиру чи хату.---
Я б щось написав, але боюсь від цього ваша п'ята точка взлетить на орбіту...

---незважаючи на стан здоров'я, відчуваю, що знову повернуся.---
Що не відпускає?

---Ти в порівнянні зі мною та моїми бойовими побратимами просто пусте місце.---
Тоді не розумію до чого ж оці пафосні теради?)
показать весь комментарий
31.07.2024 00:29 Ответить
Може він це ведучому казав?
показать весь комментарий
30.07.2024 11:57 Ответить
ну допустим, что все будем воевать, что дальше? ну будем мы все калеками с ПТСР. дальше то что?
показать весь комментарий
30.07.2024 12:26 Ответить
Не знаю. У меня бронь. И это глупо бросить все и идти воевать лопатами против кабов и ракет, если есть законная возможность пропетлять. Пусть воюют те у кого такой возможности нет. Нужно было учиться, а не клювом счелкать, а теперь винить во всех бедах ухилянтов
показать весь комментарий
30.07.2024 13:01 Ответить
бронь - понятие временное. сегодня есть, а завтра - ты уже в окопах.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:11 Ответить
Гарний спосіб боротись з тєлємарафєтом?
показать весь комментарий
30.07.2024 13:47 Ответить
60% підтримують мобілізацію але самі не йдуть тільки якщо військові їх силою притягнуть..

якись нонсенс якщо чесно...
показать весь комментарий
30.07.2024 11:46 Ответить
60% це жінки, тилові, заброньовані, ТРО "Вроцлав" і потужні патріоти 65+
показать весь комментарий
30.07.2024 11:48 Ответить
60% це досить хороша цифра патріотично налаштованих людей, треба військовим більше з ними зараз працювати щоб переконати піти добровільно... мотивований військовий краще напорядок чим немотивований...
показать весь комментарий
30.07.2024 11:57 Ответить
що ви хочете довести?? у нього балалайка ізза прапора стирчить.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:06 Ответить
Хочу довести те що говорять давно військові що потрібно працювати із мотивованими але що сидять в тилу... або закордоном... приклад той же польский легіон...

вони ж назбирали добровольців просто люди не хотіли йти через слабку підготовку на наших полігонах та совок у деяких бригадах...

До речі хороше відео щодо проблем підготовки які зараз є у війську
https://www.youtube.com/watch?v=xuTWGeHXoT4
показать весь комментарий
30.07.2024 12:25 Ответить
Мотивовані сидять у тилу або за кордоном? Ви це серйозно?
Вам знайоме таке прізвище, як Василь Сліпак?
показать весь комментарий
30.07.2024 13:20 Ответить
Ви це до чого написали... 60% по опитуваннях за мобілізацію значить мотивовані і з цими 60% і треба працювати
показать весь комментарий
30.07.2024 13:39 Ответить
Ще раз. Мотивовані зара на фронті та волонтерять (хто не в змозі воювати з певних причин). А ті 60%, що роздають інтерв*ю--співчуваючі мотивованим та не хтять мати кацапський аусвайс. Що не так? Не вірите мені, то поспілкуйтеся самі щільно й відверто зі своїми друзями/знайомими/знайомими друзів/сусідами тощо. Чи ми з вами мешкаємо у різних державах? У 14-му я, мотивований, був двічи у воєнкоматі (так тоді вони називалися). Не вони за мною ганялися, а я за ними. Не взяли. Тепер я, мотивований, доначу як можу на ЗСУ (два моїх зятя зара воюють проти кацапні), бо пенсія дозволяє це робити, регулярно, принаймні, влітку. Це вам про справжню мотивацію, а не про тих, хто на вулиці інтерв*ю роздає.
показать весь комментарий
30.07.2024 14:11 Ответить
60% це просто цифри намальовані разумковим за гроші
показать весь комментарий
30.07.2024 12:22 Ответить
На росії більше половини підтримують сво, але одноразові виплати контрактникам чомусь продовжують підіймати. Чому ті 50% (70 млн), які підтримують сво, не пішли одразу добровольцями. Зброї у росії вдосталь, можна було б зібрати двохмільйонну армію і швидко рєшіть украінскій вопрос?
показать весь комментарий
30.07.2024 13:49 Ответить
Тому що оркам і не потрібні всі... вони відправляють на війну за гроші непотрібний прошарок суспільства які готові лишитись життя за якісь пару тисяч долларів...

з глубинок.. алкашів, робочих низької кваліфікації... вони всі були проблемою для їх економіки і цей баласт зараз скидають в Україні ... більше того такі прошарки по історії щей драйвер всіх ревоюцій в раші тобто знищуючи їх вони вибивають підгрунтя з можливого повстання

а тих хто потрібний економіці вони не відправляють...
показать весь комментарий
30.07.2024 14:07 Ответить
Якщо сильно попросити - візьмуть. Але не просять. Потрібна економіці русня за сво, але брати участь не поспішає.
показать весь комментарий
30.07.2024 14:31 Ответить
От нафіга зеленим допомогати й публікувати опитування із замовними цифрами?? Допомогають зелені готувати нас до здачі??

