10595 посетителей онлайн
19 049 110

Зеленский после встречи с Трампом и Макроном: мы все хотим завершить эту войну как можно скорее и справедливо. ВИДЕО

зустріч трампа, макрона та зеленського

В субботу, 7 декабря, в Париже президент Украины Владимир Зеленский провел встречу с избранным президентом США Дональдом Трампом и президентом Франции Эмманюэлем Макроном. По итогам встречи стороны договорились работать вместе.

Об этом в Telegram заявил президент Зеленский, информирует Цензор.НЕТ.

Глава государства назвал свою встречу с Трампом и Макроном "хорошей и продуктивной".

"Президент Трамп, как и всегда, настроен решительно. Спасибо за это. Также благодарю президента Макрона за организацию этой встречи в Париже", - заявил Зеленский.

По его словам, во время трехсторонней встречи речь шла о "наших людях", ситуации на поле боя и справедливом мире для Украины.

"Мы все хотим завершить эту войну как можно скорее и справедливо, договорились работать дальше. Мир благодаря силе - возможен", - подытожил глава государства.

Напомним, что 7 декабря в Париже состоялась трехсторонняя встреча Зеленского, Трампа и Макрона. Она длилась более 30 минут.

Топ комментарии
+32
я впевнений на тисячу відсотків, що у мене і у гундосого зе!шмарклі різні уявлення про справедливість.
я не тільки про війну, а взагалі про світовідчуття.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:07 Ответить
+22
Для Польщі, Угорщини, Чехії, Словаччини, Східної Німеччини вона теж закінчилася справедливо?

Радянські концтабори замість нацистських - це те, чого вони прагнули?
показать весь комментарий
07.12.2024 20:25 Ответить
+21
Справедливо війна закінчується на полі бою, або перемогою, або поразкою. В кабінеті хотєлеи Боневтіка виглядають як поразка, яку він хоче втюхати українцям, як справедливу перемогу. Ніколи не вірив Боневтіку, а в ці часи особливо. Пам'ятаю, як опозиція і патріоти тримали його за руки і не давали капітулювати ще до повномасшабного вторгнення, мітингували "Ні капітуляції", коли криком кричали, що ворог нападе і потрібні гроші на оборону і армію, а він всеодно виділив на дороги і знищив наші ракетні програми. Повномасшатне вторгнення його врятувало, бо до його звільнення залишалися місяці. Я йому не вірю. Коли клюне півень, він повідомить, що йому не залишалося нічого іншого, і у всьому винні Зіхід і США, що не дали зброю і гроші!!!
показать весь комментарий
07.12.2024 20:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Тепер дозовано буде нарід України "вантажити" добрими новинами....
показать весь комментарий
07.12.2024 20:06 Ответить
виключно "позитивними" обіцянками.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:08 Ответить
А навіщо гнати одну жуть. Життя і так ...
показать весь комментарий
07.12.2024 20:14 Ответить
так звісно!
хоч поржемо.
бо ще, не наржалися.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:16 Ответить
Здрхнути з посмішкою та мріями... Щось у цьому є.

Але ж є шлях простіший та скоріший - обдовбатися.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:22 Ответить
смерть джокєра_))
показать весь комментарий
07.12.2024 22:22 Ответить
я впевнений на тисячу відсотків, що у мене і у гундосого зе!шмарклі різні уявлення про справедливість.
я не тільки про війну, а взагалі про світовідчуття.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:07 Ответить
"Мир завдяки силі можливий" = "примушення кацапів до миру"
показать весь комментарий
07.12.2024 20:11 Ответить
Так само швидко, як і закінчилася зустріч? Це є повним протиріччям до сказаного, бо швидкому закінченні війни має передувати тривала кропітка розмова та планування.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:11 Ответить
Так то вже США вирішувати як закінчувати війнк ,головне щоб Зєля зі своїми "хотєлкамі " під ногами не верштався.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:19 Ответить
Якщо є протиріччя, тоді зустріч би затягнулася, а так судячи з усього Зеля погодився на все що йому Трамп надиктував, бо інших варіантів і немає особливо.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:24 Ответить
Сказано ж - за 24 години. Відлік починається від інавгурації трампа!
показать весь комментарий
07.12.2024 20:55 Ответить
Та шо там планувати- "окончательна і безоговорочна ".
показать весь комментарий
08.12.2024 11:48 Ответить
"Щоб якнайшвидше закінчити війну потрібно якнайшвидше розгромити ворога. І закінчити війну" (А.Гітлер. "Mein Kampf ")
показать весь комментарий
08.12.2024 12:44 Ответить
Приведіть з історії приклад справедливого завершення війни.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:14 Ответить
2 світова.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:22 Ответить
Для Польщі, Угорщини, Чехії, Словаччини, Східної Німеччини вона теж закінчилася справедливо?

