5948 посетителей онлайн
2 086 84

46% украинцев выступают за уголовную ответственность за любое сотрудничество с оккупационными администрациями, - опрос

опрос

46% украинцев считают, что за любое сотрудничество с оккупантами должна быть введена уголовная ответственность. 52% опрошенных украинцев считают, что уголовная ответственность в отношении граждан должна быть введена только за сотрудничество, которое привело к тяжелым последствиям.

Об этом свидетельствуют результаты опроса социологической группы "Рейтинг", информирует Цензор.НЕТ.

Доля тех, кто видит необходимой уголовную ответственность за любое сотрудничество уменьшилась на 6% по сравнению с опросом 2023 года.

опитування українців щодо покарання для колаборантів

Чаще всего украинцы считают, что к коллаборационной деятельности можно отнести пребывание на руководящих должностях в органах оккупационной власти (48% опрошенных); участие в организации незаконных выборов и референдумов (46%), военную службу в рядах оккупационных вооруженных сил (44%).

По результатам опроса, 60% респондентов считают, что степень и некриминальные формы наказания за коллаборационистскую деятельность должен определять суд. По мнению 40% опрошенных украинцев, амнистию можно предоставлять за выполнение общественно полезных работ по восстановлению страны и за преступления, которые не повлекли гибели людей.

Топ комментарии
+11
А головою подумать не пробував, "курячий вихователь"? Працівники ЖЕКів, лікарі, газовики, працівники водоканалів, електрики, пожежники співпрацюють з окупантами Ім теж покинуть роботу - бо кримінальна відповідальність загрожуватиме? А як людям в окупації жить?
показать весь комментарий
13.08.2024 21:22 Ответить
+8
Не всіх ******** війна кінчила....ну що оце таке? мало?
показать весь комментарий
13.08.2024 21:14 Ответить
+8
А українчики не виступають за розстріл на місці за корупцію у владних зелених кабінетах? А то давно вже пора пару штук з земударасів розстріляти, бо так красти під час війни на крові українців можуть тільки зелені виродки.
показать весь комментарий
13.08.2024 21:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не всіх ******** війна кінчила....ну що оце таке? мало?
показать весь комментарий
13.08.2024 21:14 Ответить
А головою подумать не пробував, "курячий вихователь"? Працівники ЖЕКів, лікарі, газовики, працівники водоканалів, електрики, пожежники співпрацюють з окупантами Ім теж покинуть роботу - бо кримінальна відповідальність загрожуватиме? А як людям в окупації жить?
показать весь комментарий
13.08.2024 21:22 Ответить
показать весь комментарий
13.08.2024 21:23 Ответить
Од того що ти мене "послав" - дурість твоя меншою не стала! Бо одна справа - "сприять окупації та окупантам" І зовсім інша - "сприять людям, що потрапили в окупацію" Бо люди в цьому не винні Навіть учителів не всіх можна запідозрить в колаборантстві - бо математика чи біологія з хімією не мають національного відтінку чи політичної належності А дітям вчиться треба!
показать весь комментарий
13.08.2024 21:29 Ответить
Учителю математики из Луганска, который учит наших детей, и брошен в оккупации можно засчитывать в украинский стаж преподавание?
