9568 посетителей онлайн

РФ после поражений осуществляет изменения в тактике и управлении. Украина, к сожалению, этого не делает, - Бутусов

Бутусов про необхідність змін у ЗСУ

Украина должна осуществлять изменения в системе применения войск для эффективного противостояния оккупантам.

Об этом в эфире Radio NV заявил главный редактор Цензор.НЕТ Юрий Бутусов.

"Враг научился реализовывать свое огромное численное преимущество, которое у него как было, так и остается. Враг адаптируется, проводит изменения. Именно поэтому ему удается сейчас наступать. Это изменения организационные, изменения в тактике, подготовке войск, управлении. Враг для того, чтобы после тяжелых поражений, которые ему нанесли украинцы в 2022-23 годах, победить, делает изменения сверху: увеличивает производство дронов на порядок, организацию дронов, производство боеприпасов, высокоточного оружия, увеличивает в десятки раз. Меняет организацию управления войсками, применения. Конечно, это дает свои результаты", - подчеркнул он.

По словам Бутусова, война - это противостояние технологий, а не противостояние добра и зла.

"Враг проводит изменения, Украина изменения не проводит, к сожалению. У нас как была система применения войск в начале войны, так она и не меняется. Враг хочет адаптироваться и победить, а у нас критического анализа изменений не происходит вообще", - добавил журналист.

"Все, что у нас делается с дронами - это инициатива снизу. Большая часть дронов у нас как была так и есть. Это дроны волонтерские. Поэтому, к сожалению, мы отстаем от врага в некоторых вопросах организации. Поэтому врагу удается продвигаться. Если мы будем делать правильные выводы, адекватно оценивать обстановку, ситуация на фронте не выглядит безнадежной для нас. Враг ведет массированные атаки, но это лобовые атаки малых групп пехоты. Они очень уязвимы, они несут большие потери. Если мы внесем изменения, соответственно, в организацию и применение войск, то эти малые группы пехоты будут уничтожаться абсолютно без результата (для России. - Ред.). Врага можно остановить, большое количество профессиональных украинских воинов об этом говорит, думает и делает это ежедневно. Будут решения - у нас есть кому остановить российское наступление", - сказал Бутусов.

Топ комментарии
+25
з таким військово-політичним командуванням Україна реально мала б щезнути за три дні.

нас бережуть тільки ЗСУ та Бог
показать весь комментарий
30.07.2024 17:48 Ответить
+19
Всё, что в 2024 году происходит на фронте и в плане его обеспечения, напоминает то, что происходило за полгода до полномасштабного вторжения параши, да и раньше. Причина- у власти те же ху#ловские агенты, что и всё время начиная с 2019 г.
показать весь комментарий
30.07.2024 17:52 Ответить
+13
Ворог хоче перемогти. У нас побажання скромніші - набити кишені.
показать весь комментарий
30.07.2024 17:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
з таким військово-політичним командуванням Україна реально мала б щезнути за три дні.

нас бережуть тільки ЗСУ та Бог
показать весь комментарий
30.07.2024 17:48 Ответить
військово-політичним командуванням
Прізвища клнкретні вони мають ?
показать весь комментарий
30.07.2024 19:24 Ответить
Що ж тоді твій сраний бог не вберіг Охматдит, Харківську, Миколаївську ОДА, Маріупольский драмтеатр, Епіцентр та ще тисячі житлових будинків, лікарень, школ та інших цивільних об'єктів?! Якщо бог і існує, то йому абсолютно начхати чи навіть подобається те, що відбувається в Україні!
показать весь комментарий
30.07.2024 19:27 Ответить
Просирський в друзях Ю.Бутусов. він так радувався його приходу. А тепер розчарувався. Ну що взяти з кремлівських курсантів - стройовий смотр, тасування кадрів,заглядання в дупу Бубону....
показать весь комментарий
30.07.2024 19:55 Ответить
Брехня. Бутусов не підримував зняття Залужного, бо Зеленський не пояснив нікому причину.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:48 Ответить
Причины две: Бубон и нехватка боеприпасов !!!
Не надо гнать на наших военных!! Безумная Бурьяна и так справляется очень
показать весь комментарий
30.07.2024 17:52 Ответить
На яких воєнних вона гонить, на Содоля? Він, значить, сонечко тепер?
показать весь комментарий
30.07.2024 18:05 Ответить
На всех генералов, как и на Верховного ( Залужного) до этого
показать весь комментарий
30.07.2024 18:59 Ответить
Про це писали, всі журналісти писали, що Безугла підложила свиню. Тепер будь яка критика генералів і війського командування,- будуть казати, а це як Безугла, навіть якщо критика по ділу. Многоходовочка від Єрмака.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:51 Ответить
Всё, что в 2024 году происходит на фронте и в плане его обеспечения, напоминает то, что происходило за полгода до полномасштабного вторжения параши, да и раньше. Причина- у власти те же ху#ловские агенты, что и всё время начиная с 2019 г.
показать весь комментарий
30.07.2024 17:52 Ответить
И нарекут Бутусова "агент Кремля" за такие слова.
показать весь комментарий
30.07.2024 17:56 Ответить
Он не агент,а просто глуповат
показать весь комментарий
30.07.2024 18:02 Ответить
показать весь комментарий
30.07.2024 17:58 Ответить
Але у них три союзника: армія, флот і "українська" влада.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:23 Ответить
Флота вже нема
показать весь комментарий
30.07.2024 18:30 Ответить
Ворог хоче перемогти. У нас побажання скромніші - набити кишені.
показать весь комментарий
30.07.2024 17:59 Ответить
Хлопці кажуть шо основна перевага кацапів це КАБи - це як на тебе хтось виходить з ломом - проти лома немає прииома - тільки другии лом
показать весь комментарий
30.07.2024 18:01 Ответить
в нас є такий штрих - волков у Львові, який сказав, що Україна не використовуватимк КАБи, бо вони дуже руйнівні і не точні. Ось такий сідор відповіда в нас за це.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:05 Ответить
Якщо сидіти по хатинках, в окопах по-коліно і в опорниках з гівна та палиць, то так - КАБи проблема... і арта-проблема і будь-який штурм-проблема.
Не бачив поки що жодного правильно обладнаного (з військово-інженерної т.з.) укріпрайону, розбомбленого КАБами.
Проблема не КАБи. Проблема - відсутність правильних оборонних фортифікацій.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:18 Ответить
Я звісно не експерт у фортифікаціях, але що ті опорники вдіють проти 0.5-3 тон вибухівки? А ще є купа всяких кумулятивів проти бетону. Єдине на що можна сподіватися це на тотальне маскування, але напевне маскувати під наглядом дронів не так і виходить
показать весь комментарий
30.07.2024 20:22 Ответить
Помиляєтесь. Не писатиму лонгрід з поясненнями. Підкреслю ще раз: За майже 3 роки війни я не бачив жодного фото/відео знищеної ворожою артилерією/КАБами правильних фортифікацій. Не хатинок, не житлових багатоповерхівок, не заводів тощо, а саме правильно та якісно зроблених інженерно-фортифікаційних оборонних ліній. Нам дуже ******* показувати "стерті в нуль" села та житлові райони, але стерті в нуль фортифікації чомусь не показують. Як думаєте, чому?
Вибухова хвиля КАБів знищує все НАД землею, але не те, що нижче за рівень землі. Тільки при прямому влученні. Імовірність такого влучення - 1%.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:03 Ответить