Радянські концтабори замість нацистських - це те, чого вони прагнули?
показать весь комментарий
07.12.2024 20:25 Ответить
про Україну не забуваємо
показать весь комментарий
07.12.2024 20:29 Ответить
Україна вийшла з ДСВ у тому ж статусі, у якому війшла - у складі срсра. Навіть трохи збільшилася.

А от перелічені держави по суті втратили суверенітет і змінили одну окупацію на іншу.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:38 Ответить
а українці яких згноїли в Гулагах..а УПА яке нкведісти знищували з сім'ями і за весь час вибили всіх активних та мотивованих ?
а млн українців що були заслані в Сибір

ви якось міряєте мошною
показать весь комментарий
07.12.2024 20:47 Ответить
А війна тут до чого?

Питання було про справедливість миру.

Україна була частиною країни-окупанта задовго до цієї війни. То ж питання справедливості у даному випадку не про неї.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:00 Ответить
ну звичайно не про неї ..просто зручно )

"Україна вийшла з ДСВ" ..як суверенна держава ?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:05 Ответить
А вона і не входила, як суверенна.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:18 Ответить
ну і чого тут тоді триндіти про якісь надбання України

чекаю відповіді про несправедливість для нацистів східної Німеччини
показать весь комментарий
07.12.2024 21:21 Ответить
розжую..бо якось до Вас туго доходить ..надбала не Україна ..а срасра(цитую Вас)
показать весь комментарий
07.12.2024 21:22 Ответить
ще сталінський Голодомор забув ..
показать весь комментарий
07.12.2024 21:00 Ответить
Це якось пов'язане з укладанням миру після ДСВ?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:01 Ответить
а це якось пов'зане що до 2 світової і після Україна не була суверенною?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:04 Ответить
Цікава логіка. Може ще Новгодське князівство згадаємо?

Україна не була суверенною не через Другу Світову. І не через Першу.

Навіть навпаки - завдяки розвалу Російської імперії у результаті Першої Світової у України з'явився шанс, який вона по суті проїбала.

От, якби Україна вистояла після ПСВ і була окупована після ДСВ, то було б про що говорити.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:17 Ответить
Для Польщі, Угорщини, Чехії, Словаччини, Східної Німеччини вона теж закінчилася справедливо?

4 держави і шматок нацистів...про яку спрведливість Ви говорите ?

ви змішали мухи та котлети і подаєте як блюдо
показать весь комментарий
07.12.2024 21:19 Ответить
Мухи і котлети - це коли невіглас мішає в одну купу події декількох сторічч, натягуючи сову на глобус. А потім легко відмовляє у праві на суверенітет половині однієї з потужніших країн Європи
показать весь комментарий
07.12.2024 21:26 Ответить
угу ..така цікава підміна..саме Україна(не сталінський руснявий Гулаг) окупувала суверенні країни Европи..і отримала після 2 світової надбання.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:46 Ответить
Угорщина була активним союзником гітлера, то що для неї було б справедливістю?
показать весь комментарий
07.12.2024 23:58 Ответить
Болгарію та Румунію забув...

А країни Балтії взагалі перестали існувати, як держави, до 90-х років.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:41 Ответить
яка така Східна Німеччина ? ) ..не знаю про таку державу..

ви коли говорите про поневолені народи - не перегинайте палку
показать весь комментарий
07.12.2024 21:08 Ответить
Та, яка до кінця 80-х називалася НДР і входила до складу Варшавського договору.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:11 Ответить
вона існувала до 2 світової?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:12 Ответить
Існувала у складі суверенної Німеччини і була окупована Совком (і Україною у його складі теж).
показать весь комментарий
07.12.2024 21:21 Ответить
держава Східна Німеччина існувала в складі Німеччини?! ви серйозно ?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:23 Ответить
тобто частина нацистської Німеччини було окуповано українцями яких палили та вирізали як німці так і росіяни ?..ви так ставите питання , да ? )
показать весь комментарий
07.12.2024 21:26 Ответить
тобто зараз ви говорите про справедливість до нацистів сходу Гітлерівської Німеччини так ?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:13 Ответить
Ну, якщо ти ставиш питання, як Лавров, то "біндерафци" теж не мають права на справедливість.

Ти ж вважаєш всіх німців нацистами?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:23 Ответить
а для вас схоже існують "хорошие русские"
показать весь комментарий
07.12.2024 21:24 Ответить
Для мене існують суверенні країни Європи і марення про те, як до цього прикрутити репресії всередині Совка.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:29 Ответить
До Герхарда. Німеччина й Угорщина, напавши на Україну та інші республіки, звірствували, порушували всі норми моралі й людяності, то, може, вони, навпаки, ще дуже легко "отделались"?
показать весь комментарий
08.12.2024 00:11 Ответить
Італія та ФРН можуть з цим посперичатися.