ОПа вкрай вже знахабніла, у помийці разумкова опитування через прокладку замовляє..ще й плаче - в бюджеті грошей немає..
показать весь комментарий
30.07.2024 11:46 Ответить
Хочете сказати, що Дзеркало Тижня працює на опу?
показать весь комментарий
30.07.2024 13:21 Ответить
Дуже добре знаю, чим займається центр разумкова. Тому, або одним з ними й ОПою замазани, або мізків немає, що з отим лайном співпрацюють.
показать весь комментарий
30.07.2024 15:04 Ответить
Якшо знаєти ви, на кого працює центр разумкова і знає про це Джерело Тижня, то логічно, що вони у парі працюють на опу.
Таки повторю питання: Джерело Тижня працює на опу?
показать весь комментарий
30.07.2024 16:01 Ответить
Таки відповідь вище.
показать весь комментарий
30.07.2024 16:37 Ответить
Мобілізація буде або при Україні , або при кацапах .
Треба розуміти що мир в Європі закінчився , і відновиться лише зі смертю паРаші як держави .
показать весь комментарий
30.07.2024 11:47 Ответить
а ці 40 не вважають, що кацапська навала й прихід орків призведе до "нових жертв"??
показать весь комментарий
30.07.2024 11:48 Ответить
Ні, вони хочуть приєднатися до кацапів і разом з ними грабувати і нищити Європу так само, як кацапи зараз нищать і грабують Україну.
показать весь комментарий
30.07.2024 11:53 Ответить
Звідкіля такий дурнуватий висновок?
показать весь комментарий
30.07.2024 12:03 Ответить
Як варіант розвитку подій. Багато різного що вже відбулось в Україні що має так думати.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:11 Ответить
Та нє! Вони вважають, що від пуйла їх захистять не "якісь там" ЗСУ, а господь бог/їсус христос/аллах/брахма вішну шива/марсіани тощо.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:27 Ответить
Тиса...
показать весь комментарий
30.07.2024 15:05 Ответить
скоріше вони просто бояться, і багатьом з них не вистачає розуму, щоб усвідомити, що якщо не захищати свої домівки та родини - їх почнуть "захищати" орки. А як ці потвори "захистили" Бучу, Марік, Мар"їнку, Бахмут та інші окуповані міста та села - ми вже бачили.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:42 Ответить
ні, тоді наступіт асвабаждєніє.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:02 Ответить
я не вірю, що така страшна статистика.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:48 Ответить
звісно статистика не така страшна, як реалії.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:01 Ответить
бо у реальності маємо о сьомій ранку , а потім через сім годин , а через сім годин о двадцятій знов буде новина про підпал.
А так нічого, статистика не страшна.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:12 Ответить
Ви реально не розумієте, що бажаючих здійснити "заплив у банажнику" в рази більше, ніж бажаючих зробити підпал, і що це люди з абсолютно різними поглядами? Важко догнати, що якщо хтось хоче звалити в Польщу/Румунію, то він явно не прокацапський ватнік?
показать весь комментарий
30.07.2024 15:07 Ответить
мені якось похєр як на перших, так і на других. Врешті решт, як і їм на мене.
показать весь комментарий
30.07.2024 15:09 Ответить
а ви буди праві, я уявлення не маю про ваші погляди)...
Твереза думка
показать весь комментарий
30.07.2024 22:07 Ответить
в першу чергу повинні бути мобілізованими оті 73% зелебобіків... але в них досі Порох винен ...
показать весь комментарий
30.07.2024 11:55 Ответить
а з тих сорока відсотків піроманів і пловців порівну, чи якесь інше співвідношення?
показать весь комментарий
30.07.2024 12:01 Ответить
15% -- ухилянтів; 15% -- співчуваючих ухилянтам; 10% -- тім, кому за 75...
показать весь комментарий
30.07.2024 13:31 Ответить
Плавці серед 60 відсотків
показать весь комментарий
30.07.2024 13:36 Ответить
пловці, *****, скрізь. Поміж піроманів.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:45 Ответить
Референдум в Резерв+ показав зовсім інші результати.
показать весь комментарий
30.07.2024 12:11 Ответить
4млн. "за". Інші "утримались".
показать весь комментарий
30.07.2024 12:15 Ответить
Якщо мобілізація для керування та застосування зброї, то ті 40% неправі. А якщо мобілізація для заміщення зброї людьми, то 40% мають рацію. І який варіант, на вашу думку, ближчий до реальності?
показать весь комментарий
30.07.2024 12:14 Ответить
Тут -- не про арифметику; тут -- про відношення у лиху годину до майбутньої держави як суверенної європейської країни. Сподіваюся, висловився зрозуміло.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:35 Ответить
ну так давайте припустимо, що держапарат прогнивший, і що тоді? Як ви уявляєте в майбутньому Україну суверенною європейською державою?
Просто цікаво)
показать весь комментарий
30.07.2024 22:09 Ответить
Невірю в такі цифри
показать весь комментарий
30.07.2024 12:26 Ответить
а в які вірите?
показать весь комментарий
30.07.2024 22:10 Ответить
Дивне опитування і цифри дивні. Якщо 60 відсотків підтримує мобілізацію, то до тцк мають бути кілометрові черги добровольців. Але їх немає...отже ці 60 відсотків за мобілізацію, але когось іншого...тобто нехай когось іншого мобілізують, а я це підтримаю...бажаючі воювати чужими руками
показать весь комментарий
30.07.2024 13:38 Ответить
На самом деле ничего удивительного, это т.н. манипуляция общественным мнением, ну типа как на выборах: если "правильному" кандидату нарисовать проценты поддержки, за него будет голосовать больше, потому что посчитают что у него есть шанс.