Может ли он рассчитывать на украинскую пенсию? Он 15 лет отработал в Украине и 10 в ЛНР. Он вне политики учил детей. Если он сейчас вернется в Украину, будет ли он получать пенсию?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:07 Ответить
Якщо дивиться з точки зору європейської - ТАК Тим більше що він міг навіть і не переходить на іншу мову викладання - бо міг і до окупації викладать російською мовою!
показать весь комментарий
13.08.2024 22:13 Ответить
Т.е вы согласны что по достижению пенсионного возраста он будет получать пенсионные выплаты в двух странах?
Кацапы ему украинский пенсионный стаж засчитают
показать весь комментарий
13.08.2024 22:20 Ответить
Це ти про що? Якщо окупація продовжиться і далі - то в Україні йому ніхто нічого "зараховувать" не буде Мова йде про варіант після закінчення окупації А тоді кацапам точно буде на нього "насрать" Тому ні про яку "подвійність" мова не ведеться
показать весь комментарий
13.08.2024 22:26 Ответить
Яр. Вы грамотный человек.
Конкретный пример. У преподавателя математики 25 лет трудового стажа в Украине, и 10 последних лет в (для примера) ЛНР. Он достиг пенсионного возраста и вернулся в Украину. Рассчитывать ли ему на пенсию? Ведь он вне политики и учил наших детей?
А второй бросил школяров и выехал в 14-Ом, не смог устроиться на работу и эти 10 лет не работал. Будет ли ему пенсия?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:37 Ответить
Ти пропонуєш мены попрацювать юрисконсультом районного відділу освіти? Так йому за це гроші платять Ти мені заплатиш?
показать весь комментарий
13.08.2024 23:04 Ответить
Дякую, відповіддю задоволений.
Тільки пенсійного фонду.
показать весь комментарий
13.08.2024 23:15 Ответить
Вибачте, що встряг, але тема направду болюча - зачепило.
Тут усе дуже непросто. Наше чинне законодавство прописане так, що його можна "розвернути" і тлумачити як завгодно. Тому ватний пєдагог цілком може отримувати українську пенсію, пенсію від кацапів і від них же зарплату з преміями.
А от немолодий дядько-вчитель, котрому пощастило звідтам "зробити ноги", буде змушений "тягати цеглу" без будь-яких гарантій отримати за то бодай якісь гроші.
Бо немолодий.
Бо вуха в него не так стирчать.
Бо наші дурнуваті чиновники легко придумають ще 100500 причин, щоб життя тому дядькові медом не здалося.
Бо вони чиновники.
Бо дурнуваті.
Бо їх задохолєри.
І ближчим часом тут ніц не вдіяти.
На жаль.
показать весь комментарий
14.08.2024 01:02 Ответить
Нет.
Пока зеленая нечисть до этого еще не дошла.
Главный критерий отримання пенсии (для женщины, в этом году) 31 год отчислений в пенсионный фонд Украины.
Ватнику с Луганска сегодня не хватает 10 лет.
Жителю Мелитополя для получения пенсии не хватит 2 года.
показать весь комментарий
14.08.2024 07:07 Ответить
отримувати українську пенсію
Нравится мне Луганск (ни разу не был, я чуть южнее)
А вы знаете как ватный педагог отримуе?
П.Ф туда денег не перечисляет.
И наш "Простір" в их банкоматах не считывается. А ведь каждый месяц отримуе
показать весь комментарий
14.08.2024 07:29 Ответить
Можу тобі заперечить! "Цеглу тягать" вчитель не буде У нас хронічна нестача вчителів у школах Це я знаю "з перших рук" - бо дружу з кількома викладачами педуніверситету
показать весь комментарий
14.08.2024 09:49 Ответить
УПА вішало і вчителів і лікарів...