І вони не нападали на Україну та інші республіки. Вони підтримали війну нацистської Німеччини проти Совєцького союза.
показать весь комментарий
08.12.2024 01:53 Ответить
а Ви схоже засланий руснявий "казачек"
показать весь комментарий
07.12.2024 21:27 Ответить
"Соловки перемогли Голокост" (с)
показать весь комментарий
07.12.2024 21:14 Ответить
Справедливо, це коли повішати Путлєра і його кліку + стягнути трильйонні репарації.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:16 Ответить
Нагадайте коли путін погоджувався на якісь умови, окрім своїх власних.
Зеля з Трампом можуть скільки завгодно вимагати справедливого миру і завершувати усі війни, але путін на 2025 рік запланував рекордний військовий бюджет і рекрутинг не тільки не згортається, а навпаки нарощується.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:27 Ответить
Все колись має початок .
Тож прийдеться йому почати погоджуватись
інакше США його примусять це зробити силою .
показать весь комментарий
08.12.2024 07:33 Ответить
під час тристоронньої зустрічі йшлося про "наших людей" Джерело: https://censor.net/ua/v3523957
"Наших" , то хто ішак і дєрмаак з Ко?
показать весь комментарий
07.12.2024 20:27 Ответить
ні Трамп , ні Макрон ще нічого не сказали ..а зеЛідор вже просрався.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:28 Ответить
декотрі почули цей зелений срач, ще так років 6 тому,
ну це декотрі..
показать весь комментарий
07.12.2024 20:39 Ответить
Як завжди пафосно і ніхрена не зрозуміло
показать весь комментарий
07.12.2024 20:29 Ответить
Просто текст виступу по-дебільному написаний.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:55 Ответить
Все як завжди у "дякуло в калюжу пердякуло".
показать весь комментарий
07.12.2024 21:09 Ответить
тому і разміновиємо.
білка в хаті - кацапні в поміч..
показать весь комментарий
07.12.2024 20:34 Ответить
в мене якесь паскудне відчуття що говорячи "ми всі" - зеЛідор гундосить не про Україну, а про паРашу
показать весь комментарий
07.12.2024 20:35 Ответить
Потрібно підождати шо Трамп скаже - бо Зелі зараз всі кози в золоті
показать весь комментарий
07.12.2024 20:39 Ответить
почекати кажете...
показать весь комментарий
07.12.2024 20:42 Ответить
ніхт вас розбере на якій мові ви подождюваєте
показать весь комментарий
07.12.2024 20:46 Ответить
Есперанто
показать весь комментарий
07.12.2024 20:48 Ответить
та бачю, синку, бачю...
показать весь комментарий
07.12.2024 20:50 Ответить
Не "бачу", а "видю"!
показать весь комментарий
07.12.2024 21:04 Ответить
есперанто є есперанто - сумна історія...
показать весь комментарий
07.12.2024 21:06 Ответить
Ню - ню - бачу - ви мовник - слово - речник - яке в нас зараз вкорінилось - це не з кацапськоі?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:09 Ответить
членкіня новояз вставляє...
показать весь комментарий
07.12.2024 21:13 Ответить
Так - так - вставляє
показать весь комментарий
07.12.2024 21:15 Ответить
давайте без обідосіків...
зачепило просто вухa порізало...
показать весь комментарий
07.12.2024 21:19 Ответить
річ «предмет»

псл. *rěkjь «мова, слово, предмет», пов'язане з *rekti «говорити»;

До чого тут "рускієзик"?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:28 Ответить
Речник - від слова "речь" а не річ . Як на мене правильно - мовник
показать весь комментарий
07.12.2024 21:36 Ответить
Речник - від праслов'янського rekti.
В іменнику "е" змінюється на "і". "Пекти" - "піч", "секти" - "січ"...