Але ще з розповідей про вмв чув, що близький розрив 152 мм дає страшний динамичний удар (наче земля бье тебе знизу), людина кілька днів не може їсти, дивиться в одну точку тощо. Каб же ж мабуть ще гірше?
показать весь комментарий
30.07.2024 21:23 Ответить
Якщо він за стінкою. То не буде особливо ніякого аеродінамічного удару.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:47 Ответить
Ви мабуть не зрозуміли: удар знизу, від землі, бо від прильоту здригається земля. Що дасть стінка? Лише захист від уламків та вибухової хвилі.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:52 Ответить
Це ви не розумієте, що таке укриття, про які йдеться. І що таке удар, він не від землі. Він від повітря. І знизу в укритті теж пол повинен бути.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:55 Ответить
Повітря то окремо, а я про інше, про динамичний від землі. Ну от ти стоїш на табуретці, і хтось по ній дав ногою. Тількі табуретка не впала, а от щодо тебе не впевений. Ни з чим не порівняні відчуття.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:00 Ответить
Погуглить. Укріплення західних країн під час Другої світової війни. Яка земля, масштабніше треба мислити...Фортеці треба великі і бетоновані.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:06 Ответить
Ніхто не каже про звичайні окопи, по типу виритої ями, без даху. А треба реальні великі, фортеці будувати, як будували під час другой світової ,які ніяким кабом не проб'єшь так просто.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:03 Ответить
Динамічний удар - це вибухова хвиля. Її потужність та ефективність: над землею - 90%, нижче рівня землі - 10%. Чим глибший і зміцнений траншей - тим менші наслідки від цих 10%. Якщо сидіти в неукріплених і не глибоких окопах, близький приліт дає потужний удар від вибухової (динамічної) і звукової хвилі. Результат - контузія. З тими симптомами, що ви описуєте. Якщо приліт зовсім близько до траншеї (не укріпленої), може і засипати. Причому на смерть. Бувають і такі випадки.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:07 Ответить
Але ж я чув й такий опис: наче сама земля вдарила тебе по ногах знизу. Я розумію процеси, що відбуваються в повітрі: звукова та вибухова хвиля. Але є ще й інше. Вже навів аналогію: ти стоїш на табуретці, і хтось бье по ній ногою. Відчуття не з приємних. Звук та повітря ні до чого. Там ще, здається, було в опису слово "компрессія". Може, компресійний удар?
показать весь комментарий
30.07.2024 22:43 Ответить
Ну факт в тому що поки росіяни "фортеця" за "фортецею" зламують нашу оборону. Напевне якщо довго і часто довбати в одне місце з різних видів зброї то все можна розібрати. Як кажуть все що виявлено противником може слугувати лише відволікаючою мішенню, бо рано чи пізно розберуть і цілитимуться саме туди. Якщо існують ефективні укріплення, то їх за роки не зробили, де той же Торецьк, Вовчанськ і т.д.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:58 Ответить
Не бачив жодної нашої "фортеці" у військово-інженерному значенні. А оборону нашу ламають тому, що окопи по пояс у чистому полі (посадці), у хатинках та підвалах - це не "оборона", - це опір.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:27 Ответить
Не знаю що Ви маєте на увазі під укріпленнями, лінії Мажино чи Маннергейма у нас не буде апріорі, можливо триметрові окопи як у першу світову, але ж то їх треба викопати завчасно, бо під обстрілами і дронами багато не накопають.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:58 Ответить
Покажіть хоч одне розбомблене і покинуте бетонне укріплення? А його не покажете, бо його немає. У минулому році кабів ще не було, але нормальних укріплень все рівно не будували. Зеля хоче, мабуть, щоб рашисти до Ужгорода дійшли.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:46 Ответить
У ютубі є розбір ситуації коли росіяни бетонний ковпак розібрали, просто пропалили бетон згори якимось спеціальним снарядом з дрону.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:02 Ответить
Посилання можна? І треба не просто бетонний ковпак, а справжні бетонні фортеці робить. Було 2,5 роки часу.
показать весь комментарий
31.07.2024 00:39 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=ulH53IxdylE