как-то так, Яре

.
показать весь комментарий
13.08.2024 22:11 Ответить
Не плутай "хєр" з "пальцем" Місцеві учителі й лікарі комуняками не допускалися до роботи Навзамін молоді спеціалісти спеціально присилалися з східних районів України Крім своїх обов"язків вони ще й зобов"язані були працювать "асведамителями" НКВС У нашої сусідки за це сестру десь у "Западній" вилами закололи ПРацювала вчителькою
показать весь комментарий
13.08.2024 22:22 Ответить
ким ще, крім викладання предметів, працюють вчителі в школах ?

"за нєдоносітєльство" в рашці стаття, таваріщь Замполіт
показать весь комментарий
13.08.2024 22:38 Ответить
"Дуст"! Ти знову "смердіть" починаєш? Знову змушуєш мене брать тебе за загривок і "возить мордою по столу"? Потом ображаться будеш!
показать весь комментарий
13.08.2024 22:53 Ответить
смішно - погрози фізічєскої розправи по елетрічєскому звязку

і да, коли опонент переходить на погрози, це вірна ознака того, що НЕ має аргументів в дискусії і "поплив"

грозний ти наш Замполіт
показать весь комментарий
14.08.2024 00:39 Ответить
"Курок Кизил-ординський"! Ти забув як ти "з штанів вискакував" - коли я тебе "мордою по столу возив" за незнання загальновійськових статутів? Коли ти мені свої "фантазії" гнав щодо "обов"язків вартового" До тебе тоді непогано "елєктрічеський зв"язок" діставав - наче я тобі електроди до яєць підключив!
показать весь комментарий
14.08.2024 07:20 Ответить
Во первых все они, чтобы работать, имеют российские паспорта.
Лікарь лечит в том числе и российских солдат.
Слесарь на машзаводе, где ремонтируют военную технику.
Чтобы не проиграть шулеру нужно совсем не садиться играть.
Я пол года (2014) прожил в оккупации. Там действует система зомбирования. Результат, в худшем случае, - работай на Россию, а на кухне можешь пиз...ть.
Подпольщик работал на складе, выдавал боеприпасы, и приговаривал
-Получай, фашист, гранату от советского бойца.
показать весь комментарий
13.08.2024 22:00 Ответить
Ти уважно прочитав перелік посад які я вказав? А щодо "аусвайса" - так у моєї бабки теж він був Бо вона на ринок ходила до райцентру - овочі продавать І німцям їх продавала Треба ж було якось їсти І коли закінчилась окупація - їй ніх то претензій не висував Просто поклала разом з окупаційними та рейхсмарками у книжку і забула про них Я їх пацаном в руках тримав
показать весь комментарий
13.08.2024 22:08 Ответить
Я жизнь учил не по учебникам.
Больница № N в Донецке. В мае 14-го экстренно освободили реанимацию и хирургию. Привезли КАМАЗ от аэропорта.
Работники больницы полностью сняли все проблемы с оккупационных властей. Не нужно за большие премии искать персонал в Удмуртии. Все на месте. 80% персонала вышло на работу. Так же как горздрав, ставший министерством. Потом присылал ролик ст. медсестра на день рождения ***** зачитывала поздравление от медиков ДНР. А шо такого. Жить то надо?
А все кто выехал врачи убийцы, бросившие свои участки без мед. обеспечения?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:47 Ответить
Друже! Життя складніше ніж ти думаєш! Я почав цю полеміку лише для того щоб пояснить це В кожному випадку треба розбираться індивідуально! Навіть вчитель мови може її викладать чисто з точки зору граматики і правопису А от простий придурок - автомеханік приваної майстерні - може буть колаборантом А щодо медиків - так почитай "клятву Гіпократа"
показать весь комментарий
13.08.2024 22:58 Ответить
Да.
Професор Плейшнер, антифашист, лечил Кальтенбруннера. И хорошо лечил.
Дал клятву - держи.
показать весь комментарий
13.08.2024 23:04 Ответить
О, не пройшло і пів години, як обісцяний дʼАртаньян "Яр Холодний" знову нахамив. Фу таким бути
показать весь комментарий
13.08.2024 22:13 Ответить
показать весь комментарий
13.08.2024 22:30 Ответить
Д"Артаньян з ОБАТО, охренєнний любитель виділяти свої дописи жирним шрифтом ...ну щоб...далі за класикою. Хамло
показать весь комментарий
13.08.2024 23:11 Ответить
"Обидели мышку - написяли в норку!" Так, "курячий вихователю? Виявляється - для того щоб тебе "мордою по столу не возили" - треба навчиться думать головою? Вчися! Знадобиться!
показать весь комментарий
13.08.2024 23:26 Ответить
Та не розпиляйся в черговий раз на таких, як я...головне - в присягах не заплутайся...і в заліках, які ти здавав у свій час комунякам...Так що не тринди тут про свою цноту...щоб тебе не возили по столу...