Когда-то не так давно, относительно большое количество людей было за войну. Неважно по каким причинам. Сейчас это количество минимальное, и что самое интересное, у властей (ну или у нужных людей) есть приблизительные цифры которые считаются аналитикой. Власти это видят и потихонечку разворачивают народ к возможности переговоров.

Но нельзя взять предыдущие 80% "за" и сделать с них 20% - это вызовет подозрения в мухлеже.
Поэтому со временем эта цифра будет снижаться, а власти будут это объяснять тем что "мобилизационный ресурс истекает", "народ устает от войны" и так далее.

Что касается желающих воевать чужими руками, то здесь вы однозначно правы. Такие вопросы стоит проводить среди немобилизованных мужчин 18-60 лет. С военнослужащими и женщинами все понятно - одни уже там, другие там никогда не будут. Ну либо же с формулировкой "согласны ли вы лично продолжать участвовать в боевых действиях".
показать весь комментарий
30.07.2024 16:18 Ответить
Ви не зовсім праві, на мою думку проблема у формуванні самого питання. Навіть зараз багато з тих хто "ухиляється" від мобілізації, не проти всеж йти в ЗСУ..... Проблема тут дещо більш глобальна, починаючи від тцк, влк, відношення до мобіків, класовому елементі в мобілізації і так далі по списку....
В людей відсутнє відчуття справедливості (тут дякуємо зеЛебобіку), немає гарантій і бажання. Як результат відсутність мотивації!!!
показать весь комментарий
30.07.2024 22:14 Ответить
Разумков сере на Україну як тільки може свома "опитуваннями"

Прибрати Єрмака від влади і успіхи у ЗСУ почнуться вже через тиждень.
показать весь комментарий
30.07.2024 13:52 Ответить
За ухиляння від обліку в ТЦК та мобілізації повинна бути кримінальна пожиттєва відповідальність. За пайку відновляти зруйновану країну років так п ять.
показать весь комментарий
30.07.2024 14:02 Ответить
Може вже зараз зробити гулаг,чи після "перемирря" з кацапами?
показать весь комментарий
30.07.2024 15:39 Ответить
Вважаю термін "гулаг" по ваідношенню до України як самостійної суверенної держави абсолютно недоречно. Не плутайте (не порівнюйте) кацапню з українцями. Нас хоч і стало вдвічи менше (на зараз), але перетворити Україну на пуйлостан ніхто не дозволить ніякій владі у Києві.
показать весь комментарий
31.07.2024 15:49 Ответить
Ну i навiщо ти готуеш кацапам мотивоване вiйсько?

Ви з Бубочкою та Залежним вже напокарались до того, що вiд черг пiд ТЦК за рiк перейшли до засiдок та вилову. Ще мало?

Ну давай, ще розстрiл введи, а потiм дивуйся, i чому ж переходять на бiк ворога.
показать весь комментарий
30.07.2024 16:10 Ответить
Ось такою i повинна бути чесна мобiлiзацiя.

- Доброго дня, це соцопитування, скажiть ви за чи проти мобiлiзацii?
- За.
- А як вважаете, треба воювати до кордонiв 1991, чи нi?
- Вважаю що треба.
-Супер, тодi ось вам повiсточка, завтра на 9:00, iз собою зубну щiтку та труси.

Ну i таких як Стадник не опитувати, бо вони мiркують по-руськи: я вже в багнюцi, то ж нехай й iншi вимажуться.
показать весь комментарий
30.07.2024 16:05 Ответить
а хто цей стадник?)
показать весь комментарий
30.07.2024 22:15 Ответить
А хто цей мар*ян савицький?
показать весь комментарий
31.07.2024 15:50 Ответить
ну як бачите, мене не згадували в коментарях, тому й запитав. А що неможна?
показать весь комментарий
01.08.2024 10:02 Ответить