Та хз що там треба, зараз з засиллям дронів і технологій маскувати все треба
показать весь комментарий
31.07.2024 02:46 Ответить
сирський - генерал відступу.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:03 Ответить
Ясно, що все написане - не про Зеленського, Єрмачка та їхніх дуполизів. Командування ЗСУ призначають не за професійністю, а за собачою відданістю. То що ж хотіти? Будуть і невиправдані втрати, будуть брехливі доповіді "наверх" для прикриття дуп недолугих командирів, будуть втрати, втрати, втрати... Зелені гниди ведуть Україну до поразки. Все за оманським планом...
Питання зараз не до Зеленського і його шайки, зними все ясно.
Питання до решти країни. Говорити вже пусте....
показать весь комментарий
30.07.2024 18:04 Ответить
Щодо багато чого Бутусов правильно говорить але щодо тактик малих піхотних груп без Ф16 і артилерії ніх... не зробиш.. багато опорників просто зносять після їх виявлення і що саме тут можна змінити...

також від ударів Фабів, арти та ланцетів втрачається як техніка так і дорогоцінна артилерія... і ті ж комбриги змішені виставляти пріорітети кому надавати артпідтримку
показать весь комментарий
30.07.2024 18:09 Ответить
Проти малих піхотних груп не допоможуть авіація і снаряди, ви хоч би розібралися, як рашка наразі воює. Вони ж наступають перебіжками пішки малими групами, а не сидять в окопах.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:43 Ответить
Вони спочатку роблять підготовку по наших позиціях потім посилають групи якщо є опір то виявлених цілях знову б'є артилерія а якщо по орках працює наша артилерія то по них уже прилітають каби або ланцети... а малі групи це як розвідка боєм
показать весь комментарий
30.07.2024 22:11 Ответить
Як в цій низці подій нам допоможе артилерія, якщо вона вже є? А Кабом каб не зіб'єш. Ні, малі групи, це не тільки розвідка боєм. Так вони насичують позиції і нкакопичують сили.
показать весь комментарий
31.07.2024 00:36 Ответить
Досить згадати хто головнокомандувач в Московії і хто в Україні . Там людина з розвідувально- військовою підготовкою (якою-неякою), у нас клоун без освіти і резюме що складається зі свят на яких він був томадою ну то що може дати командування України? Всі хто був вище за клоуна інтелектом прибрані щоб не "закривати сонце", а хто на рівні або нижчі, вони саме і є стратегі.
Прикро, то не приведе до поліпшення ....якщо не до погіршення.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:09 Ответить
Ворог адаптується, проводить зміни Джерело:

Просто прибирають ********* і ставлять тямущих. А в нас це не роблять. Ось вам і всі рецепти перемоги/поразок.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:10 Ответить
В нас як раз роблять, тільки навпаки. Прибирають тямущих і ставлять *********
показать весь комментарий
30.07.2024 18:37 Ответить
Прибирають професійних та ефективних, т.к. їм немає необхідності лизати жопу начальству - вони дають результат. Начальство таких не любить, т.к. у дискусії з такими професіоналами, ********** начальства проявляється неприховано і явно. Якому ж ******** сподобається, коли йому як 2х2 = 4, доводиться що він *******? Та ще й публічно, на всяких ставках, у штабах тощо. Начальство любить теплі ванни. Верховний не дасть збрехати.
показать весь комментарий
30.07.2024 19:37 Ответить
Поки існують ці тупорилі совкові генерали, на чолі з упертим та брехливим верховним головнокомандувачем ... ніхто ніякі висновки від поразок робити не буде.
Вони себе вважають непогрешимими.
Безкарні та безвідповідальні, нікому не підзвітні.
Поки вони існують, не буде перемоги а буде поразка. Це вже зрозуміло всім.
показать весь комментарий
30.07.2024 18:10 Ответить
показать весь комментарий
30.07.2024 18:14 Ответить
где ты видел чтобы ВСУ зарылись в оборону, на каком участке не дают прорвать этой **** орде?
показать весь комментарий
30.07.2024 18:22 Ответить
Ура, шашлыкы в мае..... ХОТЬ ПОРЖЕМ, ХУЖЕ НЕ БУДЕТ ....

потому что 73% конченные п.д.р.с.ы
показать весь комментарий
30.07.2024 18:21 Ответить
Кончений дебіл - це ти і армія таких же порохоботів які сидять і просто *******. Ти, мабуть, з окопів пишеш, уйобок? Не *****, а ****** в ТЦК.
показать весь комментарий
31.07.2024 12:06 Ответить
Частково згоден ,але у Бутусова занадто завищені сподівання на наші можливості ,на одному професіоналізмі і патріотизмі далеко не заїдеш ,повинен бути хоча б парітет сил з кацапами ,але у кацапів над нами тотальна перевага і в живій силі і в техніці ,Так, кацапи несуть великі втрати ,але ж і в нас вони немалі (хоча і наш Генштаб іх приховує ) і взагалі в наших зелених стратегів взагалі відсутня оцінка реальної ситуації ,вони живуть в паралельній реальності ,взяти хоча б Сирника - кацапи наступають ,а він розповідає як буде визволяти Крим ,
показать весь комментарий
30.07.2024 18:24 Ответить
А генерал Содоль як ловко захмелявся в Одесі, поки орки Вовчанск руйнували.
показать весь комментарий
30.07.2024 19:05 Ответить
А наші ура-патріоти з такими генералами збираються вигравати війну і розповідають нам про "перемогу " і "кордони 91 року ".
показать весь комментарий
30.07.2024 19:25 Ответить
Щоб захищатися не треба парітет, треба будувати фортеці і грамотне управління, це ази військової справи.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:42 Ответить
Так я писав про наступ ,а при обороні паритет не обов"язоковий ,а головне вміння вести оборонну війну,тут і потрібні міцні оборонні споруди.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:49 Ответить
Якій наступ? Бляха. забудьте поки що про наступ.. Такими темпами, рашисти за рік вже в Києві будуть. Зараз зупинити російський наступ не можуть, бо вище військове керівництво нічому не навчилося за 2 роки війни.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:53 Ответить
Так це не до мене ,навпаки ,я наших диванних патріотів ставлю на місце з іхніми "перемогами і "кордонами 91 року".
показать весь комментарий
30.07.2024 22:01 Ответить
Значить Україна програє.
Вже зараз по якості мобілізованих відчувається, що населення України це не Китай та Індія. На що Ким Чин Зе розраховує?
показать весь комментарий
30.07.2024 18:46 Ответить
А що у вашому розумінні "програє " ,і нагадаю теперішнє населення України - це близько 30 мільйонів а населення рашки- 150 мільйонів І про визволення Криму говорять хіба що ті ,хто дивиться тєлємарафон. І за яку якість мобілізованих ви кажете ,в країні де бідних , старих і хворих мобілізують ,багаті ,молоді і здорові відкуповуються чи бронюються , оь і маєио те що маємо і ура -патріотичні бігборди про рекрутинг вже нічого не змінять.
показать весь комментарий
30.07.2024 19:19 Ответить
Украина готовится к очередному саммиту мира. Ухх, как дадим миролюбством по рашистской военной машине.
показать весь комментарий
30.07.2024 19:09 Ответить
У Бутусова есть военное образование? Училище, академия? Стратех...
показать весь комментарий
30.07.2024 19:21 Ответить
Він принаймні намагається винести проблему на загал, для ділового обговорення та пошуку рішень. Але! Через його нарциссизм, обговорення перетворюється на монолог самозакоханого. От якби він відповідав на коменти, та залучас до розмови того ж Содоля та Маряночку красуню. А так, ні про що: Лебідь Рак та Щука.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:28 Ответить
У ВСУ на фронте более 1 млн. человек, у русских же воюет около 650 тысяч.
Никак не пойму, почему все пишут, что у русских на всех участках фронта "величезна чисельна перевага"? Судя по всему большая часть украинской армии по коррупционно-договорным схемам с командованием сидит в тылах, сливает солярку и пьёт горилку, а на передовой одни маргиналы.
показать весь комментарий
30.07.2024 19:22 Ответить
ну на початку війни їх було 150 тисяч
цим і обумовлені Перемоги 22 роки.

зараз паритет зрівнявся, плюс мінус і настала дупа...
показать весь комментарий
30.07.2024 20:04 Ответить
Скільки там на фронті реально воює ніхто не знає. Але що точно відомо - у росіян повне домінування в усіх видах зброї.
показать весь комментарий
30.07.2024 20:27 Ответить
З давна відомо що активна оборона, з чисельними контратаками, придумана інфальтильними начальниками. Авторами були німці. Бездумні атаки атакуючого противника завжди супроводжуються надмірними втратами. Серед знакових операцій - катастрофи в Криму,біля Барвінкового у 1942 році, на південному фасі курського виступу 1943. І зараз таке ж саме - в угоду ефемерним прожектам Верховного Бубена Просирський сотоваріщі методично сточує збройні сили. А чому так вальяжно веде себе з військовими мар'яна бур'янівна ? Та за цеж угодовство-бо потім вчасно перекинуть відповідальність на параноїка. Це він так наказав. Ми просто виконували наказ. Ну а про дуалізм військового керівництва( До лютого 2024) всі мовчать як в рот води набрали.
показать весь комментарий
30.07.2024 20:34 Ответить
В шоці коли у нас говорять про кордони 91-го. Це якісь обдовбані фантазіями неадеквати, росія зараз переважає в усіх видах зброї, бюджеті, людях, іноді на порядок, виготовляють вони зброю дешево і доволі ефективно на відміну від заходу. І більша кількість голодранців ("неякісних мобілізованих" (с)) може лише сповільнити росіян на якийсь час своїми життями. Але ні, у нас домогосподарки і фантазери все белькочуть про кордони 91-го, яким чином? Втрати росіян? Та їм тих зеків чи індусів ні краплі і не шкода.
Поцікавтеся успішними наступами і підготовками до них: 3-6 крат перевага. Єдиний результат поточної стагнації це втрата життів і територій.
показать весь комментарий
30.07.2024 20:40 Ответить
Закрадається думка що у них вже є якась домовленість, але ж треба домаринувати народ втратами і спустошенням війною, поки народ візьме на себе відповідальність, і зніме її з ГШ і Зеленського, і Зеленський так потім артистично розведе руками і скаже що він тут ні до чого.
показать весь комментарий
30.07.2024 20:49 Ответить
Та нічого вона не переважає. Вона 2 відсотки від світової економіки, якщо не помиляюся. Запад просто не починав з нею по-настоящєму. Вишвирнути на кордони 1991 цілком реально, але потрібне політичне рішення.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:32 Ответить
Їх військовий бюджет 200млрд$ на рік, потужності виробництва арт. снарядів 4-5 млн на рік, ще 5 млн підганяє Північна Корея, у нас 500тис Європа, і не знаю може США там розривається між Ізраїлем, ще 200 тис надасть. Дронів хз скільки, але кажуть вони їх і не рахують, мають перевагу до 7 до 1. КАБи 3 тис проти у нас - нічого. Не знаю що там захід, але коли захід всерйоз воював? В Кореї? Чи у В'єтнамі?
показать весь комментарий
30.07.2024 22:13 Ответить
Необхідно розрізняти: не можуть чи не хочуть. Безумовно Україна хоче до кордонів 1991 але самотужки - не може. НАТО, я вважаю, цілком здатне. Навіть не воювати, а тупо надати нам більше ракет, дещо прискоритися з літаками тощо. Тоді й ми зможемо. Але вони не хочуть. Щодо 200 лярдів бюджету, це навіть не смішно. В одних США рахують на трильйони, а ще ж Англія, Франція, Німеччина та інші. Що для них 200 лярдів? Вони на "боротьбу з ковідом" більше викидали.
показать весь комментарий
30.07.2024 22:50 Ответить
Існують конспірологічні теорії що США знали про напад Японії і спеціально чекали його, щоб підготувати громадську думку і вступити у війну. А так, навіть виграшна війна США, то до наступних виборів, як з В'єтнамом.
Не будуть вони впрягатись, навіть якщо їх влада хотітиме, то до виборів. І ми бачимо як поступово влада на заході лише критичнішою до України стає. Народи країн на заході не пожертвують і бургером для своїх безхатьок щоб врятувати Україну, для них це трохи ближче ніж країни третього світу.
показать весь комментарий
30.07.2024 23:20 Ответить
Не Україна, а верховний ішак.
показать весь комментарий
30.07.2024 21:32 Ответить
Факт в тому, що навіть у США в шоці від тупості нашого ГШ і МО. Зборище падлюк нездатних пристосуватися до потреб військових
показать весь комментарий
30.07.2024 22:28 Ответить
шо не роби, Україна все одно не зможе перемогти.
єдина умова перемоги України - втручання у війну на нашому боці сильного союзника, здатного урівноважити перевагу кацапів в усьому, від живої сили, до озброєння і техніки. але це не реально.
показать весь комментарий
30.07.2024 23:18 Ответить
Юра , ти дурний , чи прикидаєшся??? Чомусь не робить? Тому що владі треба програти війну!!!!! Невже це ніхто не розуміє?
показать весь комментарий
31.07.2024 00:59 Ответить
Не Україна не робить. А в кожного, хто не робить, є ім'я і посада.
показать весь комментарий
31.07.2024 01:39 Ответить