показать весь комментарий
13.08.2024 23:32 Ответить
Що - "образився"? Наступного разу будеш головою думать і ворушить звивинами в ній - а не "половинками в штанях"!
показать весь комментарий
13.08.2024 23:38 Ответить
Спи спокійно...
показать весь комментарий
13.08.2024 23:42 Ответить
показать весь комментарий
13.08.2024 23:47 Ответить
Хлопці, припиніть! Хіба вам обом мало кацапні чи "подоляцьких плоскогубців", щоб ганяти їх статевою ганчіркою?
показать весь комментарий
13.08.2024 23:54 Ответить
О, здоровенькі були...Я за будь-який кіпіш, крім голодовки ...і тварюк з болот
показать весь комментарий
13.08.2024 23:59 Ответить
Привіт, друже .
Ех, молодість... головно, влізти в бійку: а з ким і нахіба - то діло десяте...
показать весь комментарий
14.08.2024 00:21 Ответить
Так він же у нас - "суперпатріот"! "Хто не з нами - той проти нас!" А я "так - гулять вийшов" З нього при Сталіні непоганий "вертухай" вийшов-би Десь у Мордовських таборах "врагов народа" гноїть Такі, як він, мого діда - учителя у 40-му "за сині хмари загнали" - "за антисавецкую прапаганду и агитацию" А дід фізику з математикою викладав!
показать весь комментарий
14.08.2024 07:28 Ответить
Брейк!
Припиніть, шановний. Ну, не погоджуєтесь Ви з Яром. То така справа: аргументуйте йому свою позицію. Бракує аргументів?, Гаразд, візьміть тайм-аут, щоб ті аргументи пошукати. Якщо не вийшло знайти, - що ж, буває... Визнайте, що треба поступитися, як аргументів нема. Гідно програвати теж потрібно уміти - в тому нема нічого ганебного.
показать весь комментарий
14.08.2024 00:00 Ответить
Та ну шо ви таке кажете? В мене нема ніяких проблем визнати, що я не правий, коли я не правий. Тут справа в іншому - в хамстві. Подивіться на стиль дописів "Яра" - коли він з кимось незгоден (а це буває дость часто), то він одразу починає писати образи. Якщо він може назвати когось дурнем, тільки тому, що він з чимось незгоден, то чому я не можу назвати його обісцянцем, коли він вчергове комусь нахамив?
показать весь комментарий
14.08.2024 10:09 Ответить
Ну... не знаю. Не візьмусь судити, кому, коли і навіщо Яр хамить при незгоді, але в моєму випадку він чемно, аргументовано і коректно викладає свою позицію. І жодних розмов на підвищених тонах через розбіжності у поглядах з ним у мене не було.
показать весь комментарий
15.08.2024 21:16 Ответить
Нашо далеко ходити? Відповідь на перший камент. "А головою подумать не пробував, "курячий вихователь"?" (С)
Ви вважаєте це чемною відповіддю? При тому, що ніяких образ в сторону Яра не було. Просто він не згоден і, як завжди, виплескує свою незгоду по хамські.
показать весь комментарий
15.08.2024 23:41 Ответить
Можливо, Ви десь раніше, на іншій гілці чимось роздраконили Яра. Хіба ж я знаю?
Як на мене, то ви обоє - дорослі притомні дядьки. То чому б вам не закруглити ту неприємну для вас обох бесіду і надалі не ігнорувати один одного (раз порозумітися не виходить)?
показать весь комментарий
17.08.2024 21:19 Ответить
Якщо ти не знаєш - чому я того "писарчука іменую "курячим вихователем" - то не працюй безплатним адвокатом Це наші з ним особисті стосунки" - він сам себе таким "проголосив"!
показать весь комментарий
19.08.2024 17:30 Ответить
показать весь комментарий
19.08.2024 17:35 Ответить
Значений контингент населения ТОТ- це продавці продовольчих і промтоварних магазинів, кіосків, ринків.
показать весь комментарий
13.08.2024 23:09 Ответить
"Значений" - це в сенсі "значний"? І в чому ж полягає "колаборанство" власника продуктового магазину? В тому що у нього в магазині роблять покупки окупанти? Так можна до ТАКО-ОГО договориться!
показать весь комментарий
13.08.2024 23:29 Ответить
Це і є демагогія. В чистому вигляді. Інша справа, навіщо і ким ця демагогія практикується... І так виглядає, що цих демагогів треба відправляти на "цвинтар акаунів", щоб лаптями тут не смерділо.
показать весь комментарий
14.08.2024 00:28 Ответить
Ждуни дочекалися і вилізло все гімно кацапськена поверхню як співали хто був ніким той став всім
показать весь комментарий
19.08.2024 17:17 Ответить
52% опитаних українців вважають, що кримінальна відповідальність щодо громадян має бути запроваджена лише за співпрацю, що призвела до тяжких наслідків.

війна нічому не навчила
показать весь комментарий
13.08.2024 22:07 Ответить
Какие претензии к слесарю? Он только газовые трубы в Освенциме поддерживал в рабочем состоянии
показать весь комментарий
13.08.2024 22:09 Ответить
авжеж, а кочегар давлєніє пара в "душевих" підтримував
показать весь комментарий
13.08.2024 22:14 Ответить
. Пане Сергію, погодьтесь: написане Вами - чуть-чуть маніпуляція...
показать весь комментарий
14.08.2024 00:04 Ответить
показать весь комментарий
14.08.2024 06:57 Ответить
А українчики не виступають за розстріл на місці за корупцію у владних зелених кабінетах? А то давно вже пора пару штук з земударасів розстріляти, бо так красти під час війни на крові українців можуть тільки зелені виродки.
показать весь комментарий
13.08.2024 21:17 Ответить
Давай , тролику , піднімись з дивану і починай розстрілювати ...
Чи слабо ?
показать весь комментарий
13.08.2024 21:33 Ответить
дайте только время, дайте только срок.....

показать весь комментарий
13.08.2024 22:17 Ответить
- і сексофон
показать весь комментарий
13.08.2024 22:20 Ответить

Ни белка, ни рак свистеть не могут.
А то денег не будет.
показать весь комментарий
13.08.2024 23:06 Ответить
Непогано. Але https://www.youtube.com/watch?v=C_L4UK6qod0&pp=ygUb0LDRhtGG0LrQsNGPINCx0LXQu9C-0YfQutCw ось це - щонайменше, не гірше.
показать весь комментарий
14.08.2024 00:08 Ответить
Проспись, ваня. А як проспишся - гайда на пляшку. А потім - на швабру.
показать весь комментарий
14.08.2024 00:09 Ответить
Теперішні жалюгідні технології доводити до сказу пересічних людей....
показать весь комментарий
13.08.2024 21:27 Ответить
За отношение к 95 кварталу
показать весь комментарий
13.08.2024 21:34 Ответить
А сколько %% выступают за уголовную ответственность для тех, кто сдал огромные территории Украины под оккупацию Ху#лу? Всё те же 25%, или уже чуть больше???
показать весь комментарий
13.08.2024 22:02 Ответить
До речі цікава тема ...
От в звільнених районах харківщини я особисто бачив кацапські підручники , які окупанти роздавали в наших школах ...
Так от - вчителі , що по ним працювали є злочинцями , підлягають відповідальності ?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:03 Ответить
Я вказував: математика фізика і хімія з біологією національної належності не мають Підручники тільки мовою відрізняються Окупанти приходять і йдуть А дітям вчиться треба!
показать весь комментарий
13.08.2024 22:10 Ответить
Ось поруч зі мною їх підручник історії - там ТАКА лажа понаписувана ...
показать весь комментарий
13.08.2024 22:12 Ответить
Ти мої коментарі уважно прочитав? Про які предмети я писав?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:31 Ответить
Підручники тільки мовою відрізняються

всього лише
показать весь комментарий
13.08.2024 22:19 Ответить
Феерический идиотизм, ты даже представить себе не можешь как запачканы даже учителя физкультуры.
Если не знаешь, что творится на ВОТ лучше не пердеть.
показать весь комментарий
13.08.2024 22:27 Ответить
+ 100 !

основна функція вчителя - виховання !
показать весь комментарий
13.08.2024 22:31 Ответить
А який саме штат США - "тимчасово окупована територія"?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:35 Ответить
Довбня в дзеркалі шукай!
Є заперечення - викладай! А не дій методами "отца Вострикова" - "Сам ты дурак!"
показать весь комментарий
13.08.2024 23:02 Ответить
Ви з якої країни, мериканець?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:38 Ответить
В тому-то й фокус. Точні і природничі науки перебрехати... дещо проблематично. А от з гуманітарними - все зовсім інакше: тут можна творити абсолютно будь-яку дичину. Що кацапня і робила протягом 70-ти років совєцької влади, і чим силкується займатися останніх 10 років.
показать весь комментарий
14.08.2024 00:35 Ответить
А ти хочеш сказать що теорема Піфагора російською відрізняється від української? Чи "водород" має іншу атомну масу ніж "водень"?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:29 Ответить
маленьке уточнення - теорема Піфагора мовою окупантів, які вбивають українців на ТОТ

ну как, штани, Піфагорові, па-рузькі яйці не жмуть, Яре ?
показать весь комментарий
13.08.2024 22:34 Ответить
Мені у свій час "засирали мізки" Леніним і програмою КПРС Але я не став "навіженим комунякою" - а залишився патріотом України Коли мене мої однокурсники назвали "изменником" та "предателем" - у нас стався "діалог":
- Изменник чему?
- Присяге!
- Кому я присягал?
- Советскому союзу!
- А он есть сейчас? Я присягал Украине в составе СССР А сейчас я просто уточнил присягу А вот Нестеренко - изменник!
- Почему?
- Потому что он родился и вырос в Украине - а служит другой стране!
Любителі "простих рішень" - як ви вже "заї*ли"!
показать весь комментарий
13.08.2024 22:45 Ответить
Скупо якось, скупо коментують. Правильніше 64 відсотки, бо хазяїн, який танцює Рейтинг, поміняв цифри. Так завжди.
показать весь комментарий
13.08.2024 22:32 Ответить
Яких-таких 64%? Ви, добродію, що лічили? Сліників на сон грядущій?
показать весь комментарий
14.08.2024 00:41 Ответить
Дивлячись що вважати колаборційною діяльністю. Під час німецької окупації фактично 100% були вимушені до тієї чи іншої форми колаборціанізму. Купляєш хліб - вже сплачуєш податки на вбивство українців, не купляєш - сам помираєш з голоду. Якщо б совєти за це розстрілювали усіх підряд, то тут нікого не лишилося б. Суд має встановлювати усі обставини, а не толпа.
показать весь комментарий
14.08.2024 04:11 Ответить
Хай запитають про смертну кару для корупціонерів у владі...... Результат їх здивує....
показать весь комментарий
14.08.2024 12:11 Ответить