"На майдані пил спадає,
Замовкає річ..."
показать весь комментарий
08.12.2024 00:31 Ответить
Тіко втретє про цю зутріч не треба!
Будь ласочка!
показать весь комментарий
07.12.2024 20:42 Ответить
Справедливо війна закінчується на полі бою, або перемогою, або поразкою. В кабінеті хотєлеи Боневтіка виглядають як поразка, яку він хоче втюхати українцям, як справедливу перемогу. Ніколи не вірив Боневтіку, а в ці часи особливо. Пам'ятаю, як опозиція і патріоти тримали його за руки і не давали капітулювати ще до повномасшабного вторгнення, мітингували "Ні капітуляції", коли криком кричали, що ворог нападе і потрібні гроші на оборону і армію, а він всеодно виділив на дороги і знищив наші ракетні програми. Повномасшатне вторгнення його врятувало, бо до його звільнення залишалися місяці. Я йому не вірю. Коли клюне півень, він повідомить, що йому не залишалося нічого іншого, і у всьому винні Зіхід і США, що не дали зброю і гроші!!!
показать весь комментарий
07.12.2024 20:44 Ответить
Так Зєльц війну де факто програв, це вже бачать усі, крім повних зебілів. Тому робить гарну міну при поганій грі, і буде виставляти де факто поразку де юре "справедливим миром" і "перемогою".
показать весь комментарий
07.12.2024 20:56 Ответить
Цікаво скільки часу тривала ця "зустріч"?
5 хвилин? 10?

Бо, судячи з кількості статей та літер, пару тижднів, як мінімум
показать весь комментарий
07.12.2024 20:45 Ответить
Хоче одне, а робить все згідно плану.. оманського плану.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:46 Ответить
Домовилися, і далі домовлятись.
показать весь комментарий
07.12.2024 20:46 Ответить
З Трампом такий варіант не пройде .
показать весь комментарий
08.12.2024 07:34 Ответить
показать весь комментарий
07.12.2024 20:56 Ответить
Що можно обговорити "продуктивного" в 30-ти хвилинної зустрічі по такому важкому й необхідному для України питанню, тем більш ще й втрьох при тому що 100% в кожного з них свої погляди на ситуацію..
Знов бреше і знов "дякую".
показать весь комментарий
07.12.2024 21:00 Ответить
Трамп сьогодні якийсь особливий - синій костюм і жовта краватка . Хм !! Невже для бубочки так нарядився .?
показать весь комментарий
07.12.2024 21:07 Ответить
Прикро дуже, що коментатори з диванів завзято скиглять ... все їм пагано. Сам Факт запрошення преза України і розмова з Макроном і Трампом дорогого коштує. Адже в деталях усі плани готують команди... командувати парадом буде Трамп, а пу прийдеться поидумати нову отмазку для свого лохтората. Типа, виконав він свої цілі сво і добився, что Україна не вступить в нато.
Якщо буде достатньо зброї і дозволу бити по його логову, то ситуація на полі бою швидко зміниться... побачимо ... а зараз нема чого пургу гнать!
показать весь комментарий
07.12.2024 21:09 Ответить
У сухому залишку, зустріч, особиста розмова були корисними для України. путін точно не в захваті, і це добра новина.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:19 Ответить
Саме так
Трамп же не на відкриття собору поїхав
Це просто привід поїхати, та приватно переговорити.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:36 Ответить
"Якщо буде достатньо зброї і дозволу бити..."
"Томагавки" проти КАБів?
А як щодо "почесної капітуляції"? "Війська виходять із знаменами, офіцери при шпагах"?
показать весь комментарий
08.12.2024 00:36 Ответить
У зеленського все потужно, зустріч з великими світу - потужно, але він чомусь вважає, що головний у цьому театрі він, багато хто у світі розуміє, що людина на посаді президента в Україні психічно хвора і що з цим робити повинні вирішити самі українці. Це наш шанс- вирішити проблему, інакше знову по колу буття!
показать весь комментарий
07.12.2024 21:31 Ответить
Якщо справедливо- зеленський має висіти за шию на мотузці.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:31 Ответить
За ноги естетичніше.
Лайно та сеча з гузна не ллється і помирає повільніше.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:38 Ответить
Домовилися працювати далі. Мир завдяки силі можливий", --- ці слова "зепоцріота" не вказують на близьку перспективу закінчення війни.
показать весь комментарий
07.12.2024 21:31 Ответить
Справедливо буде, коли путін здрисне з українських територій. Все інше ***** !!! Вибачте .
показать весь комментарий
07.12.2024 21:57 Ответить
--Хотіти--це НЕ означає могти!? Або співзвучне філософському: ---Якби молодість знала...якби ж то старість МОГЛА?!
Бачили. як наш "ПОБЄДОНОСЕЦЬ" намагався втовпитися. щоб опинитися під ліктем (справа) від Трампуші..Скракльоїду( як господарю...) . ледь--ледь. вдалося його відтиснути...(проблеми з етикою. та субординацією? Чи можливо вже велич "переможця" мізки туманить? ) ЯК бачимо : наш керманич просто обожнює такі помпезні заходи--Є привід змитися ...і НЕ брати на власну совість(якщо вона в нього є)оту щоденно---повзучу напасть рашо--саранчі! ( вже майже по центральній Україні...)
показать весь комментарий
08.12.2024 02:47 Ответить
Страница 1 